Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Від шкільного уроку до досконалості у професії

20.02.2015

Edutainme підібр ли кращі програми та сервіси для вивчення науки у всьому її різноманітті, які вдало підійдуть як учням шкіл, так і вчителям, викладачам та просто людям, які цікавляться хімією, фізикою, біологією, математикою та іншими науками.

НАУКА ДЛЯ ШКОЛИ

Get a class. Get a class - це некомерційна ініціатива, спрямована на стимулювання інтересу школярів до фізики. У розробці курсів беруть участь як практикуючі вчителі, так і викладачі освітніх проектів для обдарованих школярів. У даний момент на сайті розміщені десятки коротких відеоуроків з фізики в дослідах і експериментах, наочність яких зашкалює. До відеоуроку додаються завдання - щоб оцінити, наскільки добре ви засвоїли тему. Для вчителів передбачений дуже зручний банк завдань із сортуванням за складністю. Вибрані задачі автоматично розбиваються за варіантами та висилаютьс я класу. Також можна створювати власні курси або уроки.

QuipperSchool. Просунутий онлайн-підручник з фізики, хімії, біології та математики для старшокласників. Будь-який вчитель може зареєструватися і створити свій клас, в якому учні, які приєдналися до Quipper, зможуть читати лекції онлайн, а потім проходити там готові тести за темами. Крім того, Q uipper School - це ще й освітня соцмережа, тому учні отримують не тільки завдання, а й точковий або колективний зворотній зв'язок від їхнього викладача. Серед доступних зараз предметів: англійська, фізика, хімія, біологія і математика для 9-11 класів. Всі лекції детально прописані і зручно розділені на невеликі розділи і теми. При цьому кожен вчитель може самостійно сформувати свій навчальний план із великої кількості тем, за яким можна з легкістю відстежувати успішність своїх учнів у спеціальній вкладці. Ідеологія розробників Quipper School близькі к пафосу Khan Academy, тому сервіс завжди був і буде повністю безкоштовним.

CK-12. CK-12 - архів відкритих освітніх ресурсів у формі ігор, текстів і відео на будь-яку тему: від тригонометрії та теорії ймовірностей до астрономії та інженерної справи. Із останніх оновлень - барвисті симуляції з фізики і цілий навчальний план з математики для початкових класів. З ареєструватися на ньому може будь-який вчитель або студент, який відкриє повний доступ до всіх його можливостей. Заслуга таких проектів у тому, що хороші вчителі ніколи не залишаться у нестачі ідей і завдань, а добросовісні учні, які потрапили до невмотивованого викладача, завжди зможуть самі знайти собі цікаві уроки за потрібною темою.

Chemcrafter. Анонс гри з хімічними експериментами Chemcrafter став одним з найпопулярніших матеріалів минулого року. Цей безкоштовний додаток для iPad являє собою віртуальну хімічну лабораторію, в якій можна проводити досліди будь-якого рівня складності і небезпеки. Додаток пропонує широкий вибір інструментів, інгредієнтів та реакцій - аж до самих руйнівних. Щоб вийти на новий рівень, потрібно розібратися з найпростішими дослідами і отримати достатню кількість балів.

НАУКА ЯК ПОКЛИКАННЯ

Всесвітня бібліотека наук. Всесвітня бібліотека наук - це грандіозна бібліотека і спільнота наукової освіти, створена за участю ЮНЕСКО, яка допоможе не тільки сьогоднішнім дослідникам, але й тим, хто хоче трохи краще розібратися, що значить бути вченим у сучасному світі. Сотні статей, електронних підручників, відео та словників допоможуть розібратися у змісті різних тем від генетики до нанотехнологій, а також пристрої міжнародної комунікації вчених і науці як професії.

Блог з наукової інфографікою. Не всіх зацікавлять навіть самі захоплюючі статті та підручники. Зате блог із анімованою науковою інфографікою від дизайнера та бакалавра молекулярної біології зможе подолати будь-які прояви скептичного ставлення до науки. Рухливі картинки розповідають про організми, які світяться, про дихання коника, анатомію комп'ютера та інші цікаві речі. Поки в блозі всього кілька сторінок, але нові таблиці, ілюстрації та інфографіка з'являються кожні 2-3 тижні. Для роботи над ілюстраціями використовується інформація з серйозних наукових джерел: книг, дисертацій, статей з журналів. Посилання на літературу можна знайти на самій інфографіці. Для тих, хто теж хоче займатися візуальною популяризаці єю науки, автор блогу підготувала невелике керівництво.

Віртуальні лабораторії. Якщо ж захоплення наукою вже успішно переросло в одержимість, то спробувати себе у ролі вченого на повну катушку допоможуть віртуальні лабораторії. Навіть якщо ви ще школяр. Два найпопулярніших і просунутих сервіси - віртуальне середовище Late Nite Labs і 3D лабораторія Labster. Втім, це вже навіть не зовсім навчальні інструменти, адже такими сервісами користуються зараз і дослідники з провідних інститутів світу.

ІНЖЕНЕРНА НАУКА

TryEngineering. TryEngineering допомагає зробити технічні науки цікавішими і простішими як для школярів, так і для вчителів. Викладачі можуть завантажити на сайті плани занять для учнів від восьми до вісімнадцяти років, а школярі - знайти мобільну або онлайн-гру практично за будь-якою темою, пов'язаною з інженерною справою. Окремо радує, що є і русифікована версія сайту, на якій переведена навіть значна частина (49 з 115) навчальних планів. Наприклад, можна провести урок з біометричних технологій, енергії вітру або нанотехнологій у виробництві водонепроникних матеріалів. Але чомусь локалізована версія TryEngineering оформлена набагато менш привабливо, аніж англомовний оригінал.

AutoDesk ForceEffect. Безкоштовний додаток на Android, iOS і Chrome для креслення й обчисленн на допомогу студентам, інженерам і конструкторам-ентузіастам. Його можна використовувати просто як розвагу, сфотографувавши свій велосипед і розрахувавши, які сили діють на його конструкцію. Для тих же, хто планує серйозно вкластися у свою освіту інженера, проектувальника або архітектора, є російськомовна платформа з онлайн-курсами з інструментарію просунутих інженерів KiloNewton.ru.



Поділіться цією посиланням:


  1. Додаткове ЗНО у магістратуру коштуватиме 495 грн
    24.09.2019

    Додаткове ЗНО у магістратуру коштуватиме 495 грн

    Вартість участі у спеціально організованій сесії єдиного вступного іспиту з іноземної мови для вступу у магістратуру становитиме 495 грн. Про це повідомили в Українському центрі оцінювання якості освіти.

    Реєстрація вступників для участі в спеціально організованій сесії ЄВІ триватиме з 07 до 15 жовтня 2019 року. Іспит відбудеться 5 листопада.

    Реєстрацію учасників здійснюватиме приймальна комісія одного з закладів вищої освіти, у якому вступник бажає брати участь у конкурсному відборі.

    Вступник вважатиметься зареєстрованим після отримання екзаменаційного листа та сплати коштів Українському центру оцінювання якості освіти.

    В УЦОЯО також радять потенційним учасникам іспиту уточнити, чи передбачені правилами прийому закладів вищої освіти додаткові строки прийому заяв, конкурсного відбору та зарахування в магістратуру.

    Як відомо, понад 17 тисяч учасників єдиного вступного іспиту з іноземних мов, що проводився за технологією ЗНО в 2019 році і результати якого були необхідні для вступу на деякі магістерські спеціальності, не змогли подолати поріг тесту «склав/не склав».

    Тест єдиного вступного іспиту з іноземних мов складається із 42 завдань, кожне з яких оцінюється у один бал.

    БІЛЬШЕ ПРО ЗНО У МАГІСТРАТУРУ

  2. МОН оголосило перший етап WorldSkills Ukraine
    24.09.2019

    МОН оголосило перший етап WorldSkills Ukraine

    Міністерство освіти оголосило про перший етап Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності WorldSkills Ukraine. Відбіркові змагання у регіонах почнуться наприкінці жовтня.

    У відомстві зазначають, що цього року конкурс проводитиметься за 17 напрямами.

    «Ми розширили перелік компетенцій більш ніж удвічі, щоб долучати більшу кількість молодих професіоналів, які прагнуть розвивати свою майстерність. Кожного року ми все краще намагаємось адаптувати конкурс до міжнародних правил: окрім створення та підтримки офіційного сайту і розширення напрямів проведення конкурсу, на сьогодні вже затверджено відповідне Положення про конкурс», — зазначила гендиректор директорату професійної освіти МОН Ірина Шумік.

    Переможці регіональних етапів отримають відзнаки та зможуть взяти участь у фіналі WorldSkills Ukraine.

    Міжнародний рух World Skills International — найбільше у світі змагання з професійної майстерності серед учнів, студентів професійних технічних закладів та закладів вищої освіти, молодих робітників у віці від 18 до 22 років. Конкурс проводиться у Європі та світі кожні два роки.

    Більше про конкурс

  3. Реформа освіти: інтерв'ю Ганни Новосад
    24.09.2019

    Реформа освіти: інтерв'ю Ганни Новосад

    Ганна Новосад лише кілька тижнів тому очолила Міністерство освіти та науки України. До цього керувала директоратом стратегічного планування та євроінтеграції в міністерстві, працюючи в команді Лілії Гриневич. Була радницею міністра Сергія Квіта.

    У першому великому інтерв’ю на посаді Ганна розповіла «Українській правді. Життя», як продовжуватиме розпочате попередньою командою, чому хоче змінювати дошкільну освіту, фінансування університетів та навіщо наука має бути пріоритетом цілого уряду.

    Нам розповідали, що ви не одразу погодилися стати міністром освіти.

    Я не одразу погодилася стати депутатом.

    Все почалося, коли мені запропонували приєднатися до президентської команди на початку червня, перед першими раундами партійних з'їздів. Це було нелегке рішення. З часом, коли запропонували ще й міністерство, було ще важче рішення. Погодилася я дійсно не одразу, хоча над депутатством дали трошки більше часу подумати.

    А над посадою міністра трішки менше?

    Щодо міністра треба було вирішувати дуже швидко. Мала кілька днів.

    Що вас підштовхнуло до того, що ви сказали: «Ок»?

    Кілька факторів.

    1) Я б не пішла, якби розуміла, що урядова команда є іншою, ніж вона є зараз.

    Мені здається, що у своїй більшості цей уряд максимально фаховий і компетентний, а також, принаймні станом на зараз – дуже командний.

    2) Якби не було підтримки, у тому числі команди, у складі якої я раніше працювала, це рішення було б набагато складнішим.

    Для мене було дуже важливо, що і Лілія Гриневич, і Павло Хобзей, і Вадим Карандій та інші колеги, з якими я працювала, підтримували мене, бо ми проговорювали таку можливість (що Ганна стане міністром – УП).

    Це надавало більшої впевненості в тому, що буде пул людей, які залишаться зі мною і працюватимуть далі, і які мають авторитет у спільноті.

    Ви хотіли, щоб залишилися усі? Чи одних запрошували, а інших ні?

    Я з усіма консультувалася, чи мені взагалі варто входити в цю історію. Були певні політичні речі…

    У якийсь момент я вирішила, що мені потрібна нова команда, але з людей, які точно є моїми однодумцями, зокрема щодо тих реформ, які були започатковані попереднім складом міністерства.

    Тому серед моїх заступників ви можете побачити Любомиру Мандзій, яка є однією з активних впроваджувачів НУШ на Львівщині, Петра Коржевського, який активно співпрацював з міністерством і на Рівненщині будував сучасну професійну освіту, Єгора Стадного, який теж є прихильником нової української школи.

    Те, що прийшли саме ці люди, означає, що дуже багато речей, які були започатковані, продовжуватимуться.

    Чи ви запрошували Лілію Михайлівну стати, наприклад, вашим заступником і залишитися в команді?

    Я дуже поважаю Лілію Михайлівну і вважаю, що це неетична пропозиція. Міністр є міністр, чи він працює чи ні. Статус зберігається. Ми залишаємося в чудових стосунках, тому я точно буду звертатися до неї за порадами. Зараз ми працюємо над різними варіантами і над форматами співпраці.

    Тобто ви берете курс, початий попередньою командою, чи будете ще щось міняти, коригувати?

    Нас – партію, з якої я прийшла – часто питали, чи не відмінимо ми Нову українську школу. Такі питання завжди здавались трохи дикими.

    Як можна скасовувати те, що має величезний суспільний запит, до певної міри сформовану суспільну довіру і що точно дає відповіді на ті найнагальніші, найбільш кричущі проблеми, які є?

    Продовження змін у школі є одним з наших пріоритетів.

    Я працювала в МОН, у тому числі в команді Лілії Михайлівни, тому розумію, як створювалася Нова українська школа.

    У мене є позитивне упередження – я не можу критикувати те, частиною чого до певної міри була. А навіть якби не була, то політика, особливо в сфері освіти, має бути цивілізованою і послідовною.

    На відміну від інших сфер, зміни в освіті страшенно повільні і покрокові.

    Якщо ми будемо через кожні 2 роки чи після кожних виборів міняти нашу освітню політику, навряд чи кудись підемо.

    Нова українська школа буде збережена як пріоритет, але ми спробуємо додати певні рішення в інших сферах також.

    Реформа освіти була розтягнута в плані на довгі роки. На прес-конференції ви казали, що треба «пришвидшити реформу». Що це означає?

    Вона дійсно була в плані доволі розтягнута. Вона послідовно, з року в рік, запроваджує зміни в кожному наступному класі.

    Перший 10 клас НУШ мав бути реалізований у школі 2027 року.

    Але є запит на зміни не лише від батьків 1-2 класів, але й усіх інших. І на цей запит треба якось відповісти.

    Формат запровадження Нової української школи був відповіддю на часові, ресурсні обмеження. Потрібно було щось зробити швидко з обмеженими ресурсами.

    Пришвидшити НУШ – це спробувати пришвидшити початок як базової, так і старшої профільної школи. Однак поки немає кінцевої відповіді, як ми це будемо робити.

    Якщо говоримо пришвидшення запуску старшої профільної школи не з 2027-го, а раніше, то маємо чесно казати: «Друзі, ті, хто з вас зараз ходить до школи і думав, що він буде вчитися 11 років, мусить піти в 12-річну школу. Але ми обіцяємо, що вона буде радикально іншою, якіснішою, профільнішою, матиме індивідуальну освітню траєкторію, у вас буде інше освітнє середовище, інші вчителі».

    Тобто маємо переконати всіх, що вчитися на рік довше – це класно. Зараз розробляємо різні сценарії, після чого обов‘язково представимо їх до широкого громадського обговорення.

    Ми мали перший раунд зустрічі з керівниками управлінь освіти, з директорами, які очолюють ліцеї (вони по факту є старшою школою). Обговорювали різні підходи, тому рішення ще немає.

    Реформа ж базової школи почнеться через три роки, коли теперішній 2-й клас піде у 5-й.

    Ви казали, що Оксана Макаренко буде займатися цифровізацією освіти. Що маєте на увазі? Є уже електронні підручники, якими діти можуть користуватися?

    Зараз ринок електронних підручників розвинутий погано. Просто так взяти і закупити їх, як паперові підручники, не настільки просте завдання.

    Оксана була однією з перших, хто починав НУШ, вона знає всі тонкощі процесу. Була однією з тих, хто починав історію національної освітньої платформи.

    Вона має відновити роботу над створенням єдиного освітнього ресурсу, який дозволить мати пласт необхідних освітніх матеріалів, підручників, конструювання уроків, який дасть можливість кожному учителю та учню мати свій освітній кабінет, де можна буде готуватися до уроків тощо.

    Але спершу її завдання зробити так, щоб у нас взагалі з’явився ринок електронних освітніх матеріалів.

    Весь світ зараз живе у двох вимірах: в аналоговому освітньому процесі, де паперові підручники, і це нормально, ми від них не будемо відмовлятися.

    Але при цьому є можливість у межах навчання користуватися всіма технологічними здобутками людства. Наші діти - діти, які народжуються зі смартфонами, і робити вигляд, що їх для них не існує, було би неправильно.

    Крім електронних підручників, про що ми ще говоримо в діджиталізації освітнього процесу?

    Ми поки не Нідерланди і не Норвегія, у нас проблема з доступом до інтернету, з комп’ютеризацією. І це вже завдання Михайла Федорова – зробити так, щоб у нашій країні скрізь з’явився інтернет.

    За нашою статистикою, є близько 700 шкіл, які станом на 1 січня цього року взагалі не мали доступу до інтернету, а майже 9 тисяч мали дуже низьку швидкість.

    Просто зробити освітню платформу – це чудово, але ще треба мати до неї доступ. Тому треба почати з базових речей – з доступу до інтернету, з наявності ґаджетів.

    Ви казали, що треба змінювати дошкільну освіту. Як?

    Ми почали говорити про дошкільну освіту, бо стає зрозумілим – ми не можемо успішно починати Нову українську школу з 1-го класу, якщо туди приходять непідготовлені діти.

    Мозок дитини, її сприйняття світу формується значно раніше, ніж у 6-7 років.

    Дошкільна освіта – вік, коли дитина починає досліджувати світ, розуміти себе, починає розвиток емоційного інтелекту. Це все закладається там.

    Ранній розвиток має бути якісним – це показують світові дослідження.

    Є тренд, що все більше країн звертають увагу на дошкільну освіту як на обов'язковий елемент успішного майбутнього розвитку дитини.

    Ми б хотіли почати зміни в цій сфері.

    Я розумію, що прямого впливу на мережу дошкільних закладів у нас нема. Ми не зможемо прямо вплинути на те, аби стало більше садочків.

    Треба буде тісно працювати з місцевою владою, переконувати їх, що потрібно більше місць.

    Хочемо почати з загальної концепції дошкільної освіти, яка б привернула увагу суспільства, політиків, батьків, управлінців до того, що це має бути важливим пріоритетом в сфері освіти.

    Хочемо змінити зміст дошкільної освіти – на це ми безпосередньо впливаємо.

    А також працювати з вихователями, адже з закладів педагогічної освіти вони виходять не з тими компетентностями, з якими би мали, для роботи з сучасними дітьми.

    Плюс одним із пріоритетних завдань у частині законодавства є прийняття нового закону про дошкільну освіту.

    Коли говоримо про дошкільну освіту, перше, на що зреагують освітяни – зарплати вихователів, які зараз на «мінімалках». Чи плануєте щось робити з зарплатами освітян найближчим часом?

    Зараз усі освітяни, на жаль, поєднані тарифною сіткою, яка не дає можливості гнучко рухатися з зарплатою.

    Вихователі дошкільних закладів зараз отримують дійсно найменше з усіх. Мовляв, «це ж маленькі дітки, що ж там з ними займатися». Це дика ситуація, бо ця ланка закладає основи основ, і ця робота однозначно не є простішою.

    Для нас точно буде пріоритетом підвищення соціального статусу та зарплат педагогів.

    Ми будемо дотримуватися положень Закону «Про освіту», де чітко вказано, що до 2025 року маємо вийти на 4 прожиткові мінімуми найменшого посадового окладу педагога.

    Було окреме рішення про зарплати, яке вимагає великого підвищення, великих додаткових видатків з Держбюджету. Його затвердив попередній уряд, воно чинне. Ми зараз з Мінфіном, з прем'єром думаємо, як знайти ці кошти і де.

    Є різні оцінки, яка це сума. Мінфін давав зведену інформацію з регіонів, що це додаткових майже 45 млрд грн.

    Для нашої економіки це гігантські кошти, які треба звідкись витягнути, у когось їх забрати і віддати сюди. Я як міністр освіти була б дуже рада так зробити, але інші міністри, мабуть, не дуже зрозуміють.

    Працюємо з Мінфіном, з прем'єром, щоб підвищити зарплати освітянам, але найближчим часом буде трошки інший інструмент, як це зробити.

    Точно вийдемо з рішенням до другого читання бюджету.

    Тобто у проекті бюджету на 2020 наразі не закладено підвищення зарплат від 20 до 70% освітянам...

    Не буду казати фантазії, з бюджету все видно. У нас була чітка позиція – працюємо з тим проектом бюджету, який нам дістався.

    Ми за півтора тижні зробили максимум, щоб трішки змінити механізм.

    Великі зміни будемо вносити, якщо буде на це згода, між першим і другим читанням.



Популярні товари



  1. Опорні конспекти Фізика 7 клас Нова програма
    У навчальному посібнику представлені опорні конспекти за Новою програмою до будь-якого чинного підручника Фізика 7 клас Нова програма. Опорні конспекти сприятимуть кращому вивченню теоретичних відомостей і практичному закріпленню знань з курсу фізики у 7 класі, допоможуть підготуватися як до уроків, так і до зовнішнього незалежного оцінювання. Посібник призначений для учнів загальноосвітніх середніх шкіл, гімназій, ліцеїв, а також вчителів фізики.
  2. Тест-контроль Англійська мова 10 клас Авт: Ходаковська О.
    Зошити можуть бути використані при роботі з будь-яким підручником англійської мови. Неодмінною їх рисою є наявність усіх самостійних робіт, за кожною програмовою темою, а також семестрових робіт, розроблених у форматі тестування, з наведеними зразками виконання завдань. Види завдань відповідають формату завдань ДПА. Тексти для аудіювання розміщені всередині зошитів, щоб вчитель міг вилучити їх перед тим, як роздати тести учням Пропоновані тести розраховані на учнів загальноосвітніх навчальних закладів та вчителів англійської мови.
  3. Тест-контроль Всесвітня історія Історія України 8 клас Нова програма Авт: Дячков С.
    Зошит із Всесвітньої історії та історії України для 8 класу за Новою програмою містить завдання у тестовій формі у двох варіантах для поточного та тематичного контролю знань учнів. Навчальне видання допоможе вчителеві здійснювати ефективний контроль над засвоєнням учнями навчального матеріалу, а учневі - зорієнтуватися у завданнях тестової форми та перевірити свої знання. Крім того, школярі можуть використовувати зошит під час самостійної підготовки до роботи із завданнями у тестовій формі, самоперевірки своїх знань, умінь та навичок. До будь-якого чинного підручника з Історії для 8 класу за Новою програмою. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з історії Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (Лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти № 2.1/12-Г-476 від 05.07.2016 р.)
  4. Географія 8 клас Нова програма Авт: Довгань Г. Стадник О.
    100 грн.
    Підручник з Географії для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів складено за Новою програмою Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 10.05.2016 р. № 491)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх