Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Починаємо навчання впевнено: вивчаємо себе

04.09.2018

Починаємо навчання впевнено: вивчаємо себе

Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям чотирнадцять оригінальних завдань для визначення рівня дитячої самооцінки та підвищення рівня самоусвідомлення й самоорганізації.

Виконання запропонованих завдань сприятиме формуванню у дітей відповідального ставлення до навчання й інших обов’язків, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

Визначаємо й підвищуємо самооцінку. Це завдання допоможе дитині визначити рівень самооцінки й підвищити рівень самоусвідомлення. Воно містить 15 тверджень, що стосуються ставлення до себе, критики, а також до помилок. Завдання допоможе розвинути емоційний інтелект дитини й здатність до саморефлексії, а також навички письма.

Мої відповідальні кроки. Аналізуємо свій день. Це завдання допоможе дитині розвивати відповідальність, вміння організовувати й планувати роботу, приймати рішення. Дитині пропонується проаналізувати свій день. Так вона вчитиметься планувати та виконувати необхідні дії у власному побуті, робити відповідальний вибір, бути успішною.

Мій час: учимося плануватиЗавдання орієнтоване на розвиток здатності дитини планувати власну діяльність, раціонально розподіляти час, розуміти, навіщо необхідно знати точний час, бути пунктуальною у школі й удома.

Ти – зірка! Вчимося планувати. Це завдання допоможе дитині розвивати навички культури праці, вміння організовувати та планувати роботу, раціонально розподіляти час, приймати рішення. Дитині пропонується разом із батьками скласти та записати перелік справ, які вона робитиме впродовж тижня.

Емоційний термометр: вимірюємо рівень почуттів. Це завдання сприятиме формуванню уявлення дитини про базові емоції й почуття, розвитку емоційного інтелекту, розвиватиме інтерес дитини до емоційних переживань, формуватиме ціннісне ставлення до себе. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься пізнавати думки й почуття, розрізняти їх у собі та інших.

Скринька щастя. Що приносить нам задоволення? Це завдання сприятиме формуванню уявлення дитини про емоції, розвитку здатності розпізнавати почуття та позитивно мислити. Дитині пропонується скласти до скриньки все, що асоціюється в неї зі щастям. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься здійснювати емоційний самоаналіз, у неї формуватиметься емоційна компетентність і позитивне світосприйняття.

Самопрезентація «Дев’ять фактів про мене». Це завдання сприятиме розвитку емоційного інтелекту дитини, почуття самоприйняття, усвідомленню своєї індивідуальності. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься висловлювати свої думки, почуття, ставлення та позиції.

Рюкзак «Цікаво про мене». Це завдання сприятиме розвитку власного емоційного інтелекту, мовленнєвої культури дитини, збагаченню словникового запасу. Це завдання допоможе дитині проаналізувати себе, свої сильні сторони й уподобання, вихованню впевненості у собі та своїх можливостях, особистісному зростанню.

Визначаємо ознаки хвилювання. Це завдання допоможе дитині навчитися усвідомлювати стан хвилювання, зробити висновок про те, які реакції в тілі для нього характерні. Таким чином дитина розвиватиме емоційний інтелект і самоусвідомлення.

Долаємо хвилювання конструктивно. Це завдання пропонує дитині конструктивний підхід до подолання хвилювання. Завдяки йому вона зможе проаналізувати причини, що змушують її хвилюватись, і свої подальші дії, що допоможуть заспокоїтись.

Вивчаємо сильні сторони своєї особистості. Це завдання допоможе дитині проаналізувати себе, свої сильні сторони й унікальні риси, зрозуміти, що в її думках, проявах і вчинках є таким, що гідне поваги, а також здатне слугувати запорукою особистісного зростання.

Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (хлопчик). Це завдання допоможе дитині подивитись на себе з позитивного боку, пізнати себе як особистість, варту поваги та наділену певними особливостями, які вона може використовувати для власного розвитку. Завдяки виконанню завдання дитина навчиться поважати себе та вірити у власні сили.

Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (дівчинка). Виконавши це завдання, дитина навчиться поважати себе та вірити у власні сили, адже, ретельно проаналізувавши себе, вона зможе виділити ті якості, які слугуватимуть їй добрим фундаментом високої самооцінки – запоруки успіху та цілеспрямованості. Ці записи нададуть батькам корисну інформацію.

Завжди, інколи, ніколи: вчимося висловлювати почуття. Це завдання сприятиме формуванню особистісно-оцінної компетенції дитини, розвитку здатності встановлювати причинно-наслідкові, смислові зв’язки між подіями життя та своїми переживаннями. Це завдання допоможе дитині проаналізувати себе, навчитися використовувати невербальні засоби для передачі емоцій і настрою.

Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

 

 розвиток дитини

Починаємо навчання впевнено: вивчаємо себе

Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям чотирнадцять оригінальних завдань для визначення рівня дитячої самооцінки та підвищення рівня самоусвідомлення й самоорганізації.

Виконання запропонованих завдань сприятиме формуванню у дітей відповідального ставлення до навчання й інших обов’язків, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

Визначаємо й підвищуємо самооцінку. Це завдання допоможе дитині визначити рівень самооцінки й підвищити рівень самоусвідомлення. Воно містить 15 тверджень, що стосуються ставлення до себе, критики, а також до помилок. Завдання допоможе розвинути емоційний інтелект дитини й здатність до саморефлексії, а також навички письма.

Мої відповідальні кроки. Аналізуємо свій день. Це завдання допоможе дитині розвивати відповідальність, вміння організовувати й планувати роботу, приймати рішення. Дитині пропонується проаналізувати свій день. Так вона вчитиметься планувати та виконувати необхідні дії у власному побуті, робити відповідальний вибір, бути успішною.

Мій час: учимося плануватиЗавдання орієнтоване на розвиток здатності дитини планувати власну діяльність, раціонально розподіляти час, розуміти, навіщо необхідно знати точний час, бути пунктуальною у школі й удома.

Ти – зірка! Вчимося планувати. Це завдання допоможе дитині розвивати навички культури праці, вміння організовувати та планувати роботу, раціонально розподіляти час, приймати рішення. Дитині пропонується разом із батьками скласти та записати перелік справ, які вона робитиме впродовж тижня.

Емоційний термометр: вимірюємо рівень почуттів. Це завдання сприятиме формуванню уявлення дитини про базові емоції й почуття, розвитку емоційного інтелекту, розвиватиме інтерес дитини до емоційних переживань, формуватиме ціннісне ставлення до себе. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься пізнавати думки й почуття, розрізняти їх у собі та інших.

Скринька щастя. Що приносить нам задоволення? Це завдання сприятиме формуванню уявлення дитини про емоції, розвитку здатності розпізнавати почуття та позитивно мислити. Дитині пропонується скласти до скриньки все, що асоціюється в неї зі щастям. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься здійснювати емоційний самоаналіз, у неї формуватиметься емоційна компетентність і позитивне світосприйняття.

Самопрезентація «Дев’ять фактів про мене». Це завдання сприятиме розвитку емоційного інтелекту дитини, почуття самоприйняття, усвідомленню своєї індивідуальності. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься висловлювати свої думки, почуття, ставлення та позиції.

Рюкзак «Цікаво про мене». Це завдання сприятиме розвитку власного емоційного інтелекту, мовленнєвої культури дитини, збагаченню словникового запасу. Це завдання допоможе дитині проаналізувати себе, свої сильні сторони й уподобання, вихованню впевненості у собі та своїх можливостях, особистісному зростанню.

Визначаємо ознаки хвилювання. Це завдання допоможе дитині навчитися усвідомлювати стан хвилювання, зробити висновок про те, які реакції в тілі для нього характерні. Таким чином дитина розвиватиме емоційний інтелект і самоусвідомлення.

Долаємо хвилювання конструктивно. Це завдання пропонує дитині конструктивний підхід до подолання хвилювання. Завдяки йому вона зможе проаналізувати причини, що змушують її хвилюватись, і свої подальші дії, що допоможуть заспокоїтись.

Вивчаємо сильні сторони своєї особистості. Це завдання допоможе дитині проаналізувати себе, свої сильні сторони й унікальні риси, зрозуміти, що в її думках, проявах і вчинках є таким, що гідне поваги, а також здатне слугувати запорукою особистісного зростання.

Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (хлопчик). Це завдання допоможе дитині подивитись на себе з позитивного боку, пізнати себе як особистість, варту поваги та наділену певними особливостями, які вона може використовувати для власного розвитку. Завдяки виконанню завдання дитина навчиться поважати себе та вірити у власні сили.

Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (дівчинка). Виконавши це завдання, дитина навчиться поважати себе та вірити у власні сили, адже, ретельно проаналізувавши себе, вона зможе виділити ті якості, які слугуватимуть їй добрим фундаментом високої самооцінки – запоруки успіху та цілеспрямованості. Ці записи нададуть батькам корисну інформацію.

Завжди, інколи, ніколи: вчимося висловлювати почуття. Це завдання сприятиме формуванню особистісно-оцінної компетенції дитини, розвитку здатності встановлювати причинно-наслідкові, смислові зв’язки між подіями життя та своїми переживаннями. Це завдання допоможе дитині проаналізувати себе, навчитися використовувати невербальні засоби для передачі емоцій і настрою.

Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

 

 розвиток дитини



Поділіться цією посиланням:


  1. Освіта батьків впливає на успішність дітей, - дослідження Освіта батьків впливає на успішність дітей, - дослідження
    24.12.2016

    Освіта батьків впливає на успішність дітей, - дослідження

    Рівень освіти батьків є ключовим фактором, який має безпосередній зв’язок із рівнем успішності дітей. Про це йдеться у звіті за результатами дослідження Інституту освітньої аналітики, що було проведено за сприяння Українського центру оцінювання якості освіти і присвячено впливу соціально-економічного середовища на результати навчання школярів.

    Звіт складений за результатами опитування випускників шкіл 2016 року. В анкетуванні взяли участь 51 тисяча випускників середніх шкіл, ліцеїв, гімназій, коледжів, колегіумів, спеціалізованих шкіл та НВК.

    Результати опитування свідчать про те, що абсолютна більшість випускників (86,9%) цілеспрямовано готувалися до складання зовнішнього незалежного оцінювання. Найбільше випускники готувались до складання ЗНО з української мови та літератури, найменше – з російської мови та географії.

  2. Складаємо з дитиною плани на прийдешній рік
    29.12.2018

    Складаємо з дитиною плани на прийдешній рік

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам дітей дошкільного та молодшого шкільного віку практичні завдання, що дозволять підбити підсумки року, що минає, проаналізувати свої спогади, зробити певні висновки та намітити плани на 2019 рік.

    Виконання запропонованих завдань покращить вміння аналізувати й ставити цілі для удосконалення власної особистості, тренуватиме пам’ять, сприятиме розвитку логічного, просторового та творчого мислення, емоційного інтелекту, вихованню всебічно розвиненої особистості.

    Аналізуємо рік і плануємо наступний. Це завдання допоможе дитині підбити підсумки року, що минає, згадати про яскраві події, свої досягнення й емоції. Дитині потрібно подумати про 365 днів свого життя в році, що минає, й поставити цілі на наступний рік. Для запису роздумів дитини пропонується оригінальний формат «365»: 3 свої цілі на наступний рік, 6 своїх найяскравіших емоцій цього року, 5 своїх найважливіших досягнень чи успішних кроків.

    Складаємо плани на майбутній рік. Це завдання допоможе дитині підбити підсумки року, що минає, й замислитись над власними потребами, бажаннями та мріями. Виконуючи його, дитина зможе проаналізувати свої звички, добрі й погані, намітити певний шлях удосконалення власної особистості, а також вирішити, під яким мотивуючим девізом вона буде жити наступного року.

    Мій тиждень: учимось планувати справи. Це завдання допоможе дитині навчитись планувати свій час і важливі справи, ставити щоденні цілі й досягати їх, а також оцінювати виконану роботу. Завдання являє собою планер, у якому дитині пропонується записати справи, які їй треба виконати впродовж тижня. Також передбачене місце, де дитина може записати корисні звички, яких вона бажає набути. Так вона вчитиметься цілеспрямованості та відповідальності.

    БІЛЬШЕ НОВОРІЧНИХ ЗАВДАНЬ

     

     розвиток дитини розмальовки прописи

  3. В МОН хочуть відкрити процедуру надання грифів В МОН хочуть відкрити процедуру надання грифів
    04.12.2016

    В МОН хочуть відкрити процедуру надання грифів

    Міністерство освіти і науки має намір зробити відкритою процедуру надання навчальній-методичній літературі та засобам навчання відповідних грифів МОН.

    У відомстві зазначають, що відкрита процедура надання навчальній літературі грифів має створити систему превентивних, антикорупційних та прозорих механізмів у цьому питанні. Для цього у міністерстві обіцяють створити сайт, на якому буде висвітлюватись процедура надання грифів.



Популярні товари



  1. Физика Сборник задач 7 класс Новая программа Авт: Гельфгат И. Ненашев И.
    Пособие составлено по новой программе для 7 класса общеобразовательных учебных заведений и содержит задачи, дифференцированные по трем уровням сложности. Сборник построен максимально удобно для учителя и учащихся. Даны примеры решения задач, ко всем задачам предложены ответы, указания, решения, приведены тесты для самопроверки и ответы к ним. Наличие однотипных задач позволяет оптимально подбирать задачи для домашней работы учащихся и для самостоятельных работ. Задачи для любознательных помогут учащимся проверить глубину полученных знаний и подготовиться к олимпиадам по физике. Сборник содержит приложение, состоящее из справочных таблиц и математического справочника. Предназначено для учащихся 7 классов общеобразовательных учебных заведений и учителей физики. Соответствует любому учебнику по Физике для 7 класса по Новой программе. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 28.04.2015 р. № 14.1/12-Г-252)
  2. Зразковий читач Тести з Літературного читання 2 клас Нова програма До підручника Савченко О. Авт: Айзацька Н.
    Посібник складено за Новою програмою до підручника Літературне читання 2 клас Нова програма Савченко О. Я. Вид-во: Освіта. Пропонований посібник стане у пригоді вчителю на початковому етапі роботи з літературними текстами. Прості за змістом запитання з кількома варіантами відповіді дозволять перевірити за короткий час рівень сприйняття тексту учнями, уважність дітей під час читання, розвивати вміння швидко орієнтуватися в тексті й обирати правильну відповідь. За результатами роботи з тестами вчитель може легко розставити акценти в подальшій роботі на уроці. Видання розраховане на учнів і вчителів початкових класів. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 25.06.2015 р. № 14.1/12-Г-665)
  3. Інформатика. 10 клас. Академічний рівень. 1 частина. І. Л. Володіна, В. В. Володін.
    Підручник. Інформатика. 10 клас. Академічний рівень. 1 частина. Надано гриф Міністерства освіти і науки України.
  4. Русский язык 5 класс Рабочая тетрадь Русский язык обучения Новая программа Авт: Фролова Т.
    Рабочая тетрадь по русскому языку для 5 класса по новой программе для школ с русским языком обучения к учебнику Русский язык 5 класс Новая программа Русский язык обучения Авт: Рудяков А. Фролова Т. Маркина-Гурджи М. Изд-во: Грамота. Изучаемые темы в рабочей тетради соответствуют темам государственной программы. Упражнения направлены на формирование навыков правописания и закрепления грамматических норм. Дидактический материал каждой темы в определенной системе включает материал на повторение всего изученного ранее. Характер заданий обеспечивает возможность изучения и закрепления большого объема материала при минимальных затратах учебного времени.
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх