Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



МОН роз'яснить норми інструкції з діловодства

03.10.2018

МОН роз'яснить норми інструкції з діловодства

Міністерство освіти і науки надасть роз’яснення до нової інструкції з діловодства для закладів загальної середньої освіти після її опублікування в «Офіційному віснику України», що заплановано на 5 жовтня. Про це йдеться у повідомленні відомства.

У Міносвіти наголошують, що нова інструкція буде супроводжуватися листом відомства з примірним переліком документів, що створюються в закладах освіти.

Як відомо, Міністерством освіти і науки затверджена нова Інструкція з діловодства у закладах загальної середньої освіти. Відповідний наказ підписаний міністром освіт Лілією Гриневич.

Документ встановлює загальні вимоги щодо документування управлінської інформації та організації роботи з документами для державних і комунальних шкіл.

Дотримання норм документа є обов'язковим для всіх державних і комунальних шкіл.

ТЕКСТ ІНСТРУКЦІЇ З ДІЛОВОДСТВА У ШКОЛАХ

 

 реформа середньої освіти

МОН роз'яснить норми інструкції з діловодства

Міністерство освіти і науки надасть роз’яснення до нової інструкції з діловодства для закладів загальної середньої освіти після її опублікування в «Офіційному віснику України», що заплановано на 5 жовтня. Про це йдеться у повідомленні відомства.

У Міносвіти наголошують, що нова інструкція буде супроводжуватися листом відомства з примірним переліком документів, що створюються в закладах освіти.

Як відомо, Міністерством освіти і науки затверджена нова Інструкція з діловодства у закладах загальної середньої освіти. Відповідний наказ підписаний міністром освіт Лілією Гриневич.

Документ встановлює загальні вимоги щодо документування управлінської інформації та організації роботи з документами для державних і комунальних шкіл.

Дотримання норм документа є обов'язковим для всіх державних і комунальних шкіл.

ТЕКСТ ІНСТРУКЦІЇ З ДІЛОВОДСТВА У ШКОЛАХ

 

 реформа середньої освіти



Поділіться цією посиланням:


  1. Правила атестації викладача з науковим ступенем
    01.09.2017

    Правила атестації викладача з науковим ступенем

    Атестація педагогічних працівників здійснюється відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 6.10.2010 № 930.

    Пунктом 4.7 Положення передбачено, що присвоєння кваліфікаційних категорій за результатами атестації здійснюється послідовно. Але для певних категорій педагогічних працівників є винятки стосовно такої послідовності. Зокрема, цим пунктом встановлено, що педагогічні працівники, які мають наукові ступені, вчені або почесні звання, якщо їх діяльність за профілем збігається з наявним науковим ступенем, ученим (почесним) званням, атестуються без додержання послідовності в присвоєнні кваліфікаційних категорій та строку проведення позачергової атестації.

    Тому викладачеві коледжу, який має науковий ступінь кандидата наук, може бути присвоєно більш високу кваліфікаційну категорію, включаючи «спеціаліст вищої категорії».

    Відповідно до пункту 1.7 Положення атестація може бути черговою або позачерговою. Чергова атестація здійснюється один раз на п'ять років.

    Педпрацівникові, якому присвоєно найвищий кваліфікацій рівень, наступна чергова атестація можлива не пізніше, ніж через п’ять року з часу присвоєння вищої категорії.

    Згідно з пунктом 1.8 Положення, умовою чергової атестації педагогічних працівників є обов'язкове проходження не рідше одного разу на п'ять років підвищення кваліфікації. Ця вимога не розповсюджується на педагогічних працівників, які працюють перші п'ять років після закінчення вищого навчального закладу.

    Тож підвищення кваліфікації має передувати наступній черговій атестації.

    Відповідно до пункту 1.9 Положення позачергова атестація з метою присвоєння працівнику педагогічного звання проводиться за поданням керівника чи педагогічної ради навчального закладу.

    Щодо педагогічних працівників, які мають науковий ступінь, то з метою присвоєння їм педагогічного звання можлива позачергова атестація у будь-який період за поданням керівника чи педагогічної ради навчального закладу без вимог щодо терміну роботи на займаній посаді, що встановлений пунктом 3.18 Положення стосовно працівників, прийнятих на педагогічні посади після закінчення вищих навчальних закладів. Згідно з цим пунктом особи, прийняті на посади педагогічних працівників після закінчення вищих навчальних закладів, атестуються не раніш як після двох років роботи на займаній посаді.

    При цьому педагогічний працівник може самостійно звернутися до керівника навчального закладу чи педагогічної ради з заявою про присвоєння педагогічного звання. Але рішення атестаційної комісії приймається на основі поданням керівника чи педагогічної ради навчального закладу.

    Відповідно до пункту 5.2 Положення педагогічне звання «викладач-методист» може присвоюватися педагогічним працівникам, які мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», здійснюють науково-методичну і науково-дослідну діяльність, мають власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об'єднаннями викладачів вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти.

    Відповідно до пункту 5.3 Положення, педагогічне звання «старший викладач» може присвоюватися педагогічним працівникам, які мають кваліфікаційні категорії «спеціаліст вищої категорії» або «спеціаліст першої категорії» та досягли високого професіоналізму в роботі, систематично використовують передовий педагогічний досвід, беруть активну участь у його поширенні, надають практичну допомогу іншим педагогічним працівникам.

    При цьому Положенням не встановлено вимоги щодо послідовності присвоєння педагогічних звань, як це передбачено стосовно присвоєння кваліфікаційних категорій.

    За матеріалами Управління соціально-економічного захисту ЦК Профспілки.

  2. Міністр: висококваліфікований вчитель має мати повагу
    22.06.2017

    Міністр: висококваліфікований вчитель має мати повагу

    Висококваліфікований вчитель має мати повагу та довіру суспільства, тому новий закон «Про освіту» має надати та захистити професійну свободу педагога. Про це написала міністр освіти і науки Лілія Гриневич у своїй колонці для УП.

    За словами міністра, проектом закону передбачено систему добровільної зовнішньої незалежної сертифікації вчителів.

    «Це буде перевірка педагогів на володіння предметом, уміння спілкуватися з дітьми та використання сучасних методик компетентнісного навчання. Вчителі, які успішно пройшли сертифікацію, отримуватимуть 20% надбавки до зарплатні й стануть носіями змін у шкільній освіті», - наголосила міністр.

    Вона зазначила, що не менш важливим питанням є розширення способів підвищення кваліфікації для педагогів.

    «Зараз вони можуть це робити лише в інститутах післядипломної педагогічної освіти, які самі, на жаль, не завжди не є зразком прогресивності. Натомість закон дасть можливість вчителям обирати місце та форми підвищення кваліфікації, яку можна буде отримати на тренінгах, у профільних установах та інших навчальних закладах», - зазначила Гриневич.

    Також вона підкреслила, що загальна кількість годин для підвищення кваліфікації вчителя впродовж 5 років не може бути меншою 150 годин. Вчитель має сам визначити коли та де проходити підвищення кваліфікації, але робити це щорічно. Кошти для професійного зростання вчителя буде закладено до освітньої субвенції та фінансуватиметься з держбюджету.

    «Висококваліфікований вчитель має мати повагу та довіру суспільства, тому закон надасть та захистить професійну свободу педагога. Сьогодні педагоги можуть працювати за авторськими програмами. Але для того, аби їх затвердили, потрібно пройти сім кіл пекла. Закон дозволить вчителям працювати за розробленими ними освітніми програмами або використовувати типову, що дає МОН – все залежить від готовності вчителя включатися до цього процесу», - підкреслила міністр освіти Лілія Гриневич.

  3. Головоломки з арифметики для дітей
    29.01.2017

    Головоломки з арифметики для дітей

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам молодших школярів та вчителям початкової школи арифметичні головоломки для дітей з додавання, віднімання, множення та ділення.

    Головоломки допоможуть дитині потренуватись у виконанні арифметичних дій та закріпити відповідні математичні навички.



Популярні товари



  1. Англійська мова 4 клас Нова програма Робочий зошит До підручника Несвіт А. Авт: Косован О.
    Робочий зошит з англійської мови укладено відповідно до чинної програми Міністерства освіти і науки України та підручника Англійська мова we learn English 4 клас Нова програма. Авт: Алла Несвіт Вид-во: Генеза. Різноманітність завдань, уміщених у зошиті, сприятиме збагаченню словникового запасу учнів 4 класу, систематизації набутих знань, розвитку мовлення, уваги та мислення. Для учнів 4 класу та вчителів англійської мови.
  2. Робочий зошит Літературне читання 2 клас До підручника Савченко О. Я. За новою програмою В. О. Мартиненко
    Навчальний посібник із літературного читання, як складова навчально-методичного комплекта до підручника Літературне читання 2 клас Савченко О.Я., розширює та поглиблює поданий матеріал. У ньому опрацьовано різножанрові твори, передбачені навчальною програмою, методично продумана система завдань і запитань для розвитку читацьких умінь, запропоновано дитячі книжки для сімейного читання. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти. Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України ( Лист ||ТЗО від 28.01.2013 р. № 14.1/12-Г-100)
  3. Вивчаємо літери Повний курс підготовки до школи за програмою Я У СВІТІ. Серія: Дивосвіт. Дітям від 5 років. Авт: В.В. Федієнко., Ю.С. Волкова
    40 грн.
    Робочі зошити серії ДИВОСВІТ, укладені за програмою Я У СВІТІ, допоможуть вам якнайкраще підготувати дитину до школи. Розроблені досвідченими методистами та педагогами-практиками, вони повністю відповідають сучасним методичним вимогам та санітарно-гігієнічним нормам, ураховують вікові, фізіологічні та психологічні особливості дошкільників. Скомпонований за заняттями навчальний матеріал вичерпно охоплює обсяг умінь та знань, рекомендований дитині для засвоєння впродовж навчального року. Під час укладання зошитів було використано інноваційну технологію інтегрованих занять. Тобто до занять із кожної дисципліни було інтегровано матеріал з усіх базових напрямів навчання: природознавства, суспільствознавства, математики, логіки, розвитку мовлення тощо. Посібники серії однаково ефективно можуть бути використані як для індивідуальних занять, так і для колективної роботи з дітьми у дошкільних навчально-виховних закладах.
  4. ЗНО 2019 Історія України. Комплексне видання. Авт: Власов В. Вид-во: Літера.
    Історія України: комплексне видання / В. С. Власов, С. В. Кульчицький. - Київ: Літера ЛТД, 2018. Посібник розроблено з метою допомогти вчителеві та учням організувати системну підготовку до зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) з історії України. Стане в пригоді він і під час підготовки до державної підсумкової атестації (ДПА) з історії України. Видання містить усі складники, передбачені шкільною програмою та програмою ЗНО для підготовки з історії України: факти, дати, поняття та терміни, персоналії, пам'ятки для розпізнавання тощо. У пропонованому посібнику автори прагнули узагальнити навчальний матеріал курсу історії України, подати його в систематизованому, конспективному викладі, щоб випускники та абітурієнти мали можливість пригадати і повторити вивчене та потренуватися у розв'язуванні типових тестових завдань. Видання призначено для випускників загальноосвітніх навчальних закладів, абітурієнтів, учителів історії. Шановні абітурієнти! Призначення книги, яку ви тримаєте в руках, - допомогти вам у підготовці до зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) з історії України: пригадати вже вивчене та повторене за шкільними підручниками і потренуватися в розв'язуванні тестових завдань у форматі ЗНО. У структурі посібника реалізовано три принципи: 1) виклад навчального матеріалу за розділами відповідно до програми ЗНО з історії України; 2) оптимальна пропозиція тестових завдань до розділу на перевірку опрацьованого змістового матеріалу; З) достатня кількість тренувальних тестів (варіантів у форматі ЗНО) за специфікацією Українського центру оцінювання якості освіти (УЦОЯО). Навчальний матеріал подано конспективно, щоб привернути увагу до основного, нагадати канву історичного процесу, допомогти відновити в пам'яті логіку історичних подій та явищ, найважливіші дати та персоналії. Якщо під час підготовки у вас виникає потреба пригадати деталі перебігу історичних подій, подробиці життя історичних постатей, звертайтеся до підручників та посібників, де матеріал викладений докладніше (приміром, «Довідника для абітурієнтів та школярів: повний курс підготовки для вступу до вищих навчальних закладів», автори: С. Кульчицький ,В. Власов; видавництво «Літера ЛТД»), адже інколи тестові завдання охоплюють більший обсяг навчального матеріалу, ніж той, що його викладено в посібнику. Чимало тестових завдань передбачають опрацювання фрагментів історичних джерел, яких, як відомо, щороку стає більше в тесті ЗНО. Використання таких завдань цілком виправдане з огляду на практичну, компетентнісну спрямованість шкільної історичної освіти. Тож у посібнику дібрано хрестоматійні, класичні фрагменти, які найвірогідніше можуть з'явитися в тесті ЗНО УЦОЯО . На окрему увагу заслуговують завдання, що перевіряють уміння працювати з історичною картою. Відповідно до чинної програми ЗНО абітурієнтам пропонуватимуть завдання, у яких використовуються не контурні карти, а навчальні історичні карти, з яких зняті прямі підказки. Саме такі завдання знайдете в посібнику . Належну увагу приділено й ще одній новації програми ЗНО з історії України - вмінню абітурієнтів розпізнавати пам'ятки архітектури та образотворчого мистецтва. Посібник пропонує завдання, у яких використано зображення обов'язкових пам'яток , а також завдання на їх розпізнавання . Варто наголосити, що в тестових завданнях, розроблених за розділами, запропоновано всі типи завдань, що їх використовує УЦОЯО для перевірки історичної компетентності абітурієнтів: завдання з вибором однієї правильної відповіді; завдання на встановлення відповідності; завдання на встановлення правильної послідовності; завдання з короткою відповіддю множинного вибору. Завдання складено з урахуванням методичних вимог до такого виду оцінювальних матеріалів: варіанти відповідей до завдань підібрано коректно (всі однорідні та правдоподібні), що істотно підвищує рівень підготовки. Третя частина посібника пропонує вам виконати тренувальний тест з історії України у форматі ЗНО відповідно до специфікації, розробленої УЦОЯО. Виконавши кілька запропонованих варіантів, переконаєтеся, наскільки rрунтовно ви опанували курс вітчизняної історії та чи готові до складання зовнішнього незалежного оцінювання з історії У країни, з 'ясуєте, чи потрібно повертатися до якихось тем. Для ефективнішої підготовки до ЗНО з історії України вам пропонується безкоштовний доступ до фрагментів відеолекцій онлайн-курсу від платформи онлайн-освіти EDUGEТ. Скористатися ним можна за допомогою QR- коду або посилання https:j / www.eduget.com/ invite/ 1 QPZNQ18. Опрацьовуючи матеріал посібника, ви знайдете на полях спеціальні позначки - квадратики із цифрами, що відповідають номерам QR-кодів . QR-коди до кожної теми за програмою ЗНО подано у змісті посібника нас. 4- 13. Після переходу за посиланням та натискання кнопки « Отримати доступ» ви зможете переглядати відеолекції курсу на платформі EDUGET у зручному для вас порядку. Пропоновані відеолекції є частиною повного курсу підготовки до ЗНО з історії України на платформі EDUGEТ. Успішної підготовки!
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх