Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Маємо навчити всіх дітей українській мові, - Гриневич

27.10.2017

Маємо навчити всіх дітей українській мові, - Гриневич

Міністр освіти Лілія Гриневич наголошує, що Україна має навчити вільно володіти державною мовою всіх українських дітей і у цьому питанні не може бути компромісів. Про це вона заявила під час участі у круглому столі «Питання мови в законі України «Про освіту».

«Ми готові до обговорення імплементації статті 7 Закону «Про освіту», віддали її на експертизу Венеційській комісії, але є межа, якою ми не поступимося – ми маємо навчити дітей вільно володіти українською, і це не може бути лімітовано жодними порадами», - наголосила Гриневич.

Вона підкреслила, що мовна стаття закону «Про освіту» є дуже загальною та потребує більшої деталізації в наступних документах.

«Наприклад, питання викликає слово «може» у 4 пункті статті закону, яка дає право вивчати предмети рідною мовою, якщо вона належить до мов ЄС. Може – це не гарантія. Така думка лунає. Однак потрібно розуміти, що ці норми виписані для усього спектру освіти – від дошкільної до вищої освіти. В університетах – може, у шкільній – певні гарантії будуть виписані в Законі «Про загальну середню освіту», – пояснила міністр.

Лілія Гриневич розповіла, що МОН зараз активно працює над новими програмами та підручниками української мови. Вона закликала представників шкіл-практиків, які сьогодні навчають дітей, долучитися до цього процесу.

Як відомо, міністри освіти України і Польщі підписали декларацію щодо логіки імплементації статті 7 Закону «Про освіту».

Згідно з статистичними даними в Україні навчається майже 400 тисяч дітей національних меншин.

 

закон про освіту реформа середньої освіти

Маємо навчити всіх дітей українській мові, - Гриневич

Міністр освіти Лілія Гриневич наголошує, що Україна має навчити вільно володіти державною мовою всіх українських дітей і у цьому питанні не може бути компромісів. Про це вона заявила під час участі у круглому столі «Питання мови в законі України «Про освіту».

«Ми готові до обговорення імплементації статті 7 Закону «Про освіту», віддали її на експертизу Венеційській комісії, але є межа, якою ми не поступимося – ми маємо навчити дітей вільно володіти українською, і це не може бути лімітовано жодними порадами», - наголосила Гриневич.

Вона підкреслила, що мовна стаття закону «Про освіту» є дуже загальною та потребує більшої деталізації в наступних документах.

«Наприклад, питання викликає слово «може» у 4 пункті статті закону, яка дає право вивчати предмети рідною мовою, якщо вона належить до мов ЄС. Може – це не гарантія. Така думка лунає. Однак потрібно розуміти, що ці норми виписані для усього спектру освіти – від дошкільної до вищої освіти. В університетах – може, у шкільній – певні гарантії будуть виписані в Законі «Про загальну середню освіту», – пояснила міністр.

Лілія Гриневич розповіла, що МОН зараз активно працює над новими програмами та підручниками української мови. Вона закликала представників шкіл-практиків, які сьогодні навчають дітей, долучитися до цього процесу.

Як відомо, міністри освіти України і Польщі підписали декларацію щодо логіки імплементації статті 7 Закону «Про освіту».

Згідно з статистичними даними в Україні навчається майже 400 тисяч дітей національних меншин.

 

закон про освіту реформа середньої освіти



Поділіться цією посиланням:


  1. Вчимо дитину писати літери української абетки
    24.09.2017

    Вчимо дитину писати літери української абетки

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам дошкільників та вихователям дитячих садків практичні завдання, що навчать дитину впізнавати та писати літери української абетки.

    На сайті для кожної літери українського алфавіту можна завантажити більше десяти окремих завдань різного рівня складності, від літер-розмальовок до завдань-прописів друкованих або прописних літер. Що дуже зручно якщо дитина має проблеми із вивченням деяких букв.

    Літери української абетки:

    Кожне завдання на сайті можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів.

  2. Цікаві розмальовки: геометрія та арифметика
    20.02.2018

    Цікаві розмальовки: геометрія та арифметика

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям розвивальні розмальовки з математики для розвитку навичок аналітичного, логічного та творчого мислення, довільної уваги, зорової пам’яті тощо.

    Виконання запропонованих завдань сприятиме знайомству дітей з геометричними фігурами, поняттям звичайних дробів та їх властивостей, відпрацюванню практичних навичок виконання основних арифметичних дій, формуванню у дітей позитивного ставлення до вивчення математики, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Навчальна розмальовка «Геометричні фігури». Цей комплект завдань поєднує в собі одразу кілька важливих функцій, він допоможе дитині запам’ятати вісім різних геометричних фігур, потренувати навички рахунку до 14-ти та навички порівняння й відповідно пошук найбільшого та найменшого з наведених зображень, а також сприятиме розвитку уваги, дрібної моторики та допоможе повторити основні кольори.

    Лабіринт «Геометричні фігури». Цей комплект завдань допоможе дитині навчитись розрізняти геометричні фігури. У кожному з восьми завдань є герой, який прагне дістатися до певного предмета. Дитині треба допомогти тваринці пройти лабіринтом, розмалювавши лише певні фігури, які вказані в умові, таким чином створивши для неї правильний маршрут.

    «Геометрія в малюнках»: вивчаємо фігури. Цей комплект розмальовок допоможе дитині навчитись розрізняти геометричні фігури на різних зображеннях, дозволить краще їх запам’ятати, а також потренувати навички рахунку, дрібну моторику та повторити кольори.

    Розмальовуємо геометричні фігури. Це завдання у невимушеній формі навчить дитину розрізняти геометричні фігури, допоможе вивчити та повторити їхні назви та правопис, потренувати дрібну моторику та зорово-моторну координацію.

    Вивчаємо геометричні фігури. Цей комплект завдань допоможе ознайомити дитину з геометричними фігурами, розвиватиме просторову уяву, навички письма, навчить упізнавати елементи геометрії в повсякденному житті.

    Вивчаємо звичайні дроби на шматочках піци. Ця навчальна розмальовка допоможе дитині покращити знання звичайних дробів, визначаючи чисельник і знаменник на запропонованих малюнках.

    Ілюстровані завдання «Дроби в малюнках». Цей комплект завдань допоможе дитині зрозуміти таке математичне поняття, як звичайний дріб, наочно покаже їй, що собою являють чисельник і знаменник, і сприятиме кращому засвоєнню даної теми за рахунок залучення зорової та м’язової пам’яті дитини.

    Навчальна розмальовка «Вивчаємо дроби». Ця навчальна розмальовка допоможе дитині краще зрозуміти поняття «звичайний дріб», наочно проілюструвавши чисельник і знаменник.

     «Частини фігур»: вивчаємо рівність дробів. Це завдання наочно познайомить дитину з такою важливою математичною властивістю, як рівність дробів. Щоб виконати це завдання, дитина повинна пригадати основну властивість дробу або проявити кмітливість.

    Вивчаємо основну властивість дробу. Цей комплект завдань допоможе дитині зрозуміти й вивчити основну властивість дробу та наочно запам’ятати приклади рівних дробів.

    Учимо парні й непарні числа. Цей комплект завдань перетворить вивчення парних і непарних чисел на цікавий і захоплюючий процес, адже дитина оперуватиме ними як ключем до створення певного зображення.

    Розмальовка «Вчимо таблицю множення». Цей комплект завдань допоможе дитині запам’ятати таблицю множення дещо незвичним чином, фокусуючись на добутках двох чисел з певного стовпчика таблиці множення, а також залучаючи наявні знання, зорову пам’ять та увагу.

    Розмальовка за арифметичними діями. Цей комплект завдань є чудовою можливістю поєднати тренування декількох важливих для дитини навичок: виконувати арифметичні операції, покращувати дрібну моторику та знання основних кольорів.

    Арифметична розмальовка «Святкова ялинка». Це тематичне завдання подарує дитині хороший святковий настрій і допоможе потренувати виконання арифметичних дій додавання й віднімання, покращити увагу, дрібну моторику, зорово-моторну координацію та повторити основні кольори.

    Арифметична розмальовка «Снігуронька». У цьому завданні треба крок за кроком розв’язати всі математичні завдання, результат яких указуватиме на певний колір, у який треба розмалювати відповідну ділянку малюнка.

    Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

    ПЕРЕГЛЯНУТИ ВСІ ЗАВДАННЯ

     

     розвиток дитини розмальовки

  3. «Мистецтво» як один із головних предметів у школі «Мистецтво» як один із головних предметів у школі
    05.12.2016

    «Мистецтво» як один із головних предметів у школі

    Українське суспільство активно долучається до обговорення проблем освіти та її реформування. Як для освітян, так і для батьків є зрозумілим, що сучасна шкільна освіта не відповідає вимогам світу. Своїми думками з приводу значення предметів мистецького циклу ділиться заступник головного редактора журналу «Мистецтво та освіта» Ольга Просіна.

    Наразі з’явилась велика кількість людей, яка вважає себе експертами й намагається долучитися до руху за реформування сучасної загальноосвітньої школи. З одного боку, активність і небайдужість суспільства є позитивною ознакою, з іншого, – є небезпека, що на реформи можуть впливати представники громадськості, які не є професіоналами в питаннях освіти.



Популярні товари



  1. Німецька мова 4 клас Нова програма Авт: Л. В. Горбач, Л. П. Савченко
    95 грн.
    Підручник укладено за розділами, які мають поурочну структуру. Презентація нового навчального матеріалу відбувається на основі кольорових сюжетних малюнків, а його опрацювання й закріплення здійснюється в ігрових вправах, римуваннях, віршах і комунікативних завданнях, що забезпечує тренування учнів у чотирьох видах мовленнєвої діяльності. У кінці кожного розділу пропонується ігровий урок (урок­проект, урок­майстрування), який підсумовує вивчене й дає можливість учневі використати набуті знання в комунікативній ситуації. У додатках до підручника вміщені тексти для аудіювання, рекомендації щодо проведення ігор і німецько­український та українсько­німецький словники. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 20.07.2015 р. № 777)
  2. Робочий зошит Інформатика 3 клас Нова програма До підручника Ломаковської Г.В. Авт: Зеленська О.І.
    Видання складено відповідно до чинної програми та підручника Сходинки до інформатики, 3 клас. Нова програма. Ломаковська Г.В., Проценко Г.О., Ривкінд Й.Я., Рівкінд Ф.М. Вид-во: Освіта За загальною редакцією О.В. Коршунової Зошит містить різнорівневі завдання з розвитку логічного мислення, завдання, що сприяють засвоєнню основних понять інформатики, готують учнів до практичної роботи з комп'ютером. Вправи на знаходження закономірностей, створення власних завдань за аналогією сприяють розвитку аналітичного мислення, зв'язного мовлення, навчають встановлювати взаємозв'язки, робити висновки. Систему завдань розроблено з урахуванням вікових особливостей учнів. Призначено для учнів 3 класу загальноосвітніх навчальних закладів, учителів початкових класів, учителів інформатики та дбайливих батьків. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти. Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 24.03.2015 р. № 14.1/12-Г-151)
  3. Світ рослин Тематичні картки
    Використання усіх карток серії сприятиме збагаченню знань та розвитку зацікавленості довкіллям, а також інформаційній грамотності, навичкам спілкування та прагненню застосовувати набуті знання в повсякденному житті. До наборів входять 48 карток, з яких можна скласти 24 сюжети.
  4. Математика 6 клас Нова програма Авт: Н. Тарасенкова, І. Богатирьова, О. Коломієць, З. Сердюк
    Підручник став переможцем Всеукраїнського конкурсу підручників у 2012 р. Він науково коректний, доступний, гарно оформлений і зручний у використанні. Зміст підручника та апарат організації його засвоєння спрямовані також на творчий розвиток учнів, мотивацію навчання, стимулювання пізнавального інтересу, забезпечення успішної самостійної роботи учнів. Підручник добре ілюстрований. Корольові фотографії та ілюстрації несуть добре продумане дидактичне навантаження і полегшують сприймання та розуміння учнями нового навчального матеріалу. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України від 07.02.2014 р. №123
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх