Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



МОН: модернізація професійної освіти - один із пріоритетів

14.06.2017

МОН: модернізація професійної освіти - один із пріоритетів

Сьогодні лише 20% випускників українських шкіл обирають навчання у профтехучилищах, притому що в Європі в середньому цей показник становить 40%, а в деяких країнах ЄС сягає 70%. Про це сказав заступник міністра освіти Павло Хобзей під час міжнародної конференції «Навички для світу, що змінюється», що відбувся у Турині.

За його словами, відновлення престижності робітничих професій є одним з головних викликів МОН у процесі модернізації професійної освіти.

«Модернізація професійної освіти – один із чотирьох основних пріоритетів МОН, і ми готові до змін, що допоможуть створити нову якість професійної освіти. Звіти, що розроблялися у межах Туринського процесу, свідчать: професійна освіта в Україні перебуває на етапі кардинальних перетворень. Новації, які ми запроваджуємо, насамперед пов’язані з нашою інтеграцією в європейський простір та децентралізацією влади в Україні», – зазначив Хобзей.

Серед інших викликів МОН він відзначив необхідність створення ефективної системи багаторівневого управління профтехосвіти, оптимізацію мережі ПТНЗ та надання їм автономії, а також розвиток системи державно-приватного партнерства.

«У межах децентралізації ми передали фінансування навчальних закладів на обласний рівень, а формуванням регіонального замовлення на підготовку кадрів займаються новостворені регіональні ради. Водночас з держбюджету цього року виділено 119 млн грн для підтримки професій загальнодержавного значення. Ще 50 млн грн – на обладнання навчально-практичних центрів за трьома найбільш дефіцитними професіями. На 2016-17 роки заплановано відкриття 50 таких центрів в усіх регіонах України», – повідомив Павло Хобзей.

Він також зазначив, що держава також повністю фінансує здобуття загальної середньої освіти, яку продовжують отримувати учні, які приходять на навчання після 9-го класу.

МОН: модернізація професійної освіти - один із пріоритетів

Сьогодні лише 20% випускників українських шкіл обирають навчання у профтехучилищах, притому що в Європі в середньому цей показник становить 40%, а в деяких країнах ЄС сягає 70%. Про це сказав заступник міністра освіти Павло Хобзей під час міжнародної конференції «Навички для світу, що змінюється», що відбувся у Турині.

За його словами, відновлення престижності робітничих професій є одним з головних викликів МОН у процесі модернізації професійної освіти.

«Модернізація професійної освіти – один із чотирьох основних пріоритетів МОН, і ми готові до змін, що допоможуть створити нову якість професійної освіти. Звіти, що розроблялися у межах Туринського процесу, свідчать: професійна освіта в Україні перебуває на етапі кардинальних перетворень. Новації, які ми запроваджуємо, насамперед пов’язані з нашою інтеграцією в європейський простір та децентралізацією влади в Україні», – зазначив Хобзей.

Серед інших викликів МОН він відзначив необхідність створення ефективної системи багаторівневого управління профтехосвіти, оптимізацію мережі ПТНЗ та надання їм автономії, а також розвиток системи державно-приватного партнерства.

«У межах децентралізації ми передали фінансування навчальних закладів на обласний рівень, а формуванням регіонального замовлення на підготовку кадрів займаються новостворені регіональні ради. Водночас з держбюджету цього року виділено 119 млн грн для підтримки професій загальнодержавного значення. Ще 50 млн грн – на обладнання навчально-практичних центрів за трьома найбільш дефіцитними професіями. На 2016-17 роки заплановано відкриття 50 таких центрів в усіх регіонах України», – повідомив Павло Хобзей.

Він також зазначив, що держава також повністю фінансує здобуття загальної середньої освіти, яку продовжують отримувати учні, які приходять на навчання після 9-го класу.



Поділіться цією посиланням:


  1. Захоплюючі розмальовки для розвитку логіки
    18.01.2018

    Захоплюючі розмальовки для розвитку логіки

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям розвивальні розмальовки для розвитку навичок аналітичного, логічного, творчого мислення, довільної уваги, зорової пам’яті тощо.

    Виконання запропонованих завдань сприятиме формуванню у дітей позитивного ставлення до навчання, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Тренуємось уважно розмальовувати. Цей комплект розмальовок сприятиме розвитку уваги та спостережливості дитини, допомагатиме їй вчитись аналізувати та вирізняти дрібні деталі зображень.

    Шукаємо фігури та розвиваємо увагу. Цей комплект завдань допоможе дитині покращити навички аналітичного мислення, довільну увагу й зорову пам’ять. Виконання завдань дисциплінуватиме її й допомагатиме розвивати цілеспрямованість і посидючість.

    Розмальовка «Барвиста закономірність». Це завдання сприятиме розвитку логічного та просторового мислення, а також уваги та дрібної моторики дитини.

    Про що йдеться: розмальовуємо слова. Цей комплект завдань допоможе дитині розвинути навички читання та навчитися краще розуміти текст, дитина збагатить словниковий запас, тренуватиме дрібну моторику, а в її мисленні утворяться міцні зв’язки між словами та образами.

    Кошик з одягом: будуємо словосполучення та розмальовуємо. Це завдання допоможе дитині розвинути навички читання та навчитися правильно будувати словосполучення іменників з прикметниками, розширюватиме словниковий запас та розвиватиме навички правильного мовлення.

    Рахуємо плоди й тренуємо увагу. Цей комплект завдань допоможе дитині одночасно потренувати як довільну увагу, так і навички рахування до десяти, а в деяких завданнях і до 12-13-ти, розвиватиме дрібну моторику, зорово-моторну координацію та дозволить повторити кольори.

    Замальовані комірки: тренуємо мислення. Цей комплект завдань сприятиме розвитку логічного та просторового мислення, довільної уваги та зорової пам’яті, навчить дитину помічати дрібні деталі й особливості конфігурації запропонованих фігур

    «Пара без пари»: тренуємо увагу. Цей комплект завдань допоможе дитині потренувати увагу та зорову пам’ять. Виконуючи завдання, дитина знайомитиметься з різними геометричними фігурами та формами, покращуватиме дрібну моторику й зорово-моторну координацію.

    Кросворд і розмальовка «Кольори веселки». Це завдання містить у собі кросворд і розмальовку, а тому матиме подвійну користь для дитини. Вона зможе потренувати пам’ять, увагу, логічне мислення, дрібну моторику, а також поміркувати над тим, як представлені основні кольори у природі.

    Домалюй відсутні частини малюнка. Цей комплект завдань допоможе дитині розвинути спостережливість і кмітливість, логічне та творче мислення, уміння робити умовиводи (індуктивні та дедуктивні) й ретельно аналізувати сюжетні елементи запропонованого зображення.

    Розповідь у картинках: тренуємо логіку. Цей комплект завдань допоможе розвивати логічне мислення, уяву та мовлення дитини, а також сприятиме активації її розумових процесів.

    Частини цілого: тренуємо логіку й увагу. Цей комплект завдань допоможе дитині потренувати просторове й логічне мислення, спостережливість і увагу. Завдання комплекту мають зростаючий рівень складності за рахунок збільшення кількості частин зображення, а також вигляду їхніх форм.

    Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

     

     розмальовки розвиток дитини

  2. Правила атестації викладача з науковим ступенем
    01.09.2017

    Правила атестації викладача з науковим ступенем

    Атестація педагогічних працівників здійснюється відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 6.10.2010 № 930.

    Пунктом 4.7 Положення передбачено, що присвоєння кваліфікаційних категорій за результатами атестації здійснюється послідовно. Але для певних категорій педагогічних працівників є винятки стосовно такої послідовності. Зокрема, цим пунктом встановлено, що педагогічні працівники, які мають наукові ступені, вчені або почесні звання, якщо їх діяльність за профілем збігається з наявним науковим ступенем, ученим (почесним) званням, атестуються без додержання послідовності в присвоєнні кваліфікаційних категорій та строку проведення позачергової атестації.

    Тому викладачеві коледжу, який має науковий ступінь кандидата наук, може бути присвоєно більш високу кваліфікаційну категорію, включаючи «спеціаліст вищої категорії».

    Відповідно до пункту 1.7 Положення атестація може бути черговою або позачерговою. Чергова атестація здійснюється один раз на п'ять років.

    Педпрацівникові, якому присвоєно найвищий кваліфікацій рівень, наступна чергова атестація можлива не пізніше, ніж через п’ять року з часу присвоєння вищої категорії.

    Згідно з пунктом 1.8 Положення, умовою чергової атестації педагогічних працівників є обов'язкове проходження не рідше одного разу на п'ять років підвищення кваліфікації. Ця вимога не розповсюджується на педагогічних працівників, які працюють перші п'ять років після закінчення вищого навчального закладу.

    Тож підвищення кваліфікації має передувати наступній черговій атестації.

    Відповідно до пункту 1.9 Положення позачергова атестація з метою присвоєння працівнику педагогічного звання проводиться за поданням керівника чи педагогічної ради навчального закладу.

    Щодо педагогічних працівників, які мають науковий ступінь, то з метою присвоєння їм педагогічного звання можлива позачергова атестація у будь-який період за поданням керівника чи педагогічної ради навчального закладу без вимог щодо терміну роботи на займаній посаді, що встановлений пунктом 3.18 Положення стосовно працівників, прийнятих на педагогічні посади після закінчення вищих навчальних закладів. Згідно з цим пунктом особи, прийняті на посади педагогічних працівників після закінчення вищих навчальних закладів, атестуються не раніш як після двох років роботи на займаній посаді.

    При цьому педагогічний працівник може самостійно звернутися до керівника навчального закладу чи педагогічної ради з заявою про присвоєння педагогічного звання. Але рішення атестаційної комісії приймається на основі поданням керівника чи педагогічної ради навчального закладу.

    Відповідно до пункту 5.2 Положення педагогічне звання «викладач-методист» може присвоюватися педагогічним працівникам, які мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», здійснюють науково-методичну і науково-дослідну діяльність, мають власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об'єднаннями викладачів вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти.

    Відповідно до пункту 5.3 Положення, педагогічне звання «старший викладач» може присвоюватися педагогічним працівникам, які мають кваліфікаційні категорії «спеціаліст вищої категорії» або «спеціаліст першої категорії» та досягли високого професіоналізму в роботі, систематично використовують передовий педагогічний досвід, беруть активну участь у його поширенні, надають практичну допомогу іншим педагогічним працівникам.

    При цьому Положенням не встановлено вимоги щодо послідовності присвоєння педагогічних звань, як це передбачено стосовно присвоєння кваліфікаційних категорій.

    За матеріалами Управління соціально-економічного захисту ЦК Профспілки.

  3. Опубліковані відповіді на тест ЗНО з англійської мови
    01.06.2017

    Опубліковані відповіді на тест ЗНО з англійської мови

    29 травня опубліковані правильні відповіді на завдання тестів ЗНО з англійської мови.

    ПРАВИЛЬНІ ВІДПОВІДІ НА ЗНО З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

    Використовуючи правильні відповіді на завдання тесту, учасники тестування мають можливість визначити власний тестовий бал за всіма завданнями тесту, окрім завдань відкритої форми.

    Максимальна кількість тестових балів, що зможуть отримати учасники ЗНО за виконання усіх завдань тесту складає 56 балів.

    Офіційне оголошення результатів тестування відбудеться не пізніше 15 червня.

    Згодом, при оголошенні офіційних результатів ЗНО з англійської мови будуть оприлюднені дві таблиці: за шкалою від 100 до 200 балів і таблиця за шкалою від 1 до 12 балів.

    Результати за рейтинговою шкалою від 100 до 200 балів використовуватимуться абітурієнтами під час вступу до вищих навчальних закладів.

    Результати за шкалою від 1 до 12 балів будуть надіслані школам для визначення оцінки випускників за державну підсумкову атестацію з англійської мови.

    Учасники ЗНО, які не подолають пороговий бал, визначений експертною комісією з питань результатів ЗНО з англійської мови, вважатимуться такими, хто тест не склав.

    Схема оцінювання завдань сертифікаційної роботи з відкритою відповіддю буде оголошена за кілька днів.

    ЯК РОЗРАХУВАТИ БАЛ ЗНО З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

    Для отримання оперативної інформації про перебіг ЗНО приєднуйтесь до сторінок Абітурієнт або Освіта.ua у Facebook.



Популярні товари



  1. Рабочая тетрадь. Музыкальное искусство 2 класс. Л. А. Хлебникова., Т. А. Наземнова., Н. И. Мищенко., Л. А. Дорогань.
    Рабочая тетрадь по музыкальному искусству содержит песни, музыкальные игры, интересные творческие задания, словарик музыкальных понятий и терминов. Издание станет незаменимым помощником учителя, так как призвано облегчить обучение школьников восприятию музыкальных произведений и разовьет в детях творческую фантазию и музыкальный слух.
  2. Тест-контроль Біологія 6 клас Нова програма Авт: Яковлева Є.
    Зошит для поточного та тематичного оцінювання містить завдання у тестовій формі контролю знань учнів на уроках біології у 6 класі. Позитивним у зошиті є наявність самостійних робіт та тематичного оцінювання, передбачених новою програмою, Затвердженою МОН України. Навчальне видання допоможе вчителеві здійснювати постійний контроль над засвоєнням учнями навчального матерілу, а учневі — зорієнтуватися у завданнях тестової форми та набути навичок швидкого та безпомилкового заповнення бланка відповідей. Окрім того, школярі можуть використовувати зошит під час самостійної підготовки до роботи із тестововими завданнями, самоперевірки знань, умінь та навичок. У зошиті для практичних робіт представлені роботи, які сприятимуть кращому закріпленню теоретичних відомостей з курсу біології у 6 класі. Пропоновані тести розраховані на учнів загальноосвітніх навчальних закладів та вчителів біології.
  3. Робочий зошит Інформатика 4 клас Нова програма До підручника Коршунової О. Авт: Антонова О.
    Робочий зошит з Інформатики для 4 класу за Новою програмою складений до підручника Інформатика 4 клас Нова програма Авт: Коршунова О.В. Вид-во: Генеза та призначений для індивідуальної, самостійної та колективної робіт на уроках інформатики. Завдання в робочому зошиті спрямовані на особистісну орієнтацію освітнього процесу, його індивідуалізацію. Для учнів 4 класу та вчителів початкових класів. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (лист Інституту модернізації змісту освіти від 08.07.2016 р. № 2.1/12-Г-532)
  4. Інформатика. 10 клас. Комплексний зошит для контроля знань. Академічний рівень. Поточний і підсумковий контроль. М. М. Корнієнко., І. Д. Іванова.
    Зошит відповідає вимогам чинної програми з інформатики для 10 класів (академічний рівень) та призначений для поточного і підсумкового контролю навчальних досягнень учнів з інформатики. Посібник складається з двох частин. У першій частині посібника за кожною темою, що вивчається, запропоновано самостійні роботи (СР), за допомогою яких перевіряється рівень засвоєння учнями теоретичного матеріалу. Друга частина посібника містить практичні роботи (ПР), призначені для формування в учнів умінь і навичок застосувати отримані знання під час роботи за комп’ютером, та контрольні роботи (КР), за допомогою яких перевіряється рівень засвоєння учнями навчального матеріалу відповідно до чинної програми. Самостійні та контрольні роботи подано у двох варіантах. Продумана структура навчального матеріалу, диференціація завдань за рівнем складності, наявність перфорації забезпечують оперативність під час використання посібника. До зошита безкоштовно додається «Збірник завдань для практичного тренінгу», що допоможе учням ознайомитися з програмним забезпеченням, яке застосовується при виконанні практичних робіт. Зошит може бути використаний у комплекті з будь-яким чинним підручником академічного рівня з інформатики для 10 класу. Призначено для учнів 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів і вчителів інформатики.
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх