Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Відібрані товари: Новинки

Товарів відібрано: 35  
Сортування:  

  1. ЗНО 2019 Біологія. Комплексне видання. Авт: Біда О. Вид-во: Літера.
    Навчальний посібник призначений для nідготовки до успішного складання зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) з біології. Він містить теоретичний матеріал, що охоплює всі теми згідно із програмою зовнішнього незалежного оцінювання з біології (ботаніка, зоологія, анатомія і фізіологія людини, загальна біологія); тестові завдання до кожної теми; 5 варіантів тестів у форматі ЗНО; відповіді до всіх тестів. При складанні тестових завдань було враховано вимоги Украінського центру оцінювання якості освіти (УЦОЯО); чіткість запитань, оптимальне використання шкільного матеріалу та досягнень біологічної науки і практики останніх десятиліть. Формулювання тестових завдань відповідає рекомендованим УЦОЯО рівням складності. Це комплексне видання допоможе систематизувати одержані в школі знання з дисциплін біологічного циклу, переконатися у сформованості знань і умінь, надолужити "недочуте", "незрозуміле", "недовивчене", поглибити й розширити свою ерудицію в біології - науці про життя. Посібник стане у пригоді учням та випускникам загальноосвітніх шкіл, абітурієнтам.
  2. Французька за 4 тижні. Рівень 2. Інтенсивнй курс французької мови з компакт-диском (Польща Видавництво РЕА)
    110 грн.
    Посібник є продовженням попереднього видання «Французька мова за 4 тижні». Інтенсивний курс французької мови, вміщений у цьому виданні, зацікавить не лише початківців, а й тих, у кого виникла потреба швидко й ефективно відтворити в пам’яті французьку лексику і повторити граматику. До посібника додається компакт-диск із записами всіх діалогів.
  3. 100 експрес-уроків української
    Щоб без проблем освоїти тонкощі спілкування українською мовою, радимо придбати книгу «100 експрес-уроків української». У кишеньковому самовчителі стисло і просто пояснюються складні моменти слововживання і побудови фраз. «Холостяк» або «парубок», «вибирати» або «обирати», «Паска», «Пасха» або «Великдень», «по четвергам» або «по четвергах» — книжка дає відповіді на численні запитання і виправляє типові помилки.
  4. ЗНО 2019 Географія. Комплексне видання. Авт: Стадник О. Вид-во: Літера.
    Посібник містить виклад основних навчальних тем із географії, передбачених програмою зовнішнього незалежного оцінювання, типові тестові завдання після кожної теми та узагальнюючі тести за матеріалами розділів. Посібник допоможе систематизувати й поглибити знання з навчальних курсів географії, потренуватися у виконанні завдань, розроблених на зразок тестових завдань зовнішнього незалежного оцінювання. Призначено для учнів загальноосвітніх навчальних закладів і вчителів географії .
  5. Італійська мова за 4 тижні. Рівень 2. Інтенсивний курс італійської мови з компакт-диском.
    110 грн.
    Даний посібник є продовженням попереднього видання “Італійська мова за 4 тижні”. Запропонований інтенсивний курс італійської мови зацікавить не лише тих, хто починає її вивчати, а й тих, у кого виникла потреба швидко та ефективно відтворити в пам’яті італійську лексику і повторити граматику. До посібника додаються компакт-диски із записами всіх діалогів.
  6. ЗНО 2019 Історія України. Комплексне видання. Авт: Власов В. Вид-во: Літера.
    Історія України: комплексне видання / В. С. Власов, С. В. Кульчицький. - Київ: Літера ЛТД, 2018. Посібник розроблено з метою допомогти вчителеві та учням організувати системну підготовку до зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) з історії України. Стане в пригоді він і під час підготовки до державної підсумкової атестації (ДПА) з історії України. Видання містить усі складники, передбачені шкільною програмою та програмою ЗНО для підготовки з історії України: факти, дати, поняття та терміни, персоналії, пам'ятки для розпізнавання тощо. У пропонованому посібнику автори прагнули узагальнити навчальний матеріал курсу історії України, подати його в систематизованому, конспективному викладі, щоб випускники та абітурієнти мали можливість пригадати і повторити вивчене та потренуватися у розв'язуванні типових тестових завдань. Видання призначено для випускників загальноосвітніх навчальних закладів, абітурієнтів, учителів історії. Шановні абітурієнти! Призначення книги, яку ви тримаєте в руках, - допомогти вам у підготовці до зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) з історії України: пригадати вже вивчене та повторене за шкільними підручниками і потренуватися в розв'язуванні тестових завдань у форматі ЗНО. У структурі посібника реалізовано три принципи: 1) виклад навчального матеріалу за розділами відповідно до програми ЗНО з історії України; 2) оптимальна пропозиція тестових завдань до розділу на перевірку опрацьованого змістового матеріалу; З) достатня кількість тренувальних тестів (варіантів у форматі ЗНО) за специфікацією Українського центру оцінювання якості освіти (УЦОЯО). Навчальний матеріал подано конспективно, щоб привернути увагу до основного, нагадати канву історичного процесу, допомогти відновити в пам'яті логіку історичних подій та явищ, найважливіші дати та персоналії. Якщо під час підготовки у вас виникає потреба пригадати деталі перебігу історичних подій, подробиці життя історичних постатей, звертайтеся до підручників та посібників, де матеріал викладений докладніше (приміром, «Довідника для абітурієнтів та школярів: повний курс підготовки для вступу до вищих навчальних закладів», автори: С. Кульчицький ,В. Власов; видавництво «Літера ЛТД»), адже інколи тестові завдання охоплюють більший обсяг навчального матеріалу, ніж той, що його викладено в посібнику. Чимало тестових завдань передбачають опрацювання фрагментів історичних джерел, яких, як відомо, щороку стає більше в тесті ЗНО. Використання таких завдань цілком виправдане з огляду на практичну, компетентнісну спрямованість шкільної історичної освіти. Тож у посібнику дібрано хрестоматійні, класичні фрагменти, які найвірогідніше можуть з'явитися в тесті ЗНО УЦОЯО . На окрему увагу заслуговують завдання, що перевіряють уміння працювати з історичною картою. Відповідно до чинної програми ЗНО абітурієнтам пропонуватимуть завдання, у яких використовуються не контурні карти, а навчальні історичні карти, з яких зняті прямі підказки. Саме такі завдання знайдете в посібнику . Належну увагу приділено й ще одній новації програми ЗНО з історії України - вмінню абітурієнтів розпізнавати пам'ятки архітектури та образотворчого мистецтва. Посібник пропонує завдання, у яких використано зображення обов'язкових пам'яток , а також завдання на їх розпізнавання . Варто наголосити, що в тестових завданнях, розроблених за розділами, запропоновано всі типи завдань, що їх використовує УЦОЯО для перевірки історичної компетентності абітурієнтів: завдання з вибором однієї правильної відповіді; завдання на встановлення відповідності; завдання на встановлення правильної послідовності; завдання з короткою відповіддю множинного вибору. Завдання складено з урахуванням методичних вимог до такого виду оцінювальних матеріалів: варіанти відповідей до завдань підібрано коректно (всі однорідні та правдоподібні), що істотно підвищує рівень підготовки. Третя частина посібника пропонує вам виконати тренувальний тест з історії України у форматі ЗНО відповідно до специфікації, розробленої УЦОЯО. Виконавши кілька запропонованих варіантів, переконаєтеся, наскільки rрунтовно ви опанували курс вітчизняної історії та чи готові до складання зовнішнього незалежного оцінювання з історії У країни, з 'ясуєте, чи потрібно повертатися до якихось тем. Для ефективнішої підготовки до ЗНО з історії України вам пропонується безкоштовний доступ до фрагментів відеолекцій онлайн-курсу від платформи онлайн-освіти EDUGEТ. Скористатися ним можна за допомогою QR- коду або посилання https:j / www.eduget.com/ invite/ 1 QPZNQ18. Опрацьовуючи матеріал посібника, ви знайдете на полях спеціальні позначки - квадратики із цифрами, що відповідають номерам QR-кодів . QR-коди до кожної теми за програмою ЗНО подано у змісті посібника нас. 4- 13. Після переходу за посиланням та натискання кнопки « Отримати доступ» ви зможете переглядати відеолекції курсу на платформі EDUGET у зручному для вас порядку. Пропоновані відеолекції є частиною повного курсу підготовки до ЗНО з історії України на платформі EDUGEТ. Успішної підготовки!
  7. Англійська мова за 4 тижні. Інтенсивний курс англійської мови з компакт-диском. Рівень 2
    110 грн.
    Посібник є продовженням попереднього видання “Англійська мова за 4 тижні”. Запропонований інтенсивний курс англійської мови зацікавить не лише тих, хто починає її вивчати, а й тих, у кого виникла потреба швидко та ефективно відтворити в пам’яті англійську лексику і повторити граматику. До посібника додається компакт-диск із записами всіх діалогів.
  8. ЗНО 2019 Математика. Комплексне видання + ДПА. Авт: Гальперіна А. Вид-во: Літера.
    Видання укладено відповідно до чинної програми ЗНО з математики і складається з трьох частин. Частина І — довідник з математики — охоплює весь шкільний курс математики. Систематизовано не тільки теоретичний матеріал, а й основні типи завдань і методи їх розв’язування, подано приклади. Частина II містить вправи для формування та тренування обчислювальних навичок за всіма темами програми ЗНО та відповіді до вправ. Частина III містить 18 тестів, розроблених відповідно до формату сертифікаційної роботи для ДПА і ЗНО з математики, а також короткий математичний довідник, що містить найбільш уживані формули. Наведено бланки відповідей, розв’язання значної кількості завдань, докладні розв’язання та схеми оцінювання для кожного завдання з повним розв’язанням, відповіді (бланк А). Видання дозволить системно оновити та поглибити знання й ефективно підготуватися до ДПА і ЗНО. Призначено для випускників загальноосвітніх навчальних закладів, абітурієнтів, учителів математики. Державна підсумкова атестація і зовнішнє незалежне оцінювання — це серйозний іспит. Його проведення спирається на технологію, розроблену й апробовану Українським центром оцінювання якості освіти. У тестах поряд із простими завданнями підібрано й досить складні, а також такі, що перевіряють логіку мислення й уміння орієнтуватися в нестандартних ситуаціях. Необхідно усвідомлювати, що справжнього успіху на зовнішньому незалежному оцінюванні можна досягти лише за умови дуже серйозного ставлення до підготовки. При цьому неабияку роль відіграє ознайомлення із бланками відповідей та правилами їх оформлення — це дозволить зекономити час на іспиті й уникнути прикрих технічних помилок: бланк відповідей А опрацьовує комп’ютер, і неправильне оформлення навіть правильної відповіді сприймається ним як помилка. І все-таки головне — предметна підготовка. Досвід проведення і перевірки зовнішнього незалежного оцінювання з математики показує: — учні недостатньо володіють програмовим матеріалом і не вміють його застосовувати навіть на базовому рівні; — оформлення тестових робіт зовнішнього оцінювання не завжди відповідає висунутим вимогам, що унеможливлює комп’ютерне опрацювання бланка відповідей А; — більшість учнів не вміють розподіляти час та розраховувати свої сили у ході написання тестових робіт. Основна маса учнів проходить підготовку до зовнішнього незалежного оцінювання в класі, дід керівництвом шкільного вчителя. Пропоноване видання стане неоціненним помічником і для вчителів, і для учнів у ході підготовки на уроках математики в школі; крім того, за його допомогою учні можуть готуватися до зовнішнього незалежного оцінювання самостійно. Що таке зовнішнє незалежне оцінювання з математики, як до нього підготуватися, на які теми слід звернути особливу увагу, у якій послідовності розв’язувати запропоновані завдання, які помилки найчастіше зустрічаються, як їх не припуститися?.. У пропонованому виданні ми постараємося дати відповіді на ці та інші питання. ОСНОВНІ ПРАВИЛА ПРОВЕДЕННЯ ДПА І ЗНО Починаючи з 2016 року, результати зовнішнього незалежного оцінювання з математики зараховуються як результати державної підсумкової атестації за освітній рівень повної загальної середньої освіти для випускників старшої школи загальноосвітніх навчальних закладів. Учасникам тестування забороняється користуватися додатковими матеріалами та об-ладнанням: посібниками, калькуляторами, лінійками, мобільними телефонами, фото-апаратами тощо. Відповіді до частини завдань тесту об-робляються автоматично після сканування бланка відповідей А. Розв’язання завдань відкритої форми, записані у бланку відповідей Б, перевіряються експертами. Ці записи повинні містити обґрунтування, пояснення логічних дій, посилання на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження, за потреби — схеми, графіки, таблиці. Учні повинні продемонструвати знання та вміння: • будувати математичні моделі реальних об’єктів, процесів, явищ, досліджувати їх засобами математики; • виконувати математичні розрахунки (дії з числами, поданими в різних формах, відсотками, складання та розв’язування пропорцій, наближені обчислення тощо); • виконувати перетворення виразів; • будувати й аналізувати графіки функціональних залежностей, досліджувати їхні властивості; • розв’язувати рівняння, нерівності та їхні системи; текстові задачі за їхньою допо-могою; • зображувати та знаходити на рисунках геометричні фігури, встановлювати їхні властивості; виконувати геометричні побудови; • знаходити кількісні характеристики геометричних фігур (довжини, величини кутів, площі, об’єми); • обчислювати ймовірності випадкових подій, розв’язувати найпростіші комбінаторні задачі; • аналізувати інформацію, подану в різних формах (графічній, табличній, текстовій тощо). ПОРАДИ ВЧИТЕЛЮ По-перше, підготовку учнів до тестуван¬ня треба починати заздалегідь. По-друге, необхідно озброїтися необхід-ною методичною літературою. По-третє, використовуючи тести, анало-гічні тестам, пропонованим на тестуванні, слід виявити проблеми в підготовці учнів, прогалини в їхніх знаннях та намітити план відповідної роботи. По-четверте, необхідно виключити еле-менти «натаскування» в ході підготовки до тестування. Слід підвищувати інтелектуальний рівень учнів і вчити їх логічно мислити. СТРУКТУРА ТЕСТУ ТА ФОРМИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ Сертифікаційна робота з математики складається з 33 завдань. Пропонований тест умовно складається з чотирьох частин. Завдання, які входять до тесту, відрізняються за формою та складністю. У кожній частині завдання розташовуються за принципом зростання складності. Певна кількість завдань передбачає вміння учнів стандартно використовувати програмовий матеріал — за відомими алгоритмами, зразками. Інші завдання розраховані на використання програмового матеріалу в змінених та ускладнених ситуаціях. І нарешті, є завдання на застосування програмового матеріалу в нестандартних ситуаціях. Такі завдання використовуються для перевірки вміння учнів аналізувати ситуацію, робити висновки, логічно й математично грамотно міркувати. Для запису відповідей на зовнішньому незалежному оцінюванні використовують бланк відповідей А бланк відповідей Б. Завдання 1—20 — завдання з вибором однієї правильної відповіді. Кожне таке завдання вважається виконаним правильно, якщо отримано правильну відповідь і вона правильно записана у бланку відповідей А. За кожну правильну відповідь нараховується 1 бал. Таким чином, у даному випадку за кожне завдання можна отримати 0 або 1 тестовий бал . ■ » Завдання 21—24 — завдання на встановлення відповідності (логічні пари). До кожного з цих завдань у двох колонках подано інформацію, позначену цифрами (ліворуч) і буквами (праворуч). Учасники тестування мають утворити логічні пари, тобто встановити відповідність інформації, позначеної цифрами, та інформації, позначеної буквами. Для кожного завдання передбачено наявність чотирьох логічних пар. За кожну правильно позначену логічну пару нараховується 1 бал. Таким чином, у даному випадку за кожне завдання можна отримати 0, 1, 2, З або 4 тестових бали. Завдання 25—30 — завдання відкритої форми з короткою відповіддю. Завдання підібрано й сформульовано таким чином, що відповідь являє собою десятковий запис раціонального числа, який треба відповідним чином розташувати в бланку відповідей А. Тестові завдання № 25, 26 структурованими і складаються з двох частин, відповідь до кожної з яких оцінюється 0 або 1 тестовим балом.Якщо зазначено обидві неправильні відповіді або завдання взагалі не виконано, учасник одержує 0 балів. Максимальний бал за виконання структуровано- го завдання — 2. Тестові завдання № 27-30 оцінюються 0 або 2 тестовими балами:2 бали, якщо зазначено правильну відповідь; 0 балів, якщо зазначено неправильну відповідь або завдання взагалі не виконано. Оформлення запису відповідей у принципі не є складним: у бланку відповідей А необхідно зазначити правильну відповідь хрестиком (завдання 1—24)або вписати конкретне число, враховуючи положення коми (завдання 25—ЗО).При цьому вже відзначалася необхідність набуття відповідних навичок в учнів: уміння правильно оформляти відповіді та виправляти помилкові відповіді є дуже важливим, оскільки бланк А опрацьовується комп’ютером. Завдання 31—33 — завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Під час виконання завдань 31-33 до кожного з них учасник зовнішнього незалежного оцінювання має розробити спосіб розв’язування, використовуючи в новій нестандартній ситуації знання з різних розділів курсу геометрії або алгебри і початків аналізу, правильно виконати рисунок (якщо цього потребує процес розв’язування), розв’язати завдання й обґрунтувати етапи розв’язання. Усе вищезазначене та відповіді на завдання 31-33 необхідно чітко записати до бланка Б. Тестові завдання М 31 і 32 оцінюються 0, 1,2,3 або 4 тестовими балами; тестове завдання № 33 — 0, 1, 2, 3, 4, 5 або б тестовими балами за критеріями змісту. Результат виконання завдань 1—28, 31, 32 зараховується як державна підсумкова атестація, а результат виконання завдань всієї сертифікаційної роботи — як зовнішнє незалежне оцінювання і буде використовуватися під час прийому до вищих навчальних закладів. Таким чином, максимальна кількість тестових балів, яку можна набрати, правильно розв’язавши всі завдання (1-28, 31, 32), що будуть зараховуватися як державна під¬сумкова атестація, — 52. Максимальна кіль¬кість тестових балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання (1-33) сертифікаційної роботи, — 62. ПОРАДИ МАЙБУТНІМ УЧАСНИКАМ ТЕСТУВАННЯ Уважно прочитайте пояснення щодо виконання завдань тесту, де зазначено, яким критеріям має відповідати розв’язання кожного завдання, на які моменти необхідно звернути увагу й що потрібно записувати в бланк від-повідей. Прочитайте послідовно умови завдань і відразу розв’язуйте ті з них, які повністю вам зрозумілі. Потім беріться за розв’язування більш складних завдань. Не втрачайте надію, якщо ви не встигаєте або не можете розв’язати всі завдання. Просто намагайтеся розв’язати якнайбільше завдань. Важливо розуміти, що завдання в межах кожної з форм відрізняються між собою складністю, але оцінюються при цьому однаковою кількістю балів — за принципом «розв’язав — не розв’язав». Так що не намагайтеся «здивувати» комп’ютер своїм умінням розв’язувати лише найскладніші в межах однієї частини завдання, що вимагають більших витрат часу й сил. Завдання з вибором однієї правильної відповіді — це своєрідна лотерея. Тому, коли ви закінчили виконання всіх завдань, у розв’язанні яких ви впевнені, спробуйте «вгадати» відповіді до завдань, які ви не змогли розв’язати, і внесіть їх у бланк відповідей. Дуже уважно поставтеся до заповнення бланку відповідей А! Залиште на це час, у ході заповнення не відволікайтеся. Комп’ютер перевіряє саме заповнення бланка, отже, в разі правильно розв’язаного завдання помилка при перенесенні відповіді в бланк не дасть можливості зарахувати цю відповідь як правильну. Залиште час на перевірку заповнених бланків відповідей. Якщо ви помітили, що припустилися помилки, виправте Ті, як описано у бланках. Якщо ви хочете впевнено й добре пройти тестування, то беріть пропоноване видання і наполегливо готуйтеся. Бажаємо успіхів!
  9. Іспанська мова за 4 тижні. Рівень 2. Інтенсивний курс іспанської мови з компакт-диском
    110 грн.
    Даний посібник є продовженням попереднього видання “Іспанська мова за 4 тижні”. Запропонований інтенсивний курс іспанської мови зацікавить не лише тих, хто починає її вивчати, а й тих, у кого виникла потреба швидко та ефективно відтворити в пам’яті іспанську лексику і повторити граматику. До посібника додається компакт-диск із записами всіх діалогів.
  10.  Німецька за 4 тижні. Рівень 2. Інтенсивний курс німецької мови з компакт-дисками
    110 грн.
    Посібник є продовженням попереднього видання “Німецька мова за 4 тижні”. Запропонований інтенсивний курс німецької мови зацікавить не лише тих, хто починає її вивчати, а й тих, у кого виникла потреба швидко та ефективно відтворити в пам’яті німецьку лексику і повторити граматику. До посібника додається компакт-диск із записами всіх діалогів.
  11. ЗНО 2019 Українська мова. Комплексне видання + ДПА. Авт: Данилевська О.
    Поставивши собі за мету вступити до вищого навчального закладу, ви, безперечно, замислилися про те, як готуватися найефективніше. Добре, якщо ви не гаяли час у школі, прекрасно, коли маєте гарного вчителя-порадника. Та в будь-якому разі успішна підготовка до іспиту передбачає вашу самостійну працю. Саме для такої роботи підготували посібник, який ви тримаєте в руках. У книжці запропоновано 55 уроків з української мови, у яких компетентно, вичерпно й дохідливо викладено весь матеріал, передбачений програмою зовнішнього незалежного оцінювання, - від звуків до створення власного висловлення. Звертаю вашу увагу, що теоретична частина посібника - це виклад-пояснення найскладніших програмових питань, акцент на причиново-наслідкових зв'язках між частинами матеріалу, розтлумачення зовні схожих, проте відмінних за сутністю мовних явищ, коментар найтиповіших помилок. Адже добре засвоїти можна лише те, що розумієш. У посібнику знайдете також практичні поради, які допоможуть засвоїти най'складніші орфограми й пунктограми. Орієнтуванню у великому за обсягом корпусі теоретичного матеріалу сприятиме вдала структура посібника, у якому, крім поділу на теми-уроки, запропоновано систему настановчих запитань та рубрику «Зверніть увагу», схеми й таблиці. Кожен урок передбачає виконання системи тестових вправ, вибудуваної за принципом . «від простішого - до складнішого», що сприятиме формуванню відповідних умінь і слугуватиме запорукою успішного розв'язання будь-яких завдань у форматі ЗНО. Звертаю вашу увагу, що саме «прості» тести в кожному уроці спрямовані на засвоєння винятків, найскладніших орфограм і пунктограм, розмежування явищ, які призводять до помилок через сплутування. Ефективній підготовці до іспиту сприятиме й тренувальний характер запропонованих тестових вправ, оскільки всі вони за формою відповідають специфікації тесту ЗНО з української мови (чи не до кожного уроку, зокрема, запропоновано тести на встановлення відповідностей та завдання до мікротексту). Комплексний характер підготовки за посібником виявляється також у можливості самоперевірки й корекції, що досягається взаємопроникненням і переплетенням питань різних тем у тестовій частині кожного уроку. Наприклад, теоретичні засади правопису слів зі знаком м'якшення розглядаються в різних темах програми: позначення м'якості приголосних, правопис слів іншомовного походження, правопис суфіксів, правопис числівників, тож розв'язування тестів зі словами, у яких пишемо знак м'якшення, після різних уроків, переконані, сприятиме випрацюванню стійких навичок; помилки ж у таких завданнях свідчать про потребу ретельніших студій відповідних частин теоретичного матеріалу. Маю надію, що вашій ефективній підготовці до іспиту сприятиме й живе слово фахівця - узагальнений і стислий коментар до кожного уроку за опорною схемою. Акценти досвідченого викладача допоможуть систематизувати ваші знання, ієрархізувати вміння й навички.
  12. 100 експрес-уроків української. Частина 2
    Ця книжка є продовженням уже відомого посібника «100 експрес-уроків української». Вона містить ще одну сотню мовних історій, які в доступній формі навчають норм сучасної української мови. Електричка, літак, пляж чи нудна нарада — це саме ті місця, у яких, розгорнувши цю книжечку, ви зможете провести час з приємністю й користю. Цей кишеньковий посібник допоможе вам більш упевнено й грамотно говорити українською. Працюючи над книжкою, пан Олександр мав задум у легкій та цікавій формі розповісти про поширені помилки як у приватному спілкуванні, так і в офіційному. «Успіх першої частини зробив появу другої неминучою, – каже співзасновниця #книголав, Світлана Павелецька. – І ми щасливі, що ще більше людей говоритимуть українською мовою». Щоб удосконалювати мовлення й мову було комфортно, у посібнику подано короткі уроки з дотепними ілюстраціями, які сприятимуть якнайкращому запам’ятовуванню норм сучасної української мови. Олександр Авраменко – доцент Київського університету імені Бориса Грінченка, завідувач кафедри гуманітарних дисциплін Технічного ліцею НТУУ “КПІ”, лауреат Всеукраїнського конкурсу “Учитель року” (1996), лауреат Міжнародної літературно-мистецької премії імені Григорія Сковороди (2008), заслужений працівник освіти України (2017), багаторазовий переможець Національного конкурсу підручників з української мови й літератури для 5-11 кл., автор серії навчальних посібників для підготовки до ЗНО й державної підсумкової атестації. Автор і ведучий експрес-уроків української в “Сніданку з 1+1”.
  13. Історія України ЗНО 2019. Типові тестові завдання. Авт: Власов В. Вид-во: Літера.
    Посібник містить тренувальні завдання, які . допоможуть випускникам загальноосвітніх навчальних закладів на високому рівні підготуватися до зовнішнього незалежного оцінювання з історії України. Збірник містить 8 варіантів тестових завдань, розроблених за специфікацією тесту з історії України УЦОЯО. Кожен варіант складається з тестових завдань різної форми, які охоплюють весь матеріал, передбачений Програмою зовнішнього незалежного оцінювання з історії України. Структура посібника дозволяє ефективно користуватися ним як на уроках, так і самостійно. Призначений для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, абітурієнтів і вчителів історії.
  14. Англійська без проблем! Мобільний мовний курс. Базовий рівень А1-А2
    125 грн.
    Перша книжка з серії «Англійська без проблем!» містить лексичний і граматичний матеріал, що відповідає базовому рівню володіння англійською мовою (А1-А2). Видання складається з кількох тематичних розділів, ключів до вправ і словника. У кожному розділі є тексти й діалоги для читання, нова лексика, пояснення граматики та вправи для відпрацювання вивченого. До посібника додається скретч-картка для безкоштовного* доступу до мультимедійного мовного курсу, який можна завантажити з сайту SuperMemo.com у вигляді додатків для мобільних пристроїв і стаціонарних комп’ютерів. Для всіх, хто вивчає англійську мову
  15. Українська література, хрестоматія для підготовки до ЗНО 2019 р., Авраменко О. М.
    130 грн.
    Хрестоматія містить усі твори, передбачені програмою зовнішнього неза­лежного оцінювання у 2017/2018 навчальному році. Перед художніми твора­ми подано стислу інформацію про письменника, а також назви його найвідоміших творів. Видання призначено для якісної підготовки старшоклас­ників до проходження зовнішнього незалежного оцінювання з української літе­ратури, абітурієнтів і вчителів загальноосвітніх навчальних закладів.
  16. Біологія ЗНО 2019. Типові тестові завдання. Авт: Дерій С. І. Вид-во: Літера.
    Навчальний посібник містить матеріали, які допоможуть випускникам загальноосвітніх навчальних закладів на високому рівні підготуватися до зовнішнього незалежного оцінювання знань із біології. У посібнику наведено тринадцять варіантів завдань, які укладено за специфікацією ЗНО, а також бланки відповідей та відповіді. Призначений для випускників загальноосвітніх шкіл, гімназій, які готуються до вступу до вищих навчальних закладів.
  17. Англійська без проблем! Мобільний мовний курс. Середній рівень B1
    125 грн.
    Друга книжка з серії «Англійська без проблем!» містить лексичний і граматичний матеріал, що відповідає середньому рівню володіння англійською мовою (B1). Видання складається з кількох тематичних розділів, ключів до вправ і словника. У кожному розділі є тексти й діалоги для читання, нова лексика, пояснення граматики та вправи для відпрацювання вивченого. До посібника додається скретч-картка для безкоштовного* доступу до мультимедійного мовного курсу, який можна завантажити з сайту SuperMemo.com у вигляді додатків для мобільних пристроїв і стаціонарних комп’ютерів. Для всіх, хто вивчає англійську мову.
  18. Математика ЗНО 2019. Типові тестові завдання. Авт: Гальперіна А. Р. Вид-во: Літера.
    Видання містить 10 тестів для підготовки до державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання. Усі роботи складені згідно з чинною програмою для загальноосвітніх навчальних закладів та програмою ЗНО з математики і відповідають характеристиці сертифікаційної роботи з математики для ДПА і ЗНО. Для більшості завдань надані розв’язання або вказівки до розв’язання. Для кожного завдання з повним розв’язанням наведені докладні розв’язання та схеми оцінювання. До посібника безкоштовно додається короткий математичний довідник. Посібник призначений для вчителів математики, випускників загальноосвітніх навчальних закладів і абітурієнтів; видання може бути використано як на уроках, так і для позакласної роботи. Даний посібник складається з декількох розділів. У першому розділі подано тренувальні завдання, об’єднані в 10 тестів і призначені для контролю знань за курсом математики загальноосвітніх навчальних закладів та підготовки випускників до державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання. У другому розділі запропоновано розв’язання найбільш складних завдань з вибором однієї правильної відповіді, на встановлення відповідності та з короткою відповіддю, а також відповіді до них. Для кожного завдання з повним розв’язанням наведено докладне розв’язання та схему його оцінювання. Як додаток до посібника пропонується «Короткий математичний довідник». Розділ «Тести» Запропоновані десять тестів за формою й змістом відповідають характеристиці сертифікаційної роботи з математики для ДПА і ЗНО. Тест складається із завдань чотирьох різних форм. 1. Завдання з вибором однієї правильної відповіді. Таких завдань 20. У кожному завданні пропонується п’ять варіантів відповідей, серед яких тільки один правильний. Необхідно вибрати правильну відповідь і позначити її в бланку А. Якщо в бланку А позначено одну неправильну відповідь, або позначені кілька варіантів відповідей, навіть якщо серед них є правильний, або позначок немає взагалі, завдання вважається невиконаним. За правильно виконане завдання цієї форми учень одержує 1 бал. 2. Завдання на встановлення відповідності (логічні пари). У завданнях 21-24 подано твердження, об’єднані у два стовпчики. У першому стовпчику твердження позначені цифрами (1-4), у другому — буквами (А-Д). Виконуючи таке завдання, необхідно встановити відповідність між твердженнями, позначеними цифрами, і твердженнями, позначеними буквами,— скласти логічні пари. За кожну правильно позначену пару (позначка «X» на перетині відповідних рядка і стовпця в таблиці бланка А) учень одержує 1 бал. Максимальна кількість балів за повністю правильно виконане завдання — 4 бали. 3. Завдання відкритої форми з короткою відповіддю. Завдання 25-30 вважаються виконаними, якщо в бланку А записані правильні відповіді. Відповіді до завдань цієї форми необхідно записувати тільки десятковими дробами. Тестові завдання № 25, 26 є структурованими і складаються з двох частин, відповідь до кожної з яких оцінюється 0 або 1 тестовим балом. Якщо зазначено обидві неправильні відповіді або завдання взагалі не виконано, учасник одержує 0 балів. Максимальний бал за виконання структурованого завдання — 2. Тестові завдання № 27-30 оцінюються 0 або 2 тестовими балами: 2 бали, якщо зазначено правильну відповідь; 0 балів, якщо зазначено неправильну відповідь або завдання взагалі не виконано. 4. Завдання відкритої форми 3 розгорнутою ВІДПОВІДДЮ. шмммнаїавашма Під час виконання завдань 31-33 до кожного з них учасник зовнішнього незалежного оцінювання має розробити спосіб розв’язування, використовуючи в новій нестандартній ситуації знання з різних розділів курсу геометрії або алгебри і початків аналізу, правильно виконати рисунок (якщо цього потребує процес розв’язування), розв’язати завдання й обґрунтувати етапи розв’язання. Усе вищезазначене та відповіді на завдання 31—33 необхідно чітко записати до бланку Б, зразок якого наведено перед розділом «Розв’язання. Вказівки. Відповіді». Завдання 31 і 32 оцінюються 0, 1, 2, З або 4 тестовими балами; завдання 33 — 0, 1, 2, 3, 4, 5 або 6 тестовими балами за критеріями змісту. Зверніть увагу! Результат виконання завдань 1—28, 31, 32 зараховується як державна підсумкова атестація, а результат виконання завдань всієї сертифікаційної роботи — як зовнішнє незалежне оцінювання і буде використовуватися під час прийому до вищих навчальних закладів. Максимальна кількість тестових балів, яку можна набрати, правильно розв’язавши всі завдання (1-28, 31, 32), що будуть зараховуватися як державна підсумкова атестація, — 52. Максимальна кількість тестових балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання (1-33) сертифікаційної роботи, — 62 ШіРозділ «Розв’язання. Вказівки. Відповіді» Даний розділ містить: - повні розв’язання значної більшості завдань варіантів 1-4, 6, 10; - розв’язання найскладніших завдань форм 1-3 інших варіантів; до деяких завдань надано лише вказівки щодо їх виконання; - повні розв’язання всіх завдань 30-33 зі схемами оцінювання. - відповіді до всіх завдань кожного тесту, що надані у вигляді правильно заповнених бланків А. Розв’язки й вказівки до розв’язування супроводжуються посиланнями на «Короткий математичний довідник» — додаток до даного посібника (див. про це нижче). Додаток «Короткий математичний довідник» Довідник розділений на 17 підрозділів — за темами. Підрозділи пронумеровані римськими цифрами. У деяких підрозділах формули об’єднані в блоки. Блоки формул позначені в довіднику великими буквами — А, Б, В і т. д. Інші формули, а також таблиці й графіки пронумеровані арабськими цифрами. Посилання на математичний довідник, надані відповідним чином, узяті в круглі дужки й виділені напівжирним шрифтом. Деякі поради щодо виконання робіт На виконання тесту зовнішнього оцінювання надається 180 хв. Відповідно слід намагатися виконати тренувальну роботу саме за цей час. Завдання рекомендується виконувати в тому порядку, у якому вони подані. Для економії часу краще пропустити завдання, яке не вдалося виконати відразу, і перейти до виконання наступного. Якщо після виконання всієї роботи залишається час, можна повернутися до пропущених завдань. Уважно заповнюйте бланк А! Виконавши роботу, доцільно звірити отримані відповіді. Якщо впоратися з роботою немає можливості, варто звернутися до відповідного розділу, щоб розібратися в розв’язаннях.

Рекомендуємо


  1. Музичне мистецтво в 2 класі. Робочий зошит (до підручника Островського В.М., Ростовського О.Я., Сидір М.В.). В.М. Островський, М.В. Сидір.
    Мета зошита — допомогти учням засвоїти програмовий матеріал, навчити сприймати, розуміти і любити музику, а також стимулювати творчу діяльність дітей на уроках музики. Для учнів, учителів, батьків.
  2. Польська без проблем! Мобільний мовний курс. Середній рівень B1
    125 грн.
    Друга книжка з серії «Польська без проблем!» містить лексичний і граматичний матеріал, що відповідає середньому рівню володіння польською мовою (B1). Видання складається з кількох тематичних розділів, ключів до вправ і словника. У кожному розділі є тексти й діалоги для читання, нова лексика, пояснення граматики та вправи для відпрацювання вивченого. До посібника додається скретч-картка для безкоштовного* доступу до мультимедійного мовного курсу, який можна завантажити з сайту SuperMemo.com у вигляді додатків для мобільних пристроїв і стаціонарних комп’ютерів. Для всіх, хто вивчає польську мову.
  3. Робочий зошит Природознавство 3 клас До підручника Т.Г. Гільберг Нова програма Авт: Хитра З.М. Мальцева Л.В.
    Поданий у зошиті навчальний матеріал відповідає чинній програмі для середньої загальоосвітньої школи з природознавства для учнів 3 класу та підручнику Природознавтсво 3 клас Автори Гільберг Т. Г., Сак Т. В.. Навчальний посібник містить різні за рівнем складності завдання, дозволяє працювати на уроці і вдома, стимулює розумову діяльність молодших школярів, сприяє їхньому екологічному вихованню. Видання розраховане на учнів і вчителів початкових класів. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти. Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 08.01.2014 р. № 14.1/12-Г-238)
  4. Українська мова та література 6 клас Зошит для поточного та тематичного оцінювання Російська мова навчання Авт: Положий Т.
    Робочий зошит укладено відповідно до нової навчальної програми з української мови для шкіл з російською мовою навчання та літератури, затвердженої Міністерством освіти і науки України. Мета створення цього посібника не тільки допомогти вчителеві провести усі тематичні роботи протягом року, але й в ході вивчення теми, завдяки самостійним роботам, виявити рівень підготовки учня з пройденого матеріалу. Зошит може бути корисним і як підготовка до складання ДПА та ЗНО, оскільки містить типові види завдань як для атестації, так і для оцінювання. Зошит розрахований на учнів загальноосвітніх навчальних закладів та вчителів української мови та літератури. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням російською мовою комісією з української мови та літератури для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням мовами національних меншин та комісією з української мови та української літератури Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України

Популярне


  1. Контроль навчальних досягнень Українська мова 6 клас Нова програма Українська мова навчання Авт: Жовтобрюх В.
    Універсальний комплект складений за Новою програмою та містить завдання для всіх видів контролю: перевірки мовних знань і вмінь - тести; питання до текстів з аудіювання, тексти для читання мовчки та питання до них, матеріал для складання діалогу; завдання для поточних перевірочних робіт. Видання призначене для учнів 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання та може бути використаним з будь-яким чинним підручником. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 06.04.2015 р. № 14.1/12-Г-205)
  2. Книга для читання Англійська мова 8 клас Нова програма Авт: Давиденко Л.
    Книга для читання англійською мовою для учнів 8 класу за Новою програмою містить 11 текстів для формування навичок читання на середньому рівні. Вправи систематизовано за рубриками, що сприяє кращому розумінню тексту, засвоєнню складних граматичних явищ англійської мови, розвитку творчих здібностей учнів. У книжці також подано словник нової лексики, список прислів'їв і неправильних дієслів, і відповіді до деяких завдань. До будь-якого чинного підручника Англійська мова 8 клас Нова програма.
  3. Основи здоровя 5 клас Нова програма Авт: Бойченко Т. Василенко С. Гущина Н. Василашко І. Коваль Н. Гурська О.
    63 грн.
    ідручник з Основ здоров я для 5 класу за Новою програмою. Зміст, структура, методичний апарат нового підручника зосереджено на максимальному поєднанні теоретичних знань із практичною діяльністю учнів. Кожен із чотирьох розділів містить запитання і завдання різного рівня складності для засвоєння і закріплення матеріалу, для самостійного оцінювання здобутих знань. Виконання завдань сприятиме формуванню в учнів основних життєвих навичок. Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України (Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 04.01.2013 р. № 10)
  4. Зошит Українська мова 4 клас До підручника Н. Гавриш Нова програма Авт: Джемула Г.
    Робочий зошит з Української мови для 4 класу за Новою програмою до підручника Українська мова 4 клас Нова програма для шкіл з російською мовою навчання Авт: Гавриш Н.В., Маркотенко Т.С Вид-во: Генеза Посібник містить систему вправ, спрямованих на закріплення передбачених програмою знань та вмінь, розвиток мовленнєвих навичок, поповнення словникового запасу учнів. Ігрові та творчі завдання допоможуть зробити уроки української мови цікавими, різноманітними на максимально ефективними. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 12.05.2015 р. № 14.1/12-Г-293)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх