Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Розроблено проект інструкції зі шкільного діловодства

24.03.2017

Розроблено проект інструкції зі шкільного діловодства

Міністерством освіти розроблено нову інструкцію з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах. Проект документа винесений для громадського обговорення.

Розроблено проект інструкції зі шкільного діловодства

Міністерством освіти розроблено нову інструкцію з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах. Проект документа винесений для громадського обговорення.

Після затвердження розроблений документ встановить обов'язкові загальні вимоги щодо документування управлінської інформації та організації роботи з документами в школах усіх типів і форм власності.

Інструкцією також визначено перелік типових документів, що мають обов’язково створюватись під час діяльності школи, а також особливі вимоги складання деяких видів документів, вимоги до їх реєстрації, особливості формування справ та зберігання документів тощо.

У Міністерстві освіти просять зацікавлених осіб надсилати пропозиції на електронну адресу kilderova@mon.gov.ua.

ОЗНАЙОМИТИСЬ З ДОКУМЕНТОМ



Поділіться цією посиланням:


  1. Починаємо навчання впевнено: вивчаємо себе
    04.09.2018

    Починаємо навчання впевнено: вивчаємо себе

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям чотирнадцять оригінальних завдань для визначення рівня дитячої самооцінки та підвищення рівня самоусвідомлення й самоорганізації.

    Виконання запропонованих завдань сприятиме формуванню у дітей відповідального ставлення до навчання й інших обов’язків, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Визначаємо й підвищуємо самооцінку. Це завдання допоможе дитині визначити рівень самооцінки й підвищити рівень самоусвідомлення. Воно містить 15 тверджень, що стосуються ставлення до себе, критики, а також до помилок. Завдання допоможе розвинути емоційний інтелект дитини й здатність до саморефлексії, а також навички письма.

    Мої відповідальні кроки. Аналізуємо свій день. Це завдання допоможе дитині розвивати відповідальність, вміння організовувати й планувати роботу, приймати рішення. Дитині пропонується проаналізувати свій день. Так вона вчитиметься планувати та виконувати необхідні дії у власному побуті, робити відповідальний вибір, бути успішною.

    Мій час: учимося плануватиЗавдання орієнтоване на розвиток здатності дитини планувати власну діяльність, раціонально розподіляти час, розуміти, навіщо необхідно знати точний час, бути пунктуальною у школі й удома.

    Ти – зірка! Вчимося планувати. Це завдання допоможе дитині розвивати навички культури праці, вміння організовувати та планувати роботу, раціонально розподіляти час, приймати рішення. Дитині пропонується разом із батьками скласти та записати перелік справ, які вона робитиме впродовж тижня.

    Емоційний термометр: вимірюємо рівень почуттів. Це завдання сприятиме формуванню уявлення дитини про базові емоції й почуття, розвитку емоційного інтелекту, розвиватиме інтерес дитини до емоційних переживань, формуватиме ціннісне ставлення до себе. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься пізнавати думки й почуття, розрізняти їх у собі та інших.

    Скринька щастя. Що приносить нам задоволення? Це завдання сприятиме формуванню уявлення дитини про емоції, розвитку здатності розпізнавати почуття та позитивно мислити. Дитині пропонується скласти до скриньки все, що асоціюється в неї зі щастям. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься здійснювати емоційний самоаналіз, у неї формуватиметься емоційна компетентність і позитивне світосприйняття.

    Самопрезентація «Дев’ять фактів про мене». Це завдання сприятиме розвитку емоційного інтелекту дитини, почуття самоприйняття, усвідомленню своєї індивідуальності. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься висловлювати свої думки, почуття, ставлення та позиції.

    Рюкзак «Цікаво про мене». Це завдання сприятиме розвитку власного емоційного інтелекту, мовленнєвої культури дитини, збагаченню словникового запасу. Це завдання допоможе дитині проаналізувати себе, свої сильні сторони й уподобання, вихованню впевненості у собі та своїх можливостях, особистісному зростанню.

    Визначаємо ознаки хвилювання. Це завдання допоможе дитині навчитися усвідомлювати стан хвилювання, зробити висновок про те, які реакції в тілі для нього характерні. Таким чином дитина розвиватиме емоційний інтелект і самоусвідомлення.

    Долаємо хвилювання конструктивно. Це завдання пропонує дитині конструктивний підхід до подолання хвилювання. Завдяки йому вона зможе проаналізувати причини, що змушують її хвилюватись, і свої подальші дії, що допоможуть заспокоїтись.

    Вивчаємо сильні сторони своєї особистості. Це завдання допоможе дитині проаналізувати себе, свої сильні сторони й унікальні риси, зрозуміти, що в її думках, проявах і вчинках є таким, що гідне поваги, а також здатне слугувати запорукою особистісного зростання.

    Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (хлопчик). Це завдання допоможе дитині подивитись на себе з позитивного боку, пізнати себе як особистість, варту поваги та наділену певними особливостями, які вона може використовувати для власного розвитку. Завдяки виконанню завдання дитина навчиться поважати себе та вірити у власні сили.

    Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (дівчинка). Виконавши це завдання, дитина навчиться поважати себе та вірити у власні сили, адже, ретельно проаналізувавши себе, вона зможе виділити ті якості, які слугуватимуть їй добрим фундаментом високої самооцінки – запоруки успіху та цілеспрямованості. Ці записи нададуть батькам корисну інформацію.

    Завжди, інколи, ніколи: вчимося висловлювати почуття. Це завдання сприятиме формуванню особистісно-оцінної компетенції дитини, розвитку здатності встановлювати причинно-наслідкові, смислові зв’язки між подіями життя та своїми переживаннями. Це завдання допоможе дитині проаналізувати себе, навчитися використовувати невербальні засоби для передачі емоцій і настрою.

    Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

     

     розвиток дитини

  2. Чому варто поступати до коледжу чи технікуму
    19.05.2017

    Чому варто поступати до коледжу чи технікуму

    У житті кожного підлітка настає час прийняття важливого рішення: продовжити навчання в школі чи зробити вибір на користь фахової освіти та вступити до технікуму чи коледжу. Більшість не наважується залишити стіни школи після 9-го класу тільки тому, що має певні стереотипи щодо цих навчальних закладів та малу поінформованість про навчальний процес. Хоча здобуття атестату в коледжі або технікумі має велику кількість переваг, які допоможуть вам обрати оптимальний шлях до вищої освіти.

    Однією з найголовніших переваг є те, що учні в технікумах та коледжах мають можливість отримати професію набагато раніше, ніж однолітки, що залишаються вчитися в школі. Студенти коледжів раніше отримують атестат про повну середню освіту, а після випуску з профільних навчальних закладів вступають на 2-й чи 3-й курс університету без складання ЗНО! А отже, фактично полегшують собі вступ до вишу, економлячи при цьому цілий рік життя.

    Зважайте й на те, що технікуми готують фахівців за конкретними напрямами, в той час як школи дають лише загальну середню, а не професійну освіту. Обравши омріяний фах, студент матиме більше можливостей займатися профільною науковою діяльністю. До того ж, наявність заочної форми дозволить навчатися за двома спеціальностями одночасно (після отримання атестату про повну середню освіту або після 2 курсу).

    Навчання в технікумі чи коледжі при МАУП – це престижні спеціальності та сучасні навчальні програми, адаптовані до реальних вимог ринку праці. Деснянський економіко-правовий коледж при МАУП готує фахівців за спеціальностями: «Фінанси, банківська справа та страхування», «Фінанси і кредит», «Менеджмент», «Право», «Соціальна робота» та «Організація виробництва». А в Економіко-правовому технікум при МАУП ви можете отримати знання з «Обліку і оподаткування», «Фінансів, банківської справи та страхування», «Менеджменту», «Інженерії програмного забезпечення», «Комп'ютерних наук та інформаційних технологій», «Права», «Соціальної роботи», «Туризму». Випускники цих навчальних закладів отримують кращі умови для майбутнього працевлаштування.

    І приємний бонус для школярів – початок справжнього студентського життя на два роки раніше, ніж у однолітків: нові друзі та захоплення, численні туристичні подорожі Україною і за кордон, творчі та інтелектуальні проекти, змагання, фестивалі, гуртки та секції, здорове молодіжне середовище, що позитивно впливає на соціалізацію та розвиток творчих здібностей.

    Ви все ще в роздумах, чи варто залишати школу після 9-го класу? Приходьте на Дні відкритих дверей до Економіко-правового технікуму та Деснянського економіко-правового коледжу при МАУП вже 27 травня, дізнайтесь більше про переваги вступу до цих навчальних закладів і отримайте знижку 20% на навчання! Чекаємо на вас!

    Економіко-правовий технікум при МАУП

    Адреса: проспект Лобановського (Червонозоряний), 146;

    Тел.: (044) 258-21-24, (044) 258-21-56, (044) 525-12-37.

    БІЛЬШЕ ПРО ТЕХНІКУМ

    Деснянський економіко-правовий коледж при МАУП

    Адреса: Троєщина, вул. М. Закревського, 45-Б;

    Тел.: (044) 515-61-63, (044) 548-29-46.

    БІЛЬШЕ ПРО КОЛЕДЖ

  3. Новий онлайн-курс програмування на Java від Prometheus
    01.02.2017

    Новий онлайн-курс програмування на Java від Prometheus

    Новий безкоштовний курс «Основи програмування на Java» на онлайн платформі Prometheus стартує 15 лютого 2017 року.

    Java є однією з найпопулярніших мов програмування, що використовуються розробниками програмного забезпечення на сьогоднішній день. Ядро мови використовується при розробці Android-додатків, а також широко використовується в веб-розробці, а саме в серверній частині.



Популярні товари



  1. ЗНО 2019 Англійська мова. Комплексне видання. Авт: Валігура О. Вид-во: Підручники і посібники.
    Пропонований посібник призначено для самостійної підготовки до ЗНО і ДПА 2019 з англійської мови, а також для поурочної роботи. Він укладений відповідно до чинної програми з англійської мови для середньої загальноосвітньої школи та чинної програми ЗНО 2019. Посібник містить теоретичний матеріал, тренувальні вправи й тестові завдання. Для учнів загальноосвітніх шкіл, ліцеїв, гімназій, абітурієнтів, студентів, учителів і широкого кола людей, які вивчають англійську мову та прагнуть ефективними методами перевірити рівень сформованості іншомовної комунікативної компетенції. Завантажуйте мультимедійний додаток до посібника Відомо, що іноземна мова є важливим засобом міжкультурного спілкування. Такий підхід формує у випускників загальноосвітніх навчальних закладів здатність до соціального контакту з представниками іншої лінгвокультури в найтиповіших ситуаціях мовленнєвої взаємодії. Досягнення належного рівня сформованості навичок та вмінь забезпечується взаємопов'язаним комунікативним, когнітивним і соціокультурним розвитком учня. В Україні створено національний екзамен з іноземної мови, метою якого є введення зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов відповідно до Програми зовнішнього незалежного оцінювання та з урахування світового досвіду в галузі незалежного тестування. Тому використання тестових завдань як ефективного засобу фронтальної перевірки знань є сьогодні особливо актуальним. Структура посібника грунтується на методичних засадах сучасного навчання іноземних мов , яке передбачає оволодіння учнями іншомовним спілкуванням шляхом формування та розвитку міжкультурної комунікативної компетенції та її складових: мовленнєвої, мовної, соціокультурної та стратегічної ланок . Посібник складається з п'яти частин: Test Your Language Competeпce (перевірка мовної компетенцїї) , Test Your Reading Comprehension (перевірка розуміння прочитаного) , Test Your Writing Competence (перевірка писемної компетенціі), Test Your Sociocultural Competence (перевірка соціокультурної компетенціі) та 20 варіантів тестів у форматі ЗНО, згідно Програми зовнішнього незалежного оцінювання. Перша частина посібника містить теоретично-довідковий матеріал та комплекс вправ і тестів , необхідних для вивчення та всебічного повторення англійської мови . До неї входять чотири розділи (Phonetics, Spelling, Vocabulary, Grammar), які містять вправи та тестові завдання, що перевіряють мовну компетенцію учнів , а саме рівень сформованості лексичних, граматичних, фонетико-орфографічних навичок та перекладацьких умінь. Особливу увагу звернено на типові помилки, яких припускаються учні, та шляхи їх усунення. У цій частині в доступній формі пояснено фонетичні , лексичні , граматичні та орфографічні особливості англійської мови, які зазвичай спричиняють труднощі у практичному використанні. Пропонований навчальний посібник містить різноманітні завдання, які дають можливість всебічно перевірити знання; з англійської мови відповідно до вимог чинної програми для закладів загальної середньої освіти, Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти, Програми зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов та технічних характеристик тестів з англійської мови. Тести у цьому посібнику містять завдання п'яти форм: 1) завдання на встановлення відповідності; 2) завдання з вибором однієї правильної відповіді ; З) завдання на заповнення пропусків; 4) завдання з розгорнутою відповіддю; 5)завдання на визначення правильності/неправильності твердження. Завдання широкого спектру перевіряють мовленнєві уміння та навички учнів з читання, письма, говоріння , володіння структурою англійської мови на лексичному, граматичному, фонетико-орфографічному рівнях, знання соціокультурних реалій англомовних країн. Друга частина посібника Test Your Reading Comprehension складається з автентичних текстів , укладених відповідно до вимог зовнішнього незалежного оцінювання, спрямованих на визначення рівня сформованості вмінь учнів самостійно читати та розуміти автентичні тексти різних жанрів та стилів ; знаходити та аналізувати необхідну інформацію; робити висновки з прочитаного; аналізувати та зіставляти інформацію, розуміти логічні зв ' язки між частинами тексту. Учням запропоновані вправи для оцінки рівня розуміння прочитаного тексту, вміння тлумачити лексичні та граматичні явища, ужиті в тексті. Третя частина Test Your Writing Competence присвячена письму, як важливому виду мовленнєвої діяльності, а саме вмінню виконувати різноманітні творчі завдання англійською мовою. До них належать : написання твору (есе) ; статті в газету/журнал; листів (ділових чи особистих) ; автобіографії; листівок . У цьому розділі пропонуються зразки творів/статей, листів, автобіографій та листівок, а також подано перелік завдань для самостійного виконання. Четверта частина посібника Test Your Sociocultural Competence містить завдання лінгвокраїнознавчого змісту і зорієнтована на визначення рівня соціокультурної компетенції учнів. П'ятий розділ посібника містить 20 варіантів тестів з англійської мови у форматі ЗНО згідно діючої Програми зовнішнього незалежного оцінювання , затвердженої Міністерством освіти і науки України (наказ від 3.02. 2016 р. №77). Об'єктами контролю тестів , є розуміння на слух(аудіювання) , читання і письмо як комунікативні уміння, а також лексичний і граматичний аспекти іншомовної комунікації через використання, мови. Зміст тестових завдань подано на автентичних зразках літературного мовлення, Прийнятого у Великій Британії та відповідно до сфер і тематики ситуативного спілкування і шкільної навчальної програми. Наприкінці посібника наведені ключі до усіх вправ та тестових завдань, які допоможуть перевірити правильність їх виконання та звернути увагу на навчальний матеріал, що потребує доопрацювання. Автори сподіваються, що завдання посібника допоможуть учителям організувати індивідуальну та самостійну роботу учнів для відновлення та систематизації знань у підготовці до зовнішнього незалежного оцінювання .
  2. Контрольні роботи Хімія 7 клас Нова програма Авт: Лашевська Г.
    Зошит складено за Новою програмою до підручника Хімія 7 клас Нова програма Авт: Лашевська Г.А., Лашевська А.А. Вид-во: Генеза. Посібник включає чотири тематичні контрольні роботи, передбачені чинною прогрпмою з хімії для 7 класу, у 2 варіантах та 2 підсумкові контрольні роботи в 6 варіантах. Тематичні контрольні роботи складаються з тестових завдань закритої форми з короткою відповіддю: на вибір правильної відповіді з кількох наведених, на встановлення відповідності, на встановлення правильної послідовності. Підсумкові контрольні роботи містять завдання відкритої форми як із короткими, так і з розгорнутими відповідями. Схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах комісією з хімії Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 20.05.2015 р. № 14.1/12-Г-310)
  3. Литература 7 класс Новая программа Тетрадь для контроля учебных достижений Авт: Полулях Н.
    Пособие представляет собой сборник заданий для контроля учебных достижений учащихся 7 класса по предмету Литература русская и зарубежная и соответствует любому учебнику Литература 7 класс по новой программе. В сборник включены материалы для текущего и итогового контроля. Задания дифференцированы по уровню сложности. Время выполнения каждой работы текущего контроля - 10-15 минут, контрольной работы - 35-40 минут. Одобрено для использования в общеобразовательных учебных заведениях Министерством образования и науки Украины (письмо ИИТСО от 25.06.2015 № 14.1/12-Г-562)
  4. Німецька мова 9 клас Нова програма Робочий зошит Deutsch lernen ist super Авт: Сотникова С.
    Зошит, укладений до підручника Німецька мова 9 клас Deutsch lernen ist super. Містить різноманітні завдання, призначені для більш детального опрацювання учнями матеріалу підручника на уроках і вдома. Багато завдань спрямовані на формування навичок письма й аудіювання. Різноманітність і насиченість посібника уможливлює варіювання видів роботи на уроці й реалізацію індивідуального підходу до кожного учня. Зошит містить мовне портфоліо, яке дозволить учням самостійно здійснити контроль своїх навчальних досягнень і виявити прогалини в знаннях. Для учнів дев’ятих класів загальноосвітніх шкіл і вчителів німецької мови.
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх