Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



11 книг, які радять викладачі українських вишів

14.04.2017

11 книг, які радять викладачі українських вишів

Ми поцікавилися у викладачів українських ВНЗ, що вони порадили б прочитати вчителям та й усій педагогічній спільноті, в тому числі студентам, аби водночас відпочити та набратись нових знань. Вийшла досить несподівана підбірка.

Олександр Мокін, доктор технічних наук, професор Вінницького національного технічного університету:

«В першу чергу це - Кен Робінсон «Школа майбутнього» – критичний погляд на проблеми сучасної освіти та цікаві способи їх рішення від одного з найкращих освітніх експертів світу. Ешлі Венс «Ілон Маск» – історія падінь та успіхів однієї з найцікавіших постатей сучасності, яка кожного року (а іноді й місяця) дописує в історію людства чергове «вперше…»; політиків забудуть, а Ілона Маска будуть пам’ятати, як Едісона, Джобса та інших видатних бізнесменів-новаторів. Малколм Гладуелл «Неординарні. Історії успіху» – про переоцінену роль рівня IQ в успіху людини, про важливість 10000 годин практики та сприятливих умов для досягнення майстерності та успіху, і про багато інших цікавих культурних, освітніх, економічних та соціальних особливостей. Ден Сонор, Сол Синґер «Країна стартапів. Історія ізраїльського економічного дива» – про важливість інновацій для розвитку економіки, про створення передумов та інфраструктури для розвитку стартапів, про ефективні методи залучення у країну інвестицій тощо».

Ірина Кравченко, к.пед.н., доцент Національного педагогічного університету ім.М.П. Драгоманова:

«Я порадила б три книги і всі вони адресовані студентам та вчителям. Перша, це – «Європейська кредитна трансферно-накопичувальна система: довідник». Ця книга дасть відповідь на запитання, що таке ЄКТС. Адже про це всі чули всі живуть і навчаються, але правильно розуміють, — одиниці. Наприклад, чим ЄКТС відрізняється від кредитно-модульної системи організації навчання у ВНЗ, яку на рівні МОН як обов’язкову, вже скасували. Наступні дві книги збагатять знаннями з методів і засобів навчання в сучасній школі. Це – «Навчаємо мислити критично: посібник для вчителів» та «Навчання через дебати: різноманіття поглядів».

Артур Кочарян, к.пед.н., старший викладач Національного університету біоресурсів і природокористування України:

«На сьогодні і в книгарнях, і в Інтернет-просторі можна досить легко знайти і придбати надзвичайно широку лінійку книг: від художньої до бізнес-літератури. Що б я порадив прочитати? Звісно, дехто очікує на якусь дуже корисну книгу, яка допоможе досягнути успіху в житті, стати заможним та щасливим... Я пораджу прочитати Регіну Бретт «Бог ніколи не моргає». Хоча в неї ціла низка книжок, тому раджу всі. Це не просто рецепт успіху; це - реальне життя реальної людини, яка подолала реальні проблеми. Авторка показує своє життя, і читач просто не може не усвідомити справжній сенс свого. Це найголовніше, на мою думку, - знати для чого ти живеш».

Олена Биковська, доктор педагогічних наук, професор, ректор Інституту екології економіки і права:

11 книг, які радять викладачі українських вишів

Ми поцікавилися у викладачів українських ВНЗ, що вони порадили б прочитати вчителям та й усій педагогічній спільноті, в тому числі студентам, аби водночас відпочити та набратись нових знань. Вийшла досить несподівана підбірка.

Олександр Мокін, доктор технічних наук, професор Вінницького національного технічного університету:

«В першу чергу це - Кен Робінсон «Школа майбутнього» – критичний погляд на проблеми сучасної освіти та цікаві способи їх рішення від одного з найкращих освітніх експертів світу. Ешлі Венс «Ілон Маск» – історія падінь та успіхів однієї з найцікавіших постатей сучасності, яка кожного року (а іноді й місяця) дописує в історію людства чергове «вперше…»; політиків забудуть, а Ілона Маска будуть пам’ятати, як Едісона, Джобса та інших видатних бізнесменів-новаторів. Малколм Гладуелл «Неординарні. Історії успіху» – про переоцінену роль рівня IQ в успіху людини, про важливість 10000 годин практики та сприятливих умов для досягнення майстерності та успіху, і про багато інших цікавих культурних, освітніх, економічних та соціальних особливостей. Ден Сонор, Сол Синґер «Країна стартапів. Історія ізраїльського економічного дива» – про важливість інновацій для розвитку економіки, про створення передумов та інфраструктури для розвитку стартапів, про ефективні методи залучення у країну інвестицій тощо».

Ірина Кравченко, к.пед.н., доцент Національного педагогічного університету ім.М.П. Драгоманова:

«Я порадила б три книги і всі вони адресовані студентам та вчителям. Перша, це – «Європейська кредитна трансферно-накопичувальна система: довідник». Ця книга дасть відповідь на запитання, що таке ЄКТС. Адже про це всі чули всі живуть і навчаються, але правильно розуміють, — одиниці. Наприклад, чим ЄКТС відрізняється від кредитно-модульної системи організації навчання у ВНЗ, яку на рівні МОН як обов’язкову, вже скасували. Наступні дві книги збагатять знаннями з методів і засобів навчання в сучасній школі. Це – «Навчаємо мислити критично: посібник для вчителів» та «Навчання через дебати: різноманіття поглядів».

Артур Кочарян, к.пед.н., старший викладач Національного університету біоресурсів і природокористування України:

«На сьогодні і в книгарнях, і в Інтернет-просторі можна досить легко знайти і придбати надзвичайно широку лінійку книг: від художньої до бізнес-літератури. Що б я порадив прочитати? Звісно, дехто очікує на якусь дуже корисну книгу, яка допоможе досягнути успіху в житті, стати заможним та щасливим... Я пораджу прочитати Регіну Бретт «Бог ніколи не моргає». Хоча в неї ціла низка книжок, тому раджу всі. Це не просто рецепт успіху; це - реальне життя реальної людини, яка подолала реальні проблеми. Авторка показує своє життя, і читач просто не може не усвідомити справжній сенс свого. Це найголовніше, на мою думку, - знати для чого ти живеш».

Олена Биковська, доктор педагогічних наук, професор, ректор Інституту екології економіки і права:

«Відносно того, яку книгу рекомендувати почитати, то це залежить від ситуації. Адже одна й та сама книга різними людьми у різних ситуаціях сприймається абсолютно по-різному. Так само й жанр видання – книги для професійної діяльності чи духовних потреб. Між тим, цікавим є факт, коли вивчали так зване «скандинавське чудо» і причини найвищих показників освітніх досягнень учнів за PISA, TIMSS, то самі скандинави відзначали, що у них «культ книги», читають з дитинства і дуже багато. Отож, хочу порадити дві книги. «…І насамперед – прикладна наука» Семена Гончаренка та «Теоретичні основи сучасної української педагогіки» Омеляна Вишневського».

Сергій Терепищий, доктор філософських наук, доцент Національного педагогічного університету ім.М.П. Драгоманова:

«Важко бути Богом» Братів Стругацьких, дуже важлива книга, адже вона розкриває зв’язок людини і соціального світу».

Якщо ви вже читали якісь з запропонованих книжок залиште коментар, чи стали вони Вам у нагоді. І якій літературі віддаєте перевагу навчальній, нон-фікшин, чи, можливо, класиці?

Підготував Юрій Коноваленко



Поділіться цією посиланням:


  1. Тренуємо навички з математики в ігровій формі
    24.02.2018

    Тренуємо навички з математики в ігровій формі

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям чотирнадцять оригінальних головоломок для розвитку навичок аналітичного, логічного, творчого мислення, довільної уваги, зорової пам’яті, моторики тощо.

    Виконання запропонованих завдань сприятиме знайомству дитини зі світом цифр і чисел, відпрацюванню набутих навичок виконання основних арифметичних дій, формуванню у дітей позитивного ставлення до вивчення математики, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Пазл «Вчимося рахувати» (цифри від 1 до 10). Цей комплект завдань покликаний навчити дитину цифр від 1 до 10 та проілюструвати кількість, яку вони позначають, й, відповідно, закріпити навички рахунку.

    Навчальна гра «Дороги й цифри». Цей комплект завдань допоможе дитині вивчити цифри від 0 до 9 у невимушеній формі гри. Для цього в кожному завданні дається зображення дороги, яка має вигляд певної цифри.

    Лабіринт: цифри, числа та рахунок. Цей комплект завдань допоможе дитині добре запам’ятати цифри, зрозуміти різницю між поняттями «цифра» та «число», навчитись рахувати до десяти та потренувати логічне мислення, увагу й кмітливість.

    Числові лабіринти: цифри та числа від 1 до 20. Чи знає ваша дитина всі цифри й числа від одного до двадцяти, чи може назвати їх за порядком? Цей комплект завдань закріплюватиме знання цифр та чисел.

    Головоломка: виконуємо арифметичні дії. Цей комплект завдань допоможе дитині потренуватись у виконанні арифметичних дій і відповідно закріпити математичні навички додавання, віднімання, множення та ділення. Кожне завдання містить дві головоломки.

    Головоломка «Підкорюємо вершини». Цей комплект завдань допоможе дитині потренувати арифметичні навички в незвичній ігровій формі, пропонуючи взяти участь у своєрідному змаганні маленьких альпіністів (в якості судді).

    Математична головоломка «Квадрат множників». Цей комплект головоломок допоможе дитині покращити навички множення та ділення, а також добре повторити таблицю множення, застосовуючи її для розв’язання завдань.

    Математична головоломка. Цей комплект завдань створено задля того, щоб покращити вміння дитини виконувати різні математичні операції, а саме додавання, віднімання та множення, оперуючи як цілими числами, так і десятковими дробами.

    Головоломка «Чарівна таблиця множення». Це завдання-головоломка дозволяє вивчити таблицю множення в цікавій і незвичній формі, адже воно побудоване таким чином, аби привернути увагу дитини та заохотити її до виконання математичних операцій.

    Головоломка «Спортивна математика». Цей комплект ілюстрованих завдань-головоломок допоможе дитині потренувати арифметичні навички додавання, віднімання, множення та ділення, логічне й математичне мислення та кмітливість. 

    Головоломка «Планети тварин». Цей комплект завдань допомагатиме дитині розвивати аналітичні здібності, уміння знаходити схожості й відмінності між групами зображень, міркувати й робити обґрунтовані висновки.

    Математична гра «Хто швидше рахує?» Цей комплект завдань є чудовою можливістю заохотити дитину до виконання математичних операцій і вдосконалити її навички додавання, віднімання, множення та ділення.

    Множ, діли, перемагай: таблиця множення в дії. Цей комплект завдань допоможе дитині в ігровій формі закріпити знання таблиці множення чисел від 2 до 9, відпрацювати навички множення та ділення. Кожне завдання містить два поля по 60 клітинок з вписаними в них числами (одне поле – окрема гра). 

    Веселе множення: вчимося множити граючи. Цей комплект завдань допоможе дитині в ігровій формі закріпити знання таблиці множення чисел від 2 до 9, а також множення на деякі двоцифрові числа (10, 11, 12). Кожне із завдань присвячене окремому множнику (від 2 до 9) та містить два поля по 58 клітинок з вписаними в них добутками (одне поле – окрема гра).

    Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

    ПЕРЕГЛЯНУТИ ВСІ ГОЛОВОЛОМКИ

     

     розвиток дитини

  2. МОН розробило новий порядок зарахування дітей до дитсадків
    27.09.2018

    МОН розробило новий порядок зарахування дітей до дитсадків

    Міністерством освіти і науки розроблений новий Порядок зарахування, відрахування та переведення вихованців до державних та комунальних закладів освіти для здобуття дошкільної освіти. Проект документа оприлюднений для громадського обговорення.

    Порядок визначає механізм зарахування та переведення дітей до дитячих садків, перелік документів, що мають подавати батьки дитини та інші особливості, пов'язані із зарахуванням дітей до закладів дошкільної освіти.

    Планується, що у першу чергу до дитячих садків будуть зараховуватись діти, які проживають в межах території обслуговування закладу освіти, є рідними братами або сестрами дітей, які вже здобувають дошкільну освіту в цьому дитячому садку або мають право на першочергове зарахування відповідно до законодавства.

    Діти працівників цього ж закладу освіти зараховуватимуться позачергово.

    Засновник закладу освіти або органи місцевого самоврядування зможуть ухвалювати рішення щодо створення системи електронної реєстрації заявок про зарахування дітей до закладів освіти на відповідній території.

    Громадське обговорення проекту документа триватиме до 24 жовтня 2018 року. Пропозиції та зауваження можна надсилати на e-mail: a_hryshchenko@mon.gov.ua.

    ПРОЕКТ ДОКУМЕНТА

     

     реформа середньої освіти

  3. Рекомендації учням щодо проходження ЗНО
    22.05.2018

    Рекомендації учням щодо проходження ЗНО

    Для того щоб ви могли впевнено впоратися з тестом у напруженій обстановці зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО), почніть готуватись до тестування заздалегідь. А як краще впоратися з цим завданням, вам підкаже цей матеріал.

    Тренуйся. Перед офіційним тестуванням варто виконувати якнайбільше опублікованих тестів - просто заради тренування, наприклад, проходити тести ЗНО онлайн. Не можна навчитись добре виконувати тести, не тренуючись на них самих, підмінюючи цю практику іншими видами контролю й самоконтролю. Ці тренування не тільки знайомлять з типовими конструкціями тестових завдань, а й дають вам інший досвід - самоспостереження й оптимальної саморегуляції під час тестування.

    Поспішай. Тренуйтеся із секундоміром у руках. Порівнюйте час, необхідний для виконання тестів зовнішнього оцінювання. Обмежуйте його. Без подібних обмежень, що змушують працювати в максимально швидкому темпі, без імітації змагальної ситуації, неможливо змоделювати той стрес (напругу), що викликає будь-яке тестування.

    Випробовуй. У тренуваннях застосовуйте правильну тактику, тобто додержуйтесь усіх рекомендацій, як правильно вирішувати окреме завдання чи тест у цілому. Наприклад, не слід двічі перечитувати малозрозумілу інструкцію, а треба відразу ж познайомитися з варіантами відповідей. Тоді зміст відповідей прояснить вам, що ж саме є необхідним в інструкції до даного завдання. Це конкретний приклад тактики, яку треба випробовувати. Її можна освоїти й ефективно застосовувати, тільки активно тренуючись у тестуванні.

    Пропускай. Треба навчатися пропускати важкі чи незрозумілі завдання. Пам'ятайте: у тесті завжди знайдуться такі завдання, з якими ви обов'язково впораєтесь. Просто нерозумно не дібрати балів тільки тому, що ви не добрались до «своїх» завдань, а застрягли на тих, навчальний матеріал яких вам невідомий. Звичайно, така тактика може принести успіх далеко не завжди. Якщо тест побудований за принципом «сходів» і починається з легких запитань, то не варто пропускати всі перші завдання.

    Вгадуй. Якщо ви не впевнені у виборі, але інтуїтивно можете віддати перевагу якійсь відповіді перед іншими, то інтуїції варто довіряти! Така довіра, як правило, призводить до приросту балів.

    Виключай. Багато завдань можна швидше вирішити, якщо не шукати відразу правильну відповідь, а послідовно виключати ті, які явно не підходять. Метод виключення дозволяє концентрувати увагу всього на одній-двох відповідях (а це легше), а не відразу на п'ятьох-сімох (що набагато складніше).

    Скорочуй вибір. Якщо кілька відповідей (1-2) із чотирьох чи п'яти варіантів здаються вам зовсім невідповідними, а інші такими, що підходять з рівною ймовірністю, то в цьому випадку правильніше буде не пропускати це завдання, а намагатись вибрати відповідь з інших просто навмання. Шляхом такої тактики ви отримаєте більше балів. Це - теорія ймовірності. Адже «негативне знання» (про те, яка відповідь точно не підходить) - це теж знання, і нерозумно відмовлятись від його використання.

    Думай тільки про поточне завдання. Коли ви бачите завдання (запитання), забувайте все, що було в попередньому: як правило, завдання в тестах не пов'язані одне з одним, тому знання, які ви застосували в одному (уже вирішеному вами), як правило, не допомагають, а тільки заважають сконцентруватись і правильно вирішити інше завдання. Ця установка дає безцінний психологічний ефект - забудьте про невдачу в минулому завданні (якщо воно виявилось вам «не по зубах»). Думайте тільки про те, що кожне нове завдання - це шанс набрати бали.

    Читай завдання до кінця. Поспіх не повинен призводити до того, що ви будете намагатися зрозуміти умови завдання за «першими словами» й добудовувати кінцівку у власній уяві. Це вірний спосіб зробити прикрі помилки в найлегших запитаннях.

    Не засмучуйся. У будь-якому професійно підготовленому тесті є завдання, з якими ви просто не зможете впоратись. Більше того, усі 100 % завдань зможуть виконати лише одиниці! Тому немає ніякого сенсу розхлюпувати емоційну енергію на передчасну досаду. Навіть якщо вам здається, що ви допустили занадто помилок і просто завалили тест, пам'ятайте, що дуже часто таке відчуття є помилковим: при порівнянні ваших результатів з іншими може з'ясуватися, що інші допустили ще більше помилок. У підсумку ви одержите якщо не найвищий тестовий бал, то цілком пристойний. Ця установка особливо знадобиться «круглим відмінникам», які звикли при звичайних методах контролю домагатись максимального результату. Якщо ви хочете стати класним «тестовим бійцем», навчайтесь не тільки наносити удари, а й «тримати» їх (якщо висловлюватись термінами боксу). Треба категорично відмовитись від «комплексу відмінника», який не звик непохитно переносити окремі локальні невдачі.

    Заплануй два кола. Сплануйте середній час на кожне завдання таким чином, щоб за дві третини (максимум три чверті) тестування пройти всі завдання «за першим колом». Тоді ви встигнете набрати максимум балів на легких для вас («своїх») завданнях, а потім зможете подумати й добрати щось на важких, які вам спочатку довелось пропустити.

     

     підготовка до ЗНО ЗНО онлайн ЗНО вступна кампанія умови вступу програми ЗНО



Популярні товари



  1. Зразковий читач Тести з Літературного читання 2 клас Нова програма До підручника Науменко В. Авт: Гребенькова Л.
    Посібник складено за Новою програмою до підручника Літературне читання 2 клас Нова програма Науменко В. О. Вид-во: Генеза. Пропонований посібник стане у пригоді вчителю на початковому етапі роботи з літературними текстами. Прості за змістом запитання з кількома варіантами відповіді дозволять перевірити за короткий час рівень сприйняття тексту учнями, уважність дітей під час читання, розвивати вміння швидко орієнтуватися в тексті й обирати правильну відповідь. За результатами роботи з тестами вчитель може легко розставити акценти в подальшій роботі на уроці. Видання розраховане на учнів і вчителів початкових класів. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 13.08.2015 р. № 14.1/12-Г-1021)
  2. Каліграфічний тренажер Зошит шаблон Авт: О. Черевко, В. Федієнко
    Усім нам добре відомо, що перехід від зошита у косу лінію до звичайного (стандартного) зошита — неабияке завдання для маленького учня. Також нелегким є момент відновлення активних занять з письма після канікул. Саме для того, щоб запобігти такій ситуації, створено цей унікальний каліграфічний тренажер. Відмінною його рисою є використання запатентованих графічних сіток-шаблонів та різноманітних графічних вправ. Працюючи за нашим зошитом, дитина зможе стандартизувати написання та поєднання буквених елементів, навчиться дотримуватися однакового нахилу букв та відстані між словами. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах
  3. Фізика 8 клас Нова програма Авт: Сердюченко В. Бойченко А.
    Підручник з Фізики для 8 класу за Новою програмою відрізняється змістовою насиченістю тексту, темпом подання навчального матеріалу й унаочненням, яке переходить від поодинокого ілюстрування до системного схематичного подання усього навчального матеріалу, наочного демонстрування перебігу важливих процесів і явищ за допомогою відеоматеріалів. Дібрана база навчальних завдань забезпечує учителеві широкий вибір завдань різного рівня складності і характеру, надає змогу застосовувати диференційований та індивідуальний підходи щодо організації навчальної діяльності учнів, сприяє формуванню предметних та ключових компетентностей. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України
  4. Правознавство. 10 клас. Академічний рівень. Святокум О. Є.
    Пропонований підручник ставить мету продовжити знайомство учнів з основами правової науки, збільшивши обсяг їхніх знань із теорії держави і права, а також різних галузей права України. Дуже важливим є також розвиток умінь десятикласників застосовувати набуті знання на практиці. Підручник допоможе учням не тільки на уроках правознавства та під час виконання домашніх завдань, але й при вирішенні численних життєвих ситуацій, адже право - це дуже важливий регулятор суспільних відносин.
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх