Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



За заданими критеріями продукції немає!


Рекомендуємо


  1. Алгебра 7 клас Нова програма Зошит для контролю навчальних досягнень Авт: Тарасенкова Н.
    Зошит для контролю навчальних досягнень з алгебри для 7 класу за Новою програмою містить самостійні та контрольні роботи до підручника Алгебра 7 клас Нова програма Авт: Тарасенкова Н. А., Богатирьова І. М., Коломієць О. М., Сердюк З.О. Вид-во: Освіта. Схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах комісією з математики Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України
  2. Основи здоров`я, 5 клас. Вправи. завдання, ігри. Зошит для учня. Поліщук Н.М.
    Посібник містить різнопланові завдання, спрямовані на формування в учнів свідомого ставлення до свого життя і здоров’я, оволодіння основами здорового способу життя, навичками безпечної для життя і здоров’я поведінки, практичного застосування учнями набутих знань. Більшість завдань супроводжується малюнками. Цікаві вправи складено таким чином, щоб конкретним результатом навчання стали розвиток здоров’язбережувальних компетенцій учнів. Посібник містить також тести для узагальнення знань з відповідних тем інтегрованого курсу. Є додатком до посібника «Основи здоров’я, 5 клас. Конспекти уроків. Книжка для вчителя», автора Поліщук Н.М. Може також використовуватися окремо як цінний дидактичний матеріал для ефективного вивчення предмета «Основи здоров’я» у 5-му класі.
  3. Основи здоров’я Зошит-практикум 5 клас Нова програма Авт: Бех І.
    До підручника Основи здоров'я 5 клас Нова програма Авт: Бех І. Воронцова Т. Пономаренко В. Страшко С. Вид-во: Алатон Зошит-практикум для 5 класу за Новою програмою реалізує концепцію життєвих навичок, що визнана у світі найефективнішою для навчання здоров’я, розвитку особистості, профілактики поведінкових ризиків і проблем. Наведені завдання орієнтовано на застосування інтерактивних методів, які є високотехнологічними і найкраще зарекомендували себе в учнівському середовищі. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах Міністерством освіти і науки України
  4. Тематичне оцінювання Сходинками знань 4 клас Захарійчук Науменко Гільберг Бібік Оляницька Авт: Безкоровайна О.
    Посібник складено за Новою програмою до підручників: Українська мова 4 клас Нова програма Авт: М. Д. Захарійчук, А. І. Мовчун Вид-во: Грамота Літературне читання 4 клас Нова програма Авт: Науменко В.О. Вид-во: Генеза Природознавство 4 клас Нова програма Авт: Гільберг Т.Г., Сак Т.В. Вид-во: Генеза Я у світі 4 клас Нова програма Авт: Бібік Н. Вид-во: Основа Математика 4 клас Нова програма Авт: Л. В. Оляницька Вид-во: Освіта Структура посібника зручна для вчителя: усі роботи подано у двох рівноцінних варіантах; запропоновано систему оцінювання навчальних досягнень з урахуванням рівня підготовки учнів. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 30.07.2015 р. № 14.1/12-Г-967)

Популярне


  1. Логопедичне лото : Асоціації : у 3 ч. : комплект 1 : звуки [с]-[ш], [з]-[ж], [ц]-[ч], [л]-[л]. [р]-[р], [р]-[л]
    Ігри та мовні завдання, розроблені логопедом, допоможуть виявити й виправити у дітей недоліки вимови окремих звуків, збагатити словниковий запас, розвинути зв’язне мовлення. У процесі гри розвиваються сприймання, пам’ять, увага, мислення, навички узагальнення і класифікації, спілкування. Логопедичне лото «Асоціації» знадобиться логопедам, психологам, педагогам і дбайливим батькам у роботі з дітьми.
  2. ЗНО 2019 Математика. Комплексне видання + ДПА. Авт: Гальперіна А. Вид-во: Літера.
    Видання укладено відповідно до чинної програми ЗНО з математики і складається з трьох частин. Частина І — довідник з математики — охоплює весь шкільний курс математики. Систематизовано не тільки теоретичний матеріал, а й основні типи завдань і методи їх розв’язування, подано приклади. Частина II містить вправи для формування та тренування обчислювальних навичок за всіма темами програми ЗНО та відповіді до вправ. Частина III містить 18 тестів, розроблених відповідно до формату сертифікаційної роботи для ДПА і ЗНО з математики, а також короткий математичний довідник, що містить найбільш уживані формули. Наведено бланки відповідей, розв’язання значної кількості завдань, докладні розв’язання та схеми оцінювання для кожного завдання з повним розв’язанням, відповіді (бланк А). Видання дозволить системно оновити та поглибити знання й ефективно підготуватися до ДПА і ЗНО. Призначено для випускників загальноосвітніх навчальних закладів, абітурієнтів, учителів математики. Державна підсумкова атестація і зовнішнє незалежне оцінювання — це серйозний іспит. Його проведення спирається на технологію, розроблену й апробовану Українським центром оцінювання якості освіти. У тестах поряд із простими завданнями підібрано й досить складні, а також такі, що перевіряють логіку мислення й уміння орієнтуватися в нестандартних ситуаціях. Необхідно усвідомлювати, що справжнього успіху на зовнішньому незалежному оцінюванні можна досягти лише за умови дуже серйозного ставлення до підготовки. При цьому неабияку роль відіграє ознайомлення із бланками відповідей та правилами їх оформлення — це дозволить зекономити час на іспиті й уникнути прикрих технічних помилок: бланк відповідей А опрацьовує комп’ютер, і неправильне оформлення навіть правильної відповіді сприймається ним як помилка. І все-таки головне — предметна підготовка. Досвід проведення і перевірки зовнішнього незалежного оцінювання з математики показує: — учні недостатньо володіють програмовим матеріалом і не вміють його застосовувати навіть на базовому рівні; — оформлення тестових робіт зовнішнього оцінювання не завжди відповідає висунутим вимогам, що унеможливлює комп’ютерне опрацювання бланка відповідей А; — більшість учнів не вміють розподіляти час та розраховувати свої сили у ході написання тестових робіт. Основна маса учнів проходить підготовку до зовнішнього незалежного оцінювання в класі, дід керівництвом шкільного вчителя. Пропоноване видання стане неоціненним помічником і для вчителів, і для учнів у ході підготовки на уроках математики в школі; крім того, за його допомогою учні можуть готуватися до зовнішнього незалежного оцінювання самостійно. Що таке зовнішнє незалежне оцінювання з математики, як до нього підготуватися, на які теми слід звернути особливу увагу, у якій послідовності розв’язувати запропоновані завдання, які помилки найчастіше зустрічаються, як їх не припуститися?.. У пропонованому виданні ми постараємося дати відповіді на ці та інші питання. ОСНОВНІ ПРАВИЛА ПРОВЕДЕННЯ ДПА І ЗНО Починаючи з 2016 року, результати зовнішнього незалежного оцінювання з математики зараховуються як результати державної підсумкової атестації за освітній рівень повної загальної середньої освіти для випускників старшої школи загальноосвітніх навчальних закладів. Учасникам тестування забороняється користуватися додатковими матеріалами та об-ладнанням: посібниками, калькуляторами, лінійками, мобільними телефонами, фото-апаратами тощо. Відповіді до частини завдань тесту об-робляються автоматично після сканування бланка відповідей А. Розв’язання завдань відкритої форми, записані у бланку відповідей Б, перевіряються експертами. Ці записи повинні містити обґрунтування, пояснення логічних дій, посилання на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження, за потреби — схеми, графіки, таблиці. Учні повинні продемонструвати знання та вміння: • будувати математичні моделі реальних об’єктів, процесів, явищ, досліджувати їх засобами математики; • виконувати математичні розрахунки (дії з числами, поданими в різних формах, відсотками, складання та розв’язування пропорцій, наближені обчислення тощо); • виконувати перетворення виразів; • будувати й аналізувати графіки функціональних залежностей, досліджувати їхні властивості; • розв’язувати рівняння, нерівності та їхні системи; текстові задачі за їхньою допо-могою; • зображувати та знаходити на рисунках геометричні фігури, встановлювати їхні властивості; виконувати геометричні побудови; • знаходити кількісні характеристики геометричних фігур (довжини, величини кутів, площі, об’єми); • обчислювати ймовірності випадкових подій, розв’язувати найпростіші комбінаторні задачі; • аналізувати інформацію, подану в різних формах (графічній, табличній, текстовій тощо). ПОРАДИ ВЧИТЕЛЮ По-перше, підготовку учнів до тестуван¬ня треба починати заздалегідь. По-друге, необхідно озброїтися необхід-ною методичною літературою. По-третє, використовуючи тести, анало-гічні тестам, пропонованим на тестуванні, слід виявити проблеми в підготовці учнів, прогалини в їхніх знаннях та намітити план відповідної роботи. По-четверте, необхідно виключити еле-менти «натаскування» в ході підготовки до тестування. Слід підвищувати інтелектуальний рівень учнів і вчити їх логічно мислити. СТРУКТУРА ТЕСТУ ТА ФОРМИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ Сертифікаційна робота з математики складається з 33 завдань. Пропонований тест умовно складається з чотирьох частин. Завдання, які входять до тесту, відрізняються за формою та складністю. У кожній частині завдання розташовуються за принципом зростання складності. Певна кількість завдань передбачає вміння учнів стандартно використовувати програмовий матеріал — за відомими алгоритмами, зразками. Інші завдання розраховані на використання програмового матеріалу в змінених та ускладнених ситуаціях. І нарешті, є завдання на застосування програмового матеріалу в нестандартних ситуаціях. Такі завдання використовуються для перевірки вміння учнів аналізувати ситуацію, робити висновки, логічно й математично грамотно міркувати. Для запису відповідей на зовнішньому незалежному оцінюванні використовують бланк відповідей А бланк відповідей Б. Завдання 1—20 — завдання з вибором однієї правильної відповіді. Кожне таке завдання вважається виконаним правильно, якщо отримано правильну відповідь і вона правильно записана у бланку відповідей А. За кожну правильну відповідь нараховується 1 бал. Таким чином, у даному випадку за кожне завдання можна отримати 0 або 1 тестовий бал . ■ » Завдання 21—24 — завдання на встановлення відповідності (логічні пари). До кожного з цих завдань у двох колонках подано інформацію, позначену цифрами (ліворуч) і буквами (праворуч). Учасники тестування мають утворити логічні пари, тобто встановити відповідність інформації, позначеної цифрами, та інформації, позначеної буквами. Для кожного завдання передбачено наявність чотирьох логічних пар. За кожну правильно позначену логічну пару нараховується 1 бал. Таким чином, у даному випадку за кожне завдання можна отримати 0, 1, 2, З або 4 тестових бали. Завдання 25—30 — завдання відкритої форми з короткою відповіддю. Завдання підібрано й сформульовано таким чином, що відповідь являє собою десятковий запис раціонального числа, який треба відповідним чином розташувати в бланку відповідей А. Тестові завдання № 25, 26 структурованими і складаються з двох частин, відповідь до кожної з яких оцінюється 0 або 1 тестовим балом.Якщо зазначено обидві неправильні відповіді або завдання взагалі не виконано, учасник одержує 0 балів. Максимальний бал за виконання структуровано- го завдання — 2. Тестові завдання № 27-30 оцінюються 0 або 2 тестовими балами:2 бали, якщо зазначено правильну відповідь; 0 балів, якщо зазначено неправильну відповідь або завдання взагалі не виконано. Оформлення запису відповідей у принципі не є складним: у бланку відповідей А необхідно зазначити правильну відповідь хрестиком (завдання 1—24)або вписати конкретне число, враховуючи положення коми (завдання 25—ЗО).При цьому вже відзначалася необхідність набуття відповідних навичок в учнів: уміння правильно оформляти відповіді та виправляти помилкові відповіді є дуже важливим, оскільки бланк А опрацьовується комп’ютером. Завдання 31—33 — завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Під час виконання завдань 31-33 до кожного з них учасник зовнішнього незалежного оцінювання має розробити спосіб розв’язування, використовуючи в новій нестандартній ситуації знання з різних розділів курсу геометрії або алгебри і початків аналізу, правильно виконати рисунок (якщо цього потребує процес розв’язування), розв’язати завдання й обґрунтувати етапи розв’язання. Усе вищезазначене та відповіді на завдання 31-33 необхідно чітко записати до бланка Б. Тестові завдання М 31 і 32 оцінюються 0, 1,2,3 або 4 тестовими балами; тестове завдання № 33 — 0, 1, 2, 3, 4, 5 або б тестовими балами за критеріями змісту. Результат виконання завдань 1—28, 31, 32 зараховується як державна підсумкова атестація, а результат виконання завдань всієї сертифікаційної роботи — як зовнішнє незалежне оцінювання і буде використовуватися під час прийому до вищих навчальних закладів. Таким чином, максимальна кількість тестових балів, яку можна набрати, правильно розв’язавши всі завдання (1-28, 31, 32), що будуть зараховуватися як державна під¬сумкова атестація, — 52. Максимальна кіль¬кість тестових балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання (1-33) сертифікаційної роботи, — 62. ПОРАДИ МАЙБУТНІМ УЧАСНИКАМ ТЕСТУВАННЯ Уважно прочитайте пояснення щодо виконання завдань тесту, де зазначено, яким критеріям має відповідати розв’язання кожного завдання, на які моменти необхідно звернути увагу й що потрібно записувати в бланк від-повідей. Прочитайте послідовно умови завдань і відразу розв’язуйте ті з них, які повністю вам зрозумілі. Потім беріться за розв’язування більш складних завдань. Не втрачайте надію, якщо ви не встигаєте або не можете розв’язати всі завдання. Просто намагайтеся розв’язати якнайбільше завдань. Важливо розуміти, що завдання в межах кожної з форм відрізняються між собою складністю, але оцінюються при цьому однаковою кількістю балів — за принципом «розв’язав — не розв’язав». Так що не намагайтеся «здивувати» комп’ютер своїм умінням розв’язувати лише найскладніші в межах однієї частини завдання, що вимагають більших витрат часу й сил. Завдання з вибором однієї правильної відповіді — це своєрідна лотерея. Тому, коли ви закінчили виконання всіх завдань, у розв’язанні яких ви впевнені, спробуйте «вгадати» відповіді до завдань, які ви не змогли розв’язати, і внесіть їх у бланк відповідей. Дуже уважно поставтеся до заповнення бланку відповідей А! Залиште на це час, у ході заповнення не відволікайтеся. Комп’ютер перевіряє саме заповнення бланка, отже, в разі правильно розв’язаного завдання помилка при перенесенні відповіді в бланк не дасть можливості зарахувати цю відповідь як правильну. Залиште час на перевірку заповнених бланків відповідей. Якщо ви помітили, що припустилися помилки, виправте Ті, як описано у бланках. Якщо ви хочете впевнено й добре пройти тестування, то беріть пропоноване видання і наполегливо готуйтеся. Бажаємо успіхів!
  3. Опорні конспекти Фізика 7 клас Нова програма
    У навчальному посібнику представлені опорні конспекти за Новою програмою до будь-якого чинного підручника Фізика 7 клас Нова програма. Опорні конспекти сприятимуть кращому вивченню теоретичних відомостей і практичному закріпленню знань з курсу фізики у 7 класі, допоможуть підготуватися як до уроків, так і до зовнішнього незалежного оцінювання. Посібник призначений для учнів загальноосвітніх середніх шкіл, гімназій, ліцеїв, а також вчителів фізики.
  4. Робочий зошит з Основ здоров’я 5 клас Нова програма До підручника Беха І. Авт: Мечник Л.
    Робочий зошит складено за новою програмою до підручника Основи здоров'я 5 клас Нова програма Авт: Бех І. Воронцова Т. Пономаренко В. Страшко С. Вид-во: Алатон. Зошит містить завдання на відтворення та закріплення знань, творчі завдання. Для учнів 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 27.05.2014 р. № 14.1/12-Г-749)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх