Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Навчальні розмальовки для дошкільнят

02.03.2018

Навчальні розмальовки для дошкільнят

Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам та вихователям дитячих садочків тринадцять навчальних розмальовок для дітей дошкільного віку для розвитку навичок аналітичного, логічного, творчого мислення, довільної уваги, зорової пам’яті, дрібної моторики тощо.

Виконання запропонованих завдань сприятиме всебічному розвитку інтелектуальних та творчих здібностей, збагаченню лексичного запасу малюків, формуванню у дітей позитивного ставлення до навчання.

Розмальовка «Слова». Цей комплект завдань створено, аби сприяти розвитку творчого мислення та навичок письма та читання. У кожному завданні дитині пропонується заштрихувати слово за зразком, прочитати його й розмалювати зображення.

Розвиваюча розмальовка «Тягни-штовхай». Це завдання допоможе дитині проаналізувати такі дії, як «штовхати» і «тягнути», наочно запам’ятати кожну з них, потренувати просторове мислення, увагу та дрібну моторику.

Вчимося вирізняти напрямки «вліво», «вправо». Цей комплект завдань створено для дітей дошкільного віку, щоб допомогти їм вивчити такі напрямки, як «вліво», «вправо».

Вчимось орієнтуватись у просторі. Цей комплект завдань покликаний навчити дитину орієнтуватися в просторі, допомогти їй засвоїти поняття угору, вниз, вправо, вліво тощо, а також пропонує поринути у світ фантазії та малювання.

Вивчаємо місяці й пори року. Це завдання допоможе дитині вивчити правильну послідовність місяців року та запам’ятати, які з них належать до календарних весни, літа, осені й зими, а також запам’ятати, за яким порядком змінюють одна одну різні пори року.

Створіть власний календар. Бажаєте навчити дитину таким одиницям вимірювання часу, як доба, тиждень, місяць, рік, а також добре орієнтуватись у днях тижня і місяцях кожної пори року? Цей комплект із 12-ти завдань є оптимальним творчим рішенням.

Вивчаємо різні погодні явища. Це завдання дозволить познайомити дитину із різними погодними явищами, потренувати її уяву, фантазію й асоціативне мислення, а також дрібну моторику та вміння підбирати потрібні кольори.

Вивчаємо чотири частини доби (хлопчик). Це завдання допоможе дитині краще зрозуміти таку одиницю вимірювання часу, як доба та її загальноприйнятий поділ на чотири частини.

Вивчаємо чотири частини доби (дівчинка). Це завдання допоможе дитині краще зрозуміти таку одиницю вимірювання часу, як доба та її загальноприйнятий поділ на чотири частини – ранок, день, вечір, ніч, дасть можливість повторити, скільком годинам вона дорівнює, та порозмовляти про щоденні події в житті дитини, що відбуваються в кожній з її частин.

Вивчаємо категорії «живе» й «неживе». Цей комплект завдань створено, щоб ознайомити дитину із поняттями «живе» й «неживе», допомогти їй зрозуміти різницю між ними та навчити самостійно сортувати малюнки за відповідними категоріями.

Розміри предметів: велике та маленьке. Чи знає ваша дитина, які предмети називають великими, які — маленькими, а які середнього розміру? Чи може сказати який предмет більше, а який менше або показати предмети однакові за розміром? Цей комплект, що складається з 16 різних завдань, допоможе їй розібратися в цих питаннях.

Розмальовка «Фрукти та ягоди». Це завдання - перший крок до розвитку письма. Завдяки завданню діти розвивають навички дрібної моторики та графомоторні навички, одночасно вивчаючи назви популярних фруктів та ягід.

З’єднуємо половинки фруктів та овочів. Цей комплект завдань допоможе дитині збагатити свої знання про фрукти, ягоди, овочі та коренеплоди, розширити кругозір та збільшити словниковий запас.

Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

ПЕРЕГЛЯНУТИ ВСІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДОШКІЛЬНЯТ

 

 розвиток дитини розмальовки

Навчальні розмальовки для дошкільнят

Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам та вихователям дитячих садочків тринадцять навчальних розмальовок для дітей дошкільного віку для розвитку навичок аналітичного, логічного, творчого мислення, довільної уваги, зорової пам’яті, дрібної моторики тощо.

Виконання запропонованих завдань сприятиме всебічному розвитку інтелектуальних та творчих здібностей, збагаченню лексичного запасу малюків, формуванню у дітей позитивного ставлення до навчання.

Розмальовка «Слова». Цей комплект завдань створено, аби сприяти розвитку творчого мислення та навичок письма та читання. У кожному завданні дитині пропонується заштрихувати слово за зразком, прочитати його й розмалювати зображення.

Розвиваюча розмальовка «Тягни-штовхай». Це завдання допоможе дитині проаналізувати такі дії, як «штовхати» і «тягнути», наочно запам’ятати кожну з них, потренувати просторове мислення, увагу та дрібну моторику.

Вчимося вирізняти напрямки «вліво», «вправо». Цей комплект завдань створено для дітей дошкільного віку, щоб допомогти їм вивчити такі напрямки, як «вліво», «вправо».

Вчимось орієнтуватись у просторі. Цей комплект завдань покликаний навчити дитину орієнтуватися в просторі, допомогти їй засвоїти поняття угору, вниз, вправо, вліво тощо, а також пропонує поринути у світ фантазії та малювання.

Вивчаємо місяці й пори року. Це завдання допоможе дитині вивчити правильну послідовність місяців року та запам’ятати, які з них належать до календарних весни, літа, осені й зими, а також запам’ятати, за яким порядком змінюють одна одну різні пори року.

Створіть власний календар. Бажаєте навчити дитину таким одиницям вимірювання часу, як доба, тиждень, місяць, рік, а також добре орієнтуватись у днях тижня і місяцях кожної пори року? Цей комплект із 12-ти завдань є оптимальним творчим рішенням.

Вивчаємо різні погодні явища. Це завдання дозволить познайомити дитину із різними погодними явищами, потренувати її уяву, фантазію й асоціативне мислення, а також дрібну моторику та вміння підбирати потрібні кольори.

Вивчаємо чотири частини доби (хлопчик). Це завдання допоможе дитині краще зрозуміти таку одиницю вимірювання часу, як доба та її загальноприйнятий поділ на чотири частини.

Вивчаємо чотири частини доби (дівчинка). Це завдання допоможе дитині краще зрозуміти таку одиницю вимірювання часу, як доба та її загальноприйнятий поділ на чотири частини – ранок, день, вечір, ніч, дасть можливість повторити, скільком годинам вона дорівнює, та порозмовляти про щоденні події в житті дитини, що відбуваються в кожній з її частин.

Вивчаємо категорії «живе» й «неживе». Цей комплект завдань створено, щоб ознайомити дитину із поняттями «живе» й «неживе», допомогти їй зрозуміти різницю між ними та навчити самостійно сортувати малюнки за відповідними категоріями.

Розміри предметів: велике та маленьке. Чи знає ваша дитина, які предмети називають великими, які — маленькими, а які середнього розміру? Чи може сказати який предмет більше, а який менше або показати предмети однакові за розміром? Цей комплект, що складається з 16 різних завдань, допоможе їй розібратися в цих питаннях.

Розмальовка «Фрукти та ягоди». Це завдання - перший крок до розвитку письма. Завдяки завданню діти розвивають навички дрібної моторики та графомоторні навички, одночасно вивчаючи назви популярних фруктів та ягід.

З’єднуємо половинки фруктів та овочів. Цей комплект завдань допоможе дитині збагатити свої знання про фрукти, ягоди, овочі та коренеплоди, розширити кругозір та збільшити словниковий запас.

Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

ПЕРЕГЛЯНУТИ ВСІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДОШКІЛЬНЯТ

 

 розвиток дитини розмальовки



Поділіться цією посиланням:


  1. Підготовка до ЗНО: твори з української літератури
    27.10.2017

    Підготовка до ЗНО: твори з української літератури

    Перелік творів з української літератури, що є обов'язковими для текстуального вивчення учасниками зовнішнього незалежного оцінювання 2018 року. Зазначений перелік визначений чинною програмою ЗНО з української мови та літератури.

    Подані у переліку твори згруповані за хронологічним принципом, починаючи від усної народної творчості та закінчуючи сучасним літературним процесом.

    Твори усної народної творчості

    • «Віють вітри» (пісня Марусі Чурай)
    • «За світ встали козаченьки» (пісня Марусі Чурай)
    • «Ой Морозе, Морозенку» (історична пісня)
    • «Чи не той то хміль…» (історична пісня)
    • «Дума про Марусю Богуславку» (народна дума)
    • «Ой летіла стріла» (балада)

    Твори давньої української літератури

    • «Повість минулих літ» (уривок про заснування Києва, про помсту княгині Ольги)
    • «Слово про похід Ігорів»
    • «Dе Ііbеrtatе» (Григорій Сковорода)
    • «Всякому місту - звичай і права» (Григорій Сковорода)
    • «Бджола та Шершень» (Григорій Сковорода)
    • афоризми Григорія Сковороди

    Твори літератури кінця ХVІІІ - початку ХХ ст.

    • «Енеїда» (Іван Котляревський)
    • «Наталка-Полтавка» (Іван Котляревський)
    • «Маруся»(Григорій Квітка-Основ’яненко)
    • «Катерина» (Тарас Шевченко)
    • «Гайдамаки» (Тарас Шевченко)
    • «Кавказ» (Тарас Шевченко)
    • «Сон (У всякого своя доля...)» (Тарас Шевченко)
    • «І мертвим, і живим, і ненарожденним…» (Тарас Шевченко)
    • «Заповіт» (Тарас Шевченко)
    • «Чорна рада» (Пантелеймон Куліш)
    • «Кайдашева сім'я» (Іван Нечуй-Левицький)
    • «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» (Панас Мирний)
    • «Мартин Боруля» (Іван Карпенко-Карий)
    • «Гімн» (Іван Франко)
    • «Чого являєшся мені у сні?..» (Іван Франко)
    • «Мойсей»(Іван Франко)
    • «Тіні забутих предків» (Михайло Коцюбинський)
    • «Іntermezzo» (Михайло Коцюбинський)

    Твори літератури ХХ ст.

    • «Земля» (Ольга Кобилянська)
    • «Соntra spem spero!» (Леся Українка)
    • «Лісова пісня» (Леся Українка)
    • «Блакитна Панна» (Микола Вороний)
    • «Чари ночі» (Олександр Олесь)
    • «О слово рідне! Орле скутий!..» (Олександр Олесь)
    • «О, панно Інно...» (Павло Тичина)
    • «Пам’яті тридцяти» (Павло Тичина)
    • «Ви знаєте, як липа шелестить…» (Павло Тичина)
    • «Молюсь і вірю. Вітер грає...» (Максим Рильський)
    • «Київ - традиція» (Микола Зеров)
    • «Я (Романтика)» (Микола Хвильовий)
    • «Дитинство» (Юрій Яновський)
    • «Любіть Україну!» (Володимир Сосюра)
    • «Місто» (Валер'ян Підмогильний)
    • «Моя автобіографія» (Остап Вишня)
    • «Сом» (Остап Вишня)
    • «Мина Мазайло» (Микола Куліш)
    • «Різдво» (Богдан-Ігор Антонич)
    • «Україна в огні» (Олександр Довженко)
    • «Зачарована Десна» (Олександр Довженко)
    • «Пісня про рушник» (Андрій Малишко)
    • «Ти знаєш, що ти - людина...» (Василь Симоненко)
    • «Задивляюсь у твої зіниці» (Василь Симоненко)
    • «Залізний острів» (Олесь Гончар)
    • «Три зозулі з поклоном» (Григір Тютюнник)
    • «Як добре те, що смерті не боюсь я» (Василь Стус)
    • «О земле втрачена, явися...» (Василь Стус)
    • «Балада про соняшник» (Іван Драч)
    • «Страшні слова, коли вони мовчать» (Ліна Костенко)
    • «Українське альфреско» (Ліна Костенко)
    • «Маруся Чурай» (Ліна Костенко)

    Твори українських письменників – емігрантів

    • «Тигролови» (Іван Багряний)
    • «Стилет чи стилос?» (Євген Маланюк)

    Сучасний літературний процес

    • Учасники ЗНО мають орієнтуватися в основних тенденціях розвитку сучасної літератури та визначати найхарактерніші ознаки постмодернізму.

    Ознайомитись з вимогами до рівня загальноосвітньої підготовки абітурієнтів можна, переглянувши програму зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури.

    ПРОГРАМА ЗНО З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ

     

    підготовка до ЗНО ЗНО онлайн програми ЗНО ЗНО українська мова ЗНО

  2. МОН: модернізація професійної освіти - один із пріоритетів
    14.06.2017

    МОН: модернізація професійної освіти - один із пріоритетів

    Сьогодні лише 20% випускників українських шкіл обирають навчання у профтехучилищах, притому що в Європі в середньому цей показник становить 40%, а в деяких країнах ЄС сягає 70%. Про це сказав заступник міністра освіти Павло Хобзей під час міжнародної конференції «Навички для світу, що змінюється», що відбувся у Турині.

    За його словами, відновлення престижності робітничих професій є одним з головних викликів МОН у процесі модернізації професійної освіти.

    «Модернізація професійної освіти – один із чотирьох основних пріоритетів МОН, і ми готові до змін, що допоможуть створити нову якість професійної освіти. Звіти, що розроблялися у межах Туринського процесу, свідчать: професійна освіта в Україні перебуває на етапі кардинальних перетворень. Новації, які ми запроваджуємо, насамперед пов’язані з нашою інтеграцією в європейський простір та децентралізацією влади в Україні», – зазначив Хобзей.

    Серед інших викликів МОН він відзначив необхідність створення ефективної системи багаторівневого управління профтехосвіти, оптимізацію мережі ПТНЗ та надання їм автономії, а також розвиток системи державно-приватного партнерства.

    «У межах децентралізації ми передали фінансування навчальних закладів на обласний рівень, а формуванням регіонального замовлення на підготовку кадрів займаються новостворені регіональні ради. Водночас з держбюджету цього року виділено 119 млн грн для підтримки професій загальнодержавного значення. Ще 50 млн грн – на обладнання навчально-практичних центрів за трьома найбільш дефіцитними професіями. На 2016-17 роки заплановано відкриття 50 таких центрів в усіх регіонах України», – повідомив Павло Хобзей.

    Він також зазначив, що держава також повністю фінансує здобуття загальної середньої освіти, яку продовжують отримувати учні, які приходять на навчання після 9-го класу.

  3. «Швидкочитання» — генератор завдань для дітей
    22.03.2018

    «Швидкочитання» — генератор завдань для дітей

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям генератор практичних завдань «Швидкочитання», який дозволяє створювати різноманітні завдання для покращення навичок читання. 

    Генератор дозволяє реалізувати індивідуальний підхід до навчання, створивши завдання із власноруч підібраного тексту з урахуванням рівня розвитку і можливостей певної дитини.

    За допомогою генератора ви можете сформувати кілька видів завдань: читання тексту з використанням тільки верхньої частини слів або тільки нижньої; читання тексту без пробілів між словами; читання тексту, який представлений у вигляді анаграм; читання тексту з випадковими символами та читання дзеркального тексту.

    Генератор дозволяє сформувати всі завдання одночасно або обрати тільки окремі завдання, які вам необхідні.

    Виконання індивідуально створених завдань сприятиме зацікавленню дітей процесом читання, формуванню позитивного ставлення до читання, вихованню впевненості у собі та своїх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Кожне завданнясформоване за допомогою генератораможна роздрукувати на звичайному принтері та використовувати необмежену кількість разівЗавантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

    ПЕРЕЙТИ ДО ГЕНЕРАТОРА

     

     розвиток дитини



Популярні товари



  1. Зошит для контролю навчальних досягнень Фізика 8 клас Нова програма Авт: Божинова Ф.
    Зошит з Фізики для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів складений за Новою програмою та призначений для поточного і тематичного контролю навчальних досягнень учнів. Посібник складається з двох частин: поточний контроль знань і контрольні роботи. У першій частині посібника запропоновано декілька видів перевірочних робіт: самостійні роботи - відстежуються рівень засвоєння отриманих теоретичних знань, уміння розв'язувати якісні й розрахункові задачі на два логічні кроки; контроль, теоретичних знань - перевіряється рівень засвоєння теоретичного матеріалу; практичні тренінги - контролюються вміння застосовувати отримані знання під час розв'язування задач різного типу, володіння навичками читати й аналізувати матеріал, поданий графічно, виконувати пояснювальні рисунки. Кожну роботу подано у двох варіантах. Друга частина посібника містить контрольні роботи, які подані у трьох варіантах і за допомогою яких перевіряється рівень засвоєння учнями навчального матеріалу за кожною темою. Продумана структура навчального матеріалу, диференціація завдань за рівнем складності забезпечують оперативність під час використання посібника. Зміст завдань дозволяє використовувати посібник у комплекті з будь-яким чинним підручником Фізики для 8 класу за Новою програмою. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з фізики Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 02.06.2016 р. № 2.1/12-Г-294)
  2. Зошит для практичних робіт з географії. 6 клас нова програма. Автор: В.М. Бойко.
    Зошит для практичних робіт з географії. 6 клас нова програма. Автор: В.М. Бойко. Вид-во: Сиция Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з географії Науково - методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України.
  3. Тетрадь для контрольных работ по Русскому языку 7 класс Новая программа Украинский язык обучения Авт: Давидюк Л.
    Тетрадь для контрольных работ по Русскому языку для 7 класса по Новой программе к учебнику Русский язык 7 класс Новая программа для школ с Украинским языком обучения 7 год изучения Авт: Давидюк Л. Стативка В. Изд-во: Світоч. Пособии содержаться тестовые и контрольные работы, диктанты, тексты для списывания, аудирования, чтения молча, предусмотренные учебной программой. Отдельные страницы пособия выделены для написания диктантов, ответов на вопросы к тексту, которые учитель предлагает для контрольного аудирования, а также страницы для контрольных переводов. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з російської мови та інших мов національних меншин Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 30.06.2015 р. № 14.1/12-Г-880)
  4. Тетрадь по развитию речи 2 класс Новая програма К учебнику Е.И. Самонова Авт: Е.И. Самонова
    Тетрадь к учебнику Русский язык для 2 класса общеобразовательных учебных заведений с обучением на украинском языке Авт. Е.И. Самонова, В.И. Стативка, Т.М. Полякова содержит систему упражнений, направленных на закрепление предусмотренных программой знаний и умений, развитие речевых навыков. Загадки, скороговорки, стихотворения, игровые задания сделают уроки русского языка более интересными и разнообразными. Одобрено для использования в общеобразовательных учебных заведениях комиссией по педагогике и методике начального обучения Научно-методического совета по вопросам образования Министерства образования и науки, молодежи и спорта Украины (письмо ИИТСО от 19.08.2013 г. № 14.1/12-Г-544)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх