Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



В Україні створили масовий онлайн-курс для шкіл

22.06.2017

В Україні створили масовий онлайн-курс для шкіл

Вміння програмувати називають грамотністю XXI століття. Одиниці стають професійними письменниками, але вміти писати й читати корисно кожному. Те ж саме можна сказати і про програмування. Воно корисне всім, а не лише тим, хто планує працювати в IT: програмування вчить мислити логічно, розвиває аналітичне мислення та креативність.

Програмування включено в обов’язкову державну програму інформатики, втім, в більшості українських шкіл, воно замінено вивченням текстових редакторів і презентацій. Вчителі інформатики часто самі не вміють програмувати. А досвідченим вчителям не вистачає інтерактивних інструментів для викладання, які б відповідали шкільній програмі.

В якості першого кроку для вирішення цієї проблеми Prometheus разом з одним з найкращих вчителів інформатики в Україні Людмилою Булигіною створив наш перший масовий відкритий онлайн-курс для шкіл: «Алгоритми і проекти Scratch».

Курс повністю відповідає шкільній програмі інформатики для 5 класу, але замість стандартних нудних уроків вчить дітей програмувати за допомогою яскравих відео, інтерактивних завдань та цікавих проектів. Курс може використовуватися для вивчення програмування дітьми онлайн, але, в першу чергу, розрахований на його впровадження в навчальний процес шкіл.

В такому форматі, відомому як змішане навчання, діти переглядають відеолекції та виконують завдання курсу вдома чи на уроках інформатики в школі, а вчитель, час якого вивільнився від рутинного пояснення матеріалу, може приділити індивідуальну увагу кожному конкретному учню.

У Prometheus зазначають, що змішане навчання в останні роки з великим успіхом використовується в Гарварді, найкращому політехнічному університеті світу MIT та у цілій низці інноваційних західних шкіл.

Курс «Алгоритми і проекти Scratch» може використовуватися, як для початку викладання програмування в школах, де цього зараз на практиці не відбувається, так і як додатковий інтерактивний інструмент досвідченими вчителями інформатики.

Навесні цього року Prometheus провів випробування курсу «Алгоритми і проекти Scratch» в 30 школах Дніпропетровської області.

Безкоштовний онлайн-курс «Алгоритми і проекти Scratch» може бути легко впроваджений в будь-якій школі країни.

Для того, щоб приєднатись до волонтерської мережі Prometheus та допомогти у поширенні викладання програмування на всі українські школи необхідно зареєструватись у мережі.

РЕЄСТРАЦІЯ

У липні ми Prometheus надішле всім зареєстрованим користувачам докладні покрокові інструкції по запровадженню цієї ініціативи у вашому навчальному закладі. У серпні Prometheus планує отримати гриф Міністерства освіти на курс, щоб його використання було офіційно дозволено в школах.

У Prometheus обіцяють збільшувати кількість доступних в цьому форматі курсів для шкіл з програмування та інших найбільш затребуваних предметів.

В Україні створили масовий онлайн-курс для шкіл

Вміння програмувати називають грамотністю XXI століття. Одиниці стають професійними письменниками, але вміти писати й читати корисно кожному. Те ж саме можна сказати і про програмування. Воно корисне всім, а не лише тим, хто планує працювати в IT: програмування вчить мислити логічно, розвиває аналітичне мислення та креативність.

Програмування включено в обов’язкову державну програму інформатики, втім, в більшості українських шкіл, воно замінено вивченням текстових редакторів і презентацій. Вчителі інформатики часто самі не вміють програмувати. А досвідченим вчителям не вистачає інтерактивних інструментів для викладання, які б відповідали шкільній програмі.

В якості першого кроку для вирішення цієї проблеми Prometheus разом з одним з найкращих вчителів інформатики в Україні Людмилою Булигіною створив наш перший масовий відкритий онлайн-курс для шкіл: «Алгоритми і проекти Scratch».

Курс повністю відповідає шкільній програмі інформатики для 5 класу, але замість стандартних нудних уроків вчить дітей програмувати за допомогою яскравих відео, інтерактивних завдань та цікавих проектів. Курс може використовуватися для вивчення програмування дітьми онлайн, але, в першу чергу, розрахований на його впровадження в навчальний процес шкіл.

В такому форматі, відомому як змішане навчання, діти переглядають відеолекції та виконують завдання курсу вдома чи на уроках інформатики в школі, а вчитель, час якого вивільнився від рутинного пояснення матеріалу, може приділити індивідуальну увагу кожному конкретному учню.

У Prometheus зазначають, що змішане навчання в останні роки з великим успіхом використовується в Гарварді, найкращому політехнічному університеті світу MIT та у цілій низці інноваційних західних шкіл.

Курс «Алгоритми і проекти Scratch» може використовуватися, як для початку викладання програмування в школах, де цього зараз на практиці не відбувається, так і як додатковий інтерактивний інструмент досвідченими вчителями інформатики.

Навесні цього року Prometheus провів випробування курсу «Алгоритми і проекти Scratch» в 30 школах Дніпропетровської області.

Безкоштовний онлайн-курс «Алгоритми і проекти Scratch» може бути легко впроваджений в будь-якій школі країни.

Для того, щоб приєднатись до волонтерської мережі Prometheus та допомогти у поширенні викладання програмування на всі українські школи необхідно зареєструватись у мережі.

РЕЄСТРАЦІЯ

У липні ми Prometheus надішле всім зареєстрованим користувачам докладні покрокові інструкції по запровадженню цієї ініціативи у вашому навчальному закладі. У серпні Prometheus планує отримати гриф Міністерства освіти на курс, щоб його використання було офіційно дозволено в школах.

У Prometheus обіцяють збільшувати кількість доступних в цьому форматі курсів для шкіл з програмування та інших найбільш затребуваних предметів.



Поділіться цією посиланням:


  1. Ukrschools — сучасна платформа для шкіл
    30.08.2017

    Ukrschools — сучасна платформа для шкіл

    Як бути в курсі шкільного життя власної дитини, якщо практично весь свій час доводиться віддавати роботі та вирішенню буденних проблем? Це питання бентежить більшість батьків. На сьогоднішній день цю ситуацію легко вирішує віртуалізована платформа для навчальних закладів, а простіше кажучи — електронний журнал. Багато хто чув про це, але особливо не вникав у деталі. Але ж цей сервіс вже не один рік ефективно працює в багатьох школах України.

    Ukrschools один з найуспішніших проектів, який забезпечує безперервний зв'язок між батьками, вчителями та учнями. Причому суть проекту не тільки в контролі, а й в тому, щоб зробити зручною і продуктивною комунікацію сім'ї та школи.

    Ukrschools — це веб-сервіс, отже, нікому з учасників проекту не потрібно встановлювати програмне забезпечення і купувати спецобладнання. Досить мати доступ до мережі Інтернет, комп'ютер або будь-який портативний гаджет (телефон, планшет).

    Батькам не потрібно регулярно навідуватися в школу, телефонувати вчителям і розпитувати своїх дітей. Всі відповіді на запитання можна отримати дистанційно, написавши повідомлення в чат класному керівнику, вчителю-предметнику або директору. Щоденний розклад уроків і всі отримані оцінки доступні в будь-який час доби і оновлюються постійно. Навіть є можливість дізнатися про рейтинг свого дитини із середнім балом по успішності.

    «Не встиг записати», або «Не був в школі» вже не є причиною непідготовленості до уроку. У дітей завжди, по кожному предмету, є зафіксоване в особистому електронному кабінеті електронного журналу домашнє завдання. Така опція підвищує успішність і стимулює відповідальне ставлення до навчання в цілому. Крім цього кожен школяр має розклад уроків, бачить зміни в ньому, і завжди в курсі всіх подій, які відбуваються в школі - від контрольних робот до позакласних заходів.

    У комплекс послуг, що надаються електронним журналом «Ukrschools» входить дуже важливий для вас, шановні батьки, пункт. Ви завжди будете знати чи була ваша дитина сьогодні в школі чи ні. СМС або email-повідомлення щодня приходять на ваш телефон та інформують про це. Ви позбудетеся зайвих переживань, а діти від регулярних численних дзвінків і звітів перед вами. Схема контролю місцезнаходження учнів може включати в себе також турнікети і карткову систему входу-виходу, що забезпечує безпеку перебування в школі.

    Тепер залишилося відповісти ще на одне питання, яке природним чином виникає у всіх батьків. Скільки коштує такий зручний і ефективний веб-сервіс? Ціни абсолютно доступні. Причому проект Ukrschools виконує соціальну місію. А це означає, що передбачена гнучка тарифікація і пільгові умови, щоб забезпечити взаєморозуміння в цьому аспекті з кожною школою індивідуально.

    Ukrschools - це виключно український проект, який вже кілька років працює в багатьох школах столиці, має хорошу репутацію у батьків і активно удосконалює і розвиває віртуальний електронний журнал. Це означає, що поступово школа звільняється від паперової рутини, письмових журналів, звітів, зошитів. Інформація про життя другого дому наших дітей стає максимально доступною, прозорою і реалістичною.

    У наш непростий час для всіх мам і тат тепер відкриті нові можливості завжди залишатися на зв'язку і повноцінно брати участь в житті своїх дітей, щоб підтримати в складній ситуації і разом порадіти новим перемогам. Адже школа, це те місце, де з вересня по травень наші діти проводять більшу частину свого життя.

    ДІЗНАТИСЬ БІЛЬШЕ

  2. Шість трендів бізнес-освіти в 2017 році
    14.06.2017

    Шість трендів бізнес-освіти в 2017 році

    У 2016 році керівники бізнес-шкіл передбачили основні тренди в бізнес-освіті: популярність однорічних програм підготовки, впровадження нових технологій, збільшення числа аудиторних занять, посилення ролі консультативних компаній на освітньому ринку і т. ін.

    Їм також вдалося передбачити найбільш помітні зміни в бізнес-освіті. Так, Андреа Масин, керівник НІС Paris, спрогнозував поділ бізнес-шкіл на лідерів і основну масу. Айвен Бофарул, керівник ESADE Business School, підкреслив сумісність онлайн-курсів з програмами денного навчання.

    Експерти не могли передбачити всі фактори, такі як перемога Дональда Трампа у виборах на посаду президента США, вихід Великобританії з Європейського Союзу або дебати з приводу іммігрантів. Все це суттєво вплинуло на провідні університети в 2017 році.

    Пропонуємо думки експертів щодо ключових змін у сфері бізнес-освіти в 2017 році

    Прорив цифрових технологій у сфері освіти

    У 2017 році цифрові технології вплинуть як на процес навчання, так і на зовнішній вигляд навчальних аудиторій. Студенти, народжені на межі тисячоліть, уже вимагають нових підходів до навчання. Ключову роль в освітньому процесі відіграватимуть інновації.

    Необхідно змінити підходи в навчанні студентів. Разом з цим зміниться й роль викладача в цьому процесі. Цифрові технології надзвичайно важливі, але студентам також важливо перебувати разом в аудиторії, виконувати різні завдання, поставлені перед ними викладачем. Навчальна аудиторія - місце, де студенти усвідомлюють цінність різноманітностей.

    Євгенія Біето, генеральний директор ESADE Business School

    Навчання стане більш експериментальним

    У 2017 році очікується кількісний і якісний прорив в області експериментальних методів навчання. Будуть розроблені нові програми, засновані на інноваційних методах освіти. Це призведе до диференціації бізнес-шкіл.

    Крім того, збільшиться чисельність онлайн-курсів, у багатьох бізнес-школах будуть розроблені дистанційні програми підготовки фахівців. Уже не ведуться суперечки про те, чи можливе дистанційне навчання студентів - сьогодні це реальний факт. Онлайн-навчання дозволить студентам здобувати освіту і в аудиторії, і вдома. Матеріали курсів будуть доступні студентам в онлайн-режимі, що посилить роль практичного навчання в освітньому процесі.

    Скотт де Ру, декан University of Michigan’s Ross School of Business

    Навчальні курси будуть відповідати індивідуальним потребам студентів

    По-перше, навчання буде переходити на цифрову основу. Це дає воістину дивні можливості для оволодіння програмою й навчання застосування її на практиці. Практичні навички - ось істинний показник якості освіти. Сьогодні цифрові технології замінюють взаємодію між людьми, і в 2017 році вони стануть ще більш складними й багатофункціональними.

    По-друге, програми навчання стануть більш гнучкими. Вони повинні відповідати індивідуальним потребам студентів. Бізнес-школи шукають нові способи здійснити це, вносячи зміни в зміст і терміни навчальних курсів, відкриваючи нові спеціальності й т. ін.

    Ендрю Лікерман, декан London Business School

    Програми МВА будуть закриватися

    Останнім часом спостерігаються величезні зміни в бізнес-сфері: змінюються чинники розвитку ринку, поведінка покупців, розвиваються цифрові та інформаційні технології. Разом із цим змінюється й освіта в бізнес-сфері. Деякі бізнес-школи не встигають за цими змінами. Тому в найближчому майбутньому навчання за програмами МВА буде скорочуватися або припинятися.

    Ті ж бізнес-школи, що продовжують навчання за програмами МВА, будуть намагатися відповідати довгостроковим потребам студентів, відкриваючи нові спеціальності, програми або короткострокові курси. Навчання буде проходити в дистанційній або комбінованій формі, щоб максимально задовольнити потреби студентів. Ще більшого значення матиме активне слухання, коли студенти зможуть відразу ж випробовувати отримані теоретичні знання на практиці.

    Джуді Оліан, декан UCLA Anderson School of Management

    Бізнес-освіта стане більш спеціалізованою

    У 2017 році ще більше посилиться спеціалізація напрямів підготовки за програмами МВА. Вже сьогодні ряд бізнес-шкіл пропонує програми бізнес-адміністрування в освіті, медицині та інших сферах. Сьогодні затребувані професіонали у сферах, які раніше не належали до бізнесу. Сьогодні до сфери бізнесу належить практично все: від фрілансу до медичних послуг. І у всіх цих сферах потрібні професіонали, здатні керувати змінами й застосовувати різні бізнес-інструменти.

    Ідалін Кеснер, декан Kelley School of Business at Indiana University

    Великий обсяг даних стане ще більшим

    Аналіз даних стає ще більш важливим. Деякі бізнес-школи запускають програми навчання для людей, що мають справу з аналізом великих

    обсягів даних. Такою, наприклад, є магістерська програма за спеціальністю «Цифровий менеджмент». Студентів навчають не тільки аналізувати великі обсяги даних, але й розраховувати бізнес-стратегії й операції.

    Білл Боулдинг, декан Duke University's Fuqua School of Business

    Seb Murray, BusinessBecause.

  3. Криза у вивченні літератур: потреба зважених змін
    28.02.2017

    Криза у вивченні літератур: потреба зважених змін

    Питання інтеграції української та зарубіжної літератури несе багато клопотів, проблем, непорозумінь, тому породило дискусію на сторінках періодичних видань та на просторах Інтернету. До дискусії долучився і професор Черкаського національного університету Василь Пахаренко, запропонувавши власну точку зору щодо питання інтеграції літератур в старшій школі.

    Пропозиції МОН щодо реформування старшої школи й широка дискусія, яку вони збурили, видаються мені вчасними й важливими. Адже – будьмо щирі – упродовж останніх літ переживаємо чергову системну кризу середньої й вищої освіти в Україні, надто ж гуманітарної, надто ж літературної. Наважуюся констатувати цей сумний факт як сільський учитель, а далі викладач педагогічного вишу з солідним стажем, нарешті – як батько школяра-десятикласника.



Популярні товари



  1. Зошит для поточного і тематичного оцінювання. Алгебра і початки аналізу. У форматі ЗНО. 10 клас. Академічний рівень. Є. П. Нелін., О. М. Роганін.
    Посібник складений у форматі ЗНО відповідно до нової програми з алгебри і початків аназізу для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів (академічний рівень) і призначений для поточного та тематичного контролю навчальних досягнень учнів. Кожну самостійну роботу подано у двох варіантах, контрольну — у шести. Видання допоможе учневі зорієнтуватися в тестових завданнях, набути навичок швидкого та безпомилкового заповнення бланка відповідей, а також самостійно готуватися до роботи з тестовими завданнями і перевіряти свої знання. Посібник можна використовувати в комплекті з будь-яким підручником, призначеним для організації навчання на академічному рівні. Для учнів 10 класів, учителів математики, студентів педагогічних вузів.
  2. Англійська мова. English. 10 клас. (9-й рік навчання), профільний рівень. Алла Несвіт.
    Підручник "ENGLISH: We Learn English" створений відповідно до чинної програми з іноземних мов і продовжує серію навчальної літератури, рекомендованої для оволодіння англійською мовою в загальноосвітніх навчальних закладах на профільному рівні. Підручник створено на принципах комунікативності, інтегрованого розвитку всіх видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання, письма. У ньому автор дотримується загальнодидактичних принципів доступності, логічності, свідомості, активності та наочності у навчання. Яскраво ілюстроване видання складається з восьми розділів, побудованих за тематико-ситуативним принципом, та додатків. Організація навчального матеріалу в розділах передбачає використання інтерактивних методів навчання.
  3. Читайлик 4 клас Нова програма До підручника Савченко О. Авт: Сапун Г.
    Зошит із друкованою основою складений відповідно до Нової програми з Літературного читання. Він містить мовно-логічні та творчі завдання до творів, уміщених у підручнику Літературне читання 4 клас Нова програма Авт: О Я Савченко Вид-во: Освіта, вправи для розвитку зв’язного мовлення, загадки. Для учнів 4 класу. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 26.06.15 р. №14.1/12-Г-784)м
  4. Перевірка предметних компетентностей 5 клас Українська мова Авт: Авраменко О.
    У збірнику реалізовано компетентнісний підхід до викладання української мови відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти і навчальної програми з української мови 2015 року. Збірник містить контрольні роботи для тематичного оцінювання у двох варіантах. Для перевірки мовних компетентностей учнів 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах комісією з української мови Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 24.06.2015 р. № 14.1/12-Г-558)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх