Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Шість трендів бізнес-освіти в 2017 році

14.06.2017

Шість трендів бізнес-освіти в 2017 році

У 2016 році керівники бізнес-шкіл передбачили основні тренди в бізнес-освіті: популярність однорічних програм підготовки, впровадження нових технологій, збільшення числа аудиторних занять, посилення ролі консультативних компаній на освітньому ринку і т. ін.

Їм також вдалося передбачити найбільш помітні зміни в бізнес-освіті. Так, Андреа Масин, керівник НІС Paris, спрогнозував поділ бізнес-шкіл на лідерів і основну масу. Айвен Бофарул, керівник ESADE Business School, підкреслив сумісність онлайн-курсів з програмами денного навчання.

Експерти не могли передбачити всі фактори, такі як перемога Дональда Трампа у виборах на посаду президента США, вихід Великобританії з Європейського Союзу або дебати з приводу іммігрантів. Все це суттєво вплинуло на провідні університети в 2017 році.

Пропонуємо думки експертів щодо ключових змін у сфері бізнес-освіти в 2017 році

Прорив цифрових технологій у сфері освіти

У 2017 році цифрові технології вплинуть як на процес навчання, так і на зовнішній вигляд навчальних аудиторій. Студенти, народжені на межі тисячоліть, уже вимагають нових підходів до навчання. Ключову роль в освітньому процесі відіграватимуть інновації.

Необхідно змінити підходи в навчанні студентів. Разом з цим зміниться й роль викладача в цьому процесі. Цифрові технології надзвичайно важливі, але студентам також важливо перебувати разом в аудиторії, виконувати різні завдання, поставлені перед ними викладачем. Навчальна аудиторія - місце, де студенти усвідомлюють цінність різноманітностей.

Євгенія Біето, генеральний директор ESADE Business School

Навчання стане більш експериментальним

У 2017 році очікується кількісний і якісний прорив в області експериментальних методів навчання. Будуть розроблені нові програми, засновані на інноваційних методах освіти. Це призведе до диференціації бізнес-шкіл.

Крім того, збільшиться чисельність онлайн-курсів, у багатьох бізнес-школах будуть розроблені дистанційні програми підготовки фахівців. Уже не ведуться суперечки про те, чи можливе дистанційне навчання студентів - сьогодні це реальний факт. Онлайн-навчання дозволить студентам здобувати освіту і в аудиторії, і вдома. Матеріали курсів будуть доступні студентам в онлайн-режимі, що посилить роль практичного навчання в освітньому процесі.

Скотт де Ру, декан University of Michigan’s Ross School of Business

Навчальні курси будуть відповідати індивідуальним потребам студентів

По-перше, навчання буде переходити на цифрову основу. Це дає воістину дивні можливості для оволодіння програмою й навчання застосування її на практиці. Практичні навички - ось істинний показник якості освіти. Сьогодні цифрові технології замінюють взаємодію між людьми, і в 2017 році вони стануть ще більш складними й багатофункціональними.

По-друге, програми навчання стануть більш гнучкими. Вони повинні відповідати індивідуальним потребам студентів. Бізнес-школи шукають нові способи здійснити це, вносячи зміни в зміст і терміни навчальних курсів, відкриваючи нові спеціальності й т. ін.

Ендрю Лікерман, декан London Business School

Програми МВА будуть закриватися

Останнім часом спостерігаються величезні зміни в бізнес-сфері: змінюються чинники розвитку ринку, поведінка покупців, розвиваються цифрові та інформаційні технології. Разом із цим змінюється й освіта в бізнес-сфері. Деякі бізнес-школи не встигають за цими змінами. Тому в найближчому майбутньому навчання за програмами МВА буде скорочуватися або припинятися.

Ті ж бізнес-школи, що продовжують навчання за програмами МВА, будуть намагатися відповідати довгостроковим потребам студентів, відкриваючи нові спеціальності, програми або короткострокові курси. Навчання буде проходити в дистанційній або комбінованій формі, щоб максимально задовольнити потреби студентів. Ще більшого значення матиме активне слухання, коли студенти зможуть відразу ж випробовувати отримані теоретичні знання на практиці.

Джуді Оліан, декан UCLA Anderson School of Management

Бізнес-освіта стане більш спеціалізованою

У 2017 році ще більше посилиться спеціалізація напрямів підготовки за програмами МВА. Вже сьогодні ряд бізнес-шкіл пропонує програми бізнес-адміністрування в освіті, медицині та інших сферах. Сьогодні затребувані професіонали у сферах, які раніше не належали до бізнесу. Сьогодні до сфери бізнесу належить практично все: від фрілансу до медичних послуг. І у всіх цих сферах потрібні професіонали, здатні керувати змінами й застосовувати різні бізнес-інструменти.

Ідалін Кеснер, декан Kelley School of Business at Indiana University

Великий обсяг даних стане ще більшим

Аналіз даних стає ще більш важливим. Деякі бізнес-школи запускають програми навчання для людей, що мають справу з аналізом великих

обсягів даних. Такою, наприклад, є магістерська програма за спеціальністю «Цифровий менеджмент». Студентів навчають не тільки аналізувати великі обсяги даних, але й розраховувати бізнес-стратегії й операції.

Білл Боулдинг, декан Duke University's Fuqua School of Business

Seb Murray, BusinessBecause.

Шість трендів бізнес-освіти в 2017 році

У 2016 році керівники бізнес-шкіл передбачили основні тренди в бізнес-освіті: популярність однорічних програм підготовки, впровадження нових технологій, збільшення числа аудиторних занять, посилення ролі консультативних компаній на освітньому ринку і т. ін.

Їм також вдалося передбачити найбільш помітні зміни в бізнес-освіті. Так, Андреа Масин, керівник НІС Paris, спрогнозував поділ бізнес-шкіл на лідерів і основну масу. Айвен Бофарул, керівник ESADE Business School, підкреслив сумісність онлайн-курсів з програмами денного навчання.

Експерти не могли передбачити всі фактори, такі як перемога Дональда Трампа у виборах на посаду президента США, вихід Великобританії з Європейського Союзу або дебати з приводу іммігрантів. Все це суттєво вплинуло на провідні університети в 2017 році.

Пропонуємо думки експертів щодо ключових змін у сфері бізнес-освіти в 2017 році

Прорив цифрових технологій у сфері освіти

У 2017 році цифрові технології вплинуть як на процес навчання, так і на зовнішній вигляд навчальних аудиторій. Студенти, народжені на межі тисячоліть, уже вимагають нових підходів до навчання. Ключову роль в освітньому процесі відіграватимуть інновації.

Необхідно змінити підходи в навчанні студентів. Разом з цим зміниться й роль викладача в цьому процесі. Цифрові технології надзвичайно важливі, але студентам також важливо перебувати разом в аудиторії, виконувати різні завдання, поставлені перед ними викладачем. Навчальна аудиторія - місце, де студенти усвідомлюють цінність різноманітностей.

Євгенія Біето, генеральний директор ESADE Business School

Навчання стане більш експериментальним

У 2017 році очікується кількісний і якісний прорив в області експериментальних методів навчання. Будуть розроблені нові програми, засновані на інноваційних методах освіти. Це призведе до диференціації бізнес-шкіл.

Крім того, збільшиться чисельність онлайн-курсів, у багатьох бізнес-школах будуть розроблені дистанційні програми підготовки фахівців. Уже не ведуться суперечки про те, чи можливе дистанційне навчання студентів - сьогодні це реальний факт. Онлайн-навчання дозволить студентам здобувати освіту і в аудиторії, і вдома. Матеріали курсів будуть доступні студентам в онлайн-режимі, що посилить роль практичного навчання в освітньому процесі.

Скотт де Ру, декан University of Michigan’s Ross School of Business

Навчальні курси будуть відповідати індивідуальним потребам студентів

По-перше, навчання буде переходити на цифрову основу. Це дає воістину дивні можливості для оволодіння програмою й навчання застосування її на практиці. Практичні навички - ось істинний показник якості освіти. Сьогодні цифрові технології замінюють взаємодію між людьми, і в 2017 році вони стануть ще більш складними й багатофункціональними.

По-друге, програми навчання стануть більш гнучкими. Вони повинні відповідати індивідуальним потребам студентів. Бізнес-школи шукають нові способи здійснити це, вносячи зміни в зміст і терміни навчальних курсів, відкриваючи нові спеціальності й т. ін.

Ендрю Лікерман, декан London Business School

Програми МВА будуть закриватися

Останнім часом спостерігаються величезні зміни в бізнес-сфері: змінюються чинники розвитку ринку, поведінка покупців, розвиваються цифрові та інформаційні технології. Разом із цим змінюється й освіта в бізнес-сфері. Деякі бізнес-школи не встигають за цими змінами. Тому в найближчому майбутньому навчання за програмами МВА буде скорочуватися або припинятися.

Ті ж бізнес-школи, що продовжують навчання за програмами МВА, будуть намагатися відповідати довгостроковим потребам студентів, відкриваючи нові спеціальності, програми або короткострокові курси. Навчання буде проходити в дистанційній або комбінованій формі, щоб максимально задовольнити потреби студентів. Ще більшого значення матиме активне слухання, коли студенти зможуть відразу ж випробовувати отримані теоретичні знання на практиці.

Джуді Оліан, декан UCLA Anderson School of Management

Бізнес-освіта стане більш спеціалізованою

У 2017 році ще більше посилиться спеціалізація напрямів підготовки за програмами МВА. Вже сьогодні ряд бізнес-шкіл пропонує програми бізнес-адміністрування в освіті, медицині та інших сферах. Сьогодні затребувані професіонали у сферах, які раніше не належали до бізнесу. Сьогодні до сфери бізнесу належить практично все: від фрілансу до медичних послуг. І у всіх цих сферах потрібні професіонали, здатні керувати змінами й застосовувати різні бізнес-інструменти.

Ідалін Кеснер, декан Kelley School of Business at Indiana University

Великий обсяг даних стане ще більшим

Аналіз даних стає ще більш важливим. Деякі бізнес-школи запускають програми навчання для людей, що мають справу з аналізом великих

обсягів даних. Такою, наприклад, є магістерська програма за спеціальністю «Цифровий менеджмент». Студентів навчають не тільки аналізувати великі обсяги даних, але й розраховувати бізнес-стратегії й операції.

Білл Боулдинг, декан Duke University's Fuqua School of Business

Seb Murray, BusinessBecause.



Поділіться цією посиланням:


  1. Завдання з мови та математики для дошкільнят
    27.09.2018

    Завдання з мови та математики для дошкільнят

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам та вихователям п’ятнадцять розвивальних завдань для знайомства й закріплення понять геометричних фігур, розвитку навичок математичного обчислення, читання по складах, аналітичного, логічного, творчого мислення, довільної уваги, зорової пам’яті тощо.

    Виконання запропонованих завдань сприятиме формуванню у дітей позитивного ставлення до читання та вивчення математики, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Схеми й приклади: додавання в межах 5Завдання допоможе дитині опанувати дію додавання в межах 5, покращити обчислювальні навички, розвинути увагу й кмітливість. Виконуючи завдання, дитина зможе навчитися представляти інформацію графічно, пояснювати прості математичні схеми, застосовувати навички у навчальних і практичних ситуаціях.

    Незвичайні приклади: додавання й віднімання в межах 5. Це завдання допоможе дитині опанувати дію додавання й віднімання в межах 5, покращити обчислювальні навички, розвинути увагу та кмітливість. Дитині пропонується перевірити, чи правильно розв’язані пропоновані приклади в малюнках.

    Рахунок до 10. Скільки фруктів та ягід? Це завдання допоможе дитині потренувати навички рахунку до десяти, розвинути математичне мислення, увагу й кмітливість. Дитині пропонується порахувати, скільки виросло фруктів на дереві, а ягід на кущі. Також потрібно провести стрілку від таблички з відповідною цифрою до дерева чи куща.

    Рахунок до 10: скільки малюнків? Це завдання пропонує порахувати однакові малюнки й замалювати відповідну кількість клітинок. Виконуючи завдання, дитина зможе цікаво та просто оволодіти основними математичними поняттями, сформує наочне уявлення про кількість та її графічне позначення, тренуватиме зорово-моторну координацію й увагу, розвиватиме дрібну моторику.

    Цікава математика: порахуй і домалюй. Це завдання допоможе дитині розвинути навички рахунку в межах 10, увагу та кмітливість. Дитині пропонується порахувати предмети, перевірити, чи правильно зазначено кількість у відповідних комірках, і домалювати ті, яких не вистачає.

    У кого більше: порівнюємо кількість. Цей комплект завдань допоможе дитині навчитися послідовному рахунку від 1 до 11, а також розвинути навички порівняння. У кожному з 8-ми завдань є два персонажа, що мають різну кількість продуктів, представлену наочно. Дитині пропонується порахувати, скільки продуктів у кожного з персонажів, і записати числа у відповідних комірках.

    Порівняння малюнків: від найбільшого до найменшогоЗавдання допоможе дитині формувати елементарні математичні уявлення, вміння вимірювати різні розміри зображень, розвиватиме увагу й кмітливість. Дитині пропонується розглянути й з'єднати однакові малюнки від найбільшого до найменшого.

    Розмальовуємо й вивчаємо геометричні форми. Цей комплект завдань допоможе дитині вивчити назви основних геометричних фігур, навчитися впізнавати їх серед інших елементів малюнка. Виконуючи завдання, дитина розвиватиме просторове мислення, зорове сприйняття й дрібну моторику.

    Геометрія довкола нас: малюнки з фігур. Цей комплект завдань допоможе дитині вивчити назви основних геометричних фігур, навчитися малювати ці фігури та зрозуміти, де в навколишньому світі зустрічаються такі форми. У кожному завданні дитині пропонується намалювати малюнки з геометричних фігур за наочною інструкцією.

    Визначаємо форми предметів, малюємо фігури. Це завдання допоможе дитині розвинути логіко-математичне мислення, увагу й кмітливість. Дитині пропонується розглянути малюнки й визначити їхню форму. Біля кожного зображення предмета потрібно намалювати відповідну фігуру.

    Вирізаємо й вчимо геометричні фігури. Це завдання допоможе дитині вивчити зовнішній вигляд і назви геометричних фігур, розвинути просторове мислення. На аркуші є 10 місць для вклеювання, підписаних назвами фігур. Дитині пропонується вирізати 10 фігур, що розміщені внизу сторінки, наклеїти кожну на своє місце й розмалювати.

    Складаємо слова й вчимося читати. Цей комплект завдань чудово підходить для дітей, що вже вивчили літери й роблять перші спроби читати слова, а також писати їх. Кожне з 8-ми завдань містить 4-6 малюнків та від 12 до 15 складів, з яких можна скласти назви цих малюнків.

    Де знаходиться песик: вивчаємо прийменники. Це завдання розвиватиме вміння дитини правильно використовувати групу прийменників за місцезнаходженням предметів або об'єктів у просторі, формуватиме просторовий інтелект, увагу. Дитині необхідно розглянути малюнки, визначити, де знаходиться песик, і написати біля малюнків відповідні прийменники.

    Де знаходиться бегемотик? Визначаємо розміщення. Це завдання допоможе дитині розвивати просторовий інтелект, уміння орієнтуватися в навколишньому світі, визначати положення предмета по відношенню до іншого, зосереджувати увагу на потрібному об'єкті. Дитині необхідно розглянути малюнки та зафарбувати кружечки, що відповідають розміщенню бегемотика.

    Розмальовка «Перші літери». Це завдання допоможе дитині пригадати деякі літери української абетки й усвідомити взаємозв’язки між звуками та літерами. Дитині пропонується 12 чорно-білих малюнків, серед яких можна виокремити 6 пар, назви яких починаються з однакової літер. Дитині потрібно з’єднати лініями такі пари, а потім розмалювати всі малюнки.

    Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

     

     розвиток дитини розмальовки прописи

  2. Тьютори, коучі і едвайсери – хто вони?
    21.03.2017

    Тьютори, коучі і едвайсери – хто вони?

    Враховуючи те, що учні та студенти мають сьогодні доступ до будь якої інформації, відпадає необхідність та навіть стає помилковим вчити їх за принципом однієї правильної відповіді. Кожен учень та студент — це особистість з власними цілями й потребами. Саме тому прийшов час нових педагогічних професій, що мають різні функції, детальніше про них розповідає викладач Юрій Коноваленко.

    Нинішнє покоління учнів та студентів воліють робити свій власний вибір, вчиняти власні помилки і отримувати з них досвід для життя. Таким чином вони більш мотивовані до опанування нових знань. А це дає на виході з навчального закладу кращий рівень освіти.

    І, щоб забезпечити той рівень, потрібні і нові педагогічні професії: тьютори, едвайсери, коучі, фасилітатори, ментори. Вони вже приходять в педагогічну практику українських навчальних закладів, адаптуючись із зарубіжних педагогічних методик. Тому давайте спробуємо розібратись які завдання повинні виконувати ці педагоги.

    Найбільш поширена в нашому освітньому просторі посада тьютора. Тож, хто це? Тьютор - це особа, що веде індивідуальні або групові заняття із учнями, студентами. А також — репетитор, наставник. В українських університетах роль тьютора сьогодні в більшості випадків применшена до помічника викладача, здебільшого аспіранта, або це студенти старших курсів.

  3. Українські школярі отримали 160 патентів, - Гриневич
    26.01.2017

    Українські школярі отримали 160 патентів, - Гриневич

    Молоді українські дослідники вже отримали понад 160 патентів на винаходи в області комп'ютерних, технічних і природничих наук, а також у фізиці і астрономії. Про це розповіла міністр освіти Лілія Гриневич на Світовому освітньому форумі у Лондоні.



Популярні товари



  1. Тест-контроль Фізика 8 клас Нова програма Авт: Кирик Л.
    Зошит містить самостійні та контрольні роботи в тестовій формі з усіх тем шкільного курсу Фізики для 8 класу за Новою програмою до будь-якого чинного підручника Фізика 8 клас Нова програма. Навчальне видання допоможе вчителеві здійснювати ефективний поточний і тематичний контроль над засвоєнням учнями навчального матеріалу, а учневі - зорієнтуватися у тестових завданнях. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з фізики і астрономії Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 02.06.2016 р. № 2.1/12-Г-292)
  2. Німецька мова 7 клас Нова програма Робочий зошит Deutsch lernen ist super Авт: Сотникова С.
    Зошит, укладений до підручника С. І. Сотникової, Г. В. Гоголєвої Німецька мова 7 клас Deutsch lernen ist super!, містить різноманітні завдання, призначені для більш детального опрацювання учнями матеріалу підручника на уроках і вдома. Багато завдань спрямовані на формування навичок письма й аудіювання. Різноманітність і насиченість посібника уможливлює варіювання видів роботи на уроці й реалізацію індивідуального підходу до кожного учня. Для учнів сьомих класів загальноосвітніх шкіл і вчителів німецької мови.
  3. Історія 6 клас Зошит для тематичного оцінювання Нова програма До підручника: Пометун О. Авт: Мороз П.
    Зошит призначено для перевірки і оцінювання предметних знань і умінь учнів з історії. Містить різноманітні тестові та відкриті змістові завдання з кожного розділу курсу у двох варіантах, а також додаткові завдання. До підручника Всесвітня історія Історія України 6 клас Нова програма Авт: О. Пометун, П. Мороз, Ю. Малієнко Вид-во: Освіта Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з історіі Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України.
  4. Першокласні прописи. Посібник з письма та розвитку зв’язного мовлення за букварем М. Вашуленка, О. Вашуленко (у 2-х частинах). Синя графічна сітка.
    Першокласні прописи. Посібник з письма та розвитку зв’язного мовлення за букварем М. Вашуленка, О. Вашуленко (у 2-х частинах). Синя графічна сітка. Автор В. Федієнко СХВАЛЕНО ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (протокол № 8 від 26.07.2012 р.). Посібник з навчання письма та розвитку зв’язного мовлення, укладений за букварем авторів М. С. Вашуленка та О. В. Вашуленко, допоможе всім бажаючим оволодіти навичками правильного каліграфічного написання букв українського алфавіту. Пропоновані прописи значно полегшать процес навчання правильного письма дітей віком шести-семи років, а отже, стануть у пригоді вчителям та батькам першокласників. Цей посібник є частиною навчально-методичного комплекту з навчання грамоти в першому класі. До комплекту, зокрема, входить «Першокласний зошит з письма та розвитку мовлення» В. Федієнка та О. Оніщенко. 16,5х21 см, 48 с., м`яка обкл.
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх