Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Вчимо дитину визначати час на годиннику

21.03.2017

Вчимо дитину визначати час на годиннику

«Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям дитячих садочків, а також учителям початкової школи сучасні практичні завдання, що допоможуть дитині навчитися правильно визначати час за різними типами годинників.

Виконання таких завдань сприятиме розвитку логічного й асоціативного мислення, навичок рахунку й правильного мовлення, формуванню у дітей позитивного ставлення до навчання, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою майбутніх успіхів дитини.

«Учимось визначати час за годинником». Це завдання, що містить потрібні підказки про кількість хвилин, на яку вказує розташування великої (хвилинної) стрілки, допоможе дитині навчитись визначати час за аналоговим годинником. Працюючи над завданням, дитина отримає можливість потренувати зорову пам’ять, мислення, увагу та виконання деяких математичних операцій (додавання, віднімання, порівняння величин і чисел).

Вчимо дитину визначати час на годиннику

«Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям дитячих садочків, а також учителям початкової школи сучасні практичні завдання, що допоможуть дитині навчитися правильно визначати час за різними типами годинників.

Виконання таких завдань сприятиме розвитку логічного й асоціативного мислення, навичок рахунку й правильного мовлення, формуванню у дітей позитивного ставлення до навчання, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою майбутніх успіхів дитини.

«Учимось визначати час за годинником». Це завдання, що містить потрібні підказки про кількість хвилин, на яку вказує розташування великої (хвилинної) стрілки, допоможе дитині навчитись визначати час за аналоговим годинником. Працюючи над завданням, дитина отримає можливість потренувати зорову пам’ять, мислення, увагу та виконання деяких математичних операцій (додавання, віднімання, порівняння величин і чисел).

«Визначаємо час». Таке завдання стане чудовою практикою та допоможе дитині навчитися визначати час за допомогою цифр електронного та стрілок аналогового годинника. Коли дитина зрозуміє значення стрілок на циферблаті, вона з легкістю виконає завдання на співвіднесення різного часу на 2 типах годинників, а робота з називанням часу вголос сприятиме розвитку зв’язного і правильного мовлення.

«Визначаємо, малюємо та порівнюємо час». Це завдання буде корисним дитині під час навчання визначати час за аналоговим годинником і співставляти його з показниками електронного годинника. Необхідні підказки полегшать сприйняття матеріалу, а цікава форма зробить навчання не набридливим і захоплюючим.

«Вивчаємо чотири частини доби» (дівчинка). Це завдання допоможе дитині краще зрозуміти таку одиницю вимірювання часу, як доба та її загальноприйнятий поділ на чотири частини – ранок, день, вечір, ніч, дасть можливість повторити, скільком годинам вона дорівнює, та розповісти про щоденні події в житті дитини, що відбуваються в кожній з її частин.

«Учимось рахувати час, що пройшов». Це завдання допоможе дитині покращити та закріпити навички визначення часу за аналоговим годинником і навчитись рахувати час, що пройшов. Також робота над завданням дасть можливість потренувати виконання арифметичних дій додавання й віднімання.

«Виготов власний годинник». Це завдання пропонує дитині зробити власний годинник і за його допомогою вчитися визначати час. Користуючись власним привабливим та смішним годинником, дитині буде легше визначати час, також вона матиме можливість тренувати увагу, пам’ять та моторику.

«Доміно часу: вчимося граючись». Це завдання в яскравій ігровій формі навчить дитину визначати час за аналоговим та електронним годинниками, закріпить її знання, допоможе краще сприймати показники електронного табло та аналогового циферблата. Виконуючи завдання, дитина зможе потренувати увагу, мислення та кмітливість.

«Кросворд «Час». Це завдання-кросворд допоможе дитині потренувати пам’ять, логічне мислення та увагу, а також такі корисні поведінкові навички, як цілеспрямованість і посидючість. Розв’язуючи класичний кросворд, дитина не тільки матиме змогу інтелектуально попрацювати, а й збагатити свій кругозір і поміркувати над визначенням деяких слів під іншим кутом зору.

Кожне сформоване письмове завдання будь-якого комплекту можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів.

Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

ВСІ ЗАВДАННЯ

 



Поділіться цією посиланням:


  1. Програма з інформатики очима практиків
    06.03.2017

    Програма з інформатики очима практиків

    Аматорський Ноїв ковчег виявився надійнішим, ніж побудований фахівцями «Титанік». Можливо, й аматорські пропозиції вчителів-практиків виявляться більш життєздатними, аніж витвори фахівців МОН. Пропонуємо ознайомитись з міркуваннями колективу однодумців – учителів інформатики щодо особливостей нової програми.

    З ініціативи Міністерства освіти України зараз триває обговорення змін до навчальних програм для 5-9 класів. Завершився перший етап і настав час проаналізувати зауваження, яких до програми з інформатики набралося більше 600. Така активність учасників обговорення свідчить як про те, що інформатика є дуже затребуваним предметом у сучасній школі, так і проте, що чинні програми не відповідають викликам, які постають перед школою.

  2. Рекомендації щодо роботи з першокласниками НУШ
    31.08.2018

    Рекомендації щодо роботи з першокласниками НУШ

    Міністерство освіти і науки пропонує на перші тижні докладні матеріали для вчителів першокласників, з детальним потижневим описом, де є навчальні цілі на тиждень, а також розписані активності, вправи та завдання для досягнення цих навчальних цілей протягом адаптаційного періоду першокласників.

    Методичні рекомендації щодо адаптаційного періоду для учнів першого класу

    У початковий період навчання дитини у першому класі важливе значення має успішність адаптаційного періоду.

    Створення сприятливого середовища для адаптації дитини до систематичного навчання забезпечуватиме їй подальший розвиток, успішне навчання та виховання.

    Основною новацією у практиці діяльності 1-х класів закладів загальної середньої освіти є структурування змісту початкової освіти на засадах інтегративного підходу у навчанні. Дидактичний зміст процесу інтеграції полягає у взаємозв’язку змісту, методів і форм роботи. Відповідно інтеграцію навчального матеріалу з різних навчальних предметів здійснюють навколо певного об’єкту чи явища довкілля або навколо розв’язання проблеми міжпредметного характеру, чи для створення творчого продукту тощо. Однією з оптимальних моделей інтеграції у початковій школі є інтеграція навколо соціокультурної теми/проблеми під час тематичних днів/тижнів. Створення єдиного для навчальних предметів тематичного простору дозволяє уникнути дублювання інформації у змісті різних навчальних дисциплін та, водночас, розглянути аналогічний матеріал одночасно з різних боків, за допомогою різних дидактичних засобів. Таким чином забезпечуються збалансованість у сприйманні інформації різних освітніх галузей, психологічно комфортна атмосфера навчальних занять.

    Перші тижні навчання в 1-му класі - важливий етап для створення в класній спільноті атмосфери прийняття, довіри, взаємозацікавленості, бажання слухати одне одного, висловлюватися. На цьому етапі закладаються основи для усної взаємодії учителя з учнями та учнів між собою. Саме тому багато уваги в перший місяць потрібно приділяти знайомству, коротким розповідям про власні захоплення, улюблені ігри тощо.

    Авторами Концепції НУШ запропонований тематичний інтегрований підхід, де кожен тиждень присвячено окремій темі. Наприклад, у вересні мають вивчатися такі теми:

    • «Я - школяр/ школярка»,
    • «Наш клас»,
    • «Мої друзі»,
    • «Моє довкілля».

    Ці теми - інтегровані: їх вивчення передбачає і формування наскрізних умінь, соціальних та громадянських компетентностей, і набуття предметних компетентностей, зокрема опанування граматичних та обчислювальних умінь. Формування умінь читати і писати буде відбуватися на окремих уроках української мови, а відпрацьовуватись ці уміння будуть в інтегрованому курсі, який у своєму складі може містити мовно-літературну галузь. Змінилися підходи до навчання грамоти, додались деякі нові змістові лінії, але основний зміст лишився: учні, як і раніше, будуть навчатися читати, писати, рахувати.

    Наприклад, деякі з проблемних питань вересня:

    • Навіщо мені ходити до школи?
    • Хто я? Хто мої однокласники?
    • Як безпечно дістатися до школи і повернутися додому?
    • Як почуватися комфортно у класі мені і моїм однокласникам?
    • Як нам стати класною спільнотою?
    • Чого ми можемо досягнути спільно?
    • Як зберегти дружбу?
    • Які таємниці має шкільне подвір’я?

    До кожної з перелічених тем, за кожним із проблемних питань пропонуються різні види освітньої діяльності. Серед них практика «ранкового кола», інтерактивні заняття у парах та групах на умовах співпраці (кооперативне навчання), «щоденні п’ять», рефлексія та самооцінювання та багато інших форм та методів. Значну частину з них рекомендується проводити за межами класної кімнати - на свіжому повітрі, у русі. Важливо створити надійну основу для перетворення першого місяця періоду адаптації учнів, для пізнання нового для себе, опанування новим довкіллям, створення учнівської спільноти.

    Слід приділяти увагу груповій, ігровій, проектній та дослідницькій діяльності, мають бути урізноманітнені варіанти упорядкування освітнього середовища. Крім класичних варіантів класних кімнат доцільно використовувати мобільні робочі місця, які можна легко трансформувати для групової роботи. У плануванні і дизайні освітнього середовища першорядним має бути спрямування на розвиток дитини і мотивації її до навчання.

    Освітнє середовище у початкових класах має бути безпечним місцем, де діти відчуватимуть себе захищеними та в безпеці.

    В освітньому середовищі Нової української школи є баланс між навчальними видами діяльності, ініційованими вчителем, та видами діяльності, ініційованими самими дітьми. Таке середовище забезпечує можливості дітям робити власний вибір, можливості для розвитку нових та удосконалення наявних практичних навичок, отримання нових знань, розвитку свого позитивного ставлення до інших. Освітнє середовище варто творити спільно, разом з дітьми.

    Особливу увагу вчитель має приділяти збереженню та зміцненню фізичного здоров’я учнів, їх моральному та громадянському вихованню. Із цією метою важливо організувати активну співпрацю вчителя з батьками або особами, які їх замінюють, з медичними працівниками закладу загальної середньої освіти, шкільним психологом, учителями-предметниками, вихователем групи продовженого дня. Результатами такої співпраці є:

    • краще вивчення індивідуальних можливостей та стану здоров’я кожного першокласника;
    • здійснення особистісно орієнтованого навчання та виховання;
    • впровадження здоров’язберігаючих технологій освітнього процесу;
    • спільна підготовка і проведення батьківських зборів;
    • бесіди з батьками на психолого-педагогічну тематику тощо.

    Детальніше про навчальні матеріали для роботи з першокласниками в адаптаційний період можна ознайомитись у файлах:

    Підручники для 1 класу у ПДФ форматі дивіться за посиланням: https://lib.imzo.gov.ua/handle/123456789/810

    Навчання у класах з навчанням мовами національних меншин здійснюється так само як у класах з навчанням українською мовою.

    Рекомендації затверджено наказом МОН №923 від 20 серпня 2018 року.

     

     реформа середньої освіти

  3. Завдання ЗНО з історії України з коментарями
    01.06.2017

    Завдання ЗНО з історії України з коментарями

    Зовнішнє незалежне оцінювання з історії України, що буде проведено 02 червня, є одним із обов’язкових предметів на вибір випускників шкіл, результати якого зараховуватимуться як державна підсумкова атестація у старшій школі та, за бажанням випускника, як вступний іспит до вищого навчального закладу.

    Освіта.ua пропонує всім, хто готується до іспиту з історії України, безкоштовний онлайн-сервіс, що містить завдання тестів ЗНО з історії, правильні відповіді на завдання, а також ґрунтовні пояснення провідних фахівців до правильної відповіді кожного із завдань тесту.

    Майбутні учасники ЗНО можуть безкоштовно ознайомитись з коментарями професійних фахівців до тестів ЗНО з історії України, що були використані Українським центром оцінювання якості освіти під час проведення основної сесії тестування у 2013 році (перша і друга сесії), 201420152016 роках, пробного тестування у 201320142015 і 2016 роках, а також додаткової сесії 2015 року.

    Загалом, використання сервісу допоможе учасникам ЗНО зрозуміти структуру тесту з історії України, ознайомитись із формами завдань та коментарями до правильних відповідей до кожного завдання тесту.

    ЗНО ОНЛАЙН. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

     

     програми ЗНО ЗНО онлайн підготовка до ЗНО пробне ЗНО ЗНО історія України розрахунок бала ЗНО



Популярні товари



  1. Образотворче мистецтво Альбом 4 клас Нова програма Авт: Горошко Н.
    Альбом з образотворчого мистецтва укладений за новою програмою до будь-якого чинного підручника з Образотворчого мистецтва для 4 класу за новою програмою. Видання містить визначення основних художніх термінів, у доступній для учнів формі пояснює особливості мови різних видів образотворчого мистецтва, пропонує цікаві вправи та творчі завдання. Багатий ілюстративний ряд познайомить учнів з творами вітчизняних та зарубіжних митців. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України
  2. Українська література 11 клас Cтандарт Академ Авт: Мовчан Р. Авраменко О. Пахаренко В.
    Підручник з Української літератури для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів Рівень Стандарту, Академічний рівень відповідає вимогам Державного стандарту освіти та чинній Програмі з української літератури. Його написано з урахуванням наукових досягнень сучасного літературознавства та вікових особливостей учнів. Зміст підручника спрямовано на гуманізацію та демократизацію шкільної літературної освіти, поглиблення національного самоусвідомлення, підвищення загальної освіченості, розвиток творчих здібностей, формування самостійності мислення одинадцятикласників. Методичний апарат підручника охоплює різнорівневі завдання, у ньому широко використано ілюстративний матеріал. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 16.03.2011 р. № 235)
  3. Геометрия Сборник задач и контрольных работ 7 класс Новая программа Авт: Мерзляк А.
    К учебнику Геометрия 7 класс Новая программа Авт: Мерзляк А.Г. Полонский В.Б. Якир М.С. Изд-во: Гімназія. Пособие представляет собой дидактический материал по геометрии для 7 класса общеобразовательных учебных заведений по Новой программе. Первая часть Упражнения разделена на три однотипных варианта по 185 задач в каждом. Вторая часть пособия содержит задания для контрольных работ в двух вариантах. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 26.06.2015 р. № 14.1/12-Г-848)
  4. Фізика 11 клас Рівень стандарту Авт: Сиротюк В. Баштовий В.
    Підручник з фізики для учнів 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів Рівень стандарту авторів: Володимир Сиротюк, Володимир Баштовий. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ від 16.03.2011р. №235)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх