Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



МОН: модернізація професійної освіти - один із пріоритетів

14.06.2017

МОН: модернізація професійної освіти - один із пріоритетів

Сьогодні лише 20% випускників українських шкіл обирають навчання у профтехучилищах, притому що в Європі в середньому цей показник становить 40%, а в деяких країнах ЄС сягає 70%. Про це сказав заступник міністра освіти Павло Хобзей під час міжнародної конференції «Навички для світу, що змінюється», що відбувся у Турині.

За його словами, відновлення престижності робітничих професій є одним з головних викликів МОН у процесі модернізації професійної освіти.

«Модернізація професійної освіти – один із чотирьох основних пріоритетів МОН, і ми готові до змін, що допоможуть створити нову якість професійної освіти. Звіти, що розроблялися у межах Туринського процесу, свідчать: професійна освіта в Україні перебуває на етапі кардинальних перетворень. Новації, які ми запроваджуємо, насамперед пов’язані з нашою інтеграцією в європейський простір та децентралізацією влади в Україні», – зазначив Хобзей.

Серед інших викликів МОН він відзначив необхідність створення ефективної системи багаторівневого управління профтехосвіти, оптимізацію мережі ПТНЗ та надання їм автономії, а також розвиток системи державно-приватного партнерства.

«У межах децентралізації ми передали фінансування навчальних закладів на обласний рівень, а формуванням регіонального замовлення на підготовку кадрів займаються новостворені регіональні ради. Водночас з держбюджету цього року виділено 119 млн грн для підтримки професій загальнодержавного значення. Ще 50 млн грн – на обладнання навчально-практичних центрів за трьома найбільш дефіцитними професіями. На 2016-17 роки заплановано відкриття 50 таких центрів в усіх регіонах України», – повідомив Павло Хобзей.

Він також зазначив, що держава також повністю фінансує здобуття загальної середньої освіти, яку продовжують отримувати учні, які приходять на навчання після 9-го класу.

МОН: модернізація професійної освіти - один із пріоритетів

Сьогодні лише 20% випускників українських шкіл обирають навчання у профтехучилищах, притому що в Європі в середньому цей показник становить 40%, а в деяких країнах ЄС сягає 70%. Про це сказав заступник міністра освіти Павло Хобзей під час міжнародної конференції «Навички для світу, що змінюється», що відбувся у Турині.

За його словами, відновлення престижності робітничих професій є одним з головних викликів МОН у процесі модернізації професійної освіти.

«Модернізація професійної освіти – один із чотирьох основних пріоритетів МОН, і ми готові до змін, що допоможуть створити нову якість професійної освіти. Звіти, що розроблялися у межах Туринського процесу, свідчать: професійна освіта в Україні перебуває на етапі кардинальних перетворень. Новації, які ми запроваджуємо, насамперед пов’язані з нашою інтеграцією в європейський простір та децентралізацією влади в Україні», – зазначив Хобзей.

Серед інших викликів МОН він відзначив необхідність створення ефективної системи багаторівневого управління профтехосвіти, оптимізацію мережі ПТНЗ та надання їм автономії, а також розвиток системи державно-приватного партнерства.

«У межах децентралізації ми передали фінансування навчальних закладів на обласний рівень, а формуванням регіонального замовлення на підготовку кадрів займаються новостворені регіональні ради. Водночас з держбюджету цього року виділено 119 млн грн для підтримки професій загальнодержавного значення. Ще 50 млн грн – на обладнання навчально-практичних центрів за трьома найбільш дефіцитними професіями. На 2016-17 роки заплановано відкриття 50 таких центрів в усіх регіонах України», – повідомив Павло Хобзей.

Він також зазначив, що держава також повністю фінансує здобуття загальної середньої освіти, яку продовжують отримувати учні, які приходять на навчання після 9-го класу.



Поділіться цією посиланням:


  1. «Швидкочитання» — генератор завдань для дітей
    22.03.2018

    «Швидкочитання» — генератор завдань для дітей

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям генератор практичних завдань «Швидкочитання», який дозволяє створювати різноманітні завдання для покращення навичок читання. 

    Генератор дозволяє реалізувати індивідуальний підхід до навчання, створивши завдання із власноруч підібраного тексту з урахуванням рівня розвитку і можливостей певної дитини.

    За допомогою генератора ви можете сформувати кілька видів завдань: читання тексту з використанням тільки верхньої частини слів або тільки нижньої; читання тексту без пробілів між словами; читання тексту, який представлений у вигляді анаграм; читання тексту з випадковими символами та читання дзеркального тексту.

    Генератор дозволяє сформувати всі завдання одночасно або обрати тільки окремі завдання, які вам необхідні.

    Виконання індивідуально створених завдань сприятиме зацікавленню дітей процесом читання, формуванню позитивного ставлення до читання, вихованню впевненості у собі та своїх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Кожне завданнясформоване за допомогою генератораможна роздрукувати на звичайному принтері та використовувати необмежену кількість разівЗавантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

    ПЕРЕЙТИ ДО ГЕНЕРАТОРА

     

     розвиток дитини

  2. «Основа»: 10-річний досвід школи без обмежень
    29.01.2017

    «Основа»: 10-річний досвід школи без обмежень

    Запорізька загальноосвітня школа «Основа» - одна з перших шкіл в країні, де почали впроваджувати інклюзивну освіту: поряд зі звичайними дітьми тут навчаються учні з особливими освітніми потребами. Діти з фізично-психічними вадами почали навчатись в цій школі близько десяти років тому. Зараз навчальний заклад має найкращу репутацію в регіоні. Сюди їздять на навчання діти з різних районів обласного центра. А методики викладання намагаються переймати педагоги з інших шкіл, де цього року почали експеримент з інклюзивної освіти. Про особливості роботи школи, її здобутки й проблеми розповідає Яна Міланова, Українська правда. Життя.

  3. Розмальовки для розширення світогляду дитини
    31.01.2018

    Розмальовки для розширення світогляду дитини

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям початкових класів пізнавальні розмальовки для розвитку навичок аналітичного, логічного, творчого мислення, довільної уваги, пам’яті, спостережливості та виховання всебічно розвиненої особистості.

    Виконання запропонованих завдань сприятиме формуванню у дітей позитивного ставлення до навчання, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою гармонійного розвитку дитини.

    Доповни сюжет малюнкаКомплект завдань покликаний сприяти розвитку уяви, фантазії, творчого мислення дитини. Кожне його завдання створює умови, за яких їй буде цікаво проявити себе, свою унікальну особистість.

    Домалюй казкового персонажа. Цей комплект завдань пропонує дитині стати співавтором малюнків, на яких будуть зображені різні казкові персонажі.

    Казкові герої — ставимо власні вистави. Цей комплект завдань надасть дитині можливість не лише поставити власні вистави за відомими казками, а й створити їх альтернативний сюжет і на власний розсуд змінити хід подій, поєднати героїв різних казок.

    «12 місяців». Цей комплект завдань-розмальовок не тільки допоможе дитині потренувати дрібну моторику, увагу та покращити вміння підбирати різні кольори, а й познайомить її з характерними особливостями кожного з дванадцяти місяців року.

    «Життєвий цикл». Цей комплект завдань допоможе дитині поміркувати над явищами природи, зокрема зародженням нового життя й стадіями розвитку живих істот.

    «Країни Європи». Цей комплект завдань познайомить дитину зі славетними композиторами та митцями, цікавими архітектурними спорудами та традиціями, а також особливостями національного одягу та смачними стравами одинадцяти різних країн Європи.

    «Прапори країн Європи». Це завдання — перший крок до розвитку письма. Завдяки завданню діти розвивають навички дрібної моторики і графомоторні навички, одночасно вивчаючи назви країн Європи та зображення їх національних прапорів.

    «Сім нових чудес світу». Цей комплект розмальовок познайомить дитину з новими чудесами світу, збагатить її словниковий запас і кругозір, викликаючи зацікавленість до вивчення історичного надбання різних країн та їхньої культури.

    «Вивчаємо види динозаврів». Цей комплект завдань є відмінною можливістю сприяти комплексному розвитку дитини. Перевагою розмальовки є її інформаційна насиченість.

    «Вивчаємо автомобілі та машини». Цей комплект завдань є відмінною можливістю сприяти комплексному розвитку дитини, дитина має змогу наочно дізнатись про різноманітні види автомобілів та інших машин.

    «Вивчаємо моделі літаків». Цей комплект завдань дає змогу наочно дізнатись про різноманітні види літаків, вертольотів та інших літальних апаратів.

    Розмальовка «Вивчаємо моделі кораблів». Цей комплект завдань є відмінною можливістю сприяти комплексному розвитку дитини і дає змогу наочно дізнатись про різноманітні види кораблів та човнів.

    ВСІ РОЗМАЛЬОВКИ

    Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

     

     розмальовки розвиток дитини

    Facebook



Популярні товари



  1. Англійська мова 7 клас Нова програма Авт: Карп’юк О.
    Підручник з Англійської мови для 7 класу 6-й рік навчання загальноосвітніх навчальних закладів за Новою програмою. Доступний мовний матеріал, близькі для розуміння семикласниками ситуації для спілкування, цікавий сучасний зміст, український культурний компонент, естетичний дизайн — риси нового видання для 7 класу. Підручник вирізняє чітке структурування навчального змісту, у тому числі зрозуміле виділення нового для вивчення матеріалу та заключні секції кожного розділу, націлені на осмислення учнем свого особистого шляху вивчення англійської мови. Наведені українською мовою граматичні правила упродовж підручника, україномовний граматичний довідник та англо-український словник із таблицею неправильних дієслів наприкінці підручника сприятимуть доступності і зручності у використанні в процесі іншомовного навчання.
  2. Зошит для оцінювання навчальних досягнень з української літератури 5 клас Нова програма Авт: Коваленко Л.
    Зошит укладений відовідно до нової програми і до підручника Українська література 5 клас Нова програма Авт: Коваленко Л. Вид-во: Освіта. У ньому вміщено паралельні варіанти завдань у тестовій формі для поточного та тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів 5 класу. Містить різноманітні тестові та відкриті змістові завдання за кожним з розділів курсу. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах Міністерством освіти і науки України
  3. Робочий зошит. Англійська мова. 2 клас. До підручника А. М. Несвіт. Завдання з наліпками. С. В. Мясоєдова.
    Зошит, укладений до підручника А. М. Несвіт Англійська мова. 2 клас, містить різноманітні завдання і призначений для більш детального опрацювання учнями матеріалу підручника на уроках і вдома. Для учнів других класів загальноосвітніх шкіл і вчителів англійської мови.
  4. Веселый ручеек Хрестоматия 4 класс Новая программа Подборка 2 Авт: Володарская М.
    В хрестоматию для 4 класса по Новой программе включены произведения детских писателей, творчество которых изучается в младших классах общеобразовательных школ всех уровней. Интересные сказки, смешные рассказы, веселые и добрые стихотворения, занимательные загадки помогут младшим школьникам увлекательно и содержательно провести время досуга за книгой. Эта книга содержит материал, который может быть использован учителем для проведения тематических уроков, внеклассных часов, праздников. Рекомендовано для чтения во втором полугодии и соответствует любому учебнику Литературное чтение 4 класс Новая программа.
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх