Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



ЗНО з математики стане обов'язковим у 2021 році

24.01.2019

ЗНО з математики стане обов'язковим у 2021 році

Тест зовнішнього незалежного оцінювання з математики з 2021 року стане обов’язковим для усіх учнів, які здобуватимуть повну загальну середню освіту. Відповідна норма міститься у новому Порядку проведення державної підсумкової атестації, що затверджений МОН.

Планується, що іспит з математики у формі ЗНО проходитимуть особи, які завершують здобуття повної загальної середньої освіти в 11 класі, а також здобуватимуть професійну (професійно-технічну) освіту та освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста, окрім осіб, які здобули повну загальну середню освіту раніше.

Для учнів 4-х та 9-х класів державна підсумкова атестація з математики стане обов'язковою у цьому навчальному році. Іспити відбуватимуться письмово у закладах освіти, в яких навчаються учні.

Як відомо, державна підсумкова атестація з української мови зараз є обов'язковою для здобувачів всіх рівнів загальної середньої освіти.

 

 ЗНО ЗНО математика ДПА 11 клас

ЗНО з математики стане обов'язковим у 2021 році

Тест зовнішнього незалежного оцінювання з математики з 2021 року стане обов’язковим для усіх учнів, які здобуватимуть повну загальну середню освіту. Відповідна норма міститься у новому Порядку проведення державної підсумкової атестації, що затверджений МОН.

Планується, що іспит з математики у формі ЗНО проходитимуть особи, які завершують здобуття повної загальної середньої освіти в 11 класі, а також здобуватимуть професійну (професійно-технічну) освіту та освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста, окрім осіб, які здобули повну загальну середню освіту раніше.

Для учнів 4-х та 9-х класів державна підсумкова атестація з математики стане обов'язковою у цьому навчальному році. Іспити відбуватимуться письмово у закладах освіти, в яких навчаються учні.

Як відомо, державна підсумкова атестація з української мови зараз є обов'язковою для здобувачів всіх рівнів загальної середньої освіти.

 

 ЗНО ЗНО математика ДПА 11 клас



Поділіться цією посиланням:


  1. Рекомендації щодо роботи з першокласниками НУШ
    31.08.2018

    Рекомендації щодо роботи з першокласниками НУШ

    Міністерство освіти і науки пропонує на перші тижні докладні матеріали для вчителів першокласників, з детальним потижневим описом, де є навчальні цілі на тиждень, а також розписані активності, вправи та завдання для досягнення цих навчальних цілей протягом адаптаційного періоду першокласників.

    Методичні рекомендації щодо адаптаційного періоду для учнів першого класу

    У початковий період навчання дитини у першому класі важливе значення має успішність адаптаційного періоду.

    Створення сприятливого середовища для адаптації дитини до систематичного навчання забезпечуватиме їй подальший розвиток, успішне навчання та виховання.

    Основною новацією у практиці діяльності 1-х класів закладів загальної середньої освіти є структурування змісту початкової освіти на засадах інтегративного підходу у навчанні. Дидактичний зміст процесу інтеграції полягає у взаємозв’язку змісту, методів і форм роботи. Відповідно інтеграцію навчального матеріалу з різних навчальних предметів здійснюють навколо певного об’єкту чи явища довкілля або навколо розв’язання проблеми міжпредметного характеру, чи для створення творчого продукту тощо. Однією з оптимальних моделей інтеграції у початковій школі є інтеграція навколо соціокультурної теми/проблеми під час тематичних днів/тижнів. Створення єдиного для навчальних предметів тематичного простору дозволяє уникнути дублювання інформації у змісті різних навчальних дисциплін та, водночас, розглянути аналогічний матеріал одночасно з різних боків, за допомогою різних дидактичних засобів. Таким чином забезпечуються збалансованість у сприйманні інформації різних освітніх галузей, психологічно комфортна атмосфера навчальних занять.

    Перші тижні навчання в 1-му класі - важливий етап для створення в класній спільноті атмосфери прийняття, довіри, взаємозацікавленості, бажання слухати одне одного, висловлюватися. На цьому етапі закладаються основи для усної взаємодії учителя з учнями та учнів між собою. Саме тому багато уваги в перший місяць потрібно приділяти знайомству, коротким розповідям про власні захоплення, улюблені ігри тощо.

    Авторами Концепції НУШ запропонований тематичний інтегрований підхід, де кожен тиждень присвячено окремій темі. Наприклад, у вересні мають вивчатися такі теми:

    • «Я - школяр/ школярка»,
    • «Наш клас»,
    • «Мої друзі»,
    • «Моє довкілля».

    Ці теми - інтегровані: їх вивчення передбачає і формування наскрізних умінь, соціальних та громадянських компетентностей, і набуття предметних компетентностей, зокрема опанування граматичних та обчислювальних умінь. Формування умінь читати і писати буде відбуватися на окремих уроках української мови, а відпрацьовуватись ці уміння будуть в інтегрованому курсі, який у своєму складі може містити мовно-літературну галузь. Змінилися підходи до навчання грамоти, додались деякі нові змістові лінії, але основний зміст лишився: учні, як і раніше, будуть навчатися читати, писати, рахувати.

    Наприклад, деякі з проблемних питань вересня:

    • Навіщо мені ходити до школи?
    • Хто я? Хто мої однокласники?
    • Як безпечно дістатися до школи і повернутися додому?
    • Як почуватися комфортно у класі мені і моїм однокласникам?
    • Як нам стати класною спільнотою?
    • Чого ми можемо досягнути спільно?
    • Як зберегти дружбу?
    • Які таємниці має шкільне подвір’я?

    До кожної з перелічених тем, за кожним із проблемних питань пропонуються різні види освітньої діяльності. Серед них практика «ранкового кола», інтерактивні заняття у парах та групах на умовах співпраці (кооперативне навчання), «щоденні п’ять», рефлексія та самооцінювання та багато інших форм та методів. Значну частину з них рекомендується проводити за межами класної кімнати - на свіжому повітрі, у русі. Важливо створити надійну основу для перетворення першого місяця періоду адаптації учнів, для пізнання нового для себе, опанування новим довкіллям, створення учнівської спільноти.

    Слід приділяти увагу груповій, ігровій, проектній та дослідницькій діяльності, мають бути урізноманітнені варіанти упорядкування освітнього середовища. Крім класичних варіантів класних кімнат доцільно використовувати мобільні робочі місця, які можна легко трансформувати для групової роботи. У плануванні і дизайні освітнього середовища першорядним має бути спрямування на розвиток дитини і мотивації її до навчання.

    Освітнє середовище у початкових класах має бути безпечним місцем, де діти відчуватимуть себе захищеними та в безпеці.

    В освітньому середовищі Нової української школи є баланс між навчальними видами діяльності, ініційованими вчителем, та видами діяльності, ініційованими самими дітьми. Таке середовище забезпечує можливості дітям робити власний вибір, можливості для розвитку нових та удосконалення наявних практичних навичок, отримання нових знань, розвитку свого позитивного ставлення до інших. Освітнє середовище варто творити спільно, разом з дітьми.

    Особливу увагу вчитель має приділяти збереженню та зміцненню фізичного здоров’я учнів, їх моральному та громадянському вихованню. Із цією метою важливо організувати активну співпрацю вчителя з батьками або особами, які їх замінюють, з медичними працівниками закладу загальної середньої освіти, шкільним психологом, учителями-предметниками, вихователем групи продовженого дня. Результатами такої співпраці є:

    • краще вивчення індивідуальних можливостей та стану здоров’я кожного першокласника;
    • здійснення особистісно орієнтованого навчання та виховання;
    • впровадження здоров’язберігаючих технологій освітнього процесу;
    • спільна підготовка і проведення батьківських зборів;
    • бесіди з батьками на психолого-педагогічну тематику тощо.

    Детальніше про навчальні матеріали для роботи з першокласниками в адаптаційний період можна ознайомитись у файлах:

    Підручники для 1 класу у ПДФ форматі дивіться за посиланням: https://lib.imzo.gov.ua/handle/123456789/810

    Навчання у класах з навчанням мовами національних меншин здійснюється так само як у класах з навчанням українською мовою.

    Рекомендації затверджено наказом МОН №923 від 20 серпня 2018 року.

     

     реформа середньої освіти

  2. IT-школа Samsung відкрилась у двох київських ліцеях "IT-школа Samsung" відкрилась у двох київських ліцеях
    30.11.2016

    "IT-школа Samsung" відкрилась у двох київських ліцеях

    У Русанівському ліцеї та природно-науковому ліцеї №145 у рамках нового освітнього проекту від «Samsung Electronics Україна» відкрили два нових комп'ютерних класи.

    Пілотний освітній проект дозволить учням безкоштовно отримати якісні теоретичні знання та практичні навички програмування. «Samsung Electronics Україна» надала всю необхідну комп'ютерну техніку із розрахунком на 15 учнівських та одне викладацьке місце у кожному ліцеї. Окрім того, компанія залучила до проекту практикуючих фахівців - співробітників Українського центру розробок і досліджень Samsung. Завдяки сучасному обладнанню та практичному досвіду викладачів учні «IT-школи Samsung» зможуть отримати теоретичну базу, перейняти знання лекторів та навчитися основ програмування.

  3. Профспілка просить підвищити зарплати педпрацівникам
    12.09.2018

    Профспілка просить підвищити зарплати педпрацівникам

    ЦК Профспілки працівників освіти і науки України спрямував звернення до Міністерства освіти і науки, Міністерства фінансів та Федерації профспілок з приводу необхідності підвищення розмірів посадових окладів та ставок заробітної плати педагогічних працівників закладів дошкільної, позашкільної, професійно-технічної, вищої освіти та інших закладів і установ освіти, а також науково-педагогічних працівників.

    У профспілці зазначають про неодноразове внесення пропозицій щодо прийняття урядом рішення про одночасне підвищення посадових окладів та ставок заробітної плати всім педагогічним працівникам усіх типів закладів та установ освіти, а також науково-педагогічним працівникам з 1 січня 2018 року.

    «Не прийняття відповідного урядового рішення призвело до порушення міжпосадового рівня оплати праці освітян і викликало справедливе невдоволення педагогів дошкільних, позашкільних, професійно-технічних, вищих закладів освіти низькою оцінкою владою їхньої складної, важливої, відповідальної педагогічної праці, спричинило конфліктні ситуації в колективах, про що застерігала у своїх зверненнях профспілка», - йдеться у зверненні профспілки.

    Зважаючи на це, Профспілка працівників освіти і науки, на вимогу значної чисельності педагогічних працівників, а також профспілкових організацій просить вжити заходів для підвищення розмірів посадових окладів та ставок заробітної плати педагогічних працівників комунальних закладів і установ освіти, а також науково-педагогічних та педагогічних працівників закладів вищої та професійно-технічної освіти з 1 вересня 2018 року.

     

     фінансування освіти зарплати освітян



Популярні товари



  1. Робочий зошит альбом з образотворчого мистецтва 4 клас Нова програма Авт: О. Калініченко та ін.
    Уміщує завдання, до яких передбачено варіанти його виконання. На тренувальних сторінках є елементи підказок. Робочий зошит також містить рубрику Художні розваги у вільну хвилинку з різноманітними цікавими завданнями-загадками і творчими завданнями. Наприкінці посбіника вміщено невеликий словник художніх термінів та опис художніх технік, які використовують учні для виконання завдань на уроках. До підручника Образотворче мистецтво 4 клас Нова програма Авт: О. В. Калініченко, В. В. Сергієнко, В. В. Калініченко Вид-во: Освіта Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти. Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 24.03.2015 р. № 14.1/12-Г-145)
  2. Українська література 7 клас Нова програма Зошит для контрольних робіт до підручника Міщенко О. Авт: Данилейко О.
    До підручника Українська література 7 клас Нова програма Авт: Міщенко О.І. Вид-во: Генеза. Зошит для контрольних та тематичних робіт містить різнорівневі завдання, які можуть бути використані для проведення контрольних робіт, а також для самостійної та індивідуальної підготовки учнів. Звдання пропонуються у тестовій формі, також учні зможуть продемонструвати вміння висловлюватися письмово - надавати короткі або розгорнуті відповіді на запитання, пояснювати значення літературознавчих термінів, аналізувати уривки з художніх текстів, виконувати невеликі за обсягом творчі завдання. Запропоновані контрольні роботи відповідають сучасним досягненням методичної науки і містять елементи сучасних інтерактивних методик. Кожна контрольна подається у трьох варіантах. Враховано індивідуальні підходи до навчання. Посібник допоможе вчителю створити уроки контролю знань максимально ефективними. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України
  3. Контрольні роботи Математика 4 клас Нова програма Комплект До підручника Богдановича М. Авт: Корчевська О.
    Контроль навчальних досягнень з Математики для учнів 4 класу складений за Новою програмою до підручника Математика 4 клас Нова програма Авт: Богданович М.В., Лишенко Г.П. Вид-во: Генеза. Зошит містить 8 контрольних робіт по 2 варіанти, які охоплюють усі теми програми. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (лист Інституту модернізації змісту освіти від 13.05.2016 р. № 2.1/12-Г-222)
  4. Робочий зошит Мистецтво 1 клас Нова програма До підручника Масол Л. Авт: Масол Л.М. Гайдамака О.В. Очеретяна Н.В.
    Робочий зошит укладено відповідно до підручника. Організація робочого зошита не лише допомагає урізноманітнити форми проведення уроків мистецтва, а й полегшує сам процес підготовки першокласника до цих уроків. До підручника Мистецтво. 1 клас. Нова програма 2012. Масол Л. М., Гайдамака О. В., Очеретяна Н. В. Вид-во: Генеза. Схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах комісією художньо-естетичного циклу Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України ( Лист ІІТЗО № 14.1/12-Г-172 від 17.07.2012).
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх