Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



В Україні створили масовий онлайн-курс для шкіл

22.06.2017

В Україні створили масовий онлайн-курс для шкіл

Вміння програмувати називають грамотністю XXI століття. Одиниці стають професійними письменниками, але вміти писати й читати корисно кожному. Те ж саме можна сказати і про програмування. Воно корисне всім, а не лише тим, хто планує працювати в IT: програмування вчить мислити логічно, розвиває аналітичне мислення та креативність.

Програмування включено в обов’язкову державну програму інформатики, втім, в більшості українських шкіл, воно замінено вивченням текстових редакторів і презентацій. Вчителі інформатики часто самі не вміють програмувати. А досвідченим вчителям не вистачає інтерактивних інструментів для викладання, які б відповідали шкільній програмі.

В якості першого кроку для вирішення цієї проблеми Prometheus разом з одним з найкращих вчителів інформатики в Україні Людмилою Булигіною створив наш перший масовий відкритий онлайн-курс для шкіл: «Алгоритми і проекти Scratch».

Курс повністю відповідає шкільній програмі інформатики для 5 класу, але замість стандартних нудних уроків вчить дітей програмувати за допомогою яскравих відео, інтерактивних завдань та цікавих проектів. Курс може використовуватися для вивчення програмування дітьми онлайн, але, в першу чергу, розрахований на його впровадження в навчальний процес шкіл.

В такому форматі, відомому як змішане навчання, діти переглядають відеолекції та виконують завдання курсу вдома чи на уроках інформатики в школі, а вчитель, час якого вивільнився від рутинного пояснення матеріалу, може приділити індивідуальну увагу кожному конкретному учню.

У Prometheus зазначають, що змішане навчання в останні роки з великим успіхом використовується в Гарварді, найкращому політехнічному університеті світу MIT та у цілій низці інноваційних західних шкіл.

Курс «Алгоритми і проекти Scratch» може використовуватися, як для початку викладання програмування в школах, де цього зараз на практиці не відбувається, так і як додатковий інтерактивний інструмент досвідченими вчителями інформатики.

Навесні цього року Prometheus провів випробування курсу «Алгоритми і проекти Scratch» в 30 школах Дніпропетровської області.

Безкоштовний онлайн-курс «Алгоритми і проекти Scratch» може бути легко впроваджений в будь-якій школі країни.

Для того, щоб приєднатись до волонтерської мережі Prometheus та допомогти у поширенні викладання програмування на всі українські школи необхідно зареєструватись у мережі.

РЕЄСТРАЦІЯ

У липні ми Prometheus надішле всім зареєстрованим користувачам докладні покрокові інструкції по запровадженню цієї ініціативи у вашому навчальному закладі. У серпні Prometheus планує отримати гриф Міністерства освіти на курс, щоб його використання було офіційно дозволено в школах.

У Prometheus обіцяють збільшувати кількість доступних в цьому форматі курсів для шкіл з програмування та інших найбільш затребуваних предметів.

В Україні створили масовий онлайн-курс для шкіл

Вміння програмувати називають грамотністю XXI століття. Одиниці стають професійними письменниками, але вміти писати й читати корисно кожному. Те ж саме можна сказати і про програмування. Воно корисне всім, а не лише тим, хто планує працювати в IT: програмування вчить мислити логічно, розвиває аналітичне мислення та креативність.

Програмування включено в обов’язкову державну програму інформатики, втім, в більшості українських шкіл, воно замінено вивченням текстових редакторів і презентацій. Вчителі інформатики часто самі не вміють програмувати. А досвідченим вчителям не вистачає інтерактивних інструментів для викладання, які б відповідали шкільній програмі.

В якості першого кроку для вирішення цієї проблеми Prometheus разом з одним з найкращих вчителів інформатики в Україні Людмилою Булигіною створив наш перший масовий відкритий онлайн-курс для шкіл: «Алгоритми і проекти Scratch».

Курс повністю відповідає шкільній програмі інформатики для 5 класу, але замість стандартних нудних уроків вчить дітей програмувати за допомогою яскравих відео, інтерактивних завдань та цікавих проектів. Курс може використовуватися для вивчення програмування дітьми онлайн, але, в першу чергу, розрахований на його впровадження в навчальний процес шкіл.

В такому форматі, відомому як змішане навчання, діти переглядають відеолекції та виконують завдання курсу вдома чи на уроках інформатики в школі, а вчитель, час якого вивільнився від рутинного пояснення матеріалу, може приділити індивідуальну увагу кожному конкретному учню.

У Prometheus зазначають, що змішане навчання в останні роки з великим успіхом використовується в Гарварді, найкращому політехнічному університеті світу MIT та у цілій низці інноваційних західних шкіл.

Курс «Алгоритми і проекти Scratch» може використовуватися, як для початку викладання програмування в школах, де цього зараз на практиці не відбувається, так і як додатковий інтерактивний інструмент досвідченими вчителями інформатики.

Навесні цього року Prometheus провів випробування курсу «Алгоритми і проекти Scratch» в 30 школах Дніпропетровської області.

Безкоштовний онлайн-курс «Алгоритми і проекти Scratch» може бути легко впроваджений в будь-якій школі країни.

Для того, щоб приєднатись до волонтерської мережі Prometheus та допомогти у поширенні викладання програмування на всі українські школи необхідно зареєструватись у мережі.

РЕЄСТРАЦІЯ

У липні ми Prometheus надішле всім зареєстрованим користувачам докладні покрокові інструкції по запровадженню цієї ініціативи у вашому навчальному закладі. У серпні Prometheus планує отримати гриф Міністерства освіти на курс, щоб його використання було офіційно дозволено в школах.

У Prometheus обіцяють збільшувати кількість доступних в цьому форматі курсів для шкіл з програмування та інших найбільш затребуваних предметів.



Поділіться цією посиланням:


  1. Вчимось писати цифри від «0» до «9»
    31.01.2017

    Вчимось писати цифри від «0» до «9»

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам дошкільників та вихователям дитячих садків новий комплект практичних завдань – Навчальна розмальовка «Барвисті цифри».

    Цей комплект завдань допоможе дитині в незвичній і цікавій формі навчитись писати цифри від «0» до «9» та закріпити навички рахунку.

  2. Навчальні розмальовки для дошкільнят
    02.03.2018

    Навчальні розмальовки для дошкільнят

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам та вихователям дитячих садочків тринадцять навчальних розмальовок для дітей дошкільного віку для розвитку навичок аналітичного, логічного, творчого мислення, довільної уваги, зорової пам’яті, дрібної моторики тощо.

    Виконання запропонованих завдань сприятиме всебічному розвитку інтелектуальних та творчих здібностей, збагаченню лексичного запасу малюків, формуванню у дітей позитивного ставлення до навчання.

    Розмальовка «Слова». Цей комплект завдань створено, аби сприяти розвитку творчого мислення та навичок письма та читання. У кожному завданні дитині пропонується заштрихувати слово за зразком, прочитати його й розмалювати зображення.

    Розвиваюча розмальовка «Тягни-штовхай». Це завдання допоможе дитині проаналізувати такі дії, як «штовхати» і «тягнути», наочно запам’ятати кожну з них, потренувати просторове мислення, увагу та дрібну моторику.

    Вчимося вирізняти напрямки «вліво», «вправо». Цей комплект завдань створено для дітей дошкільного віку, щоб допомогти їм вивчити такі напрямки, як «вліво», «вправо».

    Вчимось орієнтуватись у просторі. Цей комплект завдань покликаний навчити дитину орієнтуватися в просторі, допомогти їй засвоїти поняття угору, вниз, вправо, вліво тощо, а також пропонує поринути у світ фантазії та малювання.

    Вивчаємо місяці й пори року. Це завдання допоможе дитині вивчити правильну послідовність місяців року та запам’ятати, які з них належать до календарних весни, літа, осені й зими, а також запам’ятати, за яким порядком змінюють одна одну різні пори року.

    Створіть власний календар. Бажаєте навчити дитину таким одиницям вимірювання часу, як доба, тиждень, місяць, рік, а також добре орієнтуватись у днях тижня і місяцях кожної пори року? Цей комплект із 12-ти завдань є оптимальним творчим рішенням.

    Вивчаємо різні погодні явища. Це завдання дозволить познайомити дитину із різними погодними явищами, потренувати її уяву, фантазію й асоціативне мислення, а також дрібну моторику та вміння підбирати потрібні кольори.

    Вивчаємо чотири частини доби (хлопчик). Це завдання допоможе дитині краще зрозуміти таку одиницю вимірювання часу, як доба та її загальноприйнятий поділ на чотири частини.

    Вивчаємо чотири частини доби (дівчинка). Це завдання допоможе дитині краще зрозуміти таку одиницю вимірювання часу, як доба та її загальноприйнятий поділ на чотири частини – ранок, день, вечір, ніч, дасть можливість повторити, скільком годинам вона дорівнює, та порозмовляти про щоденні події в житті дитини, що відбуваються в кожній з її частин.

    Вивчаємо категорії «живе» й «неживе». Цей комплект завдань створено, щоб ознайомити дитину із поняттями «живе» й «неживе», допомогти їй зрозуміти різницю між ними та навчити самостійно сортувати малюнки за відповідними категоріями.

    Розміри предметів: велике та маленьке. Чи знає ваша дитина, які предмети називають великими, які — маленькими, а які середнього розміру? Чи може сказати який предмет більше, а який менше або показати предмети однакові за розміром? Цей комплект, що складається з 16 різних завдань, допоможе їй розібратися в цих питаннях.

    Розмальовка «Фрукти та ягоди». Це завдання - перший крок до розвитку письма. Завдяки завданню діти розвивають навички дрібної моторики та графомоторні навички, одночасно вивчаючи назви популярних фруктів та ягід.

    З’єднуємо половинки фруктів та овочів. Цей комплект завдань допоможе дитині збагатити свої знання про фрукти, ягоди, овочі та коренеплоди, розширити кругозір та збільшити словниковий запас.

    Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

    ПЕРЕГЛЯНУТИ ВСІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДОШКІЛЬНЯТ

     

     розвиток дитини розмальовки

  3. Як пояснити дитині принцип множення?
    11.10.2017

    Як пояснити дитині принцип множення?

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, які зацікавлені в розвитку математичних здібностей власної дитини, а також вчителям початкових класів та вихователям груп подовженого дня практичні завдання, що допоможуть під час нелегкого для учнів початкової школи завдання – вивчення таблиці множення.

    Запропоновані завдання допоможуть у цікавій формі пояснити дітям принцип множення одного числа на інше. Це неодмінно полегшить сприйняття й засвоєння програмового матеріалу, скоротить час, необхідний для запам’ятовування таблиці, допоможе у ненав’язливій формі перевірити вже набуті знання.

    Виконання таких завдань сприятиме формуванню у дітей позитивного ставлення до занять у школі взагалі й вивчення математики зокрема, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Вивчаємо принцип множення. Цей популярний комплект завдань покликаний наочно пояснити дитині принцип, за яким одне число помножується на інше, та полегшити вивчення таблиці множення. Особливістю першої половини завдань є те, що всі математичні завдання на множення спочатку представлені прикладом на додавання та проілюстровані відповідною кількістю фігур. Друга половина завдань пропонує дитині скористатись набутими навичками множення на практиці, демонструючи їй застосування математики у реальному житті.

    Вивчаємо таблицю множення. Цей комплект завдань здатен не лише пояснити дитині принцип множення, а й допомогти їй розуміти та уявляти собі кількісну інформацію, закладену у відповідному математичному прикладі. До того ж, виконуючи завдання комплекту, дитина матиме змогу закріпити такі поняття, як «множина» та «комутативність» (що є властивістю додавання та множення чисел).

    Малюємо, користуючись таблицею множення. Такий комплект завдань пропонує дитині застосувати знання таблиці множення дещо незвичним чином, малюючи різні зображення. Множники у кожному прикладі слугуватимуть дитині координатами клітинки на полі, яку треба розмалювати в певний колір. Виконання завдань не тільки допоможе краще вивчити таблицю множення, а й підготує дитину до сприйняття такого геометричного поняття, як прямокутна система координат.

    Множимо разом: учимо таблицю множення. Цей комплект завдань полегшить процес вивчення таблиці. Кожне завдання присвячене множенню на певне число, другим множником при цьому є числа від 1 до 12. Виконуючи завдання, дитина тренуватиме увагу й арифметичні навички множення.

    Складаємо мозаїку «Таблиця множення». Такий комплект завдань має форму мозаїки, складові елементи якої пов’язані з добутками чисел, розташованих у таблиці. Щоб скласти мозаїку й дізнатися, що зображено на картинці, дитині треба застосувати знання таблиці множення й, обчисливши добутки, розкласти вирізані фрагменти на правильні місця в таблиці, а потім приклеїти їх.

    Розмальовка «Вчимо таблицю множення». Цей комплект завдань допоможе дитині запам’ятати таблицю множення дещо незвичним чином, фокусуючись на добутках двох чисел з певного стовпчика таблиці множення, а також залучаючи наявні знання та увагу. У кожному завданні пропонується поле 20х20 клітинок, у кожній клітинці міститься число. Дитині треба розмалювати лише ті клітинки, числа в яких діляться на число, указане в умові. Розмалювавши всі правильні клітинки, дитина отримає певне зображення.

    Заповни таблицю множення. Таке завдання допоможе дитині покращити та закріпити навички множення та надалі слугуватиме наочним матеріалом, користуючись яким, вона залучатиме зорову пам’ять і запам’ятовуватиме добутки різних чисел в наданому діапазоні. У завданні дитині необхідно заповнити всі клітинки на перетинах рядків і стовпців, подумки помножуючи відповідно розташовані числа.

    Заплутана таблиця множення. Це математичне завдання допоможе дитині краще вивчити таблицю множення, пропонуючи множники, надані не в звичному порядку, у якому вони подаються в класичній табличці, а в хаотичному. А тому під час розв’язання прикладів дитина муситиме спиратись на свої знання та вміння оперувати різними числами і таким чином закріплюватиме потрібні навички.

    Головоломка «Чарівна таблиця множення». Оригінальне завдання-головоломка дозволяє вчити таблицю множення в незвичній формі, привертаючи увагу дитини та заохочуючи її до виконання математичних операцій. Дитині треба розгадати головоломку, записавши цифри, яких не вистачає. Виконане завдання слугуватиме їй корисним наочним матеріалом.

    Кожне сформоване письмове завдання будь-якого комплекту можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів.

    ПЕРЕГЛЯНУТИ УСІ ЗАВДАННЯ



Популярні товари



  1. Учимся быть читателями Рабочая тетрадь по литературному чтению 3 класса Часть 1 Новая программа Авт: Лапшина И.Н., Попова Т.Д.
    В рабочей тетради представлен материал, дополняющий учебник по литературному чтению 3 класс Авторов: Лапшина И.Н., Попова Т.Д.. В пособии ученики смогут повторить и закрепить полученные знания, совершенствовать навыки работы с художественным текстом (определение основной темы и мысли), составлять план, пересказ прочитанного, определять особенности авторских выразительных средств. В тетради подана система упражнений для развития навыков быстрого и правильного чтения, система тестовых заданий для проверки понимания прочитанного. Авторы уделили значительное внимание игровым упражнениям, заданиям, способствующим литературному творчеству, развивающим логическое мышление. Одобрено для использования в общеобразовательных учебных заведениях комиссией по педагогике и методике начального обучения Научно-методического совета по вопросам образования Министерства образования и науки Украины (письмо ИИТСО от 06.10.2014 №14.1/12-Г-1601)
  2. Логіка 2 клас Нова програма Робочий зошит до підручника Митника О. Авт: Гуска А.
    Зошит складено за Новою програмою до підручника Логіка 2 клас Авт: Митник О.Я. Вид-во: Початкова школа. Робочий зошит призначений для розвитку мислення, уваги, пам’яті, просторової уяви другокласників. Зошит супроводжується додатком з відповідями та вказівками до розв’язання завдань. Для учнів 2 класу, учителів та батьків. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України
  3. Історія України 7 клас Нова програма Зошит для контролю навчальних досягнень Авт: Святокум О.
    Посібник містить завдання для узагальнюючого та річного контролю знань учнів 7 класів із курсу Історії України за новою програмою, а також розробки всіх практичних занять. До будь-якого чинного підручника Історія України 7 клас Нова програма Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 30.06.2015 р. № 14.1/12-Г-886)
  4. Я у світі 4 клас Нова програма Робочий зошит до підручника Тагліної О. Авт: Хитра З.
    Робочий зошит складено за Новою програмою до підручника Я у світі 4 клас Нова програма Авт: Тагліна О. В., Іванова Г. Ж. Вид-во: Ранок. Пропонований у зошиті матеріал дібрано з урахуванням вікових особливостей учнів початкових класів, цікаві завдання для індивідуальної та групової роботи, проблемні ситуації, пов’язані із життєвим досвідом молодших школярів, завдання творчого характеру. Зошит допоможе учням пізнавати природне й соціальне оточення, самостійно працювати з інформацією, розвивати творчі здібності й комунікативні навички. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 30.07.2015 р. № 14.1/12-Г-968)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх