Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Посібник з розвитку критичного мислення учнів

14.02.2017

Посібник з розвитку критичного мислення учнів

Переважна більшість педагогів прагне змінити практику своєї роботи, аби сприяти активному навчанню учнів і розвитку в них критичного мислення. Вони хочуть, щоб учні не просто запам’ятовували навчальний матеріал, а й запитували, досліджували, творили, вирішували, інтерпретували та дебатували за його змістом.

Таке навчання сьогодні вважається "найкращою практикою". Дослідження показують, що саме на активних заняттях - якщо їх орієнтовано на досягнення конкретних цілей і добре організовано - учні засвоюють матеріал найбільш повно і з користю для себе. Фраза "найбільш повно і з користю для себе" означає, що учні думають про те, що вони вивчають, застосовують це в ситуаціях реального життя або для подальшого навчання та можуть продовжувати навчатися самостійно.

Посібник з розвитку критичного мислення учнів

Переважна більшість педагогів прагне змінити практику своєї роботи, аби сприяти активному навчанню учнів і розвитку в них критичного мислення. Вони хочуть, щоб учні не просто запам’ятовували навчальний матеріал, а й запитували, досліджували, творили, вирішували, інтерпретували та дебатували за його змістом.

Таке навчання сьогодні вважається "найкращою практикою". Дослідження показують, що саме на активних заняттях - якщо їх орієнтовано на досягнення конкретних цілей і добре організовано - учні засвоюють матеріал найбільш повно і з користю для себе. Фраза "найбільш повно і з користю для себе" означає, що учні думають про те, що вони вивчають, застосовують це в ситуаціях реального життя або для подальшого навчання та можуть продовжувати навчатися самостійно.

Навчання, результати якого можна використовувати, причому протягом значного часу, - це набагато ефективніший̆ шлях використання часу, ресурсів педагога й суспільства, аніж навчання, що залишає учнів пасивними, стомлює вчителя одноманітністю і результати якого швидко забуваються, оскільки вони не розвиваються та не використовуються на практиці.

Посібник "Технології розвитку критичного мислення учнів" присвячено практиці живого викладання, наслідком якого є активне навчання та критичне мислення. У ньому демонструється та пояснюється ціла низка добре організованих стратегій̆ роботи вчителя, які сприяють активному навчанню учнів і створюють умови для цього.

ПЕРЕГЛЯНУТИ ФРАГМЕНТ

Водночас представлені в посібнику численні приклади з практики навчання допоможуть вам сформувати власні судження про такий̆ спосіб викладання та навчання, а також сприятимуть використанню цих методів.

У книзі представлено методи викладання та навчання, що можна використовувати, починаючи зі старших класів початкової̈ школи і протягом навчання в середній̆ ланці школи. Їх можна застосувати на матеріалі всіх предметів навчального плану середньої̈ школи, включаючи вивчення міждисциплінарних питань, тобто важливих сучасних проблем, які нелегко вкласти в рамки якоїсь однієї̈ дисципліни.

Як замовити

Замовити книгу "Технології розвитку критичного мислення учнів" ви можете післяплатою (оплата здійснюється під час отримання посібника у поштовому відділенні).

Вартість одного примірника складає 149 грн (вартість доставки включено). Строк доставки - 10 днів від дня замовлення.

Для того щоб замовити книгу необхідно надіслати на електронну адресу office@osvita.ua лист наступного змісту: Прошу надіслати посібник "Технології розвитку критичного мислення" післяплатою, а також вказати повну поштову адресу, індекс та прізвище, ім’я та по батькові замовника та номер мобільного телефону (бажано).

При замовленні більше 10-ти посібників знижка 20 відсотків.

ПЕРЕГЛЯНУТИ ФРАГМЕНТ



Поділіться цією посиланням:


  1. Україна і Чехія співпрацюватимуть у сфері технологій
    30.03.2017

    Україна і Чехія співпрацюватимуть у сфері технологій

    Кабінет Міністрів ухвалив розпорядження про подання на ратифікацію українському парламенту угоду про науково-технологічне співробітництво між урядами України та Чехії.

  2. Українські школярі отримали 160 патентів, - Гриневич
    26.01.2017

    Українські школярі отримали 160 патентів, - Гриневич

    Молоді українські дослідники вже отримали понад 160 патентів на винаходи в області комп'ютерних, технічних і природничих наук, а також у фізиці і астрономії. Про це розповіла міністр освіти Лілія Гриневич на Світовому освітньому форумі у Лондоні.

  3. Рекомендації учням щодо проходження ЗНО
    22.05.2018

    Рекомендації учням щодо проходження ЗНО

    Для того щоб ви могли впевнено впоратися з тестом у напруженій обстановці зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО), почніть готуватись до тестування заздалегідь. А як краще впоратися з цим завданням, вам підкаже цей матеріал.

    Тренуйся. Перед офіційним тестуванням варто виконувати якнайбільше опублікованих тестів - просто заради тренування, наприклад, проходити тести ЗНО онлайн. Не можна навчитись добре виконувати тести, не тренуючись на них самих, підмінюючи цю практику іншими видами контролю й самоконтролю. Ці тренування не тільки знайомлять з типовими конструкціями тестових завдань, а й дають вам інший досвід - самоспостереження й оптимальної саморегуляції під час тестування.

    Поспішай. Тренуйтеся із секундоміром у руках. Порівнюйте час, необхідний для виконання тестів зовнішнього оцінювання. Обмежуйте його. Без подібних обмежень, що змушують працювати в максимально швидкому темпі, без імітації змагальної ситуації, неможливо змоделювати той стрес (напругу), що викликає будь-яке тестування.

    Випробовуй. У тренуваннях застосовуйте правильну тактику, тобто додержуйтесь усіх рекомендацій, як правильно вирішувати окреме завдання чи тест у цілому. Наприклад, не слід двічі перечитувати малозрозумілу інструкцію, а треба відразу ж познайомитися з варіантами відповідей. Тоді зміст відповідей прояснить вам, що ж саме є необхідним в інструкції до даного завдання. Це конкретний приклад тактики, яку треба випробовувати. Її можна освоїти й ефективно застосовувати, тільки активно тренуючись у тестуванні.

    Пропускай. Треба навчатися пропускати важкі чи незрозумілі завдання. Пам'ятайте: у тесті завжди знайдуться такі завдання, з якими ви обов'язково впораєтесь. Просто нерозумно не дібрати балів тільки тому, що ви не добрались до «своїх» завдань, а застрягли на тих, навчальний матеріал яких вам невідомий. Звичайно, така тактика може принести успіх далеко не завжди. Якщо тест побудований за принципом «сходів» і починається з легких запитань, то не варто пропускати всі перші завдання.

    Вгадуй. Якщо ви не впевнені у виборі, але інтуїтивно можете віддати перевагу якійсь відповіді перед іншими, то інтуїції варто довіряти! Така довіра, як правило, призводить до приросту балів.

    Виключай. Багато завдань можна швидше вирішити, якщо не шукати відразу правильну відповідь, а послідовно виключати ті, які явно не підходять. Метод виключення дозволяє концентрувати увагу всього на одній-двох відповідях (а це легше), а не відразу на п'ятьох-сімох (що набагато складніше).

    Скорочуй вибір. Якщо кілька відповідей (1-2) із чотирьох чи п'яти варіантів здаються вам зовсім невідповідними, а інші такими, що підходять з рівною ймовірністю, то в цьому випадку правильніше буде не пропускати це завдання, а намагатись вибрати відповідь з інших просто навмання. Шляхом такої тактики ви отримаєте більше балів. Це - теорія ймовірності. Адже «негативне знання» (про те, яка відповідь точно не підходить) - це теж знання, і нерозумно відмовлятись від його використання.

    Думай тільки про поточне завдання. Коли ви бачите завдання (запитання), забувайте все, що було в попередньому: як правило, завдання в тестах не пов'язані одне з одним, тому знання, які ви застосували в одному (уже вирішеному вами), як правило, не допомагають, а тільки заважають сконцентруватись і правильно вирішити інше завдання. Ця установка дає безцінний психологічний ефект - забудьте про невдачу в минулому завданні (якщо воно виявилось вам «не по зубах»). Думайте тільки про те, що кожне нове завдання - це шанс набрати бали.

    Читай завдання до кінця. Поспіх не повинен призводити до того, що ви будете намагатися зрозуміти умови завдання за «першими словами» й добудовувати кінцівку у власній уяві. Це вірний спосіб зробити прикрі помилки в найлегших запитаннях.

    Не засмучуйся. У будь-якому професійно підготовленому тесті є завдання, з якими ви просто не зможете впоратись. Більше того, усі 100 % завдань зможуть виконати лише одиниці! Тому немає ніякого сенсу розхлюпувати емоційну енергію на передчасну досаду. Навіть якщо вам здається, що ви допустили занадто помилок і просто завалили тест, пам'ятайте, що дуже часто таке відчуття є помилковим: при порівнянні ваших результатів з іншими може з'ясуватися, що інші допустили ще більше помилок. У підсумку ви одержите якщо не найвищий тестовий бал, то цілком пристойний. Ця установка особливо знадобиться «круглим відмінникам», які звикли при звичайних методах контролю домагатись максимального результату. Якщо ви хочете стати класним «тестовим бійцем», навчайтесь не тільки наносити удари, а й «тримати» їх (якщо висловлюватись термінами боксу). Треба категорично відмовитись від «комплексу відмінника», який не звик непохитно переносити окремі локальні невдачі.

    Заплануй два кола. Сплануйте середній час на кожне завдання таким чином, щоб за дві третини (максимум три чверті) тестування пройти всі завдання «за першим колом». Тоді ви встигнете набрати максимум балів на легких для вас («своїх») завданнях, а потім зможете подумати й добрати щось на важких, які вам спочатку довелось пропустити.

     

     підготовка до ЗНО ЗНО онлайн ЗНО вступна кампанія умови вступу програми ЗНО



Популярні товари



  1. Математика 1 клас Нова програма Авт: А. Заїка С. Тарнавська
    65 грн.
    Підручник Заїки А. М., Тарнавської С. С. Математика. 1 клас видавництва Підручники і посібники — переможець Всеукраїнського конкурсу рукописів підручників для учнів 1–4 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Пропонований підручник дуже вдало структурований. Матеріал подано в легкій, доступній для дітей формі. Яскраві, вишукані малюнки доповнюють зміст підручника, роблять його цікавим, привабливим для учнів. Підручник надруковано на якісному офсетному папері. У поєднанні з продуманим дизайном — це справжній помічник для вчителів, учнів та батьків. Рекомендовано Міністерством Освіти і науки, молоді та спорту України. Наказ № 118 від 07. 02. 2012 р.
  2. Образотворче мистецтво 5 клас Нова програма Альбом до підручника Железняк С. Авт: Демчак С.
    В альбомі-посібнику пропонуються репродуктивно-творчі та художньо-творчі завдання і вправи для уроків образотворчого мистецтва в 5 класі, розроблені за Новою програмою до підручника Образотворче мистецтво 5 клас Нова програма Авт: Железняк С. Ламонова О. Вид-во: Генеза, спрямовані на розвиток універсальних художньо-творчих якостей та сенсорних здібностей учнів. Для учнів п’ятого класу, учителів початкових класів, учителів образотворчого мистецтва, батьків. Схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах комісією дисциплін художньо-естетичного циклу Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України
  3. Літературне читання 2 клас Нова програма Савченко О. Я.
    100 грн.
    Підручник є основою навчально-методичного комплекту з літературного читання для 2 класу ЗНЗ з навчанням українською мовою. У підручнику вміщено твори усної народної творчості, літературні казки, загадки, скоромовки, прозові та поетичні твори, гумористичні твори, твори науково-художньої й зарубіжної літератури, що відповідає новій Навчальній програмі для ЗНЗ з навчанням українською мовою для 1–4 класів. Підручник сприяє розвитку дитячої особистості засобами читацької діяльності, формуванню читацької компетентності молодших школярів. Ознайомлює учнів із дитячою літературою як мистецтвом слова. Допомагає підготовити їх до систематичного вивчення курсу літератури в основній школі. Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України (наказ Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України від 07. 02. 2012 р. № 118)
  4. Зошит для контролю навчальних досягнень з математики 4 клас Нова програма Авт: Л. Оляницька
    Зошит для контролю навчальних досягнень з математики містить 10 блоків перевірочних робіт, поданих у двох варіантах однакового рівня складності. Кожен блок охоплює матеріал розділу або його логічно завершеної частини. Призначений для організації проміжного і тематичного контролю знань учнів з математики. До підручника Математика 4 клас Нова програма Авт: Л. В. Оляницька Вид-во: Освіта Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти. Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 8.05.2015 р. № 14.1/12-Г-284)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх