Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Microsoft може стати партнером Міністерства освіти

24.01.2019

Microsoft може стати партнером Міністерства освіти

Міністерство освіти зацікавлене у співпраці з Майкрософт для розробки концепції цифровізації шкіл в Україні. Про це сказала міністр освіти і науки Лілія Гриневич під час зустрічі з представниками компанії Майкрософт на Світовому освітньому форумі.

За словами міністра освіти, у 2019 році в бюджеті виділено близько 1 млрд грн на цифровізацію шкіл в Україні. Для якісного використання цього ресурсу, а також логічного планування процесу розширення доступу шкіл до Інтернету та сучасних технологій, буде створено концепцію, яка пояснює архітектуру цієї системи та логіку її розбудови.

«Ми збільшуємо доступ шкіл до сучасних технологій. Це передбачає розширення доступу до якісного Інтернету наших шкіл, а також закупівлю обладнання, на якому зможуть працювати діти та вчителі. На 2019 рік в нас є близько 1 млрд грн на зазначені цілі, але ми прагнемо використати ці гроші максимально логічно, оптимально, з найбільшою користю для наших дітей. Тому нам потрібні технічна експертиза, яка допоможе спроектувати систему найбільш правильно. З огляду на нашу попередню співпрацю, ми хотіли звернутися до вас з проханням стати одними з партнерів, надати нам цю технічну допомогу», – зазначила Лілія Гриневич.

У свою чергу, спеціаліст Майкрософт з використання девайсів для Центральної та Східної Європи Тео Мілев зауважив, що правильно виписати архітектуру функціонування цієї системи надзвичайно важливо.

«Від цього залежать ваші витрати на використання Інтернету, на закупівлю освітнього контенту тощо. Підхід, що передбачає підготовку такої концепції, дозволить створити дійсно працюючу систему», – підкреслив Мілев.

Він відзначив, що компанія може виступити одним із партнерів, що надасть таку технічну консультацію.

 

 реформа середньої освіти



Поділіться цією посиланням:


  1. Гриневич: саме від учителя залежить успіх реформи
    24.01.2019

    Гриневич: саме від учителя залежить успіх реформи

    Педагоги – це ключ до будь-якої освітньої реформи, незалежно від країни та інших обставин. Про це сказала міністр освіти Лілія Гриневич під час виступу на Світовому освітньому форумі в Лондоні.

    За словами Гриневич, саме тому Україна зараз працює над підвищенням зарплати вчителів, їхнім навчанням, над створенням простору, в якому вчитель матиме більше можливостей.

    Міністр повідомила, що з 2019 року в Україні почнуть діяти нові інструменти заохочення педагогів – сертифікація та механізм «гроші ходять за вчителем» на підвищення кваліфікації, що відкриє більші можливості для самореалізації.

    «Торік ми відзначали 100-річчя від дня народження всесвітньо відомого українського педагога Василя Сухомлинського, якого знають, зокрема, за створеним ним концептом «Школа радості». Понад півстоліття тому він сказав: «У наших школах не повинно бути нещасливих дітей, душу яких гнітить думка, що вони ні на що не здібні. Успіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для переборення труднощів, бажання вчитися». Ми відроджуємо цю ідею в Новій українській школі – ідея про те, що процес навчання є чимось більшим, ніж просто предметне знання. Це соціальне та емоційне навчання, яке має бути в основі шкільної освіти», – наголосила Лілія Гриневич.

    Вона також зазначила, що є три ключові напрями реформи – оновлення змісту освіти та стандартів, підтримка й навчання вчителів та створення нового освітнього простору.

    «Проте, зрештою, усі ці три елементи сходяться на вчителеві, і саме від нього залежить як успіх реформи загалом, так і успіх кожної окремої дитини. Наше завдання – допомогти вчителю виконати норми затвердженого стандарту, дати знання методик, а також підтримку – фінансову й через освітній простір, який допомагає реалізувати нові амбітні освітні стандарти», – підкреслила міністр.

     

     реформа середньої освіти

  2. Microsoft може стати партнером Міністерства освіти
    24.01.2019

    Microsoft може стати партнером Міністерства освіти

    Міністерство освіти зацікавлене у співпраці з Майкрософт для розробки концепції цифровізації шкіл в Україні. Про це сказала міністр освіти і науки Лілія Гриневич під час зустрічі з представниками компанії Майкрософт на Світовому освітньому форумі.

    За словами міністра освіти, у 2019 році в бюджеті виділено близько 1 млрд грн на цифровізацію шкіл в Україні. Для якісного використання цього ресурсу, а також логічного планування процесу розширення доступу шкіл до Інтернету та сучасних технологій, буде створено концепцію, яка пояснює архітектуру цієї системи та логіку її розбудови.

    «Ми збільшуємо доступ шкіл до сучасних технологій. Це передбачає розширення доступу до якісного Інтернету наших шкіл, а також закупівлю обладнання, на якому зможуть працювати діти та вчителі. На 2019 рік в нас є близько 1 млрд грн на зазначені цілі, але ми прагнемо використати ці гроші максимально логічно, оптимально, з найбільшою користю для наших дітей. Тому нам потрібні технічна експертиза, яка допоможе спроектувати систему найбільш правильно. З огляду на нашу попередню співпрацю, ми хотіли звернутися до вас з проханням стати одними з партнерів, надати нам цю технічну допомогу», – зазначила Лілія Гриневич.

    У свою чергу, спеціаліст Майкрософт з використання девайсів для Центральної та Східної Європи Тео Мілев зауважив, що правильно виписати архітектуру функціонування цієї системи надзвичайно важливо.

    «Від цього залежать ваші витрати на використання Інтернету, на закупівлю освітнього контенту тощо. Підхід, що передбачає підготовку такої концепції, дозволить створити дійсно працюючу систему», – підкреслив Мілев.

    Він відзначив, що компанія може виступити одним із партнерів, що надасть таку технічну консультацію.

     

     реформа середньої освіти

  3. МОН розглядає можливість співпраці з Discovery education
    24.01.2019

    МОН розглядає можливість співпраці з Discovery education

    Україна активно працює над створенням Національної освітньої електронної платформи, однак найбільші проблеми виникають з наповненням платформи якісним контентом. Про це сказала міністр освіти Лілія Гриневич під час зустрічі з представниками «Discovery education» на Світовому освітньому форумі.

    Фахівці «Discovery education» продемонстрували електронні підручники з інтерактивними ресурсами, архітектурою уроку для вчителя та можливістю для одночасного тестування учнів. У проекті доступні матеріали для занять з точних наук – курсу «Природничі науки» та «Математика».

    За словами Лілії Гриневич, Україна зацікавлена в тому, щоб знайти хороші матеріали для своєї національної освітньої е-платформи.

    «Однак проблема в тому, що ми не можемо витрачати державні гроші для купівлі ліцензії доступу для одного школяра на 1 рік, бо виходить, що ми витрачаємо велику кількість грошей, а через рік нічого не маємо. Ми хотіли б мати можливість купити матеріали, щоб наповнити власну платформу», – зазначила Гриневич.

    Представники «Discovery education» зазначили, що готові розглянути різні варіанти співпраці. Сторони домовилися зустрітись у Києві для докладнішого обговорення можливих шляхів співпраці.

    Міністр освіти також зустрілась з представниками «Britanica Digital Learning», які теж мають різні можливості для надання доступу до інтерактивного навчального контенту з усього спектру предметів.

    Також у Міністерстві освіти зазначають, що для покращення математичної грамотності школярів молодшого шкільного віку цікавими можуть бути ігрові форми вивчення математики, що пропонує австралійська компанія «MATIFIC». Наразі вона на безоплатній основі пілотує свої матеріали у 700 школах України. Сторони також домовились про зустріч у Києві для пошуку різних форматів співпраці.

     

    Facebook



Популярні товари



  1. Зошит для контрольних робіт. Українська мова. 5 клас. Для шкіл з навчанням російською мовою. Заболотний О. В., Заболотний В. В.
    Зошит призначено для проведення всіх контрольних робіт з української мови в 5 класі загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою, виконання яких повністю або частково передбачає письмову форму (тестування, диктанти, аудіювання, читання мовчки, перекази, твір). Для учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Схвалено для використання в навчально-виховному процесі (Лист Мону від 01.07.2013.№ 14.1/12-Г-238)
  2. Геометрія 7 клас Нова програма Авт: Істер О.С.
    Підручник з Геометрії 7 клас за Новою програмою Авт: Істер О.С. Вид-во: Генеза Рекомендовано Міністерством освіти і науки України
  3. Робочий зошит Харківщинознавство 8-9 класи Авт: Грінченко О.
    Робочий зошит укладено до посібника Харківщинознавство 8-9 класи Авт: Покроєва Л. Вид-во: Гімназія. Він містить завдання, що мають різноманітні форми: відкриті запитання, тести, робота з текстом, таблицями, діаграмами, графіками, з використанням контурних карт, ілюстрацій тощо; та розроблені з урахуванням рівнів компетентності. Його можна використовувати як у класі, так і під час виконання домашніх завдань.
  4. Німецька мова 6 клас Нова програма Deutsch lernen ist super Авт: Сотникова С. Гоголєва Г.
    100 грн.
    Підручник призначений для вивчення Німецької мови як першої іноземної в 6 класах загальноосвітніх навчальних закладів за Новою програмою. Видання має чітко виражену комунікативну спрямованість, містить багато цікавих завдань інтерактивного, ігрового, розвиваючого характеру, що відповідають віковим особливостям учнів. Підручник є складовою навчально-методичного комплекту разом із робочим зошитом, тестовим зошитом, книгою для вчителя, книгою для читання, аудіодиском. Для учнів 6 класів загальноосвітніх навчальних закладів, які вивчають німецьку мову як першу іноземну. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.02.2014 р. № 123)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх