Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



11 книг, які радять викладачі українських вишів

14.04.2017

11 книг, які радять викладачі українських вишів

Ми поцікавилися у викладачів українських ВНЗ, що вони порадили б прочитати вчителям та й усій педагогічній спільноті, в тому числі студентам, аби водночас відпочити та набратись нових знань. Вийшла досить несподівана підбірка.

Олександр Мокін, доктор технічних наук, професор Вінницького національного технічного університету:

«В першу чергу це - Кен Робінсон «Школа майбутнього» – критичний погляд на проблеми сучасної освіти та цікаві способи їх рішення від одного з найкращих освітніх експертів світу. Ешлі Венс «Ілон Маск» – історія падінь та успіхів однієї з найцікавіших постатей сучасності, яка кожного року (а іноді й місяця) дописує в історію людства чергове «вперше…»; політиків забудуть, а Ілона Маска будуть пам’ятати, як Едісона, Джобса та інших видатних бізнесменів-новаторів. Малколм Гладуелл «Неординарні. Історії успіху» – про переоцінену роль рівня IQ в успіху людини, про важливість 10000 годин практики та сприятливих умов для досягнення майстерності та успіху, і про багато інших цікавих культурних, освітніх, економічних та соціальних особливостей. Ден Сонор, Сол Синґер «Країна стартапів. Історія ізраїльського економічного дива» – про важливість інновацій для розвитку економіки, про створення передумов та інфраструктури для розвитку стартапів, про ефективні методи залучення у країну інвестицій тощо».

Ірина Кравченко, к.пед.н., доцент Національного педагогічного університету ім.М.П. Драгоманова:

«Я порадила б три книги і всі вони адресовані студентам та вчителям. Перша, це – «Європейська кредитна трансферно-накопичувальна система: довідник». Ця книга дасть відповідь на запитання, що таке ЄКТС. Адже про це всі чули всі живуть і навчаються, але правильно розуміють, — одиниці. Наприклад, чим ЄКТС відрізняється від кредитно-модульної системи організації навчання у ВНЗ, яку на рівні МОН як обов’язкову, вже скасували. Наступні дві книги збагатять знаннями з методів і засобів навчання в сучасній школі. Це – «Навчаємо мислити критично: посібник для вчителів» та «Навчання через дебати: різноманіття поглядів».

Артур Кочарян, к.пед.н., старший викладач Національного університету біоресурсів і природокористування України:

«На сьогодні і в книгарнях, і в Інтернет-просторі можна досить легко знайти і придбати надзвичайно широку лінійку книг: від художньої до бізнес-літератури. Що б я порадив прочитати? Звісно, дехто очікує на якусь дуже корисну книгу, яка допоможе досягнути успіху в житті, стати заможним та щасливим... Я пораджу прочитати Регіну Бретт «Бог ніколи не моргає». Хоча в неї ціла низка книжок, тому раджу всі. Це не просто рецепт успіху; це - реальне життя реальної людини, яка подолала реальні проблеми. Авторка показує своє життя, і читач просто не може не усвідомити справжній сенс свого. Це найголовніше, на мою думку, - знати для чого ти живеш».

Олена Биковська, доктор педагогічних наук, професор, ректор Інституту екології економіки і права:

11 книг, які радять викладачі українських вишів

Ми поцікавилися у викладачів українських ВНЗ, що вони порадили б прочитати вчителям та й усій педагогічній спільноті, в тому числі студентам, аби водночас відпочити та набратись нових знань. Вийшла досить несподівана підбірка.

Олександр Мокін, доктор технічних наук, професор Вінницького національного технічного університету:

«В першу чергу це - Кен Робінсон «Школа майбутнього» – критичний погляд на проблеми сучасної освіти та цікаві способи їх рішення від одного з найкращих освітніх експертів світу. Ешлі Венс «Ілон Маск» – історія падінь та успіхів однієї з найцікавіших постатей сучасності, яка кожного року (а іноді й місяця) дописує в історію людства чергове «вперше…»; політиків забудуть, а Ілона Маска будуть пам’ятати, як Едісона, Джобса та інших видатних бізнесменів-новаторів. Малколм Гладуелл «Неординарні. Історії успіху» – про переоцінену роль рівня IQ в успіху людини, про важливість 10000 годин практики та сприятливих умов для досягнення майстерності та успіху, і про багато інших цікавих культурних, освітніх, економічних та соціальних особливостей. Ден Сонор, Сол Синґер «Країна стартапів. Історія ізраїльського економічного дива» – про важливість інновацій для розвитку економіки, про створення передумов та інфраструктури для розвитку стартапів, про ефективні методи залучення у країну інвестицій тощо».

Ірина Кравченко, к.пед.н., доцент Національного педагогічного університету ім.М.П. Драгоманова:

«Я порадила б три книги і всі вони адресовані студентам та вчителям. Перша, це – «Європейська кредитна трансферно-накопичувальна система: довідник». Ця книга дасть відповідь на запитання, що таке ЄКТС. Адже про це всі чули всі живуть і навчаються, але правильно розуміють, — одиниці. Наприклад, чим ЄКТС відрізняється від кредитно-модульної системи організації навчання у ВНЗ, яку на рівні МОН як обов’язкову, вже скасували. Наступні дві книги збагатять знаннями з методів і засобів навчання в сучасній школі. Це – «Навчаємо мислити критично: посібник для вчителів» та «Навчання через дебати: різноманіття поглядів».

Артур Кочарян, к.пед.н., старший викладач Національного університету біоресурсів і природокористування України:

«На сьогодні і в книгарнях, і в Інтернет-просторі можна досить легко знайти і придбати надзвичайно широку лінійку книг: від художньої до бізнес-літератури. Що б я порадив прочитати? Звісно, дехто очікує на якусь дуже корисну книгу, яка допоможе досягнути успіху в житті, стати заможним та щасливим... Я пораджу прочитати Регіну Бретт «Бог ніколи не моргає». Хоча в неї ціла низка книжок, тому раджу всі. Це не просто рецепт успіху; це - реальне життя реальної людини, яка подолала реальні проблеми. Авторка показує своє життя, і читач просто не може не усвідомити справжній сенс свого. Це найголовніше, на мою думку, - знати для чого ти живеш».

Олена Биковська, доктор педагогічних наук, професор, ректор Інституту екології економіки і права:

«Відносно того, яку книгу рекомендувати почитати, то це залежить від ситуації. Адже одна й та сама книга різними людьми у різних ситуаціях сприймається абсолютно по-різному. Так само й жанр видання – книги для професійної діяльності чи духовних потреб. Між тим, цікавим є факт, коли вивчали так зване «скандинавське чудо» і причини найвищих показників освітніх досягнень учнів за PISA, TIMSS, то самі скандинави відзначали, що у них «культ книги», читають з дитинства і дуже багато. Отож, хочу порадити дві книги. «…І насамперед – прикладна наука» Семена Гончаренка та «Теоретичні основи сучасної української педагогіки» Омеляна Вишневського».

Сергій Терепищий, доктор філософських наук, доцент Національного педагогічного університету ім.М.П. Драгоманова:

«Важко бути Богом» Братів Стругацьких, дуже важлива книга, адже вона розкриває зв’язок людини і соціального світу».

Якщо ви вже читали якісь з запропонованих книжок залиште коментар, чи стали вони Вам у нагоді. І якій літературі віддаєте перевагу навчальній, нон-фікшин, чи, можливо, класиці?

Підготував Юрій Коноваленко



Поділіться цією посиланням:


  1. Тренуємо навички з математики в ігровій формі
    24.02.2018

    Тренуємо навички з математики в ігровій формі

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям чотирнадцять оригінальних головоломок для розвитку навичок аналітичного, логічного, творчого мислення, довільної уваги, зорової пам’яті, моторики тощо.

    Виконання запропонованих завдань сприятиме знайомству дитини зі світом цифр і чисел, відпрацюванню набутих навичок виконання основних арифметичних дій, формуванню у дітей позитивного ставлення до вивчення математики, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Пазл «Вчимося рахувати» (цифри від 1 до 10). Цей комплект завдань покликаний навчити дитину цифр від 1 до 10 та проілюструвати кількість, яку вони позначають, й, відповідно, закріпити навички рахунку.

    Навчальна гра «Дороги й цифри». Цей комплект завдань допоможе дитині вивчити цифри від 0 до 9 у невимушеній формі гри. Для цього в кожному завданні дається зображення дороги, яка має вигляд певної цифри.

    Лабіринт: цифри, числа та рахунок. Цей комплект завдань допоможе дитині добре запам’ятати цифри, зрозуміти різницю між поняттями «цифра» та «число», навчитись рахувати до десяти та потренувати логічне мислення, увагу й кмітливість.

    Числові лабіринти: цифри та числа від 1 до 20. Чи знає ваша дитина всі цифри й числа від одного до двадцяти, чи може назвати їх за порядком? Цей комплект завдань закріплюватиме знання цифр та чисел.

    Головоломка: виконуємо арифметичні дії. Цей комплект завдань допоможе дитині потренуватись у виконанні арифметичних дій і відповідно закріпити математичні навички додавання, віднімання, множення та ділення. Кожне завдання містить дві головоломки.

    Головоломка «Підкорюємо вершини». Цей комплект завдань допоможе дитині потренувати арифметичні навички в незвичній ігровій формі, пропонуючи взяти участь у своєрідному змаганні маленьких альпіністів (в якості судді).

    Математична головоломка «Квадрат множників». Цей комплект головоломок допоможе дитині покращити навички множення та ділення, а також добре повторити таблицю множення, застосовуючи її для розв’язання завдань.

    Математична головоломка. Цей комплект завдань створено задля того, щоб покращити вміння дитини виконувати різні математичні операції, а саме додавання, віднімання та множення, оперуючи як цілими числами, так і десятковими дробами.

    Головоломка «Чарівна таблиця множення». Це завдання-головоломка дозволяє вивчити таблицю множення в цікавій і незвичній формі, адже воно побудоване таким чином, аби привернути увагу дитини та заохотити її до виконання математичних операцій.

    Головоломка «Спортивна математика». Цей комплект ілюстрованих завдань-головоломок допоможе дитині потренувати арифметичні навички додавання, віднімання, множення та ділення, логічне й математичне мислення та кмітливість. 

    Головоломка «Планети тварин». Цей комплект завдань допомагатиме дитині розвивати аналітичні здібності, уміння знаходити схожості й відмінності між групами зображень, міркувати й робити обґрунтовані висновки.

    Математична гра «Хто швидше рахує?» Цей комплект завдань є чудовою можливістю заохотити дитину до виконання математичних операцій і вдосконалити її навички додавання, віднімання, множення та ділення.

    Множ, діли, перемагай: таблиця множення в дії. Цей комплект завдань допоможе дитині в ігровій формі закріпити знання таблиці множення чисел від 2 до 9, відпрацювати навички множення та ділення. Кожне завдання містить два поля по 60 клітинок з вписаними в них числами (одне поле – окрема гра). 

    Веселе множення: вчимося множити граючи. Цей комплект завдань допоможе дитині в ігровій формі закріпити знання таблиці множення чисел від 2 до 9, а також множення на деякі двоцифрові числа (10, 11, 12). Кожне із завдань присвячене окремому множнику (від 2 до 9) та містить два поля по 58 клітинок з вписаними в них добутками (одне поле – окрема гра).

    Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

    ПЕРЕГЛЯНУТИ ВСІ ГОЛОВОЛОМКИ

     

     розвиток дитини

  2. Опорний конспект про японську школу
    23.03.2017

    Опорний конспект про японську школу

    Починаючи з 70-х років ХІХ століття почалися перші освітні реформи Мейджі-періоду, завданням яких було «поєднати японський дух із західним навчанням». Головне, що сприйняли японці із надбань західної педагогічної думки, — ідея «дитиноцентрованої освіти».

    Система освіти в Японії продемонструвала дивовижну здатність вбирати в себе передові педагогічні ідеї, трансформуючи їх в ефективні освітні моделі.

    «Свобода, індивідуальність, різноманітність» — «три кити», на яких почала базуватися школа післявоєнної Японії.

    Школа в Японії має структуру 6+3+3:

    • Elementary Schools — 6 років навчання (з 6 до 12 років);
    • Lower Secondary Schools — 3 роки навчання (12-15 років);
    • Upper Secondary Schools — 3 роки навчання (до 18 років).

    Існує два відповідальні періоди для японської молоді: 15 років і 18 років — у такому віці юні японці складають іспити (деякі, хто вибрав приватну школу, вступні екзамени складають ще й у 12 років).

    Японська система освіти передбачає, що до 9-го класу всі учні навчаються за універсальними програмами, після закінчення 9-ти класів діти можуть обрати тип старшої школи, до якої вони вступатимуть (академічна, комерційна, індустріальна, сільськогосподарська, загальноосвітня тощо).

    Головне призначення японської школи - підсилювати у дитини смак до життя!

    Yutori (можливості для зростання) та Ikiru-Chikara (життєрадісність).

    В уявленні японців школа перш за все має забезпечувати дві речі: yutori (англ. room to grow) можливості для зростання й ikiru-chikara (англ. zest for living) смак до життя, життєрадісність.

    Звісно, дитина може скористатись можливостями для зростання лише у випадку, якщо в школі є:

    • kosei shugi’ (англ. the promotion of individuality), заохочення індивідуальності;
    • kosei no sonchô’ (англ. respect for individuality), повага до індивідуальності;
    • kosei jûshi’ (англ. an emphasis on individuality), акцент на індивідуальності.

    Вони називають прості резони культивувати ikiru-chikara: життєрадісні діти щасливіші, менш невротичні, більш працездатні… Життєрадісність є однією із сильних сторін характеру, якій психологи відводять ключову роль у здатності людини жити щасливим і повноцінним життям.

  3. Вчимо дитину писати літери української абетки
    24.09.2017

    Вчимо дитину писати літери української абетки

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам дошкільників та вихователям дитячих садків практичні завдання, що навчать дитину впізнавати та писати літери української абетки.

    На сайті для кожної літери українського алфавіту можна завантажити більше десяти окремих завдань різного рівня складності, від літер-розмальовок до завдань-прописів друкованих або прописних літер. Що дуже зручно якщо дитина має проблеми із вивченням деяких букв.

    Літери української абетки:

    Кожне завдання на сайті можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів.



Популярні товари



  1. Зошит друга природи 4 клас Нова програма Авт: І. Грущинська
    Робочий зошит вміщує у себе матеріали для всіх уроків природознавства у 4 класі, які називаються зустрічами. У зошиті подані спеціальні сторінки, присвячені веденню дітьми спостережень за погодою, неживою та живою природою (двічі на тиждень). Матеріал зошита відповідає віковим особливостям дітей, запитання і завдання сформульовано чітко й доступно. До підручника Природознавство 4 клас Нова програма Авт: І. В. Грущинська Вид-во: Освіта
  2. Русский язык 2 класс Новая программа Для школ с обучением на украинском языке Самонова Е. И. Стативка В. И. Полякова Т. М.
    90 грн.
    Учебник по Русскому языку по Новой программе предназначен для учащихся 2 класса общеобразовательных учебных заведений с украинским языком обучения. В учебнике представлены задания которые способствуют расширению лексического запаса, развитию логического мышления, формированию коммуникативных навыков. Рекомендовано Министерством образования и науки, молодёжи и спорта Украины (приказ Министерством образования и науки, молодёжи и спорта от 17. 02. 2012 г. № 118)
  3. Робочий зошит Основи здоров’я 2 клас До підручника О.В. Гнатюк Нова програма Авт: Н.В. Діптан О.Ю. Чекіна
    Посібник укладено відповідно до нової навчальної програми та підручника О. В. Гнатюк 2 клас вид-во: Генеза. Зошит призначений для формування в молодших школярів здорового способу життя. Посібник дозволяє закріпити уявлення дітей про гігієну, захист від інфекцій, правила здорового харчування та загартовування організму. Зацікавити учнів допоможуть різноманітні ігрові завдання, а також веселі наклейки — «смайлики», розміщені на кольоровому постері. Другокласники можуть наклеювати їх на сторінках, з якими було цікаво працювати, або (на розсуд учителя) біля вдало виконаних завдань. Зошит може бути використаний для організації роботи учнів 2 класу на уроці та вдома.
  4. Українська література 10 клас Стандарт Академ Авт: Семенюк Г. Ткачук М. Слоньовська О.
    Підручник з Української літератури для учнів 10 класів Рівень стандарту та Академічний рівень загальноосвітніх навчальних закладів. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 03.03.2010 р. № 177)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх