Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



15 завдань для вивчення української абетки

15.03.2017

15 завдань для вивчення української абетки

«Розвиток дитини» пропонує батькам та вихователям дитячих садочків практичні завдання, що допоможуть у цікавій формі познайомити дитину із літерами української абетки. Виконання таких завдань сприятиме формуванню у дітей позитивного ставлення до занять письмом і читанням, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

Алфавіт-лабіринт. Таке цікаве завдання познайомить дитину із написанням літер, а подорож лабіринтом розвиватиме дрібну моторику й логіку, готуючи дитину до більш складних вправ.

Відтворюємо українські літери. Це завдання навчить малюків розрізняти літери та сприятиме розвитку дрібної моторики дитини.

15 завдань для вивчення української абетки

«Розвиток дитини» пропонує батькам та вихователям дитячих садочків практичні завдання, що допоможуть у цікавій формі познайомити дитину із літерами української абетки. Виконання таких завдань сприятиме формуванню у дітей позитивного ставлення до занять письмом і читанням, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

Алфавіт-лабіринт. Таке цікаве завдання познайомить дитину із написанням літер, а подорож лабіринтом розвиватиме дрібну моторику й логіку, готуючи дитину до більш складних вправ.

Відтворюємо українські літери. Це завдання навчить малюків розрізняти літери та сприятиме розвитку дрібної моторики дитини.

Відшукай літеру поміж інших. Таке завдання допоможе навчитися розрізняти літери, швидко знаходити їх у словах, переконатися, що літери можуть повторюватися у словах.

Розмалюй літери української абетки. Це завдання покликане допомогти дитині засвоїти правильне написання великих друкованих літер, паралельно розвиваючи увагу, спостережливість, зорову пам’ять та дрібну моторику.

Знайди літери алфавіту. Завдання сприятиме розвитку спостережливості та запам’ятовуванню великих літер абетки. Під час виконання завдання дитина вчитиметься концентрувати увагу, що стане у пригоді під час уроків у школі.

Впізнай та домалюй літеру. Це завдання допоможе закріпити написання великих літер алфавіту, вчитиме розпізнавати букви, що сприятиме поступовому переходу до самостійного читання.

Складаємо літери із частин. Таке завдання – це своєрідний конструктор-пазл, який допоможе дитині у незвичній формі закріпити знання про те, як виглядають літери українського алфавіту.

Розмальовка за великими та малими літерами. Завдання не тільки познайомить дітей із зовнішнім виглядом великих і маленьких літер, а й розвиватиме дрібну моторику рук малюків.

Розмальовка «Українська абетка». Таке завдання у цікавій формі познайомить дитину з зовнішнім виглядом літер, а можливість розфарбувати кожну не лише дозволить запам’ятати, як вона пишеться, а й розвиватиме дрібну моторику, вміння обирати й поєднувати кольори.

Розпізнаємо українські літери у словах. Це завдання створене для дітей, які вже вивчили абетку. Воно розвиває фонематичний слух, лексичний запас, навички аудіювання, вміння працювати самостійно.

Малюємо за українським алфавітом. Завдання допоможе не тільки пригадати український алфавіт, а й сприятиме розвитку творчих здібностей, уваги, зорової координації, дрібної моторики, умінню поєднувати кольори.

Літерний лабіринт. Завдання допоможе у цікавій формі повторити й закріпити знання порядку літер в алфавіті та сприятиме розвитку уваги, спостережливості, логічного мислення.

Збери українську абетку. Завдання має 2 ступені складності: у першому варіанті пропонується заповнити пропущені місця для 7 літер алфавіту, а в другому – майже половину – 14 пропущених літер. Дитина має пригадати абетку, порядок розташування літер і розмістити кожну на своє місце.

Вчимося писати літери української абетки. Це завдання допоможе навчитися красиво й правильно писати друковані літери. Для полегшення навчання спочатку дитина працюватиме з пунктирними лініями, і лише потім переходитиме до самостійного написання букв.

Прописи літер української абетки. Це завдання є першим кроком до красивого почерку в майбутньому. Виконуючи запропоновану вправу, дитина навчиться правильно й каліграфічно писати прописні літери української абетки.

Кожне завдання із запропонованих можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

ВСІ ЗАВДАННЯ



Поділіться цією посиланням:


  1. Бакалаври-юристи отримають дипломи раніше
    13.03.2017

    Бакалаври-юристи отримають дипломи раніше

    Міністерство освіти і науки запропонувало вищим навчальним закладам скоригувати навчальні плани підготовки бакалаврів за спеціальністю «Право» для студентів, які завершують навчання або отримують дипломи бакалавра після 01 липня 2017 року. Відповідний лист підписаний першим заступником міністра Володимиром Ковтунцем.

  2. МОН опікуватиметься дітьми з дислексією
    18.05.2017

    МОН опікуватиметься дітьми з дислексією

    При Міністерстві освіти і науки буде створена ініціативна робоча група, що опікуватиметься проблемами доступності освіти для дітей з дислексією. Відповідне рішення ухвалено під час наради за участі представників МОН, МОЗ, громадськості та активного батьківства, повідомляє прес-служба освітнього відомства.

    Під час засідання було розглянуто низку важливих питань, зокрема, спеціальні умови та особливості методик навчання дітей з дислексією, впровадження аудіопідручників, а також розроблення МОЗ медико-технологічної стандартизації постановки діагнозу дислексії.

    Представник лабораторії логопедії Інституту спеціальної педагогіки НАПН України Валентина Ільяна презентувала навчально-методичні посібники для роботи з дітьми з дислексією, дисграфією, дисорфографією, а також підручники з читання та української мови для навчання таких дітей.

    «Сьогодні вже створені перші читанки та підручники для дітей з дислексією. Побудова книги відрізняється від звичайної – кожен текст підручника має посилання до попереднього. Таким чином дитині легше засвоювати нову інформацію. Нам дуже важливо створити належні умови для розвитку дітей з особливими освітніми потребами», - відзначила Валентина Ільяна.

    Важливим аспектом формування якісного освітнього простору для дітей з особливим потребами є розповсюдження методичних матеріалів для педагогів та логопедів.

    «Наше завдання – не тільки розробляти програми, але й займатись просвітницькою діяльністю та поширенням інформації серед населення про цей проект. Це і є головною передумовою до успіху в інклюзивній освіті», - відзначив Уповноважений Президента з прав дитини Микола Кулеба.

    Як відомо, дислексія це нездатність оволодіти навичками читання текстів. У людини, яка страждає на дислексію, переважно присутня і дисграфія. Ці недуги абсолютно не пов'язані з інтелектуальним потенціалом людини.

  3. ЗНО з математики стане обов'язковим у 2021 році
    24.01.2019

    ЗНО з математики стане обов'язковим у 2021 році

    Тест зовнішнього незалежного оцінювання з математики з 2021 року стане обов’язковим для усіх учнів, які здобуватимуть повну загальну середню освіту. Відповідна норма міститься у новому Порядку проведення державної підсумкової атестації, що затверджений МОН.

    Планується, що іспит з математики у формі ЗНО проходитимуть особи, які завершують здобуття повної загальної середньої освіти в 11 класі, а також здобуватимуть професійну (професійно-технічну) освіту та освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста, окрім осіб, які здобули повну загальну середню освіту раніше.

    Для учнів 4-х та 9-х класів державна підсумкова атестація з математики стане обов'язковою у цьому навчальному році. Іспити відбуватимуться письмово у закладах освіти, в яких навчаються учні.

    Як відомо, державна підсумкова атестація з української мови зараз є обов'язковою для здобувачів всіх рівнів загальної середньої освіти.

     

     ЗНО ЗНО математика ДПА 11 клас



Популярні товари



  1. Інформатика 10 клас Академ Профільний рівень Авт: Ривкінд Й. Лисенко Т. Чернікова Л. Шакотько В.
    Навчальний матеріал підручника з Інформатики для 10 класу Академічний та Профільний рівень поділено згідно з програмою на 5 розділів. В основу викладення навчального матеріалу покладено об'єктний і алгоритмічний підходи. На початку кожного пункту наведено запитання для актуалізації знань учнів, на які спирається вивчення нового матеріалу. Для кращого сприйняття та засвоєння учнями навчального матеріалу підручник містить багато рисунків, таблиць, схем, зображень екрана монітора та інших наочних матеріалів. Наприкінці кожного пункту наведено запитання для самоконтролю та практичні завдання, які розподілені за рівнями навчальних досягнень. Підручник містить 13 практичних робіт, виконання яких, згідно з програмою, є обов'язковим для всіх учнів. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.06.2010 р. № 544)
  2. Трудове навчання 8 клас Нова програма Авт: Ходзицька І. Тименко В. Горобець О. Безносюк О. Пасічна Т.
    100 грн.
    Підручник з Трудового навчання для учнів 8 класу за Новою програмою складається з двох блоків - Технологія виготовлення швейних виробів та Технологія виготовлення виробів інтер'єрного призначення. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 10.05.2016 р. № 491)
  3. Англійська мова 8 клас Нова програма Авт: Карпюк О.
    Підручник з Англійської мови для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів за Новою програмою. Переглянути сторінки підручника... Переглянути календарне планування... Завантажити аудіо... Рекомендовано Міністерством освіти і науки України
  4. Основи здоровя Робочий зошит 4 клас Нова програма До підручника Беха І. Авт: Діптан Н.
    Зошит укладено за новою програмою для 4 класу до підручника Основи здоров'я 4 клас Нова програма Авт: Бех І. Воронцова Т. Пономаренко В. Страшко С. Вид-во: Алатон. Зошит містить практичні роботи, завдання з використанням таблиць, схем, малюнків. Вони сприяють формуванню уявлення про здоровий спосіб життя і необхідність зміцнення здоров'я, розвитку пізнавальної активності і самостійності в процесі розв'язань завдань практичного спрямування. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 26.06.2015 р. № 14.1/12-Г-773)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх