Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



МОН затвердило нову форму звіту про склад учителів школи

18.10.2018

МОН затвердило нову форму звіту про склад учителів школи

Міністерством освіти затверджено нову форму звітності щодо чисельності та складу педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти, а також інструкцію щодо її заповнення. Відповідний наказ підписаний міністром освіти Лілією Гриневич.

Згідно з документом, нова форма щорічної звітності має бути введена в дію, починаючи зі звітів на початок 2018/19 навчального року.

Звіт про чисельність та склад педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти поширюється на всі без виключення заклади загальної середньої освіти.

Дані звіту мають містити інформацію про всіх учителів, вихователів, педагогів-організаторів та інших педагогічних працівників, дані про учителів, які викладають окремі предмети, отримують різноманітні доплати та інші дані, визначені формою звіту.

Звіт має щороку складатись школами та подаватись місцевим органам управління освітою не пізніше 10 жовтня.

У свою чергу, відділи освіти районних державних адміністрацій, виконавчих комітетів міських рад, об’єднаних територіальних громад мають подавати зведені звіти по району або місту не пізніше 22 жовтня.

Згодом, регіональні дані надаватимуться Інституту освітньої аналітики Міністерства освіти і науки.

 

 реформа середньої освіти

МОН затвердило нову форму звіту про склад учителів школи

Міністерством освіти затверджено нову форму звітності щодо чисельності та складу педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти, а також інструкцію щодо її заповнення. Відповідний наказ підписаний міністром освіти Лілією Гриневич.

Згідно з документом, нова форма щорічної звітності має бути введена в дію, починаючи зі звітів на початок 2018/19 навчального року.

Звіт про чисельність та склад педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти поширюється на всі без виключення заклади загальної середньої освіти.

Дані звіту мають містити інформацію про всіх учителів, вихователів, педагогів-організаторів та інших педагогічних працівників, дані про учителів, які викладають окремі предмети, отримують різноманітні доплати та інші дані, визначені формою звіту.

Звіт має щороку складатись школами та подаватись місцевим органам управління освітою не пізніше 10 жовтня.

У свою чергу, відділи освіти районних державних адміністрацій, виконавчих комітетів міських рад, об’єднаних територіальних громад мають подавати зведені звіти по району або місту не пізніше 22 жовтня.

Згодом, регіональні дані надаватимуться Інституту освітньої аналітики Міністерства освіти і науки.

 

 реформа середньої освіти



Поділіться цією посиланням:


  1. В Україні створили масовий онлайн-курс для шкіл
    22.06.2017

    В Україні створили масовий онлайн-курс для шкіл

    Вміння програмувати називають грамотністю XXI століття. Одиниці стають професійними письменниками, але вміти писати й читати корисно кожному. Те ж саме можна сказати і про програмування. Воно корисне всім, а не лише тим, хто планує працювати в IT: програмування вчить мислити логічно, розвиває аналітичне мислення та креативність.

    Програмування включено в обов’язкову державну програму інформатики, втім, в більшості українських шкіл, воно замінено вивченням текстових редакторів і презентацій. Вчителі інформатики часто самі не вміють програмувати. А досвідченим вчителям не вистачає інтерактивних інструментів для викладання, які б відповідали шкільній програмі.

    В якості першого кроку для вирішення цієї проблеми Prometheus разом з одним з найкращих вчителів інформатики в Україні Людмилою Булигіною створив наш перший масовий відкритий онлайн-курс для шкіл: «Алгоритми і проекти Scratch».

    Курс повністю відповідає шкільній програмі інформатики для 5 класу, але замість стандартних нудних уроків вчить дітей програмувати за допомогою яскравих відео, інтерактивних завдань та цікавих проектів. Курс може використовуватися для вивчення програмування дітьми онлайн, але, в першу чергу, розрахований на його впровадження в навчальний процес шкіл.

    В такому форматі, відомому як змішане навчання, діти переглядають відеолекції та виконують завдання курсу вдома чи на уроках інформатики в школі, а вчитель, час якого вивільнився від рутинного пояснення матеріалу, може приділити індивідуальну увагу кожному конкретному учню.

    У Prometheus зазначають, що змішане навчання в останні роки з великим успіхом використовується в Гарварді, найкращому політехнічному університеті світу MIT та у цілій низці інноваційних західних шкіл.

    Курс «Алгоритми і проекти Scratch» може використовуватися, як для початку викладання програмування в школах, де цього зараз на практиці не відбувається, так і як додатковий інтерактивний інструмент досвідченими вчителями інформатики.

    Навесні цього року Prometheus провів випробування курсу «Алгоритми і проекти Scratch» в 30 школах Дніпропетровської області.

    Безкоштовний онлайн-курс «Алгоритми і проекти Scratch» може бути легко впроваджений в будь-якій школі країни.

    Для того, щоб приєднатись до волонтерської мережі Prometheus та допомогти у поширенні викладання програмування на всі українські школи необхідно зареєструватись у мережі.

    РЕЄСТРАЦІЯ

    У липні ми Prometheus надішле всім зареєстрованим користувачам докладні покрокові інструкції по запровадженню цієї ініціативи у вашому навчальному закладі. У серпні Prometheus планує отримати гриф Міністерства освіти на курс, щоб його використання було офіційно дозволено в школах.

    У Prometheus обіцяють збільшувати кількість доступних в цьому форматі курсів для шкіл з програмування та інших найбільш затребуваних предметів.

  2. Завдання ЗНО з історії України з коментарями
    25.04.2017

    Завдання ЗНО з історії України з коментарями

    Зовнішнє незалежне оцінювання з історії України, що буде проведено 02 червня, є одним із обов’язкових предметів на вибір випускників шкіл, результати якого зараховуватимуться як державна підсумкова атестація у старшій школі та, за бажанням випускника, як вступний іспит до вищого навчального закладу.

    Освіта.ua пропонує всім, хто готується до іспиту з історії України, безкоштовний онлайн-сервіс, що містить завдання тестів ЗНО з історії, правильні відповіді на завдання, а також ґрунтовні пояснення провідних фахівців до правильної відповіді кожного із завдань тесту.

    Майбутні учасники ЗНО можуть безкоштовно ознайомитись з коментарями професійних фахівців до тестів ЗНО з історії України, що були використані Українським центром оцінювання якості освіти під час проведення основної сесії тестування у 2013 році (перша і друга сесії), 201420152016 роках, пробного тестування у 201320142015 і 2016 роках, а також додаткової сесії 2015 року.

    Загалом, використання сервісу допоможе учасникам ЗНО зрозуміти структуру тесту з історії України, ознайомитись із формами завдань та коментарями до правильних відповідей до кожного завдання тесту.

    ЗНО ОНЛАЙН. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

  3. Починаємо навчання впевнено: вивчаємо себе
    04.09.2018

    Починаємо навчання впевнено: вивчаємо себе

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям чотирнадцять оригінальних завдань для визначення рівня дитячої самооцінки та підвищення рівня самоусвідомлення й самоорганізації.

    Виконання запропонованих завдань сприятиме формуванню у дітей відповідального ставлення до навчання й інших обов’язків, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Визначаємо й підвищуємо самооцінку. Це завдання допоможе дитині визначити рівень самооцінки й підвищити рівень самоусвідомлення. Воно містить 15 тверджень, що стосуються ставлення до себе, критики, а також до помилок. Завдання допоможе розвинути емоційний інтелект дитини й здатність до саморефлексії, а також навички письма.

    Мої відповідальні кроки. Аналізуємо свій день. Це завдання допоможе дитині розвивати відповідальність, вміння організовувати й планувати роботу, приймати рішення. Дитині пропонується проаналізувати свій день. Так вона вчитиметься планувати та виконувати необхідні дії у власному побуті, робити відповідальний вибір, бути успішною.

    Мій час: учимося плануватиЗавдання орієнтоване на розвиток здатності дитини планувати власну діяльність, раціонально розподіляти час, розуміти, навіщо необхідно знати точний час, бути пунктуальною у школі й удома.

    Ти – зірка! Вчимося планувати. Це завдання допоможе дитині розвивати навички культури праці, вміння організовувати та планувати роботу, раціонально розподіляти час, приймати рішення. Дитині пропонується разом із батьками скласти та записати перелік справ, які вона робитиме впродовж тижня.

    Емоційний термометр: вимірюємо рівень почуттів. Це завдання сприятиме формуванню уявлення дитини про базові емоції й почуття, розвитку емоційного інтелекту, розвиватиме інтерес дитини до емоційних переживань, формуватиме ціннісне ставлення до себе. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься пізнавати думки й почуття, розрізняти їх у собі та інших.

    Скринька щастя. Що приносить нам задоволення? Це завдання сприятиме формуванню уявлення дитини про емоції, розвитку здатності розпізнавати почуття та позитивно мислити. Дитині пропонується скласти до скриньки все, що асоціюється в неї зі щастям. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься здійснювати емоційний самоаналіз, у неї формуватиметься емоційна компетентність і позитивне світосприйняття.

    Самопрезентація «Дев’ять фактів про мене». Це завдання сприятиме розвитку емоційного інтелекту дитини, почуття самоприйняття, усвідомленню своєї індивідуальності. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься висловлювати свої думки, почуття, ставлення та позиції.

    Рюкзак «Цікаво про мене». Це завдання сприятиме розвитку власного емоційного інтелекту, мовленнєвої культури дитини, збагаченню словникового запасу. Це завдання допоможе дитині проаналізувати себе, свої сильні сторони й уподобання, вихованню впевненості у собі та своїх можливостях, особистісному зростанню.

    Визначаємо ознаки хвилювання. Це завдання допоможе дитині навчитися усвідомлювати стан хвилювання, зробити висновок про те, які реакції в тілі для нього характерні. Таким чином дитина розвиватиме емоційний інтелект і самоусвідомлення.

    Долаємо хвилювання конструктивно. Це завдання пропонує дитині конструктивний підхід до подолання хвилювання. Завдяки йому вона зможе проаналізувати причини, що змушують її хвилюватись, і свої подальші дії, що допоможуть заспокоїтись.

    Вивчаємо сильні сторони своєї особистості. Це завдання допоможе дитині проаналізувати себе, свої сильні сторони й унікальні риси, зрозуміти, що в її думках, проявах і вчинках є таким, що гідне поваги, а також здатне слугувати запорукою особистісного зростання.

    Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (хлопчик). Це завдання допоможе дитині подивитись на себе з позитивного боку, пізнати себе як особистість, варту поваги та наділену певними особливостями, які вона може використовувати для власного розвитку. Завдяки виконанню завдання дитина навчиться поважати себе та вірити у власні сили.

    Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (дівчинка). Виконавши це завдання, дитина навчиться поважати себе та вірити у власні сили, адже, ретельно проаналізувавши себе, вона зможе виділити ті якості, які слугуватимуть їй добрим фундаментом високої самооцінки – запоруки успіху та цілеспрямованості. Ці записи нададуть батькам корисну інформацію.

    Завжди, інколи, ніколи: вчимося висловлювати почуття. Це завдання сприятиме формуванню особистісно-оцінної компетенції дитини, розвитку здатності встановлювати причинно-наслідкові, смислові зв’язки між подіями життя та своїми переживаннями. Це завдання допоможе дитині проаналізувати себе, навчитися використовувати невербальні засоби для передачі емоцій і настрою.

    Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

     

     розвиток дитини



Популярні товари



  1. Зарубіжна література 7 клас Нова програма Зошит для контрольних і самостійних робіт Авт: Волощук Є.
    Зошит для контрольних і самостійних робіт із Зарубіжної літератури для 7 класу за Новою програмою складено до підручника Зарубіжна література 7 клас Нова програма Авт: Волощук Є. Слободянюк О. Вид-во: Генеза та призначено для перевірки знань, набутих учнями в процесі вивчення програмового матеріалу 7-го класу. Навчальний посібник містить запитання і завдання, що допоможуть учителю здійснювати тематичний контроль текстуального вивчення творів, розуміння теоретичних понять, розвитку зв'язного мовлення, уміння виконувати творчі завдання тощо. Запропоновані контрольні й самостійні роботи відповідають сучасним досягненням методичної науки та враховують індивідуальний підхід до навчання. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією зі світової літератури Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 25.06.2015 р. № 14.1/12-Г-574)
  2. Твоє Музичне мистецтво Зошит 4 клас Нова програма Авт: Лобова О.
    До підручника Музичне мистецтво 4 клас Нова програма Авт: Лобова О. Вид-во: Школяр Зошит з Музичного мистецтва для 4 класу за Новою програмою містить завдання, які відповідно до вікових особливостей учнів навчають слухати, розуміти й любити музику. Для учнів 4 класу, учителів, батьків. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України
  3. Образотворче мистецтво Альбом-посібник 1 клас Нова програма До підручника Калініченко О.В. Авт: Демчак С. Чернявська Т.
    В альбомі-посібнику запропоновано репродуктивно-творчі та художньо-творчі завдання і вправи для уроків образотворчого мистецтва в 1 класі, розроблені відповідно до нової програми МОНМС України (Р. Шмагало та ін. Образотворче мистецтво. 1–4 класи) і спрямовані на розвиток універсальних художньо-творчих якостей та сенсорних здібностей учнів. До підручника Образотворче мистецтво, 1 клас. Калініченко О. В., Сергієнко В. В. Вид-во: Освіта. Для учнів 1 класу, учителів початкових класів, учителів образотворчого мистецтва, батьків. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах
  4. Робочий зошит Німецька мова 7 клас 3 рік навчання Нова програма Авт: Сидоренко М.
    Робочий зошит з німецької мови для 7 класу складено за Новою програмою до підручника Німецька мова 7 клас Нова програма Авт: М. М. Сидоренко, О. А. Палій Вид-во: Грамота. У зошиті подані різноманітні завдання для закріплення, повторення й контролю навчальних досягнень учнів з німецької мови. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з іноземних мов Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (Лист ІІТЗО № 2.1/12-Г-61 від 26.10.2015 р.)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх