Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Готуємо дитину до школи: практичні завдання

22.03.2018

Готуємо дитину до школи: практичні завдання

Сайт «Розвиток дитини» пропонує батькам та вихователям дитсадків практичні завдання, що допоможуть у цікавій ігровій формі підготувати дитину до роботи у класі під час шкільних уроків.

Виконання таких завдань сприятиме формуванню у дітей позитивного ставлення до занять письмом, читанням, математикою, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою подальшого всебічного розвитку дитини та адаптації майбутнього першокласника до нових умов.

Вчимось орієнтуватись у просторі. Цей комплект завдань покликаний навчити дитину орієнтуватися в просторі, допомогти їй засвоїти поняття угору, вниз, вправо, вліво тощо, а також пропонує поринути у світ фантазії та малювання, одночасно тренуючи вправність рук.

Вивчаємо кольори. Такий комплект завдань дозволяє дитині пов’язати наявні знання та уявлення про кольори із представниками живої та предметами неживої природи, яким вони притаманні, та закріпити знання про кольори у наочній формі.

Розповідь у картинках: тренуємо логіку. Такий комплект завдань допоможе розвивати логічне мислення, уяву та зв’язне мовлення дитини, а також сприятиме активізації її розумових процесів.

Вчимося міркувати за аналогією. Цей комплект завдань є відмінним практичним засобом для розвитку й тренування логічного мислення та вміння робити обґрунтовані висновки, що базуються на визначенні схожості й певних спільних принципів, закладених у двох наданих предметах. Принцип аналогії, використаний у завданнях, дозволяє дитині більш ефективно міркувати та набувати нових знань про навколишній світ.

Знайди літери українського алфавіту. Цей комплект завдань допоможе поєднати вивчення великих літер української абетки з тренуванням уваги, розвитком дрібної моторики та набуттям таких поведінкових навичок, як посидючість, старанність та цілеспрямованість, що є незамінними у школі. Важливо, що вивчення літер за допомогою таких завдань відбуватиметься у цікавій формі, із залученням зорової та м’язової пам’яті для кращого запам’ятовування.

Літерний лабіринт (український алфавіт). Такі завдання закріплюватимуть знання дитиною українського алфавіту, а також розвиватимуть логічне мислення. Комплект містить 5 завдань, що мають різний рівень складності завдяки пропущеним літерам.

Розмальовка «Малюємо за українським алфавітом». Цей комплект завдань пропонує поєднати вивчення українського алфавіту з тренуванням дрібної моторики та зорово-моторної координації під час розмальовування наданих зображень.

Збери слово. Цей комплект завдань вдало поєднує в собі елементи гри, головоломки та навчання й покликаний допомогти дитині набути навичок читання та правопису слів, роблячи це у цікавій формі, із залученням уваги, мислення й трішечки кмітливості. Особливістю комплекту є можливість власноруч скласти слово й найкращим чином проявити свою ерудицію.

Розшукай сховані слова. Завдання цього комплекту мають форму головоломки й покликані допомогти дитині засвоїти правопис слів, збагатити словниковий запас та розширити кругозір, окрім цього вони сприятимуть розвитку уваги, кмітливості й просторової орієнтації. Виконуючи завдання цього комплекту, дитина розвиватиме старанність, посидючість і завзятість, що знадобляться їй не лише у першому класі, а протягом усього життя.

Знайди літери слова. Цей комплект завдань покликаний поєднати розвиток мовленнєвого слуху і фонематичного сприйняття дитини із вивченням нею правопису слів, а також залученням зорової та м’язової пам’яті для кращого засвоєння інформації. Всі ці знання та навички вкрай важливі для читання та грамотного письмового мовлення.

Вчимось читати по складах. Завдання для тих, хто вже знає літери, але має проблеми з їх поєднанням у склади. Виконуючи завдання комплекту, дитина залучатиме зорову пам’ять та тренуватиме логічне мислення, а також неодмінно отримає задоволення від неодмінно позитивного результату.

«Ділимо порівну»: учимось мислити та рахувати. Цей комплект завдань допоможе дитині потренувати одразу декілька важливих навичок, а саме вміння аналізувати та робити висновки, рахувати та розділяти запропоновані предмети на однакові за кількістю групи, а також сприятиме розвитку уваги, мислення та дрібної моторики. Виконання завдань також сприятиме розвитку просторового мислення та кмітливості.

Числові лабіринти: цифри та числа від 1 до 20. Цей комплект завдань закріплюватиме знання цифр та чисел, вміння рахувати по порядку. Прогулянки такими «лабіринтами» стануть добрим підґрунтям для подальшого навчання рахунку.

Навчальна розмальовка «Геометричні фігури». Цей комплект завдань поєднує в собі одразу кілька важливих функцій: він допоможе дитині запам’ятати вісім основних геометричних фігур, потренувати навички рахунку до 14-ти та навички порівняння - пошук найбільшого та найменшого з наведених зображень, а також сприятиме розвитку уваги, дрібної моторики та допоможе повторити основні кольори.

Пізнавальна розмальовка «12 місяців». Цей комплект завдань-розмальовок не тільки допоможе дитині потренувати дрібну моторику, увагу та покращити вміння підбирати різні кольори, а й познайомить її з характерними особливостями кожного з дванадцяти місяців року. Виконуючи таке креативне завдання, дитина зможе розвивати уяву й асоціативне та творче мислення, а також навички читання.

Кожне завдання із запропонованих можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів.

ВСІ ЗАВДАННЯ

 

 розвиток дитини

Готуємо дитину до школи: практичні завдання

Сайт «Розвиток дитини» пропонує батькам та вихователям дитсадків практичні завдання, що допоможуть у цікавій ігровій формі підготувати дитину до роботи у класі під час шкільних уроків.

Виконання таких завдань сприятиме формуванню у дітей позитивного ставлення до занять письмом, читанням, математикою, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою подальшого всебічного розвитку дитини та адаптації майбутнього першокласника до нових умов.

Вчимось орієнтуватись у просторі. Цей комплект завдань покликаний навчити дитину орієнтуватися в просторі, допомогти їй засвоїти поняття угору, вниз, вправо, вліво тощо, а також пропонує поринути у світ фантазії та малювання, одночасно тренуючи вправність рук.

Вивчаємо кольори. Такий комплект завдань дозволяє дитині пов’язати наявні знання та уявлення про кольори із представниками живої та предметами неживої природи, яким вони притаманні, та закріпити знання про кольори у наочній формі.

Розповідь у картинках: тренуємо логіку. Такий комплект завдань допоможе розвивати логічне мислення, уяву та зв’язне мовлення дитини, а також сприятиме активізації її розумових процесів.

Вчимося міркувати за аналогією. Цей комплект завдань є відмінним практичним засобом для розвитку й тренування логічного мислення та вміння робити обґрунтовані висновки, що базуються на визначенні схожості й певних спільних принципів, закладених у двох наданих предметах. Принцип аналогії, використаний у завданнях, дозволяє дитині більш ефективно міркувати та набувати нових знань про навколишній світ.

Знайди літери українського алфавіту. Цей комплект завдань допоможе поєднати вивчення великих літер української абетки з тренуванням уваги, розвитком дрібної моторики та набуттям таких поведінкових навичок, як посидючість, старанність та цілеспрямованість, що є незамінними у школі. Важливо, що вивчення літер за допомогою таких завдань відбуватиметься у цікавій формі, із залученням зорової та м’язової пам’яті для кращого запам’ятовування.

Літерний лабіринт (український алфавіт). Такі завдання закріплюватимуть знання дитиною українського алфавіту, а також розвиватимуть логічне мислення. Комплект містить 5 завдань, що мають різний рівень складності завдяки пропущеним літерам.

Розмальовка «Малюємо за українським алфавітом». Цей комплект завдань пропонує поєднати вивчення українського алфавіту з тренуванням дрібної моторики та зорово-моторної координації під час розмальовування наданих зображень.

Збери слово. Цей комплект завдань вдало поєднує в собі елементи гри, головоломки та навчання й покликаний допомогти дитині набути навичок читання та правопису слів, роблячи це у цікавій формі, із залученням уваги, мислення й трішечки кмітливості. Особливістю комплекту є можливість власноруч скласти слово й найкращим чином проявити свою ерудицію.

Розшукай сховані слова. Завдання цього комплекту мають форму головоломки й покликані допомогти дитині засвоїти правопис слів, збагатити словниковий запас та розширити кругозір, окрім цього вони сприятимуть розвитку уваги, кмітливості й просторової орієнтації. Виконуючи завдання цього комплекту, дитина розвиватиме старанність, посидючість і завзятість, що знадобляться їй не лише у першому класі, а протягом усього життя.

Знайди літери слова. Цей комплект завдань покликаний поєднати розвиток мовленнєвого слуху і фонематичного сприйняття дитини із вивченням нею правопису слів, а також залученням зорової та м’язової пам’яті для кращого засвоєння інформації. Всі ці знання та навички вкрай важливі для читання та грамотного письмового мовлення.

Вчимось читати по складах. Завдання для тих, хто вже знає літери, але має проблеми з їх поєднанням у склади. Виконуючи завдання комплекту, дитина залучатиме зорову пам’ять та тренуватиме логічне мислення, а також неодмінно отримає задоволення від неодмінно позитивного результату.

«Ділимо порівну»: учимось мислити та рахувати. Цей комплект завдань допоможе дитині потренувати одразу декілька важливих навичок, а саме вміння аналізувати та робити висновки, рахувати та розділяти запропоновані предмети на однакові за кількістю групи, а також сприятиме розвитку уваги, мислення та дрібної моторики. Виконання завдань також сприятиме розвитку просторового мислення та кмітливості.

Числові лабіринти: цифри та числа від 1 до 20. Цей комплект завдань закріплюватиме знання цифр та чисел, вміння рахувати по порядку. Прогулянки такими «лабіринтами» стануть добрим підґрунтям для подальшого навчання рахунку.

Навчальна розмальовка «Геометричні фігури». Цей комплект завдань поєднує в собі одразу кілька важливих функцій: він допоможе дитині запам’ятати вісім основних геометричних фігур, потренувати навички рахунку до 14-ти та навички порівняння - пошук найбільшого та найменшого з наведених зображень, а також сприятиме розвитку уваги, дрібної моторики та допоможе повторити основні кольори.

Пізнавальна розмальовка «12 місяців». Цей комплект завдань-розмальовок не тільки допоможе дитині потренувати дрібну моторику, увагу та покращити вміння підбирати різні кольори, а й познайомить її з характерними особливостями кожного з дванадцяти місяців року. Виконуючи таке креативне завдання, дитина зможе розвивати уяву й асоціативне та творче мислення, а також навички читання.

Кожне завдання із запропонованих можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів.

ВСІ ЗАВДАННЯ

 

 розвиток дитини



Поділіться цією посиланням:


  1. МОН оновить програму розвитку дошкільнят
    15.03.2017

    МОН оновить програму розвитку дошкільнят

    У Міністерстві освіти і науки України розпочато оновлення програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт». Про це повідомляє Розвиток дитини.

  2. Заохочуємо дитину до читання та міркування
    18.10.2018

    Заохочуємо дитину до читання та міркування

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям чотирнадцять розвивальних розмальовок і практичних завдань для розвитку навичок вдумливого усвідомленого читання, логічного і творчого мислення, мовленнєвої культури, дрібної моторики тощо.

    Виконання запропонованих завдань сприятиме формуванню у дітей позитивного ставлення до процесу читання та навчання взагалі, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Моя книжкова полиця. Це завдання сприятиме заохоченню дитини до читання, розвитку уяви, фантазії та творчих здібностей. Спочатку дитина повинна написати назву улюбленої книги, ім’я її автора, а потім намалювати обкладинку для неї. Запропонуйте дитині згадати та записати назви ще кількох прочитаних нею книг.

    Стіна читця: розвиваємо навички читання. Це завдання допоможе дитині вдосконалити навички читання вголос (підвищення темпу, виразність, усвідомлення змісту прочитаного), збагатити словниковий запас, розширити кругозір, розвивати мовленнєву культуру, увагу, допоможе зробити навчання читанню живим і цікавим процесом.

    Вивчаємо назви різних частин книги. Це завдання допоможе дитині познайомитись зі структурою та елементами книги, вивчити їхні назви та збагатити словниковий запас. Воно має наочну форму, а тому залучатиме зорову пам’ять та увагу. Виконуючи завдання, дитина дізнається про деякі «цікавинки» в будові книги.

    Рекомендуємо друзям цікаву книжку для читання. Це завдання сприятиме формуванню мовленнєвої компетентності дитини, заохоченню до читання, розвитку уяви, фантазії й творчих здібностей. Дитині пропонується пригадати прочитані твори й намалювати обкладинку книжки, що сподобалася найбільше. Завдання містить речення, які потрібно продовжити і, таким чином, порекомендувати улюблену книжку своїм друзям.

    Читаємо прислів'я по складах (українська мова). Цей комплект завдань допоможе дитині покращити навички читання по складах, розвиваючи при цьому всі функції уваги, пам’ять і мислення, а також збагачуючи словниковий запас і кругозір. Дитині треба прочитати всі склади, користуючись нумерацією кубиків, і написати отримане прислів’я.

    Вчимось читати по складах. Цей комплект завдань для тих, хто тільки-но починає читати. У завданнях дитині пропонується зібрати разом частини, щоб побачити цілий малюнок, а потім прочитати по складах утворене слово. Виконуючі завдання комплекту, дитина залучатиме зорову пам’ять та тренуватиме логічне мислення.

    Рахуємо склади й вчимося читати. Цей комплект завдань допоможе дитині відпрацювати навички читання, зрозуміти, що таке «склад», і навчитися виділяти склади в словах. Дитині потрібно розглянути малюнки, прочитати слова й порахувати склади в них, а потім біля кожного малюнка розмалювати стільки квіточок, скільки складів містить його назва.

    Склади прислів’я: пори року. Цей комплект завдань допоможе дитині дізнатися більше про пори року через долучення до скарбниці народної творчості. Кожне з чотирьох завдань присвячене одному сезону та містить шість незавершених прислів’їв. Частини прислів’їв знаходяться в різних колонках: у процесі виконання завдання дитині потрібно з’єднати початок та кінець кожного з них.

    Барвисті рими. Цей комплект завдань в цікавій та незвичній формі познайомить дитину із поняттям «рима» та дозволить їй закріпити свої знання, залучаючи зорову та м’язову пам’ять. У кожному рядку з чотирьох малюнків два мають потрібні співзвучні закінчення. Визначившись із парами, дитина має розмалювати їх на власний розсуд.

    Знайди риму (українська мова). Цей комплект з 8 завдань допоможе дитині зрозуміти, яким чином римуються слова, і розвинути почуття рими. У кожному завданні комплекту дитині пропонується знайти і з'єднати лініями пари слів, що римуються, і зображення до них. Також, в кожному завданні дитині пропонується самостійно придумати і записати риму до певного слова.

    Швидкочитання: фрагменти творів Лесі Українки. Цей робочий зошит допоможе дитині покращити навички читання досить незвичним чином. У завданнях даються три фрагменти з творів Лесі Українки в дещо зміненому вигляді. Всі завдання робочого зошиту містять один й той самий текст, що спочатку дається в оригінальному вигляді, а потім певним чином ускладнюється.

    Швидкочитання: фрагменти творів Івана Франка. Цей робочий зошит допоможе дитині покращити навички читання досить незвичним чином. У завданнях робочого зошиту дитині пропонується прочитати заданий текст, використовуючи лише верхню частину слів або лише нижню; прочитати текст, що розташований догори дриґом, а також текст, що не містить проміжків або ж представлений у вигляді анаграм.

    Історії квітів: читаємо, розмальовуємо, міркуємо. Цей комплект завдань містить 8 коротких оповідань про різні квіти. Читаючи тексти, дитина розширить кругозір і збагатить словниковий запас, а відповідаючи на запитання внизу кожної сторінки, зможе розвинути критичне мислення й навички письма, перевірити розуміння прочитаного.

    Учимось складати власне оповідання. Це завдання є схемою, що допоможе дитині створити власне оповідання та зобразити його ключові моменти. Так вона навчиться послідовно викладати свої думки в письмовій та усній формі, познайомиться з особливостями оповідання як жанру, розвиватиме творче мислення та фантазію.

    Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

     

     розвиток дитини розмальовки прописи

  3. Рекомендації щодо роботи з першокласниками НУШ
    31.08.2018

    Рекомендації щодо роботи з першокласниками НУШ

    Міністерство освіти і науки пропонує на перші тижні докладні матеріали для вчителів першокласників, з детальним потижневим описом, де є навчальні цілі на тиждень, а також розписані активності, вправи та завдання для досягнення цих навчальних цілей протягом адаптаційного періоду першокласників.

    Методичні рекомендації щодо адаптаційного періоду для учнів першого класу

    У початковий період навчання дитини у першому класі важливе значення має успішність адаптаційного періоду.

    Створення сприятливого середовища для адаптації дитини до систематичного навчання забезпечуватиме їй подальший розвиток, успішне навчання та виховання.

    Основною новацією у практиці діяльності 1-х класів закладів загальної середньої освіти є структурування змісту початкової освіти на засадах інтегративного підходу у навчанні. Дидактичний зміст процесу інтеграції полягає у взаємозв’язку змісту, методів і форм роботи. Відповідно інтеграцію навчального матеріалу з різних навчальних предметів здійснюють навколо певного об’єкту чи явища довкілля або навколо розв’язання проблеми міжпредметного характеру, чи для створення творчого продукту тощо. Однією з оптимальних моделей інтеграції у початковій школі є інтеграція навколо соціокультурної теми/проблеми під час тематичних днів/тижнів. Створення єдиного для навчальних предметів тематичного простору дозволяє уникнути дублювання інформації у змісті різних навчальних дисциплін та, водночас, розглянути аналогічний матеріал одночасно з різних боків, за допомогою різних дидактичних засобів. Таким чином забезпечуються збалансованість у сприйманні інформації різних освітніх галузей, психологічно комфортна атмосфера навчальних занять.

    Перші тижні навчання в 1-му класі - важливий етап для створення в класній спільноті атмосфери прийняття, довіри, взаємозацікавленості, бажання слухати одне одного, висловлюватися. На цьому етапі закладаються основи для усної взаємодії учителя з учнями та учнів між собою. Саме тому багато уваги в перший місяць потрібно приділяти знайомству, коротким розповідям про власні захоплення, улюблені ігри тощо.

    Авторами Концепції НУШ запропонований тематичний інтегрований підхід, де кожен тиждень присвячено окремій темі. Наприклад, у вересні мають вивчатися такі теми:

    • «Я - школяр/ школярка»,
    • «Наш клас»,
    • «Мої друзі»,
    • «Моє довкілля».

    Ці теми - інтегровані: їх вивчення передбачає і формування наскрізних умінь, соціальних та громадянських компетентностей, і набуття предметних компетентностей, зокрема опанування граматичних та обчислювальних умінь. Формування умінь читати і писати буде відбуватися на окремих уроках української мови, а відпрацьовуватись ці уміння будуть в інтегрованому курсі, який у своєму складі може містити мовно-літературну галузь. Змінилися підходи до навчання грамоти, додались деякі нові змістові лінії, але основний зміст лишився: учні, як і раніше, будуть навчатися читати, писати, рахувати.

    Наприклад, деякі з проблемних питань вересня:

    • Навіщо мені ходити до школи?
    • Хто я? Хто мої однокласники?
    • Як безпечно дістатися до школи і повернутися додому?
    • Як почуватися комфортно у класі мені і моїм однокласникам?
    • Як нам стати класною спільнотою?
    • Чого ми можемо досягнути спільно?
    • Як зберегти дружбу?
    • Які таємниці має шкільне подвір’я?

    До кожної з перелічених тем, за кожним із проблемних питань пропонуються різні види освітньої діяльності. Серед них практика «ранкового кола», інтерактивні заняття у парах та групах на умовах співпраці (кооперативне навчання), «щоденні п’ять», рефлексія та самооцінювання та багато інших форм та методів. Значну частину з них рекомендується проводити за межами класної кімнати - на свіжому повітрі, у русі. Важливо створити надійну основу для перетворення першого місяця періоду адаптації учнів, для пізнання нового для себе, опанування новим довкіллям, створення учнівської спільноти.

    Слід приділяти увагу груповій, ігровій, проектній та дослідницькій діяльності, мають бути урізноманітнені варіанти упорядкування освітнього середовища. Крім класичних варіантів класних кімнат доцільно використовувати мобільні робочі місця, які можна легко трансформувати для групової роботи. У плануванні і дизайні освітнього середовища першорядним має бути спрямування на розвиток дитини і мотивації її до навчання.

    Освітнє середовище у початкових класах має бути безпечним місцем, де діти відчуватимуть себе захищеними та в безпеці.

    В освітньому середовищі Нової української школи є баланс між навчальними видами діяльності, ініційованими вчителем, та видами діяльності, ініційованими самими дітьми. Таке середовище забезпечує можливості дітям робити власний вибір, можливості для розвитку нових та удосконалення наявних практичних навичок, отримання нових знань, розвитку свого позитивного ставлення до інших. Освітнє середовище варто творити спільно, разом з дітьми.

    Особливу увагу вчитель має приділяти збереженню та зміцненню фізичного здоров’я учнів, їх моральному та громадянському вихованню. Із цією метою важливо організувати активну співпрацю вчителя з батьками або особами, які їх замінюють, з медичними працівниками закладу загальної середньої освіти, шкільним психологом, учителями-предметниками, вихователем групи продовженого дня. Результатами такої співпраці є:

    • краще вивчення індивідуальних можливостей та стану здоров’я кожного першокласника;
    • здійснення особистісно орієнтованого навчання та виховання;
    • впровадження здоров’язберігаючих технологій освітнього процесу;
    • спільна підготовка і проведення батьківських зборів;
    • бесіди з батьками на психолого-педагогічну тематику тощо.

    Детальніше про навчальні матеріали для роботи з першокласниками в адаптаційний період можна ознайомитись у файлах:

    Підручники для 1 класу у ПДФ форматі дивіться за посиланням: https://lib.imzo.gov.ua/handle/123456789/810

    Навчання у класах з навчанням мовами національних меншин здійснюється так само як у класах з навчанням українською мовою.

    Рекомендації затверджено наказом МОН №923 від 20 серпня 2018 року.

     

     реформа середньої освіти



Популярні товари



  1. Прописи для першокласників з Чарівними сторінками За букварем Вашуленка М. Нова програма Авт: Федієнко В.
    Прописи, укладені за Букварем М.С. Вашуленко, О.В. Вашуленко Видавництва: Освіта, допоможуть усім охочим оволодіти навичками правильного каліграфічного написання букв українського алфавіту. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 26.02.2014 р. № 14.1/12-Г-203)
  2. Зошит з Граматики Grammar Practice Book Англійська мова 8 клас Нова програма Авт: Карпюк О.
    Робочий зошит з граматики англійської мови Grammar Practice Book для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів 8 рік навчання складено за Новою програмою до підручника Англійська мова 8 клас Нова програма Авт: Карп'юк О. Вид-во: Лібра Терра. Граматичні теми представлено у тій послідовності, в якій вони надаються в авторському підручнику, та передбачають тренування у формоутворенні та вжитку того чи іншого граматичного явища. Схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах
  3. Англійська мова 9 клас Нова програма Зошит з граматики Easy Grammar Авт: Павліченко О.
    Зошит з граматики англійської мови для учнів 9 класу за Новою програмою до будь-якого чинного підручника містить різноманітні цікаві завдання і призначений для більш детального опрацювання учнями навчального матеріалу на уроках і вдома. Для учнів 9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів і вчителів англійської мови.
  4. Зошит для поточного та тематичного оцінювання Нова програма Хімія 9 клас Авт: Василенко С.
    Зошит для поточного та тематичного оцінювання Хімія 9 клас з урахуванням змін у навчальній програмі 2017 року. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах.
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх