Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Вчимо дитину визначати час на годиннику

21.03.2017

Вчимо дитину визначати час на годиннику

«Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям дитячих садочків, а також учителям початкової школи сучасні практичні завдання, що допоможуть дитині навчитися правильно визначати час за різними типами годинників.

Виконання таких завдань сприятиме розвитку логічного й асоціативного мислення, навичок рахунку й правильного мовлення, формуванню у дітей позитивного ставлення до навчання, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою майбутніх успіхів дитини.

«Учимось визначати час за годинником». Це завдання, що містить потрібні підказки про кількість хвилин, на яку вказує розташування великої (хвилинної) стрілки, допоможе дитині навчитись визначати час за аналоговим годинником. Працюючи над завданням, дитина отримає можливість потренувати зорову пам’ять, мислення, увагу та виконання деяких математичних операцій (додавання, віднімання, порівняння величин і чисел).

Вчимо дитину визначати час на годиннику

«Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям дитячих садочків, а також учителям початкової школи сучасні практичні завдання, що допоможуть дитині навчитися правильно визначати час за різними типами годинників.

Виконання таких завдань сприятиме розвитку логічного й асоціативного мислення, навичок рахунку й правильного мовлення, формуванню у дітей позитивного ставлення до навчання, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою майбутніх успіхів дитини.

«Учимось визначати час за годинником». Це завдання, що містить потрібні підказки про кількість хвилин, на яку вказує розташування великої (хвилинної) стрілки, допоможе дитині навчитись визначати час за аналоговим годинником. Працюючи над завданням, дитина отримає можливість потренувати зорову пам’ять, мислення, увагу та виконання деяких математичних операцій (додавання, віднімання, порівняння величин і чисел).

«Визначаємо час». Таке завдання стане чудовою практикою та допоможе дитині навчитися визначати час за допомогою цифр електронного та стрілок аналогового годинника. Коли дитина зрозуміє значення стрілок на циферблаті, вона з легкістю виконає завдання на співвіднесення різного часу на 2 типах годинників, а робота з називанням часу вголос сприятиме розвитку зв’язного і правильного мовлення.

«Визначаємо, малюємо та порівнюємо час». Це завдання буде корисним дитині під час навчання визначати час за аналоговим годинником і співставляти його з показниками електронного годинника. Необхідні підказки полегшать сприйняття матеріалу, а цікава форма зробить навчання не набридливим і захоплюючим.

«Вивчаємо чотири частини доби» (дівчинка). Це завдання допоможе дитині краще зрозуміти таку одиницю вимірювання часу, як доба та її загальноприйнятий поділ на чотири частини – ранок, день, вечір, ніч, дасть можливість повторити, скільком годинам вона дорівнює, та розповісти про щоденні події в житті дитини, що відбуваються в кожній з її частин.

«Учимось рахувати час, що пройшов». Це завдання допоможе дитині покращити та закріпити навички визначення часу за аналоговим годинником і навчитись рахувати час, що пройшов. Також робота над завданням дасть можливість потренувати виконання арифметичних дій додавання й віднімання.

«Виготов власний годинник». Це завдання пропонує дитині зробити власний годинник і за його допомогою вчитися визначати час. Користуючись власним привабливим та смішним годинником, дитині буде легше визначати час, також вона матиме можливість тренувати увагу, пам’ять та моторику.

«Доміно часу: вчимося граючись». Це завдання в яскравій ігровій формі навчить дитину визначати час за аналоговим та електронним годинниками, закріпить її знання, допоможе краще сприймати показники електронного табло та аналогового циферблата. Виконуючи завдання, дитина зможе потренувати увагу, мислення та кмітливість.

«Кросворд «Час». Це завдання-кросворд допоможе дитині потренувати пам’ять, логічне мислення та увагу, а також такі корисні поведінкові навички, як цілеспрямованість і посидючість. Розв’язуючи класичний кросворд, дитина не тільки матиме змогу інтелектуально попрацювати, а й збагатити свій кругозір і поміркувати над визначенням деяких слів під іншим кутом зору.

Кожне сформоване письмове завдання будь-якого комплекту можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів.

Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

ВСІ ЗАВДАННЯ

 



Поділіться цією посиланням:


  1. 11 книг, які радять викладачі українських вишів
    14.04.2017

    11 книг, які радять викладачі українських вишів

    Ми поцікавилися у викладачів українських ВНЗ, що вони порадили б прочитати вчителям та й усій педагогічній спільноті, в тому числі студентам, аби водночас відпочити та набратись нових знань. Вийшла досить несподівана підбірка.

    Олександр Мокін, доктор технічних наук, професор Вінницького національного технічного університету:

    «В першу чергу це - Кен Робінсон «Школа майбутнього» – критичний погляд на проблеми сучасної освіти та цікаві способи їх рішення від одного з найкращих освітніх експертів світу. Ешлі Венс «Ілон Маск» – історія падінь та успіхів однієї з найцікавіших постатей сучасності, яка кожного року (а іноді й місяця) дописує в історію людства чергове «вперше…»; політиків забудуть, а Ілона Маска будуть пам’ятати, як Едісона, Джобса та інших видатних бізнесменів-новаторів. Малколм Гладуелл «Неординарні. Історії успіху» – про переоцінену роль рівня IQ в успіху людини, про важливість 10000 годин практики та сприятливих умов для досягнення майстерності та успіху, і про багато інших цікавих культурних, освітніх, економічних та соціальних особливостей. Ден Сонор, Сол Синґер «Країна стартапів. Історія ізраїльського економічного дива» – про важливість інновацій для розвитку економіки, про створення передумов та інфраструктури для розвитку стартапів, про ефективні методи залучення у країну інвестицій тощо».

    Ірина Кравченко, к.пед.н., доцент Національного педагогічного університету ім.М.П. Драгоманова:

    «Я порадила б три книги і всі вони адресовані студентам та вчителям. Перша, це – «Європейська кредитна трансферно-накопичувальна система: довідник». Ця книга дасть відповідь на запитання, що таке ЄКТС. Адже про це всі чули всі живуть і навчаються, але правильно розуміють, — одиниці. Наприклад, чим ЄКТС відрізняється від кредитно-модульної системи організації навчання у ВНЗ, яку на рівні МОН як обов’язкову, вже скасували. Наступні дві книги збагатять знаннями з методів і засобів навчання в сучасній школі. Це – «Навчаємо мислити критично: посібник для вчителів» та «Навчання через дебати: різноманіття поглядів».

    Артур Кочарян, к.пед.н., старший викладач Національного університету біоресурсів і природокористування України:

    «На сьогодні і в книгарнях, і в Інтернет-просторі можна досить легко знайти і придбати надзвичайно широку лінійку книг: від художньої до бізнес-літератури. Що б я порадив прочитати? Звісно, дехто очікує на якусь дуже корисну книгу, яка допоможе досягнути успіху в житті, стати заможним та щасливим... Я пораджу прочитати Регіну Бретт «Бог ніколи не моргає». Хоча в неї ціла низка книжок, тому раджу всі. Це не просто рецепт успіху; це - реальне життя реальної людини, яка подолала реальні проблеми. Авторка показує своє життя, і читач просто не може не усвідомити справжній сенс свого. Це найголовніше, на мою думку, - знати для чого ти живеш».

    Олена Биковська, доктор педагогічних наук, професор, ректор Інституту екології економіки і права:

  2. У МОН розробили Умови прийому для молодших спеціалістів
    12.09.2018

    У МОН розробили Умови прийому для молодших спеціалістів

    Міністерство освіти представило для громадського обговорення проект Умов прийому для здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста в 2019 році. Документ, після його ухвалення, стане обов'язковим для закладів освіти незалежно від форм власності, включаючи заклади професійної освіти.

    Планується, що у 2019 році, прийом заяв та документів для вступників на основі базової загальної середньої освіти за денною формою здобуття освіти розпочнеться 01 липня та триватиме до 13 липня.

    Вступні іспити, творчі конкурси та співбесіди проводитимуться з 14 липня до 21 липня.

    Рейтинговий список вступників, які вступають на основі вступних випробувань за державним або регіональним замовленням буде оприлюднений 23 липня.

    Вступники, які отримали рекомендації до зарахування, мають виконати вимоги до зарахування на місця державного або регіонального замовлення до 12.00 год. 27 липня.

    Проектом Умов прийому для здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста в 2019 році також визначені інші особливості прийому на навчання цієї категорії вступників. Зауваження та пропозиції можна надсилати до 21 вересня 2018 року за електронною адресою: kernychna@mon.gov.ua.

    ПРОЕКТ ДОКУМЕНТА

     

     вступна кампанія умови вступу вузи України

  3. Розвиваємо уяву та фантазію дитини у цікавий спосіб
    16.02.2017

    Розвиваємо уяву та фантазію дитини у цікавий спосіб

    Освіта.ua у рамках реалізації спільного проекту разом з сайтом «Розвиток дитини» пропонує батькам, які зацікавлені в розвитку творчих здібностей власної дитини, а також вчителям початкових класів, вихователям груп подовженого дня та вихователям дитячих садочків нові можливості для розвитку творчого та асоціативного мислення дітей.

    Запропоновані завдання допоможуть у цікавій захоплюючій формі розвинути уяву та фантазію дітей як дошкільного віку, так і учнів початкової школи. Окрім того, завдання у невимушеній формі познайомлять дітей з поняттям асоціацій, допоможуть розвинути спостережливість, збагатити мовлення, покращити зорово-моторну координацію, вдосконалити творче образне мислення та уяву дитини.



Популярні товари



  1. Розвиваємо мовлення без проблем
    Розвиваємо мовлення без проблем Автор О. Ємець, В. Федієнко Серiя Крок до школи (4-6 років) Усі ми усвідомлюємо, якою відповідальною й нелегкою справою є розвиток мовленнєвих здібностей наших дітей. Як важливо й водночас непросто формувати в дитини вміння говорити й слухати, виокремлювати з мови слова та речення, усвідомлювати зміст кожного слова і фрази в цілому. Адже від володіння мовою, від уміння розуміти інших і висловлювати власні думки залежать успіхи дитини в навчанні, а дорослої людини — в житті. При цьому починати вправи з розвитку мовлення потрібно змалку, задовго до школи, коли в дитини надзвичайно розвинене мовленнєве чуття. Наш посібник адресовано тим, хто прагне допомогти своїй дитині в доступній, ігровій формі розвинути мовленнєві навички: навчитися говорити, слухати, аналізувати зміст почутого, вести бесіди, складати оповідання тощо. 20,5 х 26 см, 32 с., м'яка обкл.
  2. Робочий зошит Природознавство 1 клас Нова програма До підручника Грущинська І. Авт: Діптан Н. Назаренко А.
    Робочий зошит з Природознавства для 1 класу за Новою програмою складено до підручника Природознавство 1 клас Нова програма Авт: І. Грущинська Вид-во: Освіта. Різнорівневі завдання з використанням малюнків сприятимуть розвитку мислення та мовлення першокласників, збагатять їхні уявлення про навколишній світ, навчать помічати під час екскурсій зміни в природі, виконувати цікаві практичні роботи, прості досліди, завдання дослідницького практикуму. Допоможуть виконувати ці завдання ілюстрації кольорової вкладки, які вирізуються та наклеюються в зошиті. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 06.03.2014 р. № 14.1/12-Г-366)
  3. Фізика 10 клас Академічний рівень Авт: Бар’яхтар В. Божинова Ф.
    Підручник з Фізики для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів Академічний рівень. Основна мета підручника - сприяти формуванню базових фізичних знань, достатніх для продовження навчання за напрямками, де потрібна відповідна підготовка з фізики. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 03.03.2010 р. № 177)
  4.  Искусство 1 класс Новая программа Авт: Л. Масол О. Гайдамака Н. Очеретяна
    70 грн.
    В учебнике, составленном в соответствии с требованиями нового Государственного стандарта начального общего образования в отрасли Искусство и соответствующей базовой учебной программы, поданы материалы, которые способствуют усилению роли искусств в личностном становлении учеников. Весь материал учебника способствует не только развитию навыков рисования, а и гармоничного восприятия окружающего мира, учит видеть и понимать красоту. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.02.2012 р. № 118)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх