Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Починаємо навчання впевнено: вивчаємо себе

04.09.2018

Починаємо навчання впевнено: вивчаємо себе

Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям чотирнадцять оригінальних завдань для визначення рівня дитячої самооцінки та підвищення рівня самоусвідомлення й самоорганізації.

Виконання запропонованих завдань сприятиме формуванню у дітей відповідального ставлення до навчання й інших обов’язків, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

Визначаємо й підвищуємо самооцінку. Це завдання допоможе дитині визначити рівень самооцінки й підвищити рівень самоусвідомлення. Воно містить 15 тверджень, що стосуються ставлення до себе, критики, а також до помилок. Завдання допоможе розвинути емоційний інтелект дитини й здатність до саморефлексії, а також навички письма.

Мої відповідальні кроки. Аналізуємо свій день. Це завдання допоможе дитині розвивати відповідальність, вміння організовувати й планувати роботу, приймати рішення. Дитині пропонується проаналізувати свій день. Так вона вчитиметься планувати та виконувати необхідні дії у власному побуті, робити відповідальний вибір, бути успішною.

Мій час: учимося плануватиЗавдання орієнтоване на розвиток здатності дитини планувати власну діяльність, раціонально розподіляти час, розуміти, навіщо необхідно знати точний час, бути пунктуальною у школі й удома.

Ти – зірка! Вчимося планувати. Це завдання допоможе дитині розвивати навички культури праці, вміння організовувати та планувати роботу, раціонально розподіляти час, приймати рішення. Дитині пропонується разом із батьками скласти та записати перелік справ, які вона робитиме впродовж тижня.

Емоційний термометр: вимірюємо рівень почуттів. Це завдання сприятиме формуванню уявлення дитини про базові емоції й почуття, розвитку емоційного інтелекту, розвиватиме інтерес дитини до емоційних переживань, формуватиме ціннісне ставлення до себе. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься пізнавати думки й почуття, розрізняти їх у собі та інших.

Скринька щастя. Що приносить нам задоволення? Це завдання сприятиме формуванню уявлення дитини про емоції, розвитку здатності розпізнавати почуття та позитивно мислити. Дитині пропонується скласти до скриньки все, що асоціюється в неї зі щастям. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься здійснювати емоційний самоаналіз, у неї формуватиметься емоційна компетентність і позитивне світосприйняття.

Самопрезентація «Дев’ять фактів про мене». Це завдання сприятиме розвитку емоційного інтелекту дитини, почуття самоприйняття, усвідомленню своєї індивідуальності. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься висловлювати свої думки, почуття, ставлення та позиції.

Рюкзак «Цікаво про мене». Це завдання сприятиме розвитку власного емоційного інтелекту, мовленнєвої культури дитини, збагаченню словникового запасу. Це завдання допоможе дитині проаналізувати себе, свої сильні сторони й уподобання, вихованню впевненості у собі та своїх можливостях, особистісному зростанню.

Визначаємо ознаки хвилювання. Це завдання допоможе дитині навчитися усвідомлювати стан хвилювання, зробити висновок про те, які реакції в тілі для нього характерні. Таким чином дитина розвиватиме емоційний інтелект і самоусвідомлення.

Долаємо хвилювання конструктивно. Це завдання пропонує дитині конструктивний підхід до подолання хвилювання. Завдяки йому вона зможе проаналізувати причини, що змушують її хвилюватись, і свої подальші дії, що допоможуть заспокоїтись.

Вивчаємо сильні сторони своєї особистості. Це завдання допоможе дитині проаналізувати себе, свої сильні сторони й унікальні риси, зрозуміти, що в її думках, проявах і вчинках є таким, що гідне поваги, а також здатне слугувати запорукою особистісного зростання.

Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (хлопчик). Це завдання допоможе дитині подивитись на себе з позитивного боку, пізнати себе як особистість, варту поваги та наділену певними особливостями, які вона може використовувати для власного розвитку. Завдяки виконанню завдання дитина навчиться поважати себе та вірити у власні сили.

Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (дівчинка). Виконавши це завдання, дитина навчиться поважати себе та вірити у власні сили, адже, ретельно проаналізувавши себе, вона зможе виділити ті якості, які слугуватимуть їй добрим фундаментом високої самооцінки – запоруки успіху та цілеспрямованості. Ці записи нададуть батькам корисну інформацію.

Завжди, інколи, ніколи: вчимося висловлювати почуття. Це завдання сприятиме формуванню особистісно-оцінної компетенції дитини, розвитку здатності встановлювати причинно-наслідкові, смислові зв’язки між подіями життя та своїми переживаннями. Це завдання допоможе дитині проаналізувати себе, навчитися використовувати невербальні засоби для передачі емоцій і настрою.

Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

 

 розвиток дитини

Починаємо навчання впевнено: вивчаємо себе

Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям чотирнадцять оригінальних завдань для визначення рівня дитячої самооцінки та підвищення рівня самоусвідомлення й самоорганізації.

Виконання запропонованих завдань сприятиме формуванню у дітей відповідального ставлення до навчання й інших обов’язків, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

Визначаємо й підвищуємо самооцінку. Це завдання допоможе дитині визначити рівень самооцінки й підвищити рівень самоусвідомлення. Воно містить 15 тверджень, що стосуються ставлення до себе, критики, а також до помилок. Завдання допоможе розвинути емоційний інтелект дитини й здатність до саморефлексії, а також навички письма.

Мої відповідальні кроки. Аналізуємо свій день. Це завдання допоможе дитині розвивати відповідальність, вміння організовувати й планувати роботу, приймати рішення. Дитині пропонується проаналізувати свій день. Так вона вчитиметься планувати та виконувати необхідні дії у власному побуті, робити відповідальний вибір, бути успішною.

Мій час: учимося плануватиЗавдання орієнтоване на розвиток здатності дитини планувати власну діяльність, раціонально розподіляти час, розуміти, навіщо необхідно знати точний час, бути пунктуальною у школі й удома.

Ти – зірка! Вчимося планувати. Це завдання допоможе дитині розвивати навички культури праці, вміння організовувати та планувати роботу, раціонально розподіляти час, приймати рішення. Дитині пропонується разом із батьками скласти та записати перелік справ, які вона робитиме впродовж тижня.

Емоційний термометр: вимірюємо рівень почуттів. Це завдання сприятиме формуванню уявлення дитини про базові емоції й почуття, розвитку емоційного інтелекту, розвиватиме інтерес дитини до емоційних переживань, формуватиме ціннісне ставлення до себе. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься пізнавати думки й почуття, розрізняти їх у собі та інших.

Скринька щастя. Що приносить нам задоволення? Це завдання сприятиме формуванню уявлення дитини про емоції, розвитку здатності розпізнавати почуття та позитивно мислити. Дитині пропонується скласти до скриньки все, що асоціюється в неї зі щастям. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься здійснювати емоційний самоаналіз, у неї формуватиметься емоційна компетентність і позитивне світосприйняття.

Самопрезентація «Дев’ять фактів про мене». Це завдання сприятиме розвитку емоційного інтелекту дитини, почуття самоприйняття, усвідомленню своєї індивідуальності. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься висловлювати свої думки, почуття, ставлення та позиції.

Рюкзак «Цікаво про мене». Це завдання сприятиме розвитку власного емоційного інтелекту, мовленнєвої культури дитини, збагаченню словникового запасу. Це завдання допоможе дитині проаналізувати себе, свої сильні сторони й уподобання, вихованню впевненості у собі та своїх можливостях, особистісному зростанню.

Визначаємо ознаки хвилювання. Це завдання допоможе дитині навчитися усвідомлювати стан хвилювання, зробити висновок про те, які реакції в тілі для нього характерні. Таким чином дитина розвиватиме емоційний інтелект і самоусвідомлення.

Долаємо хвилювання конструктивно. Це завдання пропонує дитині конструктивний підхід до подолання хвилювання. Завдяки йому вона зможе проаналізувати причини, що змушують її хвилюватись, і свої подальші дії, що допоможуть заспокоїтись.

Вивчаємо сильні сторони своєї особистості. Це завдання допоможе дитині проаналізувати себе, свої сильні сторони й унікальні риси, зрозуміти, що в її думках, проявах і вчинках є таким, що гідне поваги, а також здатне слугувати запорукою особистісного зростання.

Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (хлопчик). Це завдання допоможе дитині подивитись на себе з позитивного боку, пізнати себе як особистість, варту поваги та наділену певними особливостями, які вона може використовувати для власного розвитку. Завдяки виконанню завдання дитина навчиться поважати себе та вірити у власні сили.

Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (дівчинка). Виконавши це завдання, дитина навчиться поважати себе та вірити у власні сили, адже, ретельно проаналізувавши себе, вона зможе виділити ті якості, які слугуватимуть їй добрим фундаментом високої самооцінки – запоруки успіху та цілеспрямованості. Ці записи нададуть батькам корисну інформацію.

Завжди, інколи, ніколи: вчимося висловлювати почуття. Це завдання сприятиме формуванню особистісно-оцінної компетенції дитини, розвитку здатності встановлювати причинно-наслідкові, смислові зв’язки між подіями життя та своїми переживаннями. Це завдання допоможе дитині проаналізувати себе, навчитися використовувати невербальні засоби для передачі емоцій і настрою.

Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

 

 розвиток дитини



Поділіться цією посиланням:


  1. Шість трендів бізнес-освіти в 2017 році
    14.06.2017

    Шість трендів бізнес-освіти в 2017 році

    У 2016 році керівники бізнес-шкіл передбачили основні тренди в бізнес-освіті: популярність однорічних програм підготовки, впровадження нових технологій, збільшення числа аудиторних занять, посилення ролі консультативних компаній на освітньому ринку і т. ін.

    Їм також вдалося передбачити найбільш помітні зміни в бізнес-освіті. Так, Андреа Масин, керівник НІС Paris, спрогнозував поділ бізнес-шкіл на лідерів і основну масу. Айвен Бофарул, керівник ESADE Business School, підкреслив сумісність онлайн-курсів з програмами денного навчання.

    Експерти не могли передбачити всі фактори, такі як перемога Дональда Трампа у виборах на посаду президента США, вихід Великобританії з Європейського Союзу або дебати з приводу іммігрантів. Все це суттєво вплинуло на провідні університети в 2017 році.

    Пропонуємо думки експертів щодо ключових змін у сфері бізнес-освіти в 2017 році

    Прорив цифрових технологій у сфері освіти

    У 2017 році цифрові технології вплинуть як на процес навчання, так і на зовнішній вигляд навчальних аудиторій. Студенти, народжені на межі тисячоліть, уже вимагають нових підходів до навчання. Ключову роль в освітньому процесі відіграватимуть інновації.

    Необхідно змінити підходи в навчанні студентів. Разом з цим зміниться й роль викладача в цьому процесі. Цифрові технології надзвичайно важливі, але студентам також важливо перебувати разом в аудиторії, виконувати різні завдання, поставлені перед ними викладачем. Навчальна аудиторія - місце, де студенти усвідомлюють цінність різноманітностей.

    Євгенія Біето, генеральний директор ESADE Business School

    Навчання стане більш експериментальним

    У 2017 році очікується кількісний і якісний прорив в області експериментальних методів навчання. Будуть розроблені нові програми, засновані на інноваційних методах освіти. Це призведе до диференціації бізнес-шкіл.

    Крім того, збільшиться чисельність онлайн-курсів, у багатьох бізнес-школах будуть розроблені дистанційні програми підготовки фахівців. Уже не ведуться суперечки про те, чи можливе дистанційне навчання студентів - сьогодні це реальний факт. Онлайн-навчання дозволить студентам здобувати освіту і в аудиторії, і вдома. Матеріали курсів будуть доступні студентам в онлайн-режимі, що посилить роль практичного навчання в освітньому процесі.

    Скотт де Ру, декан University of Michigan’s Ross School of Business

    Навчальні курси будуть відповідати індивідуальним потребам студентів

    По-перше, навчання буде переходити на цифрову основу. Це дає воістину дивні можливості для оволодіння програмою й навчання застосування її на практиці. Практичні навички - ось істинний показник якості освіти. Сьогодні цифрові технології замінюють взаємодію між людьми, і в 2017 році вони стануть ще більш складними й багатофункціональними.

    По-друге, програми навчання стануть більш гнучкими. Вони повинні відповідати індивідуальним потребам студентів. Бізнес-школи шукають нові способи здійснити це, вносячи зміни в зміст і терміни навчальних курсів, відкриваючи нові спеціальності й т. ін.

    Ендрю Лікерман, декан London Business School

    Програми МВА будуть закриватися

    Останнім часом спостерігаються величезні зміни в бізнес-сфері: змінюються чинники розвитку ринку, поведінка покупців, розвиваються цифрові та інформаційні технології. Разом із цим змінюється й освіта в бізнес-сфері. Деякі бізнес-школи не встигають за цими змінами. Тому в найближчому майбутньому навчання за програмами МВА буде скорочуватися або припинятися.

    Ті ж бізнес-школи, що продовжують навчання за програмами МВА, будуть намагатися відповідати довгостроковим потребам студентів, відкриваючи нові спеціальності, програми або короткострокові курси. Навчання буде проходити в дистанційній або комбінованій формі, щоб максимально задовольнити потреби студентів. Ще більшого значення матиме активне слухання, коли студенти зможуть відразу ж випробовувати отримані теоретичні знання на практиці.

    Джуді Оліан, декан UCLA Anderson School of Management

    Бізнес-освіта стане більш спеціалізованою

    У 2017 році ще більше посилиться спеціалізація напрямів підготовки за програмами МВА. Вже сьогодні ряд бізнес-шкіл пропонує програми бізнес-адміністрування в освіті, медицині та інших сферах. Сьогодні затребувані професіонали у сферах, які раніше не належали до бізнесу. Сьогодні до сфери бізнесу належить практично все: від фрілансу до медичних послуг. І у всіх цих сферах потрібні професіонали, здатні керувати змінами й застосовувати різні бізнес-інструменти.

    Ідалін Кеснер, декан Kelley School of Business at Indiana University

    Великий обсяг даних стане ще більшим

    Аналіз даних стає ще більш важливим. Деякі бізнес-школи запускають програми навчання для людей, що мають справу з аналізом великих

    обсягів даних. Такою, наприклад, є магістерська програма за спеціальністю «Цифровий менеджмент». Студентів навчають не тільки аналізувати великі обсяги даних, але й розраховувати бізнес-стратегії й операції.

    Білл Боулдинг, декан Duke University's Fuqua School of Business

    Seb Murray, BusinessBecause.

  2. Практичні завдання з нагоди веселого свята Хелловіну
    26.10.2018

    Практичні завдання з нагоди веселого свята Хелловіну

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям одинадцять тематичних завдань для дошкільнят та першокласників до популярного серед дітей свята Хелловін. Різноманітні завдання у веселій невимушеній формі розвиватимуть дитячу спостережливість, увагу, дрібну моторику та фантазію.

    Виконання тематичних завдань та виготовлення поробок покращить зорово-моторну координацію, тренуватиме пам’ять, сприятиме розвитку логічного та образного мислення, лінгвістичного інтелекту і допоможе весело та з користю провести час, готуючись до свята.

    Розмальовка за цифрами «Хелловін». Це тематичне завдання дозволить дитині потренувати такі важливі функції уваги, як зосередженість, переключення та розподіл, а також дозволить повторити цифри від одного до п’яти. Дитині необхідно розмалювати всі частини малюнку у п’ять різних кольорів, кожному з яких відповідає певна цифра.

    Барвиста арифметика на Хелловін. Це завдання допоможе дитині потренувати та закріпити навички додавання та віднімання, а також покращити дрібну моторику. У завданні дитині запропонований малюнок, на кожній ділянці якого написаний математичний приклад на додавання або віднімання. Отримана сума або різниця вкажуть на певний колір, у який потрібно розмалювати цю ділянку.

    Осінній лабіринт з нагоди Хелловіну. Це завдання має форму лабіринту, отже, надихатиме дитину на уважний аналіз і зосередженість. За умовами завдання, дитині треба допомогти маленькому кажану пройти лабіринтом і дістатися святкових цукерок, покладених з нагоди Хелловіну. Для цього їй необхідно намалювати йому правильний маршрут.

    Розмальовка «Веселі гарбузи». Це завдання має форму розмальовки, в якій дитині не надано жодних підказок щодо кольорів, у які вона повинна її розмалювати; отже, таким чином, дитина отримує можливість проявити власну фантазію та уяву і зробити запропонований малюнок суто індивідуальним і неповторним.

    Порахуй малюнки: «Хелловін». Це завдання допоможе дитині розвинути навички послідовного рахунку в межах 10, навчитись писати цифри та краще зрозуміти різницю між цифрою та числом, потренувати увагу. Дитина повинна порахувати малюнки і написати відповідні цифри.

    Паперовий гарбуз для святкування Хелловіну. Більшість культур світу сприймає Хелловін як веселий жартівливий захід, в основному для молоді, дітей та їх креативних батьків. Запропонуйте дитині підготуватись до свята у відповідному стилі — задекорувати оселю об'ємними гарбузами з яскравого паперу.

    Летюча миша — цікава іграшка на Хелловін. Традиція Хелловіну дуже цікава, весела та подобається дітям. Можна легко адаптувати страхітливі символи Хелловіну до дитячого віку: наприклад, створити милих кажанів. Таке творче завдання підніме самооцінку малюка — адже він сам може створити собі цілу іграшку!

    Розвиваємо логіку: лабіринт «Хелловін» (англійською мовою). Це завдання допоможе дитині розвинути увагу, логічне мислення й збагатити словниковий запас з англійської мови. Завдання також сприятиме розвитку дрібної моторики.

    Тематична головоломка: «Хелловін» (англійською мовою). Це завдання допоможе дитині збагатити словниковий запас з англійської на тему «Хелловін», сприятиме розвитку уваги й зорової пам’яті дитини. Завдання складається з двох частин.

    Кросворд англійською «Хелловін». Це завдання допоможе дитині збагатити словниковий запас з англійської мови. Дитині потрібно подивитись на малюнки предметів, знайти назву відповідного предмета у «банку слів» та вписати у клітинки кросворда. Розв’язавши кросворд, дитина дізнається зашифроване слово. У кінці завдання наведено транскрипцію слів із перекладом.

    Слова та малюнки: «Хелловін» (англійською мовою). Це завдання допоможе дитині збагатити словниковий запас з англійської мови. Воно містить 9 слів на тему «Хелловін». Внизу сторінки для зручності подано транскрипцію кожного слова з перекладом. Це допоможе батькам вчити дитину правильно вимовляти слова.

    Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

     

     розвиток дитини розмальовки прописи

  3. Маємо навчити всіх дітей українській мові, - Гриневич
    27.10.2017

    Маємо навчити всіх дітей українській мові, - Гриневич

    Міністр освіти Лілія Гриневич наголошує, що Україна має навчити вільно володіти державною мовою всіх українських дітей і у цьому питанні не може бути компромісів. Про це вона заявила під час участі у круглому столі «Питання мови в законі України «Про освіту».

    «Ми готові до обговорення імплементації статті 7 Закону «Про освіту», віддали її на експертизу Венеційській комісії, але є межа, якою ми не поступимося – ми маємо навчити дітей вільно володіти українською, і це не може бути лімітовано жодними порадами», - наголосила Гриневич.

    Вона підкреслила, що мовна стаття закону «Про освіту» є дуже загальною та потребує більшої деталізації в наступних документах.

    «Наприклад, питання викликає слово «може» у 4 пункті статті закону, яка дає право вивчати предмети рідною мовою, якщо вона належить до мов ЄС. Може – це не гарантія. Така думка лунає. Однак потрібно розуміти, що ці норми виписані для усього спектру освіти – від дошкільної до вищої освіти. В університетах – може, у шкільній – певні гарантії будуть виписані в Законі «Про загальну середню освіту», – пояснила міністр.

    Лілія Гриневич розповіла, що МОН зараз активно працює над новими програмами та підручниками української мови. Вона закликала представників шкіл-практиків, які сьогодні навчають дітей, долучитися до цього процесу.

    Як відомо, міністри освіти України і Польщі підписали декларацію щодо логіки імплементації статті 7 Закону «Про освіту».

    Згідно з статистичними даними в Україні навчається майже 400 тисяч дітей національних меншин.

     

    закон про освіту реформа середньої освіти



Популярні товари



  1. Робочий зошит Українська мова 3 клас Частина 2 Нова програма До підручника Захарійчук М.Д., Мовчун А.І. Авт: Захарійчук М.Д.
    Українська мова. Робочий зошит з української мови. 3 клас. Частина 2. Авт: Захарійчук М.Д. До підручника Українська мова. 3 клас Автори Захарійчук М.Д., Мовчун А.І. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти. Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 03.03.2014 р. № 14.1/12)
  2. Інформатика 7 клас Нова програма Авт: Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.
    Підручник з Інформатики для 7 класу за Новою програмою Авт: Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В. Вид-во: Генеза. Кожен пункт підручника містить запитання для актуалізації знань, основний навчальний матеріал відповідно до програми, тренувальні вправи, запитання для самоконтролю та практичні завдання, які розподілено за рівнями навчальних досягнень. Підручник містить вісім практичних робіт, виконання яких, згідно з програмою є обов'яковим для всіх учнів.
  3. Образотворче мистецтво Робочий Альбом-зошит для 1 класу Нова програма Автор: Федун С.І.
    Робочий альбом-зошит створено відповідно до чинної програми "Образотворче мистецтво. 1-4 класи" В альбомі-зошиті представлено зображення поетапного виконання практичних навчальних робіт, що сприятиме формуванню в молодших школярів навичок самостійної художньої діяльності. Для учнів 1 класу, учителів початкової школи, учителів образотворчого мистецтва.
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх