Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Про особливості реєстрації на ЗНО-2018

25.01.2018

Про особливості реєстрації на ЗНО-2018

Директор Українського центру оцінювання якості освіти Вадим Карандій під час прес-конференції поінформував громадськість про особливості зовнішнього незалежного оцінювання в 2018 роціПропонуємо вашій увазі основні тези щодо проведення ЗНО та ключових етапів реєстрації на тестування.

«У 2018 році, як у попередні роки, мета проведення ЗНО – державна підсумкова атестація випускників системи загальної середньої освіти та рейтингування навчальних досягнень учасників, які планують вступати до закладів вищої освіти. Оцінку ДПА встановлюватимуть у шкалі 1–12 балів за будь-який результат, отриманий випускником, натомість результат за шкалою 100–200 балів – лише тим учасникам, які подолають поріг «склав/не склав», – нагадує Вадим Карандій.

Реєстрація для участі в зовнішньому незалежному оцінюванні почнеться лютого 2018року і триватиме до 19 березня 2018 рокуЗмінити реєстраційні дані буде можливо до 2квітня.

«Одним з обов’язкових документів для реєстрації є реєстраційна картка, формування якої здійснюється за допомогою сервісу «Зареєструватися»розміщеному на офіційному сайті Українського центру оцінювання якості освіти (testportal.gov.ua). Створити реєстраційну картку можна самостійно або звернутися до одного з пунктів реєстрації, перелік яких буде розміщено на сайті Українського центру», – розповів Карандій.

Для проходження зовнішнього незалежного оцінювання, як і в попередні роки, особа може обрати не більше чотирьох навчальних предметів.

Випускники закладів загальної середньої освіти поточного року під час реєстрації також мають зазначити, з яких обраних ними навчальних предметів результати зовнішнього незалежного оцінювання будуть зараховані як оцінки за державну підсумкову атестацію. При цьому має бути враховано, що як результати державної підсумкової атестації за освітній рівень повної загальної середньої освіти зараховують результати зовнішнього незалежного оцінювання з трьох навчальних предметів:

  • українська мова і література (українська мова);
  • математика або історія України (період ХХ – початок ХХІ століття);
  • навчальний предмет за вибором випускника з такого переліку: математика, історія України, англійська, іспанська, німецька, французька мови, біологія, географія, фізика, хімія.

Для проходження державної підсумкової атестації можна обрати й математику, й історію України.

Учні (слухачі, студенти) закладів професійної (професійно-технічної) та вищої освіти, які в поточному навчальному році мають складати державну підсумкову атестацію з української мови, проходитимуть її у формі зовнішнього незалежного оцінювання, про що мають вказати під час реєстрації.

Після оформлення реєстраційної картки необхідно сформувати комплект реєстраційних документів та подати його до закладу освітиу якому навчаються(особиякі складатимуть ДПА у формі ЗНО), або надіслати (бажано рекомендованим листом) на адресу регіонального центру, вказану в контрольно-інформаційному листі (інші категорії осіб). Особаяка успішно пройшла реєстраціюотримає від регіонального центру сертифікат зовнішнього незалежного оцінюванняінформаційний бюлетень і реєстраційне повідомлення учасника ЗНОЦі документи будуть надіслані особам, які проходять державну підсумкову атестацію у формі зовнішнього незалежного оцінювання за адресою навчального закладу, в якому вони навчаються, іншим категоріям – за адресою, вказаною під час реєстрації.

«Для успішної реєстрації на ЗНО основним документом, який посвідчує особу, є паспорт. Саме його копію має вкласти до комплекту документів майбутній учасник. Норму щодо можливості подання копії свідоцтва про народження замість копії паспорта громадянина України для реєстрації для участі в ЗНО особами, яким станом на 01 вересня року не виповнилося 16 років, що передує року їх участі в тестуванні, вилучено. Зміни відбулися відповідно до вимог чинного законодавства (паспорт громадянина України має бути отриманий особою, яка досягла 14-річного віку)», – наголосив директор Українського центру.

У разі недотримання вимог щодо реєстрації (ненадання документа, що підтверджує достовірність інформації, зазначеної в реєстраційній картці; надання недостовірної інформації; неналежного оформлення документів, необхідних для реєстрації; неможливості створення особливих (спеціальних) умов для проходження зовнішнього оцінювання відповідно до медичного висновку) особі може бути відмовлено в реєстрації.

Для того, щоб змінити реєстраційні дані (персональні дані або перелік предметів), особа має пройти перереєстрацію, яка триватиме до квітняТакож  перереєстрацію можуть пройти особи, яким відмовлено в реєстрації. Для цього їм треба усунути недоліки, допущені під час реєстрації, повторно сформувати комплект реєстраційних документів і надіслати його до регіонального центру в той самий спосіб, у який це було здійснено під час реєстрації.

Особиякі потребують створення особливих (спеціальнихумов для проходження тестування, повинні отримати медичний висновок (форма 086-3/о) та під час формування реєстраційної картки зазначити його номер і дату видачі.

Вадим Карандій звернув увагу, що в поточному році перелік особливих умов, які створюються для проходження ЗНО, доповнено умовою щодо надання можливості отримати в друкованій формі тексти до завдань з аудіювання, передбачені в сертифікаційних роботах із іноземних мов.

Також цього року пройде апробація технології проведення ЗНО для осіб з порушеннями зору, які використовують у процесі навчання рельєфно-крапковий шрифт Брайля. Апробацію буде проведено з української мови і літератури, математики, історії України під час додаткової сесії. Зареєструватися для проходження ЗНО такі особи мають під час основного періоду реєстрації.

Докладніше про забезпечення права на вищу освіту осіб з особливими освітніми потребами – у спільному наказі МОН та МОЗ «Деякі питання участі в зовнішньому незалежному оцінюванні та вступних іспитах осіб, які мають певні захворювання та/або патологічні стани, інвалідність».

Для окремих категорій осіб передбачено додатковий період реєстрації – з до 21 травня2018 рокуПраво на реєстрацію в цей період мають:

  • учасники антитерористичної операції;
  • особиякі проживають на тимчасово окупованій території або на території, де органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та не мали змоги зареєструватися в основний період.

Особи, які зареєструються в додатковий період, проходитимуть ЗНО під час додаткової сесії.

Випускники поточного рокуякі проживають на неконтрольованих територіях і бажають пройти ЗНО, мають обрати заклад, на території, що контролюється українською владою, де здобуватимуть повну загальну середню освіту. Детальна інформація про умови зарахування та перелік закладів загальної середньої освіти розміщена на сайті Міністерства освіти і науки України (mon.gov.ua).

Детальну інформацію про порядок реєстрації на зовнішнє незалежне оцінювання буде подано на офіційному сайті Українського центру оцінювання якості освіти (testportal.gov.ua).

«Очікується, що для проходження зовнішнього незалежного оцінювання у 2018 році зареєструється 360 тисяч осіб», – сказав Вадим Карандій

У 2018 році для вступу до закладу вищої освіти абітурієнти можуть подавати сертифікати зовнішнього незалежного оцінювання 2016, 2017 (окрім результатів з іноземних мов) та 2018 років. Основну сесію ЗНО буде проведено з 22 травня до 13 червня, додаткову – з 2 до 11 липня.

Найсуттєвішими нововведеннями у проведенні зовнішнього незалежного оцінювання в 2018 році стали:

  • запровадження ДПА з української мови у формі ЗНО для учнів (студентів) закладів професійної та вищої освіти;
  • визначення результатів ДПА з іноземних мов за двома рівнями (стандарт і профільний);
  • запровадження перевірки розуміння мови на слух у тестах з іноземних мов;
  • апробація технології проведення ЗНО для осіб з порушеннями зору, які використовують у процесі навчання шрифт Брайля.

Сертифікаційна робота з іноземної мови міститиме частину «Розуміння мови на слух (аудіювання)». На виконання завдань цієї частини відведено 30 хвилин. Учасникам буде запропоновано почергово прослухати кілька аудіозаписів тривалістю від 10 секунд до 3 хвилин, а потім відповісти на різнопланові запитання, працюючи в зошиті. Ці завдання перевірятимуть здатність розуміти почуте й вибирати необхідну інформацію з прослуханих текстів.

Учасникам, яким іноземна мова потрібна для вступу до закладів вищої освіти, результати ЗНО (за шкалою 100–200) буде встановлено за виконання всіх завдань тесту. Випускникам закладів загальної середньої освіти 2018 року, які оберуть іноземну як предмет державної підсумкової атестації і вивчають мову на профільному рівні, результат ДПА за шкалою 1–12 балів також буде визначено за результатом виконання всіх завдань, а для тих, хто вивчає на рівні стандарту або академічному, оцінкою за ДПА буде результат виконання завдань 1–32 і 49–59.

БІЛЬШЕ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ЗНО

 

 ЗНО географія ЗНО фізика ЗНО хімія ЗНО біологія ЗНО англійська мова ЗНО математика ЗНО історія України ЗНО ЗНО українська мова власне висловлення реєстрація на ЗНО підготовка до ЗНО



Поділіться цією посиланням:


  1. Додаткове ЗНО у магістратуру коштуватиме 495 грн
    24.09.2019

    Додаткове ЗНО у магістратуру коштуватиме 495 грн

    Вартість участі у спеціально організованій сесії єдиного вступного іспиту з іноземної мови для вступу у магістратуру становитиме 495 грн. Про це повідомили в Українському центрі оцінювання якості освіти.

    Реєстрація вступників для участі в спеціально організованій сесії ЄВІ триватиме з 07 до 15 жовтня 2019 року. Іспит відбудеться 5 листопада.

    Реєстрацію учасників здійснюватиме приймальна комісія одного з закладів вищої освіти, у якому вступник бажає брати участь у конкурсному відборі.

    Вступник вважатиметься зареєстрованим після отримання екзаменаційного листа та сплати коштів Українському центру оцінювання якості освіти.

    В УЦОЯО також радять потенційним учасникам іспиту уточнити, чи передбачені правилами прийому закладів вищої освіти додаткові строки прийому заяв, конкурсного відбору та зарахування в магістратуру.

    Як відомо, понад 17 тисяч учасників єдиного вступного іспиту з іноземних мов, що проводився за технологією ЗНО в 2019 році і результати якого були необхідні для вступу на деякі магістерські спеціальності, не змогли подолати поріг тесту «склав/не склав».

    Тест єдиного вступного іспиту з іноземних мов складається із 42 завдань, кожне з яких оцінюється у один бал.

    БІЛЬШЕ ПРО ЗНО У МАГІСТРАТУРУ

  2. МОН оголосило перший етап WorldSkills Ukraine
    24.09.2019

    МОН оголосило перший етап WorldSkills Ukraine

    Міністерство освіти оголосило про перший етап Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності WorldSkills Ukraine. Відбіркові змагання у регіонах почнуться наприкінці жовтня.

    У відомстві зазначають, що цього року конкурс проводитиметься за 17 напрямами.

    «Ми розширили перелік компетенцій більш ніж удвічі, щоб долучати більшу кількість молодих професіоналів, які прагнуть розвивати свою майстерність. Кожного року ми все краще намагаємось адаптувати конкурс до міжнародних правил: окрім створення та підтримки офіційного сайту і розширення напрямів проведення конкурсу, на сьогодні вже затверджено відповідне Положення про конкурс», — зазначила гендиректор директорату професійної освіти МОН Ірина Шумік.

    Переможці регіональних етапів отримають відзнаки та зможуть взяти участь у фіналі WorldSkills Ukraine.

    Міжнародний рух World Skills International — найбільше у світі змагання з професійної майстерності серед учнів, студентів професійних технічних закладів та закладів вищої освіти, молодих робітників у віці від 18 до 22 років. Конкурс проводиться у Європі та світі кожні два роки.

    Більше про конкурс

  3. Реформа освіти: інтерв'ю Ганни Новосад
    24.09.2019

    Реформа освіти: інтерв'ю Ганни Новосад

    Ганна Новосад лише кілька тижнів тому очолила Міністерство освіти та науки України. До цього керувала директоратом стратегічного планування та євроінтеграції в міністерстві, працюючи в команді Лілії Гриневич. Була радницею міністра Сергія Квіта.

    У першому великому інтерв’ю на посаді Ганна розповіла «Українській правді. Життя», як продовжуватиме розпочате попередньою командою, чому хоче змінювати дошкільну освіту, фінансування університетів та навіщо наука має бути пріоритетом цілого уряду.

    Нам розповідали, що ви не одразу погодилися стати міністром освіти.

    Я не одразу погодилася стати депутатом.

    Все почалося, коли мені запропонували приєднатися до президентської команди на початку червня, перед першими раундами партійних з'їздів. Це було нелегке рішення. З часом, коли запропонували ще й міністерство, було ще важче рішення. Погодилася я дійсно не одразу, хоча над депутатством дали трошки більше часу подумати.

    А над посадою міністра трішки менше?

    Щодо міністра треба було вирішувати дуже швидко. Мала кілька днів.

    Що вас підштовхнуло до того, що ви сказали: «Ок»?

    Кілька факторів.

    1) Я б не пішла, якби розуміла, що урядова команда є іншою, ніж вона є зараз.

    Мені здається, що у своїй більшості цей уряд максимально фаховий і компетентний, а також, принаймні станом на зараз – дуже командний.

    2) Якби не було підтримки, у тому числі команди, у складі якої я раніше працювала, це рішення було б набагато складнішим.

    Для мене було дуже важливо, що і Лілія Гриневич, і Павло Хобзей, і Вадим Карандій та інші колеги, з якими я працювала, підтримували мене, бо ми проговорювали таку можливість (що Ганна стане міністром – УП).

    Це надавало більшої впевненості в тому, що буде пул людей, які залишаться зі мною і працюватимуть далі, і які мають авторитет у спільноті.

    Ви хотіли, щоб залишилися усі? Чи одних запрошували, а інших ні?

    Я з усіма консультувалася, чи мені взагалі варто входити в цю історію. Були певні політичні речі…

    У якийсь момент я вирішила, що мені потрібна нова команда, але з людей, які точно є моїми однодумцями, зокрема щодо тих реформ, які були започатковані попереднім складом міністерства.

    Тому серед моїх заступників ви можете побачити Любомиру Мандзій, яка є однією з активних впроваджувачів НУШ на Львівщині, Петра Коржевського, який активно співпрацював з міністерством і на Рівненщині будував сучасну професійну освіту, Єгора Стадного, який теж є прихильником нової української школи.

    Те, що прийшли саме ці люди, означає, що дуже багато речей, які були започатковані, продовжуватимуться.

    Чи ви запрошували Лілію Михайлівну стати, наприклад, вашим заступником і залишитися в команді?

    Я дуже поважаю Лілію Михайлівну і вважаю, що це неетична пропозиція. Міністр є міністр, чи він працює чи ні. Статус зберігається. Ми залишаємося в чудових стосунках, тому я точно буду звертатися до неї за порадами. Зараз ми працюємо над різними варіантами і над форматами співпраці.

    Тобто ви берете курс, початий попередньою командою, чи будете ще щось міняти, коригувати?

    Нас – партію, з якої я прийшла – часто питали, чи не відмінимо ми Нову українську школу. Такі питання завжди здавались трохи дикими.

    Як можна скасовувати те, що має величезний суспільний запит, до певної міри сформовану суспільну довіру і що точно дає відповіді на ті найнагальніші, найбільш кричущі проблеми, які є?

    Продовження змін у школі є одним з наших пріоритетів.

    Я працювала в МОН, у тому числі в команді Лілії Михайлівни, тому розумію, як створювалася Нова українська школа.

    У мене є позитивне упередження – я не можу критикувати те, частиною чого до певної міри була. А навіть якби не була, то політика, особливо в сфері освіти, має бути цивілізованою і послідовною.

    На відміну від інших сфер, зміни в освіті страшенно повільні і покрокові.

    Якщо ми будемо через кожні 2 роки чи після кожних виборів міняти нашу освітню політику, навряд чи кудись підемо.

    Нова українська школа буде збережена як пріоритет, але ми спробуємо додати певні рішення в інших сферах також.

    Реформа освіти була розтягнута в плані на довгі роки. На прес-конференції ви казали, що треба «пришвидшити реформу». Що це означає?

    Вона дійсно була в плані доволі розтягнута. Вона послідовно, з року в рік, запроваджує зміни в кожному наступному класі.

    Перший 10 клас НУШ мав бути реалізований у школі 2027 року.

    Але є запит на зміни не лише від батьків 1-2 класів, але й усіх інших. І на цей запит треба якось відповісти.

    Формат запровадження Нової української школи був відповіддю на часові, ресурсні обмеження. Потрібно було щось зробити швидко з обмеженими ресурсами.

    Пришвидшити НУШ – це спробувати пришвидшити початок як базової, так і старшої профільної школи. Однак поки немає кінцевої відповіді, як ми це будемо робити.

    Якщо говоримо пришвидшення запуску старшої профільної школи не з 2027-го, а раніше, то маємо чесно казати: «Друзі, ті, хто з вас зараз ходить до школи і думав, що він буде вчитися 11 років, мусить піти в 12-річну школу. Але ми обіцяємо, що вона буде радикально іншою, якіснішою, профільнішою, матиме індивідуальну освітню траєкторію, у вас буде інше освітнє середовище, інші вчителі».

    Тобто маємо переконати всіх, що вчитися на рік довше – це класно. Зараз розробляємо різні сценарії, після чого обов‘язково представимо їх до широкого громадського обговорення.

    Ми мали перший раунд зустрічі з керівниками управлінь освіти, з директорами, які очолюють ліцеї (вони по факту є старшою школою). Обговорювали різні підходи, тому рішення ще немає.

    Реформа ж базової школи почнеться через три роки, коли теперішній 2-й клас піде у 5-й.

    Ви казали, що Оксана Макаренко буде займатися цифровізацією освіти. Що маєте на увазі? Є уже електронні підручники, якими діти можуть користуватися?

    Зараз ринок електронних підручників розвинутий погано. Просто так взяти і закупити їх, як паперові підручники, не настільки просте завдання.

    Оксана була однією з перших, хто починав НУШ, вона знає всі тонкощі процесу. Була однією з тих, хто починав історію національної освітньої платформи.

    Вона має відновити роботу над створенням єдиного освітнього ресурсу, який дозволить мати пласт необхідних освітніх матеріалів, підручників, конструювання уроків, який дасть можливість кожному учителю та учню мати свій освітній кабінет, де можна буде готуватися до уроків тощо.

    Але спершу її завдання зробити так, щоб у нас взагалі з’явився ринок електронних освітніх матеріалів.

    Весь світ зараз живе у двох вимірах: в аналоговому освітньому процесі, де паперові підручники, і це нормально, ми від них не будемо відмовлятися.

    Але при цьому є можливість у межах навчання користуватися всіма технологічними здобутками людства. Наші діти - діти, які народжуються зі смартфонами, і робити вигляд, що їх для них не існує, було би неправильно.

    Крім електронних підручників, про що ми ще говоримо в діджиталізації освітнього процесу?

    Ми поки не Нідерланди і не Норвегія, у нас проблема з доступом до інтернету, з комп’ютеризацією. І це вже завдання Михайла Федорова – зробити так, щоб у нашій країні скрізь з’явився інтернет.

    За нашою статистикою, є близько 700 шкіл, які станом на 1 січня цього року взагалі не мали доступу до інтернету, а майже 9 тисяч мали дуже низьку швидкість.

    Просто зробити освітню платформу – це чудово, але ще треба мати до неї доступ. Тому треба почати з базових речей – з доступу до інтернету, з наявності ґаджетів.

    Ви казали, що треба змінювати дошкільну освіту. Як?

    Ми почали говорити про дошкільну освіту, бо стає зрозумілим – ми не можемо успішно починати Нову українську школу з 1-го класу, якщо туди приходять непідготовлені діти.

    Мозок дитини, її сприйняття світу формується значно раніше, ніж у 6-7 років.

    Дошкільна освіта – вік, коли дитина починає досліджувати світ, розуміти себе, починає розвиток емоційного інтелекту. Це все закладається там.

    Ранній розвиток має бути якісним – це показують світові дослідження.

    Є тренд, що все більше країн звертають увагу на дошкільну освіту як на обов'язковий елемент успішного майбутнього розвитку дитини.

    Ми б хотіли почати зміни в цій сфері.

    Я розумію, що прямого впливу на мережу дошкільних закладів у нас нема. Ми не зможемо прямо вплинути на те, аби стало більше садочків.

    Треба буде тісно працювати з місцевою владою, переконувати їх, що потрібно більше місць.

    Хочемо почати з загальної концепції дошкільної освіти, яка б привернула увагу суспільства, політиків, батьків, управлінців до того, що це має бути важливим пріоритетом в сфері освіти.

    Хочемо змінити зміст дошкільної освіти – на це ми безпосередньо впливаємо.

    А також працювати з вихователями, адже з закладів педагогічної освіти вони виходять не з тими компетентностями, з якими би мали, для роботи з сучасними дітьми.

    Плюс одним із пріоритетних завдань у частині законодавства є прийняття нового закону про дошкільну освіту.

    Коли говоримо про дошкільну освіту, перше, на що зреагують освітяни – зарплати вихователів, які зараз на «мінімалках». Чи плануєте щось робити з зарплатами освітян найближчим часом?

    Зараз усі освітяни, на жаль, поєднані тарифною сіткою, яка не дає можливості гнучко рухатися з зарплатою.

    Вихователі дошкільних закладів зараз отримують дійсно найменше з усіх. Мовляв, «це ж маленькі дітки, що ж там з ними займатися». Це дика ситуація, бо ця ланка закладає основи основ, і ця робота однозначно не є простішою.

    Для нас точно буде пріоритетом підвищення соціального статусу та зарплат педагогів.

    Ми будемо дотримуватися положень Закону «Про освіту», де чітко вказано, що до 2025 року маємо вийти на 4 прожиткові мінімуми найменшого посадового окладу педагога.

    Було окреме рішення про зарплати, яке вимагає великого підвищення, великих додаткових видатків з Держбюджету. Його затвердив попередній уряд, воно чинне. Ми зараз з Мінфіном, з прем'єром думаємо, як знайти ці кошти і де.

    Є різні оцінки, яка це сума. Мінфін давав зведену інформацію з регіонів, що це додаткових майже 45 млрд грн.

    Для нашої економіки це гігантські кошти, які треба звідкись витягнути, у когось їх забрати і віддати сюди. Я як міністр освіти була б дуже рада так зробити, але інші міністри, мабуть, не дуже зрозуміють.

    Працюємо з Мінфіном, з прем'єром, щоб підвищити зарплати освітянам, але найближчим часом буде трошки інший інструмент, як це зробити.

    Точно вийдемо з рішенням до другого читання бюджету.

    Тобто у проекті бюджету на 2020 наразі не закладено підвищення зарплат від 20 до 70% освітянам...

    Не буду казати фантазії, з бюджету все видно. У нас була чітка позиція – працюємо з тим проектом бюджету, який нам дістався.

    Ми за півтора тижні зробили максимум, щоб трішки змінити механізм.

    Великі зміни будемо вносити, якщо буде на це згода, між першим і другим читанням.



Популярні товари



  1. Контроль навчальних досягнень Світова література 5 клас Нова програма Авт: Столій І.
    Посібник містить матеріал для різних видів контролю знань учнів зі світової літератури. Завдання диференційовані за рівнями складності. Час виконання кожної роботи поточного контролю –– 10-15 хвилин, контрольної роботи –– 40 хвилин. Автор посібника врахував, що п’ятикласники вивчатимуть світову літературу за різними підручниками. Тому у варіантах І А, ІІ А подаються завдання щодо творів, запропонованих у підручниках за ред. О. М. Ніколенко, а у варіантах І Б, ІІ Б –– у підручнику Є. В. Волощук. Видання призначене для учнів 5 класу загальноосвітніх шкіл з українською мовою навчання.
  2. Основи здоров’я 4 клас Нова програма Робочий зошит До підручника Беха І. Авт: Хитра З.
    Зошит з Основ здоров’я для 4 класу за Новою програмою до підручника Основи здоров'я 4 клас Нова програма Авт: Бех І. Воронцова Т. Пономаренко В. Страшко С. Вид-во: Алатон. У робочому зошиті дібрано матеріал з урахуванням вікових особливостей учнів початкових класів: цікаві завдання для індивідуальної та групової роботи, проблемні ситуації пов‘язані з життєвим досвідом молодших школярів, завдання творчого характеру. Пропонований матеріал сприятиме формуванню в учнів умінь і навичок здорового способу життя, вчитиме, як дотримуватись особистої гігієни, загартовувати організм, запобігати травматизму, здійснювати профілактику захворювань та дотримуватись правил безпеки життєдіяльності. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 21.07.2015 р. № 14.1/12-Г-915)
  3. Трудове навчання 4 клас Нова програма Альбом до підручника Котелянець Н. Авт: Трач С.
    Робочий альбом-посібник укладено за Новою програмою до підручника Трудове навчання 4 клас Нова програма Авт: Сидоренко В.К., Котелянець Н.В. Вид-во: Освіта. Альбом містить чисті аркуші, на яких діти мають змогу працювати під час уроку. Для учнів 4-го класу, вчителів, батьків. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 30.07.2015 р. № 14.1/12-Г-963)
  4. Тест-контроль Українська мова та література 6 клас Нова програма Авт: Ричко О.
    Зошит містить завдання у тестовій формі для поточного та періодичного контролю знань учнів на уроках української мови і літератури. Позитивним є наявність у зошиті самостійних та контрольних робіт, передбачених чинною програмою МОН України. Навчальне видання допоможе вчителеві здійснювати ефективний контроль над засвоєнням учнями навчального матеріалу, а учневі — зорієнтуватися у завданнях тестового характеру та набути навичок швидкого безпомилкового заповнення бланка відповідей. Крім того, школярі можуть використовувати зошит під час самостійної підготовки до роботи із завданнями тестового характеру, самоперевірки знань, умінь і навичок. Пропоновані тести розраховані на учнів загальноосвітніх навчальних закладів і вчителів української мови та літератури.
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх