Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Поради вчителю: піклуйтесь про себе та своє здоров'я

12.04.2017

Поради вчителю: піклуйтесь про себе та своє здоров'я

Чим ближче кінець шкільного робочого тижня, тим важче вчителю утримуватись на поверхні й не захлинутись у водоверті буднів. Усі знають, що прямим обов'язком учителя є постійна турбота й підтримка своїх учнів, але не менш важливо навчитися піклуватися про себе і своє здоров'я.

Професор психології Гейл Кінман на сторінках Гардіан акцентує увагу на трьох порадах учителям на кожний день протягом п'яти днів робочого тижня, спрямованих на зняття стресу та підтримку свого розумового, тілесного й душевного здоров'я.

Понеділок. Загальновизнаною є істина, що ніхто не любить понеділок, але саме вчителю так важливо спокійно розпочати свій робочий тиждень.

Спробуйте розслабитись упродовж хоча би двох-трьох хвилин, перш ніж ваші учні зберуться вранці на перший урок. Уявіть собі весь день у позитивному плані, наскільки це можливо, що позитивно позначиться на вашому душевному стані.

На найближчій перерві між уроками постарайтеся вийти зі стану «на автопілоті» й очистити свій розум, просто з'ївши якийсь фрукт. Зосередьтеся саме на процесі його поїдання, відволікаючись від шкільних проблем.

Після роботи хоч би трохи погуляйте. Зосередьтесь на тому, що ви бачите навкруги: відчуйте запахи, прислухайтесь до шуму, відчуйте «смак» оточуючого світу. У жодному випадку не використовуйте цей час, щоби будувати якісь плани чи концентруватись на рішенні якихось проблем.

Поради вчителю: піклуйтесь про себе та своє здоров'я

Чим ближче кінець шкільного робочого тижня, тим важче вчителю утримуватись на поверхні й не захлинутись у водоверті буднів. Усі знають, що прямим обов'язком учителя є постійна турбота й підтримка своїх учнів, але не менш важливо навчитися піклуватися про себе і своє здоров'я.

Професор психології Гейл Кінман на сторінках Гардіан акцентує увагу на трьох порадах учителям на кожний день протягом п'яти днів робочого тижня, спрямованих на зняття стресу та підтримку свого розумового, тілесного й душевного здоров'я.

Понеділок. Загальновизнаною є істина, що ніхто не любить понеділок, але саме вчителю так важливо спокійно розпочати свій робочий тиждень.

Спробуйте розслабитись упродовж хоча би двох-трьох хвилин, перш ніж ваші учні зберуться вранці на перший урок. Уявіть собі весь день у позитивному плані, наскільки це можливо, що позитивно позначиться на вашому душевному стані.

На найближчій перерві між уроками постарайтеся вийти зі стану «на автопілоті» й очистити свій розум, просто з'ївши якийсь фрукт. Зосередьтеся саме на процесі його поїдання, відволікаючись від шкільних проблем.

Після роботи хоч би трохи погуляйте. Зосередьтесь на тому, що ви бачите навкруги: відчуйте запахи, прислухайтесь до шуму, відчуйте «смак» оточуючого світу. У жодному випадку не використовуйте цей час, щоби будувати якісь плани чи концентруватись на рішенні якихось проблем.

Вівторок. Це хороший день для того, щоби звернути увагу на перші ознаки прояву втомленості.

Подумайте про те, як проходить тиждень, і просто придивіться до речей, що починають вас турбувати. Це допоможе визначити ваші «тригерні точки» (trigger роint, від англ. trigger – курок – надчутливі зони, наприклад, на шкірі, ‑ пер.) і намітити заходи з виправлення ситуації.

Із другої половини дня почніть виконувати спеціальні вправи для зняття м'язової напруги, наприклад, просто напружте плечі при вдиху, а потім розслабтесь при глибокому видиху. Відчуйте, як напруга поступово зникає.

Вівторок має бути днем прощення. Більшість із нас схильні до накопичення численних негативних емоцій, які слід просто відпустити, пробачивши й себе, й інших.

Середа. До середини тижня переконайтеся, що почуваєте себе нормально, не забуваючи при цьому, що здоровий сон для будь-якої людини є життєво важливим чинником.

Уникайте «ворогів» вашого сну. Регулярно дотримуйтесь вашого графіка сну й харчування, прослідіть за якістю сну, харчування та регулярними фізичними навантаженнями.

Влаштуйте собі кілька 2-3-хвилинних перерв протягом робочого дня. Сядьте зручніше та сконцентруйтесь на своєму диханні. Постарайтеся свій «блукаючий стан» м'яко повернути до нормального.

Після обідньої перерви влаштуйте собі п'ятихвилинну «відпустку». Уявіть себе в найспокійнішому місці, яке ви можете уявити. По поверненню з «відпустки» ви відчуватимете, що посвіжішали та відпочили.

Четвер. Кращим лікарським засобом у четвер є безтурботний сміх. Добре, якщо у вас знайдеться мотив похихотіти з колегами або подивитись улюблене комедійне шоу.

Сміх має величезні переваги, покращуючи функцію серцево-судинної системи та допомагаючи вам спілкуватися з іншими людьми. Тож починайте свій день з посмішки!

Перестаньте відчувати та думати про себе в негативному стилі. Відкиньте нескінченні внутрішні заяви типу: «Повинна ‑ не повинна, зобов'язана – не зобов'язана», щоби знизити рівень стресу й максимально підвищити впевненість у собі.

Визначте свою так звану «буферну зону». Старайтесь у домашній обстановці не допускати «пережовування» своїх робочих проблем, що, урешті-решт, добре позначиться й на вашому здоров'ї, й на вашій продуктивності. Подумайте, що ви можете зробити після роботи, щоби відновити сили.

П'ятниця. Це якраз той час, щоби вимкнути свій «ментальний фільтр». Ви – на порозі вихідних, часу, щоб розслабитись і заспокоїтися після вашої непростої вчительської роботи.

Переконайтеся, що ви дотримуєтесь режиму харчування та вживаєте заходи проти обезводнення вашого організму, простіше кажучи, прослідіть, чи вживаєте ви достатню кількість води. Це особливо важливо, коли у вас наступає період гострої завантаженості або з'являються ознаки стресового стану.

Думайте тільки позитивно. Концентрація всієї уваги на негативних рисах свого характеру та поведінки означає, що ви просто заплющили очі на ваші позитивні якості.

Складіть список речей або дій, що допоможуть вам розслабитись, і чимось порадуйте себе, кохану. Потім виберіть щось одне, наприклад, полежіть в ароматній ванні, з'їжте маленьке тістечко, купіть шарфик... І робіть це, не відчуваючи за собою жодної провини.



Поділіться цією посиланням:


  1. Опорний конспект про японську школу
    23.03.2017

    Опорний конспект про японську школу

    Починаючи з 70-х років ХІХ століття почалися перші освітні реформи Мейджі-періоду, завданням яких було «поєднати японський дух із західним навчанням». Головне, що сприйняли японці із надбань західної педагогічної думки, — ідея «дитиноцентрованої освіти».

    Система освіти в Японії продемонструвала дивовижну здатність вбирати в себе передові педагогічні ідеї, трансформуючи їх в ефективні освітні моделі.

    «Свобода, індивідуальність, різноманітність» — «три кити», на яких почала базуватися школа післявоєнної Японії.

    Школа в Японії має структуру 6+3+3:

    • Elementary Schools — 6 років навчання (з 6 до 12 років);
    • Lower Secondary Schools — 3 роки навчання (12-15 років);
    • Upper Secondary Schools — 3 роки навчання (до 18 років).

    Існує два відповідальні періоди для японської молоді: 15 років і 18 років — у такому віці юні японці складають іспити (деякі, хто вибрав приватну школу, вступні екзамени складають ще й у 12 років).

    Японська система освіти передбачає, що до 9-го класу всі учні навчаються за універсальними програмами, після закінчення 9-ти класів діти можуть обрати тип старшої школи, до якої вони вступатимуть (академічна, комерційна, індустріальна, сільськогосподарська, загальноосвітня тощо).

    Головне призначення японської школи - підсилювати у дитини смак до життя!

    Yutori (можливості для зростання) та Ikiru-Chikara (життєрадісність).

    В уявленні японців школа перш за все має забезпечувати дві речі: yutori (англ. room to grow) можливості для зростання й ikiru-chikara (англ. zest for living) смак до життя, життєрадісність.

    Звісно, дитина може скористатись можливостями для зростання лише у випадку, якщо в школі є:

    • kosei shugi’ (англ. the promotion of individuality), заохочення індивідуальності;
    • kosei no sonchô’ (англ. respect for individuality), повага до індивідуальності;
    • kosei jûshi’ (англ. an emphasis on individuality), акцент на індивідуальності.

    Вони називають прості резони культивувати ikiru-chikara: життєрадісні діти щасливіші, менш невротичні, більш працездатні… Життєрадісність є однією із сильних сторін характеру, якій психологи відводять ключову роль у здатності людини жити щасливим і повноцінним життям.

  2. Навіщо відправляти дитину в юному віці за кордон?
    10.03.2017

    Навіщо відправляти дитину в юному віці за кордон?

    «Усе найкраще – дітям!». Звісно, батьки прагнуть бездоганно дотримуватися цього гасла, надаючи своїй дитині найкраще – починаючи від харчування та одягу та закінчуючи відпочинком і, звичайно, освітою.

    Поїздкам дітей за кордон – бути!

    Якщо всього декілька десятків років цілком достатньо було стандартної шкільної освіти та навчання в інституті, то зараз вимоги зростають. На будь-якій співбесіді обов'язково запитають про досвід роботи (3-5 років стажу неодмінно має бути), також для працевлаштування знадобиться відмінне знання іноземних мов (чим більше, тим краще)й відповідність цілому переліку додаткових вимог. Щоб не опинитися за межами конкурентних умов, дитина повинна не просто старанно вчитися в школі та підтягувати дисципліни, за якими відстає, з репетитором. Необхідно набагато більше: практика, розвиток, прагнення не тільки читати в книгах про Америку та Лондон, а й домагатися своїх цілей, здійснювати мрії.

  3. Шість трендів бізнес-освіти в 2017 році
    14.06.2017

    Шість трендів бізнес-освіти в 2017 році

    У 2016 році керівники бізнес-шкіл передбачили основні тренди в бізнес-освіті: популярність однорічних програм підготовки, впровадження нових технологій, збільшення числа аудиторних занять, посилення ролі консультативних компаній на освітньому ринку і т. ін.

    Їм також вдалося передбачити найбільш помітні зміни в бізнес-освіті. Так, Андреа Масин, керівник НІС Paris, спрогнозував поділ бізнес-шкіл на лідерів і основну масу. Айвен Бофарул, керівник ESADE Business School, підкреслив сумісність онлайн-курсів з програмами денного навчання.

    Експерти не могли передбачити всі фактори, такі як перемога Дональда Трампа у виборах на посаду президента США, вихід Великобританії з Європейського Союзу або дебати з приводу іммігрантів. Все це суттєво вплинуло на провідні університети в 2017 році.

    Пропонуємо думки експертів щодо ключових змін у сфері бізнес-освіти в 2017 році

    Прорив цифрових технологій у сфері освіти

    У 2017 році цифрові технології вплинуть як на процес навчання, так і на зовнішній вигляд навчальних аудиторій. Студенти, народжені на межі тисячоліть, уже вимагають нових підходів до навчання. Ключову роль в освітньому процесі відіграватимуть інновації.

    Необхідно змінити підходи в навчанні студентів. Разом з цим зміниться й роль викладача в цьому процесі. Цифрові технології надзвичайно важливі, але студентам також важливо перебувати разом в аудиторії, виконувати різні завдання, поставлені перед ними викладачем. Навчальна аудиторія - місце, де студенти усвідомлюють цінність різноманітностей.

    Євгенія Біето, генеральний директор ESADE Business School

    Навчання стане більш експериментальним

    У 2017 році очікується кількісний і якісний прорив в області експериментальних методів навчання. Будуть розроблені нові програми, засновані на інноваційних методах освіти. Це призведе до диференціації бізнес-шкіл.

    Крім того, збільшиться чисельність онлайн-курсів, у багатьох бізнес-школах будуть розроблені дистанційні програми підготовки фахівців. Уже не ведуться суперечки про те, чи можливе дистанційне навчання студентів - сьогодні це реальний факт. Онлайн-навчання дозволить студентам здобувати освіту і в аудиторії, і вдома. Матеріали курсів будуть доступні студентам в онлайн-режимі, що посилить роль практичного навчання в освітньому процесі.

    Скотт де Ру, декан University of Michigan’s Ross School of Business

    Навчальні курси будуть відповідати індивідуальним потребам студентів

    По-перше, навчання буде переходити на цифрову основу. Це дає воістину дивні можливості для оволодіння програмою й навчання застосування її на практиці. Практичні навички - ось істинний показник якості освіти. Сьогодні цифрові технології замінюють взаємодію між людьми, і в 2017 році вони стануть ще більш складними й багатофункціональними.

    По-друге, програми навчання стануть більш гнучкими. Вони повинні відповідати індивідуальним потребам студентів. Бізнес-школи шукають нові способи здійснити це, вносячи зміни в зміст і терміни навчальних курсів, відкриваючи нові спеціальності й т. ін.

    Ендрю Лікерман, декан London Business School

    Програми МВА будуть закриватися

    Останнім часом спостерігаються величезні зміни в бізнес-сфері: змінюються чинники розвитку ринку, поведінка покупців, розвиваються цифрові та інформаційні технології. Разом із цим змінюється й освіта в бізнес-сфері. Деякі бізнес-школи не встигають за цими змінами. Тому в найближчому майбутньому навчання за програмами МВА буде скорочуватися або припинятися.

    Ті ж бізнес-школи, що продовжують навчання за програмами МВА, будуть намагатися відповідати довгостроковим потребам студентів, відкриваючи нові спеціальності, програми або короткострокові курси. Навчання буде проходити в дистанційній або комбінованій формі, щоб максимально задовольнити потреби студентів. Ще більшого значення матиме активне слухання, коли студенти зможуть відразу ж випробовувати отримані теоретичні знання на практиці.

    Джуді Оліан, декан UCLA Anderson School of Management

    Бізнес-освіта стане більш спеціалізованою

    У 2017 році ще більше посилиться спеціалізація напрямів підготовки за програмами МВА. Вже сьогодні ряд бізнес-шкіл пропонує програми бізнес-адміністрування в освіті, медицині та інших сферах. Сьогодні затребувані професіонали у сферах, які раніше не належали до бізнесу. Сьогодні до сфери бізнесу належить практично все: від фрілансу до медичних послуг. І у всіх цих сферах потрібні професіонали, здатні керувати змінами й застосовувати різні бізнес-інструменти.

    Ідалін Кеснер, декан Kelley School of Business at Indiana University

    Великий обсяг даних стане ще більшим

    Аналіз даних стає ще більш важливим. Деякі бізнес-школи запускають програми навчання для людей, що мають справу з аналізом великих

    обсягів даних. Такою, наприклад, є магістерська програма за спеціальністю «Цифровий менеджмент». Студентів навчають не тільки аналізувати великі обсяги даних, але й розраховувати бізнес-стратегії й операції.

    Білл Боулдинг, декан Duke University's Fuqua School of Business

    Seb Murray, BusinessBecause.



Популярні товари



  1. Інформатика 4 клас Нова програма Авт: Коршунова О.В.
    100 грн.
    Подання навчального матеріалу у підручнику з Інформатики для 4 класу за Новою програмою відбувається у вигляді діалогу головних героїв, що на початку кожного параграфу створюють проблемну ситуацію, інтригують запитаннями та запрошують до подорожі. Основні форми роботи з підручником - читання по ролях, розглядання малюнків, обговорення ситуацій, що виникли у головних героїв, опрацювання матеріалу у парах або малих групах та виконання дій за алгоритмами. Система запитань наприкінці кожного параграфу диференційована відповідно до рівня складності та передбачає розвиток логічного та творчого мислення дитини. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 20.07.2015 р. № 777)
  2. Робочий зошит Англійська мова 5 клас Нова програма Поглиблений Bright English 5 Workbook Авт: Карпюк О.
    Робочий зошит з Англійської мови для учнів 5 класу спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови за Новою програмою до підручника Англійська мова 5 клас Нова програма Поглиблений Bright English 5 Авт: Карпюк О. Блажевич С. Вид-во: Лібра Терра. Він вдало доповнює підручник та інтегрується з ним структурно і змістовно, надаючи тим самим додаткову практику тренування мовного і мовленнєвого навчального матеріалу підручника. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах Міністерством освіти і науки України
  3. Англійська мова 3 клас Поглиблений Smart Junior 4 Students Book Авт: Mitchell H.Q.
    Smart Junior - це новий курс англійської мови для початкової школи, розроблений відповідно до Європейських мовних стандартів CEF. Розрахований на 100-140 годин класної роботи, або 3-4 години на тиждень. Smart Junior 4 - це сучасний підручник для 3 класу, який є не тільки ідеальний навчальним курсом, але і викликає захват у учнів. Матеріал підручника Student's Book ділиться на модулі, які в свою чергу складаються з юнітів. Наприкінці модулів містяться секції для повторення матеріалу, проекти або історії для читання, а також уроки, які знайомлять з культурою інших країн. Кожен модуль пропонує ряд цікавих завдань для розвитку мовних навичок, пісні та історії. До підручника розроблено безкоштовне календарне планування. Спеціально розроблений для України безкоштовний лингвострановедческий буклет Culture Time for Ukraine ознайомлює учнів з традиціями і способом життя, як в Україні, так і в Об'єднаному Королівстві. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з іноземних мов Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 18.06.2015 р. № 14.1/12-Г-495)
  4. Тетрадь для контрольных работ по математике 4 класс Новая программа К учебнику Богдановича М. Авт: Прима Н.
    Тетрадь предназначена для тематического контроля учебных достижений учеников 4 классов по математике согласно всем разделам новой программы к учебнику Математика 4 класс Новая программа Авт: Богданович М.В., Лишенко Г.П. Изд-во: Генеза. Пособие содержит комбинированные контрольные работы, которые содержат задания открытого типа с коротким или полным ответом. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 24.03.2015 р. № 14.1/12-Г-166)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх