Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



МОН розробляє закон з підтримки стартапів

01.10.2017

МОН розробляє закон з підтримки стартапів

У Міністерстві освіти і науки завершують перший етап підготовки законопроекту щодо стартапів. Про це розповів директор департаменту інноваційної діяльності та трансферу технологій МОН Віктор Шовкалюк.

«Зараз, коли в Україні є великий потенціал для розвитку стартапів, звісно нам потрібно створювати правові засади для їх підтримки, насамперед у вишах та наукових установах. У проекті закону ми прописуємо алгоритми, які дозволять збільшити комерціалізацію українських розробок, кількість малих інноваційних підприємств, небюджетні джерела фінансування інноваційної діяльності тощо», – зазначив Шовкалюк.

За його словами, у законопроекті для стартапів передбачено встановлення нижчої податкової ставки на прибуток. Планується також заміна внесків соціального страхування, здійснюваних за працівників, фіксованим платежем. Він має бути в розмірі 2 мінімальних внесків соціального страхування незалежно від розміру зарплати.

«У документі ми чітко визначимо, що таке стартап, яку він повинен мати історію, річний дохід, на що має бути спрямована його діяльність. Окремо ми пропишемо поняття соціального та інноваційного стартапу – яким критеріям має відповідати той чи інший проект, щоб підпадати під ці визначення», – сказав очільник департаменту.

 

фінансування освіти реформа вищої освіти

МОН розробляє закон з підтримки стартапів

У Міністерстві освіти і науки завершують перший етап підготовки законопроекту щодо стартапів. Про це розповів директор департаменту інноваційної діяльності та трансферу технологій МОН Віктор Шовкалюк.

«Зараз, коли в Україні є великий потенціал для розвитку стартапів, звісно нам потрібно створювати правові засади для їх підтримки, насамперед у вишах та наукових установах. У проекті закону ми прописуємо алгоритми, які дозволять збільшити комерціалізацію українських розробок, кількість малих інноваційних підприємств, небюджетні джерела фінансування інноваційної діяльності тощо», – зазначив Шовкалюк.

За його словами, у законопроекті для стартапів передбачено встановлення нижчої податкової ставки на прибуток. Планується також заміна внесків соціального страхування, здійснюваних за працівників, фіксованим платежем. Він має бути в розмірі 2 мінімальних внесків соціального страхування незалежно від розміру зарплати.

«У документі ми чітко визначимо, що таке стартап, яку він повинен мати історію, річний дохід, на що має бути спрямована його діяльність. Окремо ми пропишемо поняття соціального та інноваційного стартапу – яким критеріям має відповідати той чи інший проект, щоб підпадати під ці визначення», – сказав очільник департаменту.

 

фінансування освіти реформа вищої освіти



Поділіться цією посиланням:


  1. «Швидкочитання» — генератор завдань для дітей
    22.03.2018

    «Швидкочитання» — генератор завдань для дітей

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям генератор практичних завдань «Швидкочитання», який дозволяє створювати різноманітні завдання для покращення навичок читання. 

    Генератор дозволяє реалізувати індивідуальний підхід до навчання, створивши завдання із власноруч підібраного тексту з урахуванням рівня розвитку і можливостей певної дитини.

    За допомогою генератора ви можете сформувати кілька видів завдань: читання тексту з використанням тільки верхньої частини слів або тільки нижньої; читання тексту без пробілів між словами; читання тексту, який представлений у вигляді анаграм; читання тексту з випадковими символами та читання дзеркального тексту.

    Генератор дозволяє сформувати всі завдання одночасно або обрати тільки окремі завдання, які вам необхідні.

    Виконання індивідуально створених завдань сприятиме зацікавленню дітей процесом читання, формуванню позитивного ставлення до читання, вихованню впевненості у собі та своїх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Кожне завданнясформоване за допомогою генератораможна роздрукувати на звичайному принтері та використовувати необмежену кількість разівЗавантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

    ПЕРЕЙТИ ДО ГЕНЕРАТОРА

     

     розвиток дитини

  2. МОН розробило новий порядок зарахування дітей до дитсадків
    27.09.2018

    МОН розробило новий порядок зарахування дітей до дитсадків

    Міністерством освіти і науки розроблений новий Порядок зарахування, відрахування та переведення вихованців до державних та комунальних закладів освіти для здобуття дошкільної освіти. Проект документа оприлюднений для громадського обговорення.

    Порядок визначає механізм зарахування та переведення дітей до дитячих садків, перелік документів, що мають подавати батьки дитини та інші особливості, пов'язані із зарахуванням дітей до закладів дошкільної освіти.

    Планується, що у першу чергу до дитячих садків будуть зараховуватись діти, які проживають в межах території обслуговування закладу освіти, є рідними братами або сестрами дітей, які вже здобувають дошкільну освіту в цьому дитячому садку або мають право на першочергове зарахування відповідно до законодавства.

    Діти працівників цього ж закладу освіти зараховуватимуться позачергово.

    Засновник закладу освіти або органи місцевого самоврядування зможуть ухвалювати рішення щодо створення системи електронної реєстрації заявок про зарахування дітей до закладів освіти на відповідній території.

    Громадське обговорення проекту документа триватиме до 24 жовтня 2018 року. Пропозиції та зауваження можна надсилати на e-mail: a_hryshchenko@mon.gov.ua.

    ПРОЕКТ ДОКУМЕНТА

     

     реформа середньої освіти

  3. Виші отримали рекомендації з академічної доброчесності
    26.10.2018

    Виші отримали рекомендації з академічної доброчесності

    Міністерством освіти розроблені рекомендації з академічної доброчесності, які вже надісланіукраїнським закладам вищої освіти.

    В освітньому відомстві сподіваються, що рекомендації стануть суттєвою допомогою для вишів на їхньому шляху до забезпечення академічної доброчесності.

    За словами заступника міністра освіти і науки Юрія Рашкевича, зараз Україна переживає певну кризу академічної доброчесності, чому є декілька причин.

    «Одна з них – відсутність в університетах глибокого розуміння того, чим саме є академічна доброчесність, а також процедур, які мають цю доброчесність забезпечувати. І ми щиро вдячні Проекту сприяння академічної доброчесності в Україні – SAIUP, який допоміг нам підготувати докладні та змістовні рекомендації з цього питання для закладів вищої освіти», - зазначив Юрій Рашкевич.

    Розробники рекомендацій наголошують, що застосування заходів академічної відповідальності має сенс, якщо учасники освітнього процесу розуміють зміст чинних норм, підстави і процедури притягнення до академічної відповідальності. Тому за інших рівних умов санкції за одні й ті самі порушення для студентів молодших курсів мають бути м'якшими, ніж для студентів старших курсів і, тим більше, для педагогічних, науково-педагогічних і наукових працівників. Заклад вищої освіти має забезпечити навчання всіх учасників освітнього процесу, насамперед, здобувачів вищої освіти з питань забезпечення академічної доброчесності.

    Разом з рекомендаціями МОН також розіслало глосарій термінів та понять із академічної доброчесності, у якому викладено основні визначення, що стануть орієнтирами для викладачів та студентів.

     

     вузи України

     



Популярні товари



  1. Літературне читання Робочий зошит 4 клас Нова програма Російська мова навчання Авт: Коченгіна М.
    Зошит містить навчальні вправи до підручника Літературне читання для 4 класу загальноосвітніх навчальних закладів з Російською мовою навчання авторів Коченгіна М.В., Коваль О.А. за Новою програмою. Завдання зошита призначені для повторення і закріплення матеріалу підручника, а також творчих можливостей дітей. Пропоновані в зошиті вправи забезпечать індивідуальний і диференційований підхід під час вивчення літературного читання. Зошит призначений для організації роботи четвертокласників на уроці та самостійної роботи учнів під час виконання домашніх завдань. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 23.07.2015 р. № 14.1/12-Г-935)
  2. Тетрадь по развитию речи 3 класс Новая программа К учебнику Самонова Е.И. Авт: Самонова Е.И.
    Тетрадь к учебнику Русский язык для 3 класса Самонова Е.И., Стативка В.И., Полякова Т.М. общеобразовательных учебных завдений с обучением на украинском языке, содержит систему упражнений, направленных на закрепление предусмотренных программой знаний и умений, развитие речевых навыков. Загадки, скороговорки, стихотворения, творческие задания сделают уроки русского языка более интересными и разнообразными. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти. Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 04.03.2014 р. № 14.1/12-Г-284)
  3. Математика 4 клас Нова програма Авт: Будна Н. Беденко М.
    120 грн.
    Підручник з Математики для 4 класу за Новою програмою для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 20.07.2015 р. № 777)
  4. Українська література 11 клас Cтандарт Академ Авт: Мовчан Р. Авраменко О. Пахаренко В.
    Підручник з Української літератури для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів Рівень Стандарту, Академічний рівень відповідає вимогам Державного стандарту освіти та чинній Програмі з української літератури. Його написано з урахуванням наукових досягнень сучасного літературознавства та вікових особливостей учнів. Зміст підручника спрямовано на гуманізацію та демократизацію шкільної літературної освіти, поглиблення національного самоусвідомлення, підвищення загальної освіченості, розвиток творчих здібностей, формування самостійності мислення одинадцятикласників. Методичний апарат підручника охоплює різнорівневі завдання, у ньому широко використано ілюстративний матеріал. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 16.03.2011 р. № 235)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх