Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Розвиваємо емоційний інтелект дитини

30.10.2017

Розвиваємо емоційний інтелект дитини

Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, а також вчителям початкових класів, вихователям груп подовженого дня та вихователям дитячих садочків нові можливості для розвитку емоційного інтелекту малюків.

Запропоновані завдання допоможуть у цікавій формі розвинути емпатію як здатність відчувати стан іншого і співпереживати у дітей дошкільного віку і учнів 1-4 класів. Крім того, вони у невимушеній формі познайомлять дітей з поняттям емоцій, навчать їх розрізняти та керувати ними.

Виконання різноманітних завдань сприятиме розвитку мислення, уваги та спостережливості, формуванню у дітей позитивного ставлення до однолітків, дорослих та власної особистості, вихованню впевненості у собі та своїх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

Розвинути вміння дитини відчувати стан іншої особи і розуміти власні відчуття допоможуть комплекти завдань Вивчаємо емоції за виразом обличчя та Аналізуємо свої емоції та почуттяабо Вивчаємо сильні сторони своєї особистості. У завданнях дитині пропонується ретельно обміркувати кожну запропоновану емоцію, пригадати причини та фактори, що її викликають, а також її прояви та записати дієві поради, що допомагатимуть її подолати (якщо вона негативна) або сприятимуть її частішому виникненню (у разі позитивної емоції).

Виконання таких завдань допоможе дитині проаналізувати себе, свої сильні сторони й унікальні риси, поміркувати над тим, як позначаються на виразі обличчя емоції, які відчуває людина, навчитися зображати їх і зчитувати та використовувати як елемент невербального спілкування, отже, сприятиме розвитку емоційного інтелекту.

Якщо ви бажаєте з раннього віку прищепити дитині здатність до самоорганізації, уміння аналізувати свої бажання і потреби, вам стануть у нагоді комплекти Мої цілі: учимося планувати«Бажання та потреби»: тренуємо інтелект. Ці завдання допоможуть дитині замислитись над тим, що дійсно важливе в житті й без чого повноцінне існування людини неможливе, а також над безліччю бажань, що виникають щодня, але здебільшого мають сумнівні причини для задоволення, тобто є просто примхою або миттєвим порухом душі. Виконання таких вправ допоможе дитині навчитися ставити перед собою актуальні цілі, ретельно планувати їх досягнення, учитися заздалегідь бачити користь, яку можна отримати в разі позитивного результату.

Наступні комплекти Моя шкала тривоги  та Моя шкала гніву допоможуть дитині окреслити для себе все, що здатне викликати в неї тривогу чи гнів різного ступеню. Знання того, які саме події, ситуації, аспекти спілкування або прояви людей і особливості їхньої поведінки здатні вивести дитину зі стану спокою, дозволить їй краще зрозуміти себе і тактику подальшої поведінки.

Ще два комплекти розроблені з урахуванням статевої приналежності - Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (хлопчик) або Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (дівчинка). Такі завдання допоможуть дітям подивитись на себе з позитивного боку, пізнати себе як особистість, варту поваги та наділену певними особливостями, які вона може використовувати для власного розвитку. Завдяки виконанню цих вправ батьки чи педагоги отримають корисну інформацію для співпраці з дітьми.

З метою успішного сімейного виховання варто використати комплект «Беремо інтерв’ю в улюбленої родини». Ці вправи допоможуть дитині краще пізнати своїх рідних, дізнатися про їхні смаки та вподобання. Запропоновані запитання слугуватимуть підґрунтям для подальших, більш змістовних бесід у колі сім’ї.

Кожне сформоване письмове завдання будь-якого комплекту можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів.

Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

БІЛЬШЕ ЗАВДАНЬ

 

розвиток дитини

Розвиваємо емоційний інтелект дитини

Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, а також вчителям початкових класів, вихователям груп подовженого дня та вихователям дитячих садочків нові можливості для розвитку емоційного інтелекту малюків.

Запропоновані завдання допоможуть у цікавій формі розвинути емпатію як здатність відчувати стан іншого і співпереживати у дітей дошкільного віку і учнів 1-4 класів. Крім того, вони у невимушеній формі познайомлять дітей з поняттям емоцій, навчать їх розрізняти та керувати ними.

Виконання різноманітних завдань сприятиме розвитку мислення, уваги та спостережливості, формуванню у дітей позитивного ставлення до однолітків, дорослих та власної особистості, вихованню впевненості у собі та своїх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

Розвинути вміння дитини відчувати стан іншої особи і розуміти власні відчуття допоможуть комплекти завдань Вивчаємо емоції за виразом обличчя та Аналізуємо свої емоції та почуттяабо Вивчаємо сильні сторони своєї особистості. У завданнях дитині пропонується ретельно обміркувати кожну запропоновану емоцію, пригадати причини та фактори, що її викликають, а також її прояви та записати дієві поради, що допомагатимуть її подолати (якщо вона негативна) або сприятимуть її частішому виникненню (у разі позитивної емоції).

Виконання таких завдань допоможе дитині проаналізувати себе, свої сильні сторони й унікальні риси, поміркувати над тим, як позначаються на виразі обличчя емоції, які відчуває людина, навчитися зображати їх і зчитувати та використовувати як елемент невербального спілкування, отже, сприятиме розвитку емоційного інтелекту.

Якщо ви бажаєте з раннього віку прищепити дитині здатність до самоорганізації, уміння аналізувати свої бажання і потреби, вам стануть у нагоді комплекти Мої цілі: учимося планувати«Бажання та потреби»: тренуємо інтелект. Ці завдання допоможуть дитині замислитись над тим, що дійсно важливе в житті й без чого повноцінне існування людини неможливе, а також над безліччю бажань, що виникають щодня, але здебільшого мають сумнівні причини для задоволення, тобто є просто примхою або миттєвим порухом душі. Виконання таких вправ допоможе дитині навчитися ставити перед собою актуальні цілі, ретельно планувати їх досягнення, учитися заздалегідь бачити користь, яку можна отримати в разі позитивного результату.

Наступні комплекти Моя шкала тривоги  та Моя шкала гніву допоможуть дитині окреслити для себе все, що здатне викликати в неї тривогу чи гнів різного ступеню. Знання того, які саме події, ситуації, аспекти спілкування або прояви людей і особливості їхньої поведінки здатні вивести дитину зі стану спокою, дозволить їй краще зрозуміти себе і тактику подальшої поведінки.

Ще два комплекти розроблені з урахуванням статевої приналежності - Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (хлопчик) або Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (дівчинка). Такі завдання допоможуть дітям подивитись на себе з позитивного боку, пізнати себе як особистість, варту поваги та наділену певними особливостями, які вона може використовувати для власного розвитку. Завдяки виконанню цих вправ батьки чи педагоги отримають корисну інформацію для співпраці з дітьми.

З метою успішного сімейного виховання варто використати комплект «Беремо інтерв’ю в улюбленої родини». Ці вправи допоможуть дитині краще пізнати своїх рідних, дізнатися про їхні смаки та вподобання. Запропоновані запитання слугуватимуть підґрунтям для подальших, більш змістовних бесід у колі сім’ї.

Кожне сформоване письмове завдання будь-якого комплекту можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів.

Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

БІЛЬШЕ ЗАВДАНЬ

 

розвиток дитини



Поділіться цією посиланням:


  1. Виші отримали рекомендації з академічної доброчесності
    26.10.2018

    Виші отримали рекомендації з академічної доброчесності

    Міністерством освіти розроблені рекомендації з академічної доброчесності, які вже надісланіукраїнським закладам вищої освіти.

    В освітньому відомстві сподіваються, що рекомендації стануть суттєвою допомогою для вишів на їхньому шляху до забезпечення академічної доброчесності.

    За словами заступника міністра освіти і науки Юрія Рашкевича, зараз Україна переживає певну кризу академічної доброчесності, чому є декілька причин.

    «Одна з них – відсутність в університетах глибокого розуміння того, чим саме є академічна доброчесність, а також процедур, які мають цю доброчесність забезпечувати. І ми щиро вдячні Проекту сприяння академічної доброчесності в Україні – SAIUP, який допоміг нам підготувати докладні та змістовні рекомендації з цього питання для закладів вищої освіти», - зазначив Юрій Рашкевич.

    Розробники рекомендацій наголошують, що застосування заходів академічної відповідальності має сенс, якщо учасники освітнього процесу розуміють зміст чинних норм, підстави і процедури притягнення до академічної відповідальності. Тому за інших рівних умов санкції за одні й ті самі порушення для студентів молодших курсів мають бути м'якшими, ніж для студентів старших курсів і, тим більше, для педагогічних, науково-педагогічних і наукових працівників. Заклад вищої освіти має забезпечити навчання всіх учасників освітнього процесу, насамперед, здобувачів вищої освіти з питань забезпечення академічної доброчесності.

    Разом з рекомендаціями МОН також розіслало глосарій термінів та понять із академічної доброчесності, у якому викладено основні визначення, що стануть орієнтирами для викладачів та студентів.

     

     вузи України

     

  2. Головоломки з арифметики для дітей
    29.01.2017

    Головоломки з арифметики для дітей

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам молодших школярів та вчителям початкової школи арифметичні головоломки для дітей з додавання, віднімання, множення та ділення.

    Головоломки допоможуть дитині потренуватись у виконанні арифметичних дій та закріпити відповідні математичні навички.

  3. Учаснику ЗНО: Правила проведення тестування
    22.05.2018

    Учаснику ЗНО: Правила проведення тестування

    Напередодні проведення зовнішнього незалежного оцінювання радимо учасникам тестування ознайомитись з основними правилами проведення ЗНО. Знання та дотримання процедур проведення зовнішнього оцінювання є одним з ключових принципів успішного складання іспитів.

    Допуск до пункту тестування

    Для допуску до пункту тестування учаснику ЗНО необхідно пред'явити такі документи:

    • оригінал сертифіката учасника ЗНО;
    • оригінал документа, серія та номер якого зазначені в сертифікаті;
    • запрошення-перепустку, яку необхідно самостійно роздрукувати зі своєї інформаційної сторінки.

    Відсутність одного з перелічених документів або подання його копії унеможливить участь у тестуванні.

    Запізнення

    Тестування розпочнеться об 11.00. Вхід до пунктів тестування буде відкрито з 10.15 до 10.50. Будь-яке запізнення унеможливить проходження тесту, тому рекомендується заздалегідь відвідати пункт тестування або перевірити маршрути доїзду до нього. На пункт тестування бажано з’явитись за 45 хвилин до початку тесту.

    Технічні засоби

    Під час роботи над тестом заборонено мати при собі засоби зв'язку, пристрої зчитування, обробки, збереження та відтворення інформації, а також окремі елементи, що можуть бути складовими відповідних технічних засобів чи пристроїв.

    Також заборонено використання друкованих або рукописних матеріалів, інших засобів та предметів, окрім дозволених пристроїв медичного призначення, про наявність яких учасник має повідомити працівникам пункту ЗНО.

    Не забудьте залишити всі технічні засоби, які маєте з собою у спеціально відведеному для речей місці в аудиторії. Залишаючи телефон у сумці вимкніть його.

    При порушенні даних вимог учасник зовнішнього оцінювання буде позбавлений права на продовження виконання сертифікаційної роботи.

    Зверніть увагу, що абітурієнт позбавляється права проходити тестування за наявності навіть вимкненого телефону!

    Технологічна перерва

    Для виявлення в абітурієнтів засобів зв’язку та з метою здійснення контролю за дотриманням процедури проходження зовнішнього незалежного оцінювання в пунктах тестування можуть використовуватися технічні засоби, зокрема, камери відеоспостереження або металодетектори.

    З метою виявлення заборонених засобів в учасників ЗНО під час тестування можливе проведення технологічної перерви. У цьому разі роботу над тестом буде призупинено. Час, витрачений на проведення технологічної перерви, буде додано до часу, відведеного на виконання тесту.

    Виявляти наявність заборонених предметів мають право працівники Державної служби охорони, Українського та регіональних центрів оцінювання якості освіти та особи, уповноважені здійснювати державний контроль за проведенням зовнішнього оцінювання.

    Вихід з аудиторії

    Учасники тестування мають право з дозволу старшого інструктора вийти з аудиторії до закінчення роботи над тестом. Якщо учаснику ЗНО потрібно вийти з аудиторії, то він повинен залишити зошит із завданнями сертифікаційної роботи і бланки відповідей на робочому столі.

    Час, який учасник зовнішнього оцінювання провів за межами аудиторії, не додається йому до часу роботи над сертифікаційною роботою. Одночасний вихід кількох учасників зовнішнього оцінювання з однієї аудиторії до завершення роботи заборонено.

    Освіта.ua бажає впевненості та успішних результатів усім учасникам зовнішнього оцінювання.

    Для отримання оперативної інформації про перебіг ЗНО приєднуйтесь до сторінок Абітурієнт та Освіта.ua у Facebook.

     

     підготовка до ЗНО власне висловлення ЗНО українська мова ЗНО ЗНО онлайн програми ЗНО



Популярні товари



  1. Русский язык 2 класс Новая программа Для школ с русским языком обучения Сильнова Э. С. Каневская Н. Г. Олейник В. Ф.
    90 грн.
    Учебник по Русскому языку по Новой программе предназначен для учащихся 2 класса общеобразовательных учебных заведений с русским языком обучения. Современная подача материала поможет детям получить начальные навыки чтения и письма на руссом языке, развить умения строить диалог, пересказывать и обсуждать тексты различной тематики. Рекомендовано Министерством образования и науки, молодёжи и спорта Украины (приказ Министерством образования и науки, молодёжи и спорта от 17. 02. 2012 г. № 118)
  2. Географія 10 клас Зошит для практичних робіт Авт: Стадник О.
    Зошит для практичних робіт з географії з комплектом кольорових та контурних карт. Зошит містить практичні роботи з географії, укладені відповідно до чинної навчальної програми, затвердженої Міністерством освіти і науки України. Завдання практичних робіт дозволяють диференційовано підходити до їх виконання залежно від рівня підготовки класу та окремих учнів. Посібник містить завдання для узагальнюючого оцінювання і всі необхідні контурні карти. Додається комплект кольорових карт. Зошит призначений для учнів 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів і вчителів географії.
  3. Англійська мова 4 клас Zoom in Special 4 Авт: Mitchell H.Q.
    Zoom in Special - это курс английского языка для начальной школы. Отличительной чертой курса является то, что учебник - Student's Book, тетрадь - Workbook и бесплатный интерактивный CD-ROM объединены в одной книге. Курс рассчитан на классы с 1-2 часами английского языка в неделю. С помощью увлекательных историй, весёлых песен и игр ученик развивает все виды языковой деятельности: чтение, аудирование, говорение и письмо. Учебник состоит из девяти разделов, каждый из которых в свою очередь делится на два урока. Кроме основных юнитов, курс содержит три итоговых раздела, дополнительные задания для повторения грамматического и фонетического материала, отдельные секции, посвящённые межпредметным связям и лингвострановедческой информации. Разработано бесплатное календарное планирование. Комплект также содержит специально разработанный для Украины бесплатный страноведческий буклет Culture Time for Ukraine. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з іноземних мов Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 16.06.2015 р. № 14.1/12-Г-479)
  4. Природознавство 2 клас Нова програма Авт: Т. Гільберг Т. Сак
    100 грн.
    Продовжуючи вивчати природознавство у 2-му класі дитина відкриває все нові для себе поняття про живу та неживу природу. Вчиться співіснувати в навколишньому середовищі з явищами живої та не живої природи. Починає розуміти, як важлива правильна поведінка з рослинами та тваринами, і як важливо захистити чистоту і первозданність лісів, лук та природних водойм. Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України (наказ Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України від 18. 06. 2012 р. № 718)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх