Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



5 причин чому вчителі повинні записувати себе на відео

15.05.2017

5 причин чому вчителі повинні записувати себе на відео

Всі люди від дітей до дорослих, коли вони в чомусь не впевнені, просять: «Подивись як я це роблю». І вони мають рацію, адже погляд чи думка з боку завжди може розкрити ті аспекти, які ви особисто не помічали. Але, як бути в ситуації, коли ви авторитет і від вас чекають, що ви маєте все знати, вміти та ще й навчати цьому інших. Прохання про допомогу більшість, на жаль, може сприйняти за слабкість, або не компетентність. То як бути в такій ситуації? Відповідь проста, записувати себе на відео. Сьогодні така можливість доступна кожному, адже цифровий фотоапарат, або смартфон є в більшості сімей. Розглянемо, чим ця процедура може допомогти українському учителю.

Мовні паразити

Більшість людей допускає під час живої мови безліч обмовок, слів-паразитів. Вчителі не виключення: «ану», «якто», «такби», «окей», «отже», «ммм», «еее», «ааа», «тоо», та інші які ставлять на перший погляд під сумнів вашу професійність перед колегами та батьками, а головне, перед дітьми. Адже  давно існує стереотип, що вчитель має бути взірцем у всьому. А колеги помічають ваші недосконалості, і можуть про це мовчати роками, бо гірка правда може зіпсувати з вами стосунки. Записуючи себе на відео під час уроків ви зможете діагностувати всі недоліки і самотужки їх виправити, зберігши усі чесноти у стосунках з оточуючими.

Юрій Коноваленко під час виступу на TEDxNPU. Фото Анни Лещинської.

Зовнішній вигляд

Які тут можуть бути проблеми? Кожен з нас щодня з десяток разів дивиться в дзеркало, і те що там бачимо нам або подобається, або є прийнятним для виходу в світ. Та проблема в тому, що ми бачимо себе в анфас, а головне в статиці. А як ми виглядаємо з боку, в русі, тут і криються усі невидимі деталі. Чи не задирається улюблена спідниця, чи животик не розтягує ґудзики на сорочці, і тому подібне. Переглянувши відео, ви особисто побачите проблемні моменти та зможете їх вирішити.

Професійні огріхи

Здавалось би, ви так чітко і зрозуміло пояснюєте, а діти чомусь не засвоюють, не слухають і не сприймають. А чи все, насправді, так вдало, як ми собі уявляємо. В педагогіці давно існує поняття «прокляття знань», що означає процес, коли вчитель навчає, і вимагає непомірної віддачі, але забуває, як цю ж тему було важко вивчити самому, а головне те, що педагоги роками повторюють ці теми, а учні чують і мають вивчити їх вперше. Самостійне вирішення таких аспектів, — це вже вищий пілотаж, але якщо ви помітите і докладете зусиль на менш глобальні, але від того не менше важливі аспекти, від цього виграють усі.

Голос

Голос це не тільки популярне в десятках країн талант шоу. Це один з головних інструментів будь якого педагога і вчителя, безпосередньо. І проблема лишається в тому, що наше суспільство дуже толерантне, а ми особисто дуже негативно ставимось до критики навіть конструктивної. Отож, записуючи себе, ви чітко зрозумієте, як у вас з цим компонентом. Чи не занадто тихо, або зашвидко ви говорите. А можливо у вас дуже високий голос, коли ви хилюєтесь. Перший крок до вирішення проблеми, це не почати про неї говорити, а дізнатись про її існування.

Імідж

Але давайте про позитив. Якщо ви зробили записи, переглянули і зрозуміли, що ви, як і думали до цього, еталон та взірець, поділіться отриманими записами з громадськістю, розмістивши їх на власних профілях у соціальних мережах та відеохостингах. Або, ще краще, на офіційній сторінці навчального закладу, аби батьки учнів могли зрозуміти, хто і якого рівня працює з їхніми дітьми. А колеги, як з вашого навчального закладу, так і будь-яких інших, могли б використати ваш досвід та покращити свій професійний рівень, відповідно. Це також сприяло б вашому авторитету серед учнів, адже покоління «Z» (також відоме як «MeMeMe» - «ЯЯЯ» якщо українською, тобто ті хто народився з 1993 по 2013) за авторитетів та лідерів думок сприймають тих, хто звертається до них з екранів їхніх гаджетів.

Хороші вчителі, як і хороші спортсмени, повинні постійно доводити що вони найкращі, або просто демонструвати хороші результати. Спортсмени для цього постійно дивляться відеозаписи своїх змагань та тренувань, аби працювати над помилками і вдосконалювати сильні сторони. Вчителі теж можуть отримати значну користь, користуючись цим простим, але дієвим методом. Лише спробуйте. Адже ніхто не знає, що може виявити у вас об’єктив камери.

Юрій Коноваленко, кандидат педагогічних наук для Освіта.ua

5 причин чому вчителі повинні записувати себе на відео

Всі люди від дітей до дорослих, коли вони в чомусь не впевнені, просять: «Подивись як я це роблю». І вони мають рацію, адже погляд чи думка з боку завжди може розкрити ті аспекти, які ви особисто не помічали. Але, як бути в ситуації, коли ви авторитет і від вас чекають, що ви маєте все знати, вміти та ще й навчати цьому інших. Прохання про допомогу більшість, на жаль, може сприйняти за слабкість, або не компетентність. То як бути в такій ситуації? Відповідь проста, записувати себе на відео. Сьогодні така можливість доступна кожному, адже цифровий фотоапарат, або смартфон є в більшості сімей. Розглянемо, чим ця процедура може допомогти українському учителю.

Мовні паразити

Більшість людей допускає під час живої мови безліч обмовок, слів-паразитів. Вчителі не виключення: «ану», «якто», «такби», «окей», «отже», «ммм», «еее», «ааа», «тоо», та інші які ставлять на перший погляд під сумнів вашу професійність перед колегами та батьками, а головне, перед дітьми. Адже  давно існує стереотип, що вчитель має бути взірцем у всьому. А колеги помічають ваші недосконалості, і можуть про це мовчати роками, бо гірка правда може зіпсувати з вами стосунки. Записуючи себе на відео під час уроків ви зможете діагностувати всі недоліки і самотужки їх виправити, зберігши усі чесноти у стосунках з оточуючими.

Юрій Коноваленко під час виступу на TEDxNPU. Фото Анни Лещинської.

Зовнішній вигляд

Які тут можуть бути проблеми? Кожен з нас щодня з десяток разів дивиться в дзеркало, і те що там бачимо нам або подобається, або є прийнятним для виходу в світ. Та проблема в тому, що ми бачимо себе в анфас, а головне в статиці. А як ми виглядаємо з боку, в русі, тут і криються усі невидимі деталі. Чи не задирається улюблена спідниця, чи животик не розтягує ґудзики на сорочці, і тому подібне. Переглянувши відео, ви особисто побачите проблемні моменти та зможете їх вирішити.

Професійні огріхи

Здавалось би, ви так чітко і зрозуміло пояснюєте, а діти чомусь не засвоюють, не слухають і не сприймають. А чи все, насправді, так вдало, як ми собі уявляємо. В педагогіці давно існує поняття «прокляття знань», що означає процес, коли вчитель навчає, і вимагає непомірної віддачі, але забуває, як цю ж тему було важко вивчити самому, а головне те, що педагоги роками повторюють ці теми, а учні чують і мають вивчити їх вперше. Самостійне вирішення таких аспектів, — це вже вищий пілотаж, але якщо ви помітите і докладете зусиль на менш глобальні, але від того не менше важливі аспекти, від цього виграють усі.

Голос

Голос це не тільки популярне в десятках країн талант шоу. Це один з головних інструментів будь якого педагога і вчителя, безпосередньо. І проблема лишається в тому, що наше суспільство дуже толерантне, а ми особисто дуже негативно ставимось до критики навіть конструктивної. Отож, записуючи себе, ви чітко зрозумієте, як у вас з цим компонентом. Чи не занадто тихо, або зашвидко ви говорите. А можливо у вас дуже високий голос, коли ви хилюєтесь. Перший крок до вирішення проблеми, це не почати про неї говорити, а дізнатись про її існування.

Імідж

Але давайте про позитив. Якщо ви зробили записи, переглянули і зрозуміли, що ви, як і думали до цього, еталон та взірець, поділіться отриманими записами з громадськістю, розмістивши їх на власних профілях у соціальних мережах та відеохостингах. Або, ще краще, на офіційній сторінці навчального закладу, аби батьки учнів могли зрозуміти, хто і якого рівня працює з їхніми дітьми. А колеги, як з вашого навчального закладу, так і будь-яких інших, могли б використати ваш досвід та покращити свій професійний рівень, відповідно. Це також сприяло б вашому авторитету серед учнів, адже покоління «Z» (також відоме як «MeMeMe» - «ЯЯЯ» якщо українською, тобто ті хто народився з 1993 по 2013) за авторитетів та лідерів думок сприймають тих, хто звертається до них з екранів їхніх гаджетів.

Хороші вчителі, як і хороші спортсмени, повинні постійно доводити що вони найкращі, або просто демонструвати хороші результати. Спортсмени для цього постійно дивляться відеозаписи своїх змагань та тренувань, аби працювати над помилками і вдосконалювати сильні сторони. Вчителі теж можуть отримати значну користь, користуючись цим простим, але дієвим методом. Лише спробуйте. Адже ніхто не знає, що може виявити у вас об’єктив камери.

Юрій Коноваленко, кандидат педагогічних наук для Освіта.ua



Поділіться цією посиланням:


  1. Цікаві завдання-анаграми для розвитку дітей
    02.11.2018

    Цікаві завдання-анаграми для розвитку дітей

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам та вихователям дитячих садочків, а також учителям початкових класів та вихователям груп подовженого дня завдання, що допоможуть зробити дозвілля дитини цікавим і змістовним.

    Подані нижче завдання познайомлять дітей із таким цікавим стародавнім літературним прийомом, як анаграми, та навчать їх розшифровувати, пропонуючи в якості підказки відповідний малюнок чи інші умови. Виконання таких завдань сприятиме розвитку пам’яті, мислення, уваги та спостережливості, формуватиме всебічно розвинену особистість, допоможе цікаво повторити вже вивчений матеріал чи навпаки, вивчити нові поняття, збагачуватиме словниковий запас дитини.

    «Світ навколо нас». Працюючи над завданнями комплекту, дитина дізнається, що таке анаграми і навчиться їх розшифровувати. У завданнях дитині пропонується розшифрувати анаграми за допомогою представлених зображень і самостійно записати правильні відповіді в спеціально відведеному місці.

    Збери слово. Цей комплект з 36 завдань, що має 3 рівні складності (легкий (слова з 3-4 букв) , середній -5-6 букв та складний - 7-10 букв), допоможе дитині зробити перші кроки на шляху до впевненого читання й вивчення правопису слів. Дитина має вирізати подані літери та вклеїти їх у відповідні клітинки так, щоб утворилося слово, яке відповідає малюнку.

    Головоломка «Складаємо слова». Цей комплект із 12 завдань-головоломок допоможе дитині повторити літери абетки, потренувати навички читання та письма, а також увагу, зорову пам’ять, дрібну моторику, мислення та кмітливість.

    Прислів’я та анаграми (українська мова). Цей комплект завдань має комплексне призначення: допоможе дитині вивчити 64 українські прислів’я, поміркувавши над їх сенсом; потренувати кмітливість, адже в кожному прислів’ї є слово, що зашифроване у вигляді анаграми, а також збагатить словниковий запас і розширить кругозір.

    Прислів’я та анаграми (російська мова). Цей комплект завдань також має комплексне призначення: воно допоможе дитині вивчити 64 російські прислів’я, поміркувавши над їх сенсом; потренувати кмітливість, адже в кожному прислів’ї є слово, що зашифроване у вигляді анаграми, а також збагатить словниковий запас.

    Анаграма «Тварини». У завданні дитині пропонується розшифрувати анаграми тварин за допомогою представлених зображень і самостійно записати правильні відповіді в спеціально відведеному місці. Виконуючи завдання ваша дитина буде вдосконалювати навички логічного мислення і дізнається нові слова (у завданні запропоновано 11 анаграм на двох сторінках).

    Анаграма «Дитинчата тварин». Виконуючи це завдання, дитина матиме змогу не лише тренувати логічне мислення та кмітливість, а й розвивати увагу, практикувати навички письма, повторюючи правопис слів, та збагачувати власний словниковий запас.

    Анаграма «Фрукти». У цьому завданні дитині пропонується розшифрувати анаграми фруктів за допомогою представлених зображень і самостійно записати правильні відповіді Виконуючи завдання ваша дитина буде вдосконалювати навички логічного мислення і дізнається нові слова (у завданні запропоновано 12 анаграм на двох сторінках).

    Анаграма «Дні тижня». Завдяки цьому завданню дитина закріпить знання про всі дні тижня, буде вдосконалювати навички логічного мислення та навчиться правильно писати назви всіх днів тижня.

    Анаграма «Місяці року». Працюючи над цим завданням, ваша дитина у цікавій формі закріпить знання про всі місяці року, буде вдосконалювати навички логічного мислення і навчиться правильно писати назви всіх дванадцяти місяців року. Це завдання - цікавий і захоплюючий спосіб практикувати написання слів.

    Анаграма «The months of the year». Для якісного засвоєння нових слів іноземною мовою можна скористатися цим завданням, що допоможе запам’ятати назви дванадцяти місяців року англійською мовою. Виконуючи завдання, дитина зможе не тільки потренувати логічне мислення та кмітливість, а й покращити увагу, повторити правопис слів і збагатити словниковий запас.

    Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

     

     розвиток дитини

  2. Захоплюючі розмальовки для розвитку логіки
    18.01.2018

    Захоплюючі розмальовки для розвитку логіки

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям розвивальні розмальовки для розвитку навичок аналітичного, логічного, творчого мислення, довільної уваги, зорової пам’яті тощо.

    Виконання запропонованих завдань сприятиме формуванню у дітей позитивного ставлення до навчання, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Тренуємось уважно розмальовувати. Цей комплект розмальовок сприятиме розвитку уваги та спостережливості дитини, допомагатиме їй вчитись аналізувати та вирізняти дрібні деталі зображень.

    Шукаємо фігури та розвиваємо увагу. Цей комплект завдань допоможе дитині покращити навички аналітичного мислення, довільну увагу й зорову пам’ять. Виконання завдань дисциплінуватиме її й допомагатиме розвивати цілеспрямованість і посидючість.

    Розмальовка «Барвиста закономірність». Це завдання сприятиме розвитку логічного та просторового мислення, а також уваги та дрібної моторики дитини.

    Про що йдеться: розмальовуємо слова. Цей комплект завдань допоможе дитині розвинути навички читання та навчитися краще розуміти текст, дитина збагатить словниковий запас, тренуватиме дрібну моторику, а в її мисленні утворяться міцні зв’язки між словами та образами.

    Кошик з одягом: будуємо словосполучення та розмальовуємо. Це завдання допоможе дитині розвинути навички читання та навчитися правильно будувати словосполучення іменників з прикметниками, розширюватиме словниковий запас та розвиватиме навички правильного мовлення.

    Рахуємо плоди й тренуємо увагу. Цей комплект завдань допоможе дитині одночасно потренувати як довільну увагу, так і навички рахування до десяти, а в деяких завданнях і до 12-13-ти, розвиватиме дрібну моторику, зорово-моторну координацію та дозволить повторити кольори.

    Замальовані комірки: тренуємо мислення. Цей комплект завдань сприятиме розвитку логічного та просторового мислення, довільної уваги та зорової пам’яті, навчить дитину помічати дрібні деталі й особливості конфігурації запропонованих фігур

    «Пара без пари»: тренуємо увагу. Цей комплект завдань допоможе дитині потренувати увагу та зорову пам’ять. Виконуючи завдання, дитина знайомитиметься з різними геометричними фігурами та формами, покращуватиме дрібну моторику й зорово-моторну координацію.

    Кросворд і розмальовка «Кольори веселки». Це завдання містить у собі кросворд і розмальовку, а тому матиме подвійну користь для дитини. Вона зможе потренувати пам’ять, увагу, логічне мислення, дрібну моторику, а також поміркувати над тим, як представлені основні кольори у природі.

    Домалюй відсутні частини малюнка. Цей комплект завдань допоможе дитині розвинути спостережливість і кмітливість, логічне та творче мислення, уміння робити умовиводи (індуктивні та дедуктивні) й ретельно аналізувати сюжетні елементи запропонованого зображення.

    Розповідь у картинках: тренуємо логіку. Цей комплект завдань допоможе розвивати логічне мислення, уяву та мовлення дитини, а також сприятиме активації її розумових процесів.

    Частини цілого: тренуємо логіку й увагу. Цей комплект завдань допоможе дитині потренувати просторове й логічне мислення, спостережливість і увагу. Завдання комплекту мають зростаючий рівень складності за рахунок збільшення кількості частин зображення, а також вигляду їхніх форм.

    Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

     

     розмальовки розвиток дитини

  3. Завдання ЗНО з історії України з коментарями
    25.04.2017

    Завдання ЗНО з історії України з коментарями

    Зовнішнє незалежне оцінювання з історії України, що буде проведено 02 червня, є одним із обов’язкових предметів на вибір випускників шкіл, результати якого зараховуватимуться як державна підсумкова атестація у старшій школі та, за бажанням випускника, як вступний іспит до вищого навчального закладу.

    Освіта.ua пропонує всім, хто готується до іспиту з історії України, безкоштовний онлайн-сервіс, що містить завдання тестів ЗНО з історії, правильні відповіді на завдання, а також ґрунтовні пояснення провідних фахівців до правильної відповіді кожного із завдань тесту.

    Майбутні учасники ЗНО можуть безкоштовно ознайомитись з коментарями професійних фахівців до тестів ЗНО з історії України, що були використані Українським центром оцінювання якості освіти під час проведення основної сесії тестування у 2013 році (перша і друга сесії), 201420152016 роках, пробного тестування у 201320142015 і 2016 роках, а також додаткової сесії 2015 року.

    Загалом, використання сервісу допоможе учасникам ЗНО зрозуміти структуру тесту з історії України, ознайомитись із формами завдань та коментарями до правильних відповідей до кожного завдання тесту.

    ЗНО ОНЛАЙН. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ



Популярні товари



  1. Геометрія 8 клас Нова програма Авт: Істер О.
    Підручник з Геометрії для учнів 8 класу за Новою програмою містить достатню кількість диференційованих вправ та задач практичного змісту. Після кожного параграфа виокремлено вправи для повторення, а після певних параграфів, де це доцільно, - завдання для підготовки до вивчення нової теми. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 10.05.2016 р. № 491)
  2. Українська мова 2 клас Для шкіл з навчанням російською мовою Нова програма О.Н. Хорошковська Г.І. Охота.
    100 грн.
    Підручник, що складається з двох частин — букварної та післябукварної, допоможе учням набути навичок правильного і свідомого читання. Підручник разом із зошитами для письма (№ 1, № 2) становить єдиний комплекс для формування вмінь читати й писати українською мовою. Водночас ілюстративний матеріал, завдання і вправи підручника забезпечать збагачення й активізацію словникового запасу школярів, розвиток комунікативного мовлення та граматичних умінь. Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України (наказ Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України від 18. 06. 2012 р. №718)
  3. Рабочая тетрадь Природоведение 1 класс К учебнику И. В. Грущинской Новая программа Н.В. Диптан А.А. Назаренко
    Тетрадь составлена в соответствии с новой программой по курсу Природоведение для 1 класса и учебником И. В. Грущинской Природоведение для 1 класса Освіта. Разноуровневые задания с использованием рисунков будут способствовать развитию мышления и речи первоклассников, обогатят их представления об окружающем мире, научат исследовать в ходе экскурсий изменения в природе, выполнять интересные практические работы, простые опыты, задания исследовательского практикума. Помогут выполнять эти задания иллюстрации цветной вставки, которые вырезаются и наклеиваются в тетради. А двухсторонний цветной постер ознакомит с лекарственными растениями, растениями и животными, занесенными в Красную книгу, покажет чарующие уголки природы на карте Украины и научит младших школьников быть природе настоящими друзьями. Тетрадь предназначена для организации работы учащихся 1 класса на уроке и дома.
  4. Інформатика 9 клас Нова програма Поглиблене вивчення Авт: Руденко В. Д, Речич Н. В.
    100 грн.
    Для ЗНЗ з поглибленим вивченням інформатики Особливості: • дворівневе подання теорії: матеріал, визначений програмою, висвітлено в основному тексті, додатковий - у спеціальних рубриках • достатня кількість завдань практичного спрямування з планом їх виконання • наявність різнорівневих запитань: від репродуктивних до дослідницьких. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ № 417 від 20.03.2017 р.)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх