Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Сім ідей літніх дитячих таборів на сезон 2018 року

30.05.2018

Сім ідей літніх дитячих таборів на сезон 2018 року

Літо близько. Перед багатьма батьками постає питання, де відпочиватиме їх дитина під час літніх канікул. Експерти порталу дитячих таборів поділилися ідеями дитячих таборів на літо 2018 року.

1. Море

Літній табір на море – напевно, найстійкіша асоціація у більшості з нас. Морських таборів України багато: це узбережжя Азовського і Чорного морів.

Азовське море приваблює нижчими цінами і теплим морем. Чорне - великою різноманітністю пропозицій і більш розвиненою інфраструктурою для відпочинку.

Ціни морських таборів в середньому становлять 7-12 тисяч грн за двотижневий відпочинок.

А чи можна відпочити на морі за межами України? Звичайно!

Найпопулярнішим напрямком, як і минулого року, залишається Болгарія. Ви можете обрати з більш ніж 45 таборів. Ціни від €188.

Також морські табори представлені у Туреччині, Греції та Чорногорії.

2. Карпати

За останні роки табори в Карпатах - це другий за популярністю напрямок таборів після морського.

Карпати дуже колоритний регіон, який хочеться відвідати як взимку, так і влітку.

Активності в карпатських таборах дуже різноманітні. Це і походи в гори, і скелелазіння, і катання на конях, і джип-сафарі, і рафтинг. Нудьгувати дітям точно не прийдеться.

Також, окрім активних заходів, чимало таборів приділять час розвитку дітей. У Карпатах дуже багато таборів з вивченням англійської мови, також є табори з лідерства, кіномистецтва, профорієнтації.

Особливістю карпатських таборів є підвищена комфортність умов проживання. Номери зазвичай дво- або тримісні, оскільки вони проводяться на територіях комфортних пансіонатів, баз відпочинку, які взимку обслуговують гірськолижні курорти, а влітку переорієнтуються на дитячий відпочинок.

Вартість відпочинку коливається від 2 700 до 37 000 грн, але середній ціновий сегмент 8 - 12 тисяч грн за двотижневу зміну.

3. Київська область

Київська область - традиційно популярний напрям таборів. Соснові ліси, купання у річках, пісні біля багаття, спорт. І все це порівняно недалеко від Києва.

У багатьох таборів дуже гарна інфраструктура: спортивні поля зі штучним покриттям, басейни, обладнані танцювальні та комп’ютерні зали, бібліотеки.

Ці табори підходять для батьків Київської та сусідніх областей, які хочуть відправити дитину до цілодобового табору, але ще побоюються відправляти її дуже далеко.

За цінами можна підібрати будь-який варіант. Є як доступні табори з цікавими програмами і цінами до 6 тисяч грн, а є й елітні пропозиції з ціною понад 20 000 грн. Середні ціни коливаються в діапазоні 6 000 - 10 000 грн.

4. Намети

Наметові табори - це романтика і гарна школа самостійності.

Також ви можете вибрати напрямок наметових таборів: туристичні, скаутські, військово-патріотичні, скелелазіння тощо.

Географія наметових таборів широка: це і Карпати, і Київська область, і Харківська область, і морське узбережжя, і центральна частина України.

Що з харчуванням в наметових таборах? Зазвичай це прості продукти: каші, консерви, сезонні овочі. Адже в лісі ніде поставити холодильник. Буває також, що діти беруть участь в приготуванні їжі, митті посуду. Але не радимо розглядати це як мінус. Швидше це можливість дитині спробувати себе в справжньому поході. І часто діти повертаються з таких таборів більш відповідальними і дисциплінованими.

Додатковою перевагою наметових таборів є менша ціна, ніж у стаціонарних таборах. Так у сезоні 2018 ціни стартують від 1 750 грн. А середні ціни коливаються в діапазоні від 3 до 5 тисяч грн за двотижневу зміну.

5. З користю

Якщо Ви хочете, щоб дитина не тільки відпочила в таборі, але і здобула освітній досвід, пропонуємо подивитися освітні табори в Європі. Такі табори будуть корисними, якщо Ви плануєте навчання дитини в європейських вишах.

Популярні напрямки таких таборів: Велика Британія, Чехія, Польща, Словаччина. Причому, якщо у Великій Британії ціни стартуватимуть від 25 тисяч грн, то відвідання освітнього табору в Польщі коштуватиме від €410.

6. Ексклюзив

Якщо Вам хочеться спробувати чогось особливого, то готові поділитися цікавими варіантами відпочинку, який представлений в ексклюзивних варіантах: серфінг на Канарських островах, скелелазіння в Грузії. Цього року також з'явилась можливість відпочити у таборах в Арабських Еміратах.

7. Денні

Якщо Ви побоюєтесь відправляти дитину далеко, але хочете, щоб вона провела літо цікаво і з користю на допомогу прийдуть денні табори!

Ви можете знайти денний табір зі зручним розташуванням недалеко від будинку, увімкнувши пошук по карті.

Що дитина буде робити в місті? Різноманітність варіантів просто приголомшує: вивчати англійську, відвідувати тематичні екскурсії, освоювати різноманітні професії, грати в квести, проходити психологічні тренінги особистісного росту і командної взаємодії, танцювати, знімати кіно і навіть конструювати роботів!

Багато денних таборів надають послугу «пробний день»: тобто, якщо не вгадали з табором, можна з мінімальними емоційними і фінансовими витратами призупинити відвідування табору.

У денних таборах привертає увагу більш доступна ціна, ніж у цілодобових, також немає додаткових витрат на трансфер.

Найбільш широко поширені денні табори в Києві, Харкові, Одесі та Дніпрі.

Де зручно вибрати дитячі табори? Звичайно, на порталі дитячих таборів. Тут для Вас зібрано більш ніж 600 варіантів дитячого відпочинку на літо 2018.

Вивчайте, обирайте, відпочивайте!

ДІЗНАТИСЬ БІЛЬШЕ



Поділіться цією посиланням:


  1. Додаткове ЗНО у магістратуру коштуватиме 495 грн
    24.09.2019

    Додаткове ЗНО у магістратуру коштуватиме 495 грн

    Вартість участі у спеціально організованій сесії єдиного вступного іспиту з іноземної мови для вступу у магістратуру становитиме 495 грн. Про це повідомили в Українському центрі оцінювання якості освіти.

    Реєстрація вступників для участі в спеціально організованій сесії ЄВІ триватиме з 07 до 15 жовтня 2019 року. Іспит відбудеться 5 листопада.

    Реєстрацію учасників здійснюватиме приймальна комісія одного з закладів вищої освіти, у якому вступник бажає брати участь у конкурсному відборі.

    Вступник вважатиметься зареєстрованим після отримання екзаменаційного листа та сплати коштів Українському центру оцінювання якості освіти.

    В УЦОЯО також радять потенційним учасникам іспиту уточнити, чи передбачені правилами прийому закладів вищої освіти додаткові строки прийому заяв, конкурсного відбору та зарахування в магістратуру.

    Як відомо, понад 17 тисяч учасників єдиного вступного іспиту з іноземних мов, що проводився за технологією ЗНО в 2019 році і результати якого були необхідні для вступу на деякі магістерські спеціальності, не змогли подолати поріг тесту «склав/не склав».

    Тест єдиного вступного іспиту з іноземних мов складається із 42 завдань, кожне з яких оцінюється у один бал.

    БІЛЬШЕ ПРО ЗНО У МАГІСТРАТУРУ

  2. МОН оголосило перший етап WorldSkills Ukraine
    24.09.2019

    МОН оголосило перший етап WorldSkills Ukraine

    Міністерство освіти оголосило про перший етап Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності WorldSkills Ukraine. Відбіркові змагання у регіонах почнуться наприкінці жовтня.

    У відомстві зазначають, що цього року конкурс проводитиметься за 17 напрямами.

    «Ми розширили перелік компетенцій більш ніж удвічі, щоб долучати більшу кількість молодих професіоналів, які прагнуть розвивати свою майстерність. Кожного року ми все краще намагаємось адаптувати конкурс до міжнародних правил: окрім створення та підтримки офіційного сайту і розширення напрямів проведення конкурсу, на сьогодні вже затверджено відповідне Положення про конкурс», — зазначила гендиректор директорату професійної освіти МОН Ірина Шумік.

    Переможці регіональних етапів отримають відзнаки та зможуть взяти участь у фіналі WorldSkills Ukraine.

    Міжнародний рух World Skills International — найбільше у світі змагання з професійної майстерності серед учнів, студентів професійних технічних закладів та закладів вищої освіти, молодих робітників у віці від 18 до 22 років. Конкурс проводиться у Європі та світі кожні два роки.

    Більше про конкурс

  3. Реформа освіти: інтерв'ю Ганни Новосад
    24.09.2019

    Реформа освіти: інтерв'ю Ганни Новосад

    Ганна Новосад лише кілька тижнів тому очолила Міністерство освіти та науки України. До цього керувала директоратом стратегічного планування та євроінтеграції в міністерстві, працюючи в команді Лілії Гриневич. Була радницею міністра Сергія Квіта.

    У першому великому інтерв’ю на посаді Ганна розповіла «Українській правді. Життя», як продовжуватиме розпочате попередньою командою, чому хоче змінювати дошкільну освіту, фінансування університетів та навіщо наука має бути пріоритетом цілого уряду.

    Нам розповідали, що ви не одразу погодилися стати міністром освіти.

    Я не одразу погодилася стати депутатом.

    Все почалося, коли мені запропонували приєднатися до президентської команди на початку червня, перед першими раундами партійних з'їздів. Це було нелегке рішення. З часом, коли запропонували ще й міністерство, було ще важче рішення. Погодилася я дійсно не одразу, хоча над депутатством дали трошки більше часу подумати.

    А над посадою міністра трішки менше?

    Щодо міністра треба було вирішувати дуже швидко. Мала кілька днів.

    Що вас підштовхнуло до того, що ви сказали: «Ок»?

    Кілька факторів.

    1) Я б не пішла, якби розуміла, що урядова команда є іншою, ніж вона є зараз.

    Мені здається, що у своїй більшості цей уряд максимально фаховий і компетентний, а також, принаймні станом на зараз – дуже командний.

    2) Якби не було підтримки, у тому числі команди, у складі якої я раніше працювала, це рішення було б набагато складнішим.

    Для мене було дуже важливо, що і Лілія Гриневич, і Павло Хобзей, і Вадим Карандій та інші колеги, з якими я працювала, підтримували мене, бо ми проговорювали таку можливість (що Ганна стане міністром – УП).

    Це надавало більшої впевненості в тому, що буде пул людей, які залишаться зі мною і працюватимуть далі, і які мають авторитет у спільноті.

    Ви хотіли, щоб залишилися усі? Чи одних запрошували, а інших ні?

    Я з усіма консультувалася, чи мені взагалі варто входити в цю історію. Були певні політичні речі…

    У якийсь момент я вирішила, що мені потрібна нова команда, але з людей, які точно є моїми однодумцями, зокрема щодо тих реформ, які були започатковані попереднім складом міністерства.

    Тому серед моїх заступників ви можете побачити Любомиру Мандзій, яка є однією з активних впроваджувачів НУШ на Львівщині, Петра Коржевського, який активно співпрацював з міністерством і на Рівненщині будував сучасну професійну освіту, Єгора Стадного, який теж є прихильником нової української школи.

    Те, що прийшли саме ці люди, означає, що дуже багато речей, які були започатковані, продовжуватимуться.

    Чи ви запрошували Лілію Михайлівну стати, наприклад, вашим заступником і залишитися в команді?

    Я дуже поважаю Лілію Михайлівну і вважаю, що це неетична пропозиція. Міністр є міністр, чи він працює чи ні. Статус зберігається. Ми залишаємося в чудових стосунках, тому я точно буду звертатися до неї за порадами. Зараз ми працюємо над різними варіантами і над форматами співпраці.

    Тобто ви берете курс, початий попередньою командою, чи будете ще щось міняти, коригувати?

    Нас – партію, з якої я прийшла – часто питали, чи не відмінимо ми Нову українську школу. Такі питання завжди здавались трохи дикими.

    Як можна скасовувати те, що має величезний суспільний запит, до певної міри сформовану суспільну довіру і що точно дає відповіді на ті найнагальніші, найбільш кричущі проблеми, які є?

    Продовження змін у школі є одним з наших пріоритетів.

    Я працювала в МОН, у тому числі в команді Лілії Михайлівни, тому розумію, як створювалася Нова українська школа.

    У мене є позитивне упередження – я не можу критикувати те, частиною чого до певної міри була. А навіть якби не була, то політика, особливо в сфері освіти, має бути цивілізованою і послідовною.

    На відміну від інших сфер, зміни в освіті страшенно повільні і покрокові.

    Якщо ми будемо через кожні 2 роки чи після кожних виборів міняти нашу освітню політику, навряд чи кудись підемо.

    Нова українська школа буде збережена як пріоритет, але ми спробуємо додати певні рішення в інших сферах також.

    Реформа освіти була розтягнута в плані на довгі роки. На прес-конференції ви казали, що треба «пришвидшити реформу». Що це означає?

    Вона дійсно була в плані доволі розтягнута. Вона послідовно, з року в рік, запроваджує зміни в кожному наступному класі.

    Перший 10 клас НУШ мав бути реалізований у школі 2027 року.

    Але є запит на зміни не лише від батьків 1-2 класів, але й усіх інших. І на цей запит треба якось відповісти.

    Формат запровадження Нової української школи був відповіддю на часові, ресурсні обмеження. Потрібно було щось зробити швидко з обмеженими ресурсами.

    Пришвидшити НУШ – це спробувати пришвидшити початок як базової, так і старшої профільної школи. Однак поки немає кінцевої відповіді, як ми це будемо робити.

    Якщо говоримо пришвидшення запуску старшої профільної школи не з 2027-го, а раніше, то маємо чесно казати: «Друзі, ті, хто з вас зараз ходить до школи і думав, що він буде вчитися 11 років, мусить піти в 12-річну школу. Але ми обіцяємо, що вона буде радикально іншою, якіснішою, профільнішою, матиме індивідуальну освітню траєкторію, у вас буде інше освітнє середовище, інші вчителі».

    Тобто маємо переконати всіх, що вчитися на рік довше – це класно. Зараз розробляємо різні сценарії, після чого обов‘язково представимо їх до широкого громадського обговорення.

    Ми мали перший раунд зустрічі з керівниками управлінь освіти, з директорами, які очолюють ліцеї (вони по факту є старшою школою). Обговорювали різні підходи, тому рішення ще немає.

    Реформа ж базової школи почнеться через три роки, коли теперішній 2-й клас піде у 5-й.

    Ви казали, що Оксана Макаренко буде займатися цифровізацією освіти. Що маєте на увазі? Є уже електронні підручники, якими діти можуть користуватися?

    Зараз ринок електронних підручників розвинутий погано. Просто так взяти і закупити їх, як паперові підручники, не настільки просте завдання.

    Оксана була однією з перших, хто починав НУШ, вона знає всі тонкощі процесу. Була однією з тих, хто починав історію національної освітньої платформи.

    Вона має відновити роботу над створенням єдиного освітнього ресурсу, який дозволить мати пласт необхідних освітніх матеріалів, підручників, конструювання уроків, який дасть можливість кожному учителю та учню мати свій освітній кабінет, де можна буде готуватися до уроків тощо.

    Але спершу її завдання зробити так, щоб у нас взагалі з’явився ринок електронних освітніх матеріалів.

    Весь світ зараз живе у двох вимірах: в аналоговому освітньому процесі, де паперові підручники, і це нормально, ми від них не будемо відмовлятися.

    Але при цьому є можливість у межах навчання користуватися всіма технологічними здобутками людства. Наші діти - діти, які народжуються зі смартфонами, і робити вигляд, що їх для них не існує, було би неправильно.

    Крім електронних підручників, про що ми ще говоримо в діджиталізації освітнього процесу?

    Ми поки не Нідерланди і не Норвегія, у нас проблема з доступом до інтернету, з комп’ютеризацією. І це вже завдання Михайла Федорова – зробити так, щоб у нашій країні скрізь з’явився інтернет.

    За нашою статистикою, є близько 700 шкіл, які станом на 1 січня цього року взагалі не мали доступу до інтернету, а майже 9 тисяч мали дуже низьку швидкість.

    Просто зробити освітню платформу – це чудово, але ще треба мати до неї доступ. Тому треба почати з базових речей – з доступу до інтернету, з наявності ґаджетів.

    Ви казали, що треба змінювати дошкільну освіту. Як?

    Ми почали говорити про дошкільну освіту, бо стає зрозумілим – ми не можемо успішно починати Нову українську школу з 1-го класу, якщо туди приходять непідготовлені діти.

    Мозок дитини, її сприйняття світу формується значно раніше, ніж у 6-7 років.

    Дошкільна освіта – вік, коли дитина починає досліджувати світ, розуміти себе, починає розвиток емоційного інтелекту. Це все закладається там.

    Ранній розвиток має бути якісним – це показують світові дослідження.

    Є тренд, що все більше країн звертають увагу на дошкільну освіту як на обов'язковий елемент успішного майбутнього розвитку дитини.

    Ми б хотіли почати зміни в цій сфері.

    Я розумію, що прямого впливу на мережу дошкільних закладів у нас нема. Ми не зможемо прямо вплинути на те, аби стало більше садочків.

    Треба буде тісно працювати з місцевою владою, переконувати їх, що потрібно більше місць.

    Хочемо почати з загальної концепції дошкільної освіти, яка б привернула увагу суспільства, політиків, батьків, управлінців до того, що це має бути важливим пріоритетом в сфері освіти.

    Хочемо змінити зміст дошкільної освіти – на це ми безпосередньо впливаємо.

    А також працювати з вихователями, адже з закладів педагогічної освіти вони виходять не з тими компетентностями, з якими би мали, для роботи з сучасними дітьми.

    Плюс одним із пріоритетних завдань у частині законодавства є прийняття нового закону про дошкільну освіту.

    Коли говоримо про дошкільну освіту, перше, на що зреагують освітяни – зарплати вихователів, які зараз на «мінімалках». Чи плануєте щось робити з зарплатами освітян найближчим часом?

    Зараз усі освітяни, на жаль, поєднані тарифною сіткою, яка не дає можливості гнучко рухатися з зарплатою.

    Вихователі дошкільних закладів зараз отримують дійсно найменше з усіх. Мовляв, «це ж маленькі дітки, що ж там з ними займатися». Це дика ситуація, бо ця ланка закладає основи основ, і ця робота однозначно не є простішою.

    Для нас точно буде пріоритетом підвищення соціального статусу та зарплат педагогів.

    Ми будемо дотримуватися положень Закону «Про освіту», де чітко вказано, що до 2025 року маємо вийти на 4 прожиткові мінімуми найменшого посадового окладу педагога.

    Було окреме рішення про зарплати, яке вимагає великого підвищення, великих додаткових видатків з Держбюджету. Його затвердив попередній уряд, воно чинне. Ми зараз з Мінфіном, з прем'єром думаємо, як знайти ці кошти і де.

    Є різні оцінки, яка це сума. Мінфін давав зведену інформацію з регіонів, що це додаткових майже 45 млрд грн.

    Для нашої економіки це гігантські кошти, які треба звідкись витягнути, у когось їх забрати і віддати сюди. Я як міністр освіти була б дуже рада так зробити, але інші міністри, мабуть, не дуже зрозуміють.

    Працюємо з Мінфіном, з прем'єром, щоб підвищити зарплати освітянам, але найближчим часом буде трошки інший інструмент, як це зробити.

    Точно вийдемо з рішенням до другого читання бюджету.

    Тобто у проекті бюджету на 2020 наразі не закладено підвищення зарплат від 20 до 70% освітянам...

    Не буду казати фантазії, з бюджету все видно. У нас була чітка позиція – працюємо з тим проектом бюджету, який нам дістався.

    Ми за півтора тижні зробили максимум, щоб трішки змінити механізм.

    Великі зміни будемо вносити, якщо буде на це згода, між першим і другим читанням.



Популярні товари



  1. Робочий зошит Природознавство 2 клас До підручника Т. Г. Гільберг Нова програма Авт: Н.О. Будна. Т.В. Гладюк. М.М. Гладюк
    Зошит-тренажер з природознавства укладено відповідно до навчальної програми МОНмолодьспорту України, Державного стандарту початкової загальної освіти та підручника Природознавство 2 клас Авт. Гільберг Т.Г., Сак Т.В.. Посібник містить вправи для самостійної роботи, завдання проблемного та пошукового характеру, практичні роботи, дослідницькі практикуми, міні-проекти та запитання до природи. Пропоновані завдання сприятимуть формуванню в учнів уявлення про цілісність природи та вихованню гуманної, творчої особистості, здатної екологічно мислити і дбайливо ставитися до природи. Для учнів 2-го класу.
  2. Перевірка предметних компетентностей 5 клас Українська мова Авт: Авраменко О.
    У збірнику реалізовано компетентнісний підхід до викладання української мови відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти і навчальної програми з української мови 2015 року. Збірник містить контрольні роботи для тематичного оцінювання у двох варіантах. Для перевірки мовних компетентностей учнів 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах комісією з української мови Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 24.06.2015 р. № 14.1/12-Г-558)
  3. Я у світі 3 клас Нова програма Авт: Тагліна О. Іванова Г.
    100 грн.
    Підручник Я у світі складений за Новою програмою та спрямований на реалізацію освітньої галузі Суспільствознавство Державного стандарту початкової загальної освіти і ґрунтується на засадах особистісно-орієнтованого і компетентнісного підходів. Видання передбачає використання різноманітних практичних, словесних, наочних науково-методичних прийомів оволодіння навчальним матеріалом. Підручник допоможе учням навчитися розмірковувати, дружити, поважати свій народ і любити свою Батьківщину. Рекомендовано Міністерство освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.02.2012 р. № 118)
  4. Інформатика 5 клас Робочий зошит Нова програма Авт: Ривкінд Й.
    Робочий зошит до підручника Інформатика 5 клас Авт: Й. Я. Ривкінд, Т. І. Лисенко, Л. А. Чернікова, В. В. Шакотько Видавництво: Генеза. Він допоможе організувати цікаве, корисне і різноманітне вивчення інформатики. Матеріал робочого зошита поділено на 32 уроки, що відповідає новій програмі з інформатики для учнів 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Посібник вміщує багато запитань для перевірки набутих знань і вправ для удосконалення навичок роботи з комп’ютером, а також шість практичних робот. Призначено для учнів 5 класів загальноосвітніх навчальних закладів і вчителів інформатики. Схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах комісією з інформатики Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (Лист ІІТЗО від 11.07.13 р. № 14.1/12-Г-287)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх