Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Розроблено проект інструкції зі шкільного діловодства

24.03.2017

Розроблено проект інструкції зі шкільного діловодства

Міністерством освіти розроблено нову інструкцію з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах. Проект документа винесений для громадського обговорення.

Розроблено проект інструкції зі шкільного діловодства

Міністерством освіти розроблено нову інструкцію з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах. Проект документа винесений для громадського обговорення.

Після затвердження розроблений документ встановить обов'язкові загальні вимоги щодо документування управлінської інформації та організації роботи з документами в школах усіх типів і форм власності.

Інструкцією також визначено перелік типових документів, що мають обов’язково створюватись під час діяльності школи, а також особливі вимоги складання деяких видів документів, вимоги до їх реєстрації, особливості формування справ та зберігання документів тощо.

У Міністерстві освіти просять зацікавлених осіб надсилати пропозиції на електронну адресу kilderova@mon.gov.ua.

ОЗНАЙОМИТИСЬ З ДОКУМЕНТОМ



Поділіться цією посиланням:


  1. Чого не потрібно робити під час проходження ЗНО
    22.05.2018

    Чого не потрібно робити під час проходження ЗНО

    Учасник зовнішнього незалежного оцінювання може бути позбавлений права проходити зовнішнє незалежне оцінювання, або його робота може бути анульована, у випадку порушення процедури проходження зовнішнього незалежного оцінювання.

    Спілкування з іншими учасниками. Абітурієнт може бути позбавлений права на продовження роботи над тестом, якщо в аудиторії де проводиться тестування він заважає іншим абітурієнтам працювати над тестом або спілкується з іншими абітурієнтами, або передає їм будь-які предмети чи матеріали.

    Засоби зв’язку. Учасник ЗНО зобов’язаний покинути аудиторію якщо з’ясується, що він має при собі засоби зв’язку, пристрої зчитування, обробки, збереження та відтворення інформації або друковані чи рукописні матеріали, що не передбачені процедурою тестування.

    Речі, що не передбачені процедурою зовнішнього оцінювання (верхній одяг, парасольки, сумки, книжки, калькулятори, вимкнуті мобільні телефони, інші засоби зв'язку, пристрої зчитування, обробки, збереження та відтворення інформації, а також окремі елементи, які можуть бути складовими відповідних технічних засобів чи пристроїв, друковані або рукописні матеріали, засоби, предмети, прилади) залишаються учасником ЗНО у спеціально відведеному місці, на яке зобов'язаний вказати інструктор в аудиторії тестування.

    Зверніть увагу, що абітурієнт позбавляється права проходити тестування за наявності навіть вимкненого телефону. Також робота абітурієнта може бути анульована вже після проходження тестування, якщо з’ясується, що він мав при собі телефонний апарат під час виконання тесту.

    Для виявлення в абітурієнтів засобів зв’язку та з метою здійснення контролю за дотриманням процедури проходження зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) в пунктах тестування можуть використовуватися технічні засоби (камери відеоспостереження, металодетектори тощо).

    Виявляти наявність заборонених предметів матимуть право працівники Державної служби охорони, Українського та регіональних центрів оцінювання якості освіти, особи, уповноважені здійснювати державний контроль за проведенням зовнішнього оцінювання.

    Запізнення. Допуск до пункту тестування розпочинається за 45 хвилин та припиняється за 10 хвилин до початку зовнішнього незалежного оцінювання. Будь-яке запізнення унеможливить проходження тесту, тому рекомендується заздалегідь відвідати пункт тестування та перевірити маршрути доїзду до нього. На пункт тестування бажано з’явитися за 45 хвилин до початку тесту.

    Рішення про припинення роботи над тестом. Рішення про припинення роботи абітурієнта над тестом приймається колегіально уповноваженою особою, відповідальним за пункт тестування і старшим інструктором відповідної аудиторії (якщо порушення відбулося поза межами аудиторії – черговим).

     

     вступна кампанія умови вступу ЗНО ЗНО онлайн ЗНО українська мова підготовка до ЗНО програми ЗНО

  2. Про сенс літературної освіти в школі Про сенс літературної освіти в школі
    12.12.2016

    Про сенс літературної освіти в школі

    Якщо у наш прагматичний час ще досі не прозвучало прямо поставлене питання: «А з якою метою художня література взагалі вивчається у школі?», то це лише завдяки колишньому авторитету цього навчального предмета. Про роль літератури у сучасній школі розмірковує доктор філологічних наук, професор Григорій Клочек.

    «А з якою метою художня література взагалі вивчається у школі?»

    До такого питання схиляє кризовий стан у викладанні словесності, який аж надто очевидний і який обумовлений певними причинами, головна з яких – калейдоскопічно-кліповий принцип побудови змісту літературної освіти, котрий змушує проходити програму в темпі «галопом по Європі». Художнє слово фактично перестало звучати на уроках літератури, замість нього увага звернута на вивчення «тем», «ідей», «образів», засобів», запам’ятовування дат та імен, знання яких необхідне для успішного складання ЗНО.

  3. 15 завдань для вивчення української абетки
    15.03.2017

    15 завдань для вивчення української абетки

    «Розвиток дитини» пропонує батькам та вихователям дитячих садочків практичні завдання, що допоможуть у цікавій формі познайомити дитину із літерами української абетки. Виконання таких завдань сприятиме формуванню у дітей позитивного ставлення до занять письмом і читанням, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Алфавіт-лабіринт. Таке цікаве завдання познайомить дитину із написанням літер, а подорож лабіринтом розвиватиме дрібну моторику й логіку, готуючи дитину до більш складних вправ.

    Відтворюємо українські літери. Це завдання навчить малюків розрізняти літери та сприятиме розвитку дрібної моторики дитини.



Популярні товари



  1. Історія України 11 клас Стандарт Академ Авт: Пометун О. Гупан Н.
    Підручник з Історії України для учнів 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів рівень Стандарту, Академічний рівень Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 16.03.2011 р. № 235)
  2. Біологія 11 клас Стандарт Академ Авт: Балан П. Вервес Ю.
    Підручник з Біології для учнів 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів Рівень Стандарту, Академічний рівень. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 16.03.2011 р. № 235)
  3. Робочий зошит Історія України 5 клас Новая программа Авт: Галєгова О. Пометун О.
    Укладений за новою програмою до підручника Історія України 5 клас Нова програма Авт: Пометун О., Костюк І., Малієнко Ю. Вид-во: Освіта. У робочому зошиті вміщено запитання і завдання різних типів, які виконують учні під час уроку самостійно, в парі чи в групах або ж вдома. Наскрізна і чітка структура посібника допоможе учневі закріпити свої знання з навчального предмету, сприятиме розвитку вмінь і навичок, необхідних для подальшого вивчення і розуміння історичної науки. Схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах комісією з історії Навчально-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 15.07.13 № 14.1/12-Г-317)
  4. Комплексний зошит для контролю знань Історія України 10 клас Стандарт Авт: Святокум О.
    Зошит містить завдання для поточного та узагальнюючого контролю навчальних досягнень учнів 10-х класів із курсу історії України: рівень стандарту. Додаток містить завдання для роботи з історичними джерелами. Видання призначене для учнів загальноосвітніх шкіл і вчителів.
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх