Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Розвиваємо емоційний інтелект дитини

30.10.2017

Розвиваємо емоційний інтелект дитини

Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, а також вчителям початкових класів, вихователям груп подовженого дня та вихователям дитячих садочків нові можливості для розвитку емоційного інтелекту малюків.

Запропоновані завдання допоможуть у цікавій формі розвинути емпатію як здатність відчувати стан іншого і співпереживати у дітей дошкільного віку і учнів 1-4 класів. Крім того, вони у невимушеній формі познайомлять дітей з поняттям емоцій, навчать їх розрізняти та керувати ними.

Виконання різноманітних завдань сприятиме розвитку мислення, уваги та спостережливості, формуванню у дітей позитивного ставлення до однолітків, дорослих та власної особистості, вихованню впевненості у собі та своїх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

Розвинути вміння дитини відчувати стан іншої особи і розуміти власні відчуття допоможуть комплекти завдань Вивчаємо емоції за виразом обличчя та Аналізуємо свої емоції та почуттяабо Вивчаємо сильні сторони своєї особистості. У завданнях дитині пропонується ретельно обміркувати кожну запропоновану емоцію, пригадати причини та фактори, що її викликають, а також її прояви та записати дієві поради, що допомагатимуть її подолати (якщо вона негативна) або сприятимуть її частішому виникненню (у разі позитивної емоції).

Виконання таких завдань допоможе дитині проаналізувати себе, свої сильні сторони й унікальні риси, поміркувати над тим, як позначаються на виразі обличчя емоції, які відчуває людина, навчитися зображати їх і зчитувати та використовувати як елемент невербального спілкування, отже, сприятиме розвитку емоційного інтелекту.

Якщо ви бажаєте з раннього віку прищепити дитині здатність до самоорганізації, уміння аналізувати свої бажання і потреби, вам стануть у нагоді комплекти Мої цілі: учимося планувати«Бажання та потреби»: тренуємо інтелект. Ці завдання допоможуть дитині замислитись над тим, що дійсно важливе в житті й без чого повноцінне існування людини неможливе, а також над безліччю бажань, що виникають щодня, але здебільшого мають сумнівні причини для задоволення, тобто є просто примхою або миттєвим порухом душі. Виконання таких вправ допоможе дитині навчитися ставити перед собою актуальні цілі, ретельно планувати їх досягнення, учитися заздалегідь бачити користь, яку можна отримати в разі позитивного результату.

Наступні комплекти Моя шкала тривоги  та Моя шкала гніву допоможуть дитині окреслити для себе все, що здатне викликати в неї тривогу чи гнів різного ступеню. Знання того, які саме події, ситуації, аспекти спілкування або прояви людей і особливості їхньої поведінки здатні вивести дитину зі стану спокою, дозволить їй краще зрозуміти себе і тактику подальшої поведінки.

Ще два комплекти розроблені з урахуванням статевої приналежності - Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (хлопчик) або Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (дівчинка). Такі завдання допоможуть дітям подивитись на себе з позитивного боку, пізнати себе як особистість, варту поваги та наділену певними особливостями, які вона може використовувати для власного розвитку. Завдяки виконанню цих вправ батьки чи педагоги отримають корисну інформацію для співпраці з дітьми.

З метою успішного сімейного виховання варто використати комплект «Беремо інтерв’ю в улюбленої родини». Ці вправи допоможуть дитині краще пізнати своїх рідних, дізнатися про їхні смаки та вподобання. Запропоновані запитання слугуватимуть підґрунтям для подальших, більш змістовних бесід у колі сім’ї.

Кожне сформоване письмове завдання будь-якого комплекту можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів.

Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

БІЛЬШЕ ЗАВДАНЬ

 

розвиток дитини

Розвиваємо емоційний інтелект дитини

Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, а також вчителям початкових класів, вихователям груп подовженого дня та вихователям дитячих садочків нові можливості для розвитку емоційного інтелекту малюків.

Запропоновані завдання допоможуть у цікавій формі розвинути емпатію як здатність відчувати стан іншого і співпереживати у дітей дошкільного віку і учнів 1-4 класів. Крім того, вони у невимушеній формі познайомлять дітей з поняттям емоцій, навчать їх розрізняти та керувати ними.

Виконання різноманітних завдань сприятиме розвитку мислення, уваги та спостережливості, формуванню у дітей позитивного ставлення до однолітків, дорослих та власної особистості, вихованню впевненості у собі та своїх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

Розвинути вміння дитини відчувати стан іншої особи і розуміти власні відчуття допоможуть комплекти завдань Вивчаємо емоції за виразом обличчя та Аналізуємо свої емоції та почуттяабо Вивчаємо сильні сторони своєї особистості. У завданнях дитині пропонується ретельно обміркувати кожну запропоновану емоцію, пригадати причини та фактори, що її викликають, а також її прояви та записати дієві поради, що допомагатимуть її подолати (якщо вона негативна) або сприятимуть її частішому виникненню (у разі позитивної емоції).

Виконання таких завдань допоможе дитині проаналізувати себе, свої сильні сторони й унікальні риси, поміркувати над тим, як позначаються на виразі обличчя емоції, які відчуває людина, навчитися зображати їх і зчитувати та використовувати як елемент невербального спілкування, отже, сприятиме розвитку емоційного інтелекту.

Якщо ви бажаєте з раннього віку прищепити дитині здатність до самоорганізації, уміння аналізувати свої бажання і потреби, вам стануть у нагоді комплекти Мої цілі: учимося планувати«Бажання та потреби»: тренуємо інтелект. Ці завдання допоможуть дитині замислитись над тим, що дійсно важливе в житті й без чого повноцінне існування людини неможливе, а також над безліччю бажань, що виникають щодня, але здебільшого мають сумнівні причини для задоволення, тобто є просто примхою або миттєвим порухом душі. Виконання таких вправ допоможе дитині навчитися ставити перед собою актуальні цілі, ретельно планувати їх досягнення, учитися заздалегідь бачити користь, яку можна отримати в разі позитивного результату.

Наступні комплекти Моя шкала тривоги  та Моя шкала гніву допоможуть дитині окреслити для себе все, що здатне викликати в неї тривогу чи гнів різного ступеню. Знання того, які саме події, ситуації, аспекти спілкування або прояви людей і особливості їхньої поведінки здатні вивести дитину зі стану спокою, дозволить їй краще зрозуміти себе і тактику подальшої поведінки.

Ще два комплекти розроблені з урахуванням статевої приналежності - Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (хлопчик) або Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (дівчинка). Такі завдання допоможуть дітям подивитись на себе з позитивного боку, пізнати себе як особистість, варту поваги та наділену певними особливостями, які вона може використовувати для власного розвитку. Завдяки виконанню цих вправ батьки чи педагоги отримають корисну інформацію для співпраці з дітьми.

З метою успішного сімейного виховання варто використати комплект «Беремо інтерв’ю в улюбленої родини». Ці вправи допоможуть дитині краще пізнати своїх рідних, дізнатися про їхні смаки та вподобання. Запропоновані запитання слугуватимуть підґрунтям для подальших, більш змістовних бесід у колі сім’ї.

Кожне сформоване письмове завдання будь-якого комплекту можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів.

Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

БІЛЬШЕ ЗАВДАНЬ

 

розвиток дитини



Поділіться цією посиланням:


  1. Ukrschools — сучасна платформа для шкіл
    30.08.2017

    Ukrschools — сучасна платформа для шкіл

    Як бути в курсі шкільного життя власної дитини, якщо практично весь свій час доводиться віддавати роботі та вирішенню буденних проблем? Це питання бентежить більшість батьків. На сьогоднішній день цю ситуацію легко вирішує віртуалізована платформа для навчальних закладів, а простіше кажучи — електронний журнал. Багато хто чув про це, але особливо не вникав у деталі. Але ж цей сервіс вже не один рік ефективно працює в багатьох школах України.

    Ukrschools один з найуспішніших проектів, який забезпечує безперервний зв'язок між батьками, вчителями та учнями. Причому суть проекту не тільки в контролі, а й в тому, щоб зробити зручною і продуктивною комунікацію сім'ї та школи.

    Ukrschools — це веб-сервіс, отже, нікому з учасників проекту не потрібно встановлювати програмне забезпечення і купувати спецобладнання. Досить мати доступ до мережі Інтернет, комп'ютер або будь-який портативний гаджет (телефон, планшет).

    Батькам не потрібно регулярно навідуватися в школу, телефонувати вчителям і розпитувати своїх дітей. Всі відповіді на запитання можна отримати дистанційно, написавши повідомлення в чат класному керівнику, вчителю-предметнику або директору. Щоденний розклад уроків і всі отримані оцінки доступні в будь-який час доби і оновлюються постійно. Навіть є можливість дізнатися про рейтинг свого дитини із середнім балом по успішності.

    «Не встиг записати», або «Не був в школі» вже не є причиною непідготовленості до уроку. У дітей завжди, по кожному предмету, є зафіксоване в особистому електронному кабінеті електронного журналу домашнє завдання. Така опція підвищує успішність і стимулює відповідальне ставлення до навчання в цілому. Крім цього кожен школяр має розклад уроків, бачить зміни в ньому, і завжди в курсі всіх подій, які відбуваються в школі - від контрольних робот до позакласних заходів.

    У комплекс послуг, що надаються електронним журналом «Ukrschools» входить дуже важливий для вас, шановні батьки, пункт. Ви завжди будете знати чи була ваша дитина сьогодні в школі чи ні. СМС або email-повідомлення щодня приходять на ваш телефон та інформують про це. Ви позбудетеся зайвих переживань, а діти від регулярних численних дзвінків і звітів перед вами. Схема контролю місцезнаходження учнів може включати в себе також турнікети і карткову систему входу-виходу, що забезпечує безпеку перебування в школі.

    Тепер залишилося відповісти ще на одне питання, яке природним чином виникає у всіх батьків. Скільки коштує такий зручний і ефективний веб-сервіс? Ціни абсолютно доступні. Причому проект Ukrschools виконує соціальну місію. А це означає, що передбачена гнучка тарифікація і пільгові умови, щоб забезпечити взаєморозуміння в цьому аспекті з кожною школою індивідуально.

    Ukrschools - це виключно український проект, який вже кілька років працює в багатьох школах столиці, має хорошу репутацію у батьків і активно удосконалює і розвиває віртуальний електронний журнал. Це означає, що поступово школа звільняється від паперової рутини, письмових журналів, звітів, зошитів. Інформація про життя другого дому наших дітей стає максимально доступною, прозорою і реалістичною.

    У наш непростий час для всіх мам і тат тепер відкриті нові можливості завжди залишатися на зв'язку і повноцінно брати участь в житті своїх дітей, щоб підтримати в складній ситуації і разом порадіти новим перемогам. Адже школа, це те місце, де з вересня по травень наші діти проводять більшу частину свого життя.

    ДІЗНАТИСЬ БІЛЬШЕ

  2. Чого не потрібно робити під час проходження ЗНО
    22.05.2018

    Чого не потрібно робити під час проходження ЗНО

    Учасник зовнішнього незалежного оцінювання може бути позбавлений права проходити зовнішнє незалежне оцінювання, або його робота може бути анульована, у випадку порушення процедури проходження зовнішнього незалежного оцінювання.

    Спілкування з іншими учасниками. Абітурієнт може бути позбавлений права на продовження роботи над тестом, якщо в аудиторії де проводиться тестування він заважає іншим абітурієнтам працювати над тестом або спілкується з іншими абітурієнтами, або передає їм будь-які предмети чи матеріали.

    Засоби зв’язку. Учасник ЗНО зобов’язаний покинути аудиторію якщо з’ясується, що він має при собі засоби зв’язку, пристрої зчитування, обробки, збереження та відтворення інформації або друковані чи рукописні матеріали, що не передбачені процедурою тестування.

    Речі, що не передбачені процедурою зовнішнього оцінювання (верхній одяг, парасольки, сумки, книжки, калькулятори, вимкнуті мобільні телефони, інші засоби зв'язку, пристрої зчитування, обробки, збереження та відтворення інформації, а також окремі елементи, які можуть бути складовими відповідних технічних засобів чи пристроїв, друковані або рукописні матеріали, засоби, предмети, прилади) залишаються учасником ЗНО у спеціально відведеному місці, на яке зобов'язаний вказати інструктор в аудиторії тестування.

    Зверніть увагу, що абітурієнт позбавляється права проходити тестування за наявності навіть вимкненого телефону. Також робота абітурієнта може бути анульована вже після проходження тестування, якщо з’ясується, що він мав при собі телефонний апарат під час виконання тесту.

    Для виявлення в абітурієнтів засобів зв’язку та з метою здійснення контролю за дотриманням процедури проходження зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) в пунктах тестування можуть використовуватися технічні засоби (камери відеоспостереження, металодетектори тощо).

    Виявляти наявність заборонених предметів матимуть право працівники Державної служби охорони, Українського та регіональних центрів оцінювання якості освіти, особи, уповноважені здійснювати державний контроль за проведенням зовнішнього оцінювання.

    Запізнення. Допуск до пункту тестування розпочинається за 45 хвилин та припиняється за 10 хвилин до початку зовнішнього незалежного оцінювання. Будь-яке запізнення унеможливить проходження тесту, тому рекомендується заздалегідь відвідати пункт тестування та перевірити маршрути доїзду до нього. На пункт тестування бажано з’явитися за 45 хвилин до початку тесту.

    Рішення про припинення роботи над тестом. Рішення про припинення роботи абітурієнта над тестом приймається колегіально уповноваженою особою, відповідальним за пункт тестування і старшим інструктором відповідної аудиторії (якщо порушення відбулося поза межами аудиторії – черговим).

     

     вступна кампанія умови вступу ЗНО ЗНО онлайн ЗНО українська мова підготовка до ЗНО програми ЗНО

  3. В Україні планують провести Рік німецької мови В Україні планують провести Рік німецької мови
    30.11.2016

    В Україні планують провести Рік німецької мови

    Україна та Німеччина ініціюють питання проведення у 2017 році Року німецької мови в Україні. Про це йшлося на зустрічі міністра освіти України Лілії Гриневич з Надзвичайним та Повноважним Послом ФРН в Україні паном Ернстом Райхелєм.

    Зокрема, сторони зазначили, що німецька мова є другою за обсягом вивчення в українських школах після англійської мови, а 52% школярів вибирають її для вивчення як другу іноземну.

    За словами міністра освіти Лілії Гриневич, Німеччина також посідає друге місце після Польщі за кількістю обмінів студентами з Україною.



Популярні товари



  1. Хімія 7 клас Нова програма Зошит для лабораторних дослідів і практичних робіт Авт: Черевань І.
    Посібник містить лабораторні досліди і практичні роботи, передбачені чинною програмою з хімії для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів до будь-якого чинного підручника Хімія 7 клас Нова програма. У зошиті наведений класичний варіант проведення робіт. До кожної з них є посилання на сторінку Інтернету з відео, що демонструє виконання роботи. У додатку вміщені розробки домашніх експериментів і матеріали, що стануть у нагоді під час підготовки до практичних робіт. Схвалено до використання у загальноосвітніх навчальних закладах Міністерством освіти і науки України (лист ІІТЗО від 26.06.2015 №14.1 / 12-Г-709)
  2. Трудове навчання 2 клас Альбом-посібник Умійко До підручника В. Сидоренко Нова програма Авт: О. Головата
    В альбомі-посібнику запропоновано творчі завдання для уроків трудового навчання в 2 класі, розроблені відповідно до нової програми МОН України і підручника В. К. Сидоренко, Н. В. Котелянець Трудове навчання 2 клас, спрямовані на розвиток універсальних творчих якостей та сенсорних здібностей учнів. Для учнів 2 класу, учителів початкових класів, учителів трудового навчання, батьків.
  3. Основи здоровя Зошит-практикум 4 клас Нова програма Авт: І. Д. Бех Т. В. Воронцова В. С. Понамаренко С. В. Страшко
    Зошит-практикум містить матеріал для проведення уроків за підручником Основи здоров'я 4 клас Авторів І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Понамаренко, С. В. Страшко Вид-во: Алатон. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти. Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 01.04.2015 р. № 14.1/12-Г-195)
  4. Геометрія 8 клас Нова програма Авт: Мерзляк А. Полонський В. Якір М.
    95 грн.
    Підручник з Геометрії для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів за Новою програмою. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 10.05.2016 р. № 491)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх