Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Захоплюючі розмальовки для розвитку логіки

18.01.2018

Захоплюючі розмальовки для розвитку логіки

Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям розвивальні розмальовки для розвитку навичок аналітичного, логічного, творчого мислення, довільної уваги, зорової пам’яті тощо.

Виконання запропонованих завдань сприятиме формуванню у дітей позитивного ставлення до навчання, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

Тренуємось уважно розмальовувати. Цей комплект розмальовок сприятиме розвитку уваги та спостережливості дитини, допомагатиме їй вчитись аналізувати та вирізняти дрібні деталі зображень.

Шукаємо фігури та розвиваємо увагу. Цей комплект завдань допоможе дитині покращити навички аналітичного мислення, довільну увагу й зорову пам’ять. Виконання завдань дисциплінуватиме її й допомагатиме розвивати цілеспрямованість і посидючість.

Розмальовка «Барвиста закономірність». Це завдання сприятиме розвитку логічного та просторового мислення, а також уваги та дрібної моторики дитини.

Про що йдеться: розмальовуємо слова. Цей комплект завдань допоможе дитині розвинути навички читання та навчитися краще розуміти текст, дитина збагатить словниковий запас, тренуватиме дрібну моторику, а в її мисленні утворяться міцні зв’язки між словами та образами.

Кошик з одягом: будуємо словосполучення та розмальовуємо. Це завдання допоможе дитині розвинути навички читання та навчитися правильно будувати словосполучення іменників з прикметниками, розширюватиме словниковий запас та розвиватиме навички правильного мовлення.

Рахуємо плоди й тренуємо увагу. Цей комплект завдань допоможе дитині одночасно потренувати як довільну увагу, так і навички рахування до десяти, а в деяких завданнях і до 12-13-ти, розвиватиме дрібну моторику, зорово-моторну координацію та дозволить повторити кольори.

Замальовані комірки: тренуємо мислення. Цей комплект завдань сприятиме розвитку логічного та просторового мислення, довільної уваги та зорової пам’яті, навчить дитину помічати дрібні деталі й особливості конфігурації запропонованих фігур

«Пара без пари»: тренуємо увагу. Цей комплект завдань допоможе дитині потренувати увагу та зорову пам’ять. Виконуючи завдання, дитина знайомитиметься з різними геометричними фігурами та формами, покращуватиме дрібну моторику й зорово-моторну координацію.

Кросворд і розмальовка «Кольори веселки». Це завдання містить у собі кросворд і розмальовку, а тому матиме подвійну користь для дитини. Вона зможе потренувати пам’ять, увагу, логічне мислення, дрібну моторику, а також поміркувати над тим, як представлені основні кольори у природі.

Домалюй відсутні частини малюнка. Цей комплект завдань допоможе дитині розвинути спостережливість і кмітливість, логічне та творче мислення, уміння робити умовиводи (індуктивні та дедуктивні) й ретельно аналізувати сюжетні елементи запропонованого зображення.

Розповідь у картинках: тренуємо логіку. Цей комплект завдань допоможе розвивати логічне мислення, уяву та мовлення дитини, а також сприятиме активації її розумових процесів.

Частини цілого: тренуємо логіку й увагу. Цей комплект завдань допоможе дитині потренувати просторове й логічне мислення, спостережливість і увагу. Завдання комплекту мають зростаючий рівень складності за рахунок збільшення кількості частин зображення, а також вигляду їхніх форм.

Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

 

 розмальовки розвиток дитини

Захоплюючі розмальовки для розвитку логіки

Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям розвивальні розмальовки для розвитку навичок аналітичного, логічного, творчого мислення, довільної уваги, зорової пам’яті тощо.

Виконання запропонованих завдань сприятиме формуванню у дітей позитивного ставлення до навчання, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

Тренуємось уважно розмальовувати. Цей комплект розмальовок сприятиме розвитку уваги та спостережливості дитини, допомагатиме їй вчитись аналізувати та вирізняти дрібні деталі зображень.

Шукаємо фігури та розвиваємо увагу. Цей комплект завдань допоможе дитині покращити навички аналітичного мислення, довільну увагу й зорову пам’ять. Виконання завдань дисциплінуватиме її й допомагатиме розвивати цілеспрямованість і посидючість.

Розмальовка «Барвиста закономірність». Це завдання сприятиме розвитку логічного та просторового мислення, а також уваги та дрібної моторики дитини.

Про що йдеться: розмальовуємо слова. Цей комплект завдань допоможе дитині розвинути навички читання та навчитися краще розуміти текст, дитина збагатить словниковий запас, тренуватиме дрібну моторику, а в її мисленні утворяться міцні зв’язки між словами та образами.

Кошик з одягом: будуємо словосполучення та розмальовуємо. Це завдання допоможе дитині розвинути навички читання та навчитися правильно будувати словосполучення іменників з прикметниками, розширюватиме словниковий запас та розвиватиме навички правильного мовлення.

Рахуємо плоди й тренуємо увагу. Цей комплект завдань допоможе дитині одночасно потренувати як довільну увагу, так і навички рахування до десяти, а в деяких завданнях і до 12-13-ти, розвиватиме дрібну моторику, зорово-моторну координацію та дозволить повторити кольори.

Замальовані комірки: тренуємо мислення. Цей комплект завдань сприятиме розвитку логічного та просторового мислення, довільної уваги та зорової пам’яті, навчить дитину помічати дрібні деталі й особливості конфігурації запропонованих фігур

«Пара без пари»: тренуємо увагу. Цей комплект завдань допоможе дитині потренувати увагу та зорову пам’ять. Виконуючи завдання, дитина знайомитиметься з різними геометричними фігурами та формами, покращуватиме дрібну моторику й зорово-моторну координацію.

Кросворд і розмальовка «Кольори веселки». Це завдання містить у собі кросворд і розмальовку, а тому матиме подвійну користь для дитини. Вона зможе потренувати пам’ять, увагу, логічне мислення, дрібну моторику, а також поміркувати над тим, як представлені основні кольори у природі.

Домалюй відсутні частини малюнка. Цей комплект завдань допоможе дитині розвинути спостережливість і кмітливість, логічне та творче мислення, уміння робити умовиводи (індуктивні та дедуктивні) й ретельно аналізувати сюжетні елементи запропонованого зображення.

Розповідь у картинках: тренуємо логіку. Цей комплект завдань допоможе розвивати логічне мислення, уяву та мовлення дитини, а також сприятиме активації її розумових процесів.

Частини цілого: тренуємо логіку й увагу. Цей комплект завдань допоможе дитині потренувати просторове й логічне мислення, спостережливість і увагу. Завдання комплекту мають зростаючий рівень складності за рахунок збільшення кількості частин зображення, а також вигляду їхніх форм.

Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

 

 розмальовки розвиток дитини



Поділіться цією посиланням:


  1. Розвиваємо емоційний інтелект дитини
    23.10.2018

    Розвиваємо емоційний інтелект дитини

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, а також вчителям початкових класів, вихователям груп подовженого дня та вихователям дитячих садочків нові можливості для розвитку емоційного інтелекту малюків.

    Запропоновані завдання допоможуть у цікавій формі розвинути емпатію як здатність відчувати стан іншого і співпереживати у дітей дошкільного віку і учнів 1-4 класів. Крім того, вони у невимушеній формі познайомлять дітей з поняттям емоцій, навчать їх розрізняти та керувати ними.

    Виконання різноманітних завдань сприятиме розвитку мислення, уваги та спостережливості, формуванню у дітей позитивного ставлення до однолітків, дорослих та власної особистості, вихованню впевненості у собі та своїх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Розвинути вміння дитини відчувати стан іншої особи і розуміти власні відчуття допоможуть комплекти завдань Вивчаємо емоції за виразом обличчя та Аналізуємо свої емоції та почуттяабо Вивчаємо сильні сторони своєї особистості. У завданнях дитині пропонується ретельно обміркувати кожну запропоновану емоцію, пригадати причини та фактори, що її викликають, а також її прояви та записати дієві поради, що допомагатимуть її подолати (якщо вона негативна) або сприятимуть її частішому виникненню (у разі позитивної емоції).

    Виконання таких завдань допоможе дитині проаналізувати себе, свої сильні сторони й унікальні риси, поміркувати над тим, як позначаються на виразі обличчя емоції, які відчуває людина, навчитися зображати їх і зчитувати та використовувати як елемент невербального спілкування, отже, сприятиме розвитку емоційного інтелекту.

    Якщо ви бажаєте з раннього віку прищепити дитині здатність до самоорганізації, уміння аналізувати свої бажання і потреби, вам стануть у нагоді комплекти Мої цілі: учимося планувати«Бажання та потреби»: тренуємо інтелект. Ці завдання допоможуть дитині замислитись над тим, що дійсно важливе в житті й без чого повноцінне існування людини неможливе, а також над безліччю бажань, що виникають щодня, але здебільшого мають сумнівні причини для задоволення, тобто є просто примхою або миттєвим порухом душі. Виконання таких вправ допоможе дитині навчитися ставити перед собою актуальні цілі, ретельно планувати їх досягнення, учитися заздалегідь бачити користь, яку можна отримати в разі позитивного результату.

    Наступні комплекти Моя шкала тривоги  та Моя шкала гніву допоможуть дитині окреслити для себе все, що здатне викликати в неї тривогу чи гнів різного ступеню. Знання того, які саме події, ситуації, аспекти спілкування або прояви людей і особливості їхньої поведінки здатні вивести дитину зі стану спокою, дозволить їй краще зрозуміти себе і тактику подальшої поведінки.

    Ще два комплекти розроблені з урахуванням статевої приналежності - Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (хлопчик) або Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (дівчинка). Такі завдання допоможуть дітям подивитись на себе з позитивного боку, пізнати себе як особистість, варту поваги та наділену певними особливостями, які вона може використовувати для власного розвитку. Завдяки виконанню цих вправ батьки чи педагоги отримають корисну інформацію для співпраці з дітьми.

    З метою успішного сімейного виховання варто використати комплект «Беремо інтерв’ю в улюбленої родини». Ці вправи допоможуть дитині краще пізнати своїх рідних, дізнатися про їхні смаки та вподобання. Запропоновані запитання слугуватимуть підґрунтям для подальших, більш змістовних бесід у колі сім’ї.

    Кожне сформоване письмове завдання будь-якого комплекту можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів.

    Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

    БІЛЬШЕ ЗАВДАНЬ

     

     розвиток дитини

  2. «Основа»: 10-річний досвід школи без обмежень
    29.01.2017

    «Основа»: 10-річний досвід школи без обмежень

    Запорізька загальноосвітня школа «Основа» - одна з перших шкіл в країні, де почали впроваджувати інклюзивну освіту: поряд зі звичайними дітьми тут навчаються учні з особливими освітніми потребами. Діти з фізично-психічними вадами почали навчатись в цій школі близько десяти років тому. Зараз навчальний заклад має найкращу репутацію в регіоні. Сюди їздять на навчання діти з різних районів обласного центра. А методики викладання намагаються переймати педагоги з інших шкіл, де цього року почали експеримент з інклюзивної освіти. Про особливості роботи школи, її здобутки й проблеми розповідає Яна Міланова, Українська правда. Життя.

  3. Маємо навчити всіх дітей українській мові, - Гриневич
    27.10.2017

    Маємо навчити всіх дітей українській мові, - Гриневич

    Міністр освіти Лілія Гриневич наголошує, що Україна має навчити вільно володіти державною мовою всіх українських дітей і у цьому питанні не може бути компромісів. Про це вона заявила під час участі у круглому столі «Питання мови в законі України «Про освіту».

    «Ми готові до обговорення імплементації статті 7 Закону «Про освіту», віддали її на експертизу Венеційській комісії, але є межа, якою ми не поступимося – ми маємо навчити дітей вільно володіти українською, і це не може бути лімітовано жодними порадами», - наголосила Гриневич.

    Вона підкреслила, що мовна стаття закону «Про освіту» є дуже загальною та потребує більшої деталізації в наступних документах.

    «Наприклад, питання викликає слово «може» у 4 пункті статті закону, яка дає право вивчати предмети рідною мовою, якщо вона належить до мов ЄС. Може – це не гарантія. Така думка лунає. Однак потрібно розуміти, що ці норми виписані для усього спектру освіти – від дошкільної до вищої освіти. В університетах – може, у шкільній – певні гарантії будуть виписані в Законі «Про загальну середню освіту», – пояснила міністр.

    Лілія Гриневич розповіла, що МОН зараз активно працює над новими програмами та підручниками української мови. Вона закликала представників шкіл-практиків, які сьогодні навчають дітей, долучитися до цього процесу.

    Як відомо, міністри освіти України і Польщі підписали декларацію щодо логіки імплементації статті 7 Закону «Про освіту».

    Згідно з статистичними даними в Україні навчається майже 400 тисяч дітей національних меншин.

     

    закон про освіту реформа середньої освіти



Популярні товари



  1. Людина і світ. 11 клас. Рівень стандарту. Академічний рівень. Профільний рівень. Т. В. Бакка., Л. В. Марголіна., Т. В. Мелещенко.
    Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 16.03.2011 р. № 235) Підручник містить 14 для обговорення. Зміст: 1. Людина. Особистість. 2. Соціалізація особистості. 3. Стереотипи. 4. Конфлікти. 5. Соціум. 6. Соціальна мобільність. 7. Права, свободи та відповідальності. 8. Громодянське суспільство. 9. Політика у житті суспільства. 10. Демократія. 11. Засоби масової інформації. 12. Нація. 13. Полікультурність. 14. Україна і світ.
  2. Рабочая тетрадь. Математика 3 класс. К учебнику М.В. Богдановича, Г.П. Лишенко. Новая программа. Г.П. Лишенко.
    Рабочая тетрадь. Математика 3 класс. К учебнику М.В. Богдавича, Г.П. Лишенко. Одобрено для использования в общеобразовательных учебных заведениях комиссией по педагогике и методике начального обучения Научно-методического совета по вопросам образования Министерства образования и науки Украины (Письмо ИИТСО от 11.01.2014 № 14.1/12-г-24)
  3. Ми готуємось до школи без проблем для дітей 4-6 років Робочий зошит В. Федієнко
    65 грн.
    Посібник складається з чотирьох розділів: вчимось читати, вчимось писати, вчимось рахувати, вчимось мислити. Ця унікальна збірка завдяки своїй простоті викладення матеріалу та ефективності є незамінним помічником для батьків при підготовці дитини до школи.
  4. Українська мова 9 клас Авт: Глазова О. Кузнецов Ю.
    Підручник з Української мови для учнів 9 класу має узагальнювальний характер, спрямований на те, щоб дати можливість учням навчитися застосовувати мовну теорію у практиці живого спілкування – у всіх видах мовленнєвої діяльності. Основна ідея художньої концепції підручника: гармонійно об’єднуючи зміст і форму, впливати на різні сфери сприйняття дійсності підлітком і формувати у нього різноманітні компетентності, розвивати образне художнє мислення. У підручнику широко представлена мистецька творчість Тараса Шевченка, що має сприяти розвитку міжпредметних зв’язків і допомогти у вивченні курсу української літератури у 9 класі. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 02.02.2009 р. № 56)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх