Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Виші отримали рекомендації з академічної доброчесності

26.10.2018

Виші отримали рекомендації з академічної доброчесності

Міністерством освіти розроблені рекомендації з академічної доброчесності, які вже надісланіукраїнським закладам вищої освіти.

В освітньому відомстві сподіваються, що рекомендації стануть суттєвою допомогою для вишів на їхньому шляху до забезпечення академічної доброчесності.

За словами заступника міністра освіти і науки Юрія Рашкевича, зараз Україна переживає певну кризу академічної доброчесності, чому є декілька причин.

«Одна з них – відсутність в університетах глибокого розуміння того, чим саме є академічна доброчесність, а також процедур, які мають цю доброчесність забезпечувати. І ми щиро вдячні Проекту сприяння академічної доброчесності в Україні – SAIUP, який допоміг нам підготувати докладні та змістовні рекомендації з цього питання для закладів вищої освіти», - зазначив Юрій Рашкевич.

Розробники рекомендацій наголошують, що застосування заходів академічної відповідальності має сенс, якщо учасники освітнього процесу розуміють зміст чинних норм, підстави і процедури притягнення до академічної відповідальності. Тому за інших рівних умов санкції за одні й ті самі порушення для студентів молодших курсів мають бути м'якшими, ніж для студентів старших курсів і, тим більше, для педагогічних, науково-педагогічних і наукових працівників. Заклад вищої освіти має забезпечити навчання всіх учасників освітнього процесу, насамперед, здобувачів вищої освіти з питань забезпечення академічної доброчесності.

Разом з рекомендаціями МОН також розіслало глосарій термінів та понять із академічної доброчесності, у якому викладено основні визначення, що стануть орієнтирами для викладачів та студентів.

 

 вузи України

 

Виші отримали рекомендації з академічної доброчесності

Міністерством освіти розроблені рекомендації з академічної доброчесності, які вже надісланіукраїнським закладам вищої освіти.

В освітньому відомстві сподіваються, що рекомендації стануть суттєвою допомогою для вишів на їхньому шляху до забезпечення академічної доброчесності.

За словами заступника міністра освіти і науки Юрія Рашкевича, зараз Україна переживає певну кризу академічної доброчесності, чому є декілька причин.

«Одна з них – відсутність в університетах глибокого розуміння того, чим саме є академічна доброчесність, а також процедур, які мають цю доброчесність забезпечувати. І ми щиро вдячні Проекту сприяння академічної доброчесності в Україні – SAIUP, який допоміг нам підготувати докладні та змістовні рекомендації з цього питання для закладів вищої освіти», - зазначив Юрій Рашкевич.

Розробники рекомендацій наголошують, що застосування заходів академічної відповідальності має сенс, якщо учасники освітнього процесу розуміють зміст чинних норм, підстави і процедури притягнення до академічної відповідальності. Тому за інших рівних умов санкції за одні й ті самі порушення для студентів молодших курсів мають бути м'якшими, ніж для студентів старших курсів і, тим більше, для педагогічних, науково-педагогічних і наукових працівників. Заклад вищої освіти має забезпечити навчання всіх учасників освітнього процесу, насамперед, здобувачів вищої освіти з питань забезпечення академічної доброчесності.

Разом з рекомендаціями МОН також розіслало глосарій термінів та понять із академічної доброчесності, у якому викладено основні визначення, що стануть орієнтирами для викладачів та студентів.

 

 вузи України



Поділіться цією посиланням:


  1. Як писати бізнес-листи англійською?
    18.04.2017

    Як писати бізнес-листи англійською?

    У світі інтернету зустрічають не по одягу, а по листуванню. Ваш еmail може як викликати прихильність ділового партнера, так і залишити неприємне враження, знищивши всі ваші старання налагодити комунікацію. Фахівці компанії AnyWay підготували поради, як правильно скласти діловий лист, який не залишиться непоміченим вашим адресатом.

    Хто і кому пише бізнес-листи?

    Можливо, вам знадобиться написати бізнес-листа англійською мовою новому міжнародному клієнтові, колезі з іншої країни, професору англомовного університету під час вступу або під час навчання; англомовному босові як звіт по роботі або подаючи свою кандидатуру на працевлаштування в англомовну компанію.

    Кожна з цих ситуацій передбачає використання ділової лексики, що відрізняється від тієї, до якої ви звикли в неформальних ситуаціях. Часом нам непросто сформулювати ділову пропозицію або відповісти партнерові по бізнесу рідною мовою. А необхідність скласти лист англійською ускладнює ситуацію. Тому варто знати основні правила створення бізнес-листів, дотримуючись прийнятих норм та особливостей менталітету одержувача.

    Правила написання гарного ділового листа

    1. Вказуйте тему листа

    Тема – це перше, що побачить одержувач. Вона повинна бути короткою та влучною, щоб привернути увагу та заявити, про що піде мова в тексті листа:

    • дату проведення зборів змінено;
    • питання щодо конференції;
    • пропозиція для презентації.

    2. Обов'язково використовуйте професійне привітання

  2. Заохочуємо дитину до читання та міркування
    18.10.2018

    Заохочуємо дитину до читання та міркування

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям чотирнадцять розвивальних розмальовок і практичних завдань для розвитку навичок вдумливого усвідомленого читання, логічного і творчого мислення, мовленнєвої культури, дрібної моторики тощо.

    Виконання запропонованих завдань сприятиме формуванню у дітей позитивного ставлення до процесу читання та навчання взагалі, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Моя книжкова полиця. Це завдання сприятиме заохоченню дитини до читання, розвитку уяви, фантазії та творчих здібностей. Спочатку дитина повинна написати назву улюбленої книги, ім’я її автора, а потім намалювати обкладинку для неї. Запропонуйте дитині згадати та записати назви ще кількох прочитаних нею книг.

    Стіна читця: розвиваємо навички читання. Це завдання допоможе дитині вдосконалити навички читання вголос (підвищення темпу, виразність, усвідомлення змісту прочитаного), збагатити словниковий запас, розширити кругозір, розвивати мовленнєву культуру, увагу, допоможе зробити навчання читанню живим і цікавим процесом.

    Вивчаємо назви різних частин книги. Це завдання допоможе дитині познайомитись зі структурою та елементами книги, вивчити їхні назви та збагатити словниковий запас. Воно має наочну форму, а тому залучатиме зорову пам’ять та увагу. Виконуючи завдання, дитина дізнається про деякі «цікавинки» в будові книги.

    Рекомендуємо друзям цікаву книжку для читання. Це завдання сприятиме формуванню мовленнєвої компетентності дитини, заохоченню до читання, розвитку уяви, фантазії й творчих здібностей. Дитині пропонується пригадати прочитані твори й намалювати обкладинку книжки, що сподобалася найбільше. Завдання містить речення, які потрібно продовжити і, таким чином, порекомендувати улюблену книжку своїм друзям.

    Читаємо прислів'я по складах (українська мова). Цей комплект завдань допоможе дитині покращити навички читання по складах, розвиваючи при цьому всі функції уваги, пам’ять і мислення, а також збагачуючи словниковий запас і кругозір. Дитині треба прочитати всі склади, користуючись нумерацією кубиків, і написати отримане прислів’я.

    Вчимось читати по складах. Цей комплект завдань для тих, хто тільки-но починає читати. У завданнях дитині пропонується зібрати разом частини, щоб побачити цілий малюнок, а потім прочитати по складах утворене слово. Виконуючі завдання комплекту, дитина залучатиме зорову пам’ять та тренуватиме логічне мислення.

    Рахуємо склади й вчимося читати. Цей комплект завдань допоможе дитині відпрацювати навички читання, зрозуміти, що таке «склад», і навчитися виділяти склади в словах. Дитині потрібно розглянути малюнки, прочитати слова й порахувати склади в них, а потім біля кожного малюнка розмалювати стільки квіточок, скільки складів містить його назва.

    Склади прислів’я: пори року. Цей комплект завдань допоможе дитині дізнатися більше про пори року через долучення до скарбниці народної творчості. Кожне з чотирьох завдань присвячене одному сезону та містить шість незавершених прислів’їв. Частини прислів’їв знаходяться в різних колонках: у процесі виконання завдання дитині потрібно з’єднати початок та кінець кожного з них.

    Барвисті рими. Цей комплект завдань в цікавій та незвичній формі познайомить дитину із поняттям «рима» та дозволить їй закріпити свої знання, залучаючи зорову та м’язову пам’ять. У кожному рядку з чотирьох малюнків два мають потрібні співзвучні закінчення. Визначившись із парами, дитина має розмалювати їх на власний розсуд.

    Знайди риму (українська мова). Цей комплект з 8 завдань допоможе дитині зрозуміти, яким чином римуються слова, і розвинути почуття рими. У кожному завданні комплекту дитині пропонується знайти і з'єднати лініями пари слів, що римуються, і зображення до них. Також, в кожному завданні дитині пропонується самостійно придумати і записати риму до певного слова.

    Швидкочитання: фрагменти творів Лесі Українки. Цей робочий зошит допоможе дитині покращити навички читання досить незвичним чином. У завданнях даються три фрагменти з творів Лесі Українки в дещо зміненому вигляді. Всі завдання робочого зошиту містять один й той самий текст, що спочатку дається в оригінальному вигляді, а потім певним чином ускладнюється.

    Швидкочитання: фрагменти творів Івана Франка. Цей робочий зошит допоможе дитині покращити навички читання досить незвичним чином. У завданнях робочого зошиту дитині пропонується прочитати заданий текст, використовуючи лише верхню частину слів або лише нижню; прочитати текст, що розташований догори дриґом, а також текст, що не містить проміжків або ж представлений у вигляді анаграм.

    Історії квітів: читаємо, розмальовуємо, міркуємо. Цей комплект завдань містить 8 коротких оповідань про різні квіти. Читаючи тексти, дитина розширить кругозір і збагатить словниковий запас, а відповідаючи на запитання внизу кожної сторінки, зможе розвинути критичне мислення й навички письма, перевірити розуміння прочитаного.

    Учимось складати власне оповідання. Це завдання є схемою, що допоможе дитині створити власне оповідання та зобразити його ключові моменти. Так вона навчиться послідовно викладати свої думки в письмовій та усній формі, познайомиться з особливостями оповідання як жанру, розвиватиме творче мислення та фантазію.

    Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

     

     розвиток дитини розмальовки прописи

  3. Про сенс літературної освіти в школі Про сенс літературної освіти в школі
    12.12.2016

    Про сенс літературної освіти в школі

    Якщо у наш прагматичний час ще досі не прозвучало прямо поставлене питання: «А з якою метою художня література взагалі вивчається у школі?», то це лише завдяки колишньому авторитету цього навчального предмета. Про роль літератури у сучасній школі розмірковує доктор філологічних наук, професор Григорій Клочек.

    «А з якою метою художня література взагалі вивчається у школі?»

    До такого питання схиляє кризовий стан у викладанні словесності, який аж надто очевидний і який обумовлений певними причинами, головна з яких – калейдоскопічно-кліповий принцип побудови змісту літературної освіти, котрий змушує проходити програму в темпі «галопом по Європі». Художнє слово фактично перестало звучати на уроках літератури, замість нього увага звернута на вивчення «тем», «ідей», «образів», засобів», запам’ятовування дат та імен, знання яких необхідне для успішного складання ЗНО.



Популярні товари



  1. Тестовий контроль Географія 7 клас Нова програма Авт: Варакута О.
    Тестові завдання посібника розроблено за Новою програмою до будь-якого чинного підручника Географія 7 клас Нова програма. Вони містять завдання закритого типу з вибором однієї правильної відповіді, кількох правильних відповідей, завдання для встановлення відповідності та на встановлення послідовності, завдання відкритого типу. Тести спрямовані на перевірку, контроль і корекцію засвоєння курсу Географія материків і океанів. Для учнів 7 класу середніх загальноосвітніх закладів та вчителів географії.
  2. Робочий зошит Основи здоровя 1 клас Нова програма До підручника Гнатюк О.В. Авт: Хитра З.М.
    Зошит містить навчальний матеріал, який відповідає чинній програмі для середньої загальноосвітньої школи з основ здоров'я для учнів 1 класу та підручнику Основи здоров`я. 1 клас. Гнатюк О. В. Вид-во: Генеза. У робочому зошиті дібрано матеріал з урахуванням вікових особливостей учнів початкових класів: цікаві завдання для індивідуальної та групової роботи, проблемні ситуації, пов'язані з життєвим досвідом молодших школярів, ребуси, завдання творчого характеру. Пропонований матеріал сприятиме формуванню в учнів умінь і навичок здорового способу життя, навчить, як дотримуватись особистої гігієни, загартовувати організм, запобігати травматизму, здійснювати профілактику захворювань та дотримуватися правил безпеки життєдіяльності. Видання розраховане на учнів і вчителів початкових класів та дбайливих батьків. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти. Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 01.04.2015 р. № 14.1/12-Г-192)
  3. Трудове навчання 1 клас Нова програма Авт: В. Сидоренко Н. Котелянець
    100 грн.
    Підручник Трудове навчання є основою НМК. У змісті підручника закладено можливості для реалізації всіх змістових ліній відповідно до вимог Державного стандарту початкової загальної освіти: ручні техніки обробки матеріалів, технічна творчість, декоративно-ужиткове мистецтво, самообслуговування. Весь матеріал подано як подорож до країни Майстрів, де вони зможуть дізнатися багато нового, а головне — навчитися поважати працю та людей праці. Оригінальне та функціональне художнє формлення допомагає першокласникам легко та невимушено засвоювати навчальний матеріал, вчитися творити красу. Рекомендовано Міністерством Освіти і науки, молоді та спорту України. Наказ № 118 від 07. 02. 2012 р.
  4. Першокласні прописи. Посібник з письма та розвитку зв’язного мовлення за букварем М. Захарійчук, В. Науменко (у 2-х частинах)
    Першокласні прописи. Посібник з письма та розвитку зв’язного мовлення за букварем М. Захарійчук, В. Науменко (у 2-х частинах) Автор В. Федієнко СХВАЛЕНО ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (протокол № 8 від 26.07.2012 р.). Використаний у зошиті модифікований графічний шаблон (часта похила сітка для вписування букв) захищенний патентами України. Посібник з навчання письма та розвитку зв’язного мовлення, укладений за букварем авторів М. С. Вашуленка та О. В. Вашуленко, допоможе всім охочим оволодіти навичками правильного каліграфічного написання букв українського алфавіту. Пропоновані прописи значно полегшать процес навчання правильного письма дітей віком шести-семи років, а отже, стануть у пригоді вчителям та батькам першокласників. Цей посібник є частиною навчально-методичного комплекту з навчання грамоти в першому класі. До комплекту, зокрема, входить «Першокласний зошит з письма та розвитку мовлення» В. Федієнка та О. Оніщенко. 16,5х21 см, 48 с., м`яка обкл.
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх