Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Гриневич: саме від учителя залежить успіх реформи

24.01.2019

Гриневич: саме від учителя залежить успіх реформи

Педагоги – це ключ до будь-якої освітньої реформи, незалежно від країни та інших обставин. Про це сказала міністр освіти Лілія Гриневич під час виступу на Світовому освітньому форумі в Лондоні.

За словами Гриневич, саме тому Україна зараз працює над підвищенням зарплати вчителів, їхнім навчанням, над створенням простору, в якому вчитель матиме більше можливостей.

Міністр повідомила, що з 2019 року в Україні почнуть діяти нові інструменти заохочення педагогів – сертифікація та механізм «гроші ходять за вчителем» на підвищення кваліфікації, що відкриє більші можливості для самореалізації.

«Торік ми відзначали 100-річчя від дня народження всесвітньо відомого українського педагога Василя Сухомлинського, якого знають, зокрема, за створеним ним концептом «Школа радості». Понад півстоліття тому він сказав: «У наших школах не повинно бути нещасливих дітей, душу яких гнітить думка, що вони ні на що не здібні. Успіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для переборення труднощів, бажання вчитися». Ми відроджуємо цю ідею в Новій українській школі – ідея про те, що процес навчання є чимось більшим, ніж просто предметне знання. Це соціальне та емоційне навчання, яке має бути в основі шкільної освіти», – наголосила Лілія Гриневич.

Вона також зазначила, що є три ключові напрями реформи – оновлення змісту освіти та стандартів, підтримка й навчання вчителів та створення нового освітнього простору.

«Проте, зрештою, усі ці три елементи сходяться на вчителеві, і саме від нього залежить як успіх реформи загалом, так і успіх кожної окремої дитини. Наше завдання – допомогти вчителю виконати норми затвердженого стандарту, дати знання методик, а також підтримку – фінансову й через освітній простір, який допомагає реалізувати нові амбітні освітні стандарти», – підкреслила міністр.

 

 реформа середньої освіти



Поділіться цією посиланням:


  1. Гриневич: саме від учителя залежить успіх реформи
    24.01.2019

    Гриневич: саме від учителя залежить успіх реформи

    Педагоги – це ключ до будь-якої освітньої реформи, незалежно від країни та інших обставин. Про це сказала міністр освіти Лілія Гриневич під час виступу на Світовому освітньому форумі в Лондоні.

    За словами Гриневич, саме тому Україна зараз працює над підвищенням зарплати вчителів, їхнім навчанням, над створенням простору, в якому вчитель матиме більше можливостей.

    Міністр повідомила, що з 2019 року в Україні почнуть діяти нові інструменти заохочення педагогів – сертифікація та механізм «гроші ходять за вчителем» на підвищення кваліфікації, що відкриє більші можливості для самореалізації.

    «Торік ми відзначали 100-річчя від дня народження всесвітньо відомого українського педагога Василя Сухомлинського, якого знають, зокрема, за створеним ним концептом «Школа радості». Понад півстоліття тому він сказав: «У наших школах не повинно бути нещасливих дітей, душу яких гнітить думка, що вони ні на що не здібні. Успіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для переборення труднощів, бажання вчитися». Ми відроджуємо цю ідею в Новій українській школі – ідея про те, що процес навчання є чимось більшим, ніж просто предметне знання. Це соціальне та емоційне навчання, яке має бути в основі шкільної освіти», – наголосила Лілія Гриневич.

    Вона також зазначила, що є три ключові напрями реформи – оновлення змісту освіти та стандартів, підтримка й навчання вчителів та створення нового освітнього простору.

    «Проте, зрештою, усі ці три елементи сходяться на вчителеві, і саме від нього залежить як успіх реформи загалом, так і успіх кожної окремої дитини. Наше завдання – допомогти вчителю виконати норми затвердженого стандарту, дати знання методик, а також підтримку – фінансову й через освітній простір, який допомагає реалізувати нові амбітні освітні стандарти», – підкреслила міністр.

     

     реформа середньої освіти

  2. Microsoft може стати партнером Міністерства освіти
    24.01.2019

    Microsoft може стати партнером Міністерства освіти

    Міністерство освіти зацікавлене у співпраці з Майкрософт для розробки концепції цифровізації шкіл в Україні. Про це сказала міністр освіти і науки Лілія Гриневич під час зустрічі з представниками компанії Майкрософт на Світовому освітньому форумі.

    За словами міністра освіти, у 2019 році в бюджеті виділено близько 1 млрд грн на цифровізацію шкіл в Україні. Для якісного використання цього ресурсу, а також логічного планування процесу розширення доступу шкіл до Інтернету та сучасних технологій, буде створено концепцію, яка пояснює архітектуру цієї системи та логіку її розбудови.

    «Ми збільшуємо доступ шкіл до сучасних технологій. Це передбачає розширення доступу до якісного Інтернету наших шкіл, а також закупівлю обладнання, на якому зможуть працювати діти та вчителі. На 2019 рік в нас є близько 1 млрд грн на зазначені цілі, але ми прагнемо використати ці гроші максимально логічно, оптимально, з найбільшою користю для наших дітей. Тому нам потрібні технічна експертиза, яка допоможе спроектувати систему найбільш правильно. З огляду на нашу попередню співпрацю, ми хотіли звернутися до вас з проханням стати одними з партнерів, надати нам цю технічну допомогу», – зазначила Лілія Гриневич.

    У свою чергу, спеціаліст Майкрософт з використання девайсів для Центральної та Східної Європи Тео Мілев зауважив, що правильно виписати архітектуру функціонування цієї системи надзвичайно важливо.

    «Від цього залежать ваші витрати на використання Інтернету, на закупівлю освітнього контенту тощо. Підхід, що передбачає підготовку такої концепції, дозволить створити дійсно працюючу систему», – підкреслив Мілев.

    Він відзначив, що компанія може виступити одним із партнерів, що надасть таку технічну консультацію.

     

     реформа середньої освіти

  3. МОН розглядає можливість співпраці з Discovery education
    24.01.2019

    МОН розглядає можливість співпраці з Discovery education

    Україна активно працює над створенням Національної освітньої електронної платформи, однак найбільші проблеми виникають з наповненням платформи якісним контентом. Про це сказала міністр освіти Лілія Гриневич під час зустрічі з представниками «Discovery education» на Світовому освітньому форумі.

    Фахівці «Discovery education» продемонстрували електронні підручники з інтерактивними ресурсами, архітектурою уроку для вчителя та можливістю для одночасного тестування учнів. У проекті доступні матеріали для занять з точних наук – курсу «Природничі науки» та «Математика».

    За словами Лілії Гриневич, Україна зацікавлена в тому, щоб знайти хороші матеріали для своєї національної освітньої е-платформи.

    «Однак проблема в тому, що ми не можемо витрачати державні гроші для купівлі ліцензії доступу для одного школяра на 1 рік, бо виходить, що ми витрачаємо велику кількість грошей, а через рік нічого не маємо. Ми хотіли б мати можливість купити матеріали, щоб наповнити власну платформу», – зазначила Гриневич.

    Представники «Discovery education» зазначили, що готові розглянути різні варіанти співпраці. Сторони домовилися зустрітись у Києві для докладнішого обговорення можливих шляхів співпраці.

    Міністр освіти також зустрілась з представниками «Britanica Digital Learning», які теж мають різні можливості для надання доступу до інтерактивного навчального контенту з усього спектру предметів.

    Також у Міністерстві освіти зазначають, що для покращення математичної грамотності школярів молодшого шкільного віку цікавими можуть бути ігрові форми вивчення математики, що пропонує австралійська компанія «MATIFIC». Наразі вона на безоплатній основі пілотує свої матеріали у 700 школах України. Сторони також домовились про зустріч у Києві для пошуку різних форматів співпраці.

     

    Facebook



Популярні товари



  1. Учимся быть читателями Рабочая тетрадь по литературному чтению 2 класс Часть 2 Новая программа Лапшина И. М., Попова Т. Д.
    В рабочей тетради представлен материал, дополняющий учебник по литературному чтению. В рабочей тетради ученики смогут повторить и закрепить полученные знания, усовершенствуют навыки работы с художественным текстом (определение основной темы и мысли), составление плана, пересказ прочитанного, определение особенностей авторских выразительных средств. В тетради подана система упражнений для развития навыков быстрого и правильного чтения, система тестовых заданий для проверки понимания прочитанного.Авторы уделили значительное внимание игровым упражнениям, заданиям, способствующим литературному творчеству, развивающим логическое мышление. К учебнику Литературное чтение. 2 класс. Для учебных заведений с русским языком обучения. Новая программа. Лапшина И. Н., Попова Т. Д. Изд-во: Освита. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти. Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 21.11.2012 р. № 14.1/12-Г-408)
  2. Англійська мова Зошит з Граматики Grammar Practice Book 7 клас Нова програма Авт: Карпюк О.
    Робочий зошит з граматики англійської мови для учнів 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів: 7 рік навчання складено до підручника Англійська мова для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів за Новою програмою автора Оксана Карп'юк Схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах
  3. Перевіряємо набуті компетентності Українська мова 8 клас Нова програма Російська мова навчання Авт: Ворон А.
    Зошит з Української мови для учнів 8 класу за Новою програмою складений до підручника Українська мова 8 клас Нова програма Російська мова навчання Авт: Ворон А. Солопенко В. Вид-во: Освіта. Посібник має чітку структуру і логічну побудову. У ньому вміщено по два варіанти тестових робіт за тематичними блоками, тексти для читання мовчки та завдання до них. Окремо відведено сторінки для написання текстових диктантів, контрольних переказів та контрольних творів. Зошит може бути використаний учителем під час перевірки рівня знань восьмикласників з усіх тем, вивчення яких передбачено чинною програмою з української мови для 8 класу. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з української мови та літератури для загальноосвітніх навчальних закладів з начанням мовами національних меншин Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (лист Інституту модернізації змісту освіти від 12.07.2016 р. № 2.1/12-Г-548)
  4. Робочий зошит Анлійська мова 2 клас English Workbook З поглибленим вивченням Нова програма Авт: Ростоцька М.Є. Карпюк О.Д.
    Робочий зошит з Англійської мови для 2 класу за Новою програмою розроблено до підручника Англійська мова 2 клас З поглибленим вивченням англійської мови М.Є. Ростоцька О.Д. Карп'юк Вид-во: Астон, який створено на основі авторської Концепції креативного іншомовного навчання молодших школярів. Рецептивно-репродуктивне засвоєння матеріалу з поступовим використанням його в іграх, драматизаціях, ритміко-пісенному виконанні, а також елементарному спілкуванні є ключовими характеристиками даного курсу. Особливої уваги набуває формування учнівських навичок читання. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх