Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Вивчайте основи і практику вільного підприємництва

29.03.2017

Вивчайте основи і практику вільного підприємництва

Вісконсинский міжнародний університет (США) в Україні повідомляє абітурієнтів і всіх студентів з України і зарубіжних країн, що партнер ВМУУ з США – Concordia University Wisconsin (штат Вісконсин), один із кампусів якого розташований на березі озеру Мічиган (м. Мекуон), у складі свого кампусу відкрив новий Центр вільного підприємництва.

Центр вільного підприємництва університету Конкордія штату Вісконсин створений Фондом Роберта В. Пластера, ім’я якого Рада університету присвоїла цьому новому навчальному корпусу.

Вивчайте основи і практику вільного підприємництва

Вісконсинский міжнародний університет (США) в Україні повідомляє абітурієнтів і всіх студентів з України і зарубіжних країн, що партнер ВМУУ з США – Concordia University Wisconsin (штат Вісконсин), один із кампусів якого розташований на березі озеру Мічиган (м. Мекуон), у складі свого кампусу відкрив новий Центр вільного підприємництва.

Центр вільного підприємництва університету Конкордія штату Вісконсин створений Фондом Роберта В. Пластера, ім’я якого Рада університету присвоїла цьому новому навчальному корпусу.

Фонд Роберта В. Пластера спроектував , побудував і передав університету Конкордія штату Вісконсин Центр вільного підприємництва на підтримку університету. У такій формі Фонд заохочує заклад і просуває принципи вільного ринку в таких сферах, як охорона здоров'я, освіта, наука, техніка та мистецтво.

На даному етапі ВМУУ плідно співпрацює з університетом Конкордія, здійснює обмін студентами і викладачами. Завершується обговорення, узгодження та затвердження спільної програми щодо надання подвійних дипломів у сфері бізнесу і адміністрування для студентів бакалаврів і магістрів ВМУУ та університету Конкордія. Так, кожний студент ВМУУ, який вчитиметься за спільною програмою бакалаврів і магістрів з бізнес-адмініструванні (ВВА та МВА) обох ВНЗ після успішного завершення навчання зможе отримати український (державного зразку), міжнародний (акредитований європейською бізнес-фундацією Foundation for International Business Administration Accreditation – FIBAA) та американський (акредитований провідною американською комісією з підвищення академічної якості з бізнес-освіти в усьому світі International Assembly for Collegiate Business Education –IACBE) дипломи.

Сьогодні, як ніколи раніше, важливим є морально-етичне виховання української молоді. Тільки чесна, моральна, вільна від брехні та нечесної поведінки українська молодь зможе стати надією нашого суспільства на відродження і становлення вільної демократичної та незалежною від олігархів і корупції держави. Саме тому партнери – ВМУУ та університет Конкордія - приділяють особливу увагу морально-етичному вихованню молоді, прищепленню студентам і викладачам норм моралі, честі, чесної та порядної поведінки, доброти та реальної любові до батьків, людства, своєї країни.

ВМУУ запрошує абітурієнтів стати студентами, навчитися міжнародних стандартів і правил менеджменту та цивілізованого ведення бізнесу, міжнародних економічних відносин і міжнародної зовнішньоекономічої діяльності. Окрім ґрунтовного навчання англійською мовою професорами і провідними бізнесменами та економістами США, Німеччини та інших розвинених країн, зарубіжного стажування та практичного навчання за кордоном, студенти мають можливість отримати престижні дипломи, що котируються й визнаються у Європі, США та всього світу, а також отримати роботу у провідних українських і міжнародних фірмах, компаніях і корпораціях.

Крім того, ВМУУ спільно з зарубіжними партнерами систематично проводить майстер-класи та спеціальні навчальні семінари з бізнес-англійської мови, міжнародного бізнесу та міжнародних економічних відносин як для своїх студентів, так і для студентів і учнів середніх шкіл міста Києва та всієї України. До співпраці запрошуються усі зацікавлені у ґрунтовній міжнародній освіті – шляхом участі в семінарах, майстер-класах та інші заходах.

Дізнатися детальну інформацію можна за адресою: Україна, 601 ГСП, вул. Тургенєвська, 8/14, офіс № 1-4, за телефонами (044)-486-06-66, (044)-236-19-16, (050)-331-42-95 або написавши на адресу e-mail: wiuu@wiuu.кiev.ua.

ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ



Поділіться цією посиланням:


  1. Завдання ЗНО з історії України з коментарями
    01.06.2017

    Завдання ЗНО з історії України з коментарями

    Зовнішнє незалежне оцінювання з історії України, що буде проведено 02 червня, є одним із обов’язкових предметів на вибір випускників шкіл, результати якого зараховуватимуться як державна підсумкова атестація у старшій школі та, за бажанням випускника, як вступний іспит до вищого навчального закладу.

    Освіта.ua пропонує всім, хто готується до іспиту з історії України, безкоштовний онлайн-сервіс, що містить завдання тестів ЗНО з історії, правильні відповіді на завдання, а також ґрунтовні пояснення провідних фахівців до правильної відповіді кожного із завдань тесту.

    Майбутні учасники ЗНО можуть безкоштовно ознайомитись з коментарями професійних фахівців до тестів ЗНО з історії України, що були використані Українським центром оцінювання якості освіти під час проведення основної сесії тестування у 2013 році (перша і друга сесії), 201420152016 роках, пробного тестування у 201320142015 і 2016 роках, а також додаткової сесії 2015 року.

    Загалом, використання сервісу допоможе учасникам ЗНО зрозуміти структуру тесту з історії України, ознайомитись із формами завдань та коментарями до правильних відповідей до кожного завдання тесту.

    ЗНО ОНЛАЙН. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

     

     програми ЗНО ЗНО онлайн підготовка до ЗНО пробне ЗНО ЗНО історія України розрахунок бала ЗНО

  2. 5 причин чому вчителі повинні записувати себе на відео
    15.05.2017

    5 причин чому вчителі повинні записувати себе на відео

    Всі люди від дітей до дорослих, коли вони в чомусь не впевнені, просять: «Подивись як я це роблю». І вони мають рацію, адже погляд чи думка з боку завжди може розкрити ті аспекти, які ви особисто не помічали. Але, як бути в ситуації, коли ви авторитет і від вас чекають, що ви маєте все знати, вміти та ще й навчати цьому інших. Прохання про допомогу більшість, на жаль, може сприйняти за слабкість, або не компетентність. То як бути в такій ситуації? Відповідь проста, записувати себе на відео. Сьогодні така можливість доступна кожному, адже цифровий фотоапарат, або смартфон є в більшості сімей. Розглянемо, чим ця процедура може допомогти українському учителю.

    Мовні паразити

    Більшість людей допускає під час живої мови безліч обмовок, слів-паразитів. Вчителі не виключення: «ану», «якто», «такби», «окей», «отже», «ммм», «еее», «ааа», «тоо», та інші які ставлять на перший погляд під сумнів вашу професійність перед колегами та батьками, а головне, перед дітьми. Адже  давно існує стереотип, що вчитель має бути взірцем у всьому. А колеги помічають ваші недосконалості, і можуть про це мовчати роками, бо гірка правда може зіпсувати з вами стосунки. Записуючи себе на відео під час уроків ви зможете діагностувати всі недоліки і самотужки їх виправити, зберігши усі чесноти у стосунках з оточуючими.

    Юрій Коноваленко під час виступу на TEDxNPU. Фото Анни Лещинської.

    Зовнішній вигляд

    Які тут можуть бути проблеми? Кожен з нас щодня з десяток разів дивиться в дзеркало, і те що там бачимо нам або подобається, або є прийнятним для виходу в світ. Та проблема в тому, що ми бачимо себе в анфас, а головне в статиці. А як ми виглядаємо з боку, в русі, тут і криються усі невидимі деталі. Чи не задирається улюблена спідниця, чи животик не розтягує ґудзики на сорочці, і тому подібне. Переглянувши відео, ви особисто побачите проблемні моменти та зможете їх вирішити.

    Професійні огріхи

    Здавалось би, ви так чітко і зрозуміло пояснюєте, а діти чомусь не засвоюють, не слухають і не сприймають. А чи все, насправді, так вдало, як ми собі уявляємо. В педагогіці давно існує поняття «прокляття знань», що означає процес, коли вчитель навчає, і вимагає непомірної віддачі, але забуває, як цю ж тему було важко вивчити самому, а головне те, що педагоги роками повторюють ці теми, а учні чують і мають вивчити їх вперше. Самостійне вирішення таких аспектів, — це вже вищий пілотаж, але якщо ви помітите і докладете зусиль на менш глобальні, але від того не менше важливі аспекти, від цього виграють усі.

    Голос

    Голос це не тільки популярне в десятках країн талант шоу. Це один з головних інструментів будь якого педагога і вчителя, безпосередньо. І проблема лишається в тому, що наше суспільство дуже толерантне, а ми особисто дуже негативно ставимось до критики навіть конструктивної. Отож, записуючи себе, ви чітко зрозумієте, як у вас з цим компонентом. Чи не занадто тихо, або зашвидко ви говорите. А можливо у вас дуже високий голос, коли ви хилюєтесь. Перший крок до вирішення проблеми, це не почати про неї говорити, а дізнатись про її існування.

    Імідж

    Але давайте про позитив. Якщо ви зробили записи, переглянули і зрозуміли, що ви, як і думали до цього, еталон та взірець, поділіться отриманими записами з громадськістю, розмістивши їх на власних профілях у соціальних мережах та відеохостингах. Або, ще краще, на офіційній сторінці навчального закладу, аби батьки учнів могли зрозуміти, хто і якого рівня працює з їхніми дітьми. А колеги, як з вашого навчального закладу, так і будь-яких інших, могли б використати ваш досвід та покращити свій професійний рівень, відповідно. Це також сприяло б вашому авторитету серед учнів, адже покоління «Z» (також відоме як «MeMeMe» - «ЯЯЯ» якщо українською, тобто ті хто народився з 1993 по 2013) за авторитетів та лідерів думок сприймають тих, хто звертається до них з екранів їхніх гаджетів.

    Хороші вчителі, як і хороші спортсмени, повинні постійно доводити що вони найкращі, або просто демонструвати хороші результати. Спортсмени для цього постійно дивляться відеозаписи своїх змагань та тренувань, аби працювати над помилками і вдосконалювати сильні сторони. Вчителі теж можуть отримати значну користь, користуючись цим простим, але дієвим методом. Лише спробуйте. Адже ніхто не знає, що може виявити у вас об’єктив камери.

    Юрій Коноваленко, кандидат педагогічних наук для Освіта.ua

  3. 12 завдань, що полегшать вивчення дробів
    29.01.2018

    12 завдань, що полегшать вивчення дробів

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам та вчителям практичні завдання, які допоможуть познайомити дитину з поняттям дробів, їх типами,основними властивостями та закріпити отримані знання на практиці

    Виконання запропонованих завдань сприятиме формуванню у дітей позитивного ставлення до вивчення математики, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Кольорові дроби. Це завдання слугуватиме чудовою можливістю познайомити дитину із поняттям «дроби», зробивши це зрозуміло й виразно, ще й забезпечивши їй добре підґрунтя для подальшого вивчення дробів у рамках шкільної програми.

    Вивчаємо звичайні дроби на шматочках піци. Ця навчальна розмальовка допоможе дитині покращити знання звичайних дробів, визначаючи чисельник і знаменник на запропонованих малюнках.

    Навчальна розмальовка «Вивчаємо дроби». Ця навчальна розмальовка допоможе дитині краще зрозуміти поняття «звичайний дріб», наочно проілюструвавши чисельник і знаменник.

    Ілюстроване завдання «Дроби в малюнках». Це ілюстроване завдання допоможе дитині зрозуміти таке математичне поняття, як звичайний дріб, наочно покаже їй, що собою являють чисельник і знаменник, і сприятиме кращому засвоєнню даної теми за рахунок залучення зорової і м’язової пам’яті дитини.

    Звичайні й десяткові дроби та відсотки. Це нескладне математичне завдання допоможе дитині краще зрозуміти звичайні й десяткові дроби та наочно побачити кількість, записом якої вони є, адже кожен дріб поданий у вигляді геометричної моделі.

    Наочне завдання «Додаємо дроби». Це завдання створено, щоб допомогти дитині навчитись додавати звичайні дроби. Воно не лише пропонує відповідні математичні приклади, а й за допомогою геометричних фігур, поділених на однакові частини, ілюструє кожен доданок.

    Учимось порівнювати дроби. Це завдання допоможе дитині краще зрозуміти звичайні дроби, навчитись порівнювати їх між собою та розташовувати від меншого до більшого.

    Тренувальне завдання «Рівні дроби». Це завдання допоможе дитині закріпити знання звичайних дробів, зокрема засвоїти їхню основну властивість – рівність дробів, а також потренувати арифметичні навички множення.

    Позначаємо звичайні дроби на числовій осі. Це завдання допоможе дитині краще зрозуміти поняття «звичайний дріб» і поєднати його з поняттям «числова вісь» (або числова пряма).

    Упізнай звичайний дріб на числовій осі. Це завдання допоможе дитині збагатити знання звичайних дробів трохи незвичним чином, а саме записуючи їх, дивлячись на розташування точок на числовій осі.

    «Частини фігур»: вивчаємо рівність дробів. Це завдання наочно познайомить дитину з такою важливою математичною властивістю, як рівність дробів на прикладі п’ятнадцяти різних геометричних фігур.

    Рівність дробу. Це завдання допоможе дитині зрозуміти та вивчити основну властивість дробу та наочно запам’ятати приклади рівних дробів.

    Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

     

     розвиток дитини розмальовки



Популярні товари



  1. Перевірка предметних компетентностей 5 клас Зарубіжна література Авт: Ніколенко О.
    У збірнику реалізовано компетентнісний підхід до викладання зарубіжної літератури відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти і навчальної програми із зарубіжної літератури. Збірник містить різнорівневі завдання для формування літературної компетентності, укладені до підручника Світова література 5 клас Нова програма Авт: Ніколенко О. Конєва Т. Орлова О. Зуєнко М. Кобзар О. Вид-во: Грамота. Видання забезпечує розширення вправ і можливостей учнів у навчанні, сприяє розвитку інтересу до читання художньої літератури, дає змогу виявити здатність до самостійного мислення, творчості, самооцінки пізнавальної діяльності. Схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах комісією зі світової літератури Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 25.06.2015 р. № 14.1/12-Г-575)
  2.  Німецька за 4 тижні. Рівень 2. Інтенсивний курс німецької мови з компакт-дисками
    110 грн.
    Посібник є продовженням попереднього видання “Німецька мова за 4 тижні”. Запропонований інтенсивний курс німецької мови зацікавить не лише тих, хто починає її вивчати, а й тих, у кого виникла потреба швидко та ефективно відтворити в пам’яті німецьку лексику і повторити граматику. До посібника додається компакт-диск із записами всіх діалогів.
  3. Зошит з математики 4 клас Нова програма До підручника М. Богданович Авт: Г. Лишенко
    До підручника Математика 4 клас Нова програма Авт: Богданович М.В., Лишенко Г.П. Вид-во: Генеза Зошит з математики містить систему завдань на закріплення і систематизацію знань з математики, удосконалення обчислювальних навичок. Вправи підвищеної складності сприятимуть розвитку логічного мислення і творчої уяви учнів. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 26.06.2015 р. № 14.1/12-Г-777)
  4. Алгебра и начала анализа. Сборник задач и контрольных работ. 10 класс (новая программа) Мерзляк А. Г., Полонский В. Б., Рабинович Е. М., Якир М. С.
    Пособия представляет собой дидактический материал по геометрии для 10 класса общеобразовательных учебных заведений.
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх