Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Як пояснити дитині принцип множення?

03.10.2018

Як пояснити дитині принцип множення?

Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, які зацікавлені в розвитку математичних здібностей власної дитини, а також вчителям початкових класів та вихователям груп подовженого дня практичні завдання, що допоможуть під час нелегкого для учнів початкової школи завдання – вивчення таблиці множення.

Запропоновані завдання допоможуть у цікавій формі пояснити дітям принцип множення одного числа на інше. Це неодмінно полегшить сприйняття й засвоєння програмового матеріалу, скоротить час, необхідний для запам’ятовування таблиці, допоможе у ненав’язливій формі перевірити вже набуті знання.

Виконання таких завдань сприятиме формуванню у дітей позитивного ставлення до занять у школі взагалі й вивчення математики зокрема, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

Вивчаємо принцип множення. Цей популярний комплект завдань покликаний наочно пояснити дитині принцип, за яким одне число помножується на інше, та полегшити вивчення таблиці множення. Особливістю першої половини завдань є те, що всі математичні завдання на множення спочатку представлені прикладом на додавання та проілюстровані відповідною кількістю фігур. Друга половина завдань пропонує дитині скористатись набутими навичками множення на практиці, демонструючи їй застосування математики у реальному житті.

Вивчаємо таблицю множення. Цей комплект завдань здатен не лише пояснити дитині принцип множення, а й допомогти їй розуміти та уявляти собі кількісну інформацію, закладену у відповідному математичному прикладі. До того ж, виконуючи завдання комплекту, дитина матиме змогу закріпити такі поняття, як «множина» та «комутативність» (що є властивістю додавання та множення чисел).

Малюємо, користуючись таблицею множення. Такий комплект завдань пропонує дитині застосувати знання таблиці множення дещо незвичним чином, малюючи різні зображення. Множники у кожному прикладі слугуватимуть дитині координатами клітинки на полі, яку треба розмалювати в певний колір. Виконання завдань не тільки допоможе краще вивчити таблицю множення, а й підготує дитину до сприйняття такого геометричного поняття, як прямокутна система координат.

Множимо разом: учимо таблицю множення. Цей комплект завдань полегшить процес вивчення таблиці. Кожне завдання присвячене множенню на певне число, другим множником при цьому є числа від 1 до 12. Виконуючи завдання, дитина тренуватиме увагу й арифметичні навички множення.

Складаємо мозаїку «Таблиця множення». Такий комплект завдань має форму мозаїки, складові елементи якої пов’язані з добутками чисел, розташованих у таблиці. Щоб скласти мозаїку й дізнатися, що зображено на картинці, дитині треба застосувати знання таблиці множення й, обчисливши добутки, розкласти вирізані фрагменти на правильні місця в таблиці, а потім приклеїти їх.

Розмальовка «Вчимо таблицю множення». Цей комплект завдань допоможе дитині запам’ятати таблицю множення дещо незвичним чином, фокусуючись на добутках двох чисел з певного стовпчика таблиці множення, а також залучаючи наявні знання та увагу. У кожному завданні пропонується поле 20х20 клітинок, у кожній клітинці міститься число. Дитині треба розмалювати лише ті клітинки, числа в яких діляться на число, указане в умові. Розмалювавши всі правильні клітинки, дитина отримає певне зображення.

Заповни таблицю множення. Таке завдання допоможе дитині покращити та закріпити навички множення та надалі слугуватиме наочним матеріалом, користуючись яким, вона залучатиме зорову пам’ять і запам’ятовуватиме добутки різних чисел в наданому діапазоні. У завданні дитині необхідно заповнити всі клітинки на перетинах рядків і стовпців, подумки помножуючи відповідно розташовані числа.

Заплутана таблиця множення. Це математичне завдання допоможе дитині краще вивчити таблицю множення, пропонуючи множники, надані не в звичному порядку, у якому вони подаються в класичній табличці, а в хаотичному. А тому під час розв’язання прикладів дитина муситиме спиратись на свої знання та вміння оперувати різними числами і таким чином закріплюватиме потрібні навички.

Головоломка «Чарівна таблиця множення». Оригінальне завдання-головоломка дозволяє вчити таблицю множення в незвичній формі, привертаючи увагу дитини та заохочуючи її до виконання математичних операцій. Дитині треба розгадати головоломку, записавши цифри, яких не вистачає. Виконане завдання слугуватиме їй корисним наочним матеріалом.

Кожне сформоване письмове завдання будь-якого комплекту можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів.

ПЕРЕГЛЯНУТИ УСІ ЗАВДАННЯ

 

 розвиток дитини

Як пояснити дитині принцип множення?

Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, які зацікавлені в розвитку математичних здібностей власної дитини, а також вчителям початкових класів та вихователям груп подовженого дня практичні завдання, що допоможуть під час нелегкого для учнів початкової школи завдання – вивчення таблиці множення.

Запропоновані завдання допоможуть у цікавій формі пояснити дітям принцип множення одного числа на інше. Це неодмінно полегшить сприйняття й засвоєння програмового матеріалу, скоротить час, необхідний для запам’ятовування таблиці, допоможе у ненав’язливій формі перевірити вже набуті знання.

Виконання таких завдань сприятиме формуванню у дітей позитивного ставлення до занять у школі взагалі й вивчення математики зокрема, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

Вивчаємо принцип множення. Цей популярний комплект завдань покликаний наочно пояснити дитині принцип, за яким одне число помножується на інше, та полегшити вивчення таблиці множення. Особливістю першої половини завдань є те, що всі математичні завдання на множення спочатку представлені прикладом на додавання та проілюстровані відповідною кількістю фігур. Друга половина завдань пропонує дитині скористатись набутими навичками множення на практиці, демонструючи їй застосування математики у реальному житті.

Вивчаємо таблицю множення. Цей комплект завдань здатен не лише пояснити дитині принцип множення, а й допомогти їй розуміти та уявляти собі кількісну інформацію, закладену у відповідному математичному прикладі. До того ж, виконуючи завдання комплекту, дитина матиме змогу закріпити такі поняття, як «множина» та «комутативність» (що є властивістю додавання та множення чисел).

Малюємо, користуючись таблицею множення. Такий комплект завдань пропонує дитині застосувати знання таблиці множення дещо незвичним чином, малюючи різні зображення. Множники у кожному прикладі слугуватимуть дитині координатами клітинки на полі, яку треба розмалювати в певний колір. Виконання завдань не тільки допоможе краще вивчити таблицю множення, а й підготує дитину до сприйняття такого геометричного поняття, як прямокутна система координат.

Множимо разом: учимо таблицю множення. Цей комплект завдань полегшить процес вивчення таблиці. Кожне завдання присвячене множенню на певне число, другим множником при цьому є числа від 1 до 12. Виконуючи завдання, дитина тренуватиме увагу й арифметичні навички множення.

Складаємо мозаїку «Таблиця множення». Такий комплект завдань має форму мозаїки, складові елементи якої пов’язані з добутками чисел, розташованих у таблиці. Щоб скласти мозаїку й дізнатися, що зображено на картинці, дитині треба застосувати знання таблиці множення й, обчисливши добутки, розкласти вирізані фрагменти на правильні місця в таблиці, а потім приклеїти їх.

Розмальовка «Вчимо таблицю множення». Цей комплект завдань допоможе дитині запам’ятати таблицю множення дещо незвичним чином, фокусуючись на добутках двох чисел з певного стовпчика таблиці множення, а також залучаючи наявні знання та увагу. У кожному завданні пропонується поле 20х20 клітинок, у кожній клітинці міститься число. Дитині треба розмалювати лише ті клітинки, числа в яких діляться на число, указане в умові. Розмалювавши всі правильні клітинки, дитина отримає певне зображення.

Заповни таблицю множення. Таке завдання допоможе дитині покращити та закріпити навички множення та надалі слугуватиме наочним матеріалом, користуючись яким, вона залучатиме зорову пам’ять і запам’ятовуватиме добутки різних чисел в наданому діапазоні. У завданні дитині необхідно заповнити всі клітинки на перетинах рядків і стовпців, подумки помножуючи відповідно розташовані числа.

Заплутана таблиця множення. Це математичне завдання допоможе дитині краще вивчити таблицю множення, пропонуючи множники, надані не в звичному порядку, у якому вони подаються в класичній табличці, а в хаотичному. А тому під час розв’язання прикладів дитина муситиме спиратись на свої знання та вміння оперувати різними числами і таким чином закріплюватиме потрібні навички.

Головоломка «Чарівна таблиця множення». Оригінальне завдання-головоломка дозволяє вчити таблицю множення в незвичній формі, привертаючи увагу дитини та заохочуючи її до виконання математичних операцій. Дитині треба розгадати головоломку, записавши цифри, яких не вистачає. Виконане завдання слугуватиме їй корисним наочним матеріалом.

Кожне сформоване письмове завдання будь-якого комплекту можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів.

ПЕРЕГЛЯНУТИ УСІ ЗАВДАННЯ

 

 розвиток дитини



Поділіться цією посиланням:


  1. Програма з інформатики очима практиків
    06.03.2017

    Програма з інформатики очима практиків

    Аматорський Ноїв ковчег виявився надійнішим, ніж побудований фахівцями «Титанік». Можливо, й аматорські пропозиції вчителів-практиків виявляться більш життєздатними, аніж витвори фахівців МОН. Пропонуємо ознайомитись з міркуваннями колективу однодумців – учителів інформатики щодо особливостей нової програми.

    З ініціативи Міністерства освіти України зараз триває обговорення змін до навчальних програм для 5-9 класів. Завершився перший етап і настав час проаналізувати зауваження, яких до програми з інформатики набралося більше 600. Така активність учасників обговорення свідчить як про те, що інформатика є дуже затребуваним предметом у сучасній школі, так і проте, що чинні програми не відповідають викликам, які постають перед школою.

  2. Студенческие стипендии - 2017: кому и сколько?
    12.01.2017

    Студенческие стипендии - 2017: кому и сколько?

    Кабинет Министров Украины с последующей доработкой принял постановления, определяющие порядок выплаты стипендий студентам украинских вузов в 2017 году. Министерству образования и науки поручено при участии Минсоцполитики и Минфина доработать предложения студентов о механизме выплаты академических стипендий.

    В соответствии с правительственными постановлениями, размер минимальной ординарной (обычной) академической стипендии составляет:

  3. Навіщо відправляти дитину в юному віці за кордон?
    10.03.2017

    Навіщо відправляти дитину в юному віці за кордон?

    «Усе найкраще – дітям!». Звісно, батьки прагнуть бездоганно дотримуватися цього гасла, надаючи своїй дитині найкраще – починаючи від харчування та одягу та закінчуючи відпочинком і, звичайно, освітою.

    Поїздкам дітей за кордон – бути!

    Якщо всього декілька десятків років цілком достатньо було стандартної шкільної освіти та навчання в інституті, то зараз вимоги зростають. На будь-якій співбесіді обов'язково запитають про досвід роботи (3-5 років стажу неодмінно має бути), також для працевлаштування знадобиться відмінне знання іноземних мов (чим більше, тим краще)й відповідність цілому переліку додаткових вимог. Щоб не опинитися за межами конкурентних умов, дитина повинна не просто старанно вчитися в школі та підтягувати дисципліни, за якими відстає, з репетитором. Необхідно набагато більше: практика, розвиток, прагнення не тільки читати в книгах про Америку та Лондон, а й домагатися своїх цілей, здійснювати мрії.



Популярні товари



  1. Я в мире Рабочая тетрадь 4 класс Новая программа Авт: Таглина О.
    Рабочая тетрадь составлена по новой программе к учебнику Я в мире 4 класс Новая программа Авт: Таглина О.В., Иванова Г.Ж. Изд-во: Ранок. Тщательно подобранный материал в тетради дает возможность учителю выбрать тренировочные задания для каждой темы. Пособие поможет учащимся активно познавать природное и социальное окружение, самостоятельно работать с информацией, развивать коммуникативные навыки в совместной деятельности, практически и творчески применять приобретенные знания. Одобрено для использования в общеобразовательных учебных заведениях комиссией по педагогике и методике начального обучения Научно-методического совета по вопросам образования Министерства образования и науки Украины (письмо ИИТСО от 16.06.2015 р. №14.1/12-Г-431)
  2. Фізика 8 клас Нова програма Зошит для лабораторних та контрольних робіт Авт: Сиротюк В.
    Зошит для лабораторних та контрольних робіт з Фізики для учнів 8 класу за Новою програмою складено до підручника Фізика 8 клас Нова програма Авт: Сиротюк В.Д. Вид-во: Генеза. У зошиті представлено п'ять лабораторних робіт, передбачених прорамою з фізики. Контрольні роботи запропоновано у чотирьох та тестові завдання - у двох варіантах, що дасть змогу перевірити, як учні засвоїли навчальний матеріал. Для зручності користування посібником передбачно місце для запису обчислень та висновків. Видання призначено для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів та вчителів фізики. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з фізики і астрономії Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (лист Інституту модернізації змісту освіти від 02.06.2016 р. № 2.1/12-Г-303)
  3. Українська мова та література 6 клас Зошит для поточного та тематичного оцінювання Авт: Положий Т. Байлова Н.
    Робочий зошит укладено відповідно до нової навчальної програми з української мови та літератури, затвердженої Міністерством освіти і науки України. Мета створення цього посібника не тільки допомогти вчителеві провести усі тематичні роботи протягом року, але й в ході вивчення теми, завдяки самостійним роботам, виявити рівень підготовки учня з пройденого матеріалу. Зошит може бути корисним і як підготовка до складання ДПА та ЗНО, оскільки містить типові види завдань як для атестації, так і для оцінювання. Зошит розрахований на учнів загальноосвітніх навчальних закладів та вчителів української мови та літератури. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з української мови та української літератури Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України
  4. Образотворче мистецтво 5 клас Нова програма Альбом до підручника Железняк С. Авт: Демчак С.
    В альбомі-посібнику пропонуються репродуктивно-творчі та художньо-творчі завдання і вправи для уроків образотворчого мистецтва в 5 класі, розроблені за Новою програмою до підручника Образотворче мистецтво 5 клас Нова програма Авт: Железняк С. Ламонова О. Вид-во: Генеза, спрямовані на розвиток універсальних художньо-творчих якостей та сенсорних здібностей учнів. Для учнів п’ятого класу, учителів початкових класів, учителів образотворчого мистецтва, батьків. Схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах комісією дисциплін художньо-естетичного циклу Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх