Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Навчальні розмальовки: барвиста абетка

22.03.2018

Навчальні розмальовки: барвиста абетка

Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям п’ятнадцять навчальних розмальовок, присвячених вивченню українського та англійського алфавіту.

Виконання запропонованих завдань сприятиме зацікавленню вивченням літер, розвитку зорової пам’яті, довільної уваги, формуванню у дітей позитивного ставлення до навчання, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

Учимо літери української абетки. Цей комплект завдань допомагатиме дитині вивчати друковані літери української абетки, тренуватись писати їх за схемою, пунктирними лініями та самостійно. Кожне завдання присвячене окремій літері (великій і малій).

Розмальовуємо літери української абетки. Цей комплект завдань надає дитині чудову можливість потренувати одразу кілька важливих навичок, які знадобляться їй у подальшому навчанні, особливо в початковій школі, і надає можливість вивчити літери української абетки.

Розмальовуємо за літерами (українська абетка). Цей комплект завдань допоможе дитині в незвичній і цікавій формі вивчити всі літери української абетки, потренувавши при цьому довільну увагу, дрібну моторику, зорово-моторну координацію та пригадавши основні кольори.

Правильні літери (українська абетка). Цей комплект розмальовок допоможе дитині навчитись розрізняти кожну літеру української абетки та добре запам’ятати її правильне написання.

Барвиста абетка: розмальовуємо та вивчаємо літери (українська абетка). Цей комплект завдань допоможе дитині вивчити друковані літери української абетки, потренувавши при цьому довільну увагу, дрібну моторику, а також задіявши зорову та м’язову пам’ять.

Розмалюй літери (український алфавіт). Цей комплект завдань покликаний допомогти дитині вивчити великі літери українського алфавіту, задіявши увагу, зорову пам’ять та дрібну моторику.

Літери української абетки. Цей комплект завдань допоможе дитині вивчити великі й рядкові друковані літери української абетки, потренувавши при цьому довільну увагу, дрібну моторику та зорово-моторну координацію, а також задіявши зорову та м’язову пам’ять.

Розмальовка «Малюємо за українським алфавітом». Цей комплект завдань пропонує поєднати вивчення українського алфавіту з тренуванням дрібної моторики та зорово-моторної координації під час малювання та розмальовування наданих зображень.

Знайди літери українського алфавіту. Цей комплект завдань є чудовою нагодою поєднати вивчення великих літер української абетки з тренуванням уваги, розвитком дрібної моторики та набуттям таких поведінкових навичок, як посидючість, старанність та цілеспрямованість.

Розмальовка «Українська абетка». Це завдання в захопливій формі познайомить вашу дитину із буквами української абетки, а також сприятиме розвитку навичок дрібної моторики.

Розмальовка за літерами української абетки. Ця невигадлива розмальовка не тільки надасть можливість сформувати навички дрібної моторики, але і познайомить вашу дитину з великими та малими літерами української абетки.

Розмальовка «Англійська абетка». Цей комплект із 26 завдань в захопливій формі познайомить вашу дитину із буквами англійської абетки, а також сприятиме розвитку навичок дрібної моторики.

Правильні літери (англійська абетка). Цей комплект розмальовок допоможе дитині навчитись розрізняти кожну літеру англійської абетки та добре запам’ятати її правильне написання.

Літери англійської абетки. Цей комплект завдань допоможе дитині вивчити великі й рядкові друковані літери англійської абетки, потренувавши при цьому довільну увагу, дрібну моторику та зорово-моторну координацію, а також задіявши зорову та м’язову пам’ять.

Знайди літери англійського алфавіту. Цей комплект завдань є чудовою нагодою поєднати вивчення великих літер англійської абетки з тренуванням уваги, розвитком дрібної моторики та набуттям таких поведінкових навичок, як посидючість, старанність та цілеспрямованість.

Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

ПЕРЕГЛЯНУТИ ВСІ РОЗМАЛЬОВКИ

 

 прописи розвиток дитини розмальовки

Навчальні розмальовки: барвиста абетка

Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям п’ятнадцять навчальних розмальовок, присвячених вивченню українського та англійського алфавіту.

Виконання запропонованих завдань сприятиме зацікавленню вивченням літер, розвитку зорової пам’яті, довільної уваги, формуванню у дітей позитивного ставлення до навчання, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

Учимо літери української абетки. Цей комплект завдань допомагатиме дитині вивчати друковані літери української абетки, тренуватись писати їх за схемою, пунктирними лініями та самостійно. Кожне завдання присвячене окремій літері (великій і малій).

Розмальовуємо літери української абетки. Цей комплект завдань надає дитині чудову можливість потренувати одразу кілька важливих навичок, які знадобляться їй у подальшому навчанні, особливо в початковій школі, і надає можливість вивчити літери української абетки.

Розмальовуємо за літерами (українська абетка). Цей комплект завдань допоможе дитині в незвичній і цікавій формі вивчити всі літери української абетки, потренувавши при цьому довільну увагу, дрібну моторику, зорово-моторну координацію та пригадавши основні кольори.

Правильні літери (українська абетка). Цей комплект розмальовок допоможе дитині навчитись розрізняти кожну літеру української абетки та добре запам’ятати її правильне написання.

Барвиста абетка: розмальовуємо та вивчаємо літери (українська абетка). Цей комплект завдань допоможе дитині вивчити друковані літери української абетки, потренувавши при цьому довільну увагу, дрібну моторику, а також задіявши зорову та м’язову пам’ять.

Розмалюй літери (український алфавіт). Цей комплект завдань покликаний допомогти дитині вивчити великі літери українського алфавіту, задіявши увагу, зорову пам’ять та дрібну моторику.

Літери української абетки. Цей комплект завдань допоможе дитині вивчити великі й рядкові друковані літери української абетки, потренувавши при цьому довільну увагу, дрібну моторику та зорово-моторну координацію, а також задіявши зорову та м’язову пам’ять.

Розмальовка «Малюємо за українським алфавітом». Цей комплект завдань пропонує поєднати вивчення українського алфавіту з тренуванням дрібної моторики та зорово-моторної координації під час малювання та розмальовування наданих зображень.

Знайди літери українського алфавіту. Цей комплект завдань є чудовою нагодою поєднати вивчення великих літер української абетки з тренуванням уваги, розвитком дрібної моторики та набуттям таких поведінкових навичок, як посидючість, старанність та цілеспрямованість.

Розмальовка «Українська абетка». Це завдання в захопливій формі познайомить вашу дитину із буквами української абетки, а також сприятиме розвитку навичок дрібної моторики.

Розмальовка за літерами української абетки. Ця невигадлива розмальовка не тільки надасть можливість сформувати навички дрібної моторики, але і познайомить вашу дитину з великими та малими літерами української абетки.

Розмальовка «Англійська абетка». Цей комплект із 26 завдань в захопливій формі познайомить вашу дитину із буквами англійської абетки, а також сприятиме розвитку навичок дрібної моторики.

Правильні літери (англійська абетка). Цей комплект розмальовок допоможе дитині навчитись розрізняти кожну літеру англійської абетки та добре запам’ятати її правильне написання.

Літери англійської абетки. Цей комплект завдань допоможе дитині вивчити великі й рядкові друковані літери англійської абетки, потренувавши при цьому довільну увагу, дрібну моторику та зорово-моторну координацію, а також задіявши зорову та м’язову пам’ять.

Знайди літери англійського алфавіту. Цей комплект завдань є чудовою нагодою поєднати вивчення великих літер англійської абетки з тренуванням уваги, розвитком дрібної моторики та набуттям таких поведінкових навичок, як посидючість, старанність та цілеспрямованість.

Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

ПЕРЕГЛЯНУТИ ВСІ РОЗМАЛЬОВКИ

 

 прописи розвиток дитини розмальовки



Поділіться цією посиланням:


  1. Чого не потрібно робити під час проходження ЗНО
    22.05.2018

    Чого не потрібно робити під час проходження ЗНО

    Учасник зовнішнього незалежного оцінювання може бути позбавлений права проходити зовнішнє незалежне оцінювання, або його робота може бути анульована, у випадку порушення процедури проходження зовнішнього незалежного оцінювання.

    Спілкування з іншими учасниками. Абітурієнт може бути позбавлений права на продовження роботи над тестом, якщо в аудиторії де проводиться тестування він заважає іншим абітурієнтам працювати над тестом або спілкується з іншими абітурієнтами, або передає їм будь-які предмети чи матеріали.

    Засоби зв’язку. Учасник ЗНО зобов’язаний покинути аудиторію якщо з’ясується, що він має при собі засоби зв’язку, пристрої зчитування, обробки, збереження та відтворення інформації або друковані чи рукописні матеріали, що не передбачені процедурою тестування.

    Речі, що не передбачені процедурою зовнішнього оцінювання (верхній одяг, парасольки, сумки, книжки, калькулятори, вимкнуті мобільні телефони, інші засоби зв'язку, пристрої зчитування, обробки, збереження та відтворення інформації, а також окремі елементи, які можуть бути складовими відповідних технічних засобів чи пристроїв, друковані або рукописні матеріали, засоби, предмети, прилади) залишаються учасником ЗНО у спеціально відведеному місці, на яке зобов'язаний вказати інструктор в аудиторії тестування.

    Зверніть увагу, що абітурієнт позбавляється права проходити тестування за наявності навіть вимкненого телефону. Також робота абітурієнта може бути анульована вже після проходження тестування, якщо з’ясується, що він мав при собі телефонний апарат під час виконання тесту.

    Для виявлення в абітурієнтів засобів зв’язку та з метою здійснення контролю за дотриманням процедури проходження зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) в пунктах тестування можуть використовуватися технічні засоби (камери відеоспостереження, металодетектори тощо).

    Виявляти наявність заборонених предметів матимуть право працівники Державної служби охорони, Українського та регіональних центрів оцінювання якості освіти, особи, уповноважені здійснювати державний контроль за проведенням зовнішнього оцінювання.

    Запізнення. Допуск до пункту тестування розпочинається за 45 хвилин та припиняється за 10 хвилин до початку зовнішнього незалежного оцінювання. Будь-яке запізнення унеможливить проходження тесту, тому рекомендується заздалегідь відвідати пункт тестування та перевірити маршрути доїзду до нього. На пункт тестування бажано з’явитися за 45 хвилин до початку тесту.

    Рішення про припинення роботи над тестом. Рішення про припинення роботи абітурієнта над тестом приймається колегіально уповноваженою особою, відповідальним за пункт тестування і старшим інструктором відповідної аудиторії (якщо порушення відбулося поза межами аудиторії – черговим).

     

     вступна кампанія умови вступу ЗНО ЗНО онлайн ЗНО українська мова підготовка до ЗНО програми ЗНО

  2. Дуальна освіта: як втримати ІТ-мізки в Україні
    03.06.2017

    Дуальна освіта: як втримати ІТ-мізки в Україні

    Нещодавно міністр освіти і науки Лілія Гриневич оголосила курс на впровадження дуальної освіти, підкресливши, що в першу чергу це торкнеться вітчизняних виробничої, аграрної та ІТ-сфери. Суть дуальної освіти двома словами - це поєднання студентом навчання у виші і роботи в компанії. Про особливості такого підходу до вищої освіти розмірковує кандидат технічних наук, автор та ініціатор експериментального проекту «Школяр-програміст» Сергій Іщеряков.

    Для європейського суспільства – дуальна освіта давно не ноу-хау. Ця ідея набула розвитку в Німеччині ще в 70-их роках минулого століття. Згодом ініціативу запозичили Канада, Австрія, Швейцарія та низка інших країн, де принципи дуальної освіти успішно реалізуються й сьогодні.

    Чому ж дуальна освіта є такою важливою для вітчизняного ІТ-сектору? Найголовніше - це шанс зупинити чи принаймні зменшити відтік найталановитішої молоді за кордон і тим самим надати можливість кадрово посилити вітчизняні IT-компанії. Особливо це важливо для продуктових IT-компаній, зацікавлених у нових «мізках», здатних генерувати та апробовувати креативні ідеї. Відповідно, компанії зможуть отримати перспективний продукт, а держава – нові надходження до бюджету.

    Але підкреслю: дуальна освіта – не гарантія, а шанс для втримання в Україні талановитої молоді. Що ж робити для того, аби таки перетворити шанс у гарантію?

    До того ж, як виявляється, принципи дуальної освіти здатні виступити каталізатором для інших позитивних процесів в системі вітчизняної ІТ-освіти.

    Як відомо, однією з основних ланок сучасних технічних університетів провідних країн є інноваційні центри з розробки новітніх технологій у різних галузях. У радянських інститутах цю функцію з різним рівнем успішності виконували науково-дослідні сектори та конструкторські бюро. Зараз ця ланка в наших університетах, здебільшого, у занепаді, а то й зовсім відсутня.

    Проте саме через цю ланку реалізується основний принцип дуальної освіти в університетах світу, коли фахівці інноваційних центрів, які є одночасно викладачами, формують вектор навчання студентів старших курсів, задіяних у розробці проектів центру. Звісно, цей вектор навчання спрямований у бік спеціалізації навчальних дисциплін, згідно із особливостями проектів. Один з моїх студентів-програмістів, який продовжив навчання в університеті під Монреалем, працюючи над проектом з програмування мікроконтролерів для локомотивів, змушений був опанувати відповідні розділи теплофізики.

    Відсутність або недостатня розвиненість інноваційних центрів у вітчизняних університетах викликає необхідність прямого втручання компаній у систему української ІТ-освіти шляхом коригування навчальних програм та надання своїх фахівців для ведення занять. Реалізація дуальної освіти додасть ще один елемент – роботу старшокурсників в ІТ-компаніях. Насправді це буде тільки юридичною констатацією давно існуючої ситуації, коли активні та здібні студенти, починаючи в основному з 3-го курсу, працюють по ІТ-компаніях Києва, Харкова, Львова.

    Усі ці процеси є, безумовно, позитивними у порівнянні із станом, якби ІТ-компанії просто стояли б осторонь від освітньої діяльності. Проте це, на мій погляд, лишиться процесом «латания тришкиного кафтана», коли з року в рік ІТ-компанії змушені будуть виконувати невластиві, непритаманні їм освітянські функції, перебираючи на себе обов’язки університетів.

    Коригувати навчальний процес, надавати освітянські послуги повинен університет разом із своїм інноваційним центром, але аж ніяк не ІТ-компанії. Якщо не вирішити проблему із створенням реальних інноваційних центрів в університетах, для ІТ-компаній та ІТ-освіти реалізація принципів дуальної освіти перетвориться у біг замкненим колом.

    По-друге, це не вирішить проблеми із зростанням потоку активних абітурієнтів, які виїжджають для навчання за кордон. Нагадаю, поєднання навчання старшокурсників у вишах із роботою в ІТ-компаніях реально існує та існувало давно і без проголошення дуальної освіти з високих трибун. Тим не менше, креативні молоді люди не хочуть втрачати (реально - вчитись із низьким коефіцієнтом корисної дії) два-три роки на молодших курсах. Не хочуть мати реальних принизливих проблем із деканатами та викладачами, яких треба вмовляти під час сесій на старших курсах в той час, коли дедлайн по проектах насувається невідворотно.

    Пам’ятаєте відомий вислів - коли водій лівою рукою тримає кермо, а правою - коліно сусідки, він обидві справи робить погано. Сьогоденне поєднання українськими старшокурсниками навчання в університетах та роботи в ІТ-компаніях нагадує сидіння на двох стільцях. Або вищезгаданого водія...

    Боюся, що введення проголошеної дуальної освіти радикально нічого не змінить… Саме тому, що університетське навчання не пов’язане із роботою студента над проектом.

    Але уявіть собі, що було б, якби університетські дисципліни… (далі можна, напевне, не продовжувати). Та й ще б з першого семестру… Це була б мрія… І це б точно втримало значну частину абітурієнтів, які поглядають за кордон. «Интересные проекты, интересная учеба - что еще нужно студенту, чтобы остаться в Украине» - перефразуємо афоризм з неповторного «Белого солнца пустыни». Тільки додамо: «Ще й з першого семестру! Гарантовано!»

    Зроблю невеличке резюме - якими ж все таки мають бути кроки для призупинення відтоку вітчизняних абітурієнтських «мізків».

    • По-перше, навчальні дисципліни мають стати реальним фундаментом для проекту, над яким працює студент. І це стосується всіх типів навчальних дисциплін - і фундаментальних (математика+), і базових (дискретна математика+), і прикладних (проектування програмного забезпечення+).
    • По-друге, студент має працювати над дослідницьким або індустріальним проектом в нормальному режимі, а не у стані небажаного винятку.
    • І по-третє. Найважливіше. Обидва кроки необхідно робити з першого дня навчання. Інакше, абітурієнт, який звик до фейків в системі освіти ще зі шкільної парти, все одно обере гарантовану закордонну «синицю в руках».

    Невже це можна зробити? У нашій системі освіти?

    Перед тим, як відповісти: «Так!!! Можна!!!», - невеличкий відступ на три абзаци.

    З 2015 року за ініціативи ГО «Фундація розвитку інновацій» та підтримки МОНУ в старших класах загальноосвітніх шкіл кількох регіонів України реалізується проект «Школяр-програміст». З 2016 року до проекту долучились освітня платформа SmartMe University та Дніпровський міський відділ освіти із проектом «Дніпро ІТ-школа». Результат - підготовлено близько тридцяти 11-класників, п’ятеро з яких успішно пройшли співбесіди в ІТ-компаніях, шестеро отримали сертифікат Java-програміста рівня Professional від Oracle, близько двадцяти хлопців представили Android-проекти в грудні минулого року.

    Але найбільш показовим став дводенний учнівський Хакатон з обробки даних безпілотників, в якому прийняли участь п’ятнадцять школярів у складі чотирьох команд, який було проведено в квітні цього року в Дніпрі. Фахівці компанії Ciklum, які формулювали завдання на Хакатон та надавали допустимі консультаційні послуги під час змагань, були приємно здивовані рівнем розробки як математичних моделей, так і відповідних Java-кодів для всіх чотирьох команд. У цілому, всі чотири команди виконали поставлені завдання з розробки фрагменту реального проекту.

    Таким чином, багаторазово доведено досягнення головної мети проекту «Школяр-програміст» - можливість підготовки безпосередньо протягом навчання у загальноосвітній школі фахівця на рівні, близькому до професійного junior програміста.

    А до чого тут дуальна освіта?

    До уваги ІТ-компаній, особливо - продуктових.

    Вищезгаданих 11-класників можна запросити на співбесіду та протестувати після завершення іспитів ЗНО - після 14 червня. Якщо рівень підготовки влаштує - беріть їх на випробувальний термін на літній період і переконайтесь, чи дійсно можна заключати з цими юнаками та дівчатами (є також і дівчата) контракт на роботу з вересня. На роботу та одночасне навчання в університеті за програмою, яку ІТ-компанія матиме можливість коригувати на свій розсуд вже з першого курсу. Навчання в університеті, звісно, буде за контрактною (платною) формою, проте зарплати студента- першокурсника однозначно вистачить як на оплату університету освітніх послуг, так і на власну стипендію.

    До якого університету?

    Не повірите, але в структурі нашої вищої освіти є, щонайменше, один державний університет, що погодився взяти участь в експерименті зі студентами першого курсу спеціальності «Комп’ютерні науки та інформаційні технології», навчаючи першокурсників повністю за принципами дуальної освіти. Із широким застосуванням елементів дистанційної освіти, наданням можливості студентам працювати в ІТ-компанії з першого дня навчання, адаптацією навчальної програми під особливості проектів, над якими працює студент.

    Враховуючи, що половина з підготовлених 11-класників вже знаходиться під наглядом продуктових компаній з Києва, Львова та Івано-Франківська, навчальна платформа SmartMe University пропонує українським 11-класникам та ІТ-компаніям проект, головна суть якого полягає у наступному.

    У проміжку між завершенням іспитів ЗНО та закінченням терміну подання документів на контрактну форму навчання 400 абітурієнтів на вісім тижнів отримають можливість безкоштовного он-лайн навчання за інтенсивною програмою курсу JavaGR8, що відповідає апробованій навчальній програмі проекту «Школяр- програміст». У другій половині серпня абітурієнти матимуть співбесіду у зацікавлених ІТ-компаніях, пройдуть короткий випробувальний термін та укладуть два контракти - із ІТ-компанією та університетом.

    Чи не замало восьми тижнів для підготовки? Малувато, безумовно. Проте на теоретичну підготовку разом із основами проектного практикуму в ході реалізації проекту «Дніпро ІТ-школа» пішло разом п’ять тижнів інтенсиву. До того ж, навчання для першокурсників - тільки починається…

    І, нарешті, останнє.

    Спостерігаючи хід та результати вищезгаданого Хакатону, я бачив перед собою поєднання двох стихій - мудрого спокійного керівництва досвідчених фахівців Ciklum та вогняного юнацького запалу старшокласників. А чом це не прообраз того, що в світі називають інноваційними центрами? Я бачу цілком реальним, що з цих нинішніх 11-класників через років п’ять сформуються дослідники, викладачі нової формації. Вони не отримають ін’єкції негативного ставлення до освіти на відміну від нинішніх старшокурсників, які втікають з набридлих занять до офісів ІТ-компаній, як тільки це стане можливим. Можливо, саме з цього проекту почнеться становлення реальних інноваційних центрів вітчизняних університетів...

  3. Тренуємо навички з математики в ігровій формі
    24.02.2018

    Тренуємо навички з математики в ігровій формі

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям чотирнадцять оригінальних головоломок для розвитку навичок аналітичного, логічного, творчого мислення, довільної уваги, зорової пам’яті, моторики тощо.

    Виконання запропонованих завдань сприятиме знайомству дитини зі світом цифр і чисел, відпрацюванню набутих навичок виконання основних арифметичних дій, формуванню у дітей позитивного ставлення до вивчення математики, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Пазл «Вчимося рахувати» (цифри від 1 до 10). Цей комплект завдань покликаний навчити дитину цифр від 1 до 10 та проілюструвати кількість, яку вони позначають, й, відповідно, закріпити навички рахунку.

    Навчальна гра «Дороги й цифри». Цей комплект завдань допоможе дитині вивчити цифри від 0 до 9 у невимушеній формі гри. Для цього в кожному завданні дається зображення дороги, яка має вигляд певної цифри.

    Лабіринт: цифри, числа та рахунок. Цей комплект завдань допоможе дитині добре запам’ятати цифри, зрозуміти різницю між поняттями «цифра» та «число», навчитись рахувати до десяти та потренувати логічне мислення, увагу й кмітливість.

    Числові лабіринти: цифри та числа від 1 до 20. Чи знає ваша дитина всі цифри й числа від одного до двадцяти, чи може назвати їх за порядком? Цей комплект завдань закріплюватиме знання цифр та чисел.

    Головоломка: виконуємо арифметичні дії. Цей комплект завдань допоможе дитині потренуватись у виконанні арифметичних дій і відповідно закріпити математичні навички додавання, віднімання, множення та ділення. Кожне завдання містить дві головоломки.

    Головоломка «Підкорюємо вершини». Цей комплект завдань допоможе дитині потренувати арифметичні навички в незвичній ігровій формі, пропонуючи взяти участь у своєрідному змаганні маленьких альпіністів (в якості судді).

    Математична головоломка «Квадрат множників». Цей комплект головоломок допоможе дитині покращити навички множення та ділення, а також добре повторити таблицю множення, застосовуючи її для розв’язання завдань.

    Математична головоломка. Цей комплект завдань створено задля того, щоб покращити вміння дитини виконувати різні математичні операції, а саме додавання, віднімання та множення, оперуючи як цілими числами, так і десятковими дробами.

    Головоломка «Чарівна таблиця множення». Це завдання-головоломка дозволяє вивчити таблицю множення в цікавій і незвичній формі, адже воно побудоване таким чином, аби привернути увагу дитини та заохотити її до виконання математичних операцій.

    Головоломка «Спортивна математика». Цей комплект ілюстрованих завдань-головоломок допоможе дитині потренувати арифметичні навички додавання, віднімання, множення та ділення, логічне й математичне мислення та кмітливість. 

    Головоломка «Планети тварин». Цей комплект завдань допомагатиме дитині розвивати аналітичні здібності, уміння знаходити схожості й відмінності між групами зображень, міркувати й робити обґрунтовані висновки.

    Математична гра «Хто швидше рахує?» Цей комплект завдань є чудовою можливістю заохотити дитину до виконання математичних операцій і вдосконалити її навички додавання, віднімання, множення та ділення.

    Множ, діли, перемагай: таблиця множення в дії. Цей комплект завдань допоможе дитині в ігровій формі закріпити знання таблиці множення чисел від 2 до 9, відпрацювати навички множення та ділення. Кожне завдання містить два поля по 60 клітинок з вписаними в них числами (одне поле – окрема гра). 

    Веселе множення: вчимося множити граючи. Цей комплект завдань допоможе дитині в ігровій формі закріпити знання таблиці множення чисел від 2 до 9, а також множення на деякі двоцифрові числа (10, 11, 12). Кожне із завдань присвячене окремому множнику (від 2 до 9) та містить два поля по 58 клітинок з вписаними в них добутками (одне поле – окрема гра).

    Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

    ПЕРЕГЛЯНУТИ ВСІ ГОЛОВОЛОМКИ

     

     розвиток дитини



Популярні товари



  1. Алгебра 7 класс Новая программа Тетрадь для контроля учебных достижений Авт: Корниенко Т.
    Тетрадь для контроля учебных достижений учащихся по Алгебре для 7 класса по Новой программе соответствует любому учебнику Алгебра 7 класс Новая программа. В пособии представлены два вида проверочных работ: самостоятельные и контрольные работы, приведенные в двух равноценных вариантах и предназначенные для проверки уровня усвоения учащимися учебного материла по каждой теме или части темы.
  2. Історія 8 клас Нова програма Зошит для поточного та тематичного оцінювання Авт: Гук О.
    Посібник з Історії для учнів 8 класу за Новою програмою складається з двох розділів: Історія України та Всесвітня історія і містить завдання для проведення поточного й тематичного оцінювання, які подані у двох рівноцінних за складністю варіантах - встановлення одного або кількох правильних варіантів відповіді, відповідності та хронологічної послідовності, заповнення таблиці, надання відповідей до текстового або візуального джерела. Завдання стосуються різноманітних процесів, явищ і подій вітчизняної історії та висвітлюються в контексті загальноєвропейської і світової історії, а також містять ілюстрації: фотографії, зображення культурно-історичних пам’яток, репродукції картин тощо, карти. До будь-якого чинного підручника з Історії для 8 класу за Новою програмою. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з історії Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (лист Інституту модернізації змісту освіти від 09.08.2016 р. № 2.1/12-Г-662)
  3. Зошит для поточного і тематичного оцінювання. Алгебра і початки аналізу. У форматі ЗНО. 10 клас. Академічний рівень. Є. П. Нелін., О. М. Роганін.
    Посібник складений у форматі ЗНО відповідно до нової програми з алгебри і початків аназізу для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів (академічний рівень) і призначений для поточного та тематичного контролю навчальних досягнень учнів. Кожну самостійну роботу подано у двох варіантах, контрольну — у шести. Видання допоможе учневі зорієнтуватися в тестових завданнях, набути навичок швидкого та безпомилкового заповнення бланка відповідей, а також самостійно готуватися до роботи з тестовими завданнями і перевіряти свої знання. Посібник можна використовувати в комплекті з будь-яким підручником, призначеним для організації навчання на академічному рівні. Для учнів 10 класів, учителів математики, студентів педагогічних вузів.
  4. Зошит з  малювання 3-4 років 2 частина
    32 грн.
    Зошити містять усе необхідне для занять із малювання протягом усього року: • схеми поетапного малювання • розробки занять • малюнки–зразки • пальчикові вправи • пальчиковий театр • малюнок–основу • розробки та рекомендації до занять
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх