Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



За заданими критеріями продукції немає!


Рекомендуємо


  1. Альбом Трудове навчання 1 клас Нова програма До підручників Тименко В.П. та Сидоренко В.К. Авт: С.К. Трач
    У пропонованому альбомі зміст уроків трудового навчання для учнів 1-го класу відповідає новій навчальній програмі МОНмолодьспорту України, вимогам Державного стандарту початкової загальної освіти, підручникам Трудове навчання. 1 клас. Сидоренко В. К., Котелянець Н. В. Вид-во: Сиция та Трудове навчання. 1 клас. Тименко В. П., Веремійчик І. М. Вид-во: Генеза. Альбом містить чисті аркуші, на яких діти мають змогу працювати під час уроку. Для учнів 1-го класу, вчителів, батьків.
  2. Образотворче мистецтво Робочий Альбом-зошит для 1 класу Нова програма Автор: Федун С.І.
    Робочий альбом-зошит створено відповідно до чинної програми "Образотворче мистецтво. 1-4 класи" В альбомі-зошиті представлено зображення поетапного виконання практичних навчальних робіт, що сприятиме формуванню в молодших школярів навичок самостійної художньої діяльності. Для учнів 1 класу, учителів початкової школи, учителів образотворчого мистецтва.
  3. Контрольні роботи Математика 4 клас Нова програма Комплект До підручника Богдановича М. Авт: Корчевська О.
    Контроль навчальних досягнень з Математики для учнів 4 класу складений за Новою програмою до підручника Математика 4 клас Нова програма Авт: Богданович М.В., Лишенко Г.П. Вид-во: Генеза. Зошит містить 8 контрольних робіт по 2 варіанти, які охоплюють усі теми програми. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (лист Інституту модернізації змісту освіти від 13.05.2016 р. № 2.1/12-Г-222)
  4. Цікава математика. Базовий рівень. Серія: Малятко. 4 - 6 років. Авт: Ю. Волкова, В. Скоромна, В. Федієнко. Вид-во: Школа.
    38 грн.
    Посібники серії «Малятко» допоможуть вам якнайкраще підготувати дитину до школи. Розроблені педагогами-практиками, вони повністю відповідають сучасним методичним вимогам та санітарно-гігієнічним нормам, ураховують вікові фізіологічні та психологічні особливості дошкільників. Скомпонований за заняттями навчальний матеріал вичерпно охоплює обсяг умінь та знань, рекомендований дитині для засвоєння впродовж навчального року. Посібники серії однаково ефективно можуть бути використані як для індивідуальних занять, так і для колективної роботи з дітьми у дошкільних навчально-виховних закладах. Пропонований робочий зошит сприятиме формуванню в дитини певних знань та навичок: лічби в межах десяти, вимірювання предметів за допомогою умовної міри, орієнтування в часі та просторі тощо.

Популярне


  1.  Іспанська мова 6 клас 2 рік навчання Нова програма Авт: Редько В. Береславська В.
    Підручник з Іспанської мови для 6 класу за Новою програмою 2 рік навчання продовжує серію навчальної літератури для оволодіння іспанською мовою у 6 класі як другою іноземною. Система вправ і завдань, раціонально організований мовний, мовленнєвий та ілюстративний матеріал, засоби орієнтування дозволяють учням оволодіти іспаномовним спілкуванням в усній та писемній формі. Підручник містить короткий граматичний довідник, вирази класного вжитку та іспансько-український словник. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.02.2014 р. № 123)
  2. Прописи з калькою У двох частинах 1 клас До букваря М. С. Вашуленко Нова програма Авт: Заїка А. М.
    Прописи з калькою Мій перший зошит для 1 класу у 2-х частинах. Посібник розроблено до Букваря М. С. Вашуленко, О. В. Вашуленко Вид-во: Освіта. На сторінках зошита першокласники навчаться письма. Допоможуть їм у цьому завдання на домальовування, наведення, дописування, конструювання слів і пропозицій, відгадування анаграм і ребусів. Для першокласників, вчителів, та дбайливих батьків.
  3. Математика ЗНО 2019. Типові тестові завдання. Авт: Гальперіна А. Р. Вид-во: Літера.
    Видання містить 10 тестів для підготовки до державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання. Усі роботи складені згідно з чинною програмою для загальноосвітніх навчальних закладів та програмою ЗНО з математики і відповідають характеристиці сертифікаційної роботи з математики для ДПА і ЗНО. Для більшості завдань надані розв’язання або вказівки до розв’язання. Для кожного завдання з повним розв’язанням наведені докладні розв’язання та схеми оцінювання. До посібника безкоштовно додається короткий математичний довідник. Посібник призначений для вчителів математики, випускників загальноосвітніх навчальних закладів і абітурієнтів; видання може бути використано як на уроках, так і для позакласної роботи. Даний посібник складається з декількох розділів. У першому розділі подано тренувальні завдання, об’єднані в 10 тестів і призначені для контролю знань за курсом математики загальноосвітніх навчальних закладів та підготовки випускників до державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання. У другому розділі запропоновано розв’язання найбільш складних завдань з вибором однієї правильної відповіді, на встановлення відповідності та з короткою відповіддю, а також відповіді до них. Для кожного завдання з повним розв’язанням наведено докладне розв’язання та схему його оцінювання. Як додаток до посібника пропонується «Короткий математичний довідник». Розділ «Тести» Запропоновані десять тестів за формою й змістом відповідають характеристиці сертифікаційної роботи з математики для ДПА і ЗНО. Тест складається із завдань чотирьох різних форм. 1. Завдання з вибором однієї правильної відповіді. Таких завдань 20. У кожному завданні пропонується п’ять варіантів відповідей, серед яких тільки один правильний. Необхідно вибрати правильну відповідь і позначити її в бланку А. Якщо в бланку А позначено одну неправильну відповідь, або позначені кілька варіантів відповідей, навіть якщо серед них є правильний, або позначок немає взагалі, завдання вважається невиконаним. За правильно виконане завдання цієї форми учень одержує 1 бал. 2. Завдання на встановлення відповідності (логічні пари). У завданнях 21-24 подано твердження, об’єднані у два стовпчики. У першому стовпчику твердження позначені цифрами (1-4), у другому — буквами (А-Д). Виконуючи таке завдання, необхідно встановити відповідність між твердженнями, позначеними цифрами, і твердженнями, позначеними буквами,— скласти логічні пари. За кожну правильно позначену пару (позначка «X» на перетині відповідних рядка і стовпця в таблиці бланка А) учень одержує 1 бал. Максимальна кількість балів за повністю правильно виконане завдання — 4 бали. 3. Завдання відкритої форми з короткою відповіддю. Завдання 25-30 вважаються виконаними, якщо в бланку А записані правильні відповіді. Відповіді до завдань цієї форми необхідно записувати тільки десятковими дробами. Тестові завдання № 25, 26 є структурованими і складаються з двох частин, відповідь до кожної з яких оцінюється 0 або 1 тестовим балом. Якщо зазначено обидві неправильні відповіді або завдання взагалі не виконано, учасник одержує 0 балів. Максимальний бал за виконання структурованого завдання — 2. Тестові завдання № 27-30 оцінюються 0 або 2 тестовими балами: 2 бали, якщо зазначено правильну відповідь; 0 балів, якщо зазначено неправильну відповідь або завдання взагалі не виконано. 4. Завдання відкритої форми 3 розгорнутою ВІДПОВІДДЮ. шмммнаїавашма Під час виконання завдань 31-33 до кожного з них учасник зовнішнього незалежного оцінювання має розробити спосіб розв’язування, використовуючи в новій нестандартній ситуації знання з різних розділів курсу геометрії або алгебри і початків аналізу, правильно виконати рисунок (якщо цього потребує процес розв’язування), розв’язати завдання й обґрунтувати етапи розв’язання. Усе вищезазначене та відповіді на завдання 31—33 необхідно чітко записати до бланку Б, зразок якого наведено перед розділом «Розв’язання. Вказівки. Відповіді». Завдання 31 і 32 оцінюються 0, 1, 2, З або 4 тестовими балами; завдання 33 — 0, 1, 2, 3, 4, 5 або 6 тестовими балами за критеріями змісту. Зверніть увагу! Результат виконання завдань 1—28, 31, 32 зараховується як державна підсумкова атестація, а результат виконання завдань всієї сертифікаційної роботи — як зовнішнє незалежне оцінювання і буде використовуватися під час прийому до вищих навчальних закладів. Максимальна кількість тестових балів, яку можна набрати, правильно розв’язавши всі завдання (1-28, 31, 32), що будуть зараховуватися як державна підсумкова атестація, — 52. Максимальна кількість тестових балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання (1-33) сертифікаційної роботи, — 62 ШіРозділ «Розв’язання. Вказівки. Відповіді» Даний розділ містить: - повні розв’язання значної більшості завдань варіантів 1-4, 6, 10; - розв’язання найскладніших завдань форм 1-3 інших варіантів; до деяких завдань надано лише вказівки щодо їх виконання; - повні розв’язання всіх завдань 30-33 зі схемами оцінювання. - відповіді до всіх завдань кожного тесту, що надані у вигляді правильно заповнених бланків А. Розв’язки й вказівки до розв’язування супроводжуються посиланнями на «Короткий математичний довідник» — додаток до даного посібника (див. про це нижче). Додаток «Короткий математичний довідник» Довідник розділений на 17 підрозділів — за темами. Підрозділи пронумеровані римськими цифрами. У деяких підрозділах формули об’єднані в блоки. Блоки формул позначені в довіднику великими буквами — А, Б, В і т. д. Інші формули, а також таблиці й графіки пронумеровані арабськими цифрами. Посилання на математичний довідник, надані відповідним чином, узяті в круглі дужки й виділені напівжирним шрифтом. Деякі поради щодо виконання робіт На виконання тесту зовнішнього оцінювання надається 180 хв. Відповідно слід намагатися виконати тренувальну роботу саме за цей час. Завдання рекомендується виконувати в тому порядку, у якому вони подані. Для економії часу краще пропустити завдання, яке не вдалося виконати відразу, і перейти до виконання наступного. Якщо після виконання всієї роботи залишається час, можна повернутися до пропущених завдань. Уважно заповнюйте бланк А! Виконавши роботу, доцільно звірити отримані відповіді. Якщо впоратися з роботою немає можливості, варто звернутися до відповідного розділу, щоб розібратися в розв’язаннях.
  4. Зошит для контролю навчальних досягнень Фізика 7 клас Нова програма Авт: Божинова Ф.
    Зміст завдань дозволяє використовувати посібник у комплекті з будь-яким чинним підручником з фізики для 7 класу за Новою програмою. Посібник складається з двох частин: поточний контроль знань і контрольні роботи. У першій частині посібника запропоновано декілька видів перевірочних робіт: самостійна робота — відстежується рівень засвоєння отриманих теоретичних знань, уміння розв’язувати якісні й розрахункові задачі на два логічні кроки; контроль теоретичних знань — перевіряється рівень засвоєння теоретичного матеріалу; практичний тренінг — контролюються вміння застосовувати отримані знання під час розв’язування задач різного типу, володіння навичками читати й аналізувати матеріал, поданий графічно, виконувати пояснювальні рисунки. Кожну роботу подано у двох варіантах. Друга частина посібника містить контрольні роботи, які подані у трьох варіантах і за допомогою яких перевіряється рівень засвоєння учнями навчального матеріалу за кожною темою. Продумана структура навчального матеріалу, диференціація завдань за рівнем складності забезпечують оперативність під час використання посібника.
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх