Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



МОН пропонують впровадити дуальну освіту

16.02.2017

МОН пропонують впровадити дуальну освіту

Міністерство фінансів попередньо готове розглянути можливість надання фіскальних стимулів для бізнесу, що співпрацюватиме з вищими навчальними закладами в рамках розвитку дуальної освіти. Про це, під час своєї участі на круглому столі «Дуальна освіта – виклик безробіттю», сказала міністр освіти Лілія Гриневич.

За її словами, розвиток дуальної освіти, коли поєднується теорія у ВНЗ та практика на виробництві, може стати саме тим поштовхом, що необхідний українській освіті для підвищення якості навчання і її відповідності стандартам та запитам ринку праці.

У Міністерстві освіти підкреслюють, що впровадження дуальної освіти найперше чекають вітчизняні виробнича, аграрна та ІТ-сфери.

«Студенти, які вчаться за цими напрямками, більше потребують практики, ніж теорії. На жаль, технічна база вітчизняних вишів застаріла. Тим часом, бізнес вкладає гроші в інновації, а тому може навчити студентів виробничим процесам», - зазначають у Міносвіти.

МОН пропонують впровадити дуальну освіту

Міністерство фінансів попередньо готове розглянути можливість надання фіскальних стимулів для бізнесу, що співпрацюватиме з вищими навчальними закладами в рамках розвитку дуальної освіти. Про це, під час своєї участі на круглому столі «Дуальна освіта – виклик безробіттю», сказала міністр освіти Лілія Гриневич.

За її словами, розвиток дуальної освіти, коли поєднується теорія у ВНЗ та практика на виробництві, може стати саме тим поштовхом, що необхідний українській освіті для підвищення якості навчання і її відповідності стандартам та запитам ринку праці.

У Міністерстві освіти підкреслюють, що впровадження дуальної освіти найперше чекають вітчизняні виробнича, аграрна та ІТ-сфери.

«Студенти, які вчаться за цими напрямками, більше потребують практики, ніж теорії. На жаль, технічна база вітчизняних вишів застаріла. Тим часом, бізнес вкладає гроші в інновації, а тому може навчити студентів виробничим процесам», - зазначають у Міносвіти.

Згідно з принципами дуальної освіти, підприємці можуть формувати розклад занять, забирати зайві предмети і навіть приймати іспити у студентів. Також підприємства, які беруть участь у дуальній освіті, платять студентам стипендію, наближену до зарплатні. Таким чином молодим спеціалістам не потрібно шукати компроміс між навчанням і додатковим заробітком.

У свою чергу, голова правління Кіровоградського обласного об’єднання організацій роботодавців Павло Штуман підкреслив, що в Україні є значний перелік професій, з яких повністю отримати знання поза виробництвом просто неможливо.

«Ми закликаємо МОН підтримати ідею створення робочої групи з представників міністерства, освітян, експертів та роботодавців, які напрацьовуватимуть дорожню карту впровадження дуальної освіти в Україні», – зазначив Штуман.

За словами президента Малої академії наук Станіслава Довгого, в Україні гостро відчувається дефіцит хороших спеціалістів.

«Водночас, маємо проблеми з безробіттям та працевлаштуванням студентів. Дуальна освіта дає плюси одним та іншим: підприємства отримають кваліфіковані кадри, студенти – роботу», – додав Довгий.

Як відомо, ідея дуальної освіти набула свого розвитку в Німеччині у 70-х роках минулого століття. Система передбачає отримання теоретичних знань студентом впродовж 1-2 днів на тиждень, решта підготовки це робота на підприємстві.

Німецька система, що поєднує державну професійну школу з виробничим навчанням, вважається зразковою, і була експортована в численні країни. Згодом цей досвід поширився в освітніх системах Канади й багатьох європейських країнах,  зокрема, в Австрії, Швейцарія та інших.



Поділіться цією посиланням:


  1. Розвивайте емоційний інтелект дитини
    23.02.2017

    Розвивайте емоційний інтелект дитини

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, а також вчителям початкових класів, вихователям груп подовженого дня та вихователям дитячих садочків нові можливості для розвитку емоційного інтелекту малюків.

    Запропоновані завдання допоможуть у цікавій формі розвинути емпатію як здатність відчувати стан іншого і співпереживати у дітей дошкільного віку і учнів 1-4 класів. Крім того, вони у невимушеній формі познайомлять дітей з поняттям емоцій, навчать їх розрізняти та керувати ними.

    Виконання різноманітних завдань сприятиме розвитку мислення, уваги та спостережливості, формуванню у дітей позитивного ставлення до однолітків, дорослих та власної особистості, вихованню впевненості у собі та своїх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Розвинути вміння дитини відчувати стан іншої особи і розуміти власні відчуття допоможуть комплекти завдань Вивчаємо емоції за виразом обличчя та Аналізуємо свої емоції та почуттяабо Вивчаємо сильні сторони своєї особистості. У завданнях дитині пропонується ретельно обміркувати кожну запропоновану емоцію, пригадати причини та фактори, що її викликають, а також її прояви та записати дієві поради, що допомагатимуть її подолати (якщо вона негативна) або сприятимуть її частішому виникненню (у разі позитивної емоції).

  2. МОН пропонують впровадити дуальну освіту
    16.02.2017

    МОН пропонують впровадити дуальну освіту

    Міністерство фінансів попередньо готове розглянути можливість надання фіскальних стимулів для бізнесу, що співпрацюватиме з вищими навчальними закладами в рамках розвитку дуальної освіти. Про це, під час своєї участі на круглому столі «Дуальна освіта – виклик безробіттю», сказала міністр освіти Лілія Гриневич.

    За її словами, розвиток дуальної освіти, коли поєднується теорія у ВНЗ та практика на виробництві, може стати саме тим поштовхом, що необхідний українській освіті для підвищення якості навчання і її відповідності стандартам та запитам ринку праці.

    У Міністерстві освіти підкреслюють, що впровадження дуальної освіти найперше чекають вітчизняні виробнича, аграрна та ІТ-сфери.

    «Студенти, які вчаться за цими напрямками, більше потребують практики, ніж теорії. На жаль, технічна база вітчизняних вишів застаріла. Тим часом, бізнес вкладає гроші в інновації, а тому може навчити студентів виробничим процесам», - зазначають у Міносвіти.

  3. МОН розробляє закон з підтримки стартапів
    01.10.2017

    МОН розробляє закон з підтримки стартапів

    У Міністерстві освіти і науки завершують перший етап підготовки законопроекту щодо стартапів. Про це розповів директор департаменту інноваційної діяльності та трансферу технологій МОН Віктор Шовкалюк.

    «Зараз, коли в Україні є великий потенціал для розвитку стартапів, звісно нам потрібно створювати правові засади для їх підтримки, насамперед у вишах та наукових установах. У проекті закону ми прописуємо алгоритми, які дозволять збільшити комерціалізацію українських розробок, кількість малих інноваційних підприємств, небюджетні джерела фінансування інноваційної діяльності тощо», – зазначив Шовкалюк.

    За його словами, у законопроекті для стартапів передбачено встановлення нижчої податкової ставки на прибуток. Планується також заміна внесків соціального страхування, здійснюваних за працівників, фіксованим платежем. Він має бути в розмірі 2 мінімальних внесків соціального страхування незалежно від розміру зарплати.

    «У документі ми чітко визначимо, що таке стартап, яку він повинен мати історію, річний дохід, на що має бути спрямована його діяльність. Окремо ми пропишемо поняття соціального та інноваційного стартапу – яким критеріям має відповідати той чи інший проект, щоб підпадати під ці визначення», – сказав очільник департаменту.

     

    фінансування освіти реформа вищої освіти



Популярні товари



  1. Українська мова 8 клас Нова програма Російська мова навчання Авт: Ворон А. Солопенко В.
    83 грн.
    Підручник з Української мови для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням Російською мовою складено за Новою програмою. Зміст і структура оптимально відповідає розподілу навчального часу і психологічно-віковим особливостям учнів. Нові теоретичні відомості оформлені у вигляді чітко сформульованого і добре проілюстрованого прикладами основного правила або у формі таблиць і схем. Система вправ різноманітна. Вправи на переклад і з російської мови допоможуть восьмикласникам опанувати мистецтво точно і влучно висловлювати думки. А вправи з ключами реалізують можливість учня самостійно перевірити правильність виконаного завдання. Цікаво розроблені уроки розвитку мовлення сприяють розвитку усного мовлення. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 10.05.2016 р. № 491)
  2. Природознавство Робочий зошит 4 клас Нова програма Авт: Тагліна О.
    Робочий зошит з природознавства для 4 класу за новою програмою до підручника Природознавство 4 клас Нова програма Авт: Тагліна О.В., Іванова Г.Ж. Вид-во: Ранок. Ретельно підібраний матеріал посібника дає змогу вчителю обрати тренувальні вправи з кожної теми. Зошит допоможе учням активно пізнавати природне та соціальне оточення, активно працювати з інформацією, розвивати комунікативні навички в сумісній діяльності, практично і творчо застосовувати набуті знання. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 26.06.2015 р. № 14.1/12-Г-768)
  3. Контрольні роботи Фізика 7 клас Нова програма Авт: Ситник С.
    Навчально-методичний посібник складено за Новою програмою до будь-якого чинного підручника Фізика 7 клас Нова програма. Він призначений для поточного і тематичного контролю навчальних досягнень учнів. Для вчителів та учнів 7 класу.
  4. Історія України 8 клас Нова програма Авт: Власов В.
    Підручник з Історії України для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів за Новою програмою. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 10.05.2016 р. № 491)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх