Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



У Києві відкрито освітні виставки для абітурієнтів

22.11.2016

У Києві відкрито освітні виставки для абітурієнтів

У Києві розпочали свою роботу виставки "Освіта за кордоном" та "Освіта та кар’єра – День студента 2016". У їх роботі беруть участь більше 50 закордонних навчальних закладів з різних країн світу та провідні українські виші.

Організатори виставок запрошують старшокласників і їх батьків, студентів та інших зацікавлених осіб відвідати заходи та отримати інформацію про підготовчі програми, які пропонують навчальні заклади, рівень вимог до сертифікатів ЗНО з навчальних предметів, кар’єрні перспективи після отримання диплому тощо.

Зокрема, у виставці "Освіта та кар’єра – День студента 2016" братимуть участь провідні вищі навчальні заклади країни – Київський політехнічний інститут, Київський національний університет будівництва та архітектури, Національний медичний університет ім. Богомольця, Національний університет харчових технологій, Київський університет ім. Грінченка та інші вищі навчальні заклади.

Експозиція виставки "Освіта за кордоном" розрахована на тих, хто бажає навчатися поза межами України. Упродовж трьох днів роботи виставки українська молодь зможе ознайомитися з пропозиціями вивчення іноземних мов за кордоном, отримати актуальну інформацію про підготовчі університетські курси та дізнатися про бакалаврські і магістерські програми закордонних університетів та коледжів. Відвідувачі також матимуть змогу поспілкуватися з представниками посольств, культурних центрів та провідних українських спеціалізованих агенцій.

У цьогорічній виставці беруть участь навчальні заклади і академічні агенції з Великої Британії, Болгарії, Кіпру, Чехії, Ізраїлю, Польщі, Франції, Греції, Латвії, Литви, Естонії, Словаччини, Румунії, США та Австралії.

Традиційно великими павільйонами будуть представлені навчальні заклади Кіпру, Франції, Чехії та Польщі, що здобули популярність в Україні завдяки привабливому співвідношенню вартості та якості освіти.

Окрім того, на виставці "Освіта за кордоном" буде представлений абсолютно новий продукт від компанії "Study GURU", яка є офіційним представником навчальних закладів Малайзії в Україні.

Виставки працюють з 17 до 19 листопада у приміщенні Національного центру ділового та культурного співробітництва "Український дім" (м. Київ, вул. Хрещатик, 2) з 11. 00 до 18. 00. Вхід вільний.



Поділіться цією посиланням:


  1. Додаткове ЗНО у магістратуру коштуватиме 495 грн
    24.09.2019

    Додаткове ЗНО у магістратуру коштуватиме 495 грн

    Вартість участі у спеціально організованій сесії єдиного вступного іспиту з іноземної мови для вступу у магістратуру становитиме 495 грн. Про це повідомили в Українському центрі оцінювання якості освіти.

    Реєстрація вступників для участі в спеціально організованій сесії ЄВІ триватиме з 07 до 15 жовтня 2019 року. Іспит відбудеться 5 листопада.

    Реєстрацію учасників здійснюватиме приймальна комісія одного з закладів вищої освіти, у якому вступник бажає брати участь у конкурсному відборі.

    Вступник вважатиметься зареєстрованим після отримання екзаменаційного листа та сплати коштів Українському центру оцінювання якості освіти.

    В УЦОЯО також радять потенційним учасникам іспиту уточнити, чи передбачені правилами прийому закладів вищої освіти додаткові строки прийому заяв, конкурсного відбору та зарахування в магістратуру.

    Як відомо, понад 17 тисяч учасників єдиного вступного іспиту з іноземних мов, що проводився за технологією ЗНО в 2019 році і результати якого були необхідні для вступу на деякі магістерські спеціальності, не змогли подолати поріг тесту «склав/не склав».

    Тест єдиного вступного іспиту з іноземних мов складається із 42 завдань, кожне з яких оцінюється у один бал.

    БІЛЬШЕ ПРО ЗНО У МАГІСТРАТУРУ

  2. МОН оголосило перший етап WorldSkills Ukraine
    24.09.2019

    МОН оголосило перший етап WorldSkills Ukraine

    Міністерство освіти оголосило про перший етап Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності WorldSkills Ukraine. Відбіркові змагання у регіонах почнуться наприкінці жовтня.

    У відомстві зазначають, що цього року конкурс проводитиметься за 17 напрямами.

    «Ми розширили перелік компетенцій більш ніж удвічі, щоб долучати більшу кількість молодих професіоналів, які прагнуть розвивати свою майстерність. Кожного року ми все краще намагаємось адаптувати конкурс до міжнародних правил: окрім створення та підтримки офіційного сайту і розширення напрямів проведення конкурсу, на сьогодні вже затверджено відповідне Положення про конкурс», — зазначила гендиректор директорату професійної освіти МОН Ірина Шумік.

    Переможці регіональних етапів отримають відзнаки та зможуть взяти участь у фіналі WorldSkills Ukraine.

    Міжнародний рух World Skills International — найбільше у світі змагання з професійної майстерності серед учнів, студентів професійних технічних закладів та закладів вищої освіти, молодих робітників у віці від 18 до 22 років. Конкурс проводиться у Європі та світі кожні два роки.

    Більше про конкурс

  3. Реформа освіти: інтерв'ю Ганни Новосад
    24.09.2019

    Реформа освіти: інтерв'ю Ганни Новосад

    Ганна Новосад лише кілька тижнів тому очолила Міністерство освіти та науки України. До цього керувала директоратом стратегічного планування та євроінтеграції в міністерстві, працюючи в команді Лілії Гриневич. Була радницею міністра Сергія Квіта.

    У першому великому інтерв’ю на посаді Ганна розповіла «Українській правді. Життя», як продовжуватиме розпочате попередньою командою, чому хоче змінювати дошкільну освіту, фінансування університетів та навіщо наука має бути пріоритетом цілого уряду.

    Нам розповідали, що ви не одразу погодилися стати міністром освіти.

    Я не одразу погодилася стати депутатом.

    Все почалося, коли мені запропонували приєднатися до президентської команди на початку червня, перед першими раундами партійних з'їздів. Це було нелегке рішення. З часом, коли запропонували ще й міністерство, було ще важче рішення. Погодилася я дійсно не одразу, хоча над депутатством дали трошки більше часу подумати.

    А над посадою міністра трішки менше?

    Щодо міністра треба було вирішувати дуже швидко. Мала кілька днів.

    Що вас підштовхнуло до того, що ви сказали: «Ок»?

    Кілька факторів.

    1) Я б не пішла, якби розуміла, що урядова команда є іншою, ніж вона є зараз.

    Мені здається, що у своїй більшості цей уряд максимально фаховий і компетентний, а також, принаймні станом на зараз – дуже командний.

    2) Якби не було підтримки, у тому числі команди, у складі якої я раніше працювала, це рішення було б набагато складнішим.

    Для мене було дуже важливо, що і Лілія Гриневич, і Павло Хобзей, і Вадим Карандій та інші колеги, з якими я працювала, підтримували мене, бо ми проговорювали таку можливість (що Ганна стане міністром – УП).

    Це надавало більшої впевненості в тому, що буде пул людей, які залишаться зі мною і працюватимуть далі, і які мають авторитет у спільноті.

    Ви хотіли, щоб залишилися усі? Чи одних запрошували, а інших ні?

    Я з усіма консультувалася, чи мені взагалі варто входити в цю історію. Були певні політичні речі…

    У якийсь момент я вирішила, що мені потрібна нова команда, але з людей, які точно є моїми однодумцями, зокрема щодо тих реформ, які були започатковані попереднім складом міністерства.

    Тому серед моїх заступників ви можете побачити Любомиру Мандзій, яка є однією з активних впроваджувачів НУШ на Львівщині, Петра Коржевського, який активно співпрацював з міністерством і на Рівненщині будував сучасну професійну освіту, Єгора Стадного, який теж є прихильником нової української школи.

    Те, що прийшли саме ці люди, означає, що дуже багато речей, які були започатковані, продовжуватимуться.

    Чи ви запрошували Лілію Михайлівну стати, наприклад, вашим заступником і залишитися в команді?

    Я дуже поважаю Лілію Михайлівну і вважаю, що це неетична пропозиція. Міністр є міністр, чи він працює чи ні. Статус зберігається. Ми залишаємося в чудових стосунках, тому я точно буду звертатися до неї за порадами. Зараз ми працюємо над різними варіантами і над форматами співпраці.

    Тобто ви берете курс, початий попередньою командою, чи будете ще щось міняти, коригувати?

    Нас – партію, з якої я прийшла – часто питали, чи не відмінимо ми Нову українську школу. Такі питання завжди здавались трохи дикими.

    Як можна скасовувати те, що має величезний суспільний запит, до певної міри сформовану суспільну довіру і що точно дає відповіді на ті найнагальніші, найбільш кричущі проблеми, які є?

    Продовження змін у школі є одним з наших пріоритетів.

    Я працювала в МОН, у тому числі в команді Лілії Михайлівни, тому розумію, як створювалася Нова українська школа.

    У мене є позитивне упередження – я не можу критикувати те, частиною чого до певної міри була. А навіть якби не була, то політика, особливо в сфері освіти, має бути цивілізованою і послідовною.

    На відміну від інших сфер, зміни в освіті страшенно повільні і покрокові.

    Якщо ми будемо через кожні 2 роки чи після кожних виборів міняти нашу освітню політику, навряд чи кудись підемо.

    Нова українська школа буде збережена як пріоритет, але ми спробуємо додати певні рішення в інших сферах також.

    Реформа освіти була розтягнута в плані на довгі роки. На прес-конференції ви казали, що треба «пришвидшити реформу». Що це означає?

    Вона дійсно була в плані доволі розтягнута. Вона послідовно, з року в рік, запроваджує зміни в кожному наступному класі.

    Перший 10 клас НУШ мав бути реалізований у школі 2027 року.

    Але є запит на зміни не лише від батьків 1-2 класів, але й усіх інших. І на цей запит треба якось відповісти.

    Формат запровадження Нової української школи був відповіддю на часові, ресурсні обмеження. Потрібно було щось зробити швидко з обмеженими ресурсами.

    Пришвидшити НУШ – це спробувати пришвидшити початок як базової, так і старшої профільної школи. Однак поки немає кінцевої відповіді, як ми це будемо робити.

    Якщо говоримо пришвидшення запуску старшої профільної школи не з 2027-го, а раніше, то маємо чесно казати: «Друзі, ті, хто з вас зараз ходить до школи і думав, що він буде вчитися 11 років, мусить піти в 12-річну школу. Але ми обіцяємо, що вона буде радикально іншою, якіснішою, профільнішою, матиме індивідуальну освітню траєкторію, у вас буде інше освітнє середовище, інші вчителі».

    Тобто маємо переконати всіх, що вчитися на рік довше – це класно. Зараз розробляємо різні сценарії, після чого обов‘язково представимо їх до широкого громадського обговорення.

    Ми мали перший раунд зустрічі з керівниками управлінь освіти, з директорами, які очолюють ліцеї (вони по факту є старшою школою). Обговорювали різні підходи, тому рішення ще немає.

    Реформа ж базової школи почнеться через три роки, коли теперішній 2-й клас піде у 5-й.

    Ви казали, що Оксана Макаренко буде займатися цифровізацією освіти. Що маєте на увазі? Є уже електронні підручники, якими діти можуть користуватися?

    Зараз ринок електронних підручників розвинутий погано. Просто так взяти і закупити їх, як паперові підручники, не настільки просте завдання.

    Оксана була однією з перших, хто починав НУШ, вона знає всі тонкощі процесу. Була однією з тих, хто починав історію національної освітньої платформи.

    Вона має відновити роботу над створенням єдиного освітнього ресурсу, який дозволить мати пласт необхідних освітніх матеріалів, підручників, конструювання уроків, який дасть можливість кожному учителю та учню мати свій освітній кабінет, де можна буде готуватися до уроків тощо.

    Але спершу її завдання зробити так, щоб у нас взагалі з’явився ринок електронних освітніх матеріалів.

    Весь світ зараз живе у двох вимірах: в аналоговому освітньому процесі, де паперові підручники, і це нормально, ми від них не будемо відмовлятися.

    Але при цьому є можливість у межах навчання користуватися всіма технологічними здобутками людства. Наші діти - діти, які народжуються зі смартфонами, і робити вигляд, що їх для них не існує, було би неправильно.

    Крім електронних підручників, про що ми ще говоримо в діджиталізації освітнього процесу?

    Ми поки не Нідерланди і не Норвегія, у нас проблема з доступом до інтернету, з комп’ютеризацією. І це вже завдання Михайла Федорова – зробити так, щоб у нашій країні скрізь з’явився інтернет.

    За нашою статистикою, є близько 700 шкіл, які станом на 1 січня цього року взагалі не мали доступу до інтернету, а майже 9 тисяч мали дуже низьку швидкість.

    Просто зробити освітню платформу – це чудово, але ще треба мати до неї доступ. Тому треба почати з базових речей – з доступу до інтернету, з наявності ґаджетів.

    Ви казали, що треба змінювати дошкільну освіту. Як?

    Ми почали говорити про дошкільну освіту, бо стає зрозумілим – ми не можемо успішно починати Нову українську школу з 1-го класу, якщо туди приходять непідготовлені діти.

    Мозок дитини, її сприйняття світу формується значно раніше, ніж у 6-7 років.

    Дошкільна освіта – вік, коли дитина починає досліджувати світ, розуміти себе, починає розвиток емоційного інтелекту. Це все закладається там.

    Ранній розвиток має бути якісним – це показують світові дослідження.

    Є тренд, що все більше країн звертають увагу на дошкільну освіту як на обов'язковий елемент успішного майбутнього розвитку дитини.

    Ми б хотіли почати зміни в цій сфері.

    Я розумію, що прямого впливу на мережу дошкільних закладів у нас нема. Ми не зможемо прямо вплинути на те, аби стало більше садочків.

    Треба буде тісно працювати з місцевою владою, переконувати їх, що потрібно більше місць.

    Хочемо почати з загальної концепції дошкільної освіти, яка б привернула увагу суспільства, політиків, батьків, управлінців до того, що це має бути важливим пріоритетом в сфері освіти.

    Хочемо змінити зміст дошкільної освіти – на це ми безпосередньо впливаємо.

    А також працювати з вихователями, адже з закладів педагогічної освіти вони виходять не з тими компетентностями, з якими би мали, для роботи з сучасними дітьми.

    Плюс одним із пріоритетних завдань у частині законодавства є прийняття нового закону про дошкільну освіту.

    Коли говоримо про дошкільну освіту, перше, на що зреагують освітяни – зарплати вихователів, які зараз на «мінімалках». Чи плануєте щось робити з зарплатами освітян найближчим часом?

    Зараз усі освітяни, на жаль, поєднані тарифною сіткою, яка не дає можливості гнучко рухатися з зарплатою.

    Вихователі дошкільних закладів зараз отримують дійсно найменше з усіх. Мовляв, «це ж маленькі дітки, що ж там з ними займатися». Це дика ситуація, бо ця ланка закладає основи основ, і ця робота однозначно не є простішою.

    Для нас точно буде пріоритетом підвищення соціального статусу та зарплат педагогів.

    Ми будемо дотримуватися положень Закону «Про освіту», де чітко вказано, що до 2025 року маємо вийти на 4 прожиткові мінімуми найменшого посадового окладу педагога.

    Було окреме рішення про зарплати, яке вимагає великого підвищення, великих додаткових видатків з Держбюджету. Його затвердив попередній уряд, воно чинне. Ми зараз з Мінфіном, з прем'єром думаємо, як знайти ці кошти і де.

    Є різні оцінки, яка це сума. Мінфін давав зведену інформацію з регіонів, що це додаткових майже 45 млрд грн.

    Для нашої економіки це гігантські кошти, які треба звідкись витягнути, у когось їх забрати і віддати сюди. Я як міністр освіти була б дуже рада так зробити, але інші міністри, мабуть, не дуже зрозуміють.

    Працюємо з Мінфіном, з прем'єром, щоб підвищити зарплати освітянам, але найближчим часом буде трошки інший інструмент, як це зробити.

    Точно вийдемо з рішенням до другого читання бюджету.

    Тобто у проекті бюджету на 2020 наразі не закладено підвищення зарплат від 20 до 70% освітянам...

    Не буду казати фантазії, з бюджету все видно. У нас була чітка позиція – працюємо з тим проектом бюджету, який нам дістався.

    Ми за півтора тижні зробили максимум, щоб трішки змінити механізм.

    Великі зміни будемо вносити, якщо буде на це згода, між першим і другим читанням.



Популярні товари



  1. ЗНО 2019 Математика. Комплексне видання + ДПА. Авт: Гальперіна А. Вид-во: Літера.
    Видання укладено відповідно до чинної програми ЗНО з математики і складається з трьох частин. Частина І — довідник з математики — охоплює весь шкільний курс математики. Систематизовано не тільки теоретичний матеріал, а й основні типи завдань і методи їх розв’язування, подано приклади. Частина II містить вправи для формування та тренування обчислювальних навичок за всіма темами програми ЗНО та відповіді до вправ. Частина III містить 18 тестів, розроблених відповідно до формату сертифікаційної роботи для ДПА і ЗНО з математики, а також короткий математичний довідник, що містить найбільш уживані формули. Наведено бланки відповідей, розв’язання значної кількості завдань, докладні розв’язання та схеми оцінювання для кожного завдання з повним розв’язанням, відповіді (бланк А). Видання дозволить системно оновити та поглибити знання й ефективно підготуватися до ДПА і ЗНО. Призначено для випускників загальноосвітніх навчальних закладів, абітурієнтів, учителів математики. Державна підсумкова атестація і зовнішнє незалежне оцінювання — це серйозний іспит. Його проведення спирається на технологію, розроблену й апробовану Українським центром оцінювання якості освіти. У тестах поряд із простими завданнями підібрано й досить складні, а також такі, що перевіряють логіку мислення й уміння орієнтуватися в нестандартних ситуаціях. Необхідно усвідомлювати, що справжнього успіху на зовнішньому незалежному оцінюванні можна досягти лише за умови дуже серйозного ставлення до підготовки. При цьому неабияку роль відіграє ознайомлення із бланками відповідей та правилами їх оформлення — це дозволить зекономити час на іспиті й уникнути прикрих технічних помилок: бланк відповідей А опрацьовує комп’ютер, і неправильне оформлення навіть правильної відповіді сприймається ним як помилка. І все-таки головне — предметна підготовка. Досвід проведення і перевірки зовнішнього незалежного оцінювання з математики показує: — учні недостатньо володіють програмовим матеріалом і не вміють його застосовувати навіть на базовому рівні; — оформлення тестових робіт зовнішнього оцінювання не завжди відповідає висунутим вимогам, що унеможливлює комп’ютерне опрацювання бланка відповідей А; — більшість учнів не вміють розподіляти час та розраховувати свої сили у ході написання тестових робіт. Основна маса учнів проходить підготовку до зовнішнього незалежного оцінювання в класі, дід керівництвом шкільного вчителя. Пропоноване видання стане неоціненним помічником і для вчителів, і для учнів у ході підготовки на уроках математики в школі; крім того, за його допомогою учні можуть готуватися до зовнішнього незалежного оцінювання самостійно. Що таке зовнішнє незалежне оцінювання з математики, як до нього підготуватися, на які теми слід звернути особливу увагу, у якій послідовності розв’язувати запропоновані завдання, які помилки найчастіше зустрічаються, як їх не припуститися?.. У пропонованому виданні ми постараємося дати відповіді на ці та інші питання. ОСНОВНІ ПРАВИЛА ПРОВЕДЕННЯ ДПА І ЗНО Починаючи з 2016 року, результати зовнішнього незалежного оцінювання з математики зараховуються як результати державної підсумкової атестації за освітній рівень повної загальної середньої освіти для випускників старшої школи загальноосвітніх навчальних закладів. Учасникам тестування забороняється користуватися додатковими матеріалами та об-ладнанням: посібниками, калькуляторами, лінійками, мобільними телефонами, фото-апаратами тощо. Відповіді до частини завдань тесту об-робляються автоматично після сканування бланка відповідей А. Розв’язання завдань відкритої форми, записані у бланку відповідей Б, перевіряються експертами. Ці записи повинні містити обґрунтування, пояснення логічних дій, посилання на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження, за потреби — схеми, графіки, таблиці. Учні повинні продемонструвати знання та вміння: • будувати математичні моделі реальних об’єктів, процесів, явищ, досліджувати їх засобами математики; • виконувати математичні розрахунки (дії з числами, поданими в різних формах, відсотками, складання та розв’язування пропорцій, наближені обчислення тощо); • виконувати перетворення виразів; • будувати й аналізувати графіки функціональних залежностей, досліджувати їхні властивості; • розв’язувати рівняння, нерівності та їхні системи; текстові задачі за їхньою допо-могою; • зображувати та знаходити на рисунках геометричні фігури, встановлювати їхні властивості; виконувати геометричні побудови; • знаходити кількісні характеристики геометричних фігур (довжини, величини кутів, площі, об’єми); • обчислювати ймовірності випадкових подій, розв’язувати найпростіші комбінаторні задачі; • аналізувати інформацію, подану в різних формах (графічній, табличній, текстовій тощо). ПОРАДИ ВЧИТЕЛЮ По-перше, підготовку учнів до тестуван¬ня треба починати заздалегідь. По-друге, необхідно озброїтися необхід-ною методичною літературою. По-третє, використовуючи тести, анало-гічні тестам, пропонованим на тестуванні, слід виявити проблеми в підготовці учнів, прогалини в їхніх знаннях та намітити план відповідної роботи. По-четверте, необхідно виключити еле-менти «натаскування» в ході підготовки до тестування. Слід підвищувати інтелектуальний рівень учнів і вчити їх логічно мислити. СТРУКТУРА ТЕСТУ ТА ФОРМИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ Сертифікаційна робота з математики складається з 33 завдань. Пропонований тест умовно складається з чотирьох частин. Завдання, які входять до тесту, відрізняються за формою та складністю. У кожній частині завдання розташовуються за принципом зростання складності. Певна кількість завдань передбачає вміння учнів стандартно використовувати програмовий матеріал — за відомими алгоритмами, зразками. Інші завдання розраховані на використання програмового матеріалу в змінених та ускладнених ситуаціях. І нарешті, є завдання на застосування програмового матеріалу в нестандартних ситуаціях. Такі завдання використовуються для перевірки вміння учнів аналізувати ситуацію, робити висновки, логічно й математично грамотно міркувати. Для запису відповідей на зовнішньому незалежному оцінюванні використовують бланк відповідей А бланк відповідей Б. Завдання 1—20 — завдання з вибором однієї правильної відповіді. Кожне таке завдання вважається виконаним правильно, якщо отримано правильну відповідь і вона правильно записана у бланку відповідей А. За кожну правильну відповідь нараховується 1 бал. Таким чином, у даному випадку за кожне завдання можна отримати 0 або 1 тестовий бал . ■ » Завдання 21—24 — завдання на встановлення відповідності (логічні пари). До кожного з цих завдань у двох колонках подано інформацію, позначену цифрами (ліворуч) і буквами (праворуч). Учасники тестування мають утворити логічні пари, тобто встановити відповідність інформації, позначеної цифрами, та інформації, позначеної буквами. Для кожного завдання передбачено наявність чотирьох логічних пар. За кожну правильно позначену логічну пару нараховується 1 бал. Таким чином, у даному випадку за кожне завдання можна отримати 0, 1, 2, З або 4 тестових бали. Завдання 25—30 — завдання відкритої форми з короткою відповіддю. Завдання підібрано й сформульовано таким чином, що відповідь являє собою десятковий запис раціонального числа, який треба відповідним чином розташувати в бланку відповідей А. Тестові завдання № 25, 26 структурованими і складаються з двох частин, відповідь до кожної з яких оцінюється 0 або 1 тестовим балом.Якщо зазначено обидві неправильні відповіді або завдання взагалі не виконано, учасник одержує 0 балів. Максимальний бал за виконання структуровано- го завдання — 2. Тестові завдання № 27-30 оцінюються 0 або 2 тестовими балами:2 бали, якщо зазначено правильну відповідь; 0 балів, якщо зазначено неправильну відповідь або завдання взагалі не виконано. Оформлення запису відповідей у принципі не є складним: у бланку відповідей А необхідно зазначити правильну відповідь хрестиком (завдання 1—24)або вписати конкретне число, враховуючи положення коми (завдання 25—ЗО).При цьому вже відзначалася необхідність набуття відповідних навичок в учнів: уміння правильно оформляти відповіді та виправляти помилкові відповіді є дуже важливим, оскільки бланк А опрацьовується комп’ютером. Завдання 31—33 — завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Під час виконання завдань 31-33 до кожного з них учасник зовнішнього незалежного оцінювання має розробити спосіб розв’язування, використовуючи в новій нестандартній ситуації знання з різних розділів курсу геометрії або алгебри і початків аналізу, правильно виконати рисунок (якщо цього потребує процес розв’язування), розв’язати завдання й обґрунтувати етапи розв’язання. Усе вищезазначене та відповіді на завдання 31-33 необхідно чітко записати до бланка Б. Тестові завдання М 31 і 32 оцінюються 0, 1,2,3 або 4 тестовими балами; тестове завдання № 33 — 0, 1, 2, 3, 4, 5 або б тестовими балами за критеріями змісту. Результат виконання завдань 1—28, 31, 32 зараховується як державна підсумкова атестація, а результат виконання завдань всієї сертифікаційної роботи — як зовнішнє незалежне оцінювання і буде використовуватися під час прийому до вищих навчальних закладів. Таким чином, максимальна кількість тестових балів, яку можна набрати, правильно розв’язавши всі завдання (1-28, 31, 32), що будуть зараховуватися як державна під¬сумкова атестація, — 52. Максимальна кіль¬кість тестових балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання (1-33) сертифікаційної роботи, — 62. ПОРАДИ МАЙБУТНІМ УЧАСНИКАМ ТЕСТУВАННЯ Уважно прочитайте пояснення щодо виконання завдань тесту, де зазначено, яким критеріям має відповідати розв’язання кожного завдання, на які моменти необхідно звернути увагу й що потрібно записувати в бланк від-повідей. Прочитайте послідовно умови завдань і відразу розв’язуйте ті з них, які повністю вам зрозумілі. Потім беріться за розв’язування більш складних завдань. Не втрачайте надію, якщо ви не встигаєте або не можете розв’язати всі завдання. Просто намагайтеся розв’язати якнайбільше завдань. Важливо розуміти, що завдання в межах кожної з форм відрізняються між собою складністю, але оцінюються при цьому однаковою кількістю балів — за принципом «розв’язав — не розв’язав». Так що не намагайтеся «здивувати» комп’ютер своїм умінням розв’язувати лише найскладніші в межах однієї частини завдання, що вимагають більших витрат часу й сил. Завдання з вибором однієї правильної відповіді — це своєрідна лотерея. Тому, коли ви закінчили виконання всіх завдань, у розв’язанні яких ви впевнені, спробуйте «вгадати» відповіді до завдань, які ви не змогли розв’язати, і внесіть їх у бланк відповідей. Дуже уважно поставтеся до заповнення бланку відповідей А! Залиште на це час, у ході заповнення не відволікайтеся. Комп’ютер перевіряє саме заповнення бланка, отже, в разі правильно розв’язаного завдання помилка при перенесенні відповіді в бланк не дасть можливості зарахувати цю відповідь як правильну. Залиште час на перевірку заповнених бланків відповідей. Якщо ви помітили, що припустилися помилки, виправте Ті, як описано у бланках. Якщо ви хочете впевнено й добре пройти тестування, то беріть пропоноване видання і наполегливо готуйтеся. Бажаємо успіхів!
  2. Тестовий контроль Англійська мова 7 клас Нова програма Авт: Камінська Н.
    Посібник призначений для тестового контролю навчальних досягнень учнів з англійської мови у 7 класі за Новою програмою до будь-якого чинного підручника Англійська мова 7 клас Нова програма. Він містить завдання чотирьох рівнів у двох варіантах. У посібнику подані завдання для перевірки 3 видів мовленнєвої діяльності. Посібник може бути використаний як дидактичні матеріали для вивчення англійської мови у 7 класі. Для вчителів англійської мови та учнів 7 класу.
  3. Вчимось читати без проблем
    22 грн.
    Вчимось читати без проблем Автор В. Федієнко Серiя Крок до школи (4-6 років) Усі ми знаємо, як нелегко навчити читати дошкільника. У цьому віці дітям дуже важко зосередити свою увагу на процесі навчання. Тому треба зробити так, щоб дитина сама захотіла працювати, щоб процес навчання став частиною її щоденних ігор. Наша мета — допомогти вам і вашій дитині у формуванні основних навичок читання: вміння розрізняти голосні та приголосні звуки, утворювати і читати склади, слова та прості речення. А розфарбовування картинок і малювання друкованих літер сприятиме розвитку дрібної моторики, що позитивно вплине на загальний рівень розвитку. 20,5 х 26 см, 32 с., м'яка обкл.
  4. Учуся бути читачем Тренажер із читання мовчки 3 клас Нова програма До підручника Савченко О. Авт: Баришполь С.
    Посібник складено за Новою програмою до підручника Літературне читання 3 клас Нова програма Авт: О.Я. Савченко Вид-во: Освіта. Навчальний посібник містить вправи з розвитку умінь і навичок мовчазного читання у молодших школярів та тестові завдання для перевірки розуміння прочитаного. Розвивальні, пізнавальні завдання допоможуть учням у навчанні, поповнять знання, відкриють секрети легкого опанування матеріалу. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 13.08.2015 р. № 14.1/12-Г-1024)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх