Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Чого не потрібно робити під час проходження ЗНО

22.05.2018

Чого не потрібно робити під час проходження ЗНО

Учасник зовнішнього незалежного оцінювання може бути позбавлений права проходити зовнішнє незалежне оцінювання, або його робота може бути анульована, у випадку порушення процедури проходження зовнішнього незалежного оцінювання.

Спілкування з іншими учасниками. Абітурієнт може бути позбавлений права на продовження роботи над тестом, якщо в аудиторії де проводиться тестування він заважає іншим абітурієнтам працювати над тестом або спілкується з іншими абітурієнтами, або передає їм будь-які предмети чи матеріали.

Засоби зв’язку. Учасник ЗНО зобов’язаний покинути аудиторію якщо з’ясується, що він має при собі засоби зв’язку, пристрої зчитування, обробки, збереження та відтворення інформації або друковані чи рукописні матеріали, що не передбачені процедурою тестування.

Речі, що не передбачені процедурою зовнішнього оцінювання (верхній одяг, парасольки, сумки, книжки, калькулятори, вимкнуті мобільні телефони, інші засоби зв'язку, пристрої зчитування, обробки, збереження та відтворення інформації, а також окремі елементи, які можуть бути складовими відповідних технічних засобів чи пристроїв, друковані або рукописні матеріали, засоби, предмети, прилади) залишаються учасником ЗНО у спеціально відведеному місці, на яке зобов'язаний вказати інструктор в аудиторії тестування.

Зверніть увагу, що абітурієнт позбавляється права проходити тестування за наявності навіть вимкненого телефону. Також робота абітурієнта може бути анульована вже після проходження тестування, якщо з’ясується, що він мав при собі телефонний апарат під час виконання тесту.

Для виявлення в абітурієнтів засобів зв’язку та з метою здійснення контролю за дотриманням процедури проходження зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) в пунктах тестування можуть використовуватися технічні засоби (камери відеоспостереження, металодетектори тощо).

Виявляти наявність заборонених предметів матимуть право працівники Державної служби охорони, Українського та регіональних центрів оцінювання якості освіти, особи, уповноважені здійснювати державний контроль за проведенням зовнішнього оцінювання.

Запізнення. Допуск до пункту тестування розпочинається за 45 хвилин та припиняється за 10 хвилин до початку зовнішнього незалежного оцінювання. Будь-яке запізнення унеможливить проходження тесту, тому рекомендується заздалегідь відвідати пункт тестування та перевірити маршрути доїзду до нього. На пункт тестування бажано з’явитися за 45 хвилин до початку тесту.

Рішення про припинення роботи над тестом. Рішення про припинення роботи абітурієнта над тестом приймається колегіально уповноваженою особою, відповідальним за пункт тестування і старшим інструктором відповідної аудиторії (якщо порушення відбулося поза межами аудиторії – черговим).

 

 вступна кампанія умови вступу ЗНО ЗНО онлайн ЗНО українська мова підготовка до ЗНО програми ЗНО

Чого не потрібно робити під час проходження ЗНО

Учасник зовнішнього незалежного оцінювання може бути позбавлений права проходити зовнішнє незалежне оцінювання, або його робота може бути анульована, у випадку порушення процедури проходження зовнішнього незалежного оцінювання.

Спілкування з іншими учасниками. Абітурієнт може бути позбавлений права на продовження роботи над тестом, якщо в аудиторії де проводиться тестування він заважає іншим абітурієнтам працювати над тестом або спілкується з іншими абітурієнтами, або передає їм будь-які предмети чи матеріали.

Засоби зв’язку. Учасник ЗНО зобов’язаний покинути аудиторію якщо з’ясується, що він має при собі засоби зв’язку, пристрої зчитування, обробки, збереження та відтворення інформації або друковані чи рукописні матеріали, що не передбачені процедурою тестування.

Речі, що не передбачені процедурою зовнішнього оцінювання (верхній одяг, парасольки, сумки, книжки, калькулятори, вимкнуті мобільні телефони, інші засоби зв'язку, пристрої зчитування, обробки, збереження та відтворення інформації, а також окремі елементи, які можуть бути складовими відповідних технічних засобів чи пристроїв, друковані або рукописні матеріали, засоби, предмети, прилади) залишаються учасником ЗНО у спеціально відведеному місці, на яке зобов'язаний вказати інструктор в аудиторії тестування.

Зверніть увагу, що абітурієнт позбавляється права проходити тестування за наявності навіть вимкненого телефону. Також робота абітурієнта може бути анульована вже після проходження тестування, якщо з’ясується, що він мав при собі телефонний апарат під час виконання тесту.

Для виявлення в абітурієнтів засобів зв’язку та з метою здійснення контролю за дотриманням процедури проходження зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) в пунктах тестування можуть використовуватися технічні засоби (камери відеоспостереження, металодетектори тощо).

Виявляти наявність заборонених предметів матимуть право працівники Державної служби охорони, Українського та регіональних центрів оцінювання якості освіти, особи, уповноважені здійснювати державний контроль за проведенням зовнішнього оцінювання.

Запізнення. Допуск до пункту тестування розпочинається за 45 хвилин та припиняється за 10 хвилин до початку зовнішнього незалежного оцінювання. Будь-яке запізнення унеможливить проходження тесту, тому рекомендується заздалегідь відвідати пункт тестування та перевірити маршрути доїзду до нього. На пункт тестування бажано з’явитися за 45 хвилин до початку тесту.

Рішення про припинення роботи над тестом. Рішення про припинення роботи абітурієнта над тестом приймається колегіально уповноваженою особою, відповідальним за пункт тестування і старшим інструктором відповідної аудиторії (якщо порушення відбулося поза межами аудиторії – черговим).

 

 вступна кампанія умови вступу ЗНО ЗНО онлайн ЗНО українська мова підготовка до ЗНО програми ЗНО



Поділіться цією посиланням:


  1. Тести ЗНО онлайн з української мови з коментарями
    12.04.2017

    Тести ЗНО онлайн з української мови з коментарями

    Зовнішнє незалежне оцінювання з української мови і літератури, що буде проведено 23 травня, є обов’язковим тестовим предметом, результати якого зараховуватимуться як державна підсумкова атестація у старшій школі та, за бажанням випускника, як вступний іспит до вищого навчального закладу.

    Результат виконання завдань частини тесту «Українська мова» та власного висловлення буде зараховуватися як державна підсумкова атестація з української мови. Результат виконання завдань всього тесту буде використовуватися під час прийому до вищих навчальних закладів.

    Освіта.ua пропонує всім, хто готується до іспиту з української мови і літератури, безкоштовний онлайн-сервіс, що містить завдання тестів ЗНО, правильні відповіді на завдання, а також ґрунтовні пояснення провідних фахівців до правильної відповіді кожного із завдань тесту.

    Майбутні учасники ЗНО можуть безкоштовно ознайомитись з коментарями професійних фахівців до тестів ЗНО з української мови і літератури, що були використані Українським центром оцінювання якості освіти під час проведення основних сесій тестування у 2013-2016 роках, додаткових сесій 2014-2016 років, а також пробних тестувань у 2015-2017 роках.

    Використання сервісу допоможе учасникам ЗНО зрозуміти структуру тесту з української мови і літератури, ознайомитись із формами завдань та коментарями до правильних відповідей до кожного завдання тесту.

    ЗНО ОНЛАЙН. УКРАЇНСЬКА МОВА

  2. Студенческие стипендии - 2017: кому и сколько?
    12.01.2017

    Студенческие стипендии - 2017: кому и сколько?

    Кабинет Министров Украины с последующей доработкой принял постановления, определяющие порядок выплаты стипендий студентам украинских вузов в 2017 году. Министерству образования и науки поручено при участии Минсоцполитики и Минфина доработать предложения студентов о механизме выплаты академических стипендий.

    В соответствии с правительственными постановлениями, размер минимальной ординарной (обычной) академической стипендии составляет:

  3. Математика навколо нас: вчимося з цікавістю
    09.11.2018

    Математика навколо нас: вчимося з цікавістю

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям тринадцять практичних завдань та розмальовок для розвитку обчислювальних навичок, аналітичного, логічного та просторового мислення, довільної уваги тощо.

    Виконання запропонованих завдань сприятиме формуванню у дітей позитивного ставлення до вивчення математики, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Вивчаємо швидкість руху транспорту. Це завдання допоможе дитині отримати елементарні знання про різні види транспорту, їх назви й призначення, розвинути увагу та кмітливість. Дитині пропонується розглянути малюнки й поміркувати, з якою швидкістю рухається кожен транспортний засіб.

    Вчимося обчислювати периметр. Це завдання допоможе дитині засвоїти поняття «периметр» і навчитися обчислювати периметр багатокутників. Виконуючи завдання, дитина розвиватиме просторове мислення, навички додавання й читання, розширить словниковий запас.

    Плануємо покупки: навички додавання на практиці. Цей комплект із 8-ми завдань допоможе дитині навчитися орієнтуватися у відділах магазину, планувати витрати й розвинути навички додавання (а у випадках, коли потрібно вирахувати ціну за 100 г або 1 кг продукту – навички множення й ділення).

    Головоломка «Логіка малюнків». Це завдання пропонує дитині досить незвичну форму головоломки, у якій треба проаналізувати й відшукати складові цілого зображення, розташовані серед інших (неправильних) складових. Розв’язуючи головоломку, дитина зможе потренувати аналітичне мислення, увагу й спостережливість.

    Вивчаємо геометричні фігури. Цей комплект завдань допоможе ознайомити дитину з геометричними фігурами, розвиватиме просторову уяву, навички письма, навчить упізнавати елементи геометрії в повсякденному житті. Під час виконання завдання дитина розвиватиме уяву, навички письма, мислення, поринатиме у світ творчості з кольоровою палітрою.

    Вчимося міркувати за аналогією. Цей комплект завдань є відмінним практичним засобом для розвитку й тренування логічного мислення та вміння робити обґрунтовані умовиводи, що базуються на визначенні схожості й певних спільних принципів. Принцип аналогії, використаний у завданнях, дозволяє дитині більш ефективно міркувати та набувати нових знань про навколишній світ.

    Учимось рахувати гроші. Цей комплект завдань допоможе дитині в ігровій і наочній формі покращити та закріпити математичні навички додавання й порівняння величин і чисел. Оскільки у завданнях пропонується підрахувати гроші, дитина матиме можливість переконатись у практичному значенні й користі вміння виконувати арифметичні дії.

    Рахуємо фігури веселого конструктора. Цей комплект завдань допоможе дитині розвинути логіко-математичне мислення, увагу й кмітливість. Комплект складається з 6-ти завдань, у яких дитині пропонується порахувати, записати кількість геометричних фігур кожного виду та розмалювати їх. Також потрібно скласти й розв’язати відповідні приклади.

    Складаємо приклади на множення. Цей комплект завдань допоможе дитині потренувати навички множення однозначних і двозначних чисел. Кожне з 8-ми завдань містить задачу, проілюстровану малюнками, дивлячись на які, потрібно скласти приклад на множення.

    Розмальовка «Числа довкола нас»: будуємо словосполучення. Цей комплект завдань допоможе дитині запам’ятати числа від 1 до 9 й відповідні цифри. Кожне завдання присвячено окремій цифрі й містить її зображення, а також відоме словосполучення (фразу), у якому згадується ця цифра. Таким чином дитина тренуватиме навички читання й письма, розвиватиме дрібну моторику, уяву й фантазію.

    Логічна задача: обчислюємо вік персонажів. Це завдання допоможе дитині розвинути логічне й абстрактне мислення, кмітливість, вміння аналізувати інформацію та робити висновки. Виконуючи завдання, дитина розвиватиме уважність й спостережливість, навички аналізу та синтезу.

    Тихіше їдеш – далі будеш: обчислювання й порівняння в межах 100. Це завданнядопоможе дитині опанувати додавання й порівняння чисел у межах 100, розвинути увагу та кмітливість. Дитині пропонується порахувати й записати, скільки кілометрів проїхав кожен водій, визначити, хто проїхав найдовший шлях, а хто – найкоротший.

    Учимося вимірювати предмети. Цей комплект завдань допоможе дитині здобути досвід вимірювання й запису результатів вимірювання величин. Комплект складається з 8-ми завдань, у яких дитині пропонується розглянути й записати у комірках довжину різних предметів.

    Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

     

     розмальовки розвиток дитини



Популярні товари



  1. Історія України 8 клас Нова програма Авт: Гупан Н. Смагін І. Пометун О.
    Підручник з Історії України для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів за Новою програмою. Використано багато ілюстративного матеріалу. Зображення забезпечують візуальне занурення учня в історичну епоху та є додатковим інформаційним джерелом для аналізу під час індивідуальної роботи та навчальної діяльності в парах і групах. Теоретичні відомості вдало доповнено уривками з історичних джерел, документами, цитатами із праць провідних учених-істориків. Причому наводяться різні погляди науковців та очевидців на одні й ті самі факти та історичні постаті. Повага до історичної пам’яті та української державності, любов до Батьківщини, до рідної мови, національних традицій, толерантне ставлення до кожної людини — це основні ціннісні орієнтири навчальної книги. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 10.05.2016 р. № 491)
  2. Природознавство. 5 клас. Практикум. Олійник І.В.
    Пропоноване видання містить інструктивні картки для практичних занять та практичних робіт, передбачених чинною навчальною програмою Міністерства освіти і науки України з природознавства для учнів 5-го класу. Мета посібника — залучити учнів до активного самостійного навчання та узагальнення вивченого матеріалу. Для учнів загальноосвітніх навчальних закладів, учителів біології, студентів та викладачів вищих педагогічних закладів.
  3. Робочий зошит з Інформатики 5 клас Нова програма До підручника Ривкінд Й. Авт: Доскоч Г.
    Зошит розроблений відповідно до нової навчальної програми Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України та підручника Інформатика 5 клас Авт: Й. Я. Ривкінд, Т. І. Лисенко, Л. А. Чернікова, В. В. Шакотько Видавництво: Генеза. Завдання, пропоновані в зошиті, сприяють закріпленню та поглибленню знань і вмінь з інформатики, розвивають логічне та творче мислення, кмітливість і спостережливість.
  4. Цікава математика. Базовий рівень. Серія: Малятко. 4 - 6 років. Авт: Ю. Волкова, В. Скоромна, В. Федієнко. Вид-во: Школа.
    38 грн.
    Посібники серії «Малятко» допоможуть вам якнайкраще підготувати дитину до школи. Розроблені педагогами-практиками, вони повністю відповідають сучасним методичним вимогам та санітарно-гігієнічним нормам, ураховують вікові фізіологічні та психологічні особливості дошкільників. Скомпонований за заняттями навчальний матеріал вичерпно охоплює обсяг умінь та знань, рекомендований дитині для засвоєння впродовж навчального року. Посібники серії однаково ефективно можуть бути використані як для індивідуальних занять, так і для колективної роботи з дітьми у дошкільних навчально-виховних закладах. Пропонований робочий зошит сприятиме формуванню в дитини певних знань та навичок: лічби в межах десяти, вимірювання предметів за допомогою умовної міри, орієнтування в часі та просторі тощо.
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх