Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Шість трендів бізнес-освіти в 2017 році

14.06.2017

Шість трендів бізнес-освіти в 2017 році

У 2016 році керівники бізнес-шкіл передбачили основні тренди в бізнес-освіті: популярність однорічних програм підготовки, впровадження нових технологій, збільшення числа аудиторних занять, посилення ролі консультативних компаній на освітньому ринку і т. ін.

Їм також вдалося передбачити найбільш помітні зміни в бізнес-освіті. Так, Андреа Масин, керівник НІС Paris, спрогнозував поділ бізнес-шкіл на лідерів і основну масу. Айвен Бофарул, керівник ESADE Business School, підкреслив сумісність онлайн-курсів з програмами денного навчання.

Експерти не могли передбачити всі фактори, такі як перемога Дональда Трампа у виборах на посаду президента США, вихід Великобританії з Європейського Союзу або дебати з приводу іммігрантів. Все це суттєво вплинуло на провідні університети в 2017 році.

Пропонуємо думки експертів щодо ключових змін у сфері бізнес-освіти в 2017 році

Прорив цифрових технологій у сфері освіти

У 2017 році цифрові технології вплинуть як на процес навчання, так і на зовнішній вигляд навчальних аудиторій. Студенти, народжені на межі тисячоліть, уже вимагають нових підходів до навчання. Ключову роль в освітньому процесі відіграватимуть інновації.

Необхідно змінити підходи в навчанні студентів. Разом з цим зміниться й роль викладача в цьому процесі. Цифрові технології надзвичайно важливі, але студентам також важливо перебувати разом в аудиторії, виконувати різні завдання, поставлені перед ними викладачем. Навчальна аудиторія - місце, де студенти усвідомлюють цінність різноманітностей.

Євгенія Біето, генеральний директор ESADE Business School

Навчання стане більш експериментальним

У 2017 році очікується кількісний і якісний прорив в області експериментальних методів навчання. Будуть розроблені нові програми, засновані на інноваційних методах освіти. Це призведе до диференціації бізнес-шкіл.

Крім того, збільшиться чисельність онлайн-курсів, у багатьох бізнес-школах будуть розроблені дистанційні програми підготовки фахівців. Уже не ведуться суперечки про те, чи можливе дистанційне навчання студентів - сьогодні це реальний факт. Онлайн-навчання дозволить студентам здобувати освіту і в аудиторії, і вдома. Матеріали курсів будуть доступні студентам в онлайн-режимі, що посилить роль практичного навчання в освітньому процесі.

Скотт де Ру, декан University of Michigan’s Ross School of Business

Навчальні курси будуть відповідати індивідуальним потребам студентів

По-перше, навчання буде переходити на цифрову основу. Це дає воістину дивні можливості для оволодіння програмою й навчання застосування її на практиці. Практичні навички - ось істинний показник якості освіти. Сьогодні цифрові технології замінюють взаємодію між людьми, і в 2017 році вони стануть ще більш складними й багатофункціональними.

По-друге, програми навчання стануть більш гнучкими. Вони повинні відповідати індивідуальним потребам студентів. Бізнес-школи шукають нові способи здійснити це, вносячи зміни в зміст і терміни навчальних курсів, відкриваючи нові спеціальності й т. ін.

Ендрю Лікерман, декан London Business School

Програми МВА будуть закриватися

Останнім часом спостерігаються величезні зміни в бізнес-сфері: змінюються чинники розвитку ринку, поведінка покупців, розвиваються цифрові та інформаційні технології. Разом із цим змінюється й освіта в бізнес-сфері. Деякі бізнес-школи не встигають за цими змінами. Тому в найближчому майбутньому навчання за програмами МВА буде скорочуватися або припинятися.

Ті ж бізнес-школи, що продовжують навчання за програмами МВА, будуть намагатися відповідати довгостроковим потребам студентів, відкриваючи нові спеціальності, програми або короткострокові курси. Навчання буде проходити в дистанційній або комбінованій формі, щоб максимально задовольнити потреби студентів. Ще більшого значення матиме активне слухання, коли студенти зможуть відразу ж випробовувати отримані теоретичні знання на практиці.

Джуді Оліан, декан UCLA Anderson School of Management

Бізнес-освіта стане більш спеціалізованою

У 2017 році ще більше посилиться спеціалізація напрямів підготовки за програмами МВА. Вже сьогодні ряд бізнес-шкіл пропонує програми бізнес-адміністрування в освіті, медицині та інших сферах. Сьогодні затребувані професіонали у сферах, які раніше не належали до бізнесу. Сьогодні до сфери бізнесу належить практично все: від фрілансу до медичних послуг. І у всіх цих сферах потрібні професіонали, здатні керувати змінами й застосовувати різні бізнес-інструменти.

Ідалін Кеснер, декан Kelley School of Business at Indiana University

Великий обсяг даних стане ще більшим

Аналіз даних стає ще більш важливим. Деякі бізнес-школи запускають програми навчання для людей, що мають справу з аналізом великих

обсягів даних. Такою, наприклад, є магістерська програма за спеціальністю «Цифровий менеджмент». Студентів навчають не тільки аналізувати великі обсяги даних, але й розраховувати бізнес-стратегії й операції.

Білл Боулдинг, декан Duke University's Fuqua School of Business

Seb Murray, BusinessBecause.

Шість трендів бізнес-освіти в 2017 році

У 2016 році керівники бізнес-шкіл передбачили основні тренди в бізнес-освіті: популярність однорічних програм підготовки, впровадження нових технологій, збільшення числа аудиторних занять, посилення ролі консультативних компаній на освітньому ринку і т. ін.

Їм також вдалося передбачити найбільш помітні зміни в бізнес-освіті. Так, Андреа Масин, керівник НІС Paris, спрогнозував поділ бізнес-шкіл на лідерів і основну масу. Айвен Бофарул, керівник ESADE Business School, підкреслив сумісність онлайн-курсів з програмами денного навчання.

Експерти не могли передбачити всі фактори, такі як перемога Дональда Трампа у виборах на посаду президента США, вихід Великобританії з Європейського Союзу або дебати з приводу іммігрантів. Все це суттєво вплинуло на провідні університети в 2017 році.

Пропонуємо думки експертів щодо ключових змін у сфері бізнес-освіти в 2017 році

Прорив цифрових технологій у сфері освіти

У 2017 році цифрові технології вплинуть як на процес навчання, так і на зовнішній вигляд навчальних аудиторій. Студенти, народжені на межі тисячоліть, уже вимагають нових підходів до навчання. Ключову роль в освітньому процесі відіграватимуть інновації.

Необхідно змінити підходи в навчанні студентів. Разом з цим зміниться й роль викладача в цьому процесі. Цифрові технології надзвичайно важливі, але студентам також важливо перебувати разом в аудиторії, виконувати різні завдання, поставлені перед ними викладачем. Навчальна аудиторія - місце, де студенти усвідомлюють цінність різноманітностей.

Євгенія Біето, генеральний директор ESADE Business School

Навчання стане більш експериментальним

У 2017 році очікується кількісний і якісний прорив в області експериментальних методів навчання. Будуть розроблені нові програми, засновані на інноваційних методах освіти. Це призведе до диференціації бізнес-шкіл.

Крім того, збільшиться чисельність онлайн-курсів, у багатьох бізнес-школах будуть розроблені дистанційні програми підготовки фахівців. Уже не ведуться суперечки про те, чи можливе дистанційне навчання студентів - сьогодні це реальний факт. Онлайн-навчання дозволить студентам здобувати освіту і в аудиторії, і вдома. Матеріали курсів будуть доступні студентам в онлайн-режимі, що посилить роль практичного навчання в освітньому процесі.

Скотт де Ру, декан University of Michigan’s Ross School of Business

Навчальні курси будуть відповідати індивідуальним потребам студентів

По-перше, навчання буде переходити на цифрову основу. Це дає воістину дивні можливості для оволодіння програмою й навчання застосування її на практиці. Практичні навички - ось істинний показник якості освіти. Сьогодні цифрові технології замінюють взаємодію між людьми, і в 2017 році вони стануть ще більш складними й багатофункціональними.

По-друге, програми навчання стануть більш гнучкими. Вони повинні відповідати індивідуальним потребам студентів. Бізнес-школи шукають нові способи здійснити це, вносячи зміни в зміст і терміни навчальних курсів, відкриваючи нові спеціальності й т. ін.

Ендрю Лікерман, декан London Business School

Програми МВА будуть закриватися

Останнім часом спостерігаються величезні зміни в бізнес-сфері: змінюються чинники розвитку ринку, поведінка покупців, розвиваються цифрові та інформаційні технології. Разом із цим змінюється й освіта в бізнес-сфері. Деякі бізнес-школи не встигають за цими змінами. Тому в найближчому майбутньому навчання за програмами МВА буде скорочуватися або припинятися.

Ті ж бізнес-школи, що продовжують навчання за програмами МВА, будуть намагатися відповідати довгостроковим потребам студентів, відкриваючи нові спеціальності, програми або короткострокові курси. Навчання буде проходити в дистанційній або комбінованій формі, щоб максимально задовольнити потреби студентів. Ще більшого значення матиме активне слухання, коли студенти зможуть відразу ж випробовувати отримані теоретичні знання на практиці.

Джуді Оліан, декан UCLA Anderson School of Management

Бізнес-освіта стане більш спеціалізованою

У 2017 році ще більше посилиться спеціалізація напрямів підготовки за програмами МВА. Вже сьогодні ряд бізнес-шкіл пропонує програми бізнес-адміністрування в освіті, медицині та інших сферах. Сьогодні затребувані професіонали у сферах, які раніше не належали до бізнесу. Сьогодні до сфери бізнесу належить практично все: від фрілансу до медичних послуг. І у всіх цих сферах потрібні професіонали, здатні керувати змінами й застосовувати різні бізнес-інструменти.

Ідалін Кеснер, декан Kelley School of Business at Indiana University

Великий обсяг даних стане ще більшим

Аналіз даних стає ще більш важливим. Деякі бізнес-школи запускають програми навчання для людей, що мають справу з аналізом великих

обсягів даних. Такою, наприклад, є магістерська програма за спеціальністю «Цифровий менеджмент». Студентів навчають не тільки аналізувати великі обсяги даних, але й розраховувати бізнес-стратегії й операції.

Білл Боулдинг, декан Duke University's Fuqua School of Business

Seb Murray, BusinessBecause.



Поділіться цією посиланням:


  1. Рекомендації учням щодо проходження ЗНО
    16.05.2017

    Рекомендації учням щодо проходження ЗНО

    Для того щоб ви могли впевнено впоратися з тестом у напруженій обстановці зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО), почніть готуватись до тестування заздалегідь. А як краще впоратися з цим завданням, вам підкаже цей матеріал.

    Тренуйся. Перед офіційним тестуванням варто виконувати якнайбільше опублікованих тестів - просто заради тренування, наприклад, проходити тести ЗНО онлайн. Не можна навчитись добре виконувати тести, не тренуючись на них самих, підмінюючи цю практику іншими видами контролю й самоконтролю. Ці тренування не тільки знайомлять з типовими конструкціями тестових завдань, а й дають вам інший досвід - самоспостереження й оптимальної саморегуляції під час тестування.

    Поспішай. Тренуйтеся із секундоміром у руках. Порівнюйте час, необхідний для виконання тестів зовнішнього оцінювання. Обмежуйте його. Без подібних обмежень, що змушують працювати в максимально швидкому темпі, без імітації змагальної ситуації, неможливо змоделювати той стрес (напругу), що викликає будь-яке тестування.

    Випробовуй. У тренуваннях застосовуйте правильну тактику, тобто додержуйтесь усіх рекомендацій, як правильно вирішувати окреме завдання чи тест у цілому. Наприклад, не слід двічі перечитувати малозрозумілу інструкцію, а треба відразу ж познайомитися з варіантами відповідей. Тоді зміст відповідей прояснить вам, що ж саме є необхідним в інструкції до даного завдання. Це конкретний приклад тактики, яку треба випробовувати. Її можна освоїти й ефективно застосовувати, тільки активно тренуючись у тестуванні.

    Пропускай. Треба навчатися пропускати важкі чи незрозумілі завдання. Пам'ятайте: у тесті завжди знайдуться такі завдання, з якими ви обов'язково впораєтесь. Просто нерозумно не дібрати балів тільки тому, що ви не добрались до «своїх» завдань, а застрягли на тих, навчальний матеріал яких вам невідомий. Звичайно, така тактика може принести успіх далеко не завжди. Якщо тест побудований за принципом «сходів» і починається з легких запитань, то не варто пропускати всі перші завдання.

    Вгадуй. Якщо ви не впевнені у виборі, але інтуїтивно можете віддати перевагу якійсь відповіді перед іншими, то інтуїції варто довіряти! Така довіра, як правило, призводить до приросту балів.

    Виключай. Багато завдань можна швидше вирішити, якщо не шукати відразу правильну відповідь, а послідовно виключати ті, які явно не підходять. Метод виключення дозволяє концентрувати увагу всього на одній-двох відповідях (а це легше), а не відразу на п'ятьох-сімох (що набагато складніше).

    Скорочуй вибір. Якщо кілька відповідей (1-2) із чотирьох чи п'яти варіантів здаються вам зовсім невідповідними, а інші такими, що підходять з рівною ймовірністю, то в цьому випадку правильніше буде не пропускати це завдання, а намагатись вибрати відповідь з інших просто навмання. Шляхом такої тактики ви отримаєте більше балів. Це - теорія ймовірності. Адже «негативне знання» (про те, яка відповідь точно не підходить) - це теж знання, і нерозумно відмовлятись від його використання.

    Думай тільки про поточне завдання. Коли ви бачите завдання (запитання), забувайте все, що було в попередньому: як правило, завдання в тестах не пов'язані одне з одним, тому знання, які ви застосували в одному (уже вирішеному вами), як правило, не допомагають, а тільки заважають сконцентруватись і правильно вирішити інше завдання. Ця установка дає безцінний психологічний ефект - забудьте про невдачу в минулому завданні (якщо воно виявилось вам «не по зубах»). Думайте тільки про те, що кожне нове завдання - це шанс набрати бали.

    Читай завдання до кінця. Поспіх не повинен призводити до того, що ви будете намагатися зрозуміти умови завдання за «першими словами» й добудовувати кінцівку у власній уяві. Це вірний спосіб зробити прикрі помилки в найлегших запитаннях.

    Не засмучуйся. У будь-якому професійно підготовленому тесті є завдання, з якими ви просто не зможете впоратись. Більше того, усі 100 % завдань зможуть виконати лише одиниці! Тому немає ніякого сенсу розхлюпувати емоційну енергію на передчасну досаду. Навіть якщо вам здається, що ви допустили занадто помилок і просто завалили тест, пам'ятайте, що дуже часто таке відчуття є помилковим: при порівнянні ваших результатів з іншими може з'ясуватися, що інші допустили ще більше помилок. У підсумку ви одержите якщо не найвищий тестовий бал, то цілком пристойний. Ця установка особливо знадобиться «круглим відмінникам», які звикли при звичайних методах контролю домагатись максимального результату. Якщо ви хочете стати класним «тестовим бійцем», навчайтесь не тільки наносити удари, а й «тримати» їх (якщо висловлюватись термінами боксу). Треба категорично відмовитись від «комплексу відмінника», який не звик непохитно переносити окремі локальні невдачі.

    Заплануй два кола. Сплануйте середній час на кожне завдання таким чином, щоб за дві третини (максимум три чверті) тестування пройти всі завдання «за першим колом». Тоді ви встигнете набрати максимум балів на легких для вас («своїх») завданнях, а потім зможете подумати й добрати щось на важких, які вам спочатку довелось пропустити.

     

     підготовка до ЗНО ЗНО онлайн ЗНО вступна кампанія умови вступу програми ЗНО

    Посилання за темою:

  2. МОН розробило новий порядок зарахування дітей до дитсадків
    27.09.2018

    МОН розробило новий порядок зарахування дітей до дитсадків

    Міністерством освіти і науки розроблений новий Порядок зарахування, відрахування та переведення вихованців до державних та комунальних закладів освіти для здобуття дошкільної освіти. Проект документа оприлюднений для громадського обговорення.

    Порядок визначає механізм зарахування та переведення дітей до дитячих садків, перелік документів, що мають подавати батьки дитини та інші особливості, пов'язані із зарахуванням дітей до закладів дошкільної освіти.

    Планується, що у першу чергу до дитячих садків будуть зараховуватись діти, які проживають в межах території обслуговування закладу освіти, є рідними братами або сестрами дітей, які вже здобувають дошкільну освіту в цьому дитячому садку або мають право на першочергове зарахування відповідно до законодавства.

    Діти працівників цього ж закладу освіти зараховуватимуться позачергово.

    Засновник закладу освіти або органи місцевого самоврядування зможуть ухвалювати рішення щодо створення системи електронної реєстрації заявок про зарахування дітей до закладів освіти на відповідній території.

    Громадське обговорення проекту документа триватиме до 24 жовтня 2018 року. Пропозиції та зауваження можна надсилати на e-mail: a_hryshchenko@mon.gov.ua.

    ПРОЕКТ ДОКУМЕНТА

     

     реформа середньої освіти

  3. МОН оновить програму розвитку дошкільнят
    15.03.2017

    МОН оновить програму розвитку дошкільнят

    У Міністерстві освіти і науки України розпочато оновлення програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт». Про це повідомляє Розвиток дитини.



Популярні товари



  1. Основи здоровя Робочий зошит 6 клас Нова програма Авт: Бойченко Т.
    Робочий зошит з Основ здоров'я для 6 класу за Новою програмою до підручника Основи здоров'я 6 клас Нова програма Авт: Т.Є. Бойченко Вид-во: Генеза. Зошит містить завдання різного рівня складності, тестові завдання, завдання для моделювання різних життєвих ситуацій. Виконуючи завдання зошита учні моделюватимуть і виконуватимуть алгоритми, спрямовані на збереження життя і зміцнення здоров’я. Схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах комісією з основ здоров’я Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України
  2. Математика Робочий зошит 4 клас Нова програма Авт: Л. Оляницька
    Робочий зошит з математики для 4 класу містить систему вправ, яка логічно доповнює матеріал підручника і структурована за уроками. Робота з цим начальним матеріалом сприятиме формуванню основних умінь і навичок, визначених Програмою з математики; допоможе оптимізувати й урізноманітнити роботу учнів на уроці. До підручника Математика 4 клас Нова програма Авт: Л. В. Оляницька Вид-во: Освіта Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 04.06.2015 р. № 14.1/12-Г-392)
  3. Алгебра 8 клас Нова програма Контроль результатів навчання Авт: Прокопенко Н.
    Посібник складено за Новою програмою для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів і призначено для організації регулярної діагностики, оцінювання та контролю навчальних досягнень учнів з кожної теми на основних етапах її засвоєння. У посібнику запропоновано два види перевірочних робіт: самостійні та контрольні роботи, наведені у двох рівноцінних варіантах і призначені для перевірки рівня засвоєння учнями навчального матеріалу за кожною темою або частиною теми. Наприкінці посібника наведено завдання для проведення бліц-опитування, подані у двох варіантах. До підручника Алгебра 8 клас Нова програма Авт: Прокопенко Н. Захарійченко Ю. Кінащук Н. Вид-во: Ранок.
  4. Англійська мова 2 клас Zoom in Special 2 Авт: Mitchell H.Q.
    Zoom in Special - это курс английского языка для начальной школы. Отличительной чертой курса является то, что учебник - Student's Book, тетрадь - Workbook и бесплатный интерактивный CD-ROM объединены в одной книге. Курс рассчитан на классы с 1-2 часами английского языка в неделю. С помощью увлекательных историй, весёлых песен и игр ученик развивает все виды языковой деятельности: чтение, аудирование, говорение и письмо. Учебник состоит из девяти разделов, каждый из которых в свою очередь делится на два урока. Кроме основных юнитов, курс содержит три итоговых раздела, дополнительные задания для повторения грамматического и фонетического материала, отдельные секции, посвящённые межпредметным связям и лингвострановедческой информации. Разработано бесплатное календарное планирование. Комплект также содержит специально разработанный для Украины бесплатный страноведческий буклет Culture Time for Ukraine. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з іноземних мов Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 16.06.2015 р. № 14.1/12-Г-479)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх