Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



МОН: модернізація професійної освіти - один із пріоритетів

14.06.2017

МОН: модернізація професійної освіти - один із пріоритетів

Сьогодні лише 20% випускників українських шкіл обирають навчання у профтехучилищах, притому що в Європі в середньому цей показник становить 40%, а в деяких країнах ЄС сягає 70%. Про це сказав заступник міністра освіти Павло Хобзей під час міжнародної конференції «Навички для світу, що змінюється», що відбувся у Турині.

За його словами, відновлення престижності робітничих професій є одним з головних викликів МОН у процесі модернізації професійної освіти.

«Модернізація професійної освіти – один із чотирьох основних пріоритетів МОН, і ми готові до змін, що допоможуть створити нову якість професійної освіти. Звіти, що розроблялися у межах Туринського процесу, свідчать: професійна освіта в Україні перебуває на етапі кардинальних перетворень. Новації, які ми запроваджуємо, насамперед пов’язані з нашою інтеграцією в європейський простір та децентралізацією влади в Україні», – зазначив Хобзей.

Серед інших викликів МОН він відзначив необхідність створення ефективної системи багаторівневого управління профтехосвіти, оптимізацію мережі ПТНЗ та надання їм автономії, а також розвиток системи державно-приватного партнерства.

«У межах децентралізації ми передали фінансування навчальних закладів на обласний рівень, а формуванням регіонального замовлення на підготовку кадрів займаються новостворені регіональні ради. Водночас з держбюджету цього року виділено 119 млн грн для підтримки професій загальнодержавного значення. Ще 50 млн грн – на обладнання навчально-практичних центрів за трьома найбільш дефіцитними професіями. На 2016-17 роки заплановано відкриття 50 таких центрів в усіх регіонах України», – повідомив Павло Хобзей.

Він також зазначив, що держава також повністю фінансує здобуття загальної середньої освіти, яку продовжують отримувати учні, які приходять на навчання після 9-го класу.

МОН: модернізація професійної освіти - один із пріоритетів

Сьогодні лише 20% випускників українських шкіл обирають навчання у профтехучилищах, притому що в Європі в середньому цей показник становить 40%, а в деяких країнах ЄС сягає 70%. Про це сказав заступник міністра освіти Павло Хобзей під час міжнародної конференції «Навички для світу, що змінюється», що відбувся у Турині.

За його словами, відновлення престижності робітничих професій є одним з головних викликів МОН у процесі модернізації професійної освіти.

«Модернізація професійної освіти – один із чотирьох основних пріоритетів МОН, і ми готові до змін, що допоможуть створити нову якість професійної освіти. Звіти, що розроблялися у межах Туринського процесу, свідчать: професійна освіта в Україні перебуває на етапі кардинальних перетворень. Новації, які ми запроваджуємо, насамперед пов’язані з нашою інтеграцією в європейський простір та децентралізацією влади в Україні», – зазначив Хобзей.

Серед інших викликів МОН він відзначив необхідність створення ефективної системи багаторівневого управління профтехосвіти, оптимізацію мережі ПТНЗ та надання їм автономії, а також розвиток системи державно-приватного партнерства.

«У межах децентралізації ми передали фінансування навчальних закладів на обласний рівень, а формуванням регіонального замовлення на підготовку кадрів займаються новостворені регіональні ради. Водночас з держбюджету цього року виділено 119 млн грн для підтримки професій загальнодержавного значення. Ще 50 млн грн – на обладнання навчально-практичних центрів за трьома найбільш дефіцитними професіями. На 2016-17 роки заплановано відкриття 50 таких центрів в усіх регіонах України», – повідомив Павло Хобзей.

Він також зазначив, що держава також повністю фінансує здобуття загальної середньої освіти, яку продовжують отримувати учні, які приходять на навчання після 9-го класу.



Поділіться цією посиланням:


  1. Рекомендації учням щодо проходження ЗНО
    16.05.2017

    Рекомендації учням щодо проходження ЗНО

    Для того щоб ви могли впевнено впоратися з тестом у напруженій обстановці зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО), почніть готуватись до тестування заздалегідь. А як краще впоратися з цим завданням, вам підкаже цей матеріал.

    Тренуйся. Перед офіційним тестуванням варто виконувати якнайбільше опублікованих тестів - просто заради тренування, наприклад, проходити тести ЗНО онлайн. Не можна навчитись добре виконувати тести, не тренуючись на них самих, підмінюючи цю практику іншими видами контролю й самоконтролю. Ці тренування не тільки знайомлять з типовими конструкціями тестових завдань, а й дають вам інший досвід - самоспостереження й оптимальної саморегуляції під час тестування.

    Поспішай. Тренуйтеся із секундоміром у руках. Порівнюйте час, необхідний для виконання тестів зовнішнього оцінювання. Обмежуйте його. Без подібних обмежень, що змушують працювати в максимально швидкому темпі, без імітації змагальної ситуації, неможливо змоделювати той стрес (напругу), що викликає будь-яке тестування.

    Випробовуй. У тренуваннях застосовуйте правильну тактику, тобто додержуйтесь усіх рекомендацій, як правильно вирішувати окреме завдання чи тест у цілому. Наприклад, не слід двічі перечитувати малозрозумілу інструкцію, а треба відразу ж познайомитися з варіантами відповідей. Тоді зміст відповідей прояснить вам, що ж саме є необхідним в інструкції до даного завдання. Це конкретний приклад тактики, яку треба випробовувати. Її можна освоїти й ефективно застосовувати, тільки активно тренуючись у тестуванні.

    Пропускай. Треба навчатися пропускати важкі чи незрозумілі завдання. Пам'ятайте: у тесті завжди знайдуться такі завдання, з якими ви обов'язково впораєтесь. Просто нерозумно не дібрати балів тільки тому, що ви не добрались до «своїх» завдань, а застрягли на тих, навчальний матеріал яких вам невідомий. Звичайно, така тактика може принести успіх далеко не завжди. Якщо тест побудований за принципом «сходів» і починається з легких запитань, то не варто пропускати всі перші завдання.

    Вгадуй. Якщо ви не впевнені у виборі, але інтуїтивно можете віддати перевагу якійсь відповіді перед іншими, то інтуїції варто довіряти! Така довіра, як правило, призводить до приросту балів.

    Виключай. Багато завдань можна швидше вирішити, якщо не шукати відразу правильну відповідь, а послідовно виключати ті, які явно не підходять. Метод виключення дозволяє концентрувати увагу всього на одній-двох відповідях (а це легше), а не відразу на п'ятьох-сімох (що набагато складніше).

    Скорочуй вибір. Якщо кілька відповідей (1-2) із чотирьох чи п'яти варіантів здаються вам зовсім невідповідними, а інші такими, що підходять з рівною ймовірністю, то в цьому випадку правильніше буде не пропускати це завдання, а намагатись вибрати відповідь з інших просто навмання. Шляхом такої тактики ви отримаєте більше балів. Це - теорія ймовірності. Адже «негативне знання» (про те, яка відповідь точно не підходить) - це теж знання, і нерозумно відмовлятись від його використання.

    Думай тільки про поточне завдання. Коли ви бачите завдання (запитання), забувайте все, що було в попередньому: як правило, завдання в тестах не пов'язані одне з одним, тому знання, які ви застосували в одному (уже вирішеному вами), як правило, не допомагають, а тільки заважають сконцентруватись і правильно вирішити інше завдання. Ця установка дає безцінний психологічний ефект - забудьте про невдачу в минулому завданні (якщо воно виявилось вам «не по зубах»). Думайте тільки про те, що кожне нове завдання - це шанс набрати бали.

    Читай завдання до кінця. Поспіх не повинен призводити до того, що ви будете намагатися зрозуміти умови завдання за «першими словами» й добудовувати кінцівку у власній уяві. Це вірний спосіб зробити прикрі помилки в найлегших запитаннях.

    Не засмучуйся. У будь-якому професійно підготовленому тесті є завдання, з якими ви просто не зможете впоратись. Більше того, усі 100 % завдань зможуть виконати лише одиниці! Тому немає ніякого сенсу розхлюпувати емоційну енергію на передчасну досаду. Навіть якщо вам здається, що ви допустили занадто помилок і просто завалили тест, пам'ятайте, що дуже часто таке відчуття є помилковим: при порівнянні ваших результатів з іншими може з'ясуватися, що інші допустили ще більше помилок. У підсумку ви одержите якщо не найвищий тестовий бал, то цілком пристойний. Ця установка особливо знадобиться «круглим відмінникам», які звикли при звичайних методах контролю домагатись максимального результату. Якщо ви хочете стати класним «тестовим бійцем», навчайтесь не тільки наносити удари, а й «тримати» їх (якщо висловлюватись термінами боксу). Треба категорично відмовитись від «комплексу відмінника», який не звик непохитно переносити окремі локальні невдачі.

    Заплануй два кола. Сплануйте середній час на кожне завдання таким чином, щоб за дві третини (максимум три чверті) тестування пройти всі завдання «за першим колом». Тоді ви встигнете набрати максимум балів на легких для вас («своїх») завданнях, а потім зможете подумати й добрати щось на важких, які вам спочатку довелось пропустити.

     

     підготовка до ЗНО ЗНО онлайн ЗНО вступна кампанія умови вступу програми ЗНО

    Посилання за темою:

  2. Міністр: висококваліфікований вчитель має мати повагу
    22.06.2017

    Міністр: висококваліфікований вчитель має мати повагу

    Висококваліфікований вчитель має мати повагу та довіру суспільства, тому новий закон «Про освіту» має надати та захистити професійну свободу педагога. Про це написала міністр освіти і науки Лілія Гриневич у своїй колонці для УП.

    За словами міністра, проектом закону передбачено систему добровільної зовнішньої незалежної сертифікації вчителів.

    «Це буде перевірка педагогів на володіння предметом, уміння спілкуватися з дітьми та використання сучасних методик компетентнісного навчання. Вчителі, які успішно пройшли сертифікацію, отримуватимуть 20% надбавки до зарплатні й стануть носіями змін у шкільній освіті», - наголосила міністр.

    Вона зазначила, що не менш важливим питанням є розширення способів підвищення кваліфікації для педагогів.

    «Зараз вони можуть це робити лише в інститутах післядипломної педагогічної освіти, які самі, на жаль, не завжди не є зразком прогресивності. Натомість закон дасть можливість вчителям обирати місце та форми підвищення кваліфікації, яку можна буде отримати на тренінгах, у профільних установах та інших навчальних закладах», - зазначила Гриневич.

    Також вона підкреслила, що загальна кількість годин для підвищення кваліфікації вчителя впродовж 5 років не може бути меншою 150 годин. Вчитель має сам визначити коли та де проходити підвищення кваліфікації, але робити це щорічно. Кошти для професійного зростання вчителя буде закладено до освітньої субвенції та фінансуватиметься з держбюджету.

    «Висококваліфікований вчитель має мати повагу та довіру суспільства, тому закон надасть та захистить професійну свободу педагога. Сьогодні педагоги можуть працювати за авторськими програмами. Але для того, аби їх затвердили, потрібно пройти сім кіл пекла. Закон дозволить вчителям працювати за розробленими ними освітніми програмами або використовувати типову, що дає МОН – все залежить від готовності вчителя включатися до цього процесу», - підкреслила міністр освіти Лілія Гриневич.

  3. Розвиваємо емоційний інтелект дитини
    30.10.2017

    Розвиваємо емоційний інтелект дитини

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, а також вчителям початкових класів, вихователям груп подовженого дня та вихователям дитячих садочків нові можливості для розвитку емоційного інтелекту малюків.

    Запропоновані завдання допоможуть у цікавій формі розвинути емпатію як здатність відчувати стан іншого і співпереживати у дітей дошкільного віку і учнів 1-4 класів. Крім того, вони у невимушеній формі познайомлять дітей з поняттям емоцій, навчать їх розрізняти та керувати ними.

    Виконання різноманітних завдань сприятиме розвитку мислення, уваги та спостережливості, формуванню у дітей позитивного ставлення до однолітків, дорослих та власної особистості, вихованню впевненості у собі та своїх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Розвинути вміння дитини відчувати стан іншої особи і розуміти власні відчуття допоможуть комплекти завдань Вивчаємо емоції за виразом обличчя та Аналізуємо свої емоції та почуттяабо Вивчаємо сильні сторони своєї особистості. У завданнях дитині пропонується ретельно обміркувати кожну запропоновану емоцію, пригадати причини та фактори, що її викликають, а також її прояви та записати дієві поради, що допомагатимуть її подолати (якщо вона негативна) або сприятимуть її частішому виникненню (у разі позитивної емоції).

    Виконання таких завдань допоможе дитині проаналізувати себе, свої сильні сторони й унікальні риси, поміркувати над тим, як позначаються на виразі обличчя емоції, які відчуває людина, навчитися зображати їх і зчитувати та використовувати як елемент невербального спілкування, отже, сприятиме розвитку емоційного інтелекту.

    Якщо ви бажаєте з раннього віку прищепити дитині здатність до самоорганізації, уміння аналізувати свої бажання і потреби, вам стануть у нагоді комплекти Мої цілі: учимося планувати«Бажання та потреби»: тренуємо інтелект. Ці завдання допоможуть дитині замислитись над тим, що дійсно важливе в житті й без чого повноцінне існування людини неможливе, а також над безліччю бажань, що виникають щодня, але здебільшого мають сумнівні причини для задоволення, тобто є просто примхою або миттєвим порухом душі. Виконання таких вправ допоможе дитині навчитися ставити перед собою актуальні цілі, ретельно планувати їх досягнення, учитися заздалегідь бачити користь, яку можна отримати в разі позитивного результату.

    Наступні комплекти Моя шкала тривоги  та Моя шкала гніву допоможуть дитині окреслити для себе все, що здатне викликати в неї тривогу чи гнів різного ступеню. Знання того, які саме події, ситуації, аспекти спілкування або прояви людей і особливості їхньої поведінки здатні вивести дитину зі стану спокою, дозволить їй краще зрозуміти себе і тактику подальшої поведінки.

    Ще два комплекти розроблені з урахуванням статевої приналежності - Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (хлопчик) або Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (дівчинка). Такі завдання допоможуть дітям подивитись на себе з позитивного боку, пізнати себе як особистість, варту поваги та наділену певними особливостями, які вона може використовувати для власного розвитку. Завдяки виконанню цих вправ батьки чи педагоги отримають корисну інформацію для співпраці з дітьми.

    З метою успішного сімейного виховання варто використати комплект «Беремо інтерв’ю в улюбленої родини». Ці вправи допоможуть дитині краще пізнати своїх рідних, дізнатися про їхні смаки та вподобання. Запропоновані запитання слугуватимуть підґрунтям для подальших, більш змістовних бесід у колі сім’ї.

    Кожне сформоване письмове завдання будь-якого комплекту можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів.

    Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

    БІЛЬШЕ ЗАВДАНЬ

     

    розвиток дитини



Популярні товари



  1. Я у світі 4 клас Нова програма Авт: Тагліна О. В., Іванова Г. Ж.
    100 грн.
    Підручник Я у світі спрямований на реалізацію освітньої галузі Суспільствознавство Державного стандарту початкової загальної освіти і ґрунтується на засадах особистісно орієнтованого і компетентнісного підходів. Видання передбачає використання різноманітних практичних, словесних, наочних науково-методичних прийомів оволодіння навчальним матеріалом. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 20.07.2015 р. № 777)
  2. Зошит для контрольних робіт з Української мови. 6 клас нова програма. Автор: О.М. Авраменко.
    Зошит для контрольних робіт з Української мови. 6 клас нова програма. Автор: О.М. Авраменко. Вид-во: Грамота. Схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах комісією з української мови Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України.
  3. Історія Робочий зошит 6 клас Нова програма До підручника: Пометун О. Авт: Мороз П.
    У робочому зошиті вміщено запитання і завдання різних типів, які виконують учні під час уроку самостійно, в парі чи в групах або ж вдома. Наскрізна і чітка структура посібника допоможе учневі закріпити свої знання з навчального предмету, сприятиме розвитку вмінь і навичок, необхідних для подальшого вивчення і розуміння історичної науки. До підручника Всесвітня історія Історія України 6 клас Нова програма Авт: О. Пометун, П. Мороз, Ю. Малієнко Вид-во: Освіта Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з історіі Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України.
  4. Комплексний зошит для контролю знань Всесвітня історія 10 клас Стандарт, Академ Авт: О. Святокум
    Зошит містить завдання для поточного та узагальнюючого контролю навчальних досягнень учнів 10 класів із курсу всесвітньої історії: рівень стандарту, академічний рівень. Додаток містить завдання для роботи з історичними джерелами. Видання призначене для учнів загальноосвітніх шкіл і вчителів.
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх