Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Рекомендації учням щодо проходження ЗНО

16.05.2017

Рекомендації учням щодо проходження ЗНО

Для того щоб ви могли впевнено впоратися з тестом у напруженій обстановці зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО), почніть готуватись до тестування заздалегідь. А як краще впоратися з цим завданням, вам підкаже цей матеріал.

Тренуйся. Перед офіційним тестуванням варто виконувати якнайбільше опублікованих тестів - просто заради тренування, наприклад, проходити тести ЗНО онлайн. Не можна навчитись добре виконувати тести, не тренуючись на них самих, підмінюючи цю практику іншими видами контролю й самоконтролю. Ці тренування не тільки знайомлять з типовими конструкціями тестових завдань, а й дають вам інший досвід - самоспостереження й оптимальної саморегуляції під час тестування.

Поспішай. Тренуйтеся із секундоміром у руках. Порівнюйте час, необхідний для виконання тестів зовнішнього оцінювання. Обмежуйте його. Без подібних обмежень, що змушують працювати в максимально швидкому темпі, без імітації змагальної ситуації, неможливо змоделювати той стрес (напругу), що викликає будь-яке тестування.

Випробовуй. У тренуваннях застосовуйте правильну тактику, тобто додержуйтесь усіх рекомендацій, як правильно вирішувати окреме завдання чи тест у цілому. Наприклад, не слід двічі перечитувати малозрозумілу інструкцію, а треба відразу ж познайомитися з варіантами відповідей. Тоді зміст відповідей прояснить вам, що ж саме є необхідним в інструкції до даного завдання. Це конкретний приклад тактики, яку треба випробовувати. Її можна освоїти й ефективно застосовувати, тільки активно тренуючись у тестуванні.

Пропускай. Треба навчатися пропускати важкі чи незрозумілі завдання. Пам'ятайте: у тесті завжди знайдуться такі завдання, з якими ви обов'язково впораєтесь. Просто нерозумно не дібрати балів тільки тому, що ви не добрались до «своїх» завдань, а застрягли на тих, навчальний матеріал яких вам невідомий. Звичайно, така тактика може принести успіх далеко не завжди. Якщо тест побудований за принципом «сходів» і починається з легких запитань, то не варто пропускати всі перші завдання.

Вгадуй. Якщо ви не впевнені у виборі, але інтуїтивно можете віддати перевагу якійсь відповіді перед іншими, то інтуїції варто довіряти! Така довіра, як правило, призводить до приросту балів.

Виключай. Багато завдань можна швидше вирішити, якщо не шукати відразу правильну відповідь, а послідовно виключати ті, які явно не підходять. Метод виключення дозволяє концентрувати увагу всього на одній-двох відповідях (а це легше), а не відразу на п'ятьох-сімох (що набагато складніше).

Скорочуй вибір. Якщо кілька відповідей (1-2) із чотирьох чи п'яти варіантів здаються вам зовсім невідповідними, а інші такими, що підходять з рівною ймовірністю, то в цьому випадку правильніше буде не пропускати це завдання, а намагатись вибрати відповідь з інших просто навмання. Шляхом такої тактики ви отримаєте більше балів. Це - теорія ймовірності. Адже «негативне знання» (про те, яка відповідь точно не підходить) - це теж знання, і нерозумно відмовлятись від його використання.

Думай тільки про поточне завдання. Коли ви бачите завдання (запитання), забувайте все, що було в попередньому: як правило, завдання в тестах не пов'язані одне з одним, тому знання, які ви застосували в одному (уже вирішеному вами), як правило, не допомагають, а тільки заважають сконцентруватись і правильно вирішити інше завдання. Ця установка дає безцінний психологічний ефект - забудьте про невдачу в минулому завданні (якщо воно виявилось вам «не по зубах»). Думайте тільки про те, що кожне нове завдання - це шанс набрати бали.

Читай завдання до кінця. Поспіх не повинен призводити до того, що ви будете намагатися зрозуміти умови завдання за «першими словами» й добудовувати кінцівку у власній уяві. Це вірний спосіб зробити прикрі помилки в найлегших запитаннях.

Не засмучуйся. У будь-якому професійно підготовленому тесті є завдання, з якими ви просто не зможете впоратись. Більше того, усі 100 % завдань зможуть виконати лише одиниці! Тому немає ніякого сенсу розхлюпувати емоційну енергію на передчасну досаду. Навіть якщо вам здається, що ви допустили занадто помилок і просто завалили тест, пам'ятайте, що дуже часто таке відчуття є помилковим: при порівнянні ваших результатів з іншими може з'ясуватися, що інші допустили ще більше помилок. У підсумку ви одержите якщо не найвищий тестовий бал, то цілком пристойний. Ця установка особливо знадобиться «круглим відмінникам», які звикли при звичайних методах контролю домагатись максимального результату. Якщо ви хочете стати класним «тестовим бійцем», навчайтесь не тільки наносити удари, а й «тримати» їх (якщо висловлюватись термінами боксу). Треба категорично відмовитись від «комплексу відмінника», який не звик непохитно переносити окремі локальні невдачі.

Заплануй два кола. Сплануйте середній час на кожне завдання таким чином, щоб за дві третини (максимум три чверті) тестування пройти всі завдання «за першим колом». Тоді ви встигнете набрати максимум балів на легких для вас («своїх») завданнях, а потім зможете подумати й добрати щось на важких, які вам спочатку довелось пропустити.

 

 підготовка до ЗНО ЗНО онлайн ЗНО вступна кампанія умови вступу програми ЗНО

Посилання за темою:

Рекомендації учням щодо проходження ЗНО

Для того щоб ви могли впевнено впоратися з тестом у напруженій обстановці зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО), почніть готуватись до тестування заздалегідь. А як краще впоратися з цим завданням, вам підкаже цей матеріал.

Тренуйся. Перед офіційним тестуванням варто виконувати якнайбільше опублікованих тестів - просто заради тренування, наприклад, проходити тести ЗНО онлайн. Не можна навчитись добре виконувати тести, не тренуючись на них самих, підмінюючи цю практику іншими видами контролю й самоконтролю. Ці тренування не тільки знайомлять з типовими конструкціями тестових завдань, а й дають вам інший досвід - самоспостереження й оптимальної саморегуляції під час тестування.

Поспішай. Тренуйтеся із секундоміром у руках. Порівнюйте час, необхідний для виконання тестів зовнішнього оцінювання. Обмежуйте його. Без подібних обмежень, що змушують працювати в максимально швидкому темпі, без імітації змагальної ситуації, неможливо змоделювати той стрес (напругу), що викликає будь-яке тестування.

Випробовуй. У тренуваннях застосовуйте правильну тактику, тобто додержуйтесь усіх рекомендацій, як правильно вирішувати окреме завдання чи тест у цілому. Наприклад, не слід двічі перечитувати малозрозумілу інструкцію, а треба відразу ж познайомитися з варіантами відповідей. Тоді зміст відповідей прояснить вам, що ж саме є необхідним в інструкції до даного завдання. Це конкретний приклад тактики, яку треба випробовувати. Її можна освоїти й ефективно застосовувати, тільки активно тренуючись у тестуванні.

Пропускай. Треба навчатися пропускати важкі чи незрозумілі завдання. Пам'ятайте: у тесті завжди знайдуться такі завдання, з якими ви обов'язково впораєтесь. Просто нерозумно не дібрати балів тільки тому, що ви не добрались до «своїх» завдань, а застрягли на тих, навчальний матеріал яких вам невідомий. Звичайно, така тактика може принести успіх далеко не завжди. Якщо тест побудований за принципом «сходів» і починається з легких запитань, то не варто пропускати всі перші завдання.

Вгадуй. Якщо ви не впевнені у виборі, але інтуїтивно можете віддати перевагу якійсь відповіді перед іншими, то інтуїції варто довіряти! Така довіра, як правило, призводить до приросту балів.

Виключай. Багато завдань можна швидше вирішити, якщо не шукати відразу правильну відповідь, а послідовно виключати ті, які явно не підходять. Метод виключення дозволяє концентрувати увагу всього на одній-двох відповідях (а це легше), а не відразу на п'ятьох-сімох (що набагато складніше).

Скорочуй вибір. Якщо кілька відповідей (1-2) із чотирьох чи п'яти варіантів здаються вам зовсім невідповідними, а інші такими, що підходять з рівною ймовірністю, то в цьому випадку правильніше буде не пропускати це завдання, а намагатись вибрати відповідь з інших просто навмання. Шляхом такої тактики ви отримаєте більше балів. Це - теорія ймовірності. Адже «негативне знання» (про те, яка відповідь точно не підходить) - це теж знання, і нерозумно відмовлятись від його використання.

Думай тільки про поточне завдання. Коли ви бачите завдання (запитання), забувайте все, що було в попередньому: як правило, завдання в тестах не пов'язані одне з одним, тому знання, які ви застосували в одному (уже вирішеному вами), як правило, не допомагають, а тільки заважають сконцентруватись і правильно вирішити інше завдання. Ця установка дає безцінний психологічний ефект - забудьте про невдачу в минулому завданні (якщо воно виявилось вам «не по зубах»). Думайте тільки про те, що кожне нове завдання - це шанс набрати бали.

Читай завдання до кінця. Поспіх не повинен призводити до того, що ви будете намагатися зрозуміти умови завдання за «першими словами» й добудовувати кінцівку у власній уяві. Це вірний спосіб зробити прикрі помилки в найлегших запитаннях.

Не засмучуйся. У будь-якому професійно підготовленому тесті є завдання, з якими ви просто не зможете впоратись. Більше того, усі 100 % завдань зможуть виконати лише одиниці! Тому немає ніякого сенсу розхлюпувати емоційну енергію на передчасну досаду. Навіть якщо вам здається, що ви допустили занадто помилок і просто завалили тест, пам'ятайте, що дуже часто таке відчуття є помилковим: при порівнянні ваших результатів з іншими може з'ясуватися, що інші допустили ще більше помилок. У підсумку ви одержите якщо не найвищий тестовий бал, то цілком пристойний. Ця установка особливо знадобиться «круглим відмінникам», які звикли при звичайних методах контролю домагатись максимального результату. Якщо ви хочете стати класним «тестовим бійцем», навчайтесь не тільки наносити удари, а й «тримати» їх (якщо висловлюватись термінами боксу). Треба категорично відмовитись від «комплексу відмінника», який не звик непохитно переносити окремі локальні невдачі.

Заплануй два кола. Сплануйте середній час на кожне завдання таким чином, щоб за дві третини (максимум три чверті) тестування пройти всі завдання «за першим колом». Тоді ви встигнете набрати максимум балів на легких для вас («своїх») завданнях, а потім зможете подумати й добрати щось на важких, які вам спочатку довелось пропустити.

 

 підготовка до ЗНО ЗНО онлайн ЗНО вступна кампанія умови вступу програми ЗНО

Посилання за темою:



Поділіться цією посиланням:


  1. Як пояснити дитині принцип множення?
    11.10.2017

    Як пояснити дитині принцип множення?

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, які зацікавлені в розвитку математичних здібностей власної дитини, а також вчителям початкових класів та вихователям груп подовженого дня практичні завдання, що допоможуть під час нелегкого для учнів початкової школи завдання – вивчення таблиці множення.

    Запропоновані завдання допоможуть у цікавій формі пояснити дітям принцип множення одного числа на інше. Це неодмінно полегшить сприйняття й засвоєння програмового матеріалу, скоротить час, необхідний для запам’ятовування таблиці, допоможе у ненав’язливій формі перевірити вже набуті знання.

    Виконання таких завдань сприятиме формуванню у дітей позитивного ставлення до занять у школі взагалі й вивчення математики зокрема, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Вивчаємо принцип множення. Цей популярний комплект завдань покликаний наочно пояснити дитині принцип, за яким одне число помножується на інше, та полегшити вивчення таблиці множення. Особливістю першої половини завдань є те, що всі математичні завдання на множення спочатку представлені прикладом на додавання та проілюстровані відповідною кількістю фігур. Друга половина завдань пропонує дитині скористатись набутими навичками множення на практиці, демонструючи їй застосування математики у реальному житті.

    Вивчаємо таблицю множення. Цей комплект завдань здатен не лише пояснити дитині принцип множення, а й допомогти їй розуміти та уявляти собі кількісну інформацію, закладену у відповідному математичному прикладі. До того ж, виконуючи завдання комплекту, дитина матиме змогу закріпити такі поняття, як «множина» та «комутативність» (що є властивістю додавання та множення чисел).

    Малюємо, користуючись таблицею множення. Такий комплект завдань пропонує дитині застосувати знання таблиці множення дещо незвичним чином, малюючи різні зображення. Множники у кожному прикладі слугуватимуть дитині координатами клітинки на полі, яку треба розмалювати в певний колір. Виконання завдань не тільки допоможе краще вивчити таблицю множення, а й підготує дитину до сприйняття такого геометричного поняття, як прямокутна система координат.

    Множимо разом: учимо таблицю множення. Цей комплект завдань полегшить процес вивчення таблиці. Кожне завдання присвячене множенню на певне число, другим множником при цьому є числа від 1 до 12. Виконуючи завдання, дитина тренуватиме увагу й арифметичні навички множення.

    Складаємо мозаїку «Таблиця множення». Такий комплект завдань має форму мозаїки, складові елементи якої пов’язані з добутками чисел, розташованих у таблиці. Щоб скласти мозаїку й дізнатися, що зображено на картинці, дитині треба застосувати знання таблиці множення й, обчисливши добутки, розкласти вирізані фрагменти на правильні місця в таблиці, а потім приклеїти їх.

    Розмальовка «Вчимо таблицю множення». Цей комплект завдань допоможе дитині запам’ятати таблицю множення дещо незвичним чином, фокусуючись на добутках двох чисел з певного стовпчика таблиці множення, а також залучаючи наявні знання та увагу. У кожному завданні пропонується поле 20х20 клітинок, у кожній клітинці міститься число. Дитині треба розмалювати лише ті клітинки, числа в яких діляться на число, указане в умові. Розмалювавши всі правильні клітинки, дитина отримає певне зображення.

    Заповни таблицю множення. Таке завдання допоможе дитині покращити та закріпити навички множення та надалі слугуватиме наочним матеріалом, користуючись яким, вона залучатиме зорову пам’ять і запам’ятовуватиме добутки різних чисел в наданому діапазоні. У завданні дитині необхідно заповнити всі клітинки на перетинах рядків і стовпців, подумки помножуючи відповідно розташовані числа.

    Заплутана таблиця множення. Це математичне завдання допоможе дитині краще вивчити таблицю множення, пропонуючи множники, надані не в звичному порядку, у якому вони подаються в класичній табличці, а в хаотичному. А тому під час розв’язання прикладів дитина муситиме спиратись на свої знання та вміння оперувати різними числами і таким чином закріплюватиме потрібні навички.

    Головоломка «Чарівна таблиця множення». Оригінальне завдання-головоломка дозволяє вчити таблицю множення в незвичній формі, привертаючи увагу дитини та заохочуючи її до виконання математичних операцій. Дитині треба розгадати головоломку, записавши цифри, яких не вистачає. Виконане завдання слугуватиме їй корисним наочним матеріалом.

    Кожне сформоване письмове завдання будь-якого комплекту можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів.

    ПЕРЕГЛЯНУТИ УСІ ЗАВДАННЯ

  2. Тематичні кросворди для молодших школярів
    08.03.2017

    Тематичні кросворди для молодших школярів

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, а також вчителям початкових класів та вихователям груп подовженого дня нові можливості для всебічного розвитку інтелекту молодших школярів.

    Запропоновані завдання у формі тематичних кросвордів допоможуть розширити світогляд учнів 1-4 класів, збагатити їх лексичний запас, поглибити знання про різні сфери людського життя. Крім того, вони у невимушеній формі познайомлять дітей з новими поняттями.

    Розгадування кросвордів сприятиме розвитку логічного мислення, уваги та спостережливості, формуванню у дітей позитивного ставлення до навчання, вихованню зацікавленості в пізнанні нового та впевненості у собі та своїх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Якщо дитині складно засвоїти календарні чи часові поняття, скористайтесь завданнями з підказками «Місяці року», «Час»: тренуємо мислення«Дні тижня». Ці завдання-кросворди, як і кожна інтелектуальна головоломка, сприятимуть кращому засвоєнню понять, а також дозволять покращити такі важливі поведінкові навички, як цілеспрямованість і посидючість.

  3. Розвиваємо емоційний інтелект дитини
    30.10.2017

    Розвиваємо емоційний інтелект дитини

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, а також вчителям початкових класів, вихователям груп подовженого дня та вихователям дитячих садочків нові можливості для розвитку емоційного інтелекту малюків.

    Запропоновані завдання допоможуть у цікавій формі розвинути емпатію як здатність відчувати стан іншого і співпереживати у дітей дошкільного віку і учнів 1-4 класів. Крім того, вони у невимушеній формі познайомлять дітей з поняттям емоцій, навчать їх розрізняти та керувати ними.

    Виконання різноманітних завдань сприятиме розвитку мислення, уваги та спостережливості, формуванню у дітей позитивного ставлення до однолітків, дорослих та власної особистості, вихованню впевненості у собі та своїх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Розвинути вміння дитини відчувати стан іншої особи і розуміти власні відчуття допоможуть комплекти завдань Вивчаємо емоції за виразом обличчя та Аналізуємо свої емоції та почуттяабо Вивчаємо сильні сторони своєї особистості. У завданнях дитині пропонується ретельно обміркувати кожну запропоновану емоцію, пригадати причини та фактори, що її викликають, а також її прояви та записати дієві поради, що допомагатимуть її подолати (якщо вона негативна) або сприятимуть її частішому виникненню (у разі позитивної емоції).

    Виконання таких завдань допоможе дитині проаналізувати себе, свої сильні сторони й унікальні риси, поміркувати над тим, як позначаються на виразі обличчя емоції, які відчуває людина, навчитися зображати їх і зчитувати та використовувати як елемент невербального спілкування, отже, сприятиме розвитку емоційного інтелекту.

    Якщо ви бажаєте з раннього віку прищепити дитині здатність до самоорганізації, уміння аналізувати свої бажання і потреби, вам стануть у нагоді комплекти Мої цілі: учимося планувати«Бажання та потреби»: тренуємо інтелект. Ці завдання допоможуть дитині замислитись над тим, що дійсно важливе в житті й без чого повноцінне існування людини неможливе, а також над безліччю бажань, що виникають щодня, але здебільшого мають сумнівні причини для задоволення, тобто є просто примхою або миттєвим порухом душі. Виконання таких вправ допоможе дитині навчитися ставити перед собою актуальні цілі, ретельно планувати їх досягнення, учитися заздалегідь бачити користь, яку можна отримати в разі позитивного результату.

    Наступні комплекти Моя шкала тривоги  та Моя шкала гніву допоможуть дитині окреслити для себе все, що здатне викликати в неї тривогу чи гнів різного ступеню. Знання того, які саме події, ситуації, аспекти спілкування або прояви людей і особливості їхньої поведінки здатні вивести дитину зі стану спокою, дозволить їй краще зрозуміти себе і тактику подальшої поведінки.

    Ще два комплекти розроблені з урахуванням статевої приналежності - Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (хлопчик) або Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (дівчинка). Такі завдання допоможуть дітям подивитись на себе з позитивного боку, пізнати себе як особистість, варту поваги та наділену певними особливостями, які вона може використовувати для власного розвитку. Завдяки виконанню цих вправ батьки чи педагоги отримають корисну інформацію для співпраці з дітьми.

    З метою успішного сімейного виховання варто використати комплект «Беремо інтерв’ю в улюбленої родини». Ці вправи допоможуть дитині краще пізнати своїх рідних, дізнатися про їхні смаки та вподобання. Запропоновані запитання слугуватимуть підґрунтям для подальших, більш змістовних бесід у колі сім’ї.

    Кожне сформоване письмове завдання будь-якого комплекту можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів.

    Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

    БІЛЬШЕ ЗАВДАНЬ

     

    розвиток дитини



Популярні товари



  1. Математика 4 клас Нова програма Робочий зошит до підручника Оляницької Л. Авт: Федієнко В.
    Робочий зошит з Математики для 4 класу за Новою програмою укладено до підручника Математика 4 клас Нова програма Авт: Л. В. Оляницька Вид-во: Освіта. Зошит призначено для організації роботи учнів четвертих класів загальноосвітніх навчальних закладів на уроках та вдома. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 07.07.2016 р. № 2.1/12-Г-484)
  2. Робочий зошит. Українська література. 5 клас. Авраменко О. М.
    Цей зошит являє собою посібник з друкованою основою. Він містить систему різнорівневих завдань, призначених для письмового виконання. Таблиці, діаграми Венна, вправи на конструювання, кросворди – це далеко не весь перелік завдань для розвитку логічного, критичного й образного мислення. Робота з цим посібником суттєво зекономить час як на уроці, так і вдома (порівняно із звичайним зошитом). Для вчителів, п’ятикласників і студентів філологічних факультетів. Схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах комісією з української мови Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (Лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 15 липня 2013 р. № 14.1/12-Г-500)
  3. Правознавство. 10 клас. Академічний рівень. Святокум О. Є.
    Пропонований підручник ставить мету продовжити знайомство учнів з основами правової науки, збільшивши обсяг їхніх знань із теорії держави і права, а також різних галузей права України. Дуже важливим є також розвиток умінь десятикласників застосовувати набуті знання на практиці. Підручник допоможе учням не тільки на уроках правознавства та під час виконання домашніх завдань, але й при вирішенні численних життєвих ситуацій, адже право - це дуже важливий регулятор суспільних відносин.
  4. Русский язык 4 класс Новая программа Рабочая тетрадь к учебнику Самоновой Е. Авт: Шост Н.
    Рабочая тетрадь по русскому языку составлена по Новой программе к учебнику Русский язык 4 класс Новая программа Авт: Самонова Е.И., Стативка В.И., Полякова Т.М. Изд-во: Генеза. В пособии представлены задания и упражнения, которые способствуют развитию устной и письменной речи, формированию творческого мышления учащихся. Использование тетради поможет учителю эффективно организовать учебный процесс, осуществить контроль знаний и умений учеников. Для учащихся 4-х классов, учителей, репетиторов.
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх