Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Рекомендації учням щодо проходження ЗНО

22.05.2018

Рекомендації учням щодо проходження ЗНО

Для того щоб ви могли впевнено впоратися з тестом у напруженій обстановці зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО), почніть готуватись до тестування заздалегідь. А як краще впоратися з цим завданням, вам підкаже цей матеріал.

Тренуйся. Перед офіційним тестуванням варто виконувати якнайбільше опублікованих тестів - просто заради тренування, наприклад, проходити тести ЗНО онлайн. Не можна навчитись добре виконувати тести, не тренуючись на них самих, підмінюючи цю практику іншими видами контролю й самоконтролю. Ці тренування не тільки знайомлять з типовими конструкціями тестових завдань, а й дають вам інший досвід - самоспостереження й оптимальної саморегуляції під час тестування.

Поспішай. Тренуйтеся із секундоміром у руках. Порівнюйте час, необхідний для виконання тестів зовнішнього оцінювання. Обмежуйте його. Без подібних обмежень, що змушують працювати в максимально швидкому темпі, без імітації змагальної ситуації, неможливо змоделювати той стрес (напругу), що викликає будь-яке тестування.

Випробовуй. У тренуваннях застосовуйте правильну тактику, тобто додержуйтесь усіх рекомендацій, як правильно вирішувати окреме завдання чи тест у цілому. Наприклад, не слід двічі перечитувати малозрозумілу інструкцію, а треба відразу ж познайомитися з варіантами відповідей. Тоді зміст відповідей прояснить вам, що ж саме є необхідним в інструкції до даного завдання. Це конкретний приклад тактики, яку треба випробовувати. Її можна освоїти й ефективно застосовувати, тільки активно тренуючись у тестуванні.

Пропускай. Треба навчатися пропускати важкі чи незрозумілі завдання. Пам'ятайте: у тесті завжди знайдуться такі завдання, з якими ви обов'язково впораєтесь. Просто нерозумно не дібрати балів тільки тому, що ви не добрались до «своїх» завдань, а застрягли на тих, навчальний матеріал яких вам невідомий. Звичайно, така тактика може принести успіх далеко не завжди. Якщо тест побудований за принципом «сходів» і починається з легких запитань, то не варто пропускати всі перші завдання.

Вгадуй. Якщо ви не впевнені у виборі, але інтуїтивно можете віддати перевагу якійсь відповіді перед іншими, то інтуїції варто довіряти! Така довіра, як правило, призводить до приросту балів.

Виключай. Багато завдань можна швидше вирішити, якщо не шукати відразу правильну відповідь, а послідовно виключати ті, які явно не підходять. Метод виключення дозволяє концентрувати увагу всього на одній-двох відповідях (а це легше), а не відразу на п'ятьох-сімох (що набагато складніше).

Скорочуй вибір. Якщо кілька відповідей (1-2) із чотирьох чи п'яти варіантів здаються вам зовсім невідповідними, а інші такими, що підходять з рівною ймовірністю, то в цьому випадку правильніше буде не пропускати це завдання, а намагатись вибрати відповідь з інших просто навмання. Шляхом такої тактики ви отримаєте більше балів. Це - теорія ймовірності. Адже «негативне знання» (про те, яка відповідь точно не підходить) - це теж знання, і нерозумно відмовлятись від його використання.

Думай тільки про поточне завдання. Коли ви бачите завдання (запитання), забувайте все, що було в попередньому: як правило, завдання в тестах не пов'язані одне з одним, тому знання, які ви застосували в одному (уже вирішеному вами), як правило, не допомагають, а тільки заважають сконцентруватись і правильно вирішити інше завдання. Ця установка дає безцінний психологічний ефект - забудьте про невдачу в минулому завданні (якщо воно виявилось вам «не по зубах»). Думайте тільки про те, що кожне нове завдання - це шанс набрати бали.

Читай завдання до кінця. Поспіх не повинен призводити до того, що ви будете намагатися зрозуміти умови завдання за «першими словами» й добудовувати кінцівку у власній уяві. Це вірний спосіб зробити прикрі помилки в найлегших запитаннях.

Не засмучуйся. У будь-якому професійно підготовленому тесті є завдання, з якими ви просто не зможете впоратись. Більше того, усі 100 % завдань зможуть виконати лише одиниці! Тому немає ніякого сенсу розхлюпувати емоційну енергію на передчасну досаду. Навіть якщо вам здається, що ви допустили занадто помилок і просто завалили тест, пам'ятайте, що дуже часто таке відчуття є помилковим: при порівнянні ваших результатів з іншими може з'ясуватися, що інші допустили ще більше помилок. У підсумку ви одержите якщо не найвищий тестовий бал, то цілком пристойний. Ця установка особливо знадобиться «круглим відмінникам», які звикли при звичайних методах контролю домагатись максимального результату. Якщо ви хочете стати класним «тестовим бійцем», навчайтесь не тільки наносити удари, а й «тримати» їх (якщо висловлюватись термінами боксу). Треба категорично відмовитись від «комплексу відмінника», який не звик непохитно переносити окремі локальні невдачі.

Заплануй два кола. Сплануйте середній час на кожне завдання таким чином, щоб за дві третини (максимум три чверті) тестування пройти всі завдання «за першим колом». Тоді ви встигнете набрати максимум балів на легких для вас («своїх») завданнях, а потім зможете подумати й добрати щось на важких, які вам спочатку довелось пропустити.

 

 підготовка до ЗНО ЗНО онлайн ЗНО вступна кампанія умови вступу програми ЗНО

Рекомендації учням щодо проходження ЗНО

Для того щоб ви могли впевнено впоратися з тестом у напруженій обстановці зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО), почніть готуватись до тестування заздалегідь. А як краще впоратися з цим завданням, вам підкаже цей матеріал.

Тренуйся. Перед офіційним тестуванням варто виконувати якнайбільше опублікованих тестів - просто заради тренування, наприклад, проходити тести ЗНО онлайн. Не можна навчитись добре виконувати тести, не тренуючись на них самих, підмінюючи цю практику іншими видами контролю й самоконтролю. Ці тренування не тільки знайомлять з типовими конструкціями тестових завдань, а й дають вам інший досвід - самоспостереження й оптимальної саморегуляції під час тестування.

Поспішай. Тренуйтеся із секундоміром у руках. Порівнюйте час, необхідний для виконання тестів зовнішнього оцінювання. Обмежуйте його. Без подібних обмежень, що змушують працювати в максимально швидкому темпі, без імітації змагальної ситуації, неможливо змоделювати той стрес (напругу), що викликає будь-яке тестування.

Випробовуй. У тренуваннях застосовуйте правильну тактику, тобто додержуйтесь усіх рекомендацій, як правильно вирішувати окреме завдання чи тест у цілому. Наприклад, не слід двічі перечитувати малозрозумілу інструкцію, а треба відразу ж познайомитися з варіантами відповідей. Тоді зміст відповідей прояснить вам, що ж саме є необхідним в інструкції до даного завдання. Це конкретний приклад тактики, яку треба випробовувати. Її можна освоїти й ефективно застосовувати, тільки активно тренуючись у тестуванні.

Пропускай. Треба навчатися пропускати важкі чи незрозумілі завдання. Пам'ятайте: у тесті завжди знайдуться такі завдання, з якими ви обов'язково впораєтесь. Просто нерозумно не дібрати балів тільки тому, що ви не добрались до «своїх» завдань, а застрягли на тих, навчальний матеріал яких вам невідомий. Звичайно, така тактика може принести успіх далеко не завжди. Якщо тест побудований за принципом «сходів» і починається з легких запитань, то не варто пропускати всі перші завдання.

Вгадуй. Якщо ви не впевнені у виборі, але інтуїтивно можете віддати перевагу якійсь відповіді перед іншими, то інтуїції варто довіряти! Така довіра, як правило, призводить до приросту балів.

Виключай. Багато завдань можна швидше вирішити, якщо не шукати відразу правильну відповідь, а послідовно виключати ті, які явно не підходять. Метод виключення дозволяє концентрувати увагу всього на одній-двох відповідях (а це легше), а не відразу на п'ятьох-сімох (що набагато складніше).

Скорочуй вибір. Якщо кілька відповідей (1-2) із чотирьох чи п'яти варіантів здаються вам зовсім невідповідними, а інші такими, що підходять з рівною ймовірністю, то в цьому випадку правильніше буде не пропускати це завдання, а намагатись вибрати відповідь з інших просто навмання. Шляхом такої тактики ви отримаєте більше балів. Це - теорія ймовірності. Адже «негативне знання» (про те, яка відповідь точно не підходить) - це теж знання, і нерозумно відмовлятись від його використання.

Думай тільки про поточне завдання. Коли ви бачите завдання (запитання), забувайте все, що було в попередньому: як правило, завдання в тестах не пов'язані одне з одним, тому знання, які ви застосували в одному (уже вирішеному вами), як правило, не допомагають, а тільки заважають сконцентруватись і правильно вирішити інше завдання. Ця установка дає безцінний психологічний ефект - забудьте про невдачу в минулому завданні (якщо воно виявилось вам «не по зубах»). Думайте тільки про те, що кожне нове завдання - це шанс набрати бали.

Читай завдання до кінця. Поспіх не повинен призводити до того, що ви будете намагатися зрозуміти умови завдання за «першими словами» й добудовувати кінцівку у власній уяві. Це вірний спосіб зробити прикрі помилки в найлегших запитаннях.

Не засмучуйся. У будь-якому професійно підготовленому тесті є завдання, з якими ви просто не зможете впоратись. Більше того, усі 100 % завдань зможуть виконати лише одиниці! Тому немає ніякого сенсу розхлюпувати емоційну енергію на передчасну досаду. Навіть якщо вам здається, що ви допустили занадто помилок і просто завалили тест, пам'ятайте, що дуже часто таке відчуття є помилковим: при порівнянні ваших результатів з іншими може з'ясуватися, що інші допустили ще більше помилок. У підсумку ви одержите якщо не найвищий тестовий бал, то цілком пристойний. Ця установка особливо знадобиться «круглим відмінникам», які звикли при звичайних методах контролю домагатись максимального результату. Якщо ви хочете стати класним «тестовим бійцем», навчайтесь не тільки наносити удари, а й «тримати» їх (якщо висловлюватись термінами боксу). Треба категорично відмовитись від «комплексу відмінника», який не звик непохитно переносити окремі локальні невдачі.

Заплануй два кола. Сплануйте середній час на кожне завдання таким чином, щоб за дві третини (максимум три чверті) тестування пройти всі завдання «за першим колом». Тоді ви встигнете набрати максимум балів на легких для вас («своїх») завданнях, а потім зможете подумати й добрати щось на важких, які вам спочатку довелось пропустити.

 

 підготовка до ЗНО ЗНО онлайн ЗНО вступна кампанія умови вступу програми ЗНО



Поділіться цією посиланням:


  1. Цікаві загадки, прислів’я та фразеологізми
    08.02.2018

    Цікаві загадки, прислів’я та фразеологізми

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям розвиваючі завдання, в основі яких лежить фольклор (загадки та прислів’я) та багатства української мови (фразеологізми).

    Виконання запропонованих завдань сприятиме знайомству зі скарбницею усної народної творчості, збагаченню словникового запасу дітей, формуванню позитивного ставлення до вивчення мови та літератури, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Відгадай та намалюй: загадки на різні теми. Цей комплект завдань спрямований на розвиток логічного мислення, уяви, кмітливості, навичок читання, малювання та письма.

    «Загадки по складах» (українська мова). Цей комплект завдань допоможе дитині покращити навички читання по складах, розвиваючи при цьому всі функції уваги, пам’ять, мислення та кмітливість.

    «Загадки по складах» (російська мова). Ці завдання допоможуть дитині покращити навички читання по складах. У завданні дитині пропонуються пронумеровані малюнки, на кожному з яких написаний певний склад, а разом вони утворюють речення (загадку).

    Прислів’я та анаграми (українська мова). Цей комплект завдань має комплексне призначення: він допоможе дитині вивчити 64 українських прислів’я, поміркувавши над їх сенсом; допоможе потренувати кмітливість, адже в кожному прислів’ї є слово, що зашифроване у вигляді анаграми, а також збагатить словниковий запас і кругозір.

    Читаємо прислів'я по складах (українська мова). Цей комплект завдань допоможе дитині покращити навички читання по складах, розвиваючи при цьому всі функції уваги, пам’ять і мислення, а також збагачуючи словниковий запас і кругозір.

    Читаємо прислів'я по складах (російська мова). Цей комплект завдань, де пропонуються пронумеровані кубики, на кожному з яких написаний певний склад, а разом вони утворюють речення (прислів’я), допоможе дитині покращити навички читання по складах.

    Розгадуємо зашифровані прислів’я (українська мова). Цей комплект завдань захопить дитину своєю незвичністю і допоможе потренувати важливі навички в невимушеній і цікавій формі гри.

    Розгадуємо зашифровані прислів’я (російська мова). Виконуючи цей комплект завдань, дитина тренуватиме увагу, навички письма, повторюватиме правопис слів і збагачуватиме свій словниковий запас і мовлення.

    Вивчаємо фразеологізми (українська мова). Цей комплект завдань пропонує дитині у цікавій і незвичній формі поміркувати над запропонованими фразеологізмами та вивчити їхнє значення. Застосування фразеологізмів збагатить мовлення дитини, зробить висловлювання більш виразними, влучними та дотепними.

    Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

     

     розвиток дитини розмальовки прописи

  2. Літературна освіта: стратегія і тактика реформування
    10.02.2017

    Літературна освіта: стратегія і тактика реформування

    Проаналізувавши основні тенденції сучасної літературної освіти в Україні та усвідомлюючи значущість шкільної мовно-літературної освіти, своє бачення вирішення проблеми її реформування у власній Концепції пропонує доктор філологічних наук, професор Григорій Клочек.

    Вступне слово від автора

    Зараз, коли усі сфери нашого суспільства входять у початкові періоди реформування, які переважно зводяться до оголошення намірів і до перших, часом непевних спроб зробити якісь реальні реформаційні дії, стало очевидним, що цей початковий період має турбулентний, багато в чому хаотичний і не упорядкований характер. Стосується він і нашої освітянської сфери.

  3. Прохідний бал на медичні спеціальності буде підвищено
    02.06.2017

    Прохідний бал на медичні спеціальності буде підвищено

    Мінімальний прохідний бал на медичні спеціальності у 2017 році буде становити не нижче 150 балів з кожного сертифікату ЗНО. Відповідні зміни будуть внесені Міністерством освіти і науки до Умов прийому до вищих навчальних закладів у 2017 році, повідомляє прес-служба МОЗ.

    Відповідне рішення ухвалено з метою підвищення якості абітурієнтів, які вступатимуть до медичних вищих навчальних закладів.

    Зокрема, відповідно до спільного рішення двох відомств, встановлення прохідного бала розповсюджуватиметься на спеціальності: «Стоматологія», «Медицина», «Фармація, промислова фармація» та «Педіатрія» галузі знань «Охорона здоров’я».

    Нововведення стосуватиметься усіх абітурієнтів, незалежно від форми навчання та підпорядкування ВНЗ.

    У Міністерстві охорони здоров'я зазначають, що запровадження такого підходу сприятиме встановленню адекватного механізму позитивного відбору на медичні спеціальності і відповідно підвищенню «якості» медичного студента.

    «Ми вкотре наголошуємо, що саме освіта майбутнього лікаря, медсестри, фельдшера є тим визначальним фактором від якого дійсно залежить здоров'я та життя пацієнтів. Тому встановлення прохідного бала, перш за все, має на меті відібрати дійсно кращих випускників, мотивованих та готових до навчання», - повідомляють у МОЗ.

    Також у відомстві повідомили, що встановлення прохідного бала на рівні, не нижче, ніж 150 балів не є покаранням для університетів або абітурієнтів.

    «Це дійсно необхідний крок, спрямований на підвищення якості абітурієнтів, котрі вступають на медичні спеціальності. Охорона здоров'я - один з пріоритетних напрямків державної діяльності, і ми переконані, що лікарями мають ставати найкращі випускники, які усвідомлюють усю важливість та відповідальність професії. Мінімальний прохідний бал - це той механізм, який дозволить відсіяти абітурієнтів, які заледве на «трійку» здали ЗНО, і, відповідно, в майбутньому не допустити до роботи з пацієнтами осіб, які не зможуть бути достатньо компетентними та кваліфікованими», - наголосили у Міністерстві охорони здоров’я.

    «Ми розуміємо, що це болюча реформа, яка відобразиться як на самих абітурієнтах, так і на університетах, однак такий рішучий крок Міністерства зараз, зможе в майбутньому вберегти пацієнтів від некваліфікованих спеціалістів», - йдеться у повідомленні.

     

     реформа вищої освіти вступна кампанія умови вступу



Популярні товари



  1. Інформатика 9 клас Нова програма Поглиблене вивчення Авт: Руденко В. Д, Речич Н. В.
    100 грн.
    Для ЗНЗ з поглибленим вивченням інформатики Особливості: • дворівневе подання теорії: матеріал, визначений програмою, висвітлено в основному тексті, додатковий - у спеціальних рубриках • достатня кількість завдань практичного спрямування з планом їх виконання • наявність різнорівневих запитань: від репродуктивних до дослідницьких. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ № 417 від 20.03.2017 р.)
  2. Трудове навчання 4 клас Нова програма Альбом до підручника Котелянець Н. Авт: Трач С.
    Робочий альбом-посібник укладено за Новою програмою до підручника Трудове навчання 4 клас Нова програма Авт: Сидоренко В.К., Котелянець Н.В. Вид-во: Освіта. Альбом містить чисті аркуші, на яких діти мають змогу працювати під час уроку. Для учнів 4-го класу, вчителів, батьків. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 30.07.2015 р. № 14.1/12-Г-963)
  3. Німецька мова 6 клас 2 рік навчання Нова програма Робочий зошит Hallo, Freunde Авт: Сотникова С.
    Зошит, укладений за Новою програмою до підручника Німецька мова 6 клас 2 рік навчання Нова програма Hallo, Freunde Авт: Сотникова С. Білоусова Т. Вид-во: Ранок, містить різноманітні завдання, призначені для більш детального опрацювання учнями матеріалу підручника на уроках і вдома. Багато завдань спрямовані на формування навичок письма й аудіювання. Різноманітність і насиченість посібника уможливлює варіювання видів роботи на уроці й реалізацію індивідуального підходу до кожного учня. Для учнів 6 класів загальноосвітніх шкіл, які вивчають німецьку мову як другу іноземну. Поделиться…
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх