Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Тести ЗНО онлайн з української мови з коментарями

12.04.2017

Тести ЗНО онлайн з української мови з коментарями

Зовнішнє незалежне оцінювання з української мови і літератури, що буде проведено 23 травня, є обов’язковим тестовим предметом, результати якого зараховуватимуться як державна підсумкова атестація у старшій школі та, за бажанням випускника, як вступний іспит до вищого навчального закладу.

Результат виконання завдань частини тесту «Українська мова» та власного висловлення буде зараховуватися як державна підсумкова атестація з української мови. Результат виконання завдань всього тесту буде використовуватися під час прийому до вищих навчальних закладів.

Освіта.ua пропонує всім, хто готується до іспиту з української мови і літератури, безкоштовний онлайн-сервіс, що містить завдання тестів ЗНО, правильні відповіді на завдання, а також ґрунтовні пояснення провідних фахівців до правильної відповіді кожного із завдань тесту.

Майбутні учасники ЗНО можуть безкоштовно ознайомитись з коментарями професійних фахівців до тестів ЗНО з української мови і літератури, що були використані Українським центром оцінювання якості освіти під час проведення основних сесій тестування у 2013-2016 роках, додаткових сесій 2014-2016 років, а також пробних тестувань у 2015-2017 роках.

Використання сервісу допоможе учасникам ЗНО зрозуміти структуру тесту з української мови і літератури, ознайомитись із формами завдань та коментарями до правильних відповідей до кожного завдання тесту.

ЗНО ОНЛАЙН. УКРАЇНСЬКА МОВА

Тести ЗНО онлайн з української мови з коментарями

Зовнішнє незалежне оцінювання з української мови і літератури, що буде проведено 23 травня, є обов’язковим тестовим предметом, результати якого зараховуватимуться як державна підсумкова атестація у старшій школі та, за бажанням випускника, як вступний іспит до вищого навчального закладу.

Результат виконання завдань частини тесту «Українська мова» та власного висловлення буде зараховуватися як державна підсумкова атестація з української мови. Результат виконання завдань всього тесту буде використовуватися під час прийому до вищих навчальних закладів.

Освіта.ua пропонує всім, хто готується до іспиту з української мови і літератури, безкоштовний онлайн-сервіс, що містить завдання тестів ЗНО, правильні відповіді на завдання, а також ґрунтовні пояснення провідних фахівців до правильної відповіді кожного із завдань тесту.

Майбутні учасники ЗНО можуть безкоштовно ознайомитись з коментарями професійних фахівців до тестів ЗНО з української мови і літератури, що були використані Українським центром оцінювання якості освіти під час проведення основних сесій тестування у 2013-2016 роках, додаткових сесій 2014-2016 років, а також пробних тестувань у 2015-2017 роках.

Використання сервісу допоможе учасникам ЗНО зрозуміти структуру тесту з української мови і літератури, ознайомитись із формами завдань та коментарями до правильних відповідей до кожного завдання тесту.

ЗНО ОНЛАЙН. УКРАЇНСЬКА МОВА



Поділіться цією посиланням:


  1. Захоплюючі розмальовки для розвитку логіки
    18.01.2018

    Захоплюючі розмальовки для розвитку логіки

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям розвивальні розмальовки для розвитку навичок аналітичного, логічного, творчого мислення, довільної уваги, зорової пам’яті тощо.

    Виконання запропонованих завдань сприятиме формуванню у дітей позитивного ставлення до навчання, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Тренуємось уважно розмальовувати. Цей комплект розмальовок сприятиме розвитку уваги та спостережливості дитини, допомагатиме їй вчитись аналізувати та вирізняти дрібні деталі зображень.

    Шукаємо фігури та розвиваємо увагу. Цей комплект завдань допоможе дитині покращити навички аналітичного мислення, довільну увагу й зорову пам’ять. Виконання завдань дисциплінуватиме її й допомагатиме розвивати цілеспрямованість і посидючість.

    Розмальовка «Барвиста закономірність». Це завдання сприятиме розвитку логічного та просторового мислення, а також уваги та дрібної моторики дитини.

    Про що йдеться: розмальовуємо слова. Цей комплект завдань допоможе дитині розвинути навички читання та навчитися краще розуміти текст, дитина збагатить словниковий запас, тренуватиме дрібну моторику, а в її мисленні утворяться міцні зв’язки між словами та образами.

    Кошик з одягом: будуємо словосполучення та розмальовуємо. Це завдання допоможе дитині розвинути навички читання та навчитися правильно будувати словосполучення іменників з прикметниками, розширюватиме словниковий запас та розвиватиме навички правильного мовлення.

    Рахуємо плоди й тренуємо увагу. Цей комплект завдань допоможе дитині одночасно потренувати як довільну увагу, так і навички рахування до десяти, а в деяких завданнях і до 12-13-ти, розвиватиме дрібну моторику, зорово-моторну координацію та дозволить повторити кольори.

    Замальовані комірки: тренуємо мислення. Цей комплект завдань сприятиме розвитку логічного та просторового мислення, довільної уваги та зорової пам’яті, навчить дитину помічати дрібні деталі й особливості конфігурації запропонованих фігур

    «Пара без пари»: тренуємо увагу. Цей комплект завдань допоможе дитині потренувати увагу та зорову пам’ять. Виконуючи завдання, дитина знайомитиметься з різними геометричними фігурами та формами, покращуватиме дрібну моторику й зорово-моторну координацію.

    Кросворд і розмальовка «Кольори веселки». Це завдання містить у собі кросворд і розмальовку, а тому матиме подвійну користь для дитини. Вона зможе потренувати пам’ять, увагу, логічне мислення, дрібну моторику, а також поміркувати над тим, як представлені основні кольори у природі.

    Домалюй відсутні частини малюнка. Цей комплект завдань допоможе дитині розвинути спостережливість і кмітливість, логічне та творче мислення, уміння робити умовиводи (індуктивні та дедуктивні) й ретельно аналізувати сюжетні елементи запропонованого зображення.

    Розповідь у картинках: тренуємо логіку. Цей комплект завдань допоможе розвивати логічне мислення, уяву та мовлення дитини, а також сприятиме активації її розумових процесів.

    Частини цілого: тренуємо логіку й увагу. Цей комплект завдань допоможе дитині потренувати просторове й логічне мислення, спостережливість і увагу. Завдання комплекту мають зростаючий рівень складності за рахунок збільшення кількості частин зображення, а також вигляду їхніх форм.

    Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

     

     розмальовки розвиток дитини

  2. 18 000 вчителів уже приєдналися до Форуму «УРОК»
    15.05.2017

    18 000 вчителів уже приєдналися до Форуму «УРОК»

    Протягом семи років більше 18 тисяч освітян узяли участь у Форумі педагогічних ідей «УРОК» ‑ найбільшому українському банку педагогічних матеріалів: статей, планів-конспектів уроків і позакласних заходів, інших методичних розробок.

    На сьогодні загальна кількість матеріалів, надісланих на Форум і опублікованих на сайті Освіта.ua складає майже 20 тисяч. Усі матеріали доступні відвідувачам сайту у вільному доступі.

    Кількість матеріалів, що надсилаються вчителями на Форум, постійно збільшується. Щомісячно на адресу редакції каталогу «Відкритий урок: розробки, технології, досвід» і педагогічного форуму «Урок» на сайті Освіта.ua надходить близько 500 матеріалів від авторів. Їх тематика, форма подачі, обсяг і рівень висвітлення проблем – доволі різноманітні, але кожна робота цікава, своєрідна, з власним баченням і особистою оцінкою.

    Форум «Урок» за умовами не є конкурсом. Автор має право на оприлюднення будь-якого свого практичного надбання та популяризацію власної педагогічної діяльності. Розмістивши свої матеріали на сайті, кожний автор ділиться власним досвідом і стає переможцем – над собою, обставинами, стереотипами.

    Усі вчительські матеріали, надіслані на Форум, ретельно опрацьовуються в редакції. Вивчаючи напрацювання вчителів, редакція подає анотацію на кожен матеріал, що згодом публікуються в каталозі, та створює, так званий, «редакційний портфель», до якого потрапляють найбільш актуальні роботи ‑ оригінальні за тематикою, авторською розробкою, неординарністю підходів, рівнем відпрацювання тощо. Саме ці матеріали і відзначаються на сайті позначкою «Вибір редакції».

    Усі роботи, надіслані авторами для участі у Форумі, розподіляються до відповідних розділів за навчальними предметами чи за тематикою матеріалу та розміщуються у відповідному розділі сайту Освіта.ua – Форум "УРОК".

    Окрім цього, усі учасники Форуму отримують на свою поштову адресу сертифікат про публікацію матеріалу в каталозі педагогічних матеріалів «Відкритий урок: розробки, технології, досвід».

    Редакція каталогу педагогічних матеріалів «Відкритий урок: розробки, технології, досвід» запрошує всіх освітян до участі в найбільшому українському форумі педагогічних ідей «УРОК». Для більш детальної інформації дивіться умови участі у форумі.

    ВЗЯТИ УЧАСТЬ У ФОРУМІ

  3. Рекомендації щодо роботи з першокласниками НУШ
    31.08.2018

    Рекомендації щодо роботи з першокласниками НУШ

    Міністерство освіти і науки пропонує на перші тижні докладні матеріали для вчителів першокласників, з детальним потижневим описом, де є навчальні цілі на тиждень, а також розписані активності, вправи та завдання для досягнення цих навчальних цілей протягом адаптаційного періоду першокласників.

    Методичні рекомендації щодо адаптаційного періоду для учнів першого класу

    У початковий період навчання дитини у першому класі важливе значення має успішність адаптаційного періоду.

    Створення сприятливого середовища для адаптації дитини до систематичного навчання забезпечуватиме їй подальший розвиток, успішне навчання та виховання.

    Основною новацією у практиці діяльності 1-х класів закладів загальної середньої освіти є структурування змісту початкової освіти на засадах інтегративного підходу у навчанні. Дидактичний зміст процесу інтеграції полягає у взаємозв’язку змісту, методів і форм роботи. Відповідно інтеграцію навчального матеріалу з різних навчальних предметів здійснюють навколо певного об’єкту чи явища довкілля або навколо розв’язання проблеми міжпредметного характеру, чи для створення творчого продукту тощо. Однією з оптимальних моделей інтеграції у початковій школі є інтеграція навколо соціокультурної теми/проблеми під час тематичних днів/тижнів. Створення єдиного для навчальних предметів тематичного простору дозволяє уникнути дублювання інформації у змісті різних навчальних дисциплін та, водночас, розглянути аналогічний матеріал одночасно з різних боків, за допомогою різних дидактичних засобів. Таким чином забезпечуються збалансованість у сприйманні інформації різних освітніх галузей, психологічно комфортна атмосфера навчальних занять.

    Перші тижні навчання в 1-му класі - важливий етап для створення в класній спільноті атмосфери прийняття, довіри, взаємозацікавленості, бажання слухати одне одного, висловлюватися. На цьому етапі закладаються основи для усної взаємодії учителя з учнями та учнів між собою. Саме тому багато уваги в перший місяць потрібно приділяти знайомству, коротким розповідям про власні захоплення, улюблені ігри тощо.

    Авторами Концепції НУШ запропонований тематичний інтегрований підхід, де кожен тиждень присвячено окремій темі. Наприклад, у вересні мають вивчатися такі теми:

    • «Я - школяр/ школярка»,
    • «Наш клас»,
    • «Мої друзі»,
    • «Моє довкілля».

    Ці теми - інтегровані: їх вивчення передбачає і формування наскрізних умінь, соціальних та громадянських компетентностей, і набуття предметних компетентностей, зокрема опанування граматичних та обчислювальних умінь. Формування умінь читати і писати буде відбуватися на окремих уроках української мови, а відпрацьовуватись ці уміння будуть в інтегрованому курсі, який у своєму складі може містити мовно-літературну галузь. Змінилися підходи до навчання грамоти, додались деякі нові змістові лінії, але основний зміст лишився: учні, як і раніше, будуть навчатися читати, писати, рахувати.

    Наприклад, деякі з проблемних питань вересня:

    • Навіщо мені ходити до школи?
    • Хто я? Хто мої однокласники?
    • Як безпечно дістатися до школи і повернутися додому?
    • Як почуватися комфортно у класі мені і моїм однокласникам?
    • Як нам стати класною спільнотою?
    • Чого ми можемо досягнути спільно?
    • Як зберегти дружбу?
    • Які таємниці має шкільне подвір’я?

    До кожної з перелічених тем, за кожним із проблемних питань пропонуються різні види освітньої діяльності. Серед них практика «ранкового кола», інтерактивні заняття у парах та групах на умовах співпраці (кооперативне навчання), «щоденні п’ять», рефлексія та самооцінювання та багато інших форм та методів. Значну частину з них рекомендується проводити за межами класної кімнати - на свіжому повітрі, у русі. Важливо створити надійну основу для перетворення першого місяця періоду адаптації учнів, для пізнання нового для себе, опанування новим довкіллям, створення учнівської спільноти.

    Слід приділяти увагу груповій, ігровій, проектній та дослідницькій діяльності, мають бути урізноманітнені варіанти упорядкування освітнього середовища. Крім класичних варіантів класних кімнат доцільно використовувати мобільні робочі місця, які можна легко трансформувати для групової роботи. У плануванні і дизайні освітнього середовища першорядним має бути спрямування на розвиток дитини і мотивації її до навчання.

    Освітнє середовище у початкових класах має бути безпечним місцем, де діти відчуватимуть себе захищеними та в безпеці.

    В освітньому середовищі Нової української школи є баланс між навчальними видами діяльності, ініційованими вчителем, та видами діяльності, ініційованими самими дітьми. Таке середовище забезпечує можливості дітям робити власний вибір, можливості для розвитку нових та удосконалення наявних практичних навичок, отримання нових знань, розвитку свого позитивного ставлення до інших. Освітнє середовище варто творити спільно, разом з дітьми.

    Особливу увагу вчитель має приділяти збереженню та зміцненню фізичного здоров’я учнів, їх моральному та громадянському вихованню. Із цією метою важливо організувати активну співпрацю вчителя з батьками або особами, які їх замінюють, з медичними працівниками закладу загальної середньої освіти, шкільним психологом, учителями-предметниками, вихователем групи продовженого дня. Результатами такої співпраці є:

    • краще вивчення індивідуальних можливостей та стану здоров’я кожного першокласника;
    • здійснення особистісно орієнтованого навчання та виховання;
    • впровадження здоров’язберігаючих технологій освітнього процесу;
    • спільна підготовка і проведення батьківських зборів;
    • бесіди з батьками на психолого-педагогічну тематику тощо.

    Детальніше про навчальні матеріали для роботи з першокласниками в адаптаційний період можна ознайомитись у файлах:

    Підручники для 1 класу у ПДФ форматі дивіться за посиланням: https://lib.imzo.gov.ua/handle/123456789/810

    Навчання у класах з навчанням мовами національних меншин здійснюється так само як у класах з навчанням українською мовою.

    Рекомендації затверджено наказом МОН №923 від 20 серпня 2018 року.

     

     реформа середньої освіти



Популярні товари



  1. Трудове навчання Альбом посібник 2 класу Нова програма До підручника Веремійчик І.М. Авт: С.К. Трач
    У пропонованому альбомі зміст уроків трудового навчання для учнів 2-го класу відповідає новій навчальній програмі Міністерства освіти і науки України, вимогам Державного стандарту початкової загальної освіти та чинному підручнику Трудове навчання Авт: Тименко В.П., Веремійчик І.М. Альбом містить чисті аркуші, на яких діти мають змогу працювати під час уроку. Для учнів 2-го класу, вчителів, батьків.
  2. Русский язык 8 класс Новая программа Украинский язык обучения 8 год изучения Авт: Давидюк Л. Стативка В.
    77 грн.
    Учебник по Русскому языку для учащихся 8 класса общеобразовательных учебных заведений с Украинским языком обучения - 8 год обучения составлен по Новой программе. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 10.05.2016 р. № 491)
  3. Тестовий контроль знань Хімія 7 клас Нова програма Авт: Титаренко Н.
    Посібник складено за Новою програмою до будь-якого чинного підручника з хімії для 7 класу за Новою програмою. У першій частині посібника наведено тестові завдання - навчальні, контрольні та для самоконтролю - у двох варіантах до тем, що вивчаються. Різні форми завдань у тестах знадобляться учням для тренування, щоб у майбутньому взяти участь у різного виду тестуваннях. Друга частина містить протоколи лабораторних дослідів і практичних робіт, передбачених програмою. Система тестових завдань, запропонована у посібнику, дає змогу використовувати його як для навчання учнів у 7 класі, так і для повторення матеріалу учнями 11 класу під час підготовки до ДПА та ЗНО.
  4. Робочий зошит Німецька мова 2 клас Нова програма До підручника Н.Ф. Бориско Авт: Н.Ф. Бориско, Л.В. Горбач, Г.М. Мельничук
    Робочий зошит є складовою частиною навчально-методичного комплекту до підручника Німецька мова. 2 клас автори Н.Ф. Бориско, Л.В. Горбач, Г.М. Мельник, О.О. Паршикова, Л.П. Савченко, М.М. Сидоренко. У зошиті подані вправи для розвитку писемного мовлення учнів, прописи, а також цікаві завдання для формування орфографічних і лексико-граматичних навичок. Для учнів, учителів початкової школи, методистів. Схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах комісією з іноземних мов Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (Лист ІІТЗО від 19.04.2013 р. № 14.1/12-Г-151)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх