Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Посібник з розвитку критичного мислення учнів

14.02.2017

Посібник з розвитку критичного мислення учнів

Переважна більшість педагогів прагне змінити практику своєї роботи, аби сприяти активному навчанню учнів і розвитку в них критичного мислення. Вони хочуть, щоб учні не просто запам’ятовували навчальний матеріал, а й запитували, досліджували, творили, вирішували, інтерпретували та дебатували за його змістом.

Таке навчання сьогодні вважається "найкращою практикою". Дослідження показують, що саме на активних заняттях - якщо їх орієнтовано на досягнення конкретних цілей і добре організовано - учні засвоюють матеріал найбільш повно і з користю для себе. Фраза "найбільш повно і з користю для себе" означає, що учні думають про те, що вони вивчають, застосовують це в ситуаціях реального життя або для подальшого навчання та можуть продовжувати навчатися самостійно.

Посібник з розвитку критичного мислення учнів

Переважна більшість педагогів прагне змінити практику своєї роботи, аби сприяти активному навчанню учнів і розвитку в них критичного мислення. Вони хочуть, щоб учні не просто запам’ятовували навчальний матеріал, а й запитували, досліджували, творили, вирішували, інтерпретували та дебатували за його змістом.

Таке навчання сьогодні вважається "найкращою практикою". Дослідження показують, що саме на активних заняттях - якщо їх орієнтовано на досягнення конкретних цілей і добре організовано - учні засвоюють матеріал найбільш повно і з користю для себе. Фраза "найбільш повно і з користю для себе" означає, що учні думають про те, що вони вивчають, застосовують це в ситуаціях реального життя або для подальшого навчання та можуть продовжувати навчатися самостійно.

Навчання, результати якого можна використовувати, причому протягом значного часу, - це набагато ефективніший̆ шлях використання часу, ресурсів педагога й суспільства, аніж навчання, що залишає учнів пасивними, стомлює вчителя одноманітністю і результати якого швидко забуваються, оскільки вони не розвиваються та не використовуються на практиці.

Посібник "Технології розвитку критичного мислення учнів" присвячено практиці живого викладання, наслідком якого є активне навчання та критичне мислення. У ньому демонструється та пояснюється ціла низка добре організованих стратегій̆ роботи вчителя, які сприяють активному навчанню учнів і створюють умови для цього.

ПЕРЕГЛЯНУТИ ФРАГМЕНТ

Водночас представлені в посібнику численні приклади з практики навчання допоможуть вам сформувати власні судження про такий̆ спосіб викладання та навчання, а також сприятимуть використанню цих методів.

У книзі представлено методи викладання та навчання, що можна використовувати, починаючи зі старших класів початкової̈ школи і протягом навчання в середній̆ ланці школи. Їх можна застосувати на матеріалі всіх предметів навчального плану середньої̈ школи, включаючи вивчення міждисциплінарних питань, тобто важливих сучасних проблем, які нелегко вкласти в рамки якоїсь однієї̈ дисципліни.

Як замовити

Замовити книгу "Технології розвитку критичного мислення учнів" ви можете післяплатою (оплата здійснюється під час отримання посібника у поштовому відділенні).

Вартість одного примірника складає 149 грн (вартість доставки включено). Строк доставки - 10 днів від дня замовлення.

Для того щоб замовити книгу необхідно надіслати на електронну адресу office@osvita.ua лист наступного змісту: Прошу надіслати посібник "Технології розвитку критичного мислення" післяплатою, а також вказати повну поштову адресу, індекс та прізвище, ім’я та по батькові замовника та номер мобільного телефону (бажано).

При замовленні більше 10-ти посібників знижка 20 відсотків.

ПЕРЕГЛЯНУТИ ФРАГМЕНТ



Поділіться цією посиланням:


  1. Цікаві розмальовки: геометрія та арифметика
    20.02.2018

    Цікаві розмальовки: геометрія та арифметика

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям розвивальні розмальовки з математики для розвитку навичок аналітичного, логічного та творчого мислення, довільної уваги, зорової пам’яті тощо.

    Виконання запропонованих завдань сприятиме знайомству дітей з геометричними фігурами, поняттям звичайних дробів та їх властивостей, відпрацюванню практичних навичок виконання основних арифметичних дій, формуванню у дітей позитивного ставлення до вивчення математики, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Навчальна розмальовка «Геометричні фігури». Цей комплект завдань поєднує в собі одразу кілька важливих функцій, він допоможе дитині запам’ятати вісім різних геометричних фігур, потренувати навички рахунку до 14-ти та навички порівняння й відповідно пошук найбільшого та найменшого з наведених зображень, а також сприятиме розвитку уваги, дрібної моторики та допоможе повторити основні кольори.

    Лабіринт «Геометричні фігури». Цей комплект завдань допоможе дитині навчитись розрізняти геометричні фігури. У кожному з восьми завдань є герой, який прагне дістатися до певного предмета. Дитині треба допомогти тваринці пройти лабіринтом, розмалювавши лише певні фігури, які вказані в умові, таким чином створивши для неї правильний маршрут.

    «Геометрія в малюнках»: вивчаємо фігури. Цей комплект розмальовок допоможе дитині навчитись розрізняти геометричні фігури на різних зображеннях, дозволить краще їх запам’ятати, а також потренувати навички рахунку, дрібну моторику та повторити кольори.

    Розмальовуємо геометричні фігури. Це завдання у невимушеній формі навчить дитину розрізняти геометричні фігури, допоможе вивчити та повторити їхні назви та правопис, потренувати дрібну моторику та зорово-моторну координацію.

    Вивчаємо геометричні фігури. Цей комплект завдань допоможе ознайомити дитину з геометричними фігурами, розвиватиме просторову уяву, навички письма, навчить упізнавати елементи геометрії в повсякденному житті.

    Вивчаємо звичайні дроби на шматочках піци. Ця навчальна розмальовка допоможе дитині покращити знання звичайних дробів, визначаючи чисельник і знаменник на запропонованих малюнках.

    Ілюстровані завдання «Дроби в малюнках». Цей комплект завдань допоможе дитині зрозуміти таке математичне поняття, як звичайний дріб, наочно покаже їй, що собою являють чисельник і знаменник, і сприятиме кращому засвоєнню даної теми за рахунок залучення зорової та м’язової пам’яті дитини.

    Навчальна розмальовка «Вивчаємо дроби». Ця навчальна розмальовка допоможе дитині краще зрозуміти поняття «звичайний дріб», наочно проілюструвавши чисельник і знаменник.

     «Частини фігур»: вивчаємо рівність дробів. Це завдання наочно познайомить дитину з такою важливою математичною властивістю, як рівність дробів. Щоб виконати це завдання, дитина повинна пригадати основну властивість дробу або проявити кмітливість.

    Вивчаємо основну властивість дробу. Цей комплект завдань допоможе дитині зрозуміти й вивчити основну властивість дробу та наочно запам’ятати приклади рівних дробів.

    Учимо парні й непарні числа. Цей комплект завдань перетворить вивчення парних і непарних чисел на цікавий і захоплюючий процес, адже дитина оперуватиме ними як ключем до створення певного зображення.

    Розмальовка «Вчимо таблицю множення». Цей комплект завдань допоможе дитині запам’ятати таблицю множення дещо незвичним чином, фокусуючись на добутках двох чисел з певного стовпчика таблиці множення, а також залучаючи наявні знання, зорову пам’ять та увагу.

    Розмальовка за арифметичними діями. Цей комплект завдань є чудовою можливістю поєднати тренування декількох важливих для дитини навичок: виконувати арифметичні операції, покращувати дрібну моторику та знання основних кольорів.

    Арифметична розмальовка «Святкова ялинка». Це тематичне завдання подарує дитині хороший святковий настрій і допоможе потренувати виконання арифметичних дій додавання й віднімання, покращити увагу, дрібну моторику, зорово-моторну координацію та повторити основні кольори.

    Арифметична розмальовка «Снігуронька». У цьому завданні треба крок за кроком розв’язати всі математичні завдання, результат яких указуватиме на певний колір, у який треба розмалювати відповідну ділянку малюнка.

    Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

    ПЕРЕГЛЯНУТИ ВСІ ЗАВДАННЯ

     

     розвиток дитини розмальовки

  2. «Швидкочитання» — генератор завдань для дітей
    22.03.2018

    «Швидкочитання» — генератор завдань для дітей

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям генератор практичних завдань «Швидкочитання», який дозволяє створювати різноманітні завдання для покращення навичок читання. 

    Генератор дозволяє реалізувати індивідуальний підхід до навчання, створивши завдання із власноруч підібраного тексту з урахуванням рівня розвитку і можливостей певної дитини.

    За допомогою генератора ви можете сформувати кілька видів завдань: читання тексту з використанням тільки верхньої частини слів або тільки нижньої; читання тексту без пробілів між словами; читання тексту, який представлений у вигляді анаграм; читання тексту з випадковими символами та читання дзеркального тексту.

    Генератор дозволяє сформувати всі завдання одночасно або обрати тільки окремі завдання, які вам необхідні.

    Виконання індивідуально створених завдань сприятиме зацікавленню дітей процесом читання, формуванню позитивного ставлення до читання, вихованню впевненості у собі та своїх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Кожне завданнясформоване за допомогою генератораможна роздрукувати на звичайному принтері та використовувати необмежену кількість разівЗавантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

    ПЕРЕЙТИ ДО ГЕНЕРАТОРА

     

     розвиток дитини

  3. Розвиваємо емоційний інтелект дитини
    30.10.2017

    Розвиваємо емоційний інтелект дитини

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, а також вчителям початкових класів, вихователям груп подовженого дня та вихователям дитячих садочків нові можливості для розвитку емоційного інтелекту малюків.

    Запропоновані завдання допоможуть у цікавій формі розвинути емпатію як здатність відчувати стан іншого і співпереживати у дітей дошкільного віку і учнів 1-4 класів. Крім того, вони у невимушеній формі познайомлять дітей з поняттям емоцій, навчать їх розрізняти та керувати ними.

    Виконання різноманітних завдань сприятиме розвитку мислення, уваги та спостережливості, формуванню у дітей позитивного ставлення до однолітків, дорослих та власної особистості, вихованню впевненості у собі та своїх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Розвинути вміння дитини відчувати стан іншої особи і розуміти власні відчуття допоможуть комплекти завдань Вивчаємо емоції за виразом обличчя та Аналізуємо свої емоції та почуттяабо Вивчаємо сильні сторони своєї особистості. У завданнях дитині пропонується ретельно обміркувати кожну запропоновану емоцію, пригадати причини та фактори, що її викликають, а також її прояви та записати дієві поради, що допомагатимуть її подолати (якщо вона негативна) або сприятимуть її частішому виникненню (у разі позитивної емоції).

    Виконання таких завдань допоможе дитині проаналізувати себе, свої сильні сторони й унікальні риси, поміркувати над тим, як позначаються на виразі обличчя емоції, які відчуває людина, навчитися зображати їх і зчитувати та використовувати як елемент невербального спілкування, отже, сприятиме розвитку емоційного інтелекту.

    Якщо ви бажаєте з раннього віку прищепити дитині здатність до самоорганізації, уміння аналізувати свої бажання і потреби, вам стануть у нагоді комплекти Мої цілі: учимося планувати«Бажання та потреби»: тренуємо інтелект. Ці завдання допоможуть дитині замислитись над тим, що дійсно важливе в житті й без чого повноцінне існування людини неможливе, а також над безліччю бажань, що виникають щодня, але здебільшого мають сумнівні причини для задоволення, тобто є просто примхою або миттєвим порухом душі. Виконання таких вправ допоможе дитині навчитися ставити перед собою актуальні цілі, ретельно планувати їх досягнення, учитися заздалегідь бачити користь, яку можна отримати в разі позитивного результату.

    Наступні комплекти Моя шкала тривоги  та Моя шкала гніву допоможуть дитині окреслити для себе все, що здатне викликати в неї тривогу чи гнів різного ступеню. Знання того, які саме події, ситуації, аспекти спілкування або прояви людей і особливості їхньої поведінки здатні вивести дитину зі стану спокою, дозволить їй краще зрозуміти себе і тактику подальшої поведінки.

    Ще два комплекти розроблені з урахуванням статевої приналежності - Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (хлопчик) або Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (дівчинка). Такі завдання допоможуть дітям подивитись на себе з позитивного боку, пізнати себе як особистість, варту поваги та наділену певними особливостями, які вона може використовувати для власного розвитку. Завдяки виконанню цих вправ батьки чи педагоги отримають корисну інформацію для співпраці з дітьми.

    З метою успішного сімейного виховання варто використати комплект «Беремо інтерв’ю в улюбленої родини». Ці вправи допоможуть дитині краще пізнати своїх рідних, дізнатися про їхні смаки та вподобання. Запропоновані запитання слугуватимуть підґрунтям для подальших, більш змістовних бесід у колі сім’ї.

    Кожне сформоване письмове завдання будь-якого комплекту можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів.

    Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

    БІЛЬШЕ ЗАВДАНЬ

     

    розвиток дитини



Популярні товари



  1. Алгебра 8 клас Нова програма Самостійні та контрольні роботи для класів з Поглибленим вивченням Авт: Мерзляк А.
    Посібник з Алгебри для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів з Поглибленим вивченням математики складено за Новою програмою. Перша частина містить самостійні роботи - 4 варіанти, що відповідають поданим у підручнику темам. Друга частина посібника містить завдання для контрольних робіт: 2 варіанти. До підручника Алгебра 8 клас Нова програма Поглиблений Авт: Мерзляк А. Полонський В. Якір М. Вид-во: Гімназія Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з математики Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (лист Інституту модернізації змісту освіти від 04.12.2015 р. № 2.1/12-Г-103)
  2. Природоведение 2 класс Новая программа Рабочая тетрадь к учебнику Грущинской И. Авт: Мечник Л.
    Рабочая тетрадь составлена по Новой программе к учебнику Природоведение 2 класс Новая программа Авт: Ирина Грущинская Изд-во: Освита. Издание содержит задания на воспроизведение и усвоение знаний учащихся, творческие задания и практические работы. Для учащихся 2 класса, учителей начальных классов, родителей. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України
  3. Зошит для контролю навчальних досягнень Геометрія 7 клас Нова програма Авт: Бабенко С.
    Зошит відповідає вимогам нової програми з математики для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів і призначений для поточного і тематичного контролю навчальних досягнень учнів з геометрії. У посібнику запропоновані два види перевірочних робіт: самостійні та контрольні роботи, наведені у двох равноцінних варіантах і призначені для перевірки рівня засвоєння учнями навчального матеріалу за кожною темою або частиною теми. Особливостями даного видання є забезпечення варіативності організації контролю, а також наявність інтернет-підтримки. До будь-якого чинного підручника з Геометрії для 7 класу за Новою програмою. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з математики Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 26.06.2015 р. № 14.1/12-Г-838)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх