Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Безкоштовне навчання в приватному ВМУУ

22.02.2017

Безкоштовне навчання в приватному ВМУУ

Про те, як можна вступити до приватного вишу і навчатися у ньому безкоштовно, а також про особливості навчання у Вісконсинському міжнародному університеті (США) в Україні та можливості, які відкриває ВНЗ перед студентами, розповідає Єлизавета Євтушенко – студентка І курсу спільної програми Міжнародні економічні відносини та міжнародної програми ВВА, переможець Всеукраїнської олімпіади з ділової англійської мови.

На початку 11-го класу я серйозно замислилася з приводу вибору професії та вищого навчального закладу. Я ретельно досліджувала університети України, відвідувала їх, спілкувалася зі студентами в соціальних мережах. Проте мені чогось не вистачало. Я не шукала престижний чи рейтинговий виш. Перш за все мене цікавила сучасна та якісна освіта, яка стане в нагоді для майбутнього та успішного працевлаштування.

Тож, коли моя знайома порадила мені навчання у Вісконсинському міжнародному університеті (США) в Україні (ВМУУ) за американською системою, я почала розглядати варіант навчання в цьому ВНЗ. Переглянувши сайт та відвідавши університет, я отримала багато інформації про спеціальності, на яких навчаються студенти, особливості вступу та систему викладання загалом.

Мені повідомили, що університет дає можливість здібним учням навчатися безкоштовно або з великою знижкою в навчанні. Для цього необхідно посісти призове місце на Всеукраїнській олімпіаді з ділової англійської, яка щорічно проводиться у ВМУУ.

Саме так я вирішила спробувати свої сили та гідно виступити на цьому заході. Завдяки ретельній підготовці та наполегливості мені вдалося виграти її, отримавши можливість навчатися безкоштовно. Ще за багато місяців до початку вступної кампанії я вже була впевнена, до якого університету хотіла б вступити і взагалі припинила перейматися з приводу вибору ВНЗ. Хочу зазначити, що з того моменту я ніколи не пошкодувала про свій вибір.

Я навчаюся на спільній українсько-американській програмі, тому одна частина предметів викладається українською, а інша – англійською мовами. Безумовно, я вважаю, що ми маємо певну перевагу над студентами з українських ВНЗ, адже після закінчення навчання ми матимемо два дипломи - як державного, так і міжнародного зразка.

Професори мають великий досвід у веденні власного бізнесу, вони завжди готові поділитися ним з нами, порекомендувати дії в тій чи іншій ситуації. Мені дуже подобається, що наші лекції проводяться в різних форматах, до того ж нас завжди заохочують висловлювати свої думки.

Мені імпонує американська система освіти, вона вирізняється з-поміж інших своєю гнучкістю та практичністю. Ми маємо можливість навчатися за американськими книжками та посібниками. Вони були написані відомими бізнесменами, а також професорами з найпрестижніших університетів США. Але найбільше мені подобається логічність та зрозуміле викладення змісту в них. Найновіші видання дають змогу вивчати дисципліни, орієнтовані на сучасність.

Освіта у ВМУУ вміло балансує між теорією та практикою. До нашого закладу постійно запрошують відомих професорів та діячів з України, Сполучених Штатів, Канади та інших країн. Мені завжди цікаво чути про їх цінний досвід, бачити, з яким ентузіазмом вони діляться ним з нами. Крім того, ми мали змогу відвідати засідання комітету Верховної Ради, а також поставити питання нардепам.

Проте більш за все мені запам’яталася можливість узяти участь в українсько-хорватському бізнес-форумі, який проходив у Торгово-промисловій палаті, в ролі перекладачів. Це дало нам неабиякий досвід не тільки в покращенні володіння мовою, ми також були співучасниками у веденні переговорів між двома країнами. Особисто я дізналася та побачила, як представники різних фірм пропонували свої послуги, які саме прийоми вони застосовували для залучення нових клієнтів.

Уже після закінчення 1 семестру я усвідомила, скільки нового матеріалу та практичних знань мені вдалося здобути протягом досить короткого періоду часу. Зараз я наведу кілька прикладів.

По-перше, у нашому університеті навчають бути лідерами. Для нас працювати в групах над спільними проектами є звичайною справою. Такі проекти є одним з найкращих способів розвивати та поліпшувати свої лідерські здібності. Будучи тричі лідером своїх команд, я зрозуміла на практиці, як важко та скільки вмінь потрібно мати, щоб вести за собою людей, для забезпечення злагоди та взаєморозуміння в колективі. Необхідно також чітко розподіляти функції кожного виконавця й допомогти реалізувати свої кращі якості. А оскільки з нами вчиться значна кількість іноземців, постає необхідність враховувати й певні культурні особливості.

По-друге, я досягла значних успіхів у тайм-менеджменті. Під час навчання я виробила звичку раціонально планувати свій час й використовувати його задля виконання всіх завдань у встановлені терміни.

По-третє, ми вчимося виступати перед аудиторією та робити успішні презентації. Наші викладачі дають нам багато порад щодо поліпшення наших виступів. Вони звертають нашу увагу на такі важливі аспекти, як жести, постава, зоровий контакт з аудиторією, невербальне спілкування тощо, що є досить важливим, щоб зацікавлювати та переконувати публіку. Завдяки постійній практиці у виступах перед публікою я почала менш турбуватися і більше насолоджуватися цим процесом.

Я дуже рада, що використала свій шанс й обрала саме цей університет. Кожного дня я із задоволенням іду туди, щоб отримати нові знання, а також зустрітися зі студентами та викладачами, які вже стали для мене рідними.

ДІЗНАТИСЬ БІЛЬШЕ ПРО ВМУУ



Поділіться цією посиланням:


  1. Додаткове ЗНО у магістратуру коштуватиме 495 грн
    24.09.2019

    Додаткове ЗНО у магістратуру коштуватиме 495 грн

    Вартість участі у спеціально організованій сесії єдиного вступного іспиту з іноземної мови для вступу у магістратуру становитиме 495 грн. Про це повідомили в Українському центрі оцінювання якості освіти.

    Реєстрація вступників для участі в спеціально організованій сесії ЄВІ триватиме з 07 до 15 жовтня 2019 року. Іспит відбудеться 5 листопада.

    Реєстрацію учасників здійснюватиме приймальна комісія одного з закладів вищої освіти, у якому вступник бажає брати участь у конкурсному відборі.

    Вступник вважатиметься зареєстрованим після отримання екзаменаційного листа та сплати коштів Українському центру оцінювання якості освіти.

    В УЦОЯО також радять потенційним учасникам іспиту уточнити, чи передбачені правилами прийому закладів вищої освіти додаткові строки прийому заяв, конкурсного відбору та зарахування в магістратуру.

    Як відомо, понад 17 тисяч учасників єдиного вступного іспиту з іноземних мов, що проводився за технологією ЗНО в 2019 році і результати якого були необхідні для вступу на деякі магістерські спеціальності, не змогли подолати поріг тесту «склав/не склав».

    Тест єдиного вступного іспиту з іноземних мов складається із 42 завдань, кожне з яких оцінюється у один бал.

    БІЛЬШЕ ПРО ЗНО У МАГІСТРАТУРУ

  2. МОН оголосило перший етап WorldSkills Ukraine
    24.09.2019

    МОН оголосило перший етап WorldSkills Ukraine

    Міністерство освіти оголосило про перший етап Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності WorldSkills Ukraine. Відбіркові змагання у регіонах почнуться наприкінці жовтня.

    У відомстві зазначають, що цього року конкурс проводитиметься за 17 напрямами.

    «Ми розширили перелік компетенцій більш ніж удвічі, щоб долучати більшу кількість молодих професіоналів, які прагнуть розвивати свою майстерність. Кожного року ми все краще намагаємось адаптувати конкурс до міжнародних правил: окрім створення та підтримки офіційного сайту і розширення напрямів проведення конкурсу, на сьогодні вже затверджено відповідне Положення про конкурс», — зазначила гендиректор директорату професійної освіти МОН Ірина Шумік.

    Переможці регіональних етапів отримають відзнаки та зможуть взяти участь у фіналі WorldSkills Ukraine.

    Міжнародний рух World Skills International — найбільше у світі змагання з професійної майстерності серед учнів, студентів професійних технічних закладів та закладів вищої освіти, молодих робітників у віці від 18 до 22 років. Конкурс проводиться у Європі та світі кожні два роки.

    Більше про конкурс

  3. Реформа освіти: інтерв'ю Ганни Новосад
    24.09.2019

    Реформа освіти: інтерв'ю Ганни Новосад

    Ганна Новосад лише кілька тижнів тому очолила Міністерство освіти та науки України. До цього керувала директоратом стратегічного планування та євроінтеграції в міністерстві, працюючи в команді Лілії Гриневич. Була радницею міністра Сергія Квіта.

    У першому великому інтерв’ю на посаді Ганна розповіла «Українській правді. Життя», як продовжуватиме розпочате попередньою командою, чому хоче змінювати дошкільну освіту, фінансування університетів та навіщо наука має бути пріоритетом цілого уряду.

    Нам розповідали, що ви не одразу погодилися стати міністром освіти.

    Я не одразу погодилася стати депутатом.

    Все почалося, коли мені запропонували приєднатися до президентської команди на початку червня, перед першими раундами партійних з'їздів. Це було нелегке рішення. З часом, коли запропонували ще й міністерство, було ще важче рішення. Погодилася я дійсно не одразу, хоча над депутатством дали трошки більше часу подумати.

    А над посадою міністра трішки менше?

    Щодо міністра треба було вирішувати дуже швидко. Мала кілька днів.

    Що вас підштовхнуло до того, що ви сказали: «Ок»?

    Кілька факторів.

    1) Я б не пішла, якби розуміла, що урядова команда є іншою, ніж вона є зараз.

    Мені здається, що у своїй більшості цей уряд максимально фаховий і компетентний, а також, принаймні станом на зараз – дуже командний.

    2) Якби не було підтримки, у тому числі команди, у складі якої я раніше працювала, це рішення було б набагато складнішим.

    Для мене було дуже важливо, що і Лілія Гриневич, і Павло Хобзей, і Вадим Карандій та інші колеги, з якими я працювала, підтримували мене, бо ми проговорювали таку можливість (що Ганна стане міністром – УП).

    Це надавало більшої впевненості в тому, що буде пул людей, які залишаться зі мною і працюватимуть далі, і які мають авторитет у спільноті.

    Ви хотіли, щоб залишилися усі? Чи одних запрошували, а інших ні?

    Я з усіма консультувалася, чи мені взагалі варто входити в цю історію. Були певні політичні речі…

    У якийсь момент я вирішила, що мені потрібна нова команда, але з людей, які точно є моїми однодумцями, зокрема щодо тих реформ, які були започатковані попереднім складом міністерства.

    Тому серед моїх заступників ви можете побачити Любомиру Мандзій, яка є однією з активних впроваджувачів НУШ на Львівщині, Петра Коржевського, який активно співпрацював з міністерством і на Рівненщині будував сучасну професійну освіту, Єгора Стадного, який теж є прихильником нової української школи.

    Те, що прийшли саме ці люди, означає, що дуже багато речей, які були започатковані, продовжуватимуться.

    Чи ви запрошували Лілію Михайлівну стати, наприклад, вашим заступником і залишитися в команді?

    Я дуже поважаю Лілію Михайлівну і вважаю, що це неетична пропозиція. Міністр є міністр, чи він працює чи ні. Статус зберігається. Ми залишаємося в чудових стосунках, тому я точно буду звертатися до неї за порадами. Зараз ми працюємо над різними варіантами і над форматами співпраці.

    Тобто ви берете курс, початий попередньою командою, чи будете ще щось міняти, коригувати?

    Нас – партію, з якої я прийшла – часто питали, чи не відмінимо ми Нову українську школу. Такі питання завжди здавались трохи дикими.

    Як можна скасовувати те, що має величезний суспільний запит, до певної міри сформовану суспільну довіру і що точно дає відповіді на ті найнагальніші, найбільш кричущі проблеми, які є?

    Продовження змін у школі є одним з наших пріоритетів.

    Я працювала в МОН, у тому числі в команді Лілії Михайлівни, тому розумію, як створювалася Нова українська школа.

    У мене є позитивне упередження – я не можу критикувати те, частиною чого до певної міри була. А навіть якби не була, то політика, особливо в сфері освіти, має бути цивілізованою і послідовною.

    На відміну від інших сфер, зміни в освіті страшенно повільні і покрокові.

    Якщо ми будемо через кожні 2 роки чи після кожних виборів міняти нашу освітню політику, навряд чи кудись підемо.

    Нова українська школа буде збережена як пріоритет, але ми спробуємо додати певні рішення в інших сферах також.

    Реформа освіти була розтягнута в плані на довгі роки. На прес-конференції ви казали, що треба «пришвидшити реформу». Що це означає?

    Вона дійсно була в плані доволі розтягнута. Вона послідовно, з року в рік, запроваджує зміни в кожному наступному класі.

    Перший 10 клас НУШ мав бути реалізований у школі 2027 року.

    Але є запит на зміни не лише від батьків 1-2 класів, але й усіх інших. І на цей запит треба якось відповісти.

    Формат запровадження Нової української школи був відповіддю на часові, ресурсні обмеження. Потрібно було щось зробити швидко з обмеженими ресурсами.

    Пришвидшити НУШ – це спробувати пришвидшити початок як базової, так і старшої профільної школи. Однак поки немає кінцевої відповіді, як ми це будемо робити.

    Якщо говоримо пришвидшення запуску старшої профільної школи не з 2027-го, а раніше, то маємо чесно казати: «Друзі, ті, хто з вас зараз ходить до школи і думав, що він буде вчитися 11 років, мусить піти в 12-річну школу. Але ми обіцяємо, що вона буде радикально іншою, якіснішою, профільнішою, матиме індивідуальну освітню траєкторію, у вас буде інше освітнє середовище, інші вчителі».

    Тобто маємо переконати всіх, що вчитися на рік довше – це класно. Зараз розробляємо різні сценарії, після чого обов‘язково представимо їх до широкого громадського обговорення.

    Ми мали перший раунд зустрічі з керівниками управлінь освіти, з директорами, які очолюють ліцеї (вони по факту є старшою школою). Обговорювали різні підходи, тому рішення ще немає.

    Реформа ж базової школи почнеться через три роки, коли теперішній 2-й клас піде у 5-й.

    Ви казали, що Оксана Макаренко буде займатися цифровізацією освіти. Що маєте на увазі? Є уже електронні підручники, якими діти можуть користуватися?

    Зараз ринок електронних підручників розвинутий погано. Просто так взяти і закупити їх, як паперові підручники, не настільки просте завдання.

    Оксана була однією з перших, хто починав НУШ, вона знає всі тонкощі процесу. Була однією з тих, хто починав історію національної освітньої платформи.

    Вона має відновити роботу над створенням єдиного освітнього ресурсу, який дозволить мати пласт необхідних освітніх матеріалів, підручників, конструювання уроків, який дасть можливість кожному учителю та учню мати свій освітній кабінет, де можна буде готуватися до уроків тощо.

    Але спершу її завдання зробити так, щоб у нас взагалі з’явився ринок електронних освітніх матеріалів.

    Весь світ зараз живе у двох вимірах: в аналоговому освітньому процесі, де паперові підручники, і це нормально, ми від них не будемо відмовлятися.

    Але при цьому є можливість у межах навчання користуватися всіма технологічними здобутками людства. Наші діти - діти, які народжуються зі смартфонами, і робити вигляд, що їх для них не існує, було би неправильно.

    Крім електронних підручників, про що ми ще говоримо в діджиталізації освітнього процесу?

    Ми поки не Нідерланди і не Норвегія, у нас проблема з доступом до інтернету, з комп’ютеризацією. І це вже завдання Михайла Федорова – зробити так, щоб у нашій країні скрізь з’явився інтернет.

    За нашою статистикою, є близько 700 шкіл, які станом на 1 січня цього року взагалі не мали доступу до інтернету, а майже 9 тисяч мали дуже низьку швидкість.

    Просто зробити освітню платформу – це чудово, але ще треба мати до неї доступ. Тому треба почати з базових речей – з доступу до інтернету, з наявності ґаджетів.

    Ви казали, що треба змінювати дошкільну освіту. Як?

    Ми почали говорити про дошкільну освіту, бо стає зрозумілим – ми не можемо успішно починати Нову українську школу з 1-го класу, якщо туди приходять непідготовлені діти.

    Мозок дитини, її сприйняття світу формується значно раніше, ніж у 6-7 років.

    Дошкільна освіта – вік, коли дитина починає досліджувати світ, розуміти себе, починає розвиток емоційного інтелекту. Це все закладається там.

    Ранній розвиток має бути якісним – це показують світові дослідження.

    Є тренд, що все більше країн звертають увагу на дошкільну освіту як на обов'язковий елемент успішного майбутнього розвитку дитини.

    Ми б хотіли почати зміни в цій сфері.

    Я розумію, що прямого впливу на мережу дошкільних закладів у нас нема. Ми не зможемо прямо вплинути на те, аби стало більше садочків.

    Треба буде тісно працювати з місцевою владою, переконувати їх, що потрібно більше місць.

    Хочемо почати з загальної концепції дошкільної освіти, яка б привернула увагу суспільства, політиків, батьків, управлінців до того, що це має бути важливим пріоритетом в сфері освіти.

    Хочемо змінити зміст дошкільної освіти – на це ми безпосередньо впливаємо.

    А також працювати з вихователями, адже з закладів педагогічної освіти вони виходять не з тими компетентностями, з якими би мали, для роботи з сучасними дітьми.

    Плюс одним із пріоритетних завдань у частині законодавства є прийняття нового закону про дошкільну освіту.

    Коли говоримо про дошкільну освіту, перше, на що зреагують освітяни – зарплати вихователів, які зараз на «мінімалках». Чи плануєте щось робити з зарплатами освітян найближчим часом?

    Зараз усі освітяни, на жаль, поєднані тарифною сіткою, яка не дає можливості гнучко рухатися з зарплатою.

    Вихователі дошкільних закладів зараз отримують дійсно найменше з усіх. Мовляв, «це ж маленькі дітки, що ж там з ними займатися». Це дика ситуація, бо ця ланка закладає основи основ, і ця робота однозначно не є простішою.

    Для нас точно буде пріоритетом підвищення соціального статусу та зарплат педагогів.

    Ми будемо дотримуватися положень Закону «Про освіту», де чітко вказано, що до 2025 року маємо вийти на 4 прожиткові мінімуми найменшого посадового окладу педагога.

    Було окреме рішення про зарплати, яке вимагає великого підвищення, великих додаткових видатків з Держбюджету. Його затвердив попередній уряд, воно чинне. Ми зараз з Мінфіном, з прем'єром думаємо, як знайти ці кошти і де.

    Є різні оцінки, яка це сума. Мінфін давав зведену інформацію з регіонів, що це додаткових майже 45 млрд грн.

    Для нашої економіки це гігантські кошти, які треба звідкись витягнути, у когось їх забрати і віддати сюди. Я як міністр освіти була б дуже рада так зробити, але інші міністри, мабуть, не дуже зрозуміють.

    Працюємо з Мінфіном, з прем'єром, щоб підвищити зарплати освітянам, але найближчим часом буде трошки інший інструмент, як це зробити.

    Точно вийдемо з рішенням до другого читання бюджету.

    Тобто у проекті бюджету на 2020 наразі не закладено підвищення зарплат від 20 до 70% освітянам...

    Не буду казати фантазії, з бюджету все видно. У нас була чітка позиція – працюємо з тим проектом бюджету, який нам дістався.

    Ми за півтора тижні зробили максимум, щоб трішки змінити механізм.

    Великі зміни будемо вносити, якщо буде на це згода, між першим і другим читанням.



Популярні товари



  1. Підручник Німецька мова 5 клас 1 рік навчання Нова програма Авт: Сидоренко М. Палій О.
    72 грн.
    Підручник з Німецької мови за Новою програмою для учнів 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів, які розпочинають вивчати німецьку як другу іноземну мову. Підручник містить 8 розділів, кожен з яких складається з певної кількості уроків для подання, відпрацювання, закріплення та узагальнення навчального матеріалу. Підручник сприяє формуванню в учнів навичок та розвитку умінь як в усному, так і писемному мовленні. Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України (Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 04.01.2013 р. № 10)
  2. Першокласні прописи. Посібник з письма та розвитку зв’язного мовлення за букварем М. Захарійчук, В. Науменко (у 2-х частинах)
    Першокласні прописи. Посібник з письма та розвитку зв’язного мовлення за букварем М. Захарійчук, В. Науменко (у 2-х частинах) Автор В. Федієнко СХВАЛЕНО ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (протокол № 8 від 26.07.2012 р.). Використаний у зошиті модифікований графічний шаблон (часта похила сітка для вписування букв) захищенний патентами України. Посібник з навчання письма та розвитку зв’язного мовлення, укладений за букварем авторів М. С. Вашуленка та О. В. Вашуленко, допоможе всім охочим оволодіти навичками правильного каліграфічного написання букв українського алфавіту. Пропоновані прописи значно полегшать процес навчання правильного письма дітей віком шести-семи років, а отже, стануть у пригоді вчителям та батькам першокласників. Цей посібник є частиною навчально-методичного комплекту з навчання грамоти в першому класі. До комплекту, зокрема, входить «Першокласний зошит з письма та розвитку мовлення» В. Федієнка та О. Оніщенко. 16,5х21 см, 48 с., м`яка обкл.
  3. Зошит з письма і розвитку мовлення 2 клас Частина 2 Для шкіл із навчанням російською мовою Нова програма Авт: Хорошковська О.Н. Охота Г.І.
    Матеріал зошита відповідає змісту підручника О.Н. Хорошковської, Г.І. Охоти Українська мова. 2 клас ЗНЗ із навчанням російською мовою Освіта. У зошиті вміщено вправи для формування в учнів умінь писати українською мовою, а також різноманітні навчальні, пізнавальні, розвивальні, ігрові та творчі завдання, спрямовані на розвиток мовлення та мислення учнів. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти. Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 21 грудня 2012 р. № 14.1/12-Г-408)
  4. Німецька мова 7 клас Нова програма Тестовий зошит Deutsch lernen ist super Авт: Сотникова С.
    Тестовий зошит, укладений до підручника С. І. Сотникової, Г. В. Гоголєвої Німецька мова 7 клас Deutsch lernen ist super!, містить різнорівневі завдання для оцінювання умінь і навичок учнів з німецької мови. Крім підсумкових тестів, до зошита включено семестрове тестування з чотирьох видів мовленнєвої діяльності: читання, аудіювання, письма й мовлення. Для учнів 7 класів загальноосвітніх шкіл і вчителів німецької мови.
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх