Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Рекомендації учням щодо проходження ЗНО

22.05.2018

Рекомендації учням щодо проходження ЗНО

Для того щоб ви могли впевнено впоратися з тестом у напруженій обстановці зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО), почніть готуватись до тестування заздалегідь. А як краще впоратися з цим завданням, вам підкаже цей матеріал.

Тренуйся. Перед офіційним тестуванням варто виконувати якнайбільше опублікованих тестів - просто заради тренування, наприклад, проходити тести ЗНО онлайн. Не можна навчитись добре виконувати тести, не тренуючись на них самих, підмінюючи цю практику іншими видами контролю й самоконтролю. Ці тренування не тільки знайомлять з типовими конструкціями тестових завдань, а й дають вам інший досвід - самоспостереження й оптимальної саморегуляції під час тестування.

Поспішай. Тренуйтеся із секундоміром у руках. Порівнюйте час, необхідний для виконання тестів зовнішнього оцінювання. Обмежуйте його. Без подібних обмежень, що змушують працювати в максимально швидкому темпі, без імітації змагальної ситуації, неможливо змоделювати той стрес (напругу), що викликає будь-яке тестування.

Випробовуй. У тренуваннях застосовуйте правильну тактику, тобто додержуйтесь усіх рекомендацій, як правильно вирішувати окреме завдання чи тест у цілому. Наприклад, не слід двічі перечитувати малозрозумілу інструкцію, а треба відразу ж познайомитися з варіантами відповідей. Тоді зміст відповідей прояснить вам, що ж саме є необхідним в інструкції до даного завдання. Це конкретний приклад тактики, яку треба випробовувати. Її можна освоїти й ефективно застосовувати, тільки активно тренуючись у тестуванні.

Пропускай. Треба навчатися пропускати важкі чи незрозумілі завдання. Пам'ятайте: у тесті завжди знайдуться такі завдання, з якими ви обов'язково впораєтесь. Просто нерозумно не дібрати балів тільки тому, що ви не добрались до «своїх» завдань, а застрягли на тих, навчальний матеріал яких вам невідомий. Звичайно, така тактика може принести успіх далеко не завжди. Якщо тест побудований за принципом «сходів» і починається з легких запитань, то не варто пропускати всі перші завдання.

Вгадуй. Якщо ви не впевнені у виборі, але інтуїтивно можете віддати перевагу якійсь відповіді перед іншими, то інтуїції варто довіряти! Така довіра, як правило, призводить до приросту балів.

Виключай. Багато завдань можна швидше вирішити, якщо не шукати відразу правильну відповідь, а послідовно виключати ті, які явно не підходять. Метод виключення дозволяє концентрувати увагу всього на одній-двох відповідях (а це легше), а не відразу на п'ятьох-сімох (що набагато складніше).

Скорочуй вибір. Якщо кілька відповідей (1-2) із чотирьох чи п'яти варіантів здаються вам зовсім невідповідними, а інші такими, що підходять з рівною ймовірністю, то в цьому випадку правильніше буде не пропускати це завдання, а намагатись вибрати відповідь з інших просто навмання. Шляхом такої тактики ви отримаєте більше балів. Це - теорія ймовірності. Адже «негативне знання» (про те, яка відповідь точно не підходить) - це теж знання, і нерозумно відмовлятись від його використання.

Думай тільки про поточне завдання. Коли ви бачите завдання (запитання), забувайте все, що було в попередньому: як правило, завдання в тестах не пов'язані одне з одним, тому знання, які ви застосували в одному (уже вирішеному вами), як правило, не допомагають, а тільки заважають сконцентруватись і правильно вирішити інше завдання. Ця установка дає безцінний психологічний ефект - забудьте про невдачу в минулому завданні (якщо воно виявилось вам «не по зубах»). Думайте тільки про те, що кожне нове завдання - це шанс набрати бали.

Читай завдання до кінця. Поспіх не повинен призводити до того, що ви будете намагатися зрозуміти умови завдання за «першими словами» й добудовувати кінцівку у власній уяві. Це вірний спосіб зробити прикрі помилки в найлегших запитаннях.

Не засмучуйся. У будь-якому професійно підготовленому тесті є завдання, з якими ви просто не зможете впоратись. Більше того, усі 100 % завдань зможуть виконати лише одиниці! Тому немає ніякого сенсу розхлюпувати емоційну енергію на передчасну досаду. Навіть якщо вам здається, що ви допустили занадто помилок і просто завалили тест, пам'ятайте, що дуже часто таке відчуття є помилковим: при порівнянні ваших результатів з іншими може з'ясуватися, що інші допустили ще більше помилок. У підсумку ви одержите якщо не найвищий тестовий бал, то цілком пристойний. Ця установка особливо знадобиться «круглим відмінникам», які звикли при звичайних методах контролю домагатись максимального результату. Якщо ви хочете стати класним «тестовим бійцем», навчайтесь не тільки наносити удари, а й «тримати» їх (якщо висловлюватись термінами боксу). Треба категорично відмовитись від «комплексу відмінника», який не звик непохитно переносити окремі локальні невдачі.

Заплануй два кола. Сплануйте середній час на кожне завдання таким чином, щоб за дві третини (максимум три чверті) тестування пройти всі завдання «за першим колом». Тоді ви встигнете набрати максимум балів на легких для вас («своїх») завданнях, а потім зможете подумати й добрати щось на важких, які вам спочатку довелось пропустити.

 

 підготовка до ЗНО ЗНО онлайн ЗНО вступна кампанія умови вступу програми ЗНО

Рекомендації учням щодо проходження ЗНО

Для того щоб ви могли впевнено впоратися з тестом у напруженій обстановці зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО), почніть готуватись до тестування заздалегідь. А як краще впоратися з цим завданням, вам підкаже цей матеріал.

Тренуйся. Перед офіційним тестуванням варто виконувати якнайбільше опублікованих тестів - просто заради тренування, наприклад, проходити тести ЗНО онлайн. Не можна навчитись добре виконувати тести, не тренуючись на них самих, підмінюючи цю практику іншими видами контролю й самоконтролю. Ці тренування не тільки знайомлять з типовими конструкціями тестових завдань, а й дають вам інший досвід - самоспостереження й оптимальної саморегуляції під час тестування.

Поспішай. Тренуйтеся із секундоміром у руках. Порівнюйте час, необхідний для виконання тестів зовнішнього оцінювання. Обмежуйте його. Без подібних обмежень, що змушують працювати в максимально швидкому темпі, без імітації змагальної ситуації, неможливо змоделювати той стрес (напругу), що викликає будь-яке тестування.

Випробовуй. У тренуваннях застосовуйте правильну тактику, тобто додержуйтесь усіх рекомендацій, як правильно вирішувати окреме завдання чи тест у цілому. Наприклад, не слід двічі перечитувати малозрозумілу інструкцію, а треба відразу ж познайомитися з варіантами відповідей. Тоді зміст відповідей прояснить вам, що ж саме є необхідним в інструкції до даного завдання. Це конкретний приклад тактики, яку треба випробовувати. Її можна освоїти й ефективно застосовувати, тільки активно тренуючись у тестуванні.

Пропускай. Треба навчатися пропускати важкі чи незрозумілі завдання. Пам'ятайте: у тесті завжди знайдуться такі завдання, з якими ви обов'язково впораєтесь. Просто нерозумно не дібрати балів тільки тому, що ви не добрались до «своїх» завдань, а застрягли на тих, навчальний матеріал яких вам невідомий. Звичайно, така тактика може принести успіх далеко не завжди. Якщо тест побудований за принципом «сходів» і починається з легких запитань, то не варто пропускати всі перші завдання.

Вгадуй. Якщо ви не впевнені у виборі, але інтуїтивно можете віддати перевагу якійсь відповіді перед іншими, то інтуїції варто довіряти! Така довіра, як правило, призводить до приросту балів.

Виключай. Багато завдань можна швидше вирішити, якщо не шукати відразу правильну відповідь, а послідовно виключати ті, які явно не підходять. Метод виключення дозволяє концентрувати увагу всього на одній-двох відповідях (а це легше), а не відразу на п'ятьох-сімох (що набагато складніше).

Скорочуй вибір. Якщо кілька відповідей (1-2) із чотирьох чи п'яти варіантів здаються вам зовсім невідповідними, а інші такими, що підходять з рівною ймовірністю, то в цьому випадку правильніше буде не пропускати це завдання, а намагатись вибрати відповідь з інших просто навмання. Шляхом такої тактики ви отримаєте більше балів. Це - теорія ймовірності. Адже «негативне знання» (про те, яка відповідь точно не підходить) - це теж знання, і нерозумно відмовлятись від його використання.

Думай тільки про поточне завдання. Коли ви бачите завдання (запитання), забувайте все, що було в попередньому: як правило, завдання в тестах не пов'язані одне з одним, тому знання, які ви застосували в одному (уже вирішеному вами), як правило, не допомагають, а тільки заважають сконцентруватись і правильно вирішити інше завдання. Ця установка дає безцінний психологічний ефект - забудьте про невдачу в минулому завданні (якщо воно виявилось вам «не по зубах»). Думайте тільки про те, що кожне нове завдання - це шанс набрати бали.

Читай завдання до кінця. Поспіх не повинен призводити до того, що ви будете намагатися зрозуміти умови завдання за «першими словами» й добудовувати кінцівку у власній уяві. Це вірний спосіб зробити прикрі помилки в найлегших запитаннях.

Не засмучуйся. У будь-якому професійно підготовленому тесті є завдання, з якими ви просто не зможете впоратись. Більше того, усі 100 % завдань зможуть виконати лише одиниці! Тому немає ніякого сенсу розхлюпувати емоційну енергію на передчасну досаду. Навіть якщо вам здається, що ви допустили занадто помилок і просто завалили тест, пам'ятайте, що дуже часто таке відчуття є помилковим: при порівнянні ваших результатів з іншими може з'ясуватися, що інші допустили ще більше помилок. У підсумку ви одержите якщо не найвищий тестовий бал, то цілком пристойний. Ця установка особливо знадобиться «круглим відмінникам», які звикли при звичайних методах контролю домагатись максимального результату. Якщо ви хочете стати класним «тестовим бійцем», навчайтесь не тільки наносити удари, а й «тримати» їх (якщо висловлюватись термінами боксу). Треба категорично відмовитись від «комплексу відмінника», який не звик непохитно переносити окремі локальні невдачі.

Заплануй два кола. Сплануйте середній час на кожне завдання таким чином, щоб за дві третини (максимум три чверті) тестування пройти всі завдання «за першим колом». Тоді ви встигнете набрати максимум балів на легких для вас («своїх») завданнях, а потім зможете подумати й добрати щось на важких, які вам спочатку довелось пропустити.

 

 підготовка до ЗНО ЗНО онлайн ЗНО вступна кампанія умови вступу програми ЗНО



Поділіться цією посиланням:


  1. ТОП-5 порад як вивчити англійський алфавіт з дітьми
    31.01.2018

    ТОП-5 порад як вивчити англійський алфавіт з дітьми

    Навчання – це важливий та цікавий період у житті дитини. Неначе один із перших переходів до дорослого життя. Процес вивчення алфавіту може проходити досить легко і весело, а може перетворитися на нудне заняття. А для того, щоб навчання приносило не лише користь, а й задоволення, ми радимо вам дотримуватись ТОП-5 порад з вивчення англійського алфавіту від викладачів «Англійська Хелен Дорон», до яких належать:

    • системність;
    • своєчасність;
    • різноманіття;
    • інтерактивність;
    • веселощі.

    Системність

    Якщо ви плануєте розпочати вивчати англійську абетку – то ви, в першу чергу, маєте налаштувати себе на це, адже на це потрібно виділити час та енергію. Які б активності ви не обрали для своєї дитини – це має буде регулярно, хоча б 2-3 години на тиждень. Адже дитині буде легше охопити весь обсяг нової інформації тільки завдяки системі.

    Вдалим початком буде прослуховування та перегляд алфавітних пісень та відео. Для цього можна написати «alphabet song» у пошуковій системі в Інтернеті та вибрати ті варіанти, які найбільше сподобаються саме вашій дитині. Першим етапом буде проста «ABC» пісня без додаткових слів та виразів. Згодом можна буде включати пісні і мультфільми зі словами, які починаються на ці букви, а потім вже й їхні звуки. До речі, перейшовши до вивчення кожної літери окремо, зовсім не обов’язково йти за алфавітним порядком, а зосередитись, наприклад, на тих літерах, що є в імені дитини.

    Своєчасність

    Цей принцип стосується віку дитини, періоду доби та емоційного стану дитини. Не рекомендовано вчити з дітьми іншомовний алфавіт, якщо вони ще зовсім не орієнтуються у рідному. Також краще не починати молодше 4-5 років, це питання як психологічне, так і фізіологічне.

    Якщо ви вирішили, що будете займатися з дитиною у вівторок, четвер та суботу з 11.00 до 12.00 – то, по-перше, подивіться, чи дійсно ваша дитина найкраще сприймає інформацію саме в цей час, чи їй легше займатись ввечері, наприклад, о 18.00 годині. Якщо це один раз на тиждень – то добре продумайте, о котрій годині це буде, для досягнення найбільшої продуктивності. Важливо розуміти і поважати біоритми один одного. Можливо, що саме сьогодні, саме в цей час дитина не готова займатися; може, вона погано себе почуває, чи немає настрою, чи зголодніла раніше звичайного. Іноді є сенс зсунути заняття на годину або зовсім його пропустити сьогодні, щоб дитина прийшла в себе і почала з новими силами. Все необхідно робити з розумом.

    Різноманіття

    Розвиток мозку в дітей залежить від тактильного досвіду дитини, а точніше, від дрібної та крупної моторики. Почати, як було зазначено вище, краще з найпростішої пісні про алфавіт, яку ви швидко вивчите разом і зможете співати в парку, у ванній, на прогулянці або йдучи до магазину. Потім виберіть 1 або навіть 2 букви (не схожі між собою, наприклад «А» та «М») для вивчення і використовуйте якомога більше тактильних ігор:

    • пишіть букву(и) на піску пальцями, рукою, ногами, ліпить її з пластиліну, використовуйте пальчикові фарби, кінетичний пісок, намалюйте букви крупами;
    • сховайте надруковані або куплені літери по дому і влаштуйте пошук скарбів (букви можуть бути сховані в яйцях від Кіндеру, або завернуті в яскраву обгортку). За знайдені літери дитина може отримати якийсь маленький приємний подарунок;
    • шукайте та повторюйте літери крізь, де гуляєте.

    Не «засиджуйтесь» довго на одних й тих самих літерах, навіть якщо вони дитині складніше даються (наприклад, H, G, J, Q, U), приділіть їм трохи більше уваги та, якщо вони «не йдуть», то поверніться до них через декілька занять, а поки візьміть щось простіше.

    Можна зробити тактильний алфавіт, де кожна літера зроблена з різного матеріалу: з фетру, ґудзиків, крупи, тканини, паличок із морозива і багато іншого, на що здатна ваша фантазія.

    З часом ви можете прописувати букви в гарних, яскравих прописах.

    Змінюйте активності частіше, з дітьми це надзвичайно просто. Малюйте літери на асфальті крейдою, кидайте в них м’ячі, грайте в дартс з літерами, візьміть пляшку води і пишіть букви на вулиці, на морі шукайте мушлі і складайте з них букви або візьміть перманентний маркер і напишіть прямо на них вивчені літери, приготуйте разом літероване печиво, розкладайте ягоди на тарілці, використовуйте те, що є під рукою.

    Різноманіття буде залежати від Вашого бажання зробити цей процес цікавим та трошки від Вашої творчості.

    Інтерактивність

    Гарним доповненням до різноманіття ігор та активностей стане Helen Doron ABC Cards. У процесі гри картки з літерами будуть оживати, тим самим робити процес веселим та легким.

    Зараз дуже багато мобільних додатків, які зможуть зробити використання сучасних гаджетів корисним та захоплюючим.

    Веселощі

    Діти люблять те, що весело, вони просять цим займатись, вони з радістю вчаться в процесі життя, а не сидячи нерухомо на одному місці. Такий підхід буде давати енергію вам і дитині у вивченні алфавіту англійською мовою. Адже весело і цікаво може бути не тільки дитині, а і вам. Тому що саме ви є «двигуном процесу» і головним авторитетом у Вашої дитини.

    А для отримання найкращого результату, записуйтесь на безкоштовне заняття від «Англійська Хелен Дорон» для дітей та підлітків від 3 місяців до 18 років.

    Проводьте час із задоволенням і користю. Успіхів Вам!

    ЗАПИСАТИСЬ НА БЕЗКОШТОВНИЙ УРОК

  2. Оновлення програм з інформатики, - погляд вчителів
    10.02.2017

    Оновлення програм з інформатики, - погляд вчителів

    У Міністерстві освіти повідомили про плани щодо оновлення програм для учнів 5-9 класів із залученням вчителів. Ініціативна група вчителів інформатики України узгодила такі пропозиції для оновлення програми з інформатики для 5-9 класів.

    Зважаючи на чинні навчальні плани, програма має поєднувати вивчення основ алгоритмізації та програмування (ОАП) та інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) і бути призначена для шкіл, де учні почали вивчення інформатики в початковій школі.

  3. Українська вчителька увійшла у топ-50 викладачів світу Українська вчителька увійшла у топ-50 викладачів світу
    15.12.2016

    Українська вчителька увійшла у топ-50 викладачів світу

    Викладачка англійської мови Анна Дудич може виграти «Нобелівську премію для вчителів» та мільйон доларів, про це з посиланням на Global Teacher Prize повідомляє «Українська правда. Життя».



Популярні товари



  1. Географія 8 клас Нова програма Авт: Бойко В. Дітчук І. Заставецька Л.
    Підручник з Географії для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів складено за Новою програмою Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 10.05.2016 р. № 491)
  2. Контрольні роботи 2 клас. Математика. Українська мова. Природознавство. Основи здоров`я. Англійська мова. Інформатика. Грецьких В.М., Діденко Ю.О., Коломієць М.О.
    Збірник, складений відповідно до чинної програми МОН України, включає контрольні роботи з математики, української мови, природознавства, основ здоров`я, англійської мови та інформатики, призначені для перевірки знань, умінь та навичок учнів 2 класу. Роботи з усіх предметів, окрім англійської, подано у двох варіантах. Оцінювання навчальних досягнень учнів з основ здоров`я безбальне. Різні види завдань дають змогу вчителеві одержати узагальнену інформацію про засвоєння учнями навчального матеріалу. Для вчителів та учнів початкової школи.
  3. Пізнавальне читання 1 клас Навчальний посібник Нова програма Авт: Беденко М.
    Запропонований посібник містить цікаві тексти, які сприятимуть виробленню навички читання, та запитання у вигляді тестів, які допоможуть учителеві з’ясувати, чи зрозуміли учні зміст прочитаного. Для вчителів початкових класів, першокласників та їх батьків.
  4. Основи здоровя 4 клас Нова програма Авт: Бех І. Воронцова Т. Пономаренко В. Страшко С.
    80 грн.
    Підручник створено відповідно до навчальної програми з основ здоров'я для 4 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Зміст підручника спрямовано на розвиток сприятливих для здоров’я життєвих навичок і передбачає використання ефективних педагогічних технологій, зокрема інтерактивних методів. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 20.07.2015 р. № 777)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх