Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Реєстрація на конкурс для навчання в NASA

08.02.2017

Реєстрація на конкурс для навчання в NASA

SingularityU Kyiv Chapter, організатор конкурсу Global Impact Challenge в Україні, відкрив прийом заявок на конкурс інноваційних проектів Global Impact Challenge Ukraine 2017, тема якого - зміна клімату.

Singularity University успішно провів Global Impact Challenge в десятках країн по всьому світу за останні кілька років. Мета конкурсу - допомогти розробити вирішення глобальних проблем людства і, використовуючи експоненціальні технології, реалізувати ідеї та проекти, які в найближчі 10 років поліпшать мільярди життів на Землі.

Реєстрація на конкурс для навчання в NASA

SingularityU Kyiv Chapter, організатор конкурсу Global Impact Challenge в Україні, відкрив прийом заявок на конкурс інноваційних проектів Global Impact Challenge Ukraine 2017, тема якого - зміна клімату.

Singularity University успішно провів Global Impact Challenge в десятках країн по всьому світу за останні кілька років. Мета конкурсу - допомогти розробити вирішення глобальних проблем людства і, використовуючи експоненціальні технології, реалізувати ідеї та проекти, які в найближчі 10 років поліпшать мільярди життів на Землі.

Переможець конкурсу, який буде визначений в перший тиждень квітня, зможе безкоштовно взяти участь в десятитижневій освітній програмі Університету Сингулярності Global Solutions Program 2017 на кампусі дослідного центру NASA Ames в Кремнієвій Долині.

Кандидати з усіх регіонів України можуть подати своє бачення вирішення проблем глобального потепління, забруднення повітря, води і ґрунту, переробки сміття, скорочення біологічного різноманіття, усунення наслідків аварії на ЧАЕС та інших масштабних антропогенних катастроф, а також висушування водойм, вирубки лісів, скорочення викидів фтористих газів і інших хімічних відходів.

Конкурсанти мають:

  • придумати ідею або проект, який використовує технології для вирішення глобальної проблеми зміни клімату;
  • бути громадянином України;
  • вільно розмовляти й писати англійською мовою;
  • мати можливість взяти участь в Singularity University Global Solutions Program протягом 10 тижнів влітку 2017 року.

Заявки на участь у конкурсі приймаються до 1 березня 2017 року.



Поділіться цією посиланням:


  1. У МОН розроблять освітню програму з кібербезпеки
    21.03.2017

    У МОН розроблять освітню програму з кібербезпеки

    Перший заступник міністра освіти Володимир Ковтунець доручив створити робочу групу, яка займатиметься розробкою освітньої програми для підготовки бакалаврів зі спеціальності «Кібербезпека». Відповідне рішення було ухвалено за результатами  зустрічі із ректорами вищих навчальних закладів, що здійснюють підготовку фахівців із зазначеної спеціальності.

  2. Готуємо дитину до школи: практичні завдання
    22.03.2018

    Готуємо дитину до школи: практичні завдання

    Сайт «Розвиток дитини» пропонує батькам та вихователям дитсадків практичні завдання, що допоможуть у цікавій ігровій формі підготувати дитину до роботи у класі під час шкільних уроків.

    Виконання таких завдань сприятиме формуванню у дітей позитивного ставлення до занять письмом, читанням, математикою, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою подальшого всебічного розвитку дитини та адаптації майбутнього першокласника до нових умов.

    Вчимось орієнтуватись у просторі. Цей комплект завдань покликаний навчити дитину орієнтуватися в просторі, допомогти їй засвоїти поняття угору, вниз, вправо, вліво тощо, а також пропонує поринути у світ фантазії та малювання, одночасно тренуючи вправність рук.

    Вивчаємо кольори. Такий комплект завдань дозволяє дитині пов’язати наявні знання та уявлення про кольори із представниками живої та предметами неживої природи, яким вони притаманні, та закріпити знання про кольори у наочній формі.

    Розповідь у картинках: тренуємо логіку. Такий комплект завдань допоможе розвивати логічне мислення, уяву та зв’язне мовлення дитини, а також сприятиме активізації її розумових процесів.

    Вчимося міркувати за аналогією. Цей комплект завдань є відмінним практичним засобом для розвитку й тренування логічного мислення та вміння робити обґрунтовані висновки, що базуються на визначенні схожості й певних спільних принципів, закладених у двох наданих предметах. Принцип аналогії, використаний у завданнях, дозволяє дитині більш ефективно міркувати та набувати нових знань про навколишній світ.

    Знайди літери українського алфавіту. Цей комплект завдань допоможе поєднати вивчення великих літер української абетки з тренуванням уваги, розвитком дрібної моторики та набуттям таких поведінкових навичок, як посидючість, старанність та цілеспрямованість, що є незамінними у школі. Важливо, що вивчення літер за допомогою таких завдань відбуватиметься у цікавій формі, із залученням зорової та м’язової пам’яті для кращого запам’ятовування.

    Літерний лабіринт (український алфавіт). Такі завдання закріплюватимуть знання дитиною українського алфавіту, а також розвиватимуть логічне мислення. Комплект містить 5 завдань, що мають різний рівень складності завдяки пропущеним літерам.

    Розмальовка «Малюємо за українським алфавітом». Цей комплект завдань пропонує поєднати вивчення українського алфавіту з тренуванням дрібної моторики та зорово-моторної координації під час розмальовування наданих зображень.

    Збери слово. Цей комплект завдань вдало поєднує в собі елементи гри, головоломки та навчання й покликаний допомогти дитині набути навичок читання та правопису слів, роблячи це у цікавій формі, із залученням уваги, мислення й трішечки кмітливості. Особливістю комплекту є можливість власноруч скласти слово й найкращим чином проявити свою ерудицію.

    Розшукай сховані слова. Завдання цього комплекту мають форму головоломки й покликані допомогти дитині засвоїти правопис слів, збагатити словниковий запас та розширити кругозір, окрім цього вони сприятимуть розвитку уваги, кмітливості й просторової орієнтації. Виконуючи завдання цього комплекту, дитина розвиватиме старанність, посидючість і завзятість, що знадобляться їй не лише у першому класі, а протягом усього життя.

    Знайди літери слова. Цей комплект завдань покликаний поєднати розвиток мовленнєвого слуху і фонематичного сприйняття дитини із вивченням нею правопису слів, а також залученням зорової та м’язової пам’яті для кращого засвоєння інформації. Всі ці знання та навички вкрай важливі для читання та грамотного письмового мовлення.

    Вчимось читати по складах. Завдання для тих, хто вже знає літери, але має проблеми з їх поєднанням у склади. Виконуючи завдання комплекту, дитина залучатиме зорову пам’ять та тренуватиме логічне мислення, а також неодмінно отримає задоволення від неодмінно позитивного результату.

    «Ділимо порівну»: учимось мислити та рахувати. Цей комплект завдань допоможе дитині потренувати одразу декілька важливих навичок, а саме вміння аналізувати та робити висновки, рахувати та розділяти запропоновані предмети на однакові за кількістю групи, а також сприятиме розвитку уваги, мислення та дрібної моторики. Виконання завдань також сприятиме розвитку просторового мислення та кмітливості.

    Числові лабіринти: цифри та числа від 1 до 20. Цей комплект завдань закріплюватиме знання цифр та чисел, вміння рахувати по порядку. Прогулянки такими «лабіринтами» стануть добрим підґрунтям для подальшого навчання рахунку.

    Навчальна розмальовка «Геометричні фігури». Цей комплект завдань поєднує в собі одразу кілька важливих функцій: він допоможе дитині запам’ятати вісім основних геометричних фігур, потренувати навички рахунку до 14-ти та навички порівняння - пошук найбільшого та найменшого з наведених зображень, а також сприятиме розвитку уваги, дрібної моторики та допоможе повторити основні кольори.

    Пізнавальна розмальовка «12 місяців». Цей комплект завдань-розмальовок не тільки допоможе дитині потренувати дрібну моторику, увагу та покращити вміння підбирати різні кольори, а й познайомить її з характерними особливостями кожного з дванадцяти місяців року. Виконуючи таке креативне завдання, дитина зможе розвивати уяву й асоціативне та творче мислення, а також навички читання.

    Кожне завдання із запропонованих можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів.

    ВСІ ЗАВДАННЯ

     

     розвиток дитини

  3. МОН адаптує програми ЗНО для незрячих осіб
    18.01.2017

    МОН адаптує програми ЗНО для незрячих осіб

    Міністерство освіти має намір адаптувати для сліпих осіб деякі програми зовнішнього незалежного оцінювання.



Популярні товари



  1. ЗНО 2019 Історія України. Комплексне видання. Авт: Власов В. Вид-во: Літера.
    Історія України: комплексне видання / В. С. Власов, С. В. Кульчицький. - Київ: Літера ЛТД, 2018. Посібник розроблено з метою допомогти вчителеві та учням організувати системну підготовку до зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) з історії України. Стане в пригоді він і під час підготовки до державної підсумкової атестації (ДПА) з історії України. Видання містить усі складники, передбачені шкільною програмою та програмою ЗНО для підготовки з історії України: факти, дати, поняття та терміни, персоналії, пам'ятки для розпізнавання тощо. У пропонованому посібнику автори прагнули узагальнити навчальний матеріал курсу історії України, подати його в систематизованому, конспективному викладі, щоб випускники та абітурієнти мали можливість пригадати і повторити вивчене та потренуватися у розв'язуванні типових тестових завдань. Видання призначено для випускників загальноосвітніх навчальних закладів, абітурієнтів, учителів історії. Шановні абітурієнти! Призначення книги, яку ви тримаєте в руках, - допомогти вам у підготовці до зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) з історії України: пригадати вже вивчене та повторене за шкільними підручниками і потренуватися в розв'язуванні тестових завдань у форматі ЗНО. У структурі посібника реалізовано три принципи: 1) виклад навчального матеріалу за розділами відповідно до програми ЗНО з історії України; 2) оптимальна пропозиція тестових завдань до розділу на перевірку опрацьованого змістового матеріалу; З) достатня кількість тренувальних тестів (варіантів у форматі ЗНО) за специфікацією Українського центру оцінювання якості освіти (УЦОЯО). Навчальний матеріал подано конспективно, щоб привернути увагу до основного, нагадати канву історичного процесу, допомогти відновити в пам'яті логіку історичних подій та явищ, найважливіші дати та персоналії. Якщо під час підготовки у вас виникає потреба пригадати деталі перебігу історичних подій, подробиці життя історичних постатей, звертайтеся до підручників та посібників, де матеріал викладений докладніше (приміром, «Довідника для абітурієнтів та школярів: повний курс підготовки для вступу до вищих навчальних закладів», автори: С. Кульчицький ,В. Власов; видавництво «Літера ЛТД»), адже інколи тестові завдання охоплюють більший обсяг навчального матеріалу, ніж той, що його викладено в посібнику. Чимало тестових завдань передбачають опрацювання фрагментів історичних джерел, яких, як відомо, щороку стає більше в тесті ЗНО. Використання таких завдань цілком виправдане з огляду на практичну, компетентнісну спрямованість шкільної історичної освіти. Тож у посібнику дібрано хрестоматійні, класичні фрагменти, які найвірогідніше можуть з'явитися в тесті ЗНО УЦОЯО . На окрему увагу заслуговують завдання, що перевіряють уміння працювати з історичною картою. Відповідно до чинної програми ЗНО абітурієнтам пропонуватимуть завдання, у яких використовуються не контурні карти, а навчальні історичні карти, з яких зняті прямі підказки. Саме такі завдання знайдете в посібнику . Належну увагу приділено й ще одній новації програми ЗНО з історії України - вмінню абітурієнтів розпізнавати пам'ятки архітектури та образотворчого мистецтва. Посібник пропонує завдання, у яких використано зображення обов'язкових пам'яток , а також завдання на їх розпізнавання . Варто наголосити, що в тестових завданнях, розроблених за розділами, запропоновано всі типи завдань, що їх використовує УЦОЯО для перевірки історичної компетентності абітурієнтів: завдання з вибором однієї правильної відповіді; завдання на встановлення відповідності; завдання на встановлення правильної послідовності; завдання з короткою відповіддю множинного вибору. Завдання складено з урахуванням методичних вимог до такого виду оцінювальних матеріалів: варіанти відповідей до завдань підібрано коректно (всі однорідні та правдоподібні), що істотно підвищує рівень підготовки. Третя частина посібника пропонує вам виконати тренувальний тест з історії України у форматі ЗНО відповідно до специфікації, розробленої УЦОЯО. Виконавши кілька запропонованих варіантів, переконаєтеся, наскільки rрунтовно ви опанували курс вітчизняної історії та чи готові до складання зовнішнього незалежного оцінювання з історії У країни, з 'ясуєте, чи потрібно повертатися до якихось тем. Для ефективнішої підготовки до ЗНО з історії України вам пропонується безкоштовний доступ до фрагментів відеолекцій онлайн-курсу від платформи онлайн-освіти EDUGEТ. Скористатися ним можна за допомогою QR- коду або посилання https:j / www.eduget.com/ invite/ 1 QPZNQ18. Опрацьовуючи матеріал посібника, ви знайдете на полях спеціальні позначки - квадратики із цифрами, що відповідають номерам QR-кодів . QR-коди до кожної теми за програмою ЗНО подано у змісті посібника нас. 4- 13. Після переходу за посиланням та натискання кнопки « Отримати доступ» ви зможете переглядати відеолекції курсу на платформі EDUGET у зручному для вас порядку. Пропоновані відеолекції є частиною повного курсу підготовки до ЗНО з історії України на платформі EDUGEТ. Успішної підготовки!
  2. Математика 4 клас Нова програма Авт: Богданович М.В., Лишенко Г.П.
    100 грн.
    Матеріал підручника з Математики для 4 класу за Новою програмою забезпечує можливість формування в четвертокласників ключових математичних компетенцій: обчислювальних, інформаційно-графічних, просторово-орієнтаційних, геометричних, алгебраїчних, логічних; покликаний розвивати математичне мислення учнів. Вправи та завдання дібрано таким чином, щоб збагатити та розвинути пізнавальний досвід дітей; стимулювати інтерес до вивчення математики й виявлення власних творчих здібностей; навчити використовувати здобуті знання та вміння в повсякденному житті й під час опанування інших навчальних дисциплін. У текстах та ілюстративному матеріалі враховано індивідуальні вікові, психологічні й фізіологічні особливості дітей відповідного віку. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 20.07.2015 р. № 777)
  3. Хрестоматія Українська література 8 клас Нова програма Авт: Єременко О. Перевертун О.
    60 грн.
    Хрестоматія з Української літератури для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів укладена за Новою програмою до будь-якого чинного підручника Українська література 8 клас Нова програма. Вона містить усі художні та публіцистичні твори, передбачені новою програмою з української літератури. До того ж посібник містить біографічні довідки про письменників, необхідні матеріали з теорії літератури, а також рубрику Підсумуйте прочитане. Деякі літературні твори подано в скороченому вигляді, при цьому особливості авторського стилю, сюжетні лінії та ключові епізоди збережені. Після кожного твору подано тлумачення незрозумілих слів та запропоновано запитання й завдання, робота над якими допоможе кращому засвоєнню змісту та розвитку аналітичних навичок. Хрестоматія дає змогу краще пізнати індивідуальність та своєрідність творчості митця, сформувати уявлення про основні особливості літературного процесу. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з української літератури Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (лист Інституту модернізації змісту освіти від 20.09.2016 р. № 2.1/12-Г-729)
  4. Математика 4 клас Нова програма Робочий зошит до підручника Богдановича М. Авт: Федієнко В.
    Робочий зошит з Математики для 4 класу за Новою програмою укладено до підручника Математика 4 клас Нова програма Авт: Богданович М.В., Лишенко Г.П. Вид-во: Генеза. Зошит призначено для організації роботи учнів четвертих класів загальноосвітніх навчальних закладів на уроках та вдома. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 07.07.2016 р. № 2.1/12-Г-485)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх