Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Розвиваємо емоційний інтелект дитини

23.10.2018

Розвиваємо емоційний інтелект дитини

Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, а також вчителям початкових класів, вихователям груп подовженого дня та вихователям дитячих садочків нові можливості для розвитку емоційного інтелекту малюків.

Запропоновані завдання допоможуть у цікавій формі розвинути емпатію як здатність відчувати стан іншого і співпереживати у дітей дошкільного віку і учнів 1-4 класів. Крім того, вони у невимушеній формі познайомлять дітей з поняттям емоцій, навчать їх розрізняти та керувати ними.

Виконання різноманітних завдань сприятиме розвитку мислення, уваги та спостережливості, формуванню у дітей позитивного ставлення до однолітків, дорослих та власної особистості, вихованню впевненості у собі та своїх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

Розвинути вміння дитини відчувати стан іншої особи і розуміти власні відчуття допоможуть комплекти завдань Вивчаємо емоції за виразом обличчя та Аналізуємо свої емоції та почуттяабо Вивчаємо сильні сторони своєї особистості. У завданнях дитині пропонується ретельно обміркувати кожну запропоновану емоцію, пригадати причини та фактори, що її викликають, а також її прояви та записати дієві поради, що допомагатимуть її подолати (якщо вона негативна) або сприятимуть її частішому виникненню (у разі позитивної емоції).

Виконання таких завдань допоможе дитині проаналізувати себе, свої сильні сторони й унікальні риси, поміркувати над тим, як позначаються на виразі обличчя емоції, які відчуває людина, навчитися зображати їх і зчитувати та використовувати як елемент невербального спілкування, отже, сприятиме розвитку емоційного інтелекту.

Якщо ви бажаєте з раннього віку прищепити дитині здатність до самоорганізації, уміння аналізувати свої бажання і потреби, вам стануть у нагоді комплекти Мої цілі: учимося планувати«Бажання та потреби»: тренуємо інтелект. Ці завдання допоможуть дитині замислитись над тим, що дійсно важливе в житті й без чого повноцінне існування людини неможливе, а також над безліччю бажань, що виникають щодня, але здебільшого мають сумнівні причини для задоволення, тобто є просто примхою або миттєвим порухом душі. Виконання таких вправ допоможе дитині навчитися ставити перед собою актуальні цілі, ретельно планувати їх досягнення, учитися заздалегідь бачити користь, яку можна отримати в разі позитивного результату.

Наступні комплекти Моя шкала тривоги  та Моя шкала гніву допоможуть дитині окреслити для себе все, що здатне викликати в неї тривогу чи гнів різного ступеню. Знання того, які саме події, ситуації, аспекти спілкування або прояви людей і особливості їхньої поведінки здатні вивести дитину зі стану спокою, дозволить їй краще зрозуміти себе і тактику подальшої поведінки.

Ще два комплекти розроблені з урахуванням статевої приналежності - Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (хлопчик) або Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (дівчинка). Такі завдання допоможуть дітям подивитись на себе з позитивного боку, пізнати себе як особистість, варту поваги та наділену певними особливостями, які вона може використовувати для власного розвитку. Завдяки виконанню цих вправ батьки чи педагоги отримають корисну інформацію для співпраці з дітьми.

З метою успішного сімейного виховання варто використати комплект «Беремо інтерв’ю в улюбленої родини». Ці вправи допоможуть дитині краще пізнати своїх рідних, дізнатися про їхні смаки та вподобання. Запропоновані запитання слугуватимуть підґрунтям для подальших, більш змістовних бесід у колі сім’ї.

Кожне сформоване письмове завдання будь-якого комплекту можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів.

Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

БІЛЬШЕ ЗАВДАНЬ

 

 розвиток дитини

Розвиваємо емоційний інтелект дитини

Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, а також вчителям початкових класів, вихователям груп подовженого дня та вихователям дитячих садочків нові можливості для розвитку емоційного інтелекту малюків.

Запропоновані завдання допоможуть у цікавій формі розвинути емпатію як здатність відчувати стан іншого і співпереживати у дітей дошкільного віку і учнів 1-4 класів. Крім того, вони у невимушеній формі познайомлять дітей з поняттям емоцій, навчать їх розрізняти та керувати ними.

Виконання різноманітних завдань сприятиме розвитку мислення, уваги та спостережливості, формуванню у дітей позитивного ставлення до однолітків, дорослих та власної особистості, вихованню впевненості у собі та своїх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

Розвинути вміння дитини відчувати стан іншої особи і розуміти власні відчуття допоможуть комплекти завдань Вивчаємо емоції за виразом обличчя та Аналізуємо свої емоції та почуттяабо Вивчаємо сильні сторони своєї особистості. У завданнях дитині пропонується ретельно обміркувати кожну запропоновану емоцію, пригадати причини та фактори, що її викликають, а також її прояви та записати дієві поради, що допомагатимуть її подолати (якщо вона негативна) або сприятимуть її частішому виникненню (у разі позитивної емоції).

Виконання таких завдань допоможе дитині проаналізувати себе, свої сильні сторони й унікальні риси, поміркувати над тим, як позначаються на виразі обличчя емоції, які відчуває людина, навчитися зображати їх і зчитувати та використовувати як елемент невербального спілкування, отже, сприятиме розвитку емоційного інтелекту.

Якщо ви бажаєте з раннього віку прищепити дитині здатність до самоорганізації, уміння аналізувати свої бажання і потреби, вам стануть у нагоді комплекти Мої цілі: учимося планувати«Бажання та потреби»: тренуємо інтелект. Ці завдання допоможуть дитині замислитись над тим, що дійсно важливе в житті й без чого повноцінне існування людини неможливе, а також над безліччю бажань, що виникають щодня, але здебільшого мають сумнівні причини для задоволення, тобто є просто примхою або миттєвим порухом душі. Виконання таких вправ допоможе дитині навчитися ставити перед собою актуальні цілі, ретельно планувати їх досягнення, учитися заздалегідь бачити користь, яку можна отримати в разі позитивного результату.

Наступні комплекти Моя шкала тривоги  та Моя шкала гніву допоможуть дитині окреслити для себе все, що здатне викликати в неї тривогу чи гнів різного ступеню. Знання того, які саме події, ситуації, аспекти спілкування або прояви людей і особливості їхньої поведінки здатні вивести дитину зі стану спокою, дозволить їй краще зрозуміти себе і тактику подальшої поведінки.

Ще два комплекти розроблені з урахуванням статевої приналежності - Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (хлопчик) або Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (дівчинка). Такі завдання допоможуть дітям подивитись на себе з позитивного боку, пізнати себе як особистість, варту поваги та наділену певними особливостями, які вона може використовувати для власного розвитку. Завдяки виконанню цих вправ батьки чи педагоги отримають корисну інформацію для співпраці з дітьми.

З метою успішного сімейного виховання варто використати комплект «Беремо інтерв’ю в улюбленої родини». Ці вправи допоможуть дитині краще пізнати своїх рідних, дізнатися про їхні смаки та вподобання. Запропоновані запитання слугуватимуть підґрунтям для подальших, більш змістовних бесід у колі сім’ї.

Кожне сформоване письмове завдання будь-якого комплекту можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів.

Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

БІЛЬШЕ ЗАВДАНЬ

 

 розвиток дитини



Поділіться цією посиланням:


  1. Складаємо з дитиною плани на прийдешній рік
    29.12.2018

    Складаємо з дитиною плани на прийдешній рік

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам дітей дошкільного та молодшого шкільного віку практичні завдання, що дозволять підбити підсумки року, що минає, проаналізувати свої спогади, зробити певні висновки та намітити плани на 2019 рік.

    Виконання запропонованих завдань покращить вміння аналізувати й ставити цілі для удосконалення власної особистості, тренуватиме пам’ять, сприятиме розвитку логічного, просторового та творчого мислення, емоційного інтелекту, вихованню всебічно розвиненої особистості.

    Аналізуємо рік і плануємо наступний. Це завдання допоможе дитині підбити підсумки року, що минає, згадати про яскраві події, свої досягнення й емоції. Дитині потрібно подумати про 365 днів свого життя в році, що минає, й поставити цілі на наступний рік. Для запису роздумів дитини пропонується оригінальний формат «365»: 3 свої цілі на наступний рік, 6 своїх найяскравіших емоцій цього року, 5 своїх найважливіших досягнень чи успішних кроків.

    Складаємо плани на майбутній рік. Це завдання допоможе дитині підбити підсумки року, що минає, й замислитись над власними потребами, бажаннями та мріями. Виконуючи його, дитина зможе проаналізувати свої звички, добрі й погані, намітити певний шлях удосконалення власної особистості, а також вирішити, під яким мотивуючим девізом вона буде жити наступного року.

    Мій тиждень: учимось планувати справи. Це завдання допоможе дитині навчитись планувати свій час і важливі справи, ставити щоденні цілі й досягати їх, а також оцінювати виконану роботу. Завдання являє собою планер, у якому дитині пропонується записати справи, які їй треба виконати впродовж тижня. Також передбачене місце, де дитина може записати корисні звички, яких вона бажає набути. Так вона вчитиметься цілеспрямованості та відповідальності.

    БІЛЬШЕ НОВОРІЧНИХ ЗАВДАНЬ

     

     розвиток дитини розмальовки прописи

  2. Українська школа у контексті теорії спіральної динаміки
    08.02.2017

    Українська школа у контексті теорії спіральної динаміки

    Існує точка зору, що для реформування країни нам потрібні різні школи. Пошук однієї форми закладу середньої освіти, однієї програми навчання, одних підходів до забезпечення якості освіти тощо треба визначити як анахронізм. Про українську середню освіту з огляду на теорію спіральної динаміки розмірковує Костянтин Линьов, доцент кафедри управління Київського університету імені Бориса Грінченка.

    У минулому році вийшло друге видання книги Валерія Пекаря «Різнобарвний менеджмент», що зайвий раз говорить про інтерес як науковців, так і практиків управління до теорії спіральної (інтегральної) динаміки, а також до її авторів – Дона Бека та Кріса Кована. Книга з результатами їх досліджень «Спіральна динаміка: управляючи цінностями, лідерством та змінами» побачила світ у 1996 році, а в перекладі російською мовою вийшла у 2010 році.

  3. Вчимо дитину визначати час на годиннику
    21.03.2017

    Вчимо дитину визначати час на годиннику

    «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям дитячих садочків, а також учителям початкової школи сучасні практичні завдання, що допоможуть дитині навчитися правильно визначати час за різними типами годинників.

    Виконання таких завдань сприятиме розвитку логічного й асоціативного мислення, навичок рахунку й правильного мовлення, формуванню у дітей позитивного ставлення до навчання, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою майбутніх успіхів дитини.

    «Учимось визначати час за годинником». Це завдання, що містить потрібні підказки про кількість хвилин, на яку вказує розташування великої (хвилинної) стрілки, допоможе дитині навчитись визначати час за аналоговим годинником. Працюючи над завданням, дитина отримає можливість потренувати зорову пам’ять, мислення, увагу та виконання деяких математичних операцій (додавання, віднімання, порівняння величин і чисел).



Популярні товари



  1. Перевірка предметних компетентностей 6 клас Українська мова Авт: Авраменко О.
    У збірнику реалізовано компетентнісний підхід до викладання української мови відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти і навчальної програми з української мови 2015 року. Збірник містить контрольні роботи для тематичного оцінювання у двох варіантах. Для перевірки мовних компетентностей учнів 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах комісією з української мови Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 24.06.2015 р. № 14.1/12-Г-558)
  2.  Искусство 1 класс Новая программа Авт: Л. Масол О. Гайдамака Н. Очеретяна
    70 грн.
    В учебнике, составленном в соответствии с требованиями нового Государственного стандарта начального общего образования в отрасли Искусство и соответствующей базовой учебной программы, поданы материалы, которые способствуют усилению роли искусств в личностном становлении учеников. Весь материал учебника способствует не только развитию навыков рисования, а и гармоничного восприятия окружающего мира, учит видеть и понимать красоту. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.02.2012 р. № 118)
  3. Робочий зошит Французька мова 3 клас Нова програма Поглиблений Авт: Клименко Ю.
    Робочий зошит складено до підручника з французької мови для 3 класу спеціалізованих навчальних закладів з поглибленим вивченням Авт: Клименко Ю. Вид-во: Генеза. Зошит містить тренувальні вправи і завдання, спрямовані на опрацювання і закріплення лексико-граматичного матеріалу підручника. Навчальний матеріал відповідає віковим особливостям, інтересам учнів 3-го класу та їх пізнавальним можливостям. Вправи зошита призначені для виконання учнями як на уроці, так і самостійно вдома. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 25.04.2014 р. № 14.1/12-Г-553)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх