Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Професійна освіта співпрацюватиме з бізнесом

01.04.2017

Професійна освіта співпрацюватиме з бізнесом

Міністерство освіти і Будівельна палата України мають намір налагодити співпрацю з метою розвитку професійно-технічної освіти в Україні. Про це йдеться у меморандумі про співробітництво, підписаному установами.

Цілями спільної роботи двох установ стануть створення сучасних освітніх стандартів для будівельних спеціальностей, забезпечення виплати підприємствами учнівських стипендій, упровадження виробничої практики та посилення матеріально-технічної бази професійно-технічних навчальних закладів.

За словами міністра освіти Лілії Гриневич, в країні вже є приклади успішної співпраці між будівельним бізнесом та професійно-технічними навчальними закладами, тому необхідно зробити цю роботу більш системною.

Професійна освіта співпрацюватиме з бізнесом

Міністерство освіти і Будівельна палата України мають намір налагодити співпрацю з метою розвитку професійно-технічної освіти в Україні. Про це йдеться у меморандумі про співробітництво, підписаному установами.

Цілями спільної роботи двох установ стануть створення сучасних освітніх стандартів для будівельних спеціальностей, забезпечення виплати підприємствами учнівських стипендій, упровадження виробничої практики та посилення матеріально-технічної бази професійно-технічних навчальних закладів.

За словами міністра освіти Лілії Гриневич, в країні вже є приклади успішної співпраці між будівельним бізнесом та професійно-технічними навчальними закладами, тому необхідно зробити цю роботу більш системною.

«Перше – це у розробці сучасних стандартів освіти, що відповідатимуть вимогам ринку праці. Друге – у створенні спільних навчально-практичних центрів за будівельними спеціальностями. Зараз у нашій професійній освіті 160 спеціальностей будівельного спрямування, і ми маємо провести консультації за всім спектром їх викладання. Зокрема, працювати з новими технологіями мають навчитися і виробничі майстри професійного навчання, що навчають наших дітей», – підкреслила міністр.

Також Гриневич додала, що у більшості європейських країн соціальні партнери відіграють важливу роль у розробці програм професійної освіти і в управлінні навчальними закладами.

«Залучення соціальних партнерів гарантує відповідність навчальних програм актуальним вимогам ринку праці, забезпечує ринок висококваліфікованими кадрами, а учням системи професійної освіти – безпроблемний перехід від навчання до працевлаштування. Це стимулює дітей йти навчатися на професійні спеціальності, адже у нас зараз існує значний, невідповідний нашому ринку праці перекіс на користь вищої освіти. За статистикою, в Україні лише 20% випускників ідуть у професійну освіту, а 80% – продовжують навчання у вишах», – зауважила очільниця МОН.



Поділіться цією посиланням:


  1. Генератори практичних завдань для дітей
    09.02.2018

    Генератори практичних завдань для дітей

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям 14 генераторів практичних завдань, які дозволяють створювати та відразу роздруковувати завдання для дітей різного віку з математики, читання та письма за заданими параметрами. Генератори практичних завдань допоможуть реалізувати індивідуальний підхід до навчання, створивши завдання з урахуванням рівня розвитку і можливостей певної дитини.

    Виконання індивідуально створених завдань сприятиме зацікавленню дітей процесом навчання, формуванню позитивного ставлення до самого процесу, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Головоломка «Знайди слова». За допомогою генератора ви можете створити головоломку, що запропонує дитині знайти зашифровані в ній слова. Вам необхідно самостійно увести слова в запропоновані поля та задати необхідні параметри головоломки. Завдання допоможе дитині дізнатися написання нових слів, розвивати уважність, а також попрактикуватися в читанні.

    Генератор «Анаграми». Анаграма — безладна перестановка букв у слові, що створює інше слово. За допомогою генератора створіть нові цікаві анаграми, які має розгадати дитина, записавши відповіді у спеціально відведеному місці.

    Генератор прописів друкованих літер. За допомогою цього генератора завдань ви можете створити прописи друкованих літер — згенерувати та роздрукувати окремі літери, слова або словосполучення українською, російською або англійською мовами. Такі завдання стануть першим кроком до вивчення написання літер та здобуття навичок красивого почерку.

    Генератор звичайних прописів. За допомогою цього генератора ви створите для своєї дитини власні прописи. Ви можете згенерувати та роздрукувати окремі літери, слова або словосполучення українською, російською або англійською мовою.

    Генератор прописів власного імені. Навчання дитини того, як правильно писати своє ім‘я, є першим кроком до грамотності. За допомогою цього генератора ви можете створити індивідуальне завдання з прописами власного імені дитини.

    Генератор кросвордів. За допомогою цього генератора ви зможете створити різноманітні нові кросворди з максимальною кількістю до 20 слів. Завдання допомагатиме дитині розвивати ерудицію.

    Генератор завдання «З'єднай слова та картинки». Завдання, які ви можете створити за допомогою цього генератора, покликані допомогти дитині закріпити навички читання, засвоїти правопис нових слів, збагатити словниковий запас і розширити кругозір, а також сприяти розвитку уваги. У завданні дитині необхідно з‘єднати слова та їх зображення. Генератор також дозволяє створити анаграми із запропонованих сілв.

    Генератор завдань «Склад числа». У генераторі, який надає можливість створити завдання для навчання дитини складу чисел від «2» до «10»,використовується класичний прийом для вивчення складу числа — цифрові будинки. У завданні дитині необхідно дописати другий доданок у кожному рядку. У налаштуваннях ви можете обрати конкретні числа або вибрати діапазон чисел.

    Генератор завдань «Зв’язок арифметичних дій». Такий генератор завдань дає змогу навчати учнів використовувати зв’язок між діями додавання та віднімання, а також множення та ділення для розв’язування прикладів. У налаштуваннях ви можете обрати дії на додавання та віднімання або на множення та ділення, а також обрати максимальну суму чисел або діапазон множників.

    Генератор завдань «Числова піраміда». Цей генератор завдань надає можливість створити завдання для розвитку логічного мислення дитини із тренуванням навичок усного рахунку, додавання та віднімання. У налаштуваннях ви можете обрати складність пірамід, а також додати додатковий лист із відповідями для легкої перевірки завдань.

    Генератор завдань з додавання. За допомогою такого генератора ви зможете згенерувати до 32 прикладів на додавання різних чисел. Розв’язання таких прикладів стане гарним тренуванням навичок додавання та полегшить вивчення арифметичної дії.

    Генератор завдань з віднімання За допомогою такого генератора ви зможете згенерувати до 32 прикладів на віднімання різних чисел, діапазон яких ви обираєте самостійно залежно від рівня підготовки дитини. Таке завдання стане цікавим тренуванням навичок віднімання та полегшить вивчення математики.

    Генератор завдань з множення. За допомогою такого генератора ви зможете згенерувати до 32 прикладів на множення різних чисел. Створені завдання – гарна можливість закріпити вивчену таблицю множення чи створити більш складні завдання.

    Генератор завдань з ділення. За допомогою такого генератора ви зможете згенерувати до 32 прикладів на ділення різних чисел. Отримані у результаті завдання стануть якісним помічником під час вивчення і закріплення таблиці ділення, а також допоможуть відпрацювати необхідну арифметичну дію на практиці.

    Кожне завдання, сформоване за допомогою генераторів, можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

    ПЕРЕГЛЯНУТИ ВСІ ГЕНЕРАТОРИ

     

     розвиток дитини

  2. Рекомендації учням щодо проходження ЗНО
    22.05.2018

    Рекомендації учням щодо проходження ЗНО

    Для того щоб ви могли впевнено впоратися з тестом у напруженій обстановці зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО), почніть готуватись до тестування заздалегідь. А як краще впоратися з цим завданням, вам підкаже цей матеріал.

    Тренуйся. Перед офіційним тестуванням варто виконувати якнайбільше опублікованих тестів - просто заради тренування, наприклад, проходити тести ЗНО онлайн. Не можна навчитись добре виконувати тести, не тренуючись на них самих, підмінюючи цю практику іншими видами контролю й самоконтролю. Ці тренування не тільки знайомлять з типовими конструкціями тестових завдань, а й дають вам інший досвід - самоспостереження й оптимальної саморегуляції під час тестування.

    Поспішай. Тренуйтеся із секундоміром у руках. Порівнюйте час, необхідний для виконання тестів зовнішнього оцінювання. Обмежуйте його. Без подібних обмежень, що змушують працювати в максимально швидкому темпі, без імітації змагальної ситуації, неможливо змоделювати той стрес (напругу), що викликає будь-яке тестування.

    Випробовуй. У тренуваннях застосовуйте правильну тактику, тобто додержуйтесь усіх рекомендацій, як правильно вирішувати окреме завдання чи тест у цілому. Наприклад, не слід двічі перечитувати малозрозумілу інструкцію, а треба відразу ж познайомитися з варіантами відповідей. Тоді зміст відповідей прояснить вам, що ж саме є необхідним в інструкції до даного завдання. Це конкретний приклад тактики, яку треба випробовувати. Її можна освоїти й ефективно застосовувати, тільки активно тренуючись у тестуванні.

    Пропускай. Треба навчатися пропускати важкі чи незрозумілі завдання. Пам'ятайте: у тесті завжди знайдуться такі завдання, з якими ви обов'язково впораєтесь. Просто нерозумно не дібрати балів тільки тому, що ви не добрались до «своїх» завдань, а застрягли на тих, навчальний матеріал яких вам невідомий. Звичайно, така тактика може принести успіх далеко не завжди. Якщо тест побудований за принципом «сходів» і починається з легких запитань, то не варто пропускати всі перші завдання.

    Вгадуй. Якщо ви не впевнені у виборі, але інтуїтивно можете віддати перевагу якійсь відповіді перед іншими, то інтуїції варто довіряти! Така довіра, як правило, призводить до приросту балів.

    Виключай. Багато завдань можна швидше вирішити, якщо не шукати відразу правильну відповідь, а послідовно виключати ті, які явно не підходять. Метод виключення дозволяє концентрувати увагу всього на одній-двох відповідях (а це легше), а не відразу на п'ятьох-сімох (що набагато складніше).

    Скорочуй вибір. Якщо кілька відповідей (1-2) із чотирьох чи п'яти варіантів здаються вам зовсім невідповідними, а інші такими, що підходять з рівною ймовірністю, то в цьому випадку правильніше буде не пропускати це завдання, а намагатись вибрати відповідь з інших просто навмання. Шляхом такої тактики ви отримаєте більше балів. Це - теорія ймовірності. Адже «негативне знання» (про те, яка відповідь точно не підходить) - це теж знання, і нерозумно відмовлятись від його використання.

    Думай тільки про поточне завдання. Коли ви бачите завдання (запитання), забувайте все, що було в попередньому: як правило, завдання в тестах не пов'язані одне з одним, тому знання, які ви застосували в одному (уже вирішеному вами), як правило, не допомагають, а тільки заважають сконцентруватись і правильно вирішити інше завдання. Ця установка дає безцінний психологічний ефект - забудьте про невдачу в минулому завданні (якщо воно виявилось вам «не по зубах»). Думайте тільки про те, що кожне нове завдання - це шанс набрати бали.

    Читай завдання до кінця. Поспіх не повинен призводити до того, що ви будете намагатися зрозуміти умови завдання за «першими словами» й добудовувати кінцівку у власній уяві. Це вірний спосіб зробити прикрі помилки в найлегших запитаннях.

    Не засмучуйся. У будь-якому професійно підготовленому тесті є завдання, з якими ви просто не зможете впоратись. Більше того, усі 100 % завдань зможуть виконати лише одиниці! Тому немає ніякого сенсу розхлюпувати емоційну енергію на передчасну досаду. Навіть якщо вам здається, що ви допустили занадто помилок і просто завалили тест, пам'ятайте, що дуже часто таке відчуття є помилковим: при порівнянні ваших результатів з іншими може з'ясуватися, що інші допустили ще більше помилок. У підсумку ви одержите якщо не найвищий тестовий бал, то цілком пристойний. Ця установка особливо знадобиться «круглим відмінникам», які звикли при звичайних методах контролю домагатись максимального результату. Якщо ви хочете стати класним «тестовим бійцем», навчайтесь не тільки наносити удари, а й «тримати» їх (якщо висловлюватись термінами боксу). Треба категорично відмовитись від «комплексу відмінника», який не звик непохитно переносити окремі локальні невдачі.

    Заплануй два кола. Сплануйте середній час на кожне завдання таким чином, щоб за дві третини (максимум три чверті) тестування пройти всі завдання «за першим колом». Тоді ви встигнете набрати максимум балів на легких для вас («своїх») завданнях, а потім зможете подумати й добрати щось на важких, які вам спочатку довелось пропустити.

     

     підготовка до ЗНО ЗНО онлайн ЗНО вступна кампанія умови вступу програми ЗНО

  3. Україна співпрацюватиме з США у сфері науки
    03.03.2017

    Україна співпрацюватиме з США у сфері науки

    Кабінет Міністрів ухвалив рішення про відновлення дії Угоди між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки про співробітництво у сфері науки та технологій. Відповідну постанову прийнято на засіданні уряду.



Популярні товари



  1. Граматичні розбори. 1 клас. Українська мова. Серия За партою. Зошит-помічник. Українська мова. За новою програмою. Лазарєва А. І.
    Зошит містить різноманітні види розборів, що вивчаються в курсі української мови 1 класу. Видання спрямоване допомогти дитині навчитися виконувати граматичні розбори, закріпити знання і удосконалити набуті навички. Зошит можна використовувати на уроках і в позаурочний час. Для вчителів початкової школи, учнів та їхніх батьків.
  2. Музичне мистецтво 3 клас Нова програма Авт: Аристова Л. Сергієнко В.
    100 грн.
    У підручнику укладеному за Новою програмою відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової загальної освіти в галузі Мистецтво та навчальної програми Музичне мистецтво, подано матеріали, спрямовані на формування і розвиток в учнів комплексу ключових, міжпредметних і предметних - музичних компетентностей у процесі сприймання та практичної діяльності. У підручнику вміщено тексти пісень та ноти. Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 17.07.2013 р. № 994)
  3. Літературне читання Робочий зошит 4 клас Нова програма Російська мова навчання Авт: Коченгіна М.
    Зошит містить навчальні вправи до підручника Літературне читання для 4 класу загальноосвітніх навчальних закладів з Російською мовою навчання авторів Коченгіна М.В., Коваль О.А. за Новою програмою. Завдання зошита призначені для повторення і закріплення матеріалу підручника, а також творчих можливостей дітей. Пропоновані в зошиті вправи забезпечать індивідуальний і диференційований підхід під час вивчення літературного читання. Зошит призначений для організації роботи четвертокласників на уроці та самостійної роботи учнів під час виконання домашніх завдань. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 23.07.2015 р. № 14.1/12-Г-935)
  4. Робочий зошит Музичне мистецтво 6 клас Нова програма Авт: Кондратова Л.
    Робочий зошит складено за Новою програмою до підручника Музичне мистецтво 6 клас Нова програма Авт: Кондратова Л. Вид-во: Богдан. Робочий зошит є органічною частиною навчально-методичного комплекту, до якого входять: підручник — переможець Всеукраїнського конкурсу рукописів підручників, робочий зошит, компакт-диски із творами для слухання музики та піснями для виконання, музична хрестоматія, інтерактивні розробки уроків. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах Міністерством освіти і науки України (Лист ІІТЗО № 10-1/12-Г-826 від 03.06.2014 р.)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх