Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Новорічні завдання для розвитку дитини

29.12.2018

Новорічні завдання для розвитку дитини

Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам дітей дошкільного та молодшого шкільного віку різноманітні практичні завдання новорічної тематики, що дозволять цікаво й з користю провести час у період зимових новорічних канікул.

«Новорічні» завдання у веселій та невимушеній формі розвиватимуть дитячу спостережливість, увагу, дрібну моторику та фантазію. Виконання запропонованих завдань покращить зорово-моторну координацію, тренуватиме пам’ять, сприятиме розвитку логічного, просторового та творчого мислення, вихованню всебічно розвиненої особистості.

Пишемо лист Дідусю Морозу. Це завдання допоможе дитині написати бажаний і довгоочікуваний лист Діду Морозу. Воно містить певні підказки, що дозволять не тільки попросити про подарунки, а й чесно проаналізувати власну поведінку.

Пишемо лист Святому Миколаю. Це завдання створить для дитини приємні умови, сповнені найсвітліших мрій і сподівань, в яких вона зможе поміркувати не тільки над власними бажаннями, а й подумати про своїх рідних, друзів і країну й попросити для них усього того, що підкажуть їй добре серце та найщиріша дитяча душа.

Розмальовуємо новорічні пряники. Це завдання допоможе дитині розвивати уяву й фантазію, творчі здібності, креативне мислення, мовну компетентність. Дитині пропонується розмалювати різноманітні візерунки на святкових пряниках. А ще - знайти й записати рецепт новорічних пряників і разом із рідними їх приготувати.

Гірлянда зі слів: записуємо слова за алфавітом. Це завдання допоможе дитині удосконалювати вміння розташовувати слова в алфавітному порядку. Учням і ученицям пропонується на зображенні ялинки написати певні слова в алфавітному порядку так, щоб кожне слово було написано іншим кольором.

Аналізуємо рік і плануємо наступний. Це завдання допоможе дитині підбити підсумки року, що минає, згадати про яскраві події, свої досягнення й емоції. Дитині потрібно подумати про 365 днів свого життя в році, що минає, й поставити цілі на наступний рік. Для запису роздумів дитини пропонується оригінальний формат.

Складаємо плани на майбутній рік. Це завдання допоможе дитині підбити підсумки року й замислитись над власними потребами, бажаннями та мріями. Виконуючи його, дитина зможе проаналізувати свої добрі та погані звички та намітити певний шлях удосконалення власної особистості у 2019 році.

Новорічна головоломка «Знайди слова». Це завдання-головоломка допоможе дитині повторити правопис слів новорічної тематики, потренувати увагу та пам’ять, а також надасть можливість попрактикуватись у читанні.

Святковий кросворд «Новий рік». Як і кожна головоломка, це завдання-кросворд сприятиме розвитку логічного мислення й інтелекту дитини, її уваги та пам’яті, а також важливих поведінкових навичок – посидючості та працьовитості.

Малюємо по клітинках - «Ялинкова прикраса». У завданні необхідно зосередити увагу на двох вихідних точках, розташованих на клітчастому полі, й від них малювати лінії в певному напрямку та довжиною у певну кількість клітинок. Після виконання завдання має з’явитися малюнок ялинкової прикраси.

Створюємо власний календар. Це завдання надасть можливість вивчити одиниці вимірювання часу, дізнатись про цікаві події та проявити себе. У завданні пропонується вписати всі числа січня у відповідні клітинки та розмалювати малюнки. Завдяки виконанню цього завдання дитина розширить кругозір, розвиватиме навички рахунку та дрібної моторики.

Арифметичні розмальовки «З Новим роком»«Святкова ялинка»«Снігуронька» та «Півень» , а також комплект новорічних розмальовок за арифметичними діями допоможуть потренувати виконання арифметичних дій на додавання та віднімання, покращити дрібну моторику та зорово-моторну координацію, увагу та знання основних кольорів. У завданнях дитині необхідно розв’язати математичні приклади, результат яких указуватиме на певний колір, у який треба розмалювати відповідну ділянку малюнка.

Розмальовка для дошкільників «Новорічні цифри» та новорічний комплект завдань «Рахуємо від 1 до 10» допоможуть поєднати вивчення цифр з розвитком уваги, дрібної моторики та зорово-моторної координації, сприятимуть вивченню різних кольорів і, відповідно, покращенню їх сприйняття.

Новорічні розмальовки для найменших дошкільників «Снігуронька»«Дідусь Мороз»«Новорічна ялинка»«Новорічні іграшки»«Новорічні кулі» сприятимуть розвитку дрібної моторики та зорово-моторної координації. Оскільки завдання не містять кольорового зразка, дитина зможе проявити власну фантазію й уяву та зробити запропонований малюнок індивідуальним і неповторним.

Розмальовуємо ялинкові прикраси. Ці новорічні завдання-розмальовки допоможуть дитині відчути атмосферу зимових свят, а також розвинути уяву, фантазію й навички малювання. На малюнку зображено три ялинкові кульки. Дитині пропонується розглянути й розмалювати одну з них. На двох інших кульках потрібно намалювати свої візерунки.

Новорічні подарунки для моєї родини. Цей комплект завдань навчить дитину не тільки бути уважним/уважною до членів своєї родини, підібравши найкращий новорічний подарунок для кожного, але й розвине уяву, фантазію й творчі здібності.

Порахуй малюнки: «Різдво». Це завдання допоможе дитині розвинути навички послідовного рахунку в межах 10, навчитись писати цифри та краще зрозуміти різницю між цифрою та числом, потренувати увагу. Дитина повинна порахувати малюнки і написати відповідні цифри.

Створюємо листівку: Новий рік. Це завдання покликане надихнути дитину на створення привітальної листівки до Нового року. Воно містить два варіанти ескізу листівки. Завдання допоможе розширити світогляд, збагатити уявлення про свято та оздоблення листівок.

Створюємо листівку: Різдво. Це завдання покликане надихнути дитину на створення привітальної листівки до Різдва. У першому варіанті дитині пропонується намалювати листівку за контурними лініями, а в другому – проявити фантазію та самостійно домалювати відсутні елементи.

Розмальовуємо ялинку та вивчаємо кольори. Це завдання допоможе дитині запам’ятати назви основних кольорів, узагальнити знання про новорічне свято. Дитині пропонується розмалювати новорічну ялинку та прикраси на ній: кожний елемент – своїм кольором.

Вивчаємо симетрію: домалюй ялинки. Це завдання допоможе дитині навчитися дзеркально відтворювати графічні об’єкти відносно вертикальної лінії і засвоїти таким чином геометричне поняття симетрії. Дитині необхідно, орієнтуючись на опорну лінію, завершити малюнки.

Зимова симетрія: домалюй сніжинки. Це завдання допоможе дитині засвоїти геометричне поняття симетрії. Виконуючи завдання, дитина тренуватиме увагу, зорово-моторну координацію, дрібну моторику, просторове сприйняття, а також терпіння та посидючість.

Новорічні персонажі: спільне та відмінне. Це завдання-розмальовка допоможе дитині скласти уявлення про відомих зимових персонажів – Діда Мороза та святого Миколая, зробити висновок про їхні спільні та відмінні риси, розвинути навички письма та збагатити словниковий запас. Дитині пропонується розмалювати Діда Мороза та святого Миколая, а потім описати їхні риси.

Малюємо цифрами: Новий рік. Це завдання допоможе дитині закріпити знання цифр від 1 до 7 та водночас розвинути дрібну моторику, стати більш уважною. Завдання містить зашифрований цифрами малюнок: замалювавши клітинки на аркуші запропонованими кольорами, дитина зможе побачити на аркуші новорічну ялинку.

Розвиваємо навички читання англійською мовою: святкування Різдва. Це завданнядопоможе дитині покращити навички читання, письма й збагатити словниковий запас з англійської мови. Завдання містить текст про традиції святкування Різдва у англомовних країнах.

Новорічний лабіринт: відкрий свій подарунок (англійською мовою). Завдання, що допоможе дитині розвинути не тільки увагу, логічне мислення і навички письма, але й повторити назви деяких іграшок англійською мовою. У кінці завдання наведено транскрипцію і переклад використаних у завданні слів.

Опиши Санта Клауса (англійською мовою). Завдання, що допоможе дитині збагатити словниковий запас англійською мовою, зокрема, вивчити 9 слів, які допоможуть описати зовнішність Санта Клауса. У завданні зображено Санта Клауса у повний зріст. Дитина повинна підписати певні елементи малюнку – частини тіла та одяг, знайшовши відповідні слова у «банку слів».

Гра «Знайди пару: Різдво» (англійською мовою). Це завдання допоможе дитині розвинути пам'ять, увагу і закріпити знання лексики за темою «Різдво» англійською мовою. Дитина повинна знайти пари малюнків, по черзі відкриваючи картки, розкладені малюнками вниз.

Розвиваємо логіку: лабіринт «Різдво» (англійською мовою). Це завдання допоможе дитині розвинути увагу, логічне мислення й збагатити словниковий запас з англійської мови. Дитина повинна перенести малюнки з рамочок праворуч у відповідні рамочки ліворуч, пройшовши лабіринтом зліва направо і визначивши, який саме малюнок потрібно перемалювати у відповідну пусту рамочку. Потім малюнок потрібно підписати.

Кросворд англійською «Різдво». Це завдання допоможе дитині збагатити словниковий запас за темою «Різдво», а також сприятиме розвитку логічного мислення та уваги. Дитині потрібно подивитись на малюнки предметів, пов'язаних із святкуванням Різдва, знайти назву відповідного предмета у «банку слів» та вписати у клітинки кросворда. Розв’язавши кросворд, дитина дізнається зашифроване слово.

Різдвяний словничок (англійська мова). Цей комплект завдань допоможе дитині не лише збагатити словниковий запас за темою «Різдво» англійською мовою, але й вивчити правопис слів, прописавши їх декілька разів за зразком.

ПЕРЕГЛЯНУТИ ВСІ ЗАВДАННЯ

 

 розвиток дитини



Поділіться цією посиланням:


  1. Додаткове ЗНО у магістратуру коштуватиме 495 грн
    24.09.2019

    Додаткове ЗНО у магістратуру коштуватиме 495 грн

    Вартість участі у спеціально організованій сесії єдиного вступного іспиту з іноземної мови для вступу у магістратуру становитиме 495 грн. Про це повідомили в Українському центрі оцінювання якості освіти.

    Реєстрація вступників для участі в спеціально організованій сесії ЄВІ триватиме з 07 до 15 жовтня 2019 року. Іспит відбудеться 5 листопада.

    Реєстрацію учасників здійснюватиме приймальна комісія одного з закладів вищої освіти, у якому вступник бажає брати участь у конкурсному відборі.

    Вступник вважатиметься зареєстрованим після отримання екзаменаційного листа та сплати коштів Українському центру оцінювання якості освіти.

    В УЦОЯО також радять потенційним учасникам іспиту уточнити, чи передбачені правилами прийому закладів вищої освіти додаткові строки прийому заяв, конкурсного відбору та зарахування в магістратуру.

    Як відомо, понад 17 тисяч учасників єдиного вступного іспиту з іноземних мов, що проводився за технологією ЗНО в 2019 році і результати якого були необхідні для вступу на деякі магістерські спеціальності, не змогли подолати поріг тесту «склав/не склав».

    Тест єдиного вступного іспиту з іноземних мов складається із 42 завдань, кожне з яких оцінюється у один бал.

    БІЛЬШЕ ПРО ЗНО У МАГІСТРАТУРУ

  2. МОН оголосило перший етап WorldSkills Ukraine
    24.09.2019

    МОН оголосило перший етап WorldSkills Ukraine

    Міністерство освіти оголосило про перший етап Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності WorldSkills Ukraine. Відбіркові змагання у регіонах почнуться наприкінці жовтня.

    У відомстві зазначають, що цього року конкурс проводитиметься за 17 напрямами.

    «Ми розширили перелік компетенцій більш ніж удвічі, щоб долучати більшу кількість молодих професіоналів, які прагнуть розвивати свою майстерність. Кожного року ми все краще намагаємось адаптувати конкурс до міжнародних правил: окрім створення та підтримки офіційного сайту і розширення напрямів проведення конкурсу, на сьогодні вже затверджено відповідне Положення про конкурс», — зазначила гендиректор директорату професійної освіти МОН Ірина Шумік.

    Переможці регіональних етапів отримають відзнаки та зможуть взяти участь у фіналі WorldSkills Ukraine.

    Міжнародний рух World Skills International — найбільше у світі змагання з професійної майстерності серед учнів, студентів професійних технічних закладів та закладів вищої освіти, молодих робітників у віці від 18 до 22 років. Конкурс проводиться у Європі та світі кожні два роки.

    Більше про конкурс

  3. Реформа освіти: інтерв'ю Ганни Новосад
    24.09.2019

    Реформа освіти: інтерв'ю Ганни Новосад

    Ганна Новосад лише кілька тижнів тому очолила Міністерство освіти та науки України. До цього керувала директоратом стратегічного планування та євроінтеграції в міністерстві, працюючи в команді Лілії Гриневич. Була радницею міністра Сергія Квіта.

    У першому великому інтерв’ю на посаді Ганна розповіла «Українській правді. Життя», як продовжуватиме розпочате попередньою командою, чому хоче змінювати дошкільну освіту, фінансування університетів та навіщо наука має бути пріоритетом цілого уряду.

    Нам розповідали, що ви не одразу погодилися стати міністром освіти.

    Я не одразу погодилася стати депутатом.

    Все почалося, коли мені запропонували приєднатися до президентської команди на початку червня, перед першими раундами партійних з'їздів. Це було нелегке рішення. З часом, коли запропонували ще й міністерство, було ще важче рішення. Погодилася я дійсно не одразу, хоча над депутатством дали трошки більше часу подумати.

    А над посадою міністра трішки менше?

    Щодо міністра треба було вирішувати дуже швидко. Мала кілька днів.

    Що вас підштовхнуло до того, що ви сказали: «Ок»?

    Кілька факторів.

    1) Я б не пішла, якби розуміла, що урядова команда є іншою, ніж вона є зараз.

    Мені здається, що у своїй більшості цей уряд максимально фаховий і компетентний, а також, принаймні станом на зараз – дуже командний.

    2) Якби не було підтримки, у тому числі команди, у складі якої я раніше працювала, це рішення було б набагато складнішим.

    Для мене було дуже важливо, що і Лілія Гриневич, і Павло Хобзей, і Вадим Карандій та інші колеги, з якими я працювала, підтримували мене, бо ми проговорювали таку можливість (що Ганна стане міністром – УП).

    Це надавало більшої впевненості в тому, що буде пул людей, які залишаться зі мною і працюватимуть далі, і які мають авторитет у спільноті.

    Ви хотіли, щоб залишилися усі? Чи одних запрошували, а інших ні?

    Я з усіма консультувалася, чи мені взагалі варто входити в цю історію. Були певні політичні речі…

    У якийсь момент я вирішила, що мені потрібна нова команда, але з людей, які точно є моїми однодумцями, зокрема щодо тих реформ, які були започатковані попереднім складом міністерства.

    Тому серед моїх заступників ви можете побачити Любомиру Мандзій, яка є однією з активних впроваджувачів НУШ на Львівщині, Петра Коржевського, який активно співпрацював з міністерством і на Рівненщині будував сучасну професійну освіту, Єгора Стадного, який теж є прихильником нової української школи.

    Те, що прийшли саме ці люди, означає, що дуже багато речей, які були започатковані, продовжуватимуться.

    Чи ви запрошували Лілію Михайлівну стати, наприклад, вашим заступником і залишитися в команді?

    Я дуже поважаю Лілію Михайлівну і вважаю, що це неетична пропозиція. Міністр є міністр, чи він працює чи ні. Статус зберігається. Ми залишаємося в чудових стосунках, тому я точно буду звертатися до неї за порадами. Зараз ми працюємо над різними варіантами і над форматами співпраці.

    Тобто ви берете курс, початий попередньою командою, чи будете ще щось міняти, коригувати?

    Нас – партію, з якої я прийшла – часто питали, чи не відмінимо ми Нову українську школу. Такі питання завжди здавались трохи дикими.

    Як можна скасовувати те, що має величезний суспільний запит, до певної міри сформовану суспільну довіру і що точно дає відповіді на ті найнагальніші, найбільш кричущі проблеми, які є?

    Продовження змін у школі є одним з наших пріоритетів.

    Я працювала в МОН, у тому числі в команді Лілії Михайлівни, тому розумію, як створювалася Нова українська школа.

    У мене є позитивне упередження – я не можу критикувати те, частиною чого до певної міри була. А навіть якби не була, то політика, особливо в сфері освіти, має бути цивілізованою і послідовною.

    На відміну від інших сфер, зміни в освіті страшенно повільні і покрокові.

    Якщо ми будемо через кожні 2 роки чи після кожних виборів міняти нашу освітню політику, навряд чи кудись підемо.

    Нова українська школа буде збережена як пріоритет, але ми спробуємо додати певні рішення в інших сферах також.

    Реформа освіти була розтягнута в плані на довгі роки. На прес-конференції ви казали, що треба «пришвидшити реформу». Що це означає?

    Вона дійсно була в плані доволі розтягнута. Вона послідовно, з року в рік, запроваджує зміни в кожному наступному класі.

    Перший 10 клас НУШ мав бути реалізований у школі 2027 року.

    Але є запит на зміни не лише від батьків 1-2 класів, але й усіх інших. І на цей запит треба якось відповісти.

    Формат запровадження Нової української школи був відповіддю на часові, ресурсні обмеження. Потрібно було щось зробити швидко з обмеженими ресурсами.

    Пришвидшити НУШ – це спробувати пришвидшити початок як базової, так і старшої профільної школи. Однак поки немає кінцевої відповіді, як ми це будемо робити.

    Якщо говоримо пришвидшення запуску старшої профільної школи не з 2027-го, а раніше, то маємо чесно казати: «Друзі, ті, хто з вас зараз ходить до школи і думав, що він буде вчитися 11 років, мусить піти в 12-річну школу. Але ми обіцяємо, що вона буде радикально іншою, якіснішою, профільнішою, матиме індивідуальну освітню траєкторію, у вас буде інше освітнє середовище, інші вчителі».

    Тобто маємо переконати всіх, що вчитися на рік довше – це класно. Зараз розробляємо різні сценарії, після чого обов‘язково представимо їх до широкого громадського обговорення.

    Ми мали перший раунд зустрічі з керівниками управлінь освіти, з директорами, які очолюють ліцеї (вони по факту є старшою школою). Обговорювали різні підходи, тому рішення ще немає.

    Реформа ж базової школи почнеться через три роки, коли теперішній 2-й клас піде у 5-й.

    Ви казали, що Оксана Макаренко буде займатися цифровізацією освіти. Що маєте на увазі? Є уже електронні підручники, якими діти можуть користуватися?

    Зараз ринок електронних підручників розвинутий погано. Просто так взяти і закупити їх, як паперові підручники, не настільки просте завдання.

    Оксана була однією з перших, хто починав НУШ, вона знає всі тонкощі процесу. Була однією з тих, хто починав історію національної освітньої платформи.

    Вона має відновити роботу над створенням єдиного освітнього ресурсу, який дозволить мати пласт необхідних освітніх матеріалів, підручників, конструювання уроків, який дасть можливість кожному учителю та учню мати свій освітній кабінет, де можна буде готуватися до уроків тощо.

    Але спершу її завдання зробити так, щоб у нас взагалі з’явився ринок електронних освітніх матеріалів.

    Весь світ зараз живе у двох вимірах: в аналоговому освітньому процесі, де паперові підручники, і це нормально, ми від них не будемо відмовлятися.

    Але при цьому є можливість у межах навчання користуватися всіма технологічними здобутками людства. Наші діти - діти, які народжуються зі смартфонами, і робити вигляд, що їх для них не існує, було би неправильно.

    Крім електронних підручників, про що ми ще говоримо в діджиталізації освітнього процесу?

    Ми поки не Нідерланди і не Норвегія, у нас проблема з доступом до інтернету, з комп’ютеризацією. І це вже завдання Михайла Федорова – зробити так, щоб у нашій країні скрізь з’явився інтернет.

    За нашою статистикою, є близько 700 шкіл, які станом на 1 січня цього року взагалі не мали доступу до інтернету, а майже 9 тисяч мали дуже низьку швидкість.

    Просто зробити освітню платформу – це чудово, але ще треба мати до неї доступ. Тому треба почати з базових речей – з доступу до інтернету, з наявності ґаджетів.

    Ви казали, що треба змінювати дошкільну освіту. Як?

    Ми почали говорити про дошкільну освіту, бо стає зрозумілим – ми не можемо успішно починати Нову українську школу з 1-го класу, якщо туди приходять непідготовлені діти.

    Мозок дитини, її сприйняття світу формується значно раніше, ніж у 6-7 років.

    Дошкільна освіта – вік, коли дитина починає досліджувати світ, розуміти себе, починає розвиток емоційного інтелекту. Це все закладається там.

    Ранній розвиток має бути якісним – це показують світові дослідження.

    Є тренд, що все більше країн звертають увагу на дошкільну освіту як на обов'язковий елемент успішного майбутнього розвитку дитини.

    Ми б хотіли почати зміни в цій сфері.

    Я розумію, що прямого впливу на мережу дошкільних закладів у нас нема. Ми не зможемо прямо вплинути на те, аби стало більше садочків.

    Треба буде тісно працювати з місцевою владою, переконувати їх, що потрібно більше місць.

    Хочемо почати з загальної концепції дошкільної освіти, яка б привернула увагу суспільства, політиків, батьків, управлінців до того, що це має бути важливим пріоритетом в сфері освіти.

    Хочемо змінити зміст дошкільної освіти – на це ми безпосередньо впливаємо.

    А також працювати з вихователями, адже з закладів педагогічної освіти вони виходять не з тими компетентностями, з якими би мали, для роботи з сучасними дітьми.

    Плюс одним із пріоритетних завдань у частині законодавства є прийняття нового закону про дошкільну освіту.

    Коли говоримо про дошкільну освіту, перше, на що зреагують освітяни – зарплати вихователів, які зараз на «мінімалках». Чи плануєте щось робити з зарплатами освітян найближчим часом?

    Зараз усі освітяни, на жаль, поєднані тарифною сіткою, яка не дає можливості гнучко рухатися з зарплатою.

    Вихователі дошкільних закладів зараз отримують дійсно найменше з усіх. Мовляв, «це ж маленькі дітки, що ж там з ними займатися». Це дика ситуація, бо ця ланка закладає основи основ, і ця робота однозначно не є простішою.

    Для нас точно буде пріоритетом підвищення соціального статусу та зарплат педагогів.

    Ми будемо дотримуватися положень Закону «Про освіту», де чітко вказано, що до 2025 року маємо вийти на 4 прожиткові мінімуми найменшого посадового окладу педагога.

    Було окреме рішення про зарплати, яке вимагає великого підвищення, великих додаткових видатків з Держбюджету. Його затвердив попередній уряд, воно чинне. Ми зараз з Мінфіном, з прем'єром думаємо, як знайти ці кошти і де.

    Є різні оцінки, яка це сума. Мінфін давав зведену інформацію з регіонів, що це додаткових майже 45 млрд грн.

    Для нашої економіки це гігантські кошти, які треба звідкись витягнути, у когось їх забрати і віддати сюди. Я як міністр освіти була б дуже рада так зробити, але інші міністри, мабуть, не дуже зрозуміють.

    Працюємо з Мінфіном, з прем'єром, щоб підвищити зарплати освітянам, але найближчим часом буде трошки інший інструмент, як це зробити.

    Точно вийдемо з рішенням до другого читання бюджету.

    Тобто у проекті бюджету на 2020 наразі не закладено підвищення зарплат від 20 до 70% освітянам...

    Не буду казати фантазії, з бюджету все видно. У нас була чітка позиція – працюємо з тим проектом бюджету, який нам дістався.

    Ми за півтора тижні зробили максимум, щоб трішки змінити механізм.

    Великі зміни будемо вносити, якщо буде на це згода, між першим і другим читанням.



Популярні товари



  1. Послебукварная часть 1 класс Тетрадь по развитию речи и обучению грамоте Новая программа Авт: Захарийчук М.
    Тетрадь предназначена для работы учеников 1-го класса в послебукварный период и охватывает все разделы действующей программы. Задания и упражнения, размещенные в тетради, способствуют развитию речи и формированию графических навыков первоклассников, дают возможность чередовать коллективные и индивидуальные формы работы, приобщают учеников к творческой и познавательной деятельности.
  2. Географія 7 клас Нова програма Зошит для контролю навчальних досягнень Авт: Вовк В.
    Посібник містить завдання для узагальнюючого та підсумкового контролю знань учнів 7 класів із курсу Географія Материки і океани за новою програмою. Видання також надає можливість онлайн-підготовки до уроків узагальнюючого оцінювання. До будь-якого чинного підручника Географія 7 клас Нова програма Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 26.06.2015 р. № 14.1/12-Г-728)
  3. Посібник. Фізика. 11 клас. Запитання, задачі, тести. Академічний, профільний та рівень стандарту. Л. А. Кирик, І. М. Гельфгат, І. Ю. Ненашев.
    Надано гриф Міністерства освіти і науки України. Запитання, задачі, тести. Академічний, профільний та рівень стандарту.
  4. Робочий зошит. Українська література. 5 клас. Авраменко О. М.
    Цей зошит являє собою посібник з друкованою основою. Він містить систему різнорівневих завдань, призначених для письмового виконання. Таблиці, діаграми Венна, вправи на конструювання, кросворди – це далеко не весь перелік завдань для розвитку логічного, критичного й образного мислення. Робота з цим посібником суттєво зекономить час як на уроці, так і вдома (порівняно із звичайним зошитом). Для вчителів, п’ятикласників і студентів філологічних факультетів. Схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах комісією з української мови Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (Лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 15 липня 2013 р. № 14.1/12-Г-500)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх