Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Вступ на медичні спеціальності - 2019: основні зміни

23.10.2018

Вступ на медичні спеціальності - 2019: основні зміни

Нові умови прийому вступників на медичні спеціальності дозволять відбирати до університетів найкращих абітурієнтів не лише на спеціальності «Стоматологія», «Медицина» та «Педіатрія», а й на фармацію. Про це повідомили у Міністерстві охорони здоров’я, коментуючи деякі норми Умов прийому на навчання до закладів вищої освіти України в 2019 році, що затверджені Міністерством освіти.

Зокрема, у 2019 році крім української мови, для спеціальностей «Охорони здоров’я» профільними предметами є біологія або хімія (другий конкурсний предмет), фізика або математика (третій конкурсний предмет).

За словами заступника міністра охорони здоров’я Олександра Лінчевського, введення фізики або математики як третього профільного предмета є одним з кроків на шляху до інтеграції української медицини в міжнародну практику.

«Сучасна доказова медицина - точна природничо-наукова дисципліна, і лікарю необхідно мати знання з фізики, хімії, біології та математики. Окрім того, фізика та математика визначають логічне мислення та вміння аналізувати. У більшості європейських країн складання іспиту з цих предметів для вступу до медичного університету є поширеною практикою», - зазначає заступник міністра.

Для вступу на спеціальності «Стоматологія», «Медицина» та «Педіатрія», абітурієнти мають набрати 150 балів ЗНО з профільних предметів.

Для спеціальності «Фармація, промислова фармація» конкурсний бал з профільних предметів має становити понад 130 балів.

«Нові умови дозволять відбирати в університет кращих абітурієнтів не лише на спеціальності «Стоматологія», «Медицина» та «Педіатрія», а й на фармацію. Це важливо, адже рішення фармацевта та провізора також безпосередньо впливають на здоров’я пацієнта», - наголосив Лінчевський.

За його словами, нові норми умов прийому ухвалені в рамках стратегії розвитку медичної освіти МОЗ України. Відповідні зміни спрямовані на поліпшення якості освіти лікаря.

 

 вступна кампанія умови вступу

Вступ на медичні спеціальності - 2019: основні зміни

Нові умови прийому вступників на медичні спеціальності дозволять відбирати до університетів найкращих абітурієнтів не лише на спеціальності «Стоматологія», «Медицина» та «Педіатрія», а й на фармацію. Про це повідомили у Міністерстві охорони здоров’я, коментуючи деякі норми Умов прийому на навчання до закладів вищої освіти України в 2019 році, що затверджені Міністерством освіти.

Зокрема, у 2019 році крім української мови, для спеціальностей «Охорони здоров’я» профільними предметами є біологія або хімія (другий конкурсний предмет), фізика або математика (третій конкурсний предмет).

За словами заступника міністра охорони здоров’я Олександра Лінчевського, введення фізики або математики як третього профільного предмета є одним з кроків на шляху до інтеграції української медицини в міжнародну практику.

«Сучасна доказова медицина - точна природничо-наукова дисципліна, і лікарю необхідно мати знання з фізики, хімії, біології та математики. Окрім того, фізика та математика визначають логічне мислення та вміння аналізувати. У більшості європейських країн складання іспиту з цих предметів для вступу до медичного університету є поширеною практикою», - зазначає заступник міністра.

Для вступу на спеціальності «Стоматологія», «Медицина» та «Педіатрія», абітурієнти мають набрати 150 балів ЗНО з профільних предметів.

Для спеціальності «Фармація, промислова фармація» конкурсний бал з профільних предметів має становити понад 130 балів.

«Нові умови дозволять відбирати в університет кращих абітурієнтів не лише на спеціальності «Стоматологія», «Медицина» та «Педіатрія», а й на фармацію. Це важливо, адже рішення фармацевта та провізора також безпосередньо впливають на здоров’я пацієнта», - наголосив Лінчевський.

За його словами, нові норми умов прийому ухвалені в рамках стратегії розвитку медичної освіти МОЗ України. Відповідні зміни спрямовані на поліпшення якості освіти лікаря.

 

 вступна кампанія умови вступу



Поділіться цією посиланням:


  1. Як пояснити дитині принцип множення?
    11.10.2017

    Як пояснити дитині принцип множення?

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, які зацікавлені в розвитку математичних здібностей власної дитини, а також вчителям початкових класів та вихователям груп подовженого дня практичні завдання, що допоможуть під час нелегкого для учнів початкової школи завдання – вивчення таблиці множення.

    Запропоновані завдання допоможуть у цікавій формі пояснити дітям принцип множення одного числа на інше. Це неодмінно полегшить сприйняття й засвоєння програмового матеріалу, скоротить час, необхідний для запам’ятовування таблиці, допоможе у ненав’язливій формі перевірити вже набуті знання.

    Виконання таких завдань сприятиме формуванню у дітей позитивного ставлення до занять у школі взагалі й вивчення математики зокрема, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Вивчаємо принцип множення. Цей популярний комплект завдань покликаний наочно пояснити дитині принцип, за яким одне число помножується на інше, та полегшити вивчення таблиці множення. Особливістю першої половини завдань є те, що всі математичні завдання на множення спочатку представлені прикладом на додавання та проілюстровані відповідною кількістю фігур. Друга половина завдань пропонує дитині скористатись набутими навичками множення на практиці, демонструючи їй застосування математики у реальному житті.

    Вивчаємо таблицю множення. Цей комплект завдань здатен не лише пояснити дитині принцип множення, а й допомогти їй розуміти та уявляти собі кількісну інформацію, закладену у відповідному математичному прикладі. До того ж, виконуючи завдання комплекту, дитина матиме змогу закріпити такі поняття, як «множина» та «комутативність» (що є властивістю додавання та множення чисел).

    Малюємо, користуючись таблицею множення. Такий комплект завдань пропонує дитині застосувати знання таблиці множення дещо незвичним чином, малюючи різні зображення. Множники у кожному прикладі слугуватимуть дитині координатами клітинки на полі, яку треба розмалювати в певний колір. Виконання завдань не тільки допоможе краще вивчити таблицю множення, а й підготує дитину до сприйняття такого геометричного поняття, як прямокутна система координат.

    Множимо разом: учимо таблицю множення. Цей комплект завдань полегшить процес вивчення таблиці. Кожне завдання присвячене множенню на певне число, другим множником при цьому є числа від 1 до 12. Виконуючи завдання, дитина тренуватиме увагу й арифметичні навички множення.

    Складаємо мозаїку «Таблиця множення». Такий комплект завдань має форму мозаїки, складові елементи якої пов’язані з добутками чисел, розташованих у таблиці. Щоб скласти мозаїку й дізнатися, що зображено на картинці, дитині треба застосувати знання таблиці множення й, обчисливши добутки, розкласти вирізані фрагменти на правильні місця в таблиці, а потім приклеїти їх.

    Розмальовка «Вчимо таблицю множення». Цей комплект завдань допоможе дитині запам’ятати таблицю множення дещо незвичним чином, фокусуючись на добутках двох чисел з певного стовпчика таблиці множення, а також залучаючи наявні знання та увагу. У кожному завданні пропонується поле 20х20 клітинок, у кожній клітинці міститься число. Дитині треба розмалювати лише ті клітинки, числа в яких діляться на число, указане в умові. Розмалювавши всі правильні клітинки, дитина отримає певне зображення.

    Заповни таблицю множення. Таке завдання допоможе дитині покращити та закріпити навички множення та надалі слугуватиме наочним матеріалом, користуючись яким, вона залучатиме зорову пам’ять і запам’ятовуватиме добутки різних чисел в наданому діапазоні. У завданні дитині необхідно заповнити всі клітинки на перетинах рядків і стовпців, подумки помножуючи відповідно розташовані числа.

    Заплутана таблиця множення. Це математичне завдання допоможе дитині краще вивчити таблицю множення, пропонуючи множники, надані не в звичному порядку, у якому вони подаються в класичній табличці, а в хаотичному. А тому під час розв’язання прикладів дитина муситиме спиратись на свої знання та вміння оперувати різними числами і таким чином закріплюватиме потрібні навички.

    Головоломка «Чарівна таблиця множення». Оригінальне завдання-головоломка дозволяє вчити таблицю множення в незвичній формі, привертаючи увагу дитини та заохочуючи її до виконання математичних операцій. Дитині треба розгадати головоломку, записавши цифри, яких не вистачає. Виконане завдання слугуватиме їй корисним наочним матеріалом.

    Кожне сформоване письмове завдання будь-якого комплекту можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів.

    ПЕРЕГЛЯНУТИ УСІ ЗАВДАННЯ

  2. Служба зайнятості запустила сервіс з профорієнтації
    02.11.2018

    Служба зайнятості запустила сервіс з профорієнтації

    Державна служба зайнятості запустила онлайн-платформу із професійної орієнтації та розвитку кар’єри, метою якої є організація допомоги у виборі професії. Про це йдеться у повідомленні Київського міського центру зайнятості.

    Користувачі платформи мають можливість пройти тестування Soft Skills. Зокрема, тест на тайм-менеджемент, комунікабельність, вміння працювати в команді, стресостійкість тощо.

    Платформа Державної служби зайнятості з професійної орієнтації та розвитку кар’єри створена із метою наближення профорієнтаційних послуг центрів зайнятості до всіх, хто планує свій професійний шлях. Зареєстрованому користувачу надається можливість безкоштовно отримати послуги з профорієнтації у дистанційному форматі без відвідування центру зайнятості та зробити власну профорієнтацію.

    Окрім того, цього року служба зайнятості започатковує безкоштовну професійну діагностику старшокласників шкіл, що допоможе визначити здібності і обрати ту професію, до якої є найбільша схильність. Відповідну програму проводитимуть центри зайнятості.

    За словами директора Київського міського центру зайнятості Віктора Білича, сьогодні серед зареєстрованих безробітних 88% осіб мають вищу освіту, натомість на ринку є нестача робітничих професій.

    «Саме тому задля економічного та соціального розвитку держави необхідно проводити профорієнтаційну роботу із молоддю щодо вибору професій, затребуваних на ринку праці», – додав він.

  3. 12 завдань, що полегшать вивчення дробів
    29.01.2018

    12 завдань, що полегшать вивчення дробів

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам та вчителям практичні завдання, які допоможуть познайомити дитину з поняттям дробів, їх типами,основними властивостями та закріпити отримані знання на практиці

    Виконання запропонованих завдань сприятиме формуванню у дітей позитивного ставлення до вивчення математики, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Кольорові дроби. Це завдання слугуватиме чудовою можливістю познайомити дитину із поняттям «дроби», зробивши це зрозуміло й виразно, ще й забезпечивши їй добре підґрунтя для подальшого вивчення дробів у рамках шкільної програми.

    Вивчаємо звичайні дроби на шматочках піци. Ця навчальна розмальовка допоможе дитині покращити знання звичайних дробів, визначаючи чисельник і знаменник на запропонованих малюнках.

    Навчальна розмальовка «Вивчаємо дроби». Ця навчальна розмальовка допоможе дитині краще зрозуміти поняття «звичайний дріб», наочно проілюструвавши чисельник і знаменник.

    Ілюстроване завдання «Дроби в малюнках». Це ілюстроване завдання допоможе дитині зрозуміти таке математичне поняття, як звичайний дріб, наочно покаже їй, що собою являють чисельник і знаменник, і сприятиме кращому засвоєнню даної теми за рахунок залучення зорової і м’язової пам’яті дитини.

    Звичайні й десяткові дроби та відсотки. Це нескладне математичне завдання допоможе дитині краще зрозуміти звичайні й десяткові дроби та наочно побачити кількість, записом якої вони є, адже кожен дріб поданий у вигляді геометричної моделі.

    Наочне завдання «Додаємо дроби». Це завдання створено, щоб допомогти дитині навчитись додавати звичайні дроби. Воно не лише пропонує відповідні математичні приклади, а й за допомогою геометричних фігур, поділених на однакові частини, ілюструє кожен доданок.

    Учимось порівнювати дроби. Це завдання допоможе дитині краще зрозуміти звичайні дроби, навчитись порівнювати їх між собою та розташовувати від меншого до більшого.

    Тренувальне завдання «Рівні дроби». Це завдання допоможе дитині закріпити знання звичайних дробів, зокрема засвоїти їхню основну властивість – рівність дробів, а також потренувати арифметичні навички множення.

    Позначаємо звичайні дроби на числовій осі. Це завдання допоможе дитині краще зрозуміти поняття «звичайний дріб» і поєднати його з поняттям «числова вісь» (або числова пряма).

    Упізнай звичайний дріб на числовій осі. Це завдання допоможе дитині збагатити знання звичайних дробів трохи незвичним чином, а саме записуючи їх, дивлячись на розташування точок на числовій осі.

    «Частини фігур»: вивчаємо рівність дробів. Це завдання наочно познайомить дитину з такою важливою математичною властивістю, як рівність дробів на прикладі п’ятнадцяти різних геометричних фігур.

    Рівність дробу. Це завдання допоможе дитині зрозуміти та вивчити основну властивість дробу та наочно запам’ятати приклади рівних дробів.

    Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

     

     розвиток дитини розмальовки



Популярні товари



  1. Французька мова 8 клас Нова програма 4 рік навчання Авт: Чумак Н. Кривошеєва Т.
    Підручник з Французької мови для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів 4-й рік навчання складений за Новою програмою. Змістовий матеріал — тексти, аудіоматеріали, тренувальні вправи, різноманітні завдання забезпечують розвиток усіх мовних компетенцій: лінгвістичної, соціокультурної, загальнонавчальної. Вміщено тексти, діалоги, які містять форми і кліше сучасної розмовної французької мови та вживаються носіями в повсякденному житті. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 10.05.2016 р. № 491)
  2. Хімія 8 клас Нова програма Зошит для тематичного та семестрового контролю знань Авт: Лашевська Г.
    Зошит для тематичного та семестрового контролю знань з Хімії для учнів 8 класу складено за Новою програмою до підручника Хімія 8 клас Нова програма Авт: Лашевська Г. Лашевська А. Вид-во: Генеза. У зошиті наведено п'ять тематичних контрольних робіт у чотирьох варіантах кожна, що складаються з тестових завдань різних форм. Окремі тестові завдання й цілісні контрольні роботи вчителі можуть використовувати на уроках для контролю знань. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з хімії Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (лист Інституту модернізації змісту освіти від 04.07.2016 р. № 2.1/12-Г-465)
  3. Логопедичне лото: Асоціації : у 3 ч. : комплект 3 : звуки [с]-[з], [с]-[с], [з]-[з], [с]-[ц]. [ц]-[ц]
    Ігри та мовні завдання, розроблені логопедом, допоможуть виявити й виправити у дітей недоліки вимови окремих звуків, збагатити словниковий запас, розвинути зв’язне мовлення. У процесі гри розвиваються сприймання, пам’ять, увага, мислення, навички узагальнення і класифікації, спілкування. Логопедичне лото «Асоціації» знадобиться логопедам, психологам, педагогам і дбайливим батькам у роботі з дітьми.
  4. Образотворче мистецтво 2 клас Нова програма Калініченко О. В. Сергієнко В. В.
    100 грн.
    У підручнику, укладеному відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової загальної освіти в галузі «Мистецтво» та відповідної базової навчальної програми, подано матеріали, що сприяють посиленню ролі образотворчих мистецтв в особистісному становленні учнів. Ця навчальна книга є концептуальним продовженням системи підручників нового покоління, що стала переможцем у Всеукраїнському конкурсі рукописів підручників для початкової школи. Оригінальність подання матеріалу полягає в тому, що для оптимального художньо-естетичного розвитку молодших школярів зміст підручника побудовано за наскрізним тематичним принципом і з урахуванням принципу варіативності художньо-практичних завдань, які учень самостійно вибирає з кількох запропонованих варіантів, що дає змогу втілити особистісно-розвивальну парадигму освіти. Для учнів 2-х класів загальноосвітніх навчальних закладів, учителів початкової школи, методистів, батьків, студентів педагогічних коледжів та вищих навчальних закладів педагогічного спрямування. Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України (наказ Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України від 18. 06. 2012 р. № 718)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх