Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Тести ЗНО надрукують шрифтом Брайля і апробують

21.12.2017

Тести ЗНО надрукують шрифтом Брайля і апробують

Українському центру оцінювання якості освіти доручено організувати апробацію технології проведення ЗНО для осіб з порушеннями зору, які при навчанні використовують шрифт Брайля. Відповідний наказ підписаний міністром освіти Лілією Гриневич.

Апробаційне тестування буде проведено під час додаткової сесії зовнішнього незалежного оцінювання. Тестування осіб з порушеннями зору відбудеться з трьох навчальних предметів: української мови і літератури, математики та історії України.

Українському центру оцінювання якості освіти також доручено здійснити розроблення завдань для сертифікаційних робіт у формі предметних тестів з зазначених предметів.

Реєстрація осіб з порушеннями зору, які використовують у процесі навчання шрифт Брайля, для участі в апробаційному тестуванні відбуватиметься під час основного періоду реєстрації, що триватиме з 6 лютого до 19 березня.

Результати апробаційного тестування не будуть зараховані як оцінки за державну підсумкову атестацію за освітній рівень повної загальної середньої освіти.

 

 ЗНО

Тести ЗНО надрукують шрифтом Брайля і апробують

Українському центру оцінювання якості освіти доручено організувати апробацію технології проведення ЗНО для осіб з порушеннями зору, які при навчанні використовують шрифт Брайля. Відповідний наказ підписаний міністром освіти Лілією Гриневич.

Апробаційне тестування буде проведено під час додаткової сесії зовнішнього незалежного оцінювання. Тестування осіб з порушеннями зору відбудеться з трьох навчальних предметів: української мови і літератури, математики та історії України.

Українському центру оцінювання якості освіти також доручено здійснити розроблення завдань для сертифікаційних робіт у формі предметних тестів з зазначених предметів.

Реєстрація осіб з порушеннями зору, які використовують у процесі навчання шрифт Брайля, для участі в апробаційному тестуванні відбуватиметься під час основного періоду реєстрації, що триватиме з 6 лютого до 19 березня.

Результати апробаційного тестування не будуть зараховані як оцінки за державну підсумкову атестацію за освітній рівень повної загальної середньої освіти.

 

 ЗНО



Поділіться цією посиланням:


  1. Дуальна освіта: як втримати ІТ-мізки в Україні
    03.06.2017

    Дуальна освіта: як втримати ІТ-мізки в Україні

    Нещодавно міністр освіти і науки Лілія Гриневич оголосила курс на впровадження дуальної освіти, підкресливши, що в першу чергу це торкнеться вітчизняних виробничої, аграрної та ІТ-сфери. Суть дуальної освіти двома словами - це поєднання студентом навчання у виші і роботи в компанії. Про особливості такого підходу до вищої освіти розмірковує кандидат технічних наук, автор та ініціатор експериментального проекту «Школяр-програміст» Сергій Іщеряков.

    Для європейського суспільства – дуальна освіта давно не ноу-хау. Ця ідея набула розвитку в Німеччині ще в 70-их роках минулого століття. Згодом ініціативу запозичили Канада, Австрія, Швейцарія та низка інших країн, де принципи дуальної освіти успішно реалізуються й сьогодні.

    Чому ж дуальна освіта є такою важливою для вітчизняного ІТ-сектору? Найголовніше - це шанс зупинити чи принаймні зменшити відтік найталановитішої молоді за кордон і тим самим надати можливість кадрово посилити вітчизняні IT-компанії. Особливо це важливо для продуктових IT-компаній, зацікавлених у нових «мізках», здатних генерувати та апробовувати креативні ідеї. Відповідно, компанії зможуть отримати перспективний продукт, а держава – нові надходження до бюджету.

    Але підкреслю: дуальна освіта – не гарантія, а шанс для втримання в Україні талановитої молоді. Що ж робити для того, аби таки перетворити шанс у гарантію?

    До того ж, як виявляється, принципи дуальної освіти здатні виступити каталізатором для інших позитивних процесів в системі вітчизняної ІТ-освіти.

    Як відомо, однією з основних ланок сучасних технічних університетів провідних країн є інноваційні центри з розробки новітніх технологій у різних галузях. У радянських інститутах цю функцію з різним рівнем успішності виконували науково-дослідні сектори та конструкторські бюро. Зараз ця ланка в наших університетах, здебільшого, у занепаді, а то й зовсім відсутня.

    Проте саме через цю ланку реалізується основний принцип дуальної освіти в університетах світу, коли фахівці інноваційних центрів, які є одночасно викладачами, формують вектор навчання студентів старших курсів, задіяних у розробці проектів центру. Звісно, цей вектор навчання спрямований у бік спеціалізації навчальних дисциплін, згідно із особливостями проектів. Один з моїх студентів-програмістів, який продовжив навчання в університеті під Монреалем, працюючи над проектом з програмування мікроконтролерів для локомотивів, змушений був опанувати відповідні розділи теплофізики.

    Відсутність або недостатня розвиненість інноваційних центрів у вітчизняних університетах викликає необхідність прямого втручання компаній у систему української ІТ-освіти шляхом коригування навчальних програм та надання своїх фахівців для ведення занять. Реалізація дуальної освіти додасть ще один елемент – роботу старшокурсників в ІТ-компаніях. Насправді це буде тільки юридичною констатацією давно існуючої ситуації, коли активні та здібні студенти, починаючи в основному з 3-го курсу, працюють по ІТ-компаніях Києва, Харкова, Львова.

    Усі ці процеси є, безумовно, позитивними у порівнянні із станом, якби ІТ-компанії просто стояли б осторонь від освітньої діяльності. Проте це, на мій погляд, лишиться процесом «латания тришкиного кафтана», коли з року в рік ІТ-компанії змушені будуть виконувати невластиві, непритаманні їм освітянські функції, перебираючи на себе обов’язки університетів.

    Коригувати навчальний процес, надавати освітянські послуги повинен університет разом із своїм інноваційним центром, але аж ніяк не ІТ-компанії. Якщо не вирішити проблему із створенням реальних інноваційних центрів в університетах, для ІТ-компаній та ІТ-освіти реалізація принципів дуальної освіти перетвориться у біг замкненим колом.

    По-друге, це не вирішить проблеми із зростанням потоку активних абітурієнтів, які виїжджають для навчання за кордон. Нагадаю, поєднання навчання старшокурсників у вишах із роботою в ІТ-компаніях реально існує та існувало давно і без проголошення дуальної освіти з високих трибун. Тим не менше, креативні молоді люди не хочуть втрачати (реально - вчитись із низьким коефіцієнтом корисної дії) два-три роки на молодших курсах. Не хочуть мати реальних принизливих проблем із деканатами та викладачами, яких треба вмовляти під час сесій на старших курсах в той час, коли дедлайн по проектах насувається невідворотно.

    Пам’ятаєте відомий вислів - коли водій лівою рукою тримає кермо, а правою - коліно сусідки, він обидві справи робить погано. Сьогоденне поєднання українськими старшокурсниками навчання в університетах та роботи в ІТ-компаніях нагадує сидіння на двох стільцях. Або вищезгаданого водія...

    Боюся, що введення проголошеної дуальної освіти радикально нічого не змінить… Саме тому, що університетське навчання не пов’язане із роботою студента над проектом.

    Але уявіть собі, що було б, якби університетські дисципліни… (далі можна, напевне, не продовжувати). Та й ще б з першого семестру… Це була б мрія… І це б точно втримало значну частину абітурієнтів, які поглядають за кордон. «Интересные проекты, интересная учеба - что еще нужно студенту, чтобы остаться в Украине» - перефразуємо афоризм з неповторного «Белого солнца пустыни». Тільки додамо: «Ще й з першого семестру! Гарантовано!»

    Зроблю невеличке резюме - якими ж все таки мають бути кроки для призупинення відтоку вітчизняних абітурієнтських «мізків».

    • По-перше, навчальні дисципліни мають стати реальним фундаментом для проекту, над яким працює студент. І це стосується всіх типів навчальних дисциплін - і фундаментальних (математика+), і базових (дискретна математика+), і прикладних (проектування програмного забезпечення+).
    • По-друге, студент має працювати над дослідницьким або індустріальним проектом в нормальному режимі, а не у стані небажаного винятку.
    • І по-третє. Найважливіше. Обидва кроки необхідно робити з першого дня навчання. Інакше, абітурієнт, який звик до фейків в системі освіти ще зі шкільної парти, все одно обере гарантовану закордонну «синицю в руках».

    Невже це можна зробити? У нашій системі освіти?

    Перед тим, як відповісти: «Так!!! Можна!!!», - невеличкий відступ на три абзаци.

    З 2015 року за ініціативи ГО «Фундація розвитку інновацій» та підтримки МОНУ в старших класах загальноосвітніх шкіл кількох регіонів України реалізується проект «Школяр-програміст». З 2016 року до проекту долучились освітня платформа SmartMe University та Дніпровський міський відділ освіти із проектом «Дніпро ІТ-школа». Результат - підготовлено близько тридцяти 11-класників, п’ятеро з яких успішно пройшли співбесіди в ІТ-компаніях, шестеро отримали сертифікат Java-програміста рівня Professional від Oracle, близько двадцяти хлопців представили Android-проекти в грудні минулого року.

    Але найбільш показовим став дводенний учнівський Хакатон з обробки даних безпілотників, в якому прийняли участь п’ятнадцять школярів у складі чотирьох команд, який було проведено в квітні цього року в Дніпрі. Фахівці компанії Ciklum, які формулювали завдання на Хакатон та надавали допустимі консультаційні послуги під час змагань, були приємно здивовані рівнем розробки як математичних моделей, так і відповідних Java-кодів для всіх чотирьох команд. У цілому, всі чотири команди виконали поставлені завдання з розробки фрагменту реального проекту.

    Таким чином, багаторазово доведено досягнення головної мети проекту «Школяр-програміст» - можливість підготовки безпосередньо протягом навчання у загальноосвітній школі фахівця на рівні, близькому до професійного junior програміста.

    А до чого тут дуальна освіта?

    До уваги ІТ-компаній, особливо - продуктових.

    Вищезгаданих 11-класників можна запросити на співбесіду та протестувати після завершення іспитів ЗНО - після 14 червня. Якщо рівень підготовки влаштує - беріть їх на випробувальний термін на літній період і переконайтесь, чи дійсно можна заключати з цими юнаками та дівчатами (є також і дівчата) контракт на роботу з вересня. На роботу та одночасне навчання в університеті за програмою, яку ІТ-компанія матиме можливість коригувати на свій розсуд вже з першого курсу. Навчання в університеті, звісно, буде за контрактною (платною) формою, проте зарплати студента- першокурсника однозначно вистачить як на оплату університету освітніх послуг, так і на власну стипендію.

    До якого університету?

    Не повірите, але в структурі нашої вищої освіти є, щонайменше, один державний університет, що погодився взяти участь в експерименті зі студентами першого курсу спеціальності «Комп’ютерні науки та інформаційні технології», навчаючи першокурсників повністю за принципами дуальної освіти. Із широким застосуванням елементів дистанційної освіти, наданням можливості студентам працювати в ІТ-компанії з першого дня навчання, адаптацією навчальної програми під особливості проектів, над якими працює студент.

    Враховуючи, що половина з підготовлених 11-класників вже знаходиться під наглядом продуктових компаній з Києва, Львова та Івано-Франківська, навчальна платформа SmartMe University пропонує українським 11-класникам та ІТ-компаніям проект, головна суть якого полягає у наступному.

    У проміжку між завершенням іспитів ЗНО та закінченням терміну подання документів на контрактну форму навчання 400 абітурієнтів на вісім тижнів отримають можливість безкоштовного он-лайн навчання за інтенсивною програмою курсу JavaGR8, що відповідає апробованій навчальній програмі проекту «Школяр- програміст». У другій половині серпня абітурієнти матимуть співбесіду у зацікавлених ІТ-компаніях, пройдуть короткий випробувальний термін та укладуть два контракти - із ІТ-компанією та університетом.

    Чи не замало восьми тижнів для підготовки? Малувато, безумовно. Проте на теоретичну підготовку разом із основами проектного практикуму в ході реалізації проекту «Дніпро ІТ-школа» пішло разом п’ять тижнів інтенсиву. До того ж, навчання для першокурсників - тільки починається…

    І, нарешті, останнє.

    Спостерігаючи хід та результати вищезгаданого Хакатону, я бачив перед собою поєднання двох стихій - мудрого спокійного керівництва досвідчених фахівців Ciklum та вогняного юнацького запалу старшокласників. А чом це не прообраз того, що в світі називають інноваційними центрами? Я бачу цілком реальним, що з цих нинішніх 11-класників через років п’ять сформуються дослідники, викладачі нової формації. Вони не отримають ін’єкції негативного ставлення до освіти на відміну від нинішніх старшокурсників, які втікають з набридлих занять до офісів ІТ-компаній, як тільки це стане можливим. Можливо, саме з цього проекту почнеться становлення реальних інноваційних центрів вітчизняних університетів...

  2. Що таке дуальна освіта і навіщо вона українцям
    22.02.2017

    Що таке дуальна освіта і навіщо вона українцям

    Вища освіта в Україні стає автономною. А це означає, що навчальні заклади тепер повинні думати, де знайти кошти на свій розвиток, і як оновити матеріально-технічну базу так, щоб абітурієнт захотів вступити саме до них. Це одна проблема. Інша – відсутність мотивації: технічні та інженерні спеціальності зараз у дефіциті. Федерація роботодавців заявляє про суттєву нестачу висококваліфікованих кадрів. І просить Міносвіти створити робочу групу для впровадження дуальної освіти для професійно-технічних спеціальностей. Для цього навіть зібрали круглий стіл. Міністр освіти і науки Лілія Гриневич пообіцяла найближчим часом створити робочу групу, назвавши дуальну освіту «потребою нашої країни». Про те, що це таке і як працює за кордоном, дізнавалася Ірина Андрейців, журналіст порталу «Українська правда. Життя».

    Що таке дуальна освіта

    Засновником дуальної освіти вважають Німеччину. Від неї цю систему перейняли Канада, Австрія, Швейцарія та інші країни.

  3. Цікаві завдання-анаграми для розвитку дітей
    02.11.2018

    Цікаві завдання-анаграми для розвитку дітей

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам та вихователям дитячих садочків, а також учителям початкових класів та вихователям груп подовженого дня завдання, що допоможуть зробити дозвілля дитини цікавим і змістовним.

    Подані нижче завдання познайомлять дітей із таким цікавим стародавнім літературним прийомом, як анаграми, та навчать їх розшифровувати, пропонуючи в якості підказки відповідний малюнок чи інші умови. Виконання таких завдань сприятиме розвитку пам’яті, мислення, уваги та спостережливості, формуватиме всебічно розвинену особистість, допоможе цікаво повторити вже вивчений матеріал чи навпаки, вивчити нові поняття, збагачуватиме словниковий запас дитини.

    «Світ навколо нас». Працюючи над завданнями комплекту, дитина дізнається, що таке анаграми і навчиться їх розшифровувати. У завданнях дитині пропонується розшифрувати анаграми за допомогою представлених зображень і самостійно записати правильні відповіді в спеціально відведеному місці.

    Збери слово. Цей комплект з 36 завдань, що має 3 рівні складності (легкий (слова з 3-4 букв) , середній -5-6 букв та складний - 7-10 букв), допоможе дитині зробити перші кроки на шляху до впевненого читання й вивчення правопису слів. Дитина має вирізати подані літери та вклеїти їх у відповідні клітинки так, щоб утворилося слово, яке відповідає малюнку.

    Головоломка «Складаємо слова». Цей комплект із 12 завдань-головоломок допоможе дитині повторити літери абетки, потренувати навички читання та письма, а також увагу, зорову пам’ять, дрібну моторику, мислення та кмітливість.

    Прислів’я та анаграми (українська мова). Цей комплект завдань має комплексне призначення: допоможе дитині вивчити 64 українські прислів’я, поміркувавши над їх сенсом; потренувати кмітливість, адже в кожному прислів’ї є слово, що зашифроване у вигляді анаграми, а також збагатить словниковий запас і розширить кругозір.

    Прислів’я та анаграми (російська мова). Цей комплект завдань також має комплексне призначення: воно допоможе дитині вивчити 64 російські прислів’я, поміркувавши над їх сенсом; потренувати кмітливість, адже в кожному прислів’ї є слово, що зашифроване у вигляді анаграми, а також збагатить словниковий запас.

    Анаграма «Тварини». У завданні дитині пропонується розшифрувати анаграми тварин за допомогою представлених зображень і самостійно записати правильні відповіді в спеціально відведеному місці. Виконуючи завдання ваша дитина буде вдосконалювати навички логічного мислення і дізнається нові слова (у завданні запропоновано 11 анаграм на двох сторінках).

    Анаграма «Дитинчата тварин». Виконуючи це завдання, дитина матиме змогу не лише тренувати логічне мислення та кмітливість, а й розвивати увагу, практикувати навички письма, повторюючи правопис слів, та збагачувати власний словниковий запас.

    Анаграма «Фрукти». У цьому завданні дитині пропонується розшифрувати анаграми фруктів за допомогою представлених зображень і самостійно записати правильні відповіді Виконуючи завдання ваша дитина буде вдосконалювати навички логічного мислення і дізнається нові слова (у завданні запропоновано 12 анаграм на двох сторінках).

    Анаграма «Дні тижня». Завдяки цьому завданню дитина закріпить знання про всі дні тижня, буде вдосконалювати навички логічного мислення та навчиться правильно писати назви всіх днів тижня.

    Анаграма «Місяці року». Працюючи над цим завданням, ваша дитина у цікавій формі закріпить знання про всі місяці року, буде вдосконалювати навички логічного мислення і навчиться правильно писати назви всіх дванадцяти місяців року. Це завдання - цікавий і захоплюючий спосіб практикувати написання слів.

    Анаграма «The months of the year». Для якісного засвоєння нових слів іноземною мовою можна скористатися цим завданням, що допоможе запам’ятати назви дванадцяти місяців року англійською мовою. Виконуючи завдання, дитина зможе не тільки потренувати логічне мислення та кмітливість, а й покращити увагу, повторити правопис слів і збагатити словниковий запас.

    Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

     

     розвиток дитини



Популярні товари



  1. Робочий зошит із зв`язного мовлення. Мова і розмова. 5 клас. Єрмоленко С. Я., Жук М. Г.
    Пропонований зошит з друкованою основою допоможе ефективно використати час на уроках зв’язної мови, урізноманітнити їх творчими завданнями. Для учнів 5 класу, учителів, студентів педагогічних навчальних закладів. Схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах комісією з української мови Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (Лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 15 липня 2013 р. № 14.1/12-Г-423)
  2. Зошит для письма 1 клас 2 частина За новою програмою Авт: О.В. Вашуленко О.Ю. Прищепа
    У Зошиті для письма №2 продовжується вивчення букв українського алфавіту в тому самому порядку, як і в Букварі. Ілюстрації до прописів в обох зошитах, виконані на належному рівні, несуть функціональне навантаження; за кожною ілюстрацією має проводитись відповідна робота на складання звукових моделей слів, відгадування слів за поданими моделями або фрагментами, складання речень за малюнком і схемою. Крім того, зошит містить вправи розвивального характеру, спрямовані на формування вмінь порівнювати, зіставляти, аналізувати, на розвиток кмітливості, спостережливості, а також на списування з друкованого тексту. До Букваря 1 клас. За новою програмою. М. С. Вашуленко, О. В. Вашуленко. Вид-во: Освіта Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти. Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 08.01.2014 р. № 14.1/12)
  3. Географія 7 клас Нова програма Зошит для тестового тематичного контролю знань Авт: Пестушко В.
    Зошит для тестового тематичного контролю знань з географії для 7 класу складено за Новою програмою до підручника Географія 7 клас Нова програма Авт: Пестушко В.Ю., Уварова Г.Ш. Вид-во: Генеза. Він містить різні за типами і рівнями складності тестові завдання, які згруповано в дев'ять тематичних блоків по шість варіантів кожен. Такі різнотипні тестові завдання допоможуть учням систематизувати навчальний матеріал і об'єктивно оцінити свої знання, а також готуватися до майбутнього зовнішнього незалежного оцінювання. Цей посібник стане в пригоді учням як на уроках географії, так і під час самостійної підготовки. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України
  4. Трудове навчання Майстер Саморобко 3 клас Альбом-посібник До підручника І. Веремійчика Нова програма Авт: А.В. Бровченко, Н.Ф. Копитіна
    В альбомі-посібнику запропоновано творчі завдання для уроків трудового навчання у 3 класі, розроблені відповідно до нової програми МОН України підручника І. М. Веремійчика, В. П. Тименка Трудове навчання. 3 клас, спрямовані на розвиток універсальних творчих якостей та сенсорних здібностей учнів. Для учнів третього класу, учителів початкових класів, учителів трудового навчання, батьків. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти МОН України
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх