Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Маємо навчити всіх дітей українській мові, - Гриневич

27.10.2017

Маємо навчити всіх дітей українській мові, - Гриневич

Міністр освіти Лілія Гриневич наголошує, що Україна має навчити вільно володіти державною мовою всіх українських дітей і у цьому питанні не може бути компромісів. Про це вона заявила під час участі у круглому столі «Питання мови в законі України «Про освіту».

«Ми готові до обговорення імплементації статті 7 Закону «Про освіту», віддали її на експертизу Венеційській комісії, але є межа, якою ми не поступимося – ми маємо навчити дітей вільно володіти українською, і це не може бути лімітовано жодними порадами», - наголосила Гриневич.

Вона підкреслила, що мовна стаття закону «Про освіту» є дуже загальною та потребує більшої деталізації в наступних документах.

«Наприклад, питання викликає слово «може» у 4 пункті статті закону, яка дає право вивчати предмети рідною мовою, якщо вона належить до мов ЄС. Може – це не гарантія. Така думка лунає. Однак потрібно розуміти, що ці норми виписані для усього спектру освіти – від дошкільної до вищої освіти. В університетах – може, у шкільній – певні гарантії будуть виписані в Законі «Про загальну середню освіту», – пояснила міністр.

Лілія Гриневич розповіла, що МОН зараз активно працює над новими програмами та підручниками української мови. Вона закликала представників шкіл-практиків, які сьогодні навчають дітей, долучитися до цього процесу.

Як відомо, міністри освіти України і Польщі підписали декларацію щодо логіки імплементації статті 7 Закону «Про освіту».

Згідно з статистичними даними в Україні навчається майже 400 тисяч дітей національних меншин.

 

закон про освіту реформа середньої освіти

Маємо навчити всіх дітей українській мові, - Гриневич

Міністр освіти Лілія Гриневич наголошує, що Україна має навчити вільно володіти державною мовою всіх українських дітей і у цьому питанні не може бути компромісів. Про це вона заявила під час участі у круглому столі «Питання мови в законі України «Про освіту».

«Ми готові до обговорення імплементації статті 7 Закону «Про освіту», віддали її на експертизу Венеційській комісії, але є межа, якою ми не поступимося – ми маємо навчити дітей вільно володіти українською, і це не може бути лімітовано жодними порадами», - наголосила Гриневич.

Вона підкреслила, що мовна стаття закону «Про освіту» є дуже загальною та потребує більшої деталізації в наступних документах.

«Наприклад, питання викликає слово «може» у 4 пункті статті закону, яка дає право вивчати предмети рідною мовою, якщо вона належить до мов ЄС. Може – це не гарантія. Така думка лунає. Однак потрібно розуміти, що ці норми виписані для усього спектру освіти – від дошкільної до вищої освіти. В університетах – може, у шкільній – певні гарантії будуть виписані в Законі «Про загальну середню освіту», – пояснила міністр.

Лілія Гриневич розповіла, що МОН зараз активно працює над новими програмами та підручниками української мови. Вона закликала представників шкіл-практиків, які сьогодні навчають дітей, долучитися до цього процесу.

Як відомо, міністри освіти України і Польщі підписали декларацію щодо логіки імплементації статті 7 Закону «Про освіту».

Згідно з статистичними даними в Україні навчається майже 400 тисяч дітей національних меншин.

 

закон про освіту реформа середньої освіти



Поділіться цією посиланням:


  1. Вартість пробного ЗНО у 2017 році складає 129 грн
    10.01.2017

    Вартість пробного ЗНО у 2017 році складає 129 грн

    Вартість пробного зовнішнього незалежного оцінювання у 2017 році з одного предмета складає 129 грн. Відповідна інформація оприлюднена на сайтах регіональних центрів оцінювання якості освіти.

    Під час пробного ЗНО абітурієнти матимуть можливість ознайомитися із процедурою проведення тестування та виконати тестові завдання, що будуть максимально наближені до завдань, які будуть виконувати учасники ЗНО під час основної сесії тестування.

  2. Україна співпрацюватиме з США у сфері науки
    03.03.2017

    Україна співпрацюватиме з США у сфері науки

    Кабінет Міністрів ухвалив рішення про відновлення дії Угоди між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки про співробітництво у сфері науки та технологій. Відповідну постанову прийнято на засіданні уряду.

  3. Тьютори, коучі і едвайсери – хто вони?
    21.03.2017

    Тьютори, коучі і едвайсери – хто вони?

    Враховуючи те, що учні та студенти мають сьогодні доступ до будь якої інформації, відпадає необхідність та навіть стає помилковим вчити їх за принципом однієї правильної відповіді. Кожен учень та студент — це особистість з власними цілями й потребами. Саме тому прийшов час нових педагогічних професій, що мають різні функції, детальніше про них розповідає викладач Юрій Коноваленко.

    Нинішнє покоління учнів та студентів воліють робити свій власний вибір, вчиняти власні помилки і отримувати з них досвід для життя. Таким чином вони більш мотивовані до опанування нових знань. А це дає на виході з навчального закладу кращий рівень освіти.

    І, щоб забезпечити той рівень, потрібні і нові педагогічні професії: тьютори, едвайсери, коучі, фасилітатори, ментори. Вони вже приходять в педагогічну практику українських навчальних закладів, адаптуючись із зарубіжних педагогічних методик. Тому давайте спробуємо розібратись які завдання повинні виконувати ці педагоги.

    Найбільш поширена в нашому освітньому просторі посада тьютора. Тож, хто це? Тьютор - це особа, що веде індивідуальні або групові заняття із учнями, студентами. А також — репетитор, наставник. В українських університетах роль тьютора сьогодні в більшості випадків применшена до помічника викладача, здебільшого аспіранта, або це студенти старших курсів.



Популярні товари



  1. Тренажер Дидактичні матеріали з української мови 1 клас до букваря Захарійчук М. Авт: Данилко О.
    Посібник складено за Новою програмою до підручника Буквар 1 клас За новою програмою Авт: М.Д. Захарійчук В.О. Науменко Вид-во: Грамота. Він містить теоретичний матеріал із граматичних тем та систему вправ з української мови до кожної теми, поділених на розділи. Для учнів 1 класу, учителів початкових класів, вихователів груп продовженого дня та батьків.
  2. Робочий зошит. Літературне читання. 2 клас. До підручника В. О. Науменко. Н. О. Будна., З. М. Онишків.
    Робочий зошит. Літературне читання. 2 клас. До підручника В. О. Науменко. У посібнику завдання та вправи для роботи над текстами підручника "Літературне читання 2 клас. Науменко В. О." + вкладка гра "Поетичне лото".
  3. Геометричний тренажер 7 клас Нова програма Авт: Олійник Л.
    У посібнику подано весь матеріал шкільного курсу геометрії для 7 класу у вигляді запитань і відповідей, зразки розв’язання задач і вправ, а також завдання для підготовки до самостійних чи контрольних робіт. Посібник буде корисним для учителів математики, учнів 7-х класу та їхніх батьків. До будь-якого чинного підручника Геометрія 7 клас Нова програма.
  4. Робочий зошит з природознавства 3 клас Нова програма Авт: Гільберг Т.
    Посібник містить цікаві завдання, вправи та розвиток спостережливості, практичні роботи, міні-проект, Дослідницький практикум, вкладку з тематичними завданнями Перевір себе. До підручника Природознавство 3 клас Нова програма Гільберг Т.Г., Сак Т.В. Вид-во: Генеза. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 11.01.2014 р. № 14.1/12)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх