Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Правила атестації викладача з науковим ступенем

01.09.2017

Правила атестації викладача з науковим ступенем

Атестація педагогічних працівників здійснюється відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 6.10.2010 № 930.

Пунктом 4.7 Положення передбачено, що присвоєння кваліфікаційних категорій за результатами атестації здійснюється послідовно. Але для певних категорій педагогічних працівників є винятки стосовно такої послідовності. Зокрема, цим пунктом встановлено, що педагогічні працівники, які мають наукові ступені, вчені або почесні звання, якщо їх діяльність за профілем збігається з наявним науковим ступенем, ученим (почесним) званням, атестуються без додержання послідовності в присвоєнні кваліфікаційних категорій та строку проведення позачергової атестації.

Тому викладачеві коледжу, який має науковий ступінь кандидата наук, може бути присвоєно більш високу кваліфікаційну категорію, включаючи «спеціаліст вищої категорії».

Відповідно до пункту 1.7 Положення атестація може бути черговою або позачерговою. Чергова атестація здійснюється один раз на п'ять років.

Педпрацівникові, якому присвоєно найвищий кваліфікацій рівень, наступна чергова атестація можлива не пізніше, ніж через п’ять року з часу присвоєння вищої категорії.

Згідно з пунктом 1.8 Положення, умовою чергової атестації педагогічних працівників є обов'язкове проходження не рідше одного разу на п'ять років підвищення кваліфікації. Ця вимога не розповсюджується на педагогічних працівників, які працюють перші п'ять років після закінчення вищого навчального закладу.

Тож підвищення кваліфікації має передувати наступній черговій атестації.

Відповідно до пункту 1.9 Положення позачергова атестація з метою присвоєння працівнику педагогічного звання проводиться за поданням керівника чи педагогічної ради навчального закладу.

Щодо педагогічних працівників, які мають науковий ступінь, то з метою присвоєння їм педагогічного звання можлива позачергова атестація у будь-який період за поданням керівника чи педагогічної ради навчального закладу без вимог щодо терміну роботи на займаній посаді, що встановлений пунктом 3.18 Положення стосовно працівників, прийнятих на педагогічні посади після закінчення вищих навчальних закладів. Згідно з цим пунктом особи, прийняті на посади педагогічних працівників після закінчення вищих навчальних закладів, атестуються не раніш як після двох років роботи на займаній посаді.

При цьому педагогічний працівник може самостійно звернутися до керівника навчального закладу чи педагогічної ради з заявою про присвоєння педагогічного звання. Але рішення атестаційної комісії приймається на основі поданням керівника чи педагогічної ради навчального закладу.

Відповідно до пункту 5.2 Положення педагогічне звання «викладач-методист» може присвоюватися педагогічним працівникам, які мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», здійснюють науково-методичну і науково-дослідну діяльність, мають власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об'єднаннями викладачів вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти.

Відповідно до пункту 5.3 Положення, педагогічне звання «старший викладач» може присвоюватися педагогічним працівникам, які мають кваліфікаційні категорії «спеціаліст вищої категорії» або «спеціаліст першої категорії» та досягли високого професіоналізму в роботі, систематично використовують передовий педагогічний досвід, беруть активну участь у його поширенні, надають практичну допомогу іншим педагогічним працівникам.

При цьому Положенням не встановлено вимоги щодо послідовності присвоєння педагогічних звань, як це передбачено стосовно присвоєння кваліфікаційних категорій.

За матеріалами Управління соціально-економічного захисту ЦК Профспілки.

Правила атестації викладача з науковим ступенем

Атестація педагогічних працівників здійснюється відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 6.10.2010 № 930.

Пунктом 4.7 Положення передбачено, що присвоєння кваліфікаційних категорій за результатами атестації здійснюється послідовно. Але для певних категорій педагогічних працівників є винятки стосовно такої послідовності. Зокрема, цим пунктом встановлено, що педагогічні працівники, які мають наукові ступені, вчені або почесні звання, якщо їх діяльність за профілем збігається з наявним науковим ступенем, ученим (почесним) званням, атестуються без додержання послідовності в присвоєнні кваліфікаційних категорій та строку проведення позачергової атестації.

Тому викладачеві коледжу, який має науковий ступінь кандидата наук, може бути присвоєно більш високу кваліфікаційну категорію, включаючи «спеціаліст вищої категорії».

Відповідно до пункту 1.7 Положення атестація може бути черговою або позачерговою. Чергова атестація здійснюється один раз на п'ять років.

Педпрацівникові, якому присвоєно найвищий кваліфікацій рівень, наступна чергова атестація можлива не пізніше, ніж через п’ять року з часу присвоєння вищої категорії.

Згідно з пунктом 1.8 Положення, умовою чергової атестації педагогічних працівників є обов'язкове проходження не рідше одного разу на п'ять років підвищення кваліфікації. Ця вимога не розповсюджується на педагогічних працівників, які працюють перші п'ять років після закінчення вищого навчального закладу.

Тож підвищення кваліфікації має передувати наступній черговій атестації.

Відповідно до пункту 1.9 Положення позачергова атестація з метою присвоєння працівнику педагогічного звання проводиться за поданням керівника чи педагогічної ради навчального закладу.

Щодо педагогічних працівників, які мають науковий ступінь, то з метою присвоєння їм педагогічного звання можлива позачергова атестація у будь-який період за поданням керівника чи педагогічної ради навчального закладу без вимог щодо терміну роботи на займаній посаді, що встановлений пунктом 3.18 Положення стосовно працівників, прийнятих на педагогічні посади після закінчення вищих навчальних закладів. Згідно з цим пунктом особи, прийняті на посади педагогічних працівників після закінчення вищих навчальних закладів, атестуються не раніш як після двох років роботи на займаній посаді.

При цьому педагогічний працівник може самостійно звернутися до керівника навчального закладу чи педагогічної ради з заявою про присвоєння педагогічного звання. Але рішення атестаційної комісії приймається на основі поданням керівника чи педагогічної ради навчального закладу.

Відповідно до пункту 5.2 Положення педагогічне звання «викладач-методист» може присвоюватися педагогічним працівникам, які мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», здійснюють науково-методичну і науково-дослідну діяльність, мають власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об'єднаннями викладачів вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти.

Відповідно до пункту 5.3 Положення, педагогічне звання «старший викладач» може присвоюватися педагогічним працівникам, які мають кваліфікаційні категорії «спеціаліст вищої категорії» або «спеціаліст першої категорії» та досягли високого професіоналізму в роботі, систематично використовують передовий педагогічний досвід, беруть активну участь у його поширенні, надають практичну допомогу іншим педагогічним працівникам.

При цьому Положенням не встановлено вимоги щодо послідовності присвоєння педагогічних звань, як це передбачено стосовно присвоєння кваліфікаційних категорій.

За матеріалами Управління соціально-економічного захисту ЦК Профспілки.



Поділіться цією посиланням:


  1. Тьютори, коучі і едвайсери – хто вони?
    21.03.2017

    Тьютори, коучі і едвайсери – хто вони?

    Враховуючи те, що учні та студенти мають сьогодні доступ до будь якої інформації, відпадає необхідність та навіть стає помилковим вчити їх за принципом однієї правильної відповіді. Кожен учень та студент — це особистість з власними цілями й потребами. Саме тому прийшов час нових педагогічних професій, що мають різні функції, детальніше про них розповідає викладач Юрій Коноваленко.

    Нинішнє покоління учнів та студентів воліють робити свій власний вибір, вчиняти власні помилки і отримувати з них досвід для життя. Таким чином вони більш мотивовані до опанування нових знань. А це дає на виході з навчального закладу кращий рівень освіти.

    І, щоб забезпечити той рівень, потрібні і нові педагогічні професії: тьютори, едвайсери, коучі, фасилітатори, ментори. Вони вже приходять в педагогічну практику українських навчальних закладів, адаптуючись із зарубіжних педагогічних методик. Тому давайте спробуємо розібратись які завдання повинні виконувати ці педагоги.

    Найбільш поширена в нашому освітньому просторі посада тьютора. Тож, хто це? Тьютор - це особа, що веде індивідуальні або групові заняття із учнями, студентами. А також — репетитор, наставник. В українських університетах роль тьютора сьогодні в більшості випадків применшена до помічника викладача, здебільшого аспіранта, або це студенти старших курсів.

  2. Математика навколо нас: вчимося з цікавістю
    09.11.2018

    Математика навколо нас: вчимося з цікавістю

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям тринадцять практичних завдань та розмальовок для розвитку обчислювальних навичок, аналітичного, логічного та просторового мислення, довільної уваги тощо.

    Виконання запропонованих завдань сприятиме формуванню у дітей позитивного ставлення до вивчення математики, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Вивчаємо швидкість руху транспорту. Це завдання допоможе дитині отримати елементарні знання про різні види транспорту, їх назви й призначення, розвинути увагу та кмітливість. Дитині пропонується розглянути малюнки й поміркувати, з якою швидкістю рухається кожен транспортний засіб.

    Вчимося обчислювати периметр. Це завдання допоможе дитині засвоїти поняття «периметр» і навчитися обчислювати периметр багатокутників. Виконуючи завдання, дитина розвиватиме просторове мислення, навички додавання й читання, розширить словниковий запас.

    Плануємо покупки: навички додавання на практиці. Цей комплект із 8-ми завдань допоможе дитині навчитися орієнтуватися у відділах магазину, планувати витрати й розвинути навички додавання (а у випадках, коли потрібно вирахувати ціну за 100 г або 1 кг продукту – навички множення й ділення).

    Головоломка «Логіка малюнків». Це завдання пропонує дитині досить незвичну форму головоломки, у якій треба проаналізувати й відшукати складові цілого зображення, розташовані серед інших (неправильних) складових. Розв’язуючи головоломку, дитина зможе потренувати аналітичне мислення, увагу й спостережливість.

    Вивчаємо геометричні фігури. Цей комплект завдань допоможе ознайомити дитину з геометричними фігурами, розвиватиме просторову уяву, навички письма, навчить упізнавати елементи геометрії в повсякденному житті. Під час виконання завдання дитина розвиватиме уяву, навички письма, мислення, поринатиме у світ творчості з кольоровою палітрою.

    Вчимося міркувати за аналогією. Цей комплект завдань є відмінним практичним засобом для розвитку й тренування логічного мислення та вміння робити обґрунтовані умовиводи, що базуються на визначенні схожості й певних спільних принципів. Принцип аналогії, використаний у завданнях, дозволяє дитині більш ефективно міркувати та набувати нових знань про навколишній світ.

    Учимось рахувати гроші. Цей комплект завдань допоможе дитині в ігровій і наочній формі покращити та закріпити математичні навички додавання й порівняння величин і чисел. Оскільки у завданнях пропонується підрахувати гроші, дитина матиме можливість переконатись у практичному значенні й користі вміння виконувати арифметичні дії.

    Рахуємо фігури веселого конструктора. Цей комплект завдань допоможе дитині розвинути логіко-математичне мислення, увагу й кмітливість. Комплект складається з 6-ти завдань, у яких дитині пропонується порахувати, записати кількість геометричних фігур кожного виду та розмалювати їх. Також потрібно скласти й розв’язати відповідні приклади.

    Складаємо приклади на множення. Цей комплект завдань допоможе дитині потренувати навички множення однозначних і двозначних чисел. Кожне з 8-ми завдань містить задачу, проілюстровану малюнками, дивлячись на які, потрібно скласти приклад на множення.

    Розмальовка «Числа довкола нас»: будуємо словосполучення. Цей комплект завдань допоможе дитині запам’ятати числа від 1 до 9 й відповідні цифри. Кожне завдання присвячено окремій цифрі й містить її зображення, а також відоме словосполучення (фразу), у якому згадується ця цифра. Таким чином дитина тренуватиме навички читання й письма, розвиватиме дрібну моторику, уяву й фантазію.

    Логічна задача: обчислюємо вік персонажів. Це завдання допоможе дитині розвинути логічне й абстрактне мислення, кмітливість, вміння аналізувати інформацію та робити висновки. Виконуючи завдання, дитина розвиватиме уважність й спостережливість, навички аналізу та синтезу.

    Тихіше їдеш – далі будеш: обчислювання й порівняння в межах 100. Це завданнядопоможе дитині опанувати додавання й порівняння чисел у межах 100, розвинути увагу та кмітливість. Дитині пропонується порахувати й записати, скільки кілометрів проїхав кожен водій, визначити, хто проїхав найдовший шлях, а хто – найкоротший.

    Учимося вимірювати предмети. Цей комплект завдань допоможе дитині здобути досвід вимірювання й запису результатів вимірювання величин. Комплект складається з 8-ми завдань, у яких дитині пропонується розглянути й записати у комірках довжину різних предметів.

    Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

     

     розмальовки розвиток дитини

  3. МОН затвердило нову форму звіту про склад учителів школи
    18.10.2018

    МОН затвердило нову форму звіту про склад учителів школи

    Міністерством освіти затверджено нову форму звітності щодо чисельності та складу педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти, а також інструкцію щодо її заповнення. Відповідний наказ підписаний міністром освіти Лілією Гриневич.

    Згідно з документом, нова форма щорічної звітності має бути введена в дію, починаючи зі звітів на початок 2018/19 навчального року.

    Звіт про чисельність та склад педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти поширюється на всі без виключення заклади загальної середньої освіти.

    Дані звіту мають містити інформацію про всіх учителів, вихователів, педагогів-організаторів та інших педагогічних працівників, дані про учителів, які викладають окремі предмети, отримують різноманітні доплати та інші дані, визначені формою звіту.

    Звіт має щороку складатись школами та подаватись місцевим органам управління освітою не пізніше 10 жовтня.

    У свою чергу, відділи освіти районних державних адміністрацій, виконавчих комітетів міських рад, об’єднаних територіальних громад мають подавати зведені звіти по району або місту не пізніше 22 жовтня.

    Згодом, регіональні дані надаватимуться Інституту освітньої аналітики Міністерства освіти і науки.

     

     реформа середньої освіти



Популярні товари



  1. Робочий зошит Англійська мова 4 клас Нова програма Авт: Климишина Н.
    Робочий зошит з Англійської мови для учнів 4 класу складено за Новою програмою до підручника Англійська мова 4 клас Нова програма Авт: Климишина Н. Вид-во: Основа. В організації матеріалу зошита простежуються принцип наочності, принцип систематичності та послідовності, принцип єдності освітньої та розвивальної функції навчання. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (лист Інституту модернізації змісту освіти від 29.12.2015 р. № 2.1/12-Г-160)
  2. Природознавство Зошит 4 клас Нова програма Авт: Т. Гільберг
    Зошит з природознавства призначено для узагальнення і закріплення знань з природознавства, формування практичних умінь і навичок, розвитку пізнавальних інтересів, емоційної сфери, творчого мислення четвертокласників. Посібник містить цікаві завдання, вправи на розвиток спостережливості, практичні роботи, навчальні проекти, вкладку с тематичними завданнями Перевір себе. До підручника Природознавство 4 клас Нова програма Авт: Гільберг Т.Г., Сак Т.В. Вид-во: Генеза Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти. Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 21.04.2015 р. № 14.1/12-Г-235)
  3. Українська мова 8 клас Нова програма Українська мова навчання Авт: Данилевська О.
    77 грн.
    Підручник з Української мови для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів з Українською мовою навчання за Новою програмою. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 10.05.2016 р. № 491)
  4. Образотворче мистецтво 4 клас Нова програма Альбом-посібник До підручника Калініченко О. Авт: Демчак С.
    В альбомі-посібнику запропоновано репродуктивно-творчі та художньо-творчі завдання і вправи для уроків образотворчого мистецтва в 4 класі, розроблені відповідно до нової програми МОН України та підручника Образотворче мистецтво 4 клас Нова програма Авт: О. В. Калініченко, В. В. Сергієнко, В. В. Калініченко Вид-во: Освіта і спрямовані на розвиток універсальних художньо-творчих якостей та сенсорних здібностей учнів. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 26.06.2015 р. № 14.1/12-Г-803)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх