Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Завдання і відповіді пробного ЗНО-2017

12.04.2017

Завдання і відповіді пробного ЗНО-2017

Український центр оцінювання якості освіти оприлюднив завдання тестів пробного зовнішнього незалежного оцінювання, що були використані під час проведення пробного тестування на початку квітня. Також оприлюднені правильні відповіді до всіх предметних тестів.

Учасники, які брали участь у пробному тестуванні, можуть перевірити правильність виконання завдань і вирахувати кількість набраних тестових балів.

Завдання та відповіді тестів пробного ЗНО:

Максимальна кількість тестових балів, яку можна отримати, виконавши всі завдання тестів з:

  • українська мова і література - 104;
  • історія України – 94;
  • математика – 62;
  • біологія – 76;
  • географія – 92;
  • хімія – 80;
  • фізика – 56;
  • англійська, німецька, французька, іспанська мови – 56;
  • російська мова – 88.

Як відомо, основна сесія зовнішнього незалежного оцінювання розпочнеться 23 травня проведенням тестування з української мови і літератури.

Для підготовки до тестування учасники ЗНО можуть скористатись дистанційною підготовкою на безкоштовній платформі ЗНО-онлайн, де розміщені всі тести, що були використанні УЦОЯО за час існування ЗНО. Більшість завдань тестів містять ґрунтовні коментарі до правильних відповідей.

ЗНО-ОНЛАЙН

Завдання і відповіді пробного ЗНО-2017

Український центр оцінювання якості освіти оприлюднив завдання тестів пробного зовнішнього незалежного оцінювання, що були використані під час проведення пробного тестування на початку квітня. Також оприлюднені правильні відповіді до всіх предметних тестів.

Учасники, які брали участь у пробному тестуванні, можуть перевірити правильність виконання завдань і вирахувати кількість набраних тестових балів.

Завдання та відповіді тестів пробного ЗНО:

Максимальна кількість тестових балів, яку можна отримати, виконавши всі завдання тестів з:

  • українська мова і література - 104;
  • історія України – 94;
  • математика – 62;
  • біологія – 76;
  • географія – 92;
  • хімія – 80;
  • фізика – 56;
  • англійська, німецька, французька, іспанська мови – 56;
  • російська мова – 88.

Як відомо, основна сесія зовнішнього незалежного оцінювання розпочнеться 23 травня проведенням тестування з української мови і літератури.

Для підготовки до тестування учасники ЗНО можуть скористатись дистанційною підготовкою на безкоштовній платформі ЗНО-онлайн, де розміщені всі тести, що були використанні УЦОЯО за час існування ЗНО. Більшість завдань тестів містять ґрунтовні коментарі до правильних відповідей.

ЗНО-ОНЛАЙН



Поділіться цією посиланням:


  1. Маємо навчити всіх дітей українській мові, - Гриневич
    27.10.2017

    Маємо навчити всіх дітей українській мові, - Гриневич

    Міністр освіти Лілія Гриневич наголошує, що Україна має навчити вільно володіти державною мовою всіх українських дітей і у цьому питанні не може бути компромісів. Про це вона заявила під час участі у круглому столі «Питання мови в законі України «Про освіту».

    «Ми готові до обговорення імплементації статті 7 Закону «Про освіту», віддали її на експертизу Венеційській комісії, але є межа, якою ми не поступимося – ми маємо навчити дітей вільно володіти українською, і це не може бути лімітовано жодними порадами», - наголосила Гриневич.

    Вона підкреслила, що мовна стаття закону «Про освіту» є дуже загальною та потребує більшої деталізації в наступних документах.

    «Наприклад, питання викликає слово «може» у 4 пункті статті закону, яка дає право вивчати предмети рідною мовою, якщо вона належить до мов ЄС. Може – це не гарантія. Така думка лунає. Однак потрібно розуміти, що ці норми виписані для усього спектру освіти – від дошкільної до вищої освіти. В університетах – може, у шкільній – певні гарантії будуть виписані в Законі «Про загальну середню освіту», – пояснила міністр.

    Лілія Гриневич розповіла, що МОН зараз активно працює над новими програмами та підручниками української мови. Вона закликала представників шкіл-практиків, які сьогодні навчають дітей, долучитися до цього процесу.

    Як відомо, міністри освіти України і Польщі підписали декларацію щодо логіки імплементації статті 7 Закону «Про освіту».

    Згідно з статистичними даними в Україні навчається майже 400 тисяч дітей національних меншин.

     

    закон про освіту реформа середньої освіти

  2. Як пояснити дитині принцип множення?
    11.10.2017

    Як пояснити дитині принцип множення?

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, які зацікавлені в розвитку математичних здібностей власної дитини, а також вчителям початкових класів та вихователям груп подовженого дня практичні завдання, що допоможуть під час нелегкого для учнів початкової школи завдання – вивчення таблиці множення.

    Запропоновані завдання допоможуть у цікавій формі пояснити дітям принцип множення одного числа на інше. Це неодмінно полегшить сприйняття й засвоєння програмового матеріалу, скоротить час, необхідний для запам’ятовування таблиці, допоможе у ненав’язливій формі перевірити вже набуті знання.

    Виконання таких завдань сприятиме формуванню у дітей позитивного ставлення до занять у школі взагалі й вивчення математики зокрема, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Вивчаємо принцип множення. Цей популярний комплект завдань покликаний наочно пояснити дитині принцип, за яким одне число помножується на інше, та полегшити вивчення таблиці множення. Особливістю першої половини завдань є те, що всі математичні завдання на множення спочатку представлені прикладом на додавання та проілюстровані відповідною кількістю фігур. Друга половина завдань пропонує дитині скористатись набутими навичками множення на практиці, демонструючи їй застосування математики у реальному житті.

    Вивчаємо таблицю множення. Цей комплект завдань здатен не лише пояснити дитині принцип множення, а й допомогти їй розуміти та уявляти собі кількісну інформацію, закладену у відповідному математичному прикладі. До того ж, виконуючи завдання комплекту, дитина матиме змогу закріпити такі поняття, як «множина» та «комутативність» (що є властивістю додавання та множення чисел).

    Малюємо, користуючись таблицею множення. Такий комплект завдань пропонує дитині застосувати знання таблиці множення дещо незвичним чином, малюючи різні зображення. Множники у кожному прикладі слугуватимуть дитині координатами клітинки на полі, яку треба розмалювати в певний колір. Виконання завдань не тільки допоможе краще вивчити таблицю множення, а й підготує дитину до сприйняття такого геометричного поняття, як прямокутна система координат.

    Множимо разом: учимо таблицю множення. Цей комплект завдань полегшить процес вивчення таблиці. Кожне завдання присвячене множенню на певне число, другим множником при цьому є числа від 1 до 12. Виконуючи завдання, дитина тренуватиме увагу й арифметичні навички множення.

    Складаємо мозаїку «Таблиця множення». Такий комплект завдань має форму мозаїки, складові елементи якої пов’язані з добутками чисел, розташованих у таблиці. Щоб скласти мозаїку й дізнатися, що зображено на картинці, дитині треба застосувати знання таблиці множення й, обчисливши добутки, розкласти вирізані фрагменти на правильні місця в таблиці, а потім приклеїти їх.

    Розмальовка «Вчимо таблицю множення». Цей комплект завдань допоможе дитині запам’ятати таблицю множення дещо незвичним чином, фокусуючись на добутках двох чисел з певного стовпчика таблиці множення, а також залучаючи наявні знання та увагу. У кожному завданні пропонується поле 20х20 клітинок, у кожній клітинці міститься число. Дитині треба розмалювати лише ті клітинки, числа в яких діляться на число, указане в умові. Розмалювавши всі правильні клітинки, дитина отримає певне зображення.

    Заповни таблицю множення. Таке завдання допоможе дитині покращити та закріпити навички множення та надалі слугуватиме наочним матеріалом, користуючись яким, вона залучатиме зорову пам’ять і запам’ятовуватиме добутки різних чисел в наданому діапазоні. У завданні дитині необхідно заповнити всі клітинки на перетинах рядків і стовпців, подумки помножуючи відповідно розташовані числа.

    Заплутана таблиця множення. Це математичне завдання допоможе дитині краще вивчити таблицю множення, пропонуючи множники, надані не в звичному порядку, у якому вони подаються в класичній табличці, а в хаотичному. А тому під час розв’язання прикладів дитина муситиме спиратись на свої знання та вміння оперувати різними числами і таким чином закріплюватиме потрібні навички.

    Головоломка «Чарівна таблиця множення». Оригінальне завдання-головоломка дозволяє вчити таблицю множення в незвичній формі, привертаючи увагу дитини та заохочуючи її до виконання математичних операцій. Дитині треба розгадати головоломку, записавши цифри, яких не вистачає. Виконане завдання слугуватиме їй корисним наочним матеріалом.

    Кожне сформоване письмове завдання будь-якого комплекту можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів.

    ПЕРЕГЛЯНУТИ УСІ ЗАВДАННЯ

  3. Починаємо навчання впевнено: вивчаємо себе
    04.09.2018

    Починаємо навчання впевнено: вивчаємо себе

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям чотирнадцять оригінальних завдань для визначення рівня дитячої самооцінки та підвищення рівня самоусвідомлення й самоорганізації.

    Виконання запропонованих завдань сприятиме формуванню у дітей відповідального ставлення до навчання й інших обов’язків, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Визначаємо й підвищуємо самооцінку. Це завдання допоможе дитині визначити рівень самооцінки й підвищити рівень самоусвідомлення. Воно містить 15 тверджень, що стосуються ставлення до себе, критики, а також до помилок. Завдання допоможе розвинути емоційний інтелект дитини й здатність до саморефлексії, а також навички письма.

    Мої відповідальні кроки. Аналізуємо свій день. Це завдання допоможе дитині розвивати відповідальність, вміння організовувати й планувати роботу, приймати рішення. Дитині пропонується проаналізувати свій день. Так вона вчитиметься планувати та виконувати необхідні дії у власному побуті, робити відповідальний вибір, бути успішною.

    Мій час: учимося плануватиЗавдання орієнтоване на розвиток здатності дитини планувати власну діяльність, раціонально розподіляти час, розуміти, навіщо необхідно знати точний час, бути пунктуальною у школі й удома.

    Ти – зірка! Вчимося планувати. Це завдання допоможе дитині розвивати навички культури праці, вміння організовувати та планувати роботу, раціонально розподіляти час, приймати рішення. Дитині пропонується разом із батьками скласти та записати перелік справ, які вона робитиме впродовж тижня.

    Емоційний термометр: вимірюємо рівень почуттів. Це завдання сприятиме формуванню уявлення дитини про базові емоції й почуття, розвитку емоційного інтелекту, розвиватиме інтерес дитини до емоційних переживань, формуватиме ціннісне ставлення до себе. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься пізнавати думки й почуття, розрізняти їх у собі та інших.

    Скринька щастя. Що приносить нам задоволення? Це завдання сприятиме формуванню уявлення дитини про емоції, розвитку здатності розпізнавати почуття та позитивно мислити. Дитині пропонується скласти до скриньки все, що асоціюється в неї зі щастям. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься здійснювати емоційний самоаналіз, у неї формуватиметься емоційна компетентність і позитивне світосприйняття.

    Самопрезентація «Дев’ять фактів про мене». Це завдання сприятиме розвитку емоційного інтелекту дитини, почуття самоприйняття, усвідомленню своєї індивідуальності. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься висловлювати свої думки, почуття, ставлення та позиції.

    Рюкзак «Цікаво про мене». Це завдання сприятиме розвитку власного емоційного інтелекту, мовленнєвої культури дитини, збагаченню словникового запасу. Це завдання допоможе дитині проаналізувати себе, свої сильні сторони й уподобання, вихованню впевненості у собі та своїх можливостях, особистісному зростанню.

    Визначаємо ознаки хвилювання. Це завдання допоможе дитині навчитися усвідомлювати стан хвилювання, зробити висновок про те, які реакції в тілі для нього характерні. Таким чином дитина розвиватиме емоційний інтелект і самоусвідомлення.

    Долаємо хвилювання конструктивно. Це завдання пропонує дитині конструктивний підхід до подолання хвилювання. Завдяки йому вона зможе проаналізувати причини, що змушують її хвилюватись, і свої подальші дії, що допоможуть заспокоїтись.

    Вивчаємо сильні сторони своєї особистості. Це завдання допоможе дитині проаналізувати себе, свої сильні сторони й унікальні риси, зрозуміти, що в її думках, проявах і вчинках є таким, що гідне поваги, а також здатне слугувати запорукою особистісного зростання.

    Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (хлопчик). Це завдання допоможе дитині подивитись на себе з позитивного боку, пізнати себе як особистість, варту поваги та наділену певними особливостями, які вона може використовувати для власного розвитку. Завдяки виконанню завдання дитина навчиться поважати себе та вірити у власні сили.

    Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (дівчинка). Виконавши це завдання, дитина навчиться поважати себе та вірити у власні сили, адже, ретельно проаналізувавши себе, вона зможе виділити ті якості, які слугуватимуть їй добрим фундаментом високої самооцінки – запоруки успіху та цілеспрямованості. Ці записи нададуть батькам корисну інформацію.

    Завжди, інколи, ніколи: вчимося висловлювати почуття. Це завдання сприятиме формуванню особистісно-оцінної компетенції дитини, розвитку здатності встановлювати причинно-наслідкові, смислові зв’язки між подіями життя та своїми переживаннями. Це завдання допоможе дитині проаналізувати себе, навчитися використовувати невербальні засоби для передачі емоцій і настрою.

    Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

     

     розвиток дитини



Популярні товари



  1. Основи здоровя 7 клас Нова програма Робочий зошит до підручника Бойченко Т. Авт: Мечник Л.
    Робочий зошит з Основ здоров'я для 7 класу складено за Новою програмою до підручника Основи здоров'я 7 клас Нова програма Авт: Бойченко Т. Василашко І. Гурська О. Коваль Н. Вид-во: Генеза. Зошит мітить завдання на відтворення та закріплення знань, творчі завдання і практичні роботи. Для учнів 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах комісією з основ здоров'я Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (лист Інституту модернізації змісту освіти від 23.05.2016 р. № 2.1/12-Г-230)
  2. Природознавство 4 клас Нова програма Авт: Тагліна О.
    100 грн.
    Підручник Природознавство для 4 класу розроблено відповідно до вимог Державного стандарту початкової загальної освіти та навчальної програми з природознавства. Зміст підручника забезпечує виконання вимог щодо формування ключових і предметних компетентностей учнів: громадянської, комунікативної, соціальної, природознавчої; сприяє розвитку мотивації до навчання та творчої діяльності, а також формуванню навичок самооцінки й самоаналізу школярів. У підручнику також є завдання, для виконання яких необхідно здійснити пошук на електронному освітньому ресурсі. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 20.07.2015 р. № 777)
  3. Позакласне читання 2 клас Художні твори та цікаві завдання Нова програма Авт: Гордієнко Н.М.
    Посібник укладено відповідно до нової навчальної програми з української мови та літературного читання Міністерства освіти і науки України. У них зібрані найцікавіші художні твори українських та зарубіжних письменників, а також кращі зразки дитячого фольклору, зміст яких відповідає психологічним особливостям учнів даного віку, сприяє інтелектуальному та духовному розвитку дитини, формує позитивну мотивацію щодо читання. До кожної теми, для перевірки та закріплення прочитаного матеріалу, подані різноманітні цікаві завдання(ребуси, кросворди, тести, а також завдання творчого характеру), орієнтовані на доскональну роботу з текстом, а також спрямовані на розвиток мислення, вміння аналізувати, синтезувати, визначати головне.
  4. Робочий зошит Природознавство 1 клас До підручника Грущинської І.В. Нова програма Мечник Л. Жаркова І.
    Робочий зошит із друкованою основою складений відповідно до нової навчальної програми з предмета Природознавство та підручника Грущинської І. В. Природознавство 1 клас. Зошит містить завдання на відтворення та закріплення знань, творчі завдання та практичні роботи. Для учнів 1-го класу, учителів, батьків. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх