Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



У разі проблем вступникам радять писати на пошту МОН

25.07.2017

У разі проблем вступникам радять писати на пошту МОН

Реєстрація електронних кабінетів завершується 25 липня о 18.00, а подання заяв – 26 липня о 18.00. Про це нагадують у Міністерстві освіти і науки.

У відомстві зазначають, що впродовж часу, що залишився у цьогорічних вступників до вишів, їм необхідно перевірити в електронних кабінетах статус поданих заяв та коректність відображених у них даних.

У разі виявлення некоректних даних вступникам радять оперативно написати про це на скриньку vstup_2017@mon.gov.ua, вказавши повністю ПІБ, номер сертифікату ЗНО, серію і номер атестата, стислий опис проблеми, контактний телефон, а також за можливості додати знімки екрану (скріншот).

За інформацією ДП «Інфоресурс», станом на 24 липня вступники зареєстрували майже 155 тисяч особистих електронних кабінетів.

Для отримання оперативної інформації про перебіг вступної кампанії приєднуйтесь до сторінок Абітурієнт та Освіта.ua у Facebook.

У разі проблем вступникам радять писати на пошту МОН

Реєстрація електронних кабінетів завершується 25 липня о 18.00, а подання заяв – 26 липня о 18.00. Про це нагадують у Міністерстві освіти і науки.

У відомстві зазначають, що впродовж часу, що залишився у цьогорічних вступників до вишів, їм необхідно перевірити в електронних кабінетах статус поданих заяв та коректність відображених у них даних.

У разі виявлення некоректних даних вступникам радять оперативно написати про це на скриньку vstup_2017@mon.gov.ua, вказавши повністю ПІБ, номер сертифікату ЗНО, серію і номер атестата, стислий опис проблеми, контактний телефон, а також за можливості додати знімки екрану (скріншот).

За інформацією ДП «Інфоресурс», станом на 24 липня вступники зареєстрували майже 155 тисяч особистих електронних кабінетів.

Для отримання оперативної інформації про перебіг вступної кампанії приєднуйтесь до сторінок Абітурієнт та Освіта.ua у Facebook.



Поділіться цією посиланням:


  1. Опорний конспект про японську школу
    23.03.2017

    Опорний конспект про японську школу

    Починаючи з 70-х років ХІХ століття почалися перші освітні реформи Мейджі-періоду, завданням яких було «поєднати японський дух із західним навчанням». Головне, що сприйняли японці із надбань західної педагогічної думки, — ідея «дитиноцентрованої освіти».

    Система освіти в Японії продемонструвала дивовижну здатність вбирати в себе передові педагогічні ідеї, трансформуючи їх в ефективні освітні моделі.

    «Свобода, індивідуальність, різноманітність» — «три кити», на яких почала базуватися школа післявоєнної Японії.

    Школа в Японії має структуру 6+3+3:

    • Elementary Schools — 6 років навчання (з 6 до 12 років);
    • Lower Secondary Schools — 3 роки навчання (12-15 років);
    • Upper Secondary Schools — 3 роки навчання (до 18 років).

    Існує два відповідальні періоди для японської молоді: 15 років і 18 років — у такому віці юні японці складають іспити (деякі, хто вибрав приватну школу, вступні екзамени складають ще й у 12 років).

    Японська система освіти передбачає, що до 9-го класу всі учні навчаються за універсальними програмами, після закінчення 9-ти класів діти можуть обрати тип старшої школи, до якої вони вступатимуть (академічна, комерційна, індустріальна, сільськогосподарська, загальноосвітня тощо).

    Головне призначення японської школи - підсилювати у дитини смак до життя!

    Yutori (можливості для зростання) та Ikiru-Chikara (життєрадісність).

    В уявленні японців школа перш за все має забезпечувати дві речі: yutori (англ. room to grow) можливості для зростання й ikiru-chikara (англ. zest for living) смак до життя, життєрадісність.

    Звісно, дитина може скористатись можливостями для зростання лише у випадку, якщо в школі є:

    • kosei shugi’ (англ. the promotion of individuality), заохочення індивідуальності;
    • kosei no sonchô’ (англ. respect for individuality), повага до індивідуальності;
    • kosei jûshi’ (англ. an emphasis on individuality), акцент на індивідуальності.

    Вони називають прості резони культивувати ikiru-chikara: життєрадісні діти щасливіші, менш невротичні, більш працездатні… Життєрадісність є однією із сильних сторін характеру, якій психологи відводять ключову роль у здатності людини жити щасливим і повноцінним життям.

  2. Реєстрація на пробне ЗНО відбудеться в січні Реєстрація на пробне ЗНО відбудеться в січні
    25.11.2016

    Реєстрація на пробне ЗНО відбудеться в січні

    Реєстрація на пробне зовнішнє незалежне оцінювання триватиме з 10 до 31 січня 2017 року. Про це повідомляє прес-служба Українського центру оцінювання якості освіти.

    Як і в попередні роки, пробне ЗНО проводитиметься з метою ознайомлення всіх бажаючих із процедурою проведення зовнішнього незалежного оцінювання, структурою та змістом тестового зошита, порядком доступу до пункту тестування та робочого місця.

    Участь у пробному ЗНО є важливою складовою підготовки до тестування. Завдання, що створюються у формі предметних тестів, відповідають програмам зовнішнього незалежного оцінювання, характеристикам та структурі сертифікаційних робіт, а процедура проведення є максимально наближеною до процедури проведення основного ЗНО.

  3. Цікаві розмальовки: геометрія та арифметика
    20.02.2018

    Цікаві розмальовки: геометрія та арифметика

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям розвивальні розмальовки з математики для розвитку навичок аналітичного, логічного та творчого мислення, довільної уваги, зорової пам’яті тощо.

    Виконання запропонованих завдань сприятиме знайомству дітей з геометричними фігурами, поняттям звичайних дробів та їх властивостей, відпрацюванню практичних навичок виконання основних арифметичних дій, формуванню у дітей позитивного ставлення до вивчення математики, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Навчальна розмальовка «Геометричні фігури». Цей комплект завдань поєднує в собі одразу кілька важливих функцій, він допоможе дитині запам’ятати вісім різних геометричних фігур, потренувати навички рахунку до 14-ти та навички порівняння й відповідно пошук найбільшого та найменшого з наведених зображень, а також сприятиме розвитку уваги, дрібної моторики та допоможе повторити основні кольори.

    Лабіринт «Геометричні фігури». Цей комплект завдань допоможе дитині навчитись розрізняти геометричні фігури. У кожному з восьми завдань є герой, який прагне дістатися до певного предмета. Дитині треба допомогти тваринці пройти лабіринтом, розмалювавши лише певні фігури, які вказані в умові, таким чином створивши для неї правильний маршрут.

    «Геометрія в малюнках»: вивчаємо фігури. Цей комплект розмальовок допоможе дитині навчитись розрізняти геометричні фігури на різних зображеннях, дозволить краще їх запам’ятати, а також потренувати навички рахунку, дрібну моторику та повторити кольори.

    Розмальовуємо геометричні фігури. Це завдання у невимушеній формі навчить дитину розрізняти геометричні фігури, допоможе вивчити та повторити їхні назви та правопис, потренувати дрібну моторику та зорово-моторну координацію.

    Вивчаємо геометричні фігури. Цей комплект завдань допоможе ознайомити дитину з геометричними фігурами, розвиватиме просторову уяву, навички письма, навчить упізнавати елементи геометрії в повсякденному житті.

    Вивчаємо звичайні дроби на шматочках піци. Ця навчальна розмальовка допоможе дитині покращити знання звичайних дробів, визначаючи чисельник і знаменник на запропонованих малюнках.

    Ілюстровані завдання «Дроби в малюнках». Цей комплект завдань допоможе дитині зрозуміти таке математичне поняття, як звичайний дріб, наочно покаже їй, що собою являють чисельник і знаменник, і сприятиме кращому засвоєнню даної теми за рахунок залучення зорової та м’язової пам’яті дитини.

    Навчальна розмальовка «Вивчаємо дроби». Ця навчальна розмальовка допоможе дитині краще зрозуміти поняття «звичайний дріб», наочно проілюструвавши чисельник і знаменник.

     «Частини фігур»: вивчаємо рівність дробів. Це завдання наочно познайомить дитину з такою важливою математичною властивістю, як рівність дробів. Щоб виконати це завдання, дитина повинна пригадати основну властивість дробу або проявити кмітливість.

    Вивчаємо основну властивість дробу. Цей комплект завдань допоможе дитині зрозуміти й вивчити основну властивість дробу та наочно запам’ятати приклади рівних дробів.

    Учимо парні й непарні числа. Цей комплект завдань перетворить вивчення парних і непарних чисел на цікавий і захоплюючий процес, адже дитина оперуватиме ними як ключем до створення певного зображення.

    Розмальовка «Вчимо таблицю множення». Цей комплект завдань допоможе дитині запам’ятати таблицю множення дещо незвичним чином, фокусуючись на добутках двох чисел з певного стовпчика таблиці множення, а також залучаючи наявні знання, зорову пам’ять та увагу.

    Розмальовка за арифметичними діями. Цей комплект завдань є чудовою можливістю поєднати тренування декількох важливих для дитини навичок: виконувати арифметичні операції, покращувати дрібну моторику та знання основних кольорів.

    Арифметична розмальовка «Святкова ялинка». Це тематичне завдання подарує дитині хороший святковий настрій і допоможе потренувати виконання арифметичних дій додавання й віднімання, покращити увагу, дрібну моторику, зорово-моторну координацію та повторити основні кольори.

    Арифметична розмальовка «Снігуронька». У цьому завданні треба крок за кроком розв’язати всі математичні завдання, результат яких указуватиме на певний колір, у який треба розмалювати відповідну ділянку малюнка.

    Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

    ПЕРЕГЛЯНУТИ ВСІ ЗАВДАННЯ

     

     розвиток дитини розмальовки



Популярні товари



  1. Тестовий контроль Українська література 7 клас Нова програма Авт: Олійник Л.
    Зошит складено за Новою програмою до будь-якого чинного підручника Українська література 7 клас Нова програма. Посібник призначений для контролю навчальних досягнень учнів з української літератури в 7 класі. Завдання складено відповідно до вимог чинної програми та методичних рекомендацій щодо використання тестових технологій у процесі вивчення української літератури. Для учнів 7 класу та вчителів української літератури.
  2. Робочий зошит друга природи, 3 клас. Нова програма. Грущинська І.В.
    Навчальний посібник для учнів 3 класу «Зошит друга природи» — складова НМК до підручника «Природознавство», укладено відповідно до підручника. У ньому у формі різноманітних і оригінальних ігрових завдань, поданих відповідно до тем кожного уроку, закріплюються природознавчі знання про пори року, передбачені програмою 3 класу. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти. Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 08.01.2014 р. № 14.1/12)
  3. Зошит для контролю рівня знань Англійська мова 6 клас Нова програма До підручника Карпюк О. Авт: Павліченко О.
    Зошит для контролю рівня знань містить тематичні та семестрові контрольні, а також поточні перевірочні роботи з англійської мови для учнів 6-х класів. До зошита включено завдання, побудовані на зразок зовнішнього незалежного оцінювання, що допоможе школярам навчатися працювати з тестами. На кольоровому вкладиші подано семестрові контрольні роботи з аудіювання. Для учнів загальноосвітніх навчальних закладів і вчителів англійської мови. До підручника Англійська мова. 6 клас Нова програма. О.Д. Карп'юк. Вид-во: Астон
  4. Зошит для контрольних робіт. Українська мова. 5 клас. Для шкіл з навчанням російською мовою. Заболотний О. В., Заболотний В. В.
    Зошит призначено для проведення всіх контрольних робіт з української мови в 5 класі загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою, виконання яких повністю або частково передбачає письмову форму (тестування, диктанти, аудіювання, читання мовчки, перекази, твір). Для учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Схвалено для використання в навчально-виховному процесі (Лист Мону від 01.07.2013.№ 14.1/12-Г-238)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх