Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Оновлення програм з інформатики, - погляд вчителів

10.02.2017

Оновлення програм з інформатики, - погляд вчителів

У Міністерстві освіти повідомили про плани щодо оновлення програм для учнів 5-9 класів із залученням вчителів. Ініціативна група вчителів інформатики України узгодила такі пропозиції для оновлення програми з інформатики для 5-9 класів.

Зважаючи на чинні навчальні плани, програма має поєднувати вивчення основ алгоритмізації та програмування (ОАП) та інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) і бути призначена для шкіл, де учні почали вивчення інформатики в початковій школі.

Оновлення програм з інформатики, - погляд вчителів

У Міністерстві освіти повідомили про плани щодо оновлення програм для учнів 5-9 класів із залученням вчителів. Ініціативна група вчителів інформатики України узгодила такі пропозиції для оновлення програми з інформатики для 5-9 класів.

Зважаючи на чинні навчальні плани, програма має поєднувати вивчення основ алгоритмізації та програмування (ОАП) та інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) і бути призначена для шкіл, де учні почали вивчення інформатики в початковій школі.

ОАП та ІКТ повинні складатися із сталих розділів, максимально упорядкованих, щоб не переупорядковувати їх щоразу у «нових» програмах зміною розташування «бурячка у вінегреті», що призводить до друку «нових» підручників і посібників.

Пропонуємо розділити у часі вивчення двох змістовних складових ОАП та ІКТ (один семестр – ІКТ, інший семестр – ОАП), порядок вивчення яких обиратиме навчальний заклад.

Замість побіжно-оглядового вивчення великої кількості коротких тем у програмі пропонується укрупнене подання матеріалу з обсягами часу на вивчення тем від 8 до 16 год.

Вчителям повинна надаватися повна свобода у виборі середовища і мов програмування для викладання ОАП та програмного забезпечення для вивчення ІКТ з дотриманням вимог до обсягу навчальних компетенцій учнів та авторських прав власників чи розробників програмного забезпечення.

У програмі потрібно уникати прямої чи опосередкованої прив'язки змісту до конкретного ПЗ.

Програма повинна складатися з двох обов’язкових до виконання частин:

  • базова частина загальним обсягом 175 год. (1 год. на тиждень) у 5-9 класах;
  • вибірково-обов'язкові модулі загальним обсягом 70 год. (1 год. на тиждень) у 8 і 9 класах.

Замість існуючої в чинних програмах надлишкової градації стосовно знань і вмінь учнів (описує, розрізняє, наводить приклади, має уявлення, пояснює, називає, дотримується, уміє, використовує, застосовує тощо) пропонуємо використовувати три блоки вимог:

«має уявлення», «знає» та «вміє», які лаконічно і достатньо регламентуватимуть обсяг теоретичних знань та практичних навичок учнів, засвоєних протягом вивчення певної теми.

Загальна структура програми пропонується такою (зміст окреслено схематично):

5 клас:

  • 1 семестр (16 год.) – повторення і систематизація навчального матеріалу, вивченого у 2-4 класах. (інформація, файлова система, робота з папками і файлами, набір текстів і їх оформлення);
  • 2 семестр (19 год.) – пропедевтичний курс ОАП.

6 клас:

  • 1 семестр (16 год.) – графічний редактор, презентації;
  • 2 семестр (19 год.) – пропедевтичний курс ОАП.

7 клас:

  • 1 семестр (16 год.) – Інтернет, електронна пошта, миттєві повідомлення, форуми, соціальні мережі, створення сайтів;
  • 2 семестр (19 год.) – пропедевтичний курс ОАП.

8 клас:

  • 1 семестр (32 год.) – табличний процесор, індивідуальні проекти;
  • 2 семестр (38 год.) – вибірково-обов'язкові модулі: ІКТ або ОАП.

9 клас:

  • 1 семестр (32 год.) – обробка графіки, Web-2, хмарні технології, інформаційні системи;
  • 2 семестр (38 год.) – вибірково-обов'язкові модулі: ІКТ або ОАП.

Вибірково-обов'язкові модулі у 8–9 класах, що можуть складатися із тем, які належать до змістових ліній ОАП або ІКТ, дають можливість загальноосвітнім навчальним закладам вибирати обсяг вивчення ОАП від обов’язкового для всіх пропедевтичного курсу, обсягом 57 год у 5–7 класах до 57+70=127 год. (50% всього курсу) за рахунок 70 год. варіативних модулів.

Спеціалізовані школи та школи і класи з поглибленим вивченням окремих предметів зможуть у 8–9 класах вибрати вибірково-обов'язкові модулі, з числа тих, що відповідають напрямку їхньої діяльності: школи, «далекі від програмування» (спортивного, суспільно-гуманітарного тощо напрямків), можуть закінчити вивчення ОАП у 7 класі, а в 8–9 класах вибрати вибірково-обов'язкові модулі зі змістової лінії ІКТ. Школи технологічного, природничо-математичного тощо напрямків матимуть можливість вивчати вибірково-обов'язкові модулі зі змістової лінії ОАП.

Для вибірково-обов'язкових модулів можна використовувати належним чином затверджені авторські програми. Пропонується також використовувати цілком або фрагментарно програми курсів за вибором, спеціальних курсів і факультативів, що рекомендує МОН України.

В обговоренні і узгодженні даних пропозицій щодо оновлення програми для 5-9 класів на форумі вчителів інформатики України http://informatic.org.ua/forum/6-2360-4 взяли участь Бандалак А.М., Громко Г.Ю., Ластовецький В.В., Михальчук І.І., Пилипчук О.П., Соловйова Т.М., Шестопалов Є.А., beregok, DPV, fox11, gry, mul44, novichok, Oxana_cher, swetikccc, W-w-W, та інші.



Поділіться цією посиланням:


  1. Виші отримали рекомендації з академічної доброчесності
    26.10.2018

    Виші отримали рекомендації з академічної доброчесності

    Міністерством освіти розроблені рекомендації з академічної доброчесності, які вже надісланіукраїнським закладам вищої освіти.

    В освітньому відомстві сподіваються, що рекомендації стануть суттєвою допомогою для вишів на їхньому шляху до забезпечення академічної доброчесності.

    За словами заступника міністра освіти і науки Юрія Рашкевича, зараз Україна переживає певну кризу академічної доброчесності, чому є декілька причин.

    «Одна з них – відсутність в університетах глибокого розуміння того, чим саме є академічна доброчесність, а також процедур, які мають цю доброчесність забезпечувати. І ми щиро вдячні Проекту сприяння академічної доброчесності в Україні – SAIUP, який допоміг нам підготувати докладні та змістовні рекомендації з цього питання для закладів вищої освіти», - зазначив Юрій Рашкевич.

    Розробники рекомендацій наголошують, що застосування заходів академічної відповідальності має сенс, якщо учасники освітнього процесу розуміють зміст чинних норм, підстави і процедури притягнення до академічної відповідальності. Тому за інших рівних умов санкції за одні й ті самі порушення для студентів молодших курсів мають бути м'якшими, ніж для студентів старших курсів і, тим більше, для педагогічних, науково-педагогічних і наукових працівників. Заклад вищої освіти має забезпечити навчання всіх учасників освітнього процесу, насамперед, здобувачів вищої освіти з питань забезпечення академічної доброчесності.

    Разом з рекомендаціями МОН також розіслало глосарій термінів та понять із академічної доброчесності, у якому викладено основні визначення, що стануть орієнтирами для викладачів та студентів.

     

     вузи України

     

  2. Цікаві завдання-анаграми для розвитку дітей
    02.11.2018

    Цікаві завдання-анаграми для розвитку дітей

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам та вихователям дитячих садочків, а також учителям початкових класів та вихователям груп подовженого дня завдання, що допоможуть зробити дозвілля дитини цікавим і змістовним.

    Подані нижче завдання познайомлять дітей із таким цікавим стародавнім літературним прийомом, як анаграми, та навчать їх розшифровувати, пропонуючи в якості підказки відповідний малюнок чи інші умови. Виконання таких завдань сприятиме розвитку пам’яті, мислення, уваги та спостережливості, формуватиме всебічно розвинену особистість, допоможе цікаво повторити вже вивчений матеріал чи навпаки, вивчити нові поняття, збагачуватиме словниковий запас дитини.

    «Світ навколо нас». Працюючи над завданнями комплекту, дитина дізнається, що таке анаграми і навчиться їх розшифровувати. У завданнях дитині пропонується розшифрувати анаграми за допомогою представлених зображень і самостійно записати правильні відповіді в спеціально відведеному місці.

    Збери слово. Цей комплект з 36 завдань, що має 3 рівні складності (легкий (слова з 3-4 букв) , середній -5-6 букв та складний - 7-10 букв), допоможе дитині зробити перші кроки на шляху до впевненого читання й вивчення правопису слів. Дитина має вирізати подані літери та вклеїти їх у відповідні клітинки так, щоб утворилося слово, яке відповідає малюнку.

    Головоломка «Складаємо слова». Цей комплект із 12 завдань-головоломок допоможе дитині повторити літери абетки, потренувати навички читання та письма, а також увагу, зорову пам’ять, дрібну моторику, мислення та кмітливість.

    Прислів’я та анаграми (українська мова). Цей комплект завдань має комплексне призначення: допоможе дитині вивчити 64 українські прислів’я, поміркувавши над їх сенсом; потренувати кмітливість, адже в кожному прислів’ї є слово, що зашифроване у вигляді анаграми, а також збагатить словниковий запас і розширить кругозір.

    Прислів’я та анаграми (російська мова). Цей комплект завдань також має комплексне призначення: воно допоможе дитині вивчити 64 російські прислів’я, поміркувавши над їх сенсом; потренувати кмітливість, адже в кожному прислів’ї є слово, що зашифроване у вигляді анаграми, а також збагатить словниковий запас.

    Анаграма «Тварини». У завданні дитині пропонується розшифрувати анаграми тварин за допомогою представлених зображень і самостійно записати правильні відповіді в спеціально відведеному місці. Виконуючи завдання ваша дитина буде вдосконалювати навички логічного мислення і дізнається нові слова (у завданні запропоновано 11 анаграм на двох сторінках).

    Анаграма «Дитинчата тварин». Виконуючи це завдання, дитина матиме змогу не лише тренувати логічне мислення та кмітливість, а й розвивати увагу, практикувати навички письма, повторюючи правопис слів, та збагачувати власний словниковий запас.

    Анаграма «Фрукти». У цьому завданні дитині пропонується розшифрувати анаграми фруктів за допомогою представлених зображень і самостійно записати правильні відповіді Виконуючи завдання ваша дитина буде вдосконалювати навички логічного мислення і дізнається нові слова (у завданні запропоновано 12 анаграм на двох сторінках).

    Анаграма «Дні тижня». Завдяки цьому завданню дитина закріпить знання про всі дні тижня, буде вдосконалювати навички логічного мислення та навчиться правильно писати назви всіх днів тижня.

    Анаграма «Місяці року». Працюючи над цим завданням, ваша дитина у цікавій формі закріпить знання про всі місяці року, буде вдосконалювати навички логічного мислення і навчиться правильно писати назви всіх дванадцяти місяців року. Це завдання - цікавий і захоплюючий спосіб практикувати написання слів.

    Анаграма «The months of the year». Для якісного засвоєння нових слів іноземною мовою можна скористатися цим завданням, що допоможе запам’ятати назви дванадцяти місяців року англійською мовою. Виконуючи завдання, дитина зможе не тільки потренувати логічне мислення та кмітливість, а й покращити увагу, повторити правопис слів і збагатити словниковий запас.

    Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

     

     розвиток дитини

  3. Тести ЗНО надрукують шрифтом Брайля і апробують
    21.12.2017

    Тести ЗНО надрукують шрифтом Брайля і апробують

    Українському центру оцінювання якості освіти доручено організувати апробацію технології проведення ЗНО для осіб з порушеннями зору, які при навчанні використовують шрифт Брайля. Відповідний наказ підписаний міністром освіти Лілією Гриневич.

    Апробаційне тестування буде проведено під час додаткової сесії зовнішнього незалежного оцінювання. Тестування осіб з порушеннями зору відбудеться з трьох навчальних предметів: української мови і літератури, математики та історії України.

    Українському центру оцінювання якості освіти також доручено здійснити розроблення завдань для сертифікаційних робіт у формі предметних тестів з зазначених предметів.

    Реєстрація осіб з порушеннями зору, які використовують у процесі навчання шрифт Брайля, для участі в апробаційному тестуванні відбуватиметься під час основного періоду реєстрації, що триватиме з 6 лютого до 19 березня.

    Результати апробаційного тестування не будуть зараховані як оцінки за державну підсумкову атестацію за освітній рівень повної загальної середньої освіти.

     

     ЗНО



Популярні товари



  1. Музичне мистецтво 5 клас Нова програма Авт: Масол Л. Аристова Л.
    83 грн.
    Підручник з Музичного мистецтва відповідає вимогам Державного стандарту загальної середньої освіти. Він повністю реалізує музичну змістову лінію і спрямований на розвиток в учнів комплексу ключових, міжпредметних і предметних компетентностей. У ньому подаються тексти пісень та ноти. Дібрано багатий і різномантіний ілюстративний ряд. Ілюстрації, подані в підручнику репрезентують насамперед мистецькі шедеври, а фотографії, вміщені з певними дидактичними цілями, полегшують засвоєння закономірностей музичного мистецтва, його складних понять. Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України (Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 04.01.2013 р. № 10)
  2. Німецька мова 10 клас Профільний рівень Зошит для контролю знань Авт: Сотникова С.
    Зошит для контролю знань, укладений до підручника німецької мови для 10 класу Hаllo, Freunde! (друга іноземна мова, шостий рік навчання), профільний рівень, містить різнорівневі та різноманітні тестові завдання, створені на базі сучасних методів і форм викладання іноземної мови, які допоможуть якісно та ефективно провести тематичне оцінювання знань, умінь і навичок учнів з німецької мови з усіх видів мовної та мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння, читання, письма), а також сприятимуть розвитку креативного мислення завдяки запропонованим творчим підходам. Посібник призначений для учнів 10 класів загальноосвітніх навчальних закладів і вчителів німецької мови.
  3. Математика 6 клас Зошит для поточного та тематичного оцінювання Авт: Вердіна С. Чепіга Ю.
    Робочий зошит укладено відповідно до нової навчальної програми з математики, затвердженої Міністерством освіти і науки України. Мета створення цього посібника не тільки допомогти вчителеві провести усі тематичні роботи протягом року, але й в ході вивчення теми, завдяки самостійним роботам, виявити рівень підготовки учня з пройденого матеріалу. Зошит може бути корисним і як підготовка до складання ДПА та ЗНО, оскільки містить типові види завдань як для атестації, так і для оцінювання. Зошит розрахований на учнів загальноосвітніх навчальних закладів та вчителів математики Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з математики Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства Освіти і науки України
  4. Хрестоматія Українська література 8 клас Нова програма Авт: Єременко О. Перевертун О.
    60 грн.
    Хрестоматія з Української літератури для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів укладена за Новою програмою до будь-якого чинного підручника Українська література 8 клас Нова програма. Вона містить усі художні та публіцистичні твори, передбачені новою програмою з української літератури. До того ж посібник містить біографічні довідки про письменників, необхідні матеріали з теорії літератури, а також рубрику Підсумуйте прочитане. Деякі літературні твори подано в скороченому вигляді, при цьому особливості авторського стилю, сюжетні лінії та ключові епізоди збережені. Після кожного твору подано тлумачення незрозумілих слів та запропоновано запитання й завдання, робота над якими допоможе кращому засвоєнню змісту та розвитку аналітичних навичок. Хрестоматія дає змогу краще пізнати індивідуальність та своєрідність творчості митця, сформувати уявлення про основні особливості літературного процесу. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з української літератури Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (лист Інституту модернізації змісту освіти від 20.09.2016 р. № 2.1/12-Г-729)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх