Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Професійна освіта співпрацюватиме з бізнесом

01.04.2017

Професійна освіта співпрацюватиме з бізнесом

Міністерство освіти і Будівельна палата України мають намір налагодити співпрацю з метою розвитку професійно-технічної освіти в Україні. Про це йдеться у меморандумі про співробітництво, підписаному установами.

Цілями спільної роботи двох установ стануть створення сучасних освітніх стандартів для будівельних спеціальностей, забезпечення виплати підприємствами учнівських стипендій, упровадження виробничої практики та посилення матеріально-технічної бази професійно-технічних навчальних закладів.

За словами міністра освіти Лілії Гриневич, в країні вже є приклади успішної співпраці між будівельним бізнесом та професійно-технічними навчальними закладами, тому необхідно зробити цю роботу більш системною.

Професійна освіта співпрацюватиме з бізнесом

Міністерство освіти і Будівельна палата України мають намір налагодити співпрацю з метою розвитку професійно-технічної освіти в Україні. Про це йдеться у меморандумі про співробітництво, підписаному установами.

Цілями спільної роботи двох установ стануть створення сучасних освітніх стандартів для будівельних спеціальностей, забезпечення виплати підприємствами учнівських стипендій, упровадження виробничої практики та посилення матеріально-технічної бази професійно-технічних навчальних закладів.

За словами міністра освіти Лілії Гриневич, в країні вже є приклади успішної співпраці між будівельним бізнесом та професійно-технічними навчальними закладами, тому необхідно зробити цю роботу більш системною.

«Перше – це у розробці сучасних стандартів освіти, що відповідатимуть вимогам ринку праці. Друге – у створенні спільних навчально-практичних центрів за будівельними спеціальностями. Зараз у нашій професійній освіті 160 спеціальностей будівельного спрямування, і ми маємо провести консультації за всім спектром їх викладання. Зокрема, працювати з новими технологіями мають навчитися і виробничі майстри професійного навчання, що навчають наших дітей», – підкреслила міністр.

Також Гриневич додала, що у більшості європейських країн соціальні партнери відіграють важливу роль у розробці програм професійної освіти і в управлінні навчальними закладами.

«Залучення соціальних партнерів гарантує відповідність навчальних програм актуальним вимогам ринку праці, забезпечує ринок висококваліфікованими кадрами, а учням системи професійної освіти – безпроблемний перехід від навчання до працевлаштування. Це стимулює дітей йти навчатися на професійні спеціальності, адже у нас зараз існує значний, невідповідний нашому ринку праці перекіс на користь вищої освіти. За статистикою, в Україні лише 20% випускників ідуть у професійну освіту, а 80% – продовжують навчання у вишах», – зауважила очільниця МОН.



Поділіться цією посиланням:


  1. Рекомендації учням щодо проходження ЗНО
    22.05.2018

    Рекомендації учням щодо проходження ЗНО

    Для того щоб ви могли впевнено впоратися з тестом у напруженій обстановці зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО), почніть готуватись до тестування заздалегідь. А як краще впоратися з цим завданням, вам підкаже цей матеріал.

    Тренуйся. Перед офіційним тестуванням варто виконувати якнайбільше опублікованих тестів - просто заради тренування, наприклад, проходити тести ЗНО онлайн. Не можна навчитись добре виконувати тести, не тренуючись на них самих, підмінюючи цю практику іншими видами контролю й самоконтролю. Ці тренування не тільки знайомлять з типовими конструкціями тестових завдань, а й дають вам інший досвід - самоспостереження й оптимальної саморегуляції під час тестування.

    Поспішай. Тренуйтеся із секундоміром у руках. Порівнюйте час, необхідний для виконання тестів зовнішнього оцінювання. Обмежуйте його. Без подібних обмежень, що змушують працювати в максимально швидкому темпі, без імітації змагальної ситуації, неможливо змоделювати той стрес (напругу), що викликає будь-яке тестування.

    Випробовуй. У тренуваннях застосовуйте правильну тактику, тобто додержуйтесь усіх рекомендацій, як правильно вирішувати окреме завдання чи тест у цілому. Наприклад, не слід двічі перечитувати малозрозумілу інструкцію, а треба відразу ж познайомитися з варіантами відповідей. Тоді зміст відповідей прояснить вам, що ж саме є необхідним в інструкції до даного завдання. Це конкретний приклад тактики, яку треба випробовувати. Її можна освоїти й ефективно застосовувати, тільки активно тренуючись у тестуванні.

    Пропускай. Треба навчатися пропускати важкі чи незрозумілі завдання. Пам'ятайте: у тесті завжди знайдуться такі завдання, з якими ви обов'язково впораєтесь. Просто нерозумно не дібрати балів тільки тому, що ви не добрались до «своїх» завдань, а застрягли на тих, навчальний матеріал яких вам невідомий. Звичайно, така тактика може принести успіх далеко не завжди. Якщо тест побудований за принципом «сходів» і починається з легких запитань, то не варто пропускати всі перші завдання.

    Вгадуй. Якщо ви не впевнені у виборі, але інтуїтивно можете віддати перевагу якійсь відповіді перед іншими, то інтуїції варто довіряти! Така довіра, як правило, призводить до приросту балів.

    Виключай. Багато завдань можна швидше вирішити, якщо не шукати відразу правильну відповідь, а послідовно виключати ті, які явно не підходять. Метод виключення дозволяє концентрувати увагу всього на одній-двох відповідях (а це легше), а не відразу на п'ятьох-сімох (що набагато складніше).

    Скорочуй вибір. Якщо кілька відповідей (1-2) із чотирьох чи п'яти варіантів здаються вам зовсім невідповідними, а інші такими, що підходять з рівною ймовірністю, то в цьому випадку правильніше буде не пропускати це завдання, а намагатись вибрати відповідь з інших просто навмання. Шляхом такої тактики ви отримаєте більше балів. Це - теорія ймовірності. Адже «негативне знання» (про те, яка відповідь точно не підходить) - це теж знання, і нерозумно відмовлятись від його використання.

    Думай тільки про поточне завдання. Коли ви бачите завдання (запитання), забувайте все, що було в попередньому: як правило, завдання в тестах не пов'язані одне з одним, тому знання, які ви застосували в одному (уже вирішеному вами), як правило, не допомагають, а тільки заважають сконцентруватись і правильно вирішити інше завдання. Ця установка дає безцінний психологічний ефект - забудьте про невдачу в минулому завданні (якщо воно виявилось вам «не по зубах»). Думайте тільки про те, що кожне нове завдання - це шанс набрати бали.

    Читай завдання до кінця. Поспіх не повинен призводити до того, що ви будете намагатися зрозуміти умови завдання за «першими словами» й добудовувати кінцівку у власній уяві. Це вірний спосіб зробити прикрі помилки в найлегших запитаннях.

    Не засмучуйся. У будь-якому професійно підготовленому тесті є завдання, з якими ви просто не зможете впоратись. Більше того, усі 100 % завдань зможуть виконати лише одиниці! Тому немає ніякого сенсу розхлюпувати емоційну енергію на передчасну досаду. Навіть якщо вам здається, що ви допустили занадто помилок і просто завалили тест, пам'ятайте, що дуже часто таке відчуття є помилковим: при порівнянні ваших результатів з іншими може з'ясуватися, що інші допустили ще більше помилок. У підсумку ви одержите якщо не найвищий тестовий бал, то цілком пристойний. Ця установка особливо знадобиться «круглим відмінникам», які звикли при звичайних методах контролю домагатись максимального результату. Якщо ви хочете стати класним «тестовим бійцем», навчайтесь не тільки наносити удари, а й «тримати» їх (якщо висловлюватись термінами боксу). Треба категорично відмовитись від «комплексу відмінника», який не звик непохитно переносити окремі локальні невдачі.

    Заплануй два кола. Сплануйте середній час на кожне завдання таким чином, щоб за дві третини (максимум три чверті) тестування пройти всі завдання «за першим колом». Тоді ви встигнете набрати максимум балів на легких для вас («своїх») завданнях, а потім зможете подумати й добрати щось на важких, які вам спочатку довелось пропустити.

     

     підготовка до ЗНО ЗНО онлайн ЗНО вступна кампанія умови вступу програми ЗНО

  2. Як писати бізнес-листи англійською?
    18.04.2017

    Як писати бізнес-листи англійською?

    У світі інтернету зустрічають не по одягу, а по листуванню. Ваш еmail може як викликати прихильність ділового партнера, так і залишити неприємне враження, знищивши всі ваші старання налагодити комунікацію. Фахівці компанії AnyWay підготували поради, як правильно скласти діловий лист, який не залишиться непоміченим вашим адресатом.

    Хто і кому пише бізнес-листи?

    Можливо, вам знадобиться написати бізнес-листа англійською мовою новому міжнародному клієнтові, колезі з іншої країни, професору англомовного університету під час вступу або під час навчання; англомовному босові як звіт по роботі або подаючи свою кандидатуру на працевлаштування в англомовну компанію.

    Кожна з цих ситуацій передбачає використання ділової лексики, що відрізняється від тієї, до якої ви звикли в неформальних ситуаціях. Часом нам непросто сформулювати ділову пропозицію або відповісти партнерові по бізнесу рідною мовою. А необхідність скласти лист англійською ускладнює ситуацію. Тому варто знати основні правила створення бізнес-листів, дотримуючись прийнятих норм та особливостей менталітету одержувача.

    Правила написання гарного ділового листа

    1. Вказуйте тему листа

    Тема – це перше, що побачить одержувач. Вона повинна бути короткою та влучною, щоб привернути увагу та заявити, про що піде мова в тексті листа:

    • дату проведення зборів змінено;
    • питання щодо конференції;
    • пропозиція для презентації.

    2. Обов'язково використовуйте професійне привітання

  3. Генератор українських прописів для дітей
    11.07.2017

    Генератор українських прописів для дітей

    Проект Розвиток дитини пропонує небайдужим батькам та вихователям дитячих садків нову можливість для навчання дітей письму – Генератор прописів друкованих літер. Цей сервіс допоможе зробити індивідуальні завдання-прописи для дітей для якісного оволодіння навичками написання друкованих літер української абетки.

    Виконання різноманітних вправ, запропонованих «Генератором», дозволить дошкільнятам поступово, не форсуючи подій та не відчуваючи втоми, вдосконалити свою майстерність, а батькам та педагогам – не турбуватись про пошук дидактичних розвиваючих завдань для дітей.

    Також робота над завданнями з прописів друкованих літер сприятиме формуванню у дітей позитивного ставлення до занять письмом та впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Використовуючи генератор, ви зможете самостійно створити добірку вправ, що передбачає тренування у написанні окремих, в тому числі проблемних для дитини, літер, буквосполучень чи слів. Батьки можуть вводити вихідні параметри самостійно чи за участю дитини або навіть надати їй самій можливість власноруч створити для себе завдання, що неодмінно буде мотивувати її та заохочувати на продовження занять з письма.

    Кожне сформоване письмове завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів.

    Завантаження прописів друкованих літер для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

    ГЕНЕРАТОР ПРОПИСІВ



Популярні товари



  1. Робочий зошит Інформатика 3 клас Нова програма до Підр. Коршунова О.В. Авт: Кульматицька О.Р.
    Посібник розроблений відповідно до чинної навчальної програми Міністерства освіти і науки України та підручника Сходинки до інформатики, 3 кл. О. В. Коршунової. Завдання, пропоновані в зошиті, сприяють закріпленню і поглибленню знань та вмінь з основ інформатики, розвивають логічне і творче мислення, кмітливість і спостережливість.
  2. Зошит для контролю навчальних досягнень Геометрія 8 клас Нова програма Авт: Тарасенкова Н.
    Посібник з Геометрії для учнів 8 класу складено за Новою програмою до підручника Геометрія 8 клас Нова програма Авт: Бурда М. Тарасенкова Н. Вид-во: Оріон. Посібник містить перевірні роботи для проміжного, тематичного та підсумкового оцінювання у двох варіантах однакової складності. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з математики Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (лист Інституту модернізації змісту освіти від 04.07.2016 р. № 2.1/12-Г-444)
  3. Каллиграфические прописи с волшебными страничками (в 2 частях)
    Каллиграфические прописи с волшебными страничками (в 2 частях) Автор В. Федиенко Прописи являють собою сучасний посібник з вироблення навичок каліграфічного письма. Від існуючих аналогів їх відрізняє велика кількість вправ на обведення, штрихування, копіювання, розфарбовування, а також використання спеціального каліграфічного шаблона та кольорової вклейки «чарівні сторянкиТМ». Вклейка передбачає багаторазове обведеення графічних елементів, що робить навчальний процес більш цікавим та різноманітним. 16,5 х 23,5 см, 48 с., м'яка обкл.
  4. Умійко Альбом-посібник Трудове Навчання 3 клас Нова програма До підручника В.К. Сидоренка Автор: Головата О.
    В алібомі-посібнику запропоновано творчі завдання для уроків трудового навчання в 3 класі, розроблені відповідно до нової програми МОН Україниі підручника В.К. Сидоренко, Н.В. Котелянець, О.В. Агеева Трудове навчання. 3 клас, спрямовані на розвиток універсальних творчих якостей та сенсорних здібностей учнів. Для учнів третього класу, учителів початкових класів, учителів трудового навчання, батьків.
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх