Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Заохочуємо дитину до читання та міркування

18.10.2018

Заохочуємо дитину до читання та міркування

Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям чотирнадцять розвивальних розмальовок і практичних завдань для розвитку навичок вдумливого усвідомленого читання, логічного і творчого мислення, мовленнєвої культури, дрібної моторики тощо.

Виконання запропонованих завдань сприятиме формуванню у дітей позитивного ставлення до процесу читання та навчання взагалі, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

Моя книжкова полиця. Це завдання сприятиме заохоченню дитини до читання, розвитку уяви, фантазії та творчих здібностей. Спочатку дитина повинна написати назву улюбленої книги, ім’я її автора, а потім намалювати обкладинку для неї. Запропонуйте дитині згадати та записати назви ще кількох прочитаних нею книг.

Стіна читця: розвиваємо навички читання. Це завдання допоможе дитині вдосконалити навички читання вголос (підвищення темпу, виразність, усвідомлення змісту прочитаного), збагатити словниковий запас, розширити кругозір, розвивати мовленнєву культуру, увагу, допоможе зробити навчання читанню живим і цікавим процесом.

Вивчаємо назви різних частин книги. Це завдання допоможе дитині познайомитись зі структурою та елементами книги, вивчити їхні назви та збагатити словниковий запас. Воно має наочну форму, а тому залучатиме зорову пам’ять та увагу. Виконуючи завдання, дитина дізнається про деякі «цікавинки» в будові книги.

Рекомендуємо друзям цікаву книжку для читання. Це завдання сприятиме формуванню мовленнєвої компетентності дитини, заохоченню до читання, розвитку уяви, фантазії й творчих здібностей. Дитині пропонується пригадати прочитані твори й намалювати обкладинку книжки, що сподобалася найбільше. Завдання містить речення, які потрібно продовжити і, таким чином, порекомендувати улюблену книжку своїм друзям.

Читаємо прислів'я по складах (українська мова). Цей комплект завдань допоможе дитині покращити навички читання по складах, розвиваючи при цьому всі функції уваги, пам’ять і мислення, а також збагачуючи словниковий запас і кругозір. Дитині треба прочитати всі склади, користуючись нумерацією кубиків, і написати отримане прислів’я.

Вчимось читати по складах. Цей комплект завдань для тих, хто тільки-но починає читати. У завданнях дитині пропонується зібрати разом частини, щоб побачити цілий малюнок, а потім прочитати по складах утворене слово. Виконуючі завдання комплекту, дитина залучатиме зорову пам’ять та тренуватиме логічне мислення.

Рахуємо склади й вчимося читати. Цей комплект завдань допоможе дитині відпрацювати навички читання, зрозуміти, що таке «склад», і навчитися виділяти склади в словах. Дитині потрібно розглянути малюнки, прочитати слова й порахувати склади в них, а потім біля кожного малюнка розмалювати стільки квіточок, скільки складів містить його назва.

Склади прислів’я: пори року. Цей комплект завдань допоможе дитині дізнатися більше про пори року через долучення до скарбниці народної творчості. Кожне з чотирьох завдань присвячене одному сезону та містить шість незавершених прислів’їв. Частини прислів’їв знаходяться в різних колонках: у процесі виконання завдання дитині потрібно з’єднати початок та кінець кожного з них.

Барвисті рими. Цей комплект завдань в цікавій та незвичній формі познайомить дитину із поняттям «рима» та дозволить їй закріпити свої знання, залучаючи зорову та м’язову пам’ять. У кожному рядку з чотирьох малюнків два мають потрібні співзвучні закінчення. Визначившись із парами, дитина має розмалювати їх на власний розсуд.

Знайди риму (українська мова). Цей комплект з 8 завдань допоможе дитині зрозуміти, яким чином римуються слова, і розвинути почуття рими. У кожному завданні комплекту дитині пропонується знайти і з'єднати лініями пари слів, що римуються, і зображення до них. Також, в кожному завданні дитині пропонується самостійно придумати і записати риму до певного слова.

Швидкочитання: фрагменти творів Лесі Українки. Цей робочий зошит допоможе дитині покращити навички читання досить незвичним чином. У завданнях даються три фрагменти з творів Лесі Українки в дещо зміненому вигляді. Всі завдання робочого зошиту містять один й той самий текст, що спочатку дається в оригінальному вигляді, а потім певним чином ускладнюється.

Швидкочитання: фрагменти творів Івана Франка. Цей робочий зошит допоможе дитині покращити навички читання досить незвичним чином. У завданнях робочого зошиту дитині пропонується прочитати заданий текст, використовуючи лише верхню частину слів або лише нижню; прочитати текст, що розташований догори дриґом, а також текст, що не містить проміжків або ж представлений у вигляді анаграм.

Історії квітів: читаємо, розмальовуємо, міркуємо. Цей комплект завдань містить 8 коротких оповідань про різні квіти. Читаючи тексти, дитина розширить кругозір і збагатить словниковий запас, а відповідаючи на запитання внизу кожної сторінки, зможе розвинути критичне мислення й навички письма, перевірити розуміння прочитаного.

Учимось складати власне оповідання. Це завдання є схемою, що допоможе дитині створити власне оповідання та зобразити його ключові моменти. Так вона навчиться послідовно викладати свої думки в письмовій та усній формі, познайомиться з особливостями оповідання як жанру, розвиватиме творче мислення та фантазію.

Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

 

 розвиток дитини розмальовки прописи

Заохочуємо дитину до читання та міркування

Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям чотирнадцять розвивальних розмальовок і практичних завдань для розвитку навичок вдумливого усвідомленого читання, логічного і творчого мислення, мовленнєвої культури, дрібної моторики тощо.

Виконання запропонованих завдань сприятиме формуванню у дітей позитивного ставлення до процесу читання та навчання взагалі, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

Моя книжкова полиця. Це завдання сприятиме заохоченню дитини до читання, розвитку уяви, фантазії та творчих здібностей. Спочатку дитина повинна написати назву улюбленої книги, ім’я її автора, а потім намалювати обкладинку для неї. Запропонуйте дитині згадати та записати назви ще кількох прочитаних нею книг.

Стіна читця: розвиваємо навички читання. Це завдання допоможе дитині вдосконалити навички читання вголос (підвищення темпу, виразність, усвідомлення змісту прочитаного), збагатити словниковий запас, розширити кругозір, розвивати мовленнєву культуру, увагу, допоможе зробити навчання читанню живим і цікавим процесом.

Вивчаємо назви різних частин книги. Це завдання допоможе дитині познайомитись зі структурою та елементами книги, вивчити їхні назви та збагатити словниковий запас. Воно має наочну форму, а тому залучатиме зорову пам’ять та увагу. Виконуючи завдання, дитина дізнається про деякі «цікавинки» в будові книги.

Рекомендуємо друзям цікаву книжку для читання. Це завдання сприятиме формуванню мовленнєвої компетентності дитини, заохоченню до читання, розвитку уяви, фантазії й творчих здібностей. Дитині пропонується пригадати прочитані твори й намалювати обкладинку книжки, що сподобалася найбільше. Завдання містить речення, які потрібно продовжити і, таким чином, порекомендувати улюблену книжку своїм друзям.

Читаємо прислів'я по складах (українська мова). Цей комплект завдань допоможе дитині покращити навички читання по складах, розвиваючи при цьому всі функції уваги, пам’ять і мислення, а також збагачуючи словниковий запас і кругозір. Дитині треба прочитати всі склади, користуючись нумерацією кубиків, і написати отримане прислів’я.

Вчимось читати по складах. Цей комплект завдань для тих, хто тільки-но починає читати. У завданнях дитині пропонується зібрати разом частини, щоб побачити цілий малюнок, а потім прочитати по складах утворене слово. Виконуючі завдання комплекту, дитина залучатиме зорову пам’ять та тренуватиме логічне мислення.

Рахуємо склади й вчимося читати. Цей комплект завдань допоможе дитині відпрацювати навички читання, зрозуміти, що таке «склад», і навчитися виділяти склади в словах. Дитині потрібно розглянути малюнки, прочитати слова й порахувати склади в них, а потім біля кожного малюнка розмалювати стільки квіточок, скільки складів містить його назва.

Склади прислів’я: пори року. Цей комплект завдань допоможе дитині дізнатися більше про пори року через долучення до скарбниці народної творчості. Кожне з чотирьох завдань присвячене одному сезону та містить шість незавершених прислів’їв. Частини прислів’їв знаходяться в різних колонках: у процесі виконання завдання дитині потрібно з’єднати початок та кінець кожного з них.

Барвисті рими. Цей комплект завдань в цікавій та незвичній формі познайомить дитину із поняттям «рима» та дозволить їй закріпити свої знання, залучаючи зорову та м’язову пам’ять. У кожному рядку з чотирьох малюнків два мають потрібні співзвучні закінчення. Визначившись із парами, дитина має розмалювати їх на власний розсуд.

Знайди риму (українська мова). Цей комплект з 8 завдань допоможе дитині зрозуміти, яким чином римуються слова, і розвинути почуття рими. У кожному завданні комплекту дитині пропонується знайти і з'єднати лініями пари слів, що римуються, і зображення до них. Також, в кожному завданні дитині пропонується самостійно придумати і записати риму до певного слова.

Швидкочитання: фрагменти творів Лесі Українки. Цей робочий зошит допоможе дитині покращити навички читання досить незвичним чином. У завданнях даються три фрагменти з творів Лесі Українки в дещо зміненому вигляді. Всі завдання робочого зошиту містять один й той самий текст, що спочатку дається в оригінальному вигляді, а потім певним чином ускладнюється.

Швидкочитання: фрагменти творів Івана Франка. Цей робочий зошит допоможе дитині покращити навички читання досить незвичним чином. У завданнях робочого зошиту дитині пропонується прочитати заданий текст, використовуючи лише верхню частину слів або лише нижню; прочитати текст, що розташований догори дриґом, а також текст, що не містить проміжків або ж представлений у вигляді анаграм.

Історії квітів: читаємо, розмальовуємо, міркуємо. Цей комплект завдань містить 8 коротких оповідань про різні квіти. Читаючи тексти, дитина розширить кругозір і збагатить словниковий запас, а відповідаючи на запитання внизу кожної сторінки, зможе розвинути критичне мислення й навички письма, перевірити розуміння прочитаного.

Учимось складати власне оповідання. Це завдання є схемою, що допоможе дитині створити власне оповідання та зобразити його ключові моменти. Так вона навчиться послідовно викладати свої думки в письмовій та усній формі, познайомиться з особливостями оповідання як жанру, розвиватиме творче мислення та фантазію.

Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

 

 розвиток дитини розмальовки прописи



Поділіться цією посиланням:


  1. Вступ на медичні спеціальності - 2019: основні зміни
    23.10.2018

    Вступ на медичні спеціальності - 2019: основні зміни

    Нові умови прийому вступників на медичні спеціальності дозволять відбирати до університетів найкращих абітурієнтів не лише на спеціальності «Стоматологія», «Медицина» та «Педіатрія», а й на фармацію. Про це повідомили у Міністерстві охорони здоров’я, коментуючи деякі норми Умов прийому на навчання до закладів вищої освіти України в 2019 році, що затверджені Міністерством освіти.

    Зокрема, у 2019 році крім української мови, для спеціальностей «Охорони здоров’я» профільними предметами є біологія або хімія (другий конкурсний предмет), фізика або математика (третій конкурсний предмет).

    За словами заступника міністра охорони здоров’я Олександра Лінчевського, введення фізики або математики як третього профільного предмета є одним з кроків на шляху до інтеграції української медицини в міжнародну практику.

    «Сучасна доказова медицина - точна природничо-наукова дисципліна, і лікарю необхідно мати знання з фізики, хімії, біології та математики. Окрім того, фізика та математика визначають логічне мислення та вміння аналізувати. У більшості європейських країн складання іспиту з цих предметів для вступу до медичного університету є поширеною практикою», - зазначає заступник міністра.

    Для вступу на спеціальності «Стоматологія», «Медицина» та «Педіатрія», абітурієнти мають набрати 150 балів ЗНО з профільних предметів.

    Для спеціальності «Фармація, промислова фармація» конкурсний бал з профільних предметів має становити понад 130 балів.

    «Нові умови дозволять відбирати в університет кращих абітурієнтів не лише на спеціальності «Стоматологія», «Медицина» та «Педіатрія», а й на фармацію. Це важливо, адже рішення фармацевта та провізора також безпосередньо впливають на здоров’я пацієнта», - наголосив Лінчевський.

    За його словами, нові норми умов прийому ухвалені в рамках стратегії розвитку медичної освіти МОЗ України. Відповідні зміни спрямовані на поліпшення якості освіти лікаря.

     

     вступна кампанія умови вступу

  2. Українські школярі отримали 160 патентів, - Гриневич
    26.01.2017

    Українські школярі отримали 160 патентів, - Гриневич

    Молоді українські дослідники вже отримали понад 160 патентів на винаходи в області комп'ютерних, технічних і природничих наук, а також у фізиці і астрономії. Про це розповіла міністр освіти Лілія Гриневич на Світовому освітньому форумі у Лондоні.

  3. Розвивайте і тренуйте логічне мислення дитини
    05.04.2017

    Розвивайте і тренуйте логічне мислення дитини

    Освіта.ua разом із проектом «Розвиток дитини» пропонує батькам, які зацікавлені в постійному розвитку здібностей власної дитини, а також вчителям початкових класів та вихователям дитячих садочків нові можливості для розвитку логічного, абстрактного та нестандартного мислення дітей.

    Запропоновані завдання допоможуть у цікавій формі познайомити дитину з поняттями аналогії, логіки, розвинути математичні здібності, покращити зорово-моторну координацію, вдосконалити просторове мислення та уяву дошкільника чи учня початкової школи.

    Виконання різноманітних вправ сприятиме формуванню у дітей позитивного ставлення до занять математикою і логікою, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Якщо ви шукаєте завдання, яке передбачає одночасне залучення уваги, логіки, аналітичного мислення та сприйняття просторових характеристик предметів, а також має місце для здогадки й осяяння, вам варто скористатися комплектами «Додай відсутню частину» або «Замок маленького будівельника», що покликані сприяти розвитку логічного та критичного мислення дитини та навчає її визначати різницю та схожості між предметами.



Популярні товари



  1. Прописи. Зошити для письма і розвитку мовлення для 1 класу. В двох частинах. До підручника Захарійчук М. Д. За новою програмою. Грибчук Л.
    Прописи. Зошити для письма і розвитку мовлення для 1 класу. В двох частинах. Робочи зошити із друкованою основою складений згідно з вимогами нової навчальної програми з предмета «Українська мова», укладеної за Державним стандартом, та підручника Захарійчук М. Д., Науменко В. О. «Буквар. 1 клас». Для учнів 1-го класу, учителів, батьків.
  2. Робочий зошит альбом з образотворчого мистецтва 4 клас Нова програма Авт: О. Калініченко та ін.
    Уміщує завдання, до яких передбачено варіанти його виконання. На тренувальних сторінках є елементи підказок. Робочий зошит також містить рубрику Художні розваги у вільну хвилинку з різноманітними цікавими завданнями-загадками і творчими завданнями. Наприкінці посбіника вміщено невеликий словник художніх термінів та опис художніх технік, які використовують учні для виконання завдань на уроках. До підручника Образотворче мистецтво 4 клас Нова програма Авт: О. В. Калініченко, В. В. Сергієнко, В. В. Калініченко Вид-во: Освіта Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти. Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 24.03.2015 р. № 14.1/12-Г-145)
  3. Я у світі 3 клас Нова програма Авт: Бібік Н.
    100 грн.
    Навчальний матеріал підручника, складеного за Новою програмою, зорієнтований на компетентнісний підхід у засвоєнні молодшими школярами програмового змісту предмета Я у світі. Рекомендовано Міністерство освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.02.2012 р. № 118)
  4. Біологія 6 клас Нова програма Зошит для практичних робіт, лабораторних досліджень, дослідницького практикуму, міні-проектів Авт: Яковлева Є.
    Зошит для практичних робіт, лабораторних досліджень, дослідницького практикуму, міні-проектів укладено за новою програмою з біології для загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженою Міністерством освіти і науки України до будь-якого чинного підручника. У посібнику представлені практичні роботи, лабораторні дослідження, дослідницький практикум, міні-проекти, які сприятимуть кращому закріпленню теоретичних відомостей з курсу біології 6 класу. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з біології, екології та природознавства Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 14.08.2014 р. № 14.1/12-Г-1524)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх